*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 1351793 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος wam

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 849
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9870 στις: Οκτώβριος 18, 2017, 06:32:48 μμ »
όχι δεν μπορείς να κάνεις χρήση των διακαιωμάτων της ανεργίας διότι όταν σου αποσταλεί η σύμβαση θα αναγράφει αναδρομικά την ημερομηνία που ανέλαβες υπηρεσία στα ΔΙΕΚ και επομένως θα υπάρχει επικάλυψη του διαστήματος μέχρι τη υπογραφή της.Δεν μπορείς δλδνα φαίνεσαι ταυτόχρονα άνεργος και ωρομίσθιος στα ΔΙΕΚ .

Έτσι είναι το σωστό βάσει λογικής. Ωστόσο, σε ερώτημα που έθεσα στο τηλεφωνικό κέντρο, μου είπαν ότι ενδεχομένως να μπορώ υπό προϋποθέσεις, που με παρέπεμψε στο οικείο ΟΑΕΔ. Θα πάω από κοντά και θα ρωτήσω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:04:11 »

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9871 στις: Οκτώβριος 18, 2017, 08:57:29 μμ »
wam αυτό που σου γράφω είναι αυτό που μου απάντησαν απο τον ΟΑΕΔ της περιοχής μου όταν βρέθηκα σην ίδια ακριβώς θέση

Αποσυνδεδεμένος irisiris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9872 στις: Οκτώβριος 19, 2017, 03:03:41 πμ »
Ενημέρωση Κυριακή ξεκίνησε κ καλούσε το Μαρούσι, Δευτέρα καλούσαν Γλυφάδα και Ηλιούπολη.
Καλημέρα σε όλους
Το Μαρούσι είχε αρχίσει να καλεί από την Παρασκευή.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 19, 2017, 03:32:29 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος el torero

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9873 στις: Οκτώβριος 19, 2017, 04:42:58 μμ »
Σε συνέχεια του http://www.pde.gr/index.php?topic=766.9576 - και με τη νέα σχολική χρονιά - προσθέτω τα εξής:
Δεν επιθυμώ να ακούω πράγματα “εμπιστευτικά” αν δεν δηλώσω σχετική επιθυμία. Συγκεκριμένα άμα λέω σε  συνάδελφο διδάσκοντα (ανεξαρτήτως περαιτέρω καθεστώτος εργασίας) να προσέχουμε με τις απουσίες δεν γουστάρω να ακούω “εμπιστευτικά” ναι , εντάξει , εκτός από (έναν/μια) τον/την  τάδε που έχει αυτό, ανεξαρτήτως που αν ποτέ συνέβη κάτι τέτοιο δεν άκουσα καθόλου καθαρά όνομα (δεν μπόρεσα να τον/την διασταυρώσω στις καταστάσεις) να καταλάβω αν αναφερόταν στην συγκεκριμένη (επερχόμενη ή παρελθούσα) ώρα ή κάτι παραπάνω (λ.χ. δίωρο) ή αν έκανε και καλαμπούρι γιατί και 'γω λέω διάφορα – δεν τα λέω όμως “εμπιστευτικά” , απο ποιον κρυβόμαστε ; Και 'γω μπορεί να είπα μια φορά σε μαθητή που ήταν στο όριο του 15% σε δίωρο μάθημα αν έχει τον ίδιο διδάσκοντα και σ'άλλο μάθημα να ρωτήσει μήπως του βάλει εκεί την μία (δύο ;; δεν θυμάμαι) απουσία. Δεν ήξερα τότε (κι ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη όπως το γράψανε) για το 20%  , χώρια που στην βιασύνη θα ξέχασα την διαφορετικότητα των καθεστώτων εργασίας κοκ. Νομίζω πάντως δεν είναι το ίδιο , η σούμα είναι σταθερή στην δεύτερη περίπτωση κοκ. Λίγη ελαστικότητα δεν βλάπτει και ενίοτε ωφελεί φτάνει να΄ναι φανερή , δηλώνεις έτσι και τα όρια σου , άλλωστε , από ποιον διάολο κρυβόμαστε ;;

Πολύ περισσότερο δεν έχω καμμία όρεξη να μπαίνω σε αίθουσα προ εξετάσεων  να μετράω 13 σπουδαστές  και μετά να παίρνω φάκελο με 14 γραπτά. Θα μου  πείτε  μπορεί ένας σπουδαστής /τρια να ήταν π.χ. τουαλέτα κοκ. Πάντως η δ/ντρια όταν έψαχνα να βρω τον/την σπουδαστή/τρια του εν λόγω τμήματος το όνομα του οποίου ήταν χειρόγραφα γραμμένο στο τέλος της κατάστασης των μαθητών, να δω και πόσο τακτικός/ή ήταν στις σπουδαστικές του/της υποχρεώσεις, και στη τελική αν υπήρχε αποδεδειγμένα κάποιο σοβαρό ζήτημα,    ε, ας πούμε ότι δεν με διευκόλυνε ιδιαίτερα...

Υπάρχει κάποιος απ’ τον οποίο «θα’πρεπε» να κρύβομαι που λέω αυτά που έβλεπα και δή εν ώρα εργασίας να τον καρυδώσω τον π….. ;  Δεν νομίζω. Και για να μην παρεξηγιόμαστε, κατηγορηματικά όχι.
 
Καλά εγώ μπορεί να παραείμαι καχύποπτος, στην τελική ούτε σπουδαστής ούτε εξεταστής ούτε επιτηρητής εν προκειμένω, κι ούτε καν δ/ντής ήμουν μόνο δ/υ με – τεχνικά τουλάχιστον με βάση τα όσα αναφέρω -  ασαφείς ενδείξεις (α, ναι , μην ξεχάσω , φορέας του υπουργείου προφορικά δήλωσε ότι ναι , και βέβαια μπορώ  να κάνω τον μ.....  , για την ακρίβεια και στην υποθετική δηλαδή – περίπτωση που σε κάποιο γνωστό ή άγνωστο ΙΕΚ λαμβάνω περισσότερα γραπτά απ' όσους εξεταζομένους είχε μέσα η αίθουσα , εγώ λέει υποχρεούμαι μόνο να επιβεβαιώσω ότι ο φάκελος έχει μέσα όσα γραπτά αναγράφει στο εξωτερικό του. Κοινώς , απ' ότι είδα και μετά, ποιος λογαριάζει το άρθρο 25 του δ/υ κώδικα..., γιατί ο υποθετικός αυτός φάκελος είναι φάκελος γραπτών μαθητών άλλο τόσο όσο ένα παγωτό με φράουλες και σ..τά είναι παγωτό), αλλά πες , λέω πες, υποθετικά ρε αδερφέ, ότι παίζει το άλλο σενάριο , το περίεργο , η επιστημονική φαντασία, ο Σπήλμπεργκ, και έχουμε σπουδαστή(ές) φάντασμα(τα). Τι σημαίνει κάτι τέτοιο;
α) Πτώση αξίας του πτυχίου, καθ' ότι μπορεί και πλαστό
β) Πτώση αξίας του πτυχίου, γιατί καθότι από σχολή που κυκλοφορούν στο χαλαρό πλαστά, ε τι περιμένεις.
γ) Μείωση του εκτιμόμενου κύρους των σπουδαστών ως άτομα (α, εκει τελείωσες; χμμ..)
δ) Μείωση του εκτιμόμενου κύρους των διδασκόντων ως άτομα (α, εκει δίδαξες; χμμ..) Και λέγε εσύ μετά ότι σου βάλαν το μαχαίρι στο λαιμό – εμένα πες με πείθεις κι ας μή σε δικαιολογώ, ο άλλος όμως που ξέρει; Ανθρώπων που μας φέρνανε(τε) μιάμιση οκά βιογραφικό, και δή σε αριθμημένες ενίοτε 100 και σελίδες. Ε όχι ρε γ..... , όχι ρε π.....
ε) Δημιουργία ενός κλίματος χ... μ... συγκαλυμμένης τρομοκρατίας για ευνόητους λόγους
στ) Το καλύτερο απ' όλα: Τι θα γίνει αν ξυπνήσουν τα παιδιά; Αυτά γνωρίζουν, όχι, παίζουμε. Αυτό δεν θέλει κανείς να το σκέφτεται, και έτσι συνειδητά και υποσυνείδητα τα κρατάμ(τ)ε μισοκοιμισμένα. Υποθετικά πάντα. Και τα ίδια ενίοτε δεν θέλουν να ξέρουν. Κάποτε όμως ξυπνάνε , ενίοτε απροειδοποίητα , και γκρεμίζουν, ότι κι όποιον βρουν μπροστά τους , χωρίς να έχουν ιδέα από χτίσιμο. Και τότε χτίζεται κάτι νέο (μ.. χ...)καινούριο , άχαρο και δυσλειτουργικό με 45 μηχανισμούς ασφάλειας που μονίμως μπλοκάρουν . Δε λέει.
Οι αμερικάνοι δεν γίναν κοσμοκράτορες με τα πυρηνικά τους αλλά με τα έξυπνα όπλα. Φερθείτε κοι και κες εκπαιδευτές ενηλίκων έξυπνα περήφανα και αποτελεσματικά. Μην συμμορφώνεστε, μην αποφεύγετε, μην αγνοείτε , μην τσάμπα ή σπάταλα αντικρούετε κακές πρακτικές, μην υπογράφετε ότι δεν ισχύει και δεν σας εκφράζει μόνο περιφρονήστε, look down upon τους εφαρμοστές των ΣΥΖΗΤΗΣΤΕ, ΓΡΑΦΤΕ, ΜΙΛΗΣΤΕ, ώσπου είτε θα χάσουν (εντελώς) το κύρος τους και θα ξεφτιλιστούν είτε μάλλον - καθότι συνήθως εξυπνότεροι - θα προσαρμοστούν.  Σε αντιπαράθεση εντοπίζετε κι αναγνωρίζετε το θετικό(τατο) τους έργο, χωρίς όμως συμβιβασμούς κι υποχωρήσεις.  Ζητάτε κανονικά απουσιολόγια κι όχι φωτοτυπίες , και οπωσδήποτε να αναγράφεται πάνω η δύναμη του τμήματος. Και διεκδικήστε αυτές τις άμοιρες συνελεύσεις (άλλα φαντάσματα, αναλόγως βέβαια το ΙΕΚ), είναι κι ας μην πολυφαίνεται  ένα σημαντικό βήμα προς την μονιμοποίηση.

Εν τω μεταξύ, έστειλα κι αυτό ((εντός [,]παραλείπω επικεφαλίδα κι ονόματα) στην γγδβμ:

[
Έχοντας κατά νου την εύρυθμη λειτουργία των ΙΕΚ και ιδιαίτερα την απρόσκοπτη συμμετοχή των εκπαιδευτών των ΙΕΚ στις διδακτικές και λοιπές εκπ/κες διαδικασίες – έχοντας δε μόλις ολοκληρώσει απόσπαση ενός έτους σε ένα ΙΕΚ (…) , θα πρότεινα όπως όχι απλώς μεριμνήσετε – όπως και κάνετε – για την εφαρμογή των παρακάτω, αλλά περαιτέρω όπως ζητάτε την ενυπόγραφη δήλωση των εκπαιδευτών ότι έχουν λάβει γνώση σχετικά, όσον αφορά τα εξής:
-την τήρηση σφραγισμένων απουσιολογίων και όχι απλών σελίδων όπου θα αναγράφεται σε έκαστο φύλλο η δύναμη των μαθητών του τμήματος, η οποία θα πρέπει να ισούται με το άθροισμα των (ορατών) παρόντων και (καταγεγραμμένων) απόντων.
-την υποχρέωση συμμετοχής των εκπαιδευτών στις τακτικές συνελεύσεις  (για την οποία εκτιμώ ότι θα πρέπει να υπάρχει σχετική αποζημίωση ̇ υποχρεωτική εκτιμώ θα πρέπει να είναι και η συμμετοχή των αποσπασμένων ̇ πέρυσι δεν είχα την χαρά να συμμετάσχω σε συνέλευση..).
[Σημειώνω εδώ ότι σε σχολείο του Βερολίνου βλέπαμε τους εκπαιδευτικούς περι τις τρεις φορές το μήνα να κάθονται μέχρι τις έξι τ' απόγευμα. Τα δε δικά μας  Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας οφείλουν τις επιτυχίες τους σε μεγάλο βαθμό στις άτυπες και μή συνελεύσεις. Είμαι της γνώμης ότι θα πρέπει οι συνελεύσεις να έχουν χρονοδιάγραμμα, μπορεί και 2 ημερών, ώστε να συζητούν οι διδάσκοντες ανά τμήμα χωρίς να είναι υποχρεωτική η παρουσία των υπολοίπων. Θα πρέπει – ειδικά όσον αφορά τους σπουδαστές του 1ου έτους, των οποίων οι γονείς συχνά τηλεφωνούν και μιλούν για τα παιδιά τους σαν να πήγαν μόλις στο λύκειο – να έχει για κάθε σπουδαστή κάποιος εκπαιδευτής να πει μια κουβέντα.]

Περαιτέρω καλό θα ήταν προκειμένου να διασφαλίζεται (επιπλέον..) το κύρος και η αξιοπιστία των ΙΕΚ με δεδομένη την μή μονιμότητα των εκπαιδευτών τους ,  οι επιτηρητές στις τελικές εξετάσεις να ορίζονται απ'ευθείας από το υπουργείο ανά μάθημα , ενδεχομένως  χωρίς να είναι απαραίτητα από το αυτό ΙΕΚ.   
Τέλος πρέπει να διασαφηνιστούν κάποια σημεία, όπως λ.χ. ότι εκπαιδευτικός στον οποίο παρουσιάζεται φάκελος ως φάκελος γραπτών εξεταζομένων σπουδαστών αυτός υποχρεούται να τον παραλάβει αν αυτός είναι πράγματι, άρα ακριβώς κι όχι εν μέρει,  φάκελος γραπτών εξεταζομένων σπουδαστών. Θα πρέπει λοιπόν ο εκπαιδευτικός είτε α) (το εύλογο) να γνωρίζει το δυνατόν ότι ο φάκελος αυτός είναι φάκελος γρ.εξ.σπ.  , γνωρίζοντας τους σπουδαστές, εισηγητές, δυνάμενος να εισέρθει ενίοτε διακριτικά στην τάξη ακόμα και την ώρα των εξετάσεων κ.ο.κ. (περίπου ότι κάνουν οι δ/ντες εκπ/κών μονάδων όλων των βαθμίδων),  β)  να δηλώνει de facto τις ενστάσεις του για να είναι καλυμμένος κατά το και ως προς το άρθρο 25 του δ/υ κώδικα (πράγμα ψιλο - αντιφατικό  γιατί όταν γίνεται δεκτό συστηματικά και προκαταβολικά ακυρώνει είτε τον κανονισμό των ΙΕΚ είτε την ουσία (πνεύμα) του  άρθρου 25 του  δ/υ κώδικα) , γ) (το δυσλειτουργικό και ολίγον γελοίο..) να μην καταχωρεί πουθενά , να μην θεωρεί καν τον φάκελο ως φάκελο γρ.εξ.σπ. , περίπτωση όμως που αν δεν ενσωματωθεί ως υποπερίπτωση της “β)” (να δηλώνει δηλαδή ο εκπ. de facto τις ενστάσεις του – δώρον άδωρο όπως εξήγησα) άμεσα αυτοακυρώνεται από την παρ.4 του άρθρου 25 του δ/υ κώδικα. Κοντολογίς ουδείς μπορεί να “νίπτει τας χείρας του”.
]

Καλή χρονιά λοιπόν. Κι ο Θεός βοηθός.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:04:11 »

Αποσυνδεδεμένος irisiris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9874 στις: Οκτώβριος 20, 2017, 12:54:59 μμ »
Καλησπερα,εαν εισαι αναπληρωτης σε επαλ πληρους ωραριου δικαιουσαι 10 ωρες διδασκαλιας σε ιεκ;ακουσα οτι απο τη δευτεροβαθμια επιτρεπουν μονο 6 ωρες...

Αποσυνδεδεμένος Πληροφορική

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9875 στις: Οκτώβριος 20, 2017, 05:17:57 μμ »
Φίλε el torero είσαι ο θρυλικός Παράγοντας του Εδεσσαϊκού Θωμάς Μάτσιος;;



Α ρε μορφή που χάθηκες τόσα χρόνια!;;;  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Άφησες την Αθλητική Κυριακή και το έριξες στο pde.gr;;;
Περιμένω με χαρά και αλλα επικά σου κείμενα.  8) ;D 8) ;D
https://www.youtube.com/watch?v=vHb0wFUNfH0

Σε συνέχεια του http://www.pde.gr/index.php?topic=766.9576 - και με τη νέα σχολική χρονιά - προσθέτω τα εξής:
Δεν επιθυμώ να ακούω πράγματα “εμπιστευτικά” αν δεν δηλώσω σχετική επιθυμία. Συγκεκριμένα άμα λέω σε  συνάδελφο διδάσκοντα (ανεξαρτήτως περαιτέρω καθεστώτος εργασίας) να προσέχουμε με τις απουσίες δεν γουστάρω να ακούω “εμπιστευτικά” ναι , εντάξει , εκτός από (έναν/μια) τον/την  τάδε που έχει αυτό, ανεξαρτήτως που αν ποτέ συνέβη κάτι τέτοιο δεν άκουσα καθόλου καθαρά όνομα (δεν μπόρεσα να τον/την διασταυρώσω στις καταστάσεις) να καταλάβω αν αναφερόταν στην συγκεκριμένη (επερχόμενη ή παρελθούσα) ώρα ή κάτι παραπάνω (λ.χ. δίωρο) ή αν έκανε και καλαμπούρι γιατί και 'γω λέω διάφορα – δεν τα λέω όμως “εμπιστευτικά” , απο ποιον κρυβόμαστε ; Και 'γω μπορεί να είπα μια φορά σε μαθητή που ήταν στο όριο του 15% σε δίωρο μάθημα αν έχει τον ίδιο διδάσκοντα και σ'άλλο μάθημα να ρωτήσει μήπως του βάλει εκεί την μία (δύο ;; δεν θυμάμαι) απουσία. Δεν ήξερα τότε (κι ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη όπως το γράψανε) για το 20%  , χώρια που στην βιασύνη θα ξέχασα την διαφορετικότητα των καθεστώτων εργασίας κοκ. Νομίζω πάντως δεν είναι το ίδιο , η σούμα είναι σταθερή στην δεύτερη περίπτωση κοκ. Λίγη ελαστικότητα δεν βλάπτει και ενίοτε ωφελεί φτάνει να΄ναι φανερή , δηλώνεις έτσι και τα όρια σου , άλλωστε , από ποιον διάολο κρυβόμαστε ;;

Πολύ περισσότερο δεν έχω καμμία όρεξη να μπαίνω σε αίθουσα προ εξετάσεων  να μετράω 13 σπουδαστές  και μετά να παίρνω φάκελο με 14 γραπτά. Θα μου  πείτε  μπορεί ένας σπουδαστής /τρια να ήταν π.χ. τουαλέτα κοκ. Πάντως η δ/ντρια όταν έψαχνα να βρω τον/την σπουδαστή/τρια του εν λόγω τμήματος το όνομα του οποίου ήταν χειρόγραφα γραμμένο στο τέλος της κατάστασης των μαθητών, να δω και πόσο τακτικός/ή ήταν στις σπουδαστικές του/της υποχρεώσεις, και στη τελική αν υπήρχε αποδεδειγμένα κάποιο σοβαρό ζήτημα,    ε, ας πούμε ότι δεν με διευκόλυνε ιδιαίτερα...

Υπάρχει κάποιος απ’ τον οποίο «θα’πρεπε» να κρύβομαι που λέω αυτά που έβλεπα και δή εν ώρα εργασίας να τον καρυδώσω τον π….. ;  Δεν νομίζω. Και για να μην παρεξηγιόμαστε, κατηγορηματικά όχι.
 
Καλά εγώ μπορεί να παραείμαι καχύποπτος, στην τελική ούτε σπουδαστής ούτε εξεταστής ούτε επιτηρητής εν προκειμένω, κι ούτε καν δ/ντής ήμουν μόνο δ/υ με – τεχνικά τουλάχιστον με βάση τα όσα αναφέρω -  ασαφείς ενδείξεις (α, ναι , μην ξεχάσω , φορέας του υπουργείου προφορικά δήλωσε ότι ναι , και βέβαια μπορώ  να κάνω τον μ.....  , για την ακρίβεια και στην υποθετική δηλαδή – περίπτωση που σε κάποιο γνωστό ή άγνωστο ΙΕΚ λαμβάνω περισσότερα γραπτά απ' όσους εξεταζομένους είχε μέσα η αίθουσα , εγώ λέει υποχρεούμαι μόνο να επιβεβαιώσω ότι ο φάκελος έχει μέσα όσα γραπτά αναγράφει στο εξωτερικό του. Κοινώς , απ' ότι είδα και μετά, ποιος λογαριάζει το άρθρο 25 του δ/υ κώδικα..., γιατί ο υποθετικός αυτός φάκελος είναι φάκελος γραπτών μαθητών άλλο τόσο όσο ένα παγωτό με φράουλες και σ..τά είναι παγωτό), αλλά πες , λέω πες, υποθετικά ρε αδερφέ, ότι παίζει το άλλο σενάριο , το περίεργο , η επιστημονική φαντασία, ο Σπήλμπεργκ, και έχουμε σπουδαστή(ές) φάντασμα(τα). Τι σημαίνει κάτι τέτοιο;
α) Πτώση αξίας του πτυχίου, καθ' ότι μπορεί και πλαστό
β) Πτώση αξίας του πτυχίου, γιατί καθότι από σχολή που κυκλοφορούν στο χαλαρό πλαστά, ε τι περιμένεις.
γ) Μείωση του εκτιμόμενου κύρους των σπουδαστών ως άτομα (α, εκει τελείωσες; χμμ..)
δ) Μείωση του εκτιμόμενου κύρους των διδασκόντων ως άτομα (α, εκει δίδαξες; χμμ..) Και λέγε εσύ μετά ότι σου βάλαν το μαχαίρι στο λαιμό – εμένα πες με πείθεις κι ας μή σε δικαιολογώ, ο άλλος όμως που ξέρει; Ανθρώπων που μας φέρνανε(τε) μιάμιση οκά βιογραφικό, και δή σε αριθμημένες ενίοτε 100 και σελίδες. Ε όχι ρε γ..... , όχι ρε π.....
ε) Δημιουργία ενός κλίματος χ... μ... συγκαλυμμένης τρομοκρατίας για ευνόητους λόγους
στ) Το καλύτερο απ' όλα: Τι θα γίνει αν ξυπνήσουν τα παιδιά; Αυτά γνωρίζουν, όχι, παίζουμε. Αυτό δεν θέλει κανείς να το σκέφτεται, και έτσι συνειδητά και υποσυνείδητα τα κρατάμ(τ)ε μισοκοιμισμένα. Υποθετικά πάντα. Και τα ίδια ενίοτε δεν θέλουν να ξέρουν. Κάποτε όμως ξυπνάνε , ενίοτε απροειδοποίητα , και γκρεμίζουν, ότι κι όποιον βρουν μπροστά τους , χωρίς να έχουν ιδέα από χτίσιμο. Και τότε χτίζεται κάτι νέο (μ.. χ...)καινούριο , άχαρο και δυσλειτουργικό με 45 μηχανισμούς ασφάλειας που μονίμως μπλοκάρουν . Δε λέει.
Οι αμερικάνοι δεν γίναν κοσμοκράτορες με τα πυρηνικά τους αλλά με τα έξυπνα όπλα. Φερθείτε κοι και κες εκπαιδευτές ενηλίκων έξυπνα περήφανα και αποτελεσματικά. Μην συμμορφώνεστε, μην αποφεύγετε, μην αγνοείτε , μην τσάμπα ή σπάταλα αντικρούετε κακές πρακτικές, μην υπογράφετε ότι δεν ισχύει και δεν σας εκφράζει μόνο περιφρονήστε, look down upon τους εφαρμοστές των ΣΥΖΗΤΗΣΤΕ, ΓΡΑΦΤΕ, ΜΙΛΗΣΤΕ, ώσπου είτε θα χάσουν (εντελώς) το κύρος τους και θα ξεφτιλιστούν είτε μάλλον - καθότι συνήθως εξυπνότεροι - θα προσαρμοστούν.  Σε αντιπαράθεση εντοπίζετε κι αναγνωρίζετε το θετικό(τατο) τους έργο, χωρίς όμως συμβιβασμούς κι υποχωρήσεις.  Ζητάτε κανονικά απουσιολόγια κι όχι φωτοτυπίες , και οπωσδήποτε να αναγράφεται πάνω η δύναμη του τμήματος. Και διεκδικήστε αυτές τις άμοιρες συνελεύσεις (άλλα φαντάσματα, αναλόγως βέβαια το ΙΕΚ), είναι κι ας μην πολυφαίνεται  ένα σημαντικό βήμα προς την μονιμοποίηση.

Εν τω μεταξύ, έστειλα κι αυτό ((εντός [,]παραλείπω επικεφαλίδα κι ονόματα) στην γγδβμ:

[
Έχοντας κατά νου την εύρυθμη λειτουργία των ΙΕΚ και ιδιαίτερα την απρόσκοπτη συμμετοχή των εκπαιδευτών των ΙΕΚ στις διδακτικές και λοιπές εκπ/κες διαδικασίες – έχοντας δε μόλις ολοκληρώσει απόσπαση ενός έτους σε ένα ΙΕΚ (…) , θα πρότεινα όπως όχι απλώς μεριμνήσετε – όπως και κάνετε – για την εφαρμογή των παρακάτω, αλλά περαιτέρω όπως ζητάτε την ενυπόγραφη δήλωση των εκπαιδευτών ότι έχουν λάβει γνώση σχετικά, όσον αφορά τα εξής:
-την τήρηση σφραγισμένων απουσιολογίων και όχι απλών σελίδων όπου θα αναγράφεται σε έκαστο φύλλο η δύναμη των μαθητών του τμήματος, η οποία θα πρέπει να ισούται με το άθροισμα των (ορατών) παρόντων και (καταγεγραμμένων) απόντων.
-την υποχρέωση συμμετοχής των εκπαιδευτών στις τακτικές συνελεύσεις  (για την οποία εκτιμώ ότι θα πρέπει να υπάρχει σχετική αποζημίωση ̇ υποχρεωτική εκτιμώ θα πρέπει να είναι και η συμμετοχή των αποσπασμένων ̇ πέρυσι δεν είχα την χαρά να συμμετάσχω σε συνέλευση..).
[Σημειώνω εδώ ότι σε σχολείο του Βερολίνου βλέπαμε τους εκπαιδευτικούς περι τις τρεις φορές το μήνα να κάθονται μέχρι τις έξι τ' απόγευμα. Τα δε δικά μας  Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας οφείλουν τις επιτυχίες τους σε μεγάλο βαθμό στις άτυπες και μή συνελεύσεις. Είμαι της γνώμης ότι θα πρέπει οι συνελεύσεις να έχουν χρονοδιάγραμμα, μπορεί και 2 ημερών, ώστε να συζητούν οι διδάσκοντες ανά τμήμα χωρίς να είναι υποχρεωτική η παρουσία των υπολοίπων. Θα πρέπει – ειδικά όσον αφορά τους σπουδαστές του 1ου έτους, των οποίων οι γονείς συχνά τηλεφωνούν και μιλούν για τα παιδιά τους σαν να πήγαν μόλις στο λύκειο – να έχει για κάθε σπουδαστή κάποιος εκπαιδευτής να πει μια κουβέντα.]

Περαιτέρω καλό θα ήταν προκειμένου να διασφαλίζεται (επιπλέον..) το κύρος και η αξιοπιστία των ΙΕΚ με δεδομένη την μή μονιμότητα των εκπαιδευτών τους ,  οι επιτηρητές στις τελικές εξετάσεις να ορίζονται απ'ευθείας από το υπουργείο ανά μάθημα , ενδεχομένως  χωρίς να είναι απαραίτητα από το αυτό ΙΕΚ.   
Τέλος πρέπει να διασαφηνιστούν κάποια σημεία, όπως λ.χ. ότι εκπαιδευτικός στον οποίο παρουσιάζεται φάκελος ως φάκελος γραπτών εξεταζομένων σπουδαστών αυτός υποχρεούται να τον παραλάβει αν αυτός είναι πράγματι, άρα ακριβώς κι όχι εν μέρει,  φάκελος γραπτών εξεταζομένων σπουδαστών. Θα πρέπει λοιπόν ο εκπαιδευτικός είτε α) (το εύλογο) να γνωρίζει το δυνατόν ότι ο φάκελος αυτός είναι φάκελος γρ.εξ.σπ.  , γνωρίζοντας τους σπουδαστές, εισηγητές, δυνάμενος να εισέρθει ενίοτε διακριτικά στην τάξη ακόμα και την ώρα των εξετάσεων κ.ο.κ. (περίπου ότι κάνουν οι δ/ντες εκπ/κών μονάδων όλων των βαθμίδων),  β)  να δηλώνει de facto τις ενστάσεις του για να είναι καλυμμένος κατά το και ως προς το άρθρο 25 του δ/υ κώδικα (πράγμα ψιλο - αντιφατικό  γιατί όταν γίνεται δεκτό συστηματικά και προκαταβολικά ακυρώνει είτε τον κανονισμό των ΙΕΚ είτε την ουσία (πνεύμα) του  άρθρου 25 του  δ/υ κώδικα) , γ) (το δυσλειτουργικό και ολίγον γελοίο..) να μην καταχωρεί πουθενά , να μην θεωρεί καν τον φάκελο ως φάκελο γρ.εξ.σπ. , περίπτωση όμως που αν δεν ενσωματωθεί ως υποπερίπτωση της “β)” (να δηλώνει δηλαδή ο εκπ. de facto τις ενστάσεις του – δώρον άδωρο όπως εξήγησα) άμεσα αυτοακυρώνεται από την παρ.4 του άρθρου 25 του δ/υ κώδικα. Κοντολογίς ουδείς μπορεί να “νίπτει τας χείρας του”.
]

Καλή χρονιά λοιπόν. Κι ο Θεός βοηθός.

Αποσυνδεδεμένος Λυδία

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 140
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9876 στις: Οκτώβριος 21, 2017, 03:37:32 μμ »
Καλησπέρα!

Έχω μια απορία και θα ήθελα, αν κάποιος γνωρίζει σχετικά, να μου απαντήσει.

Είμαι απόφοιτη αγγλικής φιλολογίας ΑΠΘ και φοιτώ στο Α' εξάμηνο σε δημόσιο ΙΕΚ. Στο πρόγραμμα του εξαμήνου (και απ'ο,τι είδα και στα επόμενα) γίνονται 3 ώρες αγγλικών, ορολογία πάνω στην ειδικότητα. Στους κατόχους Proficiency που ζήτησαν απαλλαγή, οι υπεύθυνοι είπαν ότι δεν γίνεται γιατί είναι αγγλικά ορολογίας. Το ίδιο ισχύει και για εμένα;

Αποσυνδεδεμένος jimpapas1

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 619
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9877 στις: Οκτώβριος 21, 2017, 06:47:19 μμ »
Φίλε el torero είσαι ο θρυλικός Παράγοντας του Εδεσσαϊκού Θωμάς Μάτσιος;;



Α ρε μορφή που χάθηκες τόσα χρόνια!;;;  ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Άφησες την Αθλητική Κυριακή και το έριξες στο pde.gr;;;
Περιμένω με χαρά και αλλα επικά σου κείμενα.  8) ;D 8) ;D
https://www.youtube.com/watch?v=vHb0wFUNfH0

 ;D :D :D

Αποσυνδεδεμένος jellyfish

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9878 στις: Οκτώβριος 22, 2017, 04:30:16 μμ »
Καλησπέρα, θα ήθελα σας παρακαλώ μία έγκυρη και σίγουρη απάντηση σε αυτό που θα ρωτήσω, είναι πολύ σημαντικό για εμένα.
Ο ΠΕ16.01 προηγείται του ΠΕ16.02 ανεξαρτήτως άλλων προσόντων (εκτός φυσικά της πιστοποίησης) για την πρόσληψή του σαν εκπαιδευτής Ι.Ε.Κ.  του Υπουργείου Παιδείας?
Σας παρακαλώ να απαντήσετε μόνο αν είστε σίγουροι, ή έστω εάν υπάρχει κάποιο τηλέφωνο να με παραπέμψετε ή κάποιο Link σχετικά, θα με βοηθούσε πολύ...
Σας ευχαριστώ...

Αποσυνδεδεμένος jellyfish

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9879 στις: Οκτώβριος 22, 2017, 04:32:14 μμ »
Καλησπέρα!

Έχω μια απορία και θα ήθελα, αν κάποιος γνωρίζει σχετικά, να μου απαντήσει.

Είμαι απόφοιτη αγγλικής φιλολογίας ΑΠΘ και φοιτώ στο Α' εξάμηνο σε δημόσιο ΙΕΚ. Στο πρόγραμμα του εξαμήνου (και απ'ο,τι είδα και στα επόμενα) γίνονται 3 ώρες αγγλικών, ορολογία πάνω στην ειδικότητα. Στους κατόχους Proficiency που ζήτησαν απαλλαγή, οι υπεύθυνοι είπαν ότι δεν γίνεται γιατί είναι αγγλικά ορολογίας. Το ίδιο ισχύει και για εμένα;

Λυδία το εάν θα πάρεις απαλλαγή από ένα μάθημα εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από την κρίση του καθηγητή. Εφ' όσων αυτός κρίνει ότι οι απαιτήσεις των αγγλικών της ειδικότητας είναι εξειδικευμένες και δεν καλύπτονται από το proficiency ή από το πτυχίο σου, δεν μπορείς να κάνεις κάτι.
Όπως και να χει δε χάνεις κάτι να δοκιμάσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2017, 05:35:06 μμ από jellyfish »

Αποσυνδεδεμένος el torero

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9880 στις: Οκτώβριος 22, 2017, 07:29:26 μμ »
Φίλε el torero είσαι ο θρυλικός Παράγοντας του Εδεσσαϊκού Θωμάς Μάτσιος;;
...
Περιμένω με χαρά και αλλα επικά σου κείμενα.  8) ;D 8) ;D
...

Φιλαράκι πληροφορικη μή χαλιέσαι , πάντα με χαρά, κι εσύ κι ο Jimpapas1 , κι αν δυσκολεύεσαι τόσο με την σύνταξη το επόμενο πτυχίο ΦΠΨ..

Αποσυνδεδεμένος Πληροφορική

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9881 στις: Οκτώβριος 22, 2017, 08:35:24 μμ »
Oχι δα και να χαλιέμαι.. σε απολαμβάνω. Με συγκινούν οι αγώνες σου... Μου έρχονται δάκρυα στα μάτια με τον τρόπο που περιγράφεις γλαφυρά τις περιπέτειες σου στην ΙΕΚοχώρα και αποτυπώνεις την ορθολογική σου σκέψη.. τόσο μεστά.. τόσο ξεκάθαρα..
Θα γλυτώσω το ΦΠΨ γιατί διαβάζω εσένα. Τύφλα να έχει ο Κορνήλιος Καστοριάδης, ο Κώστας Πρέκας και ο Κώστας Μπογδάνος μπροστά στη φιλοσοφία που τρέχει από τα μπατζάκια σου.
Περιμένω φιλαράκι Παράγοντα του Εδεσσαϊκού και άλλα κείμενα χωρίς αρχή, νόημα, μέση, τέλος αλλά με αρκετό συναίσθημα.
Κάνεις λειτούργημα με τις επιστολές σου! KEEP THEM COMING!

Φιλαράκι πληροφορικη μή χαλιέσαι , πάντα με χαρά, κι εσύ κι ο Jimpapas1 , κι αν δυσκολεύεσαι τόσο με την σύνταξη το επόμενο πτυχίο ΦΠΨ..
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2017, 08:38:48 μμ από Πληροφορική »

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 132
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9882 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 01:41:57 πμ »
Ένα ακόμη Ψήφισμα το οποίο αντιμετωπίζει με πιο ολιστικό τρόπο τις γενικότερες δυσλειτουργίες στα Δ.Ι.Ε.Κ., σε σχέση με αυτό που προηγήθηκε (βλ. https://secure.avaaz.org/el/petition/Geniki_grammateia_dia_vioy_mathisis_kai_neas_Genias_Anatheseis_oron_sta_IEK_toy_INEDIVIM/?ciOpFdb ).

Με μια γρήγορη ματιά, προσωπικά, διαφωνώ κάθετα με την πρόταση υπ' αριθμ. ( 8 ). Άσε που αντιφάσκει καταφανώς με την αμέσως προηγούμενή της, υπ' αριθμ. (7). Σε κάθε περίπτωση, είναι καλό να υπάρχουν μοχλοί πίεσης για όλα τα σχετικά ζητήματα προς τους αρμόδιους φορείς.


Παράθεση
Προς
Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: Προτάσεις βελτίωσης της διαχείρισης των Δημοσίων Ι.Ε.Κ

24 Οκτωβρίου 2017

Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι/ες είμαστε εκπαιδευτές και εκπαιδεύτριες ενηλίκων, μέλη της μεγαλύτερης διαδικτυακής ομάδας εκπαιδευτών (FB group: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΕΟΠΠΕΠ).

Με το παρόν θα θέλαμε να θέσουμε υπόψη σας μία σειρά από σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και τα οποία επηρεάζουν τόσο τις συνθήκες υπό τις οποίες εργαζόμαστε, όσο και την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου που παρέχεται από τα Δ.Ι.Ε.Κ., ζητώντας τις άμεσες ενέργειές σας.

Τα προβλήματα αυτά αφορούν στα εξής:

- Επιλογή εκπαιδευτών/τριών
- Αναθέσεις μαθημάτων
- Σχεδιασμός πλαισίου ανάπτυξης εκπαιδευτικού έργου
- Επιμόρφωση και επικαιροποίηση γνώσεων των εκπαιδευτών/τριών



Πιο αναλυτικά:

1. Oι υποψήφιοι/ες εκπαιδευτές/τριες καλούμαστε να καταθέτουμε το σύνολο των δικαιολογητικών μας κάθε χρόνο προκειμένου να μοριοδοτηθούμε. Πέρα από τα έξοδα και τις καθυστερήσεις που προκαλεί ο ετήσιος έλεγχος των φακέλων μας, παρατηρούνται μεγάλες αποκλίσεις στα μόρια που έχουν αρχικά δηλωθεί και εγκριθεί από τις επιτροπές των Δ.Ι.Ε.Κ (προσωρινοί πίνακες) και τα μόρια που προκύπτουν μετά την εκδίκαση των ενστάσεων από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ (οριστικοί πίνακες), κάτι που δείχνει ότι η διαδικασία της μοριοδότησης επηρεάζεται σημαντικά από υποκειμενικούς παράγοντες.

2. Οι Προσκλήσεις των Δ.Ι.Ε.Κ όσο και τα ΦΕΚ στα οποία αυτές βασίζονται έχουν ασάφειες. Για παράδειγμα, παρότι φέτος εκφράστηκε πληθώρα παραπόνων προς το αρμόδιο τμήμα της Γενικής Γραμματείας για την εξαίρεση της διδακτικής εμπειρίας σε ιδιωτικά ΙΕΚ από το πεδίο της διδακτικής εμπειρίας, δε δόθηκε καμία απάντηση από μέρους του αρμόδιου τμήματος ούτε για το σκεπτικό της εξαίρεσης, ούτε, το σημαντικότερο, για τη νομιμότητα της εφαρμογής ενός κριτηρίου που δεν προσδιορίζεται σε κανένα από τα επίσημα κείμενα που καθορίζουν τα κριτήρια μοριοδότησης.

3. Τα κριτήρια μοριοδότησης αλλάζουν κάθε χρόνο. Ιδιαιτέρως προβληματική θεωρούμε, για παράδειγμα, τη διαχρονική τάση ενίσχυσης της βαρύτητας που έχουν οι επιμορφώσεις σε σχέση με τα τυπικά προσόντα που μένουν σχετικά σταθερά. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το 2014 τα μέγιστα μόρια που μπορούσε κανείς να πάρει από επιμορφώσεις ήταν 4 σε σύνολο 90 μορίων, ενώ φέτος ήταν 6 σε σύνολο 55. Με δεδομένη την απουσία ελέγχου που έχουμε διαπιστώσει ότι υπάρχει στην αγορά της παροχής υπηρεσιών επιμόρφωσης, θεωρούμε το θέμα μείζονος σημασίας.

4. Οι νέοι Οδηγοί σπουδών που ορίζουν το περίγραμμα σπουδών και τα προσόντα των εκπαιδευτών ανά μάθημα δημοσιεύθηκαν λίγες μέρες μετά τη λήξη της διωρίας των Προσκλήσεων για την απασχόληση εκπαιδευτών και την εγγραφή εκπαιδευομένων στα δημόσια Ι.Ε.Κ. με αποτέλεσμα κανείς εκ των ενδιαφερομένων να μην είναι σε θέση να κάνει ενημερωμένη επιλογή.

5. Δε δόθηκε για άλλη μία χρονιά η ευκαιρία στους συναδέλφους που διαθέτουν δεύτερο πτυχίο να κάνουν αίτηση και με τις δύο ειδικότητες. Πολλοί εξ αυτών, μη μαντεύοντας ορθά την ειδικότητα που θα λειτουργήσει, έμειναν εκτός της διαδικασίας επιλογής.

6. Εκτός της διαδικασίας επιλογής έμειναν, επίσης, πολλοί πιστοποιημένοι συνάδελφοί μας επειδή στα Δ.Ι.Ε.Κ της περιοχής τους διατέθηκαν εκπαιδευτικοί της τυπικής εκπαίδευσης, για τους οποίους, σημειωτέον, η κατοχή της πιστοποίησης δεν αποτελεί προϋπόθεση όπως ισχύει για όσους και όσες εργαζόμαστε με καθεστώς ωρομισθίας.

7. Παρά την ενεργοποίηση της διαδικασίας επικαιροποίησης των οδηγών σπουδών, η χρονιά ξεκίνησε με πολλές ειδικότητες να μη διαθέτουν καθόλου Οδηγό ή να διαθέτουν παλιό Οδηγό που δε συμβαδίζει με το αναλυτικό πρόγραμμα.

8. Οι νέοι Οδηγοί σχεδιάστηκαν κάτω από πολύ μεγάλη χρονική πίεση, από ομάδες που δεν περιελάμβαναν εκπαιδευτές από όλες τις ειδικότητες που παραδοσιακά αναλάμβαναν μαθήματα. Το αποτέλεσμα ήταν ότι πολλοί εκπαιδευτές με χρόνια εμπειρίας στα Δ.Ι.Ε.Κ και υψηλή ειδίκευση στο αντικείμενό τους, συνειδητοποίησαν, όταν δημοσιεύθηκαν οι Οδηγοί, ότι τα πτυχία τους έχουν εξαιρεθεί από το προσοντολόγιο και, συνεπώς, δεν έχουν αντικείμενο εργασίας. Με τον τρόπο αυτό χάθηκε μία πολύτιμη ευκαιρία να βελτιωθούν ουσιαστικά τα προγράμματα σπουδών στη βάση των γνώσεων και της εμπειρίας που θα είχαν να συνεισφέρουν.

9. Παρότι, φέτος, ήταν η πρώτη χρονιά που οι αναθέσεις στηρίχθηκαν στους οριστικούς αντί των προσωρινών πινάκων κατάταξης, το χρονικό περιθώριο που δόθηκε για τις αναθέσεις ήταν εξαιρετικά περιορισμένο. Οι πίνακες ανακοινώθηκαν το απόγευμα της Παρασκευής 6 Οκτωβρίου και το ίδιο βράδυ ανακοινώθηκε από τη Γενική Γραμματεία ότι το εξάμηνο ξεκινά τη Δευτέρα 9 του μηνός. Παράλληλα, πληροφορηθήκαμε την ύπαρξη της υπ' αριθ.: Κ1/167790 Απόφασης της Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ. περί διερεύνησης της διαθεσιμότητας των υποψήφιων εκπαιδευτών «με κάθε πρόσφορο τρόπο», ενώ πολλοί εξ ημών δεχόμασταν ηλεκτρονικά μηνύματα μέχρι και τα μεσάνυχτα, τα οποία μας καλούσαν να αποδεχθούμε ή να απορρίψουμε αναθέσεις εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριών ωρών.
Το αποτέλεσμα ήταν να ολοκληρωθεί η διαδικασία με μεγάλη προχειρότητα από κάποια Δ.Ι.Ε.Κ και να αμφισβητείται από εξαιρετικά μεγάλο αριθμό συναδέλφων η διαφάνεια με την οποία κατανεμήθηκαν οι ώρες σε σχέση με τη σειρά κάθε υποψηφίου στον πίνακα.


Σε συνέχεια των παραπάνω, προτείνονται οι ακόλουθες ενέργειες με στόχο τη βελτίωση των διαδικασιών και την ενίσχυση της διαφάνειας:

1. Σχεδιασμός ηλεκτρονικής πλατφόρμας για τις αιτήσεις εκπαιδευτών στην οποία θα αποθηκεύονται τα δικαιολογητικά μας ώστε να έχουμε τη δυνατότητα απλώς να ενημερώνουμε τον ηλεκτρονικό μας φάκελο σε κάθε νέα προκήρυξη. [παράδειγμα το νέο μητρώο εκπαιδευτών του Ε.Κ.Δ.Δ.Α.]

2. Ανάρτηση των αποτελεσμάτων της μοριοδότησης σε αναλυτική μορφή, όπως γίνεται στην πρόκληση για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε), ώστε να φαίνεται από πού ακριβώς προκύπτουν οι αλλαγές στα μόρια.

3. Διαβούλευση για τα κριτήρια μοριοδότησης. Ειδικά σε σχέση με την αναγνώριση της διδακτικής εμπειρίας, πρέπει να πάψει να γίνεται διάκριση μεταξύ δημόσιων και ιδιωτικών φορέων (Ι.Ε.Κ και Κ.Δ.Β.Μ), εφόσον οι τελευταίοι εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας. Δεν είναι δυνατόν η διδασκαλία του ίδιου μαθήματος να προσμετράται ως διδακτική εμπειρία όταν γίνεται σε Δ.Ι.Ε.Κ και ως επαγγελματική όταν γίνεται σε Ι.Ι.Ε.Κ.

4. Προσεκτική διατύπωση/κατάρτιση των Προσκλήσεων που δημοσιεύονται προκειμένου να μην υπάρχει κανένα περιθώριο άνισης μεταχείρισης των υποψηφίων κατά τη διαδικασία της μοριοδότησης.

5. Δυνατότητα κατάθεσης δύο αιτήσεων από όσους διαθέτουν δεύτερο πτυχίο, όπως γίνεται στα Ι.Ε.Κ του ΟΑΕΔ.

6. Δημοσίευση των πινάκων κατάταξης εκπαιδευτών για κάθε Δ.Ι.Ε.Κ χωριστά. Να καθοριστεί ο ακριβής τρόπος με τον οποίο θα γίνονται οι αναθέσεις ώστε να αναγνωρίζεται η προτεραιότητα στον πίνακα. Οι προσλήψεις να αναρτώνται στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, όπως συμβαίνει με τις προσλήψεις στα Σ.Δ.Ε.

7. Έλεγχος νομιμότητας διάθεσης μονίμων εκπαιδευτικών στα Ι.Ε.Κ, αφού είναι αντιφατικό βάσει των κείμενων διατάξεων να διατίθενται εκπαιδευτικοί της τυπικής εκπαίδευσης σε φορείς τη μη τυπικής.

8. Δυνατότητα αναγνώρισης, στο πλαίσιο της ισότιμης μεταχείρισης, της εμπειρίας που έχουμε αποκτήσει ως εκπαιδευτές στα δημόσια Ι.Ε.Κ σε φορείς της τυπικής εκπαίδευσης.

9. Συστηματικοί έλεγχοι στην αγορά παροχής υπηρεσιών επιμόρφωσης. Καθιέρωση πλαισίου οργάνωσης σεμιναρίων, βάσει ρητρών που χρησιμοποιούνται για τα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα [voucher].

10. Άμεση θεσμοθέτηση πιστοποιημένου σεμιναρίου για νέους εκπαιδευτές ενηλίκων που επιθυμούν να δώσουν εξετάσεις πιστοποίησης, η οποία έχει προαναγγελθεί από το 2011 από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π, βάσει του σχετικού επαγγελματικού περιγράμματος.

11. Σχεδιασμός εθνικού προγράμματος επιμόρφωσης εκπαιδευτών μέσω των δημόσιων Κ.Δ.Β.Μ. που θα μπορούν να παρακολουθήσουν δωρεάν όλοι οι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές, εφόσον το επιθυμούν.

12. Ανοιχτή πρόσκληση ώστε να επιτραπεί σε εκπαιδευτές από όλες τις συναφείς ειδικότητες να καταθέσουν τις προτάσεις τους πάνω στους μεταβατικούς Οδηγούς σπουδών που δημοσίευσε η Γενική Γραμματεία, αλλά και σε αυτούς που βρίσκονται σε στάδιο επεξεργασίας με στόχο την ουσιαστική βελτίωσή τους. Με δεδομένο ότι η πρόσκληση για συμμετοχή στις ομάδες εργασίας δεν έγινε με διαφανή τρόπο και η διαδικασία ολοκληρώθηκε σε λιγότερο από ενάμιση μήνα, αναμένουμε να προβείτε άμεσα σε διορθωτικές κινήσεις.

13. Εξορθολογισμός των αναθέσεων. Σε σχέση με μαθήματα κορμού που θα μπορούσαν να διδαχθούν από διαφορετικές ειδικότητες, θεωρούμε ότι θα βοηθούσε είτε ο ορισμός ειδικοτήτων Α’ και Β’ ανάθεσης και η τοποθέτηση αυτών σε ενιαίο πίνακα από τον οποίο θα αντιλούνται εκπαιδευτές, είτε ο καθορισμός των όρων υπό τους οποίους θα γίνεται συνδυασμός διαφορετικών ειδικοτήτων στα εργαστήρια. Σε μαθήματα που απαιτούν ιδιαίτερη εξειδίκευση θεωρούμε ότι δεν μπορεί το πρώτο πτυχίο να θεωρείται από μόνο του αναγκαία και ικανή προϋπόθεση για την ανάθεση. Θα ήταν χρήσιμο να λαμβάνονται υπόψη οι δηλώσεις των εκπαιδευτών για το ποια μαθήματα είναι σε θέση να υποστηρίξουν, καθώς και τα ΣΤΕΠ που τους έχουν αποδοθεί από τον ΕΟΠΠΕΠ και τα οποία αποτυπώνουν την επαγγελματική τους εξειδίκευση.

14. Σχεδιασμός συστήματος αξιολόγησης για τους Εκπαιδευτές, τους Εκπαιδευόμενους και τις Εκπαιδευτικές Δομές (Δ.Ι.Ε.Κ).

15. Ανοιχτή πρόσκληση με στόχο την επικαιροποίηση των μητρώων εξεταστών/βαθμολογητών του ΕΟΠΠΕΠ και δημοσίευση των κριτηρίων με βάση τα οποία η αρμόδια Κεντρική Εξεταστική Επιτροπή Πιστοποίησης Επαγγελματικής Κατάρτισης επιλέγει εκπαιδευτές εκτός των μητρώων για να συμμετάσχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης των αποφοίτων Ι.Ε.Κ.

16. Έγκαιρη κατάρτιση των συμβάσεων από το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.

17. Καταβολή δεδουλευμένων και τακτοποίηση ασφαλιστικών εισφορών αμέσως μετά τη λήξη εκάστου εξαμήνου, ώστε να μη διακινδυνεύει κανένας εκπαιδευτής να χάσει κατοχυρωμένα δικαιώματά του, όπως το δικαίωμα στην έκδοση ταμείου ανεργίας.


Συνολικά, αναμένουμε να αντιμετωπίσετε, ως καθ’ ύλην αρμόδιοι, με μεγαλύτερη προσοχή τα δημόσια Ι.Ε.Κ. Ως ωρομίσθιοι εκπαιδευτές, πολλοί εξ ημών προσφέρουμε επί χρόνια τις υπηρεσίες μας με αυταπάρνηση, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε.

Όλοι μας πιστεύουμε ακράδαντα στην αξία της επαγγελματικής κατάρτισης και δε θα κάναμε αυτό το επάγγελμα αν δεν θεωρούσαμε χρέος μας και τη βελτίωσή της. Για το λόγο αυτό σας απευθυνόμαστε ανοιχτά, ζητώντας να ακούσετε τις παρατηρήσεις μας και να ανοίξετε άμεσα διάλογο σε σχέση με τις προτάσεις μας.

Όλες οι πληροφορίες και τα στοιχεία που διαθέτουμε σε σχέση με τα θέματα που τέθηκαν και όποια άλλη διευκρίνιση τυχόν χρειαστείτε, είναι στη διάθεσή σας.


Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τον χρόνο σας και αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον την τοποθέτησή σας.

Βλ. https://secure.avaaz.org/el/petition/Ypoyrgeio_Paideias_Ereynas_kai_Thriskeymaton_Protaseis_veltiosis_tis_diaheirisis_ton_Dimosion_IEK/?rc=fb&utm_source=sharetools&utm_medium=facebook&utm_campaign=petition-454369-Ypoyrgeio_Paideias_Ereynas_kai_Thriskeymaton_Protaseis_veltiosis_tis_diaheirisis_ton_Dimosion_IEK&utm_term=iGkJjb%2Bel

Αποσυνδεδεμένος Joseph

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9883 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 11:49:03 πμ »
Δεν είναι μάλλον η κατάλληλη ενότητα, αλλά μήπως μπορεί κάποιος   - αν το  έχει διδάξει -  να με βοηθήσει σχετικά με το μάθημα  ¨Πρακτική εφαρμογή στην ειδικότητα" Γ εξάμηνο Στέλεχος οικονομίας διοίκησης στον τομέα του τουρισμού;

 

Pde.gr, © 2005 - 2018

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 28042
  • Τελευταία: thomi89
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 948525
  • Σύνολο θεμάτων: 16519
  • Σε σύνδεση σήμερα: 124
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 31
Σύνολο: 31

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.131 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.