*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 1277951 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος markos1976

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9870 στις: Οκτώβριος 18, 2017, 11:52:58 πμ »
Καλημέρα ,

Μια ερώτηση: Είμαι πρώτος σε μόρια στον
κλάδο μου και μου ανέθεσαν ένα μάθημα το
οποίο δεν αποδέχθηκα αφού ο διεθυντης με
τους υπόλοιπους κολλητούς του ωρομίσθιους
έφτιαξε το ωρολόγιο πρόγραμμα στα μέτρα τους!
Μου ειπε λοιπόν ο διευθυντής να στείλω e mail
οτι αφήνω το έν λόγο μάθημα πράγμα που έκανα.
Τώρα μπορώ να πάρω κάποιο άλλο μάθημα
απο αυτά που δήλωσα ηλεκτρονικά ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:31:52 »

Αποσυνδεδεμένος ekdepeftis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9871 στις: Οκτώβριος 18, 2017, 06:28:58 μμ »
Το Υπουργείο Παιδείας και πιο συγκεκριμένα η Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης και Νέας γενιάς.
Το ΙΝΕΔΙΒΙΜ απλά είναι ο φορέας που εκτελεί τις εντολές της ΓΓΔΒΜΝΓ (αναρτά προκηρύξεις, καταρτίζει τους πίνακες ωρομισθίων εκπαιδευτών, αποστέλλει τις συμβάσεις εκπαιδευτών και φροντίζει για τις πληρωμές αυτών).

νομίζω ότι άμεσος προϊστάμενος είναι ο Περιφερειάρχης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΔΕ) στην οποία ανήκει ο Διευθυντής του ΔΙΕΚ αφού πρακτικά ο τελευταίος παραμένει Διοικητικά και Μισθοδοτικά εκπαιδευτικός. Δηλαδή ο Διευθυντής του ΔΙΕΚ είναι πρακτικά και νομικά αποσπασμένος εκπαιδευτικός από κάποιο σχολείο, γυμνάσιο, λύκειο κτλ.

Αφού λοιπόν η απόσπαση γίνεται με την "ανοχή" του ΠΔΕ τότε δεν αξίζει να γίνει αναφορά από υποψήφιο εκπαιδευτή ΔΙΕΚ ο οποίος αδικήθηκε, προς τον ΠΔΕ  στο οποίο να εξηγούνται "οι πράξεις ή οι παραλείψεις" του Διευθυντή του ΔΙΕΚ (ας στείλει την ίδια καταγγελία και προς την ΓΓΔΒΜ, Γραφείο Υπουργού Παιδείας, Συνήγορο του Πολίτη, Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κτλ)  ;;;;;

Με αυτόν τον τρόπο την επομένη χρονιά που θα ζητήσει ο ίδιος εκπαιδευτικός άδεια από την ΠΔΕ για να εργαστεί στα ΔΙΕΚ ως Διευθυντής, ο ΠΔΕ και το υπηρεσιακό συμβούλιο μπορεί να το απορρίψει, αφού έχει γίνει καταγγελία για παράπτωμα.... ειδικότερα αν ο αδικημένος εκπαιδευτής ΔΙΕΚ κάνει και γραπτή παρέμβαση προς την ΓΓΔΒΜ, την ώρα που γίνονται οι διαδικασίες της προκήρυξης για τους Διευθυντές και Υποδιευθυντές των ΔΙΕΚ, αναφέροντας παράλληλα τους αριθμούς πρωτοκόλλων των καταγγελιών που έχει κάνει.


Αποσυνδεδεμένος wam

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 786
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9872 στις: Οκτώβριος 18, 2017, 06:32:48 μμ »
όχι δεν μπορείς να κάνεις χρήση των διακαιωμάτων της ανεργίας διότι όταν σου αποσταλεί η σύμβαση θα αναγράφει αναδρομικά την ημερομηνία που ανέλαβες υπηρεσία στα ΔΙΕΚ και επομένως θα υπάρχει επικάλυψη του διαστήματος μέχρι τη υπογραφή της.Δεν μπορείς δλδνα φαίνεσαι ταυτόχρονα άνεργος και ωρομίσθιος στα ΔΙΕΚ .

Έτσι είναι το σωστό βάσει λογικής. Ωστόσο, σε ερώτημα που έθεσα στο τηλεφωνικό κέντρο, μου είπαν ότι ενδεχομένως να μπορώ υπό προϋποθέσεις, που με παρέπεμψε στο οικείο ΟΑΕΔ. Θα πάω από κοντά και θα ρωτήσω.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 491
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9873 στις: Οκτώβριος 18, 2017, 08:57:29 μμ »
wam αυτό που σου γράφω είναι αυτό που μου απάντησαν απο τον ΟΑΕΔ της περιοχής μου όταν βρέθηκα σην ίδια ακριβώς θέση

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:31:52 »

Αποσυνδεδεμένος irisiris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9874 στις: Οκτώβριος 19, 2017, 03:03:41 πμ »
Ενημέρωση Κυριακή ξεκίνησε κ καλούσε το Μαρούσι, Δευτέρα καλούσαν Γλυφάδα και Ηλιούπολη.
Καλημέρα σε όλους
Το Μαρούσι είχε αρχίσει να καλεί από την Παρασκευή.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 19, 2017, 03:32:29 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος el torero

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9875 στις: Οκτώβριος 19, 2017, 04:42:58 μμ »
Σε συνέχεια του http://www.pde.gr/index.php?topic=766.9576 - και με τη νέα σχολική χρονιά - προσθέτω τα εξής:
Δεν επιθυμώ να ακούω πράγματα “εμπιστευτικά” αν δεν δηλώσω σχετική επιθυμία. Συγκεκριμένα άμα λέω σε  συνάδελφο διδάσκοντα (ανεξαρτήτως περαιτέρω καθεστώτος εργασίας) να προσέχουμε με τις απουσίες δεν γουστάρω να ακούω “εμπιστευτικά” ναι , εντάξει , εκτός από (έναν/μια) τον/την  τάδε που έχει αυτό, ανεξαρτήτως που αν ποτέ συνέβη κάτι τέτοιο δεν άκουσα καθόλου καθαρά όνομα (δεν μπόρεσα να τον/την διασταυρώσω στις καταστάσεις) να καταλάβω αν αναφερόταν στην συγκεκριμένη (επερχόμενη ή παρελθούσα) ώρα ή κάτι παραπάνω (λ.χ. δίωρο) ή αν έκανε και καλαμπούρι γιατί και 'γω λέω διάφορα – δεν τα λέω όμως “εμπιστευτικά” , απο ποιον κρυβόμαστε ; Και 'γω μπορεί να είπα μια φορά σε μαθητή που ήταν στο όριο του 15% σε δίωρο μάθημα αν έχει τον ίδιο διδάσκοντα και σ'άλλο μάθημα να ρωτήσει μήπως του βάλει εκεί την μία (δύο ;; δεν θυμάμαι) απουσία. Δεν ήξερα τότε (κι ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη όπως το γράψανε) για το 20%  , χώρια που στην βιασύνη θα ξέχασα την διαφορετικότητα των καθεστώτων εργασίας κοκ. Νομίζω πάντως δεν είναι το ίδιο , η σούμα είναι σταθερή στην δεύτερη περίπτωση κοκ. Λίγη ελαστικότητα δεν βλάπτει και ενίοτε ωφελεί φτάνει να΄ναι φανερή , δηλώνεις έτσι και τα όρια σου , άλλωστε , από ποιον διάολο κρυβόμαστε ;;

Πολύ περισσότερο δεν έχω καμμία όρεξη να μπαίνω σε αίθουσα προ εξετάσεων  να μετράω 13 σπουδαστές  και μετά να παίρνω φάκελο με 14 γραπτά. Θα μου  πείτε  μπορεί ένας σπουδαστής /τρια να ήταν π.χ. τουαλέτα κοκ. Πάντως η δ/ντρια όταν έψαχνα να βρω τον/την σπουδαστή/τρια του εν λόγω τμήματος το όνομα του οποίου ήταν χειρόγραφα γραμμένο στο τέλος της κατάστασης των μαθητών, να δω και πόσο τακτικός/ή ήταν στις σπουδαστικές του/της υποχρεώσεις, και στη τελική αν υπήρχε αποδεδειγμένα κάποιο σοβαρό ζήτημα,    ε, ας πούμε ότι δεν με διευκόλυνε ιδιαίτερα...

Υπάρχει κάποιος απ’ τον οποίο «θα’πρεπε» να κρύβομαι που λέω αυτά που έβλεπα και δή εν ώρα εργασίας να τον καρυδώσω τον π….. ;  Δεν νομίζω. Και για να μην παρεξηγιόμαστε, κατηγορηματικά όχι.
 
Καλά εγώ μπορεί να παραείμαι καχύποπτος, στην τελική ούτε σπουδαστής ούτε εξεταστής ούτε επιτηρητής εν προκειμένω, κι ούτε καν δ/ντής ήμουν μόνο δ/υ με – τεχνικά τουλάχιστον με βάση τα όσα αναφέρω -  ασαφείς ενδείξεις (α, ναι , μην ξεχάσω , φορέας του υπουργείου προφορικά δήλωσε ότι ναι , και βέβαια μπορώ  να κάνω τον μ.....  , για την ακρίβεια και στην υποθετική δηλαδή – περίπτωση που σε κάποιο γνωστό ή άγνωστο ΙΕΚ λαμβάνω περισσότερα γραπτά απ' όσους εξεταζομένους είχε μέσα η αίθουσα , εγώ λέει υποχρεούμαι μόνο να επιβεβαιώσω ότι ο φάκελος έχει μέσα όσα γραπτά αναγράφει στο εξωτερικό του. Κοινώς , απ' ότι είδα και μετά, ποιος λογαριάζει το άρθρο 25 του δ/υ κώδικα..., γιατί ο υποθετικός αυτός φάκελος είναι φάκελος γραπτών μαθητών άλλο τόσο όσο ένα παγωτό με φράουλες και σ..τά είναι παγωτό), αλλά πες , λέω πες, υποθετικά ρε αδερφέ, ότι παίζει το άλλο σενάριο , το περίεργο , η επιστημονική φαντασία, ο Σπήλμπεργκ, και έχουμε σπουδαστή(ές) φάντασμα(τα). Τι σημαίνει κάτι τέτοιο;
α) Πτώση αξίας του πτυχίου, καθ' ότι μπορεί και πλαστό
β) Πτώση αξίας του πτυχίου, γιατί καθότι από σχολή που κυκλοφορούν στο χαλαρό πλαστά, ε τι περιμένεις.
γ) Μείωση του εκτιμόμενου κύρους των σπουδαστών ως άτομα (α, εκει τελείωσες; χμμ..)
δ) Μείωση του εκτιμόμενου κύρους των διδασκόντων ως άτομα (α, εκει δίδαξες; χμμ..) Και λέγε εσύ μετά ότι σου βάλαν το μαχαίρι στο λαιμό – εμένα πες με πείθεις κι ας μή σε δικαιολογώ, ο άλλος όμως που ξέρει; Ανθρώπων που μας φέρνανε(τε) μιάμιση οκά βιογραφικό, και δή σε αριθμημένες ενίοτε 100 και σελίδες. Ε όχι ρε γ..... , όχι ρε π.....
ε) Δημιουργία ενός κλίματος χ... μ... συγκαλυμμένης τρομοκρατίας για ευνόητους λόγους
στ) Το καλύτερο απ' όλα: Τι θα γίνει αν ξυπνήσουν τα παιδιά; Αυτά γνωρίζουν, όχι, παίζουμε. Αυτό δεν θέλει κανείς να το σκέφτεται, και έτσι συνειδητά και υποσυνείδητα τα κρατάμ(τ)ε μισοκοιμισμένα. Υποθετικά πάντα. Και τα ίδια ενίοτε δεν θέλουν να ξέρουν. Κάποτε όμως ξυπνάνε , ενίοτε απροειδοποίητα , και γκρεμίζουν, ότι κι όποιον βρουν μπροστά τους , χωρίς να έχουν ιδέα από χτίσιμο. Και τότε χτίζεται κάτι νέο (μ.. χ...)καινούριο , άχαρο και δυσλειτουργικό με 45 μηχανισμούς ασφάλειας που μονίμως μπλοκάρουν . Δε λέει.
Οι αμερικάνοι δεν γίναν κοσμοκράτορες με τα πυρηνικά τους αλλά με τα έξυπνα όπλα. Φερθείτε κοι και κες εκπαιδευτές ενηλίκων έξυπνα περήφανα και αποτελεσματικά. Μην συμμορφώνεστε, μην αποφεύγετε, μην αγνοείτε , μην τσάμπα ή σπάταλα αντικρούετε κακές πρακτικές, μην υπογράφετε ότι δεν ισχύει και δεν σας εκφράζει μόνο περιφρονήστε, look down upon τους εφαρμοστές των ΣΥΖΗΤΗΣΤΕ, ΓΡΑΦΤΕ, ΜΙΛΗΣΤΕ, ώσπου είτε θα χάσουν (εντελώς) το κύρος τους και θα ξεφτιλιστούν είτε μάλλον - καθότι συνήθως εξυπνότεροι - θα προσαρμοστούν.  Σε αντιπαράθεση εντοπίζετε κι αναγνωρίζετε το θετικό(τατο) τους έργο, χωρίς όμως συμβιβασμούς κι υποχωρήσεις.  Ζητάτε κανονικά απουσιολόγια κι όχι φωτοτυπίες , και οπωσδήποτε να αναγράφεται πάνω η δύναμη του τμήματος. Και διεκδικήστε αυτές τις άμοιρες συνελεύσεις (άλλα φαντάσματα, αναλόγως βέβαια το ΙΕΚ), είναι κι ας μην πολυφαίνεται  ένα σημαντικό βήμα προς την μονιμοποίηση.

Εν τω μεταξύ, έστειλα κι αυτό ((εντός [,]παραλείπω επικεφαλίδα κι ονόματα) στην γγδβμ:

[
Έχοντας κατά νου την εύρυθμη λειτουργία των ΙΕΚ και ιδιαίτερα την απρόσκοπτη συμμετοχή των εκπαιδευτών των ΙΕΚ στις διδακτικές και λοιπές εκπ/κες διαδικασίες – έχοντας δε μόλις ολοκληρώσει απόσπαση ενός έτους σε ένα ΙΕΚ (…) , θα πρότεινα όπως όχι απλώς μεριμνήσετε – όπως και κάνετε – για την εφαρμογή των παρακάτω, αλλά περαιτέρω όπως ζητάτε την ενυπόγραφη δήλωση των εκπαιδευτών ότι έχουν λάβει γνώση σχετικά, όσον αφορά τα εξής:
-την τήρηση σφραγισμένων απουσιολογίων και όχι απλών σελίδων όπου θα αναγράφεται σε έκαστο φύλλο η δύναμη των μαθητών του τμήματος, η οποία θα πρέπει να ισούται με το άθροισμα των (ορατών) παρόντων και (καταγεγραμμένων) απόντων.
-την υποχρέωση συμμετοχής των εκπαιδευτών στις τακτικές συνελεύσεις  (για την οποία εκτιμώ ότι θα πρέπει να υπάρχει σχετική αποζημίωση ̇ υποχρεωτική εκτιμώ θα πρέπει να είναι και η συμμετοχή των αποσπασμένων ̇ πέρυσι δεν είχα την χαρά να συμμετάσχω σε συνέλευση..).
[Σημειώνω εδώ ότι σε σχολείο του Βερολίνου βλέπαμε τους εκπαιδευτικούς περι τις τρεις φορές το μήνα να κάθονται μέχρι τις έξι τ' απόγευμα. Τα δε δικά μας  Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας οφείλουν τις επιτυχίες τους σε μεγάλο βαθμό στις άτυπες και μή συνελεύσεις. Είμαι της γνώμης ότι θα πρέπει οι συνελεύσεις να έχουν χρονοδιάγραμμα, μπορεί και 2 ημερών, ώστε να συζητούν οι διδάσκοντες ανά τμήμα χωρίς να είναι υποχρεωτική η παρουσία των υπολοίπων. Θα πρέπει – ειδικά όσον αφορά τους σπουδαστές του 1ου έτους, των οποίων οι γονείς συχνά τηλεφωνούν και μιλούν για τα παιδιά τους σαν να πήγαν μόλις στο λύκειο – να έχει για κάθε σπουδαστή κάποιος εκπαιδευτής να πει μια κουβέντα.]

Περαιτέρω καλό θα ήταν προκειμένου να διασφαλίζεται (επιπλέον..) το κύρος και η αξιοπιστία των ΙΕΚ με δεδομένη την μή μονιμότητα των εκπαιδευτών τους ,  οι επιτηρητές στις τελικές εξετάσεις να ορίζονται απ'ευθείας από το υπουργείο ανά μάθημα , ενδεχομένως  χωρίς να είναι απαραίτητα από το αυτό ΙΕΚ.   
Τέλος πρέπει να διασαφηνιστούν κάποια σημεία, όπως λ.χ. ότι εκπαιδευτικός στον οποίο παρουσιάζεται φάκελος ως φάκελος γραπτών εξεταζομένων σπουδαστών αυτός υποχρεούται να τον παραλάβει αν αυτός είναι πράγματι, άρα ακριβώς κι όχι εν μέρει,  φάκελος γραπτών εξεταζομένων σπουδαστών. Θα πρέπει λοιπόν ο εκπαιδευτικός είτε α) (το εύλογο) να γνωρίζει το δυνατόν ότι ο φάκελος αυτός είναι φάκελος γρ.εξ.σπ.  , γνωρίζοντας τους σπουδαστές, εισηγητές, δυνάμενος να εισέρθει ενίοτε διακριτικά στην τάξη ακόμα και την ώρα των εξετάσεων κ.ο.κ. (περίπου ότι κάνουν οι δ/ντες εκπ/κών μονάδων όλων των βαθμίδων),  β)  να δηλώνει de facto τις ενστάσεις του για να είναι καλυμμένος κατά το και ως προς το άρθρο 25 του δ/υ κώδικα (πράγμα ψιλο - αντιφατικό  γιατί όταν γίνεται δεκτό συστηματικά και προκαταβολικά ακυρώνει είτε τον κανονισμό των ΙΕΚ είτε την ουσία (πνεύμα) του  άρθρου 25 του  δ/υ κώδικα) , γ) (το δυσλειτουργικό και ολίγον γελοίο..) να μην καταχωρεί πουθενά , να μην θεωρεί καν τον φάκελο ως φάκελο γρ.εξ.σπ. , περίπτωση όμως που αν δεν ενσωματωθεί ως υποπερίπτωση της “β)” (να δηλώνει δηλαδή ο εκπ. de facto τις ενστάσεις του – δώρον άδωρο όπως εξήγησα) άμεσα αυτοακυρώνεται από την παρ.4 του άρθρου 25 του δ/υ κώδικα. Κοντολογίς ουδείς μπορεί να “νίπτει τας χείρας του”.
]

Καλή χρονιά λοιπόν. Κι ο Θεός βοηθός.

Αποσυνδεδεμένος irisiris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9876 στις: Οκτώβριος 20, 2017, 12:54:59 μμ »
Καλησπερα,εαν εισαι αναπληρωτης σε επαλ πληρους ωραριου δικαιουσαι 10 ωρες διδασκαλιας σε ιεκ;ακουσα οτι απο τη δευτεροβαθμια επιτρεπουν μονο 6 ωρες...

Αποσυνδεδεμένος Πληροφορική

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9877 στις: Οκτώβριος 20, 2017, 05:17:57 μμ »
Φίλε el torero είσαι ο θρυλικός Παράγοντας του Εδεσσαϊκού Θωμάς Μάτσιος;;



Α ρε μορφή που χάθηκες τόσα χρόνια!;;;  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Άφησες την Αθλητική Κυριακή και το έριξες στο pde.gr;;;
Περιμένω με χαρά και αλλα επικά σου κείμενα.  8) ;D 8) ;D
https://www.youtube.com/watch?v=vHb0wFUNfH0

Σε συνέχεια του http://www.pde.gr/index.php?topic=766.9576 - και με τη νέα σχολική χρονιά - προσθέτω τα εξής:
Δεν επιθυμώ να ακούω πράγματα “εμπιστευτικά” αν δεν δηλώσω σχετική επιθυμία. Συγκεκριμένα άμα λέω σε  συνάδελφο διδάσκοντα (ανεξαρτήτως περαιτέρω καθεστώτος εργασίας) να προσέχουμε με τις απουσίες δεν γουστάρω να ακούω “εμπιστευτικά” ναι , εντάξει , εκτός από (έναν/μια) τον/την  τάδε που έχει αυτό, ανεξαρτήτως που αν ποτέ συνέβη κάτι τέτοιο δεν άκουσα καθόλου καθαρά όνομα (δεν μπόρεσα να τον/την διασταυρώσω στις καταστάσεις) να καταλάβω αν αναφερόταν στην συγκεκριμένη (επερχόμενη ή παρελθούσα) ώρα ή κάτι παραπάνω (λ.χ. δίωρο) ή αν έκανε και καλαμπούρι γιατί και 'γω λέω διάφορα – δεν τα λέω όμως “εμπιστευτικά” , απο ποιον κρυβόμαστε ; Και 'γω μπορεί να είπα μια φορά σε μαθητή που ήταν στο όριο του 15% σε δίωρο μάθημα αν έχει τον ίδιο διδάσκοντα και σ'άλλο μάθημα να ρωτήσει μήπως του βάλει εκεί την μία (δύο ;; δεν θυμάμαι) απουσία. Δεν ήξερα τότε (κι ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη όπως το γράψανε) για το 20%  , χώρια που στην βιασύνη θα ξέχασα την διαφορετικότητα των καθεστώτων εργασίας κοκ. Νομίζω πάντως δεν είναι το ίδιο , η σούμα είναι σταθερή στην δεύτερη περίπτωση κοκ. Λίγη ελαστικότητα δεν βλάπτει και ενίοτε ωφελεί φτάνει να΄ναι φανερή , δηλώνεις έτσι και τα όρια σου , άλλωστε , από ποιον διάολο κρυβόμαστε ;;

Πολύ περισσότερο δεν έχω καμμία όρεξη να μπαίνω σε αίθουσα προ εξετάσεων  να μετράω 13 σπουδαστές  και μετά να παίρνω φάκελο με 14 γραπτά. Θα μου  πείτε  μπορεί ένας σπουδαστής /τρια να ήταν π.χ. τουαλέτα κοκ. Πάντως η δ/ντρια όταν έψαχνα να βρω τον/την σπουδαστή/τρια του εν λόγω τμήματος το όνομα του οποίου ήταν χειρόγραφα γραμμένο στο τέλος της κατάστασης των μαθητών, να δω και πόσο τακτικός/ή ήταν στις σπουδαστικές του/της υποχρεώσεις, και στη τελική αν υπήρχε αποδεδειγμένα κάποιο σοβαρό ζήτημα,    ε, ας πούμε ότι δεν με διευκόλυνε ιδιαίτερα...

Υπάρχει κάποιος απ’ τον οποίο «θα’πρεπε» να κρύβομαι που λέω αυτά που έβλεπα και δή εν ώρα εργασίας να τον καρυδώσω τον π….. ;  Δεν νομίζω. Και για να μην παρεξηγιόμαστε, κατηγορηματικά όχι.
 
Καλά εγώ μπορεί να παραείμαι καχύποπτος, στην τελική ούτε σπουδαστής ούτε εξεταστής ούτε επιτηρητής εν προκειμένω, κι ούτε καν δ/ντής ήμουν μόνο δ/υ με – τεχνικά τουλάχιστον με βάση τα όσα αναφέρω -  ασαφείς ενδείξεις (α, ναι , μην ξεχάσω , φορέας του υπουργείου προφορικά δήλωσε ότι ναι , και βέβαια μπορώ  να κάνω τον μ.....  , για την ακρίβεια και στην υποθετική δηλαδή – περίπτωση που σε κάποιο γνωστό ή άγνωστο ΙΕΚ λαμβάνω περισσότερα γραπτά απ' όσους εξεταζομένους είχε μέσα η αίθουσα , εγώ λέει υποχρεούμαι μόνο να επιβεβαιώσω ότι ο φάκελος έχει μέσα όσα γραπτά αναγράφει στο εξωτερικό του. Κοινώς , απ' ότι είδα και μετά, ποιος λογαριάζει το άρθρο 25 του δ/υ κώδικα..., γιατί ο υποθετικός αυτός φάκελος είναι φάκελος γραπτών μαθητών άλλο τόσο όσο ένα παγωτό με φράουλες και σ..τά είναι παγωτό), αλλά πες , λέω πες, υποθετικά ρε αδερφέ, ότι παίζει το άλλο σενάριο , το περίεργο , η επιστημονική φαντασία, ο Σπήλμπεργκ, και έχουμε σπουδαστή(ές) φάντασμα(τα). Τι σημαίνει κάτι τέτοιο;
α) Πτώση αξίας του πτυχίου, καθ' ότι μπορεί και πλαστό
β) Πτώση αξίας του πτυχίου, γιατί καθότι από σχολή που κυκλοφορούν στο χαλαρό πλαστά, ε τι περιμένεις.
γ) Μείωση του εκτιμόμενου κύρους των σπουδαστών ως άτομα (α, εκει τελείωσες; χμμ..)
δ) Μείωση του εκτιμόμενου κύρους των διδασκόντων ως άτομα (α, εκει δίδαξες; χμμ..) Και λέγε εσύ μετά ότι σου βάλαν το μαχαίρι στο λαιμό – εμένα πες με πείθεις κι ας μή σε δικαιολογώ, ο άλλος όμως που ξέρει; Ανθρώπων που μας φέρνανε(τε) μιάμιση οκά βιογραφικό, και δή σε αριθμημένες ενίοτε 100 και σελίδες. Ε όχι ρε γ..... , όχι ρε π.....
ε) Δημιουργία ενός κλίματος χ... μ... συγκαλυμμένης τρομοκρατίας για ευνόητους λόγους
στ) Το καλύτερο απ' όλα: Τι θα γίνει αν ξυπνήσουν τα παιδιά; Αυτά γνωρίζουν, όχι, παίζουμε. Αυτό δεν θέλει κανείς να το σκέφτεται, και έτσι συνειδητά και υποσυνείδητα τα κρατάμ(τ)ε μισοκοιμισμένα. Υποθετικά πάντα. Και τα ίδια ενίοτε δεν θέλουν να ξέρουν. Κάποτε όμως ξυπνάνε , ενίοτε απροειδοποίητα , και γκρεμίζουν, ότι κι όποιον βρουν μπροστά τους , χωρίς να έχουν ιδέα από χτίσιμο. Και τότε χτίζεται κάτι νέο (μ.. χ...)καινούριο , άχαρο και δυσλειτουργικό με 45 μηχανισμούς ασφάλειας που μονίμως μπλοκάρουν . Δε λέει.
Οι αμερικάνοι δεν γίναν κοσμοκράτορες με τα πυρηνικά τους αλλά με τα έξυπνα όπλα. Φερθείτε κοι και κες εκπαιδευτές ενηλίκων έξυπνα περήφανα και αποτελεσματικά. Μην συμμορφώνεστε, μην αποφεύγετε, μην αγνοείτε , μην τσάμπα ή σπάταλα αντικρούετε κακές πρακτικές, μην υπογράφετε ότι δεν ισχύει και δεν σας εκφράζει μόνο περιφρονήστε, look down upon τους εφαρμοστές των ΣΥΖΗΤΗΣΤΕ, ΓΡΑΦΤΕ, ΜΙΛΗΣΤΕ, ώσπου είτε θα χάσουν (εντελώς) το κύρος τους και θα ξεφτιλιστούν είτε μάλλον - καθότι συνήθως εξυπνότεροι - θα προσαρμοστούν.  Σε αντιπαράθεση εντοπίζετε κι αναγνωρίζετε το θετικό(τατο) τους έργο, χωρίς όμως συμβιβασμούς κι υποχωρήσεις.  Ζητάτε κανονικά απουσιολόγια κι όχι φωτοτυπίες , και οπωσδήποτε να αναγράφεται πάνω η δύναμη του τμήματος. Και διεκδικήστε αυτές τις άμοιρες συνελεύσεις (άλλα φαντάσματα, αναλόγως βέβαια το ΙΕΚ), είναι κι ας μην πολυφαίνεται  ένα σημαντικό βήμα προς την μονιμοποίηση.

Εν τω μεταξύ, έστειλα κι αυτό ((εντός [,]παραλείπω επικεφαλίδα κι ονόματα) στην γγδβμ:

[
Έχοντας κατά νου την εύρυθμη λειτουργία των ΙΕΚ και ιδιαίτερα την απρόσκοπτη συμμετοχή των εκπαιδευτών των ΙΕΚ στις διδακτικές και λοιπές εκπ/κες διαδικασίες – έχοντας δε μόλις ολοκληρώσει απόσπαση ενός έτους σε ένα ΙΕΚ (…) , θα πρότεινα όπως όχι απλώς μεριμνήσετε – όπως και κάνετε – για την εφαρμογή των παρακάτω, αλλά περαιτέρω όπως ζητάτε την ενυπόγραφη δήλωση των εκπαιδευτών ότι έχουν λάβει γνώση σχετικά, όσον αφορά τα εξής:
-την τήρηση σφραγισμένων απουσιολογίων και όχι απλών σελίδων όπου θα αναγράφεται σε έκαστο φύλλο η δύναμη των μαθητών του τμήματος, η οποία θα πρέπει να ισούται με το άθροισμα των (ορατών) παρόντων και (καταγεγραμμένων) απόντων.
-την υποχρέωση συμμετοχής των εκπαιδευτών στις τακτικές συνελεύσεις  (για την οποία εκτιμώ ότι θα πρέπει να υπάρχει σχετική αποζημίωση ̇ υποχρεωτική εκτιμώ θα πρέπει να είναι και η συμμετοχή των αποσπασμένων ̇ πέρυσι δεν είχα την χαρά να συμμετάσχω σε συνέλευση..).
[Σημειώνω εδώ ότι σε σχολείο του Βερολίνου βλέπαμε τους εκπαιδευτικούς περι τις τρεις φορές το μήνα να κάθονται μέχρι τις έξι τ' απόγευμα. Τα δε δικά μας  Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας οφείλουν τις επιτυχίες τους σε μεγάλο βαθμό στις άτυπες και μή συνελεύσεις. Είμαι της γνώμης ότι θα πρέπει οι συνελεύσεις να έχουν χρονοδιάγραμμα, μπορεί και 2 ημερών, ώστε να συζητούν οι διδάσκοντες ανά τμήμα χωρίς να είναι υποχρεωτική η παρουσία των υπολοίπων. Θα πρέπει – ειδικά όσον αφορά τους σπουδαστές του 1ου έτους, των οποίων οι γονείς συχνά τηλεφωνούν και μιλούν για τα παιδιά τους σαν να πήγαν μόλις στο λύκειο – να έχει για κάθε σπουδαστή κάποιος εκπαιδευτής να πει μια κουβέντα.]

Περαιτέρω καλό θα ήταν προκειμένου να διασφαλίζεται (επιπλέον..) το κύρος και η αξιοπιστία των ΙΕΚ με δεδομένη την μή μονιμότητα των εκπαιδευτών τους ,  οι επιτηρητές στις τελικές εξετάσεις να ορίζονται απ'ευθείας από το υπουργείο ανά μάθημα , ενδεχομένως  χωρίς να είναι απαραίτητα από το αυτό ΙΕΚ.   
Τέλος πρέπει να διασαφηνιστούν κάποια σημεία, όπως λ.χ. ότι εκπαιδευτικός στον οποίο παρουσιάζεται φάκελος ως φάκελος γραπτών εξεταζομένων σπουδαστών αυτός υποχρεούται να τον παραλάβει αν αυτός είναι πράγματι, άρα ακριβώς κι όχι εν μέρει,  φάκελος γραπτών εξεταζομένων σπουδαστών. Θα πρέπει λοιπόν ο εκπαιδευτικός είτε α) (το εύλογο) να γνωρίζει το δυνατόν ότι ο φάκελος αυτός είναι φάκελος γρ.εξ.σπ.  , γνωρίζοντας τους σπουδαστές, εισηγητές, δυνάμενος να εισέρθει ενίοτε διακριτικά στην τάξη ακόμα και την ώρα των εξετάσεων κ.ο.κ. (περίπου ότι κάνουν οι δ/ντες εκπ/κών μονάδων όλων των βαθμίδων),  β)  να δηλώνει de facto τις ενστάσεις του για να είναι καλυμμένος κατά το και ως προς το άρθρο 25 του δ/υ κώδικα (πράγμα ψιλο - αντιφατικό  γιατί όταν γίνεται δεκτό συστηματικά και προκαταβολικά ακυρώνει είτε τον κανονισμό των ΙΕΚ είτε την ουσία (πνεύμα) του  άρθρου 25 του  δ/υ κώδικα) , γ) (το δυσλειτουργικό και ολίγον γελοίο..) να μην καταχωρεί πουθενά , να μην θεωρεί καν τον φάκελο ως φάκελο γρ.εξ.σπ. , περίπτωση όμως που αν δεν ενσωματωθεί ως υποπερίπτωση της “β)” (να δηλώνει δηλαδή ο εκπ. de facto τις ενστάσεις του – δώρον άδωρο όπως εξήγησα) άμεσα αυτοακυρώνεται από την παρ.4 του άρθρου 25 του δ/υ κώδικα. Κοντολογίς ουδείς μπορεί να “νίπτει τας χείρας του”.
]

Καλή χρονιά λοιπόν. Κι ο Θεός βοηθός.

Αποσυνδεδεμένος Λυδία

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9878 στις: Οκτώβριος 21, 2017, 03:37:32 μμ »
Καλησπέρα!

Έχω μια απορία και θα ήθελα, αν κάποιος γνωρίζει σχετικά, να μου απαντήσει.

Είμαι απόφοιτη αγγλικής φιλολογίας ΑΠΘ και φοιτώ στο Α' εξάμηνο σε δημόσιο ΙΕΚ. Στο πρόγραμμα του εξαμήνου (και απ'ο,τι είδα και στα επόμενα) γίνονται 3 ώρες αγγλικών, ορολογία πάνω στην ειδικότητα. Στους κατόχους Proficiency που ζήτησαν απαλλαγή, οι υπεύθυνοι είπαν ότι δεν γίνεται γιατί είναι αγγλικά ορολογίας. Το ίδιο ισχύει και για εμένα;

Αποσυνδεδεμένος jimpapas1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 615
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9879 στις: Οκτώβριος 21, 2017, 06:47:19 μμ »
Φίλε el torero είσαι ο θρυλικός Παράγοντας του Εδεσσαϊκού Θωμάς Μάτσιος;;



Α ρε μορφή που χάθηκες τόσα χρόνια!;;;  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Άφησες την Αθλητική Κυριακή και το έριξες στο pde.gr;;;
Περιμένω με χαρά και αλλα επικά σου κείμενα.  8) ;D 8) ;D
https://www.youtube.com/watch?v=vHb0wFUNfH0

 ;D :D :D

Αποσυνδεδεμένος jellyfish

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε 16.02 και πε 60 , mSc semiotics
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9880 στις: Οκτώβριος 22, 2017, 04:30:16 μμ »
Καλησπέρα, θα ήθελα σας παρακαλώ μία έγκυρη και σίγουρη απάντηση σε αυτό που θα ρωτήσω, είναι πολύ σημαντικό για εμένα.
Ο ΠΕ16.01 προηγείται του ΠΕ16.02 ανεξαρτήτως άλλων προσόντων (εκτός φυσικά της πιστοποίησης) για την πρόσληψή του σαν εκπαιδευτής Ι.Ε.Κ.  του Υπουργείου Παιδείας?
Σας παρακαλώ να απαντήσετε μόνο αν είστε σίγουροι, ή έστω εάν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να με παραπέμψετε ή κάποιο Link σχετικά, θα με βοηθούσε πολύ...
Σας ευχαριστώ...

Αποσυνδεδεμένος jellyfish

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε 16.02 και πε 60 , mSc semiotics
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9881 στις: Οκτώβριος 22, 2017, 04:32:14 μμ »
Καλησπέρα!

Έχω μια απορία και θα ήθελα, αν κάποιος γνωρίζει σχετικά, να μου απαντήσει.

Είμαι απόφοιτη αγγλικής φιλολογίας ΑΠΘ και φοιτώ στο Α' εξάμηνο σε δημόσιο ΙΕΚ. Στο πρόγραμμα του εξαμήνου (και απ'ο,τι είδα και στα επόμενα) γίνονται 3 ώρες αγγλικών, ορολογία πάνω στην ειδικότητα. Στους κατόχους Proficiency που ζήτησαν απαλλαγή, οι υπεύθυνοι είπαν ότι δεν γίνεται γιατί είναι αγγλικά ορολογίας. Το ίδιο ισχύει και για εμένα;

Λυδία το εάν θα πάρεις απαλλαγή από ένα μάθημα εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από την κρίση του καθηγητή. Εφ' όσων αυτός κρίνει ότι οι απαιτήσεις των αγγλικών της ειδικότητας είναι εξειδικευμένες και δεν καλύπτονται από το proficiency ή από το πτυχίο σου, δεν μπορείς να κάνεις κάτι.
Όπως και να χει δε χάνεις κάτι να δοκιμάσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2017, 05:35:06 μμ από jellyfish »

Αποσυνδεδεμένος el torero

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9882 στις: Οκτώβριος 22, 2017, 07:29:26 μμ »
Φίλε el torero είσαι ο θρυλικός Παράγοντας του Εδεσσαϊκού Θωμάς Μάτσιος;;
...
Περιμένω με χαρά και αλλα επικά σου κείμενα.  8) ;D 8) ;D
...

Φιλαράκι πληροφορικη μή χαλιέσαι , πάντα με χαρά, κι εσύ κι ο Jimpapas1 , κι αν δυσκολεύεσαι τόσο με την σύνταξη το επόμενο πτυχίο ΦΠΨ..

Αποσυνδεδεμένος Πληροφορική

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9883 στις: Οκτώβριος 22, 2017, 08:35:24 μμ »
Oχι δα και να χαλιέμαι.. σε απολαμβάνω. Με συγκινούν οι αγώνες σου... Μου έρχονται δάκρυα στα μάτια με τον τρόπο που περιγράφεις γλαφυρά τις περιπέτειες σου στην ΙΕΚοχώρα και αποτυπώνεις την ορθολογική σου σκέψη.. τόσο μεστά.. τόσο ξεκάθαρα..
Θα γλυτώσω το ΦΠΨ γιατί διαβάζω εσένα. Τύφλα να έχει ο Κορνήλιος Καστοριάδης, ο Κώστας Πρέκας και ο Κώστας Μπογδάνος μπροστά στη φιλοσοφία που τρέχει από τα μπατζάκια σου.
Περιμένω φιλαράκι Παράγοντα του Εδεσσαϊκού και άλλα κείμενα χωρίς αρχή, νόημα, μέση, τέλος αλλά με αρκετό συναίσθημα.
Κάνεις λειτούργημα με τις επιστολές σου! KEEP THEM COMING!

Φιλαράκι πληροφορικη μή χαλιέσαι , πάντα με χαρά, κι εσύ κι ο Jimpapas1 , κι αν δυσκολεύεσαι τόσο με την σύνταξη το επόμενο πτυχίο ΦΠΨ..
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2017, 08:38:48 μμ από Πληροφορική »

 

Pde.gr, © 2005 - 2017

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 27932
  • Τελευταία: danaipapa
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 943410
  • Σύνολο θεμάτων: 16429
  • Σε σύνδεση σήμερα: 188
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 76
Σύνολο: 76

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.142 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.