*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 1295876 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος newteacher1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 296
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9576 στις: Αύγουστος 10, 2017, 10:39:05 πμ »
Εμένα μου το μέτρησαν. Θεωρώ ότι το ΕΠΠΑΙΚ δεν αποτελεί εξομοίωση, εξειδίκευση, απόκτηση
πτυχίου ή μεταπτυχιακού τίτλου. Η ΑΣΠΑΙΤΕ έχει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα που εμπίπτουν στον περιορισμό αυτό. Το ΕΠΠΑΙΚ είναι καθαρά επιμόρφωση. Βέβαια δε μου το μετρούν κάθε χρόνο. Ανάλογα με το ΙΕΚ.

Τελικά μέτρησαν πέρυσι σε κανέναν το ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ για το "1.3.β Σε θέματα σχετικά με το θεσμό της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης" της αίτησης; Είναι το ΕΠΠΑΙΚ προαπαιτούμενο για εξομοίωση, εξειδίκευση, απόκτηση
πτυχίου ή μεταπτυχιακού τίτλου όπως αναφέρει στην προκήρυξη και δεν πρέπει να προσμετρηθεί;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:09:20 »

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9577 στις: Αύγουστος 10, 2017, 11:09:58 πμ »
Συμφωνώ μαζί σου nezteacher1. Δεν στο μετρούν κάθε χρόνο και είναι ανάλογα με το ΙΕΚ. Έτσι είναι.
Δυστυχώς κάποια ΙΕΚ δεν δίνουν σημασία στους φακέλους.

Εδώ πέρσι θυμάμαι υπήρχε ΙΕΚ που ότι μόρια έδωσε ο/η κάθε εκπαιδευτής/τρια αυτά και βάλανε (χωρίς καμιά διαφοροποίηση). Στο συγκεκριμένο ΙΕΚ βέβαια φαίνονταν πιστοποιημένοι εκπαιδευτές που δεν ήταν πιστοποιημένοι. Αυτό το "λάθος" σε αυτό το ΙΕΚ αλλά και σε πολλά αλλά ΙΕΚ είναι μεγαλύτερης βαρύτητας από το αν θα πρέπει να μετρήσει το ΕΠΠΑΙΚ ή όχι.
Δεν είναι τυχαίο ότι σε αυτό το ΙΕΚ που ότι δηλώθηκε έγινε δεκτό, το ΕΠΠΑΙΚ το μέτρησαν. Από εκεί δεν μπορείς να βγάλεις άκρη αν μετράει ή όχι. Και για πιστοποιηση στην κηπουρική να έβαζε καποιος, θα το θεωρούσαν σωστό γιατί δεν τα κοίταξαν ποτέ.

Θυμάμαι επίσης ότι παλιότερα (δεν ξέρω αν υπήρχε και πέρσι) υπήρχε οδηγία που έλεγε ότι το ΕΠΠΑΙΚ δεν μετράει. Δεν είναι απαραίτητο βέβαια η οδηγία αυτή να ακολουθήθηκε. Από μερικά ΙΕΚ που τα κοιτάνε τα χαρτιά θα ακολουθήθηκε από άλλα που δεν τα κοιτάνε όχι.

Η γνώμη μου: Επειδή το ΕΠΠΑΙΚ το έχω τελειώσει. Θεωρώ ότι δεν έχει σχέση με επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση. Τα μαθήματα που έχει δεν έχουν περιεχόμενο που να αφορά την επαγγελματική εκπαίδευση και την κατάρτιση. Αν από τα "μαλλιά" τραβήξω κάποια μαθήματα για να βρω σύγκλιση με επαγγελματική εκπαίδευση, θα βρω το πολύ 2 που να αφορούν την επαγγελματική εκπαίδευση. Οπότε ως σύνολο δεν πιστεύω ότι πρέπει να μετράει.

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 350
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9578 στις: Αύγουστος 10, 2017, 11:23:53 πμ »
Η προϋπηρεσία σε ιδιωτικά ΙΕΚ έχω την εντύπωση ότι δεν προσμετράται ως διδακτική εμπειρία, έτσι δεν είναι; Αν, όντως είναι έτσι μπορεί ωστόσο να προσμετρηθεί ως εργασιακή εμπειρία;
Επίσης επειδή τότε που εργάστηκα σε ιδιωτικό ΙΕΚ είχα και ένσημα, τα οποία ασφαλώς δεν είναι 25 ανά μήνα μια και δεν δούλευα κάθε μέρα, να υποθέσω ότι για την αναγωγή σε μήνες/έτη θα διαιρέσω τον συνολικό αριθμό των ενσήμων με το 25 για να βγάλω τη συνολική εργασιακή εμπειρία;;

Αποσυνδεδεμένος el torero

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9579 στις: Αύγουστος 10, 2017, 04:58:08 μμ »
1.Λήγει σύντομα η απόσπαση μου σε ΙΕΚ, είχα δε τον Απρίλη στείλει σχετικά το παρακάτω (εντός [,]παραλείπω ονόματα κοκ) στο αρμόδιο τμημα του υπουργείου (το είχα επίσης κοινοποιήσει στον σύλλογο διδασκόντων):

[
Κ..  δ/ντ.. του ΔΙΕΚ .......:
                   Δεδομένων μεν:  - της κατηγορηματικής σας άρνησης να αποκτήσω κάποια πρόσβαση στον μοναδικό υπολογιστή που είχε πρόσβαση σε εκτυπωτή στο γραφείο όπου μέχρι πρότινος ήμουν ο μόνος εκπαιδευτικός, και στον οποίο υπολογιστή είναι αποθηκευμένα τα αρχεία των μαθητών
                                        - του αντικειμενικού γεγονότος ότι δεν  υπάρχουν μαθητές απουσιολόγοι στα ΔΙΕΚ 
                                        - του ότι οι εκπαιδευτές στα ΔΙΕΚ καίτοι αυξημένων τυπικών και ουσιαστικών προσόντων τους και διακρινόμενοι για το ήθος τους, απασχολούνται σε αυτά συχνά αποσπασματικά  ή/και συνολικά για μικρό χρονικό διάστημα γεγονός που αυξάνει το βάρος της ανταπόκρισης στις απαιτήσεις όχι απλά της διδασκαλίας αλλά της εκπαίδευσης εύρους μαθητών,  καθιστώντας το όχι αβάστακτο αλλά ενίοτε δυσβάστακτο
                                        - της  κατηγορηματικής σας άρνησης να δύναμαι να ερωτώ τον εκάστοτε διδάσκοντα για τους μαθητές που απουσιάζουν, ακόμα και στην περίπτωση εξέτασης προόδου με έναν διδάσκοντα και χωρίς επιτηρητή,  προκειμένου να επικοινωνήσουμε άμεσα με τους απόντες μαθητές - άρνηση την οποία ιδιαίτερα δεν κατακρίνω ως άνευ σκεπτικού, επισημαίνω όμως τουλάχιστον για τους σκοπούς του παρόντος ,

                χωρίς  δε γενικότερα να προχωρώ σε  ατεκμηρίωτα / εσφαλμένα συμπεράσματα  ούτε να εκφέρω βέβαιαν κρίση στο παρόν  για τη στάση σας ή για οτιδήποτε άλλο από τα ανωτέρω , καθώς μάλιστα βλέπω στο ΔΙΕΚ ....... να παράγεται καθημερινά έργο   ,

                εκφράζω τις σχετικές επιφυλάξεις μου, ιδιαίτερα δε για όταν παραλαμβάνω φακέλους γραπτών μαθητών, αναγράφοντας σχετικά κατά την παραλαβή με αναφορά στο παρόν.   
 ]

Κατ' αρχήν επισημαίνω ότι πρωτογενώς δεν τίθεται θέμα νομιμότητας, ο δ/ντης μπορεί να κάνει περίπου ότι θέλει. Κάτι τέτοιο μου είπαν και στο υπουργείο πριν στείλω το παραπάνω, και λίγο – πολύ – εκτός αν έχω κάτι να καταγγείλω -  να κοιτάω τη δουλειά μου. Επίσης είχα απευθύνει το παρόν και στην δ/νση του ΙΕΚ απ' όπου υπήρξε μια τυπική απόκριση. Κατά τ'άλλα δεν είδα από πλευράς αρμόδιου γραφείου υπουργείου κάποια άλλη ενασχόληση με το όλο ζήτημα.



2.Το θέμα βέβαια δεν τελειώνει εδώ.  Αναφέροντας προκαταβολικά πως ότι αναγράφεται στα φορουμ α)αναφέρεται όπου και αν ανά την Ελλάδα αναφέρεται καθώς και β)δεν αποδεικνύει τίποτα ,  έχουμε  π. χ. από το http://www.pde.gr/index.php?topic=766.4438

το θεμα της παρατυπιας ειναι πολυ σχετικο....
εμεις ολη την χροναι υπογραφαμε σε φωτοτυπημενο παρουσιολογιοα και ποτε στο κανονικο. Μετα οι απουσιες μπαιναν οπως να ναι προκειμενου να μην κλεισει το τμημα μιας και υπαρχουν οντως καταρτιζομενοι φαντασματα. αν γινει ελεγχος ολοι οι εκπιαδευτες την εχουμε βαψει διοτι τα αυθεντικα παρουσιολογια δεν τα υπογραφουμε μεις αλλα ...(). Αρα οι παρατυπιες γινονται κατα τα καλα και συμφεροντα.

και από το http://www.pde.gr/index.php?topic=31990.0

Δεν μπορώ να σε βοηθήσω, απλώς να σου πω ότι φίλος μου πάει σε ΙΕΚ και εκεί με τις απουσίες γίνεται χαμός. Υπάρχουν πολλά άτομα που δεν πατάνε σχεδόν ποτέ, γιατί δουλέυουν και δεν παίρνουν απουσίες. Περνάνε κανονικά τα μαθήματα και μάλιστα παίρνουν και βαθμό στα εργαστήρια στα οποία επίσης δεν πατάνε! Άρα προφανώς δεν πας στο ιεκ που πάει ο γνωστός μου!

στο οποίο η απάντηση στο καπάκι:

Σε δημόσιο Ιέκ πάω. Ναι ξέρω υπάρχουν και αυτά. Και σε εμάς γίνονται. Υπάρχουν άτομα που απλά έχουν γνωστούς στην γραμματεία και δεν έχουν πατήσει όλο το εξάμηνο και πρόβλημα δεν έχουν και θα κόψουν εμάς που έχουμε 2-3 παραπάνω απουσίες. Είναι άδικο αυτό.

Το λιγότερο μπορεί λοιπόν να πει κανείς – σε ΙΕΚ ήσουν αποσπασμένος, ααα, μάααλιστα... Νομίζω  επ' αυτού απάντησα.
Υπάρχουν βέβαια κι αυτοί που θα πουν – πως; τι πράγματα ειναι αυτά - κτλ κτλ, κι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε...
Άλλοι θα πουν  - τι σε νοιάζει.  Με νοιάζει, αν μή τι άλλο στην τελική από ποιον και γιατί πληρώνομαι;
Άλλοι θα πουν – έχεις αποδείξεις για κάτι; Το μόνο που μας λες είναι ότι το ΙΕΚ σου είναι καλό. Τι ειρωνεία , να μην σου επιτρέπεται ευθέως , προβλεπόμενα και φανερά να συλλέγεις στοιχεία, αλλά αν κάπως τα βρήκες μεγεια σου με χαρά σου. Ε, ρε γλέντια!! Αυτή είναι η λογική της υποτέλειας , αν και όταν βρεθείς απο πάνω αλλάζεις επίπεδο , status. Μα πρέπει αντιθέτως και οι σπουδαστές να έχουν πρόσβαση στα απουσιολόγια, οι καταστάσεις βαθμολογίας να είναι αναρτημένες κοκ. Ότι το υπουργείο δεν αντιδρά στην έλλειψη νομικού πλαισίου που δεν θα επέτρεπε στην δ/νση του ΙΕΚ να μου αποκλείει την πρόσβαση στον μοναδικό υπολογιστή που είχε πρόσβαση σε εκτυπωτή στο γραφείο όπου μέχρι πρότινος ήμουν ο μόνος εκπαιδευτικός, και στον οποίο υπολογιστή είναι αποθηκευμένα τα αρχεία των μαθητών είναι κατ' αρχήν ισχυρότατο στοιχείο κι αυτό δεν γίνεται αντιληπτό όσο τα μυαλά μας κινούνται στη λογική της υποτέλειας και της αυθαιρεσίας.

3. Επί της ουσίας : ο καπνός μπορεί να είναι από φωτιά, μπορεί να είναι υγρασία, μπορεί να είναι από ξεχασμένο αποτσίγαρο(που μπορεί και ν' αρπάξει), μπορεί να' ναι απο σβησμένο αποτσίγαρο, μπορεί χιλιαδυό.Το θέμα είναι κατ΄ αρχήν θεσμικό και αφορά την κατανομή της εξουσίας  με τους εσωτερικούς μηχανισμούς (κατ' αρχήν προληπτικού) ελέγχου της, ούτως ώστε να προλαμβάνουμε, να εντοπίζουμε , να αναγνωρίζουμε το είδος του καπνού και να μην μην φτάνουμε να ανάβουμε μια φωτιά για να σβήσουμε μιαν άλλη.

Υπάρχουν δύο βασικά μοντέλα που είναι λίγο - πολύ γνωστά και μπορώ κατ' ευθείαν να τα ονομάσω, το “ιεραρχικό” και το “σοσιαλιστικό”, καταλαβαινόμαστε.  Είναι επίσης γνωστά και τα βασικά προβλήματα του καθενός  μοντέλου , που θα τα συνοψίσω αντίστοιχα στις φράσεις “Ποιος θα μας φυλάει από τους φύλακες;” και “ Όπου λαλούν πολλοί κοκκόροι..” Επίσης νομίζω οι περισσότεροι συμφωνούμε οτι το δεύτερο  μοντέλο καθ' ότι πιο δημοκρατικό , εάν και όταν είναι εξίσου αποτελεσματικό, είναι προτιμητέο.

Αυτό που μας διαφεύγει ως εκπαιδευτικοί καθώς και στον πολύ κόσμο - ενώ είναι μπροστά στα μάτια μας -  είναι ότι αντικειμενικά σε μια δουλειά που πρέπει για συγκεκριμενα περιοδικά επαναλαμβανόμενα χρονικά διαστήματα να δίνεις τον εαυτό σου και να αποκαλύπτεσαι πλήρως το επίπεδο της διαφθοράς είναι ιδιαίτερα χαμηλό. Εάν μάλιστα λειτουργούσε το εξεταστικό σύστημα – να μην επέτρεπε π.χ. σε μαθητές να φοιτούν στη Β' Γενικού Λυκείου, με γνωστικό επίπεδο χαμηλότερο μαθητή Β' Γυμνασίου του 17  σε ΟΛΑ τα μαθήματα – τότε το επίπεδο της διαφθοράς θα ήταν ακόμα χαμηλότερο. Με κάτι “αντε κανά ιδιαιτεράκι” , ή “μπορείς να κάνεις τον καλό , να είσαι φίλος με όλους , παιδιά και γονείς” , μας έχουν γελοιοποιήσει, και ανάμεσα στ' άλλα δεν βλέπουμε το επίπεδο της εργασίας – και όχι μόνο - που προσφέρουμε. Ο γονέας που πληρώνει για φροντιστήρια δυσκολεύεται να το αντιληφθεί αυτό και ξεχνάει ότι δεν υπάρχει φροντιστηριακή τάξη όπου γράφονται όποιοι 30 μαθητές θέλουν και δεν φεύγουν αν δε θέλουν (στην πράξη κάπως έτσι γίνεται στο δημόσιο). Στα πειραματικά σχολεία γίνεται πράγματι σε σχέση με το μέσο όρο των γενικών σαφώς καλύτερο μάθημα αλλά όχι επειδή είναι καλύτεροι οι εκπαιδευτικοί τους. Και πάλι, συγκρίνετε π.χ. ένα σχολείο με μια εφορία, ένα αστυνομικό τμήμα, αλλά και με ένα υπουργείο που θα μπορούσε να λειτουργήσει όχι με το 80% αλλά με το ένα τρίτο των υπαλλήλων του. Είναι χαρακτηριστικό ότι και ο δ/ ντης σχολικής μονάδας έχει ώρες διδασκαλίας, αποκαλύπτεται κι αυτός μπροστά στους μαθητές και τους κηδεμόνας των , και δεν μπορεί έτσι εύκολα να κάνει του κεφαλιού του. Και ο νοών νοείτο.

4.Βάζοντας τα όλα κάτω προκύπτει η λύση: Ισχυροποιώντας και σε μεγάλο βαθμό εξισώνοντας διοικητικά , ιδιαίτερα σε θέματα ελέγχου και όχι απαραίτητα σε θέματα λήψης αποφάσεων , τους εν γένει διδάσκοντες . Δηλαδή ακριβώς το αντίθετο απ' ότι συμβαίνει με τους εκπαιδευτές στα ΙΕΚ που κατ' αρχήν προσλαμβάνονται για  ένα εξάμηνο. Όσον αφορά δε την ενημέρωση και την πληροφορηση ισχυροποιώντας και τους σπουδαστές.

Οι διδάσκοντες πρέπει να όχι απλά να κατατάσσονται  από κεντρική υπηρεσία αλλά από εκεί πρέπει και με βάση τις προτιμήσεις τους να αποστέλλονται στα διάφορα ΙΕΚ , περίπου όπως γίνεται με τους μόνιμους. Οπωσδήποτε δεν είναι απλό, ο γνώμονας όμως πρέπει να είναι να μην δίνεται θεσμικά πλεονάζουσα εξουσία στους δ/ντες των ΙΕΚ, ήτοι να μην δύνανται καν να διαμορφώσουν το πρόγραμμα εξυπηρετώντας αυτούς που θέλουν, προφυλάσσοντας παράλληλα τους δ/ντες όχι τόσο από τις ανυπόστατες κατηγορίες (οι οποίες απλά καταρρέουν σαν ξερή λάσπη) αλλά από τις αντικειμενικά μεν ψευδείς αλλά έχοντες υπόσταση κατηγορίες περί αυτού (μπορεί π.χ.  ακόμα και συμπτωματικά κάποιος να έχει οφεληθεί από ένα πρόγραμμα ) . Ιδιαίτερα δεν πρέπει να  υπάρχει πλεόνασμα εξουσίας των δ/ντων απέναντι στους εκπαιδευτές για τους λόγους που προανέφερα, για δεοντολογικούς λόγους διότι αυτοί είναι οι διδάσκοντες (δεν αρκεί ο αμοιβαίος σεβασμός) και ιδιαίτερα για να μην δύνανται να διεκδικούν οι πρώτοι από τους δεύτερους κάλυψη – ενδεχομένως μάλιστα και συστηματικών ή ακόμα και εν ώρα τελικών εξετάσεων (σπουδαστές φαντάσματα) – απουσιών σπουδαστών,  προφυλάσσοντας παράλληλα τους δ/ντες  από ανυπόστατες και ψευδείς σχετικές κατηγορίες. Το θέμα θεωρητικά τουλάχιστο μπορεί να πάρει μεγάλες διαστάσεις γιατί στον βαθμό που ο δ/ντης και μόνο μπορεί να ελέγχει ανθρώπους , η πραγματικότητα μπορεί να παρουσιάζεται ως  ένα βαθμό ως αυτή που επιλέγει ο ίδιος (εξαιρουμένων τυχόν οπτικοακουστικών μέσων καταγραφής - μιλάμε όμως για ΙΕΚ, όχι για καμμιά πρεσβεία , στρατιωτικό επιτελείο κοκ.). Τα παραπάνω από ένα σημείο και μετά μοιάζουν να ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας. Ίσως. Όμως η ιστορία γενικότερα έχει δείξει που οδηγούν οι ανισότητες σε μή ελεγχόμενα συστήματα – τα πλεονάσματα εξουσίας λειτουργούν ως μετατρέψιμο νόμισμα.

Εκτιμώ  ότι πρέπει π.χ. ο αποσπασμένος σε ΙΕΚ να επιλέγεται για ένα  σχολικό έτος με κλήρωση από επιθυμούντες και παράλληλα όχι απλά να μπορεί αλλά να υποχρεούται να παρακολουθεί τα τεκταινόμενα, να έχει ευθύνη. Δεν χρειάζονται ούτε περίεργα μεταπτυχιακά ούτε τίποτα, μάλιστα πρέπει η θέση να τραβάει υποψηφίους. Κάαπως έτσι περιορίζεται η διαφθορά και στο στρατό.

Οι σπουδαστές όπως προανέφερα πρέπει να έχουν πρόσβαση στα απουσιολόγια. Τελεία και παύλα. Τα όρια των απουσιών είναι στο15%, ας το πάμε στο 20, στο 30, με νόμο , και να το τηρήσουμε. Με ποια λογική δεν υπάρχει καν απουσιολόγος; Οι καταστάσεις βαθμολογίας πρέπει να είναι αναρτημένες , και στο διαδίκτυο.

Ευελπιστώ η νέα γενιά να αντιληφθεί την αναγκαιότητα ριζικής τροποποίησης των δομών που φτιάχτηκαν για να στηρίζουν το πελατειακό κράτος. Προϋπόθεση  βέβαια είναι να αντιλαμβάνονται έκαστος τον εαυτό του ως κάτι παραπάνω από πελάτη.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:09:20 »

Αποσυνδεδεμένος adulteducator

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9580 στις: Αύγουστος 11, 2017, 01:37:53 μμ »
Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με την Επιμόρφωση σε θέματα Εκπαίδευσης Ενηλίκων (πεδίο 1.3). Τι εννοεί όταν γράφει πως δεν προσμετράται επιμόρφωση που ήταν προαπαιτούμενη για την πιστοποίηση εκπαιδευτών Μητρώου ΕΟΠΠΕΠ/ΕΚΕΠΙΣ. Και πώς αποδεικνύεται δηλαδή μια επιμόρφωση αν ήταν για προετοιμασία ή όχι του ΕΟΠΠΕΠ/ΕΚΕΠΙΣ;;; Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικό;

Αποσυνδεδεμένος Πληροφορική

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9581 στις: Αύγουστος 11, 2017, 05:00:13 μμ »
Το ότι στο μέτρησαν δεν σε κάνει λιγότερο απατεώνα.  Το τι θεωρείς εσύ δεν νοιάζει κανένα όταν υπάρχει ρητη οδηγία για να αποφεύγονται οι θεωρίες σου.
Εγώ θα παρακαλούσα τους διαχειριστές άτομα σαν αυτόν που προτρέπουν τα μέλη να κάνουν λαμογιές ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ και με νοοτροπία ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ να τα διαγράφετε από το φόρουμ και να δίνετε τα στοιχεία τους στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ ή όποιον φορέα κοροϊδεύουν.

Υ.Γ: Έχω και το ΕΠΠΑΙΚ και το ΠΕΣΥΠ. Δεν θα τολμούσα ποτέ να σκεφτώ όπως εσύ..

Εμένα μου το μέτρησαν. Θεωρώ ότι το ΕΠΠΑΙΚ δεν αποτελεί εξομοίωση, εξειδίκευση, απόκτηση
πτυχίου ή μεταπτυχιακού τίτλου. Η ΑΣΠΑΙΤΕ έχει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα που εμπίπτουν στον περιορισμό αυτό. Το ΕΠΠΑΙΚ είναι καθαρά επιμόρφωση. Βέβαια δε μου το μετρούν κάθε χρόνο. Ανάλογα με το ΙΕΚ.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 11, 2017, 05:08:02 μμ από Πληροφορική »

Αποσυνδεδεμένος bomb

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 475
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9582 στις: Αύγουστος 11, 2017, 06:13:30 μμ »
'Όποιος έχει δύο πτυχία καταθέτει 2 αιτήσεις;

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 350
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9583 στις: Αύγουστος 11, 2017, 10:02:29 μμ »
'Όποιος έχει δύο πτυχία καταθέτει 2 αιτήσεις;

Δυστυχώς όχι, πρέπει να αποφασίσεις σε ποια από τις δύο ειδικότητες θες να διδάξεις...

Αποσυνδεδεμένος fertility

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9584 στις: Αύγουστος 12, 2017, 12:13:15 μμ »
σκεπτομαι να καταθεσω αιτηση για πρωτη φορα αλλα εχω ενα θεμα και σκεφτομαι μην κανω καμια πατατα  :o
Πηρα φετος πιστοποιηση εκπαιδευτικης και παιδαγωγικης επαρκειας 1 ετους που παιρνουν οι αναπληρωτες.
Μπορω να την χρησιμοποιησω καπου στην αιτηση η ειναι εντελως ασχετη?
Γνωριζω οτι χρειαζεται πιστοποιηση του ΕΟΠΠΕΠ αλλα ρωταω αν μπορω να κανω κατι για το παραπανω :)

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 7576
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ17.03 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9585 στις: Αύγουστος 12, 2017, 12:14:42 μμ »
Διαγράφηκαν μηνύματα. Παρακαλούμε μην προσβάλλετε άλλα μέλη. Είναι κανόνας του pde.
Αν γνωρίζετε να απαντήσετε σε ένα ερώτημα να το κάνετε με σεβασμό στην προσωπικότητα του άλλου.

Αποσυνδεδεμένος newteacher1

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 296
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9586 στις: Αύγουστος 13, 2017, 12:47:06 μμ »
Το ότι στο μέτρησαν δεν σε κάνει λιγότερο απατεώνα.  Το τι θεωρείς εσύ δεν νοιάζει κανένα όταν υπάρχει ρητη οδηγία για να αποφεύγονται οι θεωρίες σου.
Εγώ θα παρακαλούσα τους διαχειριστές άτομα σαν αυτόν που προτρέπουν τα μέλη να κάνουν λαμογιές ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ και με νοοτροπία ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ να τα διαγράφετε από το φόρουμ και να δίνετε τα στοιχεία τους στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ ή όποιον φορέα κοροϊδεύουν.

Υ.Γ: Έχω και το ΕΠΠΑΙΚ και το ΠΕΣΥΠ. Δεν θα τολμούσα ποτέ να σκεφτώ όπως εσύ..


Μάλλον η λέξη ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ αποτελεί προσβολή για ορισμένους!
Η μόνη ερμηνεία που μπορώ να δώσω σε αυτή την τοποθέτηση είναι ότι μιλάω καλά τη Νέα Ελληνική Γλώσσα. Και ευτυχώς επειδή γνωρίζω τη Νέα Ελληνική δε χρειάζεται να προστρέχω στη συνάδελφο Πληροφορική για να ερμηνεύσω ένα νόμο ή μία εγκύκλιο. Όποιος όμως δε γνωρίζει επαρκώς τη νέα ελληνική αρκείται στο απλό συμπέρασμα πως όποιο χαρτί γράφει πάνω τη λέξη ΑΣΠΑΙΤΕ βγαίνει εκτός προκήρυξης. Φυσικά το ίδιο ισχύει και για τις βαθμολογικές επιτροπές, γιατί οι επιτροπές υπάρχουν για να εφαρμόζουν τους νόμους και τις εγκυκλίους, ενώ δεν είναι σκοπός ύπαρξης των νόμων να στηρίζουν τα πορίσματα των επιτροπών.
Μια και μιλάμε για νέα ελληνική γλώσσα το παραλήρημα που εκφράζεται από το μήνυμα της ανωτέρω συναδέλφου αποδίδεται με τον όρο Λειτουργικός Αναλφαβητισμός.

Υ.Γ. Θεωρώ αυτονόητο προς όλους και κυρίως προς τους συντονιστές του forum ότι η αρχική μου παρέμβαση, που σχολιάστηκε από τη συνάδελφο, έγινε με στόχο να δώσω χρήσιμες πληροφορίες σε συναδέλφους κατόχους του ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ.
Σε αυτό το πνεύμα θα ήθελα να συμπληρώσω ότι πάντα υποβάλλω μαζί με το Πιστοποιητικό του ΕΠΠΑΙΚ και ένα υπόμνημα, στο οποίο εξηγώ τους λόγους που το καταθέτω.

Υ.Γ.2 Θεωρώ υποχρέωση όλων μας όχι μόνο να αποδεχτούμε την ιδιότητα του Νεοέλληνα, αλλά και να την εξυψώσουμε όσο γίνεται (ειδικά τώρα που αποδείχτηκε ότι φέρουμε το DNA των αρχαίων ελλήνων)!


Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9587 στις: Αύγουστος 13, 2017, 01:14:08 μμ »
newteacher γράφεις:
Παράθεση
Θεωρώ αυτονόητο προς όλους και κυρίως προς τους συντονιστές του forum ότι η αρχική μου παρέμβαση, που σχολιάστηκε από τη συνάδελφο, έγινε με στόχο να δώσω χρήσιμες πληροφορίες σε συναδέλφους κατόχους του ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ.

Αφού θες να δώσεις χρήσιμες πληροφορίες στους συναδέλφους, πες μας ποια ΙΕΚ στο μέτρησαν και ποια όχι. Όπως και να έχει και μόνο από αυτό οι συνάδελφοι καταλαβαίνουν ότι το χάρτι του ΕΠΠΑΙΚ δεν μετράει. Επαναλαμβάνω και θα ήθελα αν το θυμάται κάποιος συνάδελφος να το επιβεβαιώσει. Θυμάμαι ότι είχε έρθει μια διευκρίνηση που έλεγε ότι το χαρτί του ΕΠΠΑΙΚ δεν μετράει. Το θυμάται κανείς αυτό;

Επίσης πως επιχειρηματολογείς για το ΕΠΠΑΙΚ όταν το καταθέτεις; Και εγώ το έχω, όπως και το ΠΕΣΥΠ, και δεν βρίσκω καμμιά σχέση του ΕΠΠΑΙΚ με επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση.

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 183
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9588 στις: Αύγουστος 13, 2017, 07:22:09 μμ »
Θανάση στις 20 ερωτήσεις-απαντήσεις του ινεδιβιμ για την συμπλήρωση της αίτησης το πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επαρκεί επάρκειας της Ασπαοτε δεν μοριοδοτείται! Έχω την εντύπωση ότι το ίδιο ίσχυε και πέρυσι (ας επιβεβαιώσει κάποιος αν θυμάται). Όποτε καλό να μην σκέφτονται ορισμένοι ότι "αναλογα με το ΙΕΚ μου το μετράνε" και ότι καταθέτουν και αιτιολόγηση της προσμέτρησης γιατί είναι πέρα για πέρα αντισυναδελφική συμπεριφορά. Και εκτός των άλλων είναι απολύτως επιστημονικά ορθό να μην μετράει!

Αποσυνδεδεμένος fertility

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 159
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9589 στις: Αύγουστος 13, 2017, 10:02:46 μμ »
Θανάση στις 20 ερωτήσεις-απαντήσεις του ινεδιβιμ για την συμπλήρωση της αίτησης το πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επαρκεί επάρκειας της Ασπαοτε δεν μοριοδοτείται! Έχω την εντύπωση ότι το ίδιο ίσχυε και πέρυσι (ας επιβεβαιώσει κάποιος αν θυμάται). Όποτε καλό να μην σκέφτονται ορισμένοι ότι "αναλογα με το ΙΕΚ μου το μετράνε" και ότι καταθέτουν και αιτιολόγηση της προσμέτρησης γιατί είναι πέρα για πέρα αντισυναδελφική συμπεριφορά. Και εκτός των άλλων είναι απολύτως επιστημονικά ορθό να μην μετράει!

αρα να υποθεσω σε αυτο που ρωταω δεν μετραει?
και αυτο ειναι τσεκαρισμενο?

 

Pde.gr, © 2005 - 2017

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 27954
  • Τελευταία: Antonio1976
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 945082
  • Σύνολο θεμάτων: 16461
  • Σε σύνδεση σήμερα: 208
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 189
Σύνολο: 205

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.14 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.