*

Αποστολέας Θέμα: Λατινικά Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 638254 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1652 στις: Ιανουάριος 21, 2017, 09:11:52 μμ »
Δεν ήμουν αρκετά σαφής, έχεις δίκιο. Η απορία μου είναι: για παράδειγμα, στο κείμενο 25 υπάρχει: "Neminem credideritis patriae consulturum esse, nisi vos ipsi patriae consulueritis." Σε αυτό γίνεται να ζητηθεί μετατροπή στους υπόλοιπους υποθετικούς λόγους, καθώς έχουμε υποθετική πρόταση;
Εφόσον η μετατροπή προϋποθέτει εφαρμογή των κανόνων μετατροπής του εξαρτημένου υποθετικού λόγου σε ανεξάρτητο (επομένως το εκτός ύλης φαινόμενο του πλαγίου λόγου), δε διδάσκεται. Τουλάχιστον, η κοινή λογική αυτό λέει. Αν κανείς άλλος έχει αντίθετη άποψη, ας μας διαφωτίσει σχετικώς.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:02:28 »

Αποσυνδεδεμένος ΗΙΕΡΟΜΝΕΜΟΝ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • Λιμὴν πέφυκε πᾶσι παιδεία βροτοῖς
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1653 στις: Ιανουάριος 21, 2017, 09:13:24 μμ »
Καλή ερώτηση. Εγώ το διδάσκω αλλά επειδή δεν θέλω να εκτεθώ. ;)
Να εκτεθείς για ποιο λόγο;

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1654 στις: Ιανουάριος 21, 2017, 09:19:40 μμ »
Συνάδελφε, αν λάβεις υπ' όψιν πως στην έκθεση έβαλαν φιλία που δεν ήταν στο θεματολόγιο της γ λυκείου και πολλοί είπαν ότι δεν το διδάχτηκαν εκ νέου, τότε καταλαβαίνεις το γιατί δεν θέλω θέματα.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1655 στις: Ιανουάριος 24, 2017, 08:10:54 μμ »
καλησπερα συναδελφοι...γνωριζει καποιος με βεβαιοτητα να μου πει την ετυμολογια της λατινικης λεξης immersio; ή immersion;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:02:28 »

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1656 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 12:14:51 πμ »
Συνάδελφε, αν λάβεις υπ' όψιν πως στην έκθεση έβαλαν φιλία που δεν ήταν στο θεματολόγιο της γ λυκείου και πολλοί είπαν ότι δεν το διδάχτηκαν εκ νέου, τότε καταλαβαίνεις το γιατί δεν θέλω θέματα.

Μα στην έκθεση είναι εντός ύλης όλα τα θέματα του λυκείου!! Όχι μόνο αυτά της Γ΄!


Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1657 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 12:16:59 πμ »
Εφόσον η μετατροπή προϋποθέτει εφαρμογή των κανόνων μετατροπής του εξαρτημένου υποθετικού λόγου σε ανεξάρτητο (επομένως το εκτός ύλης φαινόμενο του πλαγίου λόγου), δε διδάσκεται. Τουλάχιστον, η κοινή λογική αυτό λέει. Αν κανείς άλλος έχει αντίθετη άποψη, ας μας διαφωτίσει σχετικώς.

Στην ύλη αναφέρεται ρητά ότι δεν διδάσκεται ευθύς και πλάγιος.

Τώρα, αν το κάνουμε όπως στη φυσική που τίθενται θέματα εκτος ύλης κτλ τρέχα γύρευε.

Αποσυνδεδεμένος Sali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1832
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1658 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 12:31:22 πμ »
καλησπερα συναδελφοι...γνωριζει καποιος με βεβαιοτητα να μου πει την ετυμολογια της λατινικης λεξης immersio; ή immersion;
Η λατινική λέξη είναι immersio και ανήκει στη μεταγενέστερη Λατινική (βρίσκεται στον Αρνόβιο, χριστιανό συγγραφέα). Παράγεται από το ρήμα immergo (-si, -sum , -ere), που σημαίνει: βυθίζω, εμβαπτίζω.
Ο Έξυπνος χαίρεται με τις αμφισβητήσεις του, ο Βλάκας με τις βεβαιότητές του

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1659 στις: Ιανουάριος 25, 2017, 08:48:29 πμ »
ευχαριστω πολυ!

Αποσυνδεδεμένος iw

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 82
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1660 στις: Ιανουάριος 26, 2017, 04:27:50 μμ »
καλησπέρα , στην εγκλιτική αντικατάσταση γράφουμε και τους ονοματικούς τύπους όπως κάνουμε στα αρχαία;;

Αποσυνδεδεμένος Εφάκι

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1661 στις: Φεβρουάριος 06, 2017, 04:43:28 μμ »
 Καλησπέρα συνάδελφοι, θα ήθελα τα φώτα σας για το συντακτικό ρόλο της αντωνυμίας omnis-omnis-omne στην εξής πρόταση του μαθήματος 6 της ύλης:''legum denique omnes servi sumus''. Είναι τελικά επιθετικός ή κατηγορηματικός προσδιορισμός στο εννοούμενο '' nos'';;;
Καθώς άρθρα στη λατινική δεν υπάρχουν, πώς θα κάνω τη διάκριση; Τα περισσότερα βοηθήματα το δίνουν επιθετικό,αλλά το έχω δει και ως κατηγορηματικό. Τι απάντηση να δώσω στα παιδιά; :-\

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1662 στις: Φεβρουάριος 06, 2017, 05:15:13 μμ »
Στο study4 exams του υπουργείου το έχει ως επιθετικό.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1663 στις: Φεβρουάριος 06, 2017, 05:19:49 μμ »
Βέβαια σ αυτό οφειλαν να σου απαντήσουν οι συντονιστές του θέματος και όχι εγώ.Διαφορετικα θέλω το συντονισμό του θέματος ως κλασική φιλόλογος.Χα χα.Να κοιτάς το σαιτ του υπουργείου καλύτερα.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 06, 2017, 05:21:42 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος Εφάκι

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1664 στις: Φεβρουάριος 06, 2017, 07:20:30 μμ »
To study4exams το κοιτάζω πάντα,αυτό εξυπακούεται.Απλά δεν ξέρω το γιατί το δίνει επιθετικό και όχι κατηγορηματικό,αν και το έχω δει κι έτσι. Με βάση ποιον κανόνα κάνουμε τη διάκριση ανάμεσα σε επιθετικό/κατηγορηματικό;

Αποσυνδεδεμένος Εφάκι

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 43
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1665 στις: Φεβρουάριος 06, 2017, 07:22:39 μμ »
Σ'ευχαριστώ για την απάντησή σου theodora7.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32273
  • Τελευταία: Dimi!!!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158569
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 626
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 572
Σύνολο: 595

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.