*

Αποστολέας Θέμα: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)  (Αναγνώστηκε 1275535 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9884 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 01:41:57 πμ »
Ένα ακόμη Ψήφισμα το οποίο αντιμετωπίζει με πιο ολιστικό τρόπο τις γενικότερες δυσλειτουργίες στα Δ.Ι.Ε.Κ., σε σχέση με αυτό που προηγήθηκε (βλ. https://secure.avaaz.org/el/petition/Geniki_grammateia_dia_vioy_mathisis_kai_neas_Genias_Anatheseis_oron_sta_IEK_toy_INEDIVIM/?ciOpFdb ).

Με μια γρήγορη ματιά, προσωπικά, διαφωνώ κάθετα με την πρόταση υπ' αριθμ. ( 8 ). Άσε που αντιφάσκει καταφανώς με την αμέσως προηγούμενή της, υπ' αριθμ. (7). Σε κάθε περίπτωση, είναι καλό να υπάρχουν μοχλοί πίεσης για όλα τα σχετικά ζητήματα προς τους αρμόδιους φορείς.


Παράθεση
Προς
Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: Προτάσεις βελτίωσης της διαχείρισης των Δημοσίων Ι.Ε.Κ

24 Οκτωβρίου 2017

Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι/ες είμαστε εκπαιδευτές και εκπαιδεύτριες ενηλίκων, μέλη της μεγαλύτερης διαδικτυακής ομάδας εκπαιδευτών (FB group: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΕΟΠΠΕΠ).

Με το παρόν θα θέλαμε να θέσουμε υπόψη σας μία σειρά από σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και τα οποία επηρεάζουν τόσο τις συνθήκες υπό τις οποίες εργαζόμαστε, όσο και την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου που παρέχεται από τα Δ.Ι.Ε.Κ., ζητώντας τις άμεσες ενέργειές σας.

Τα προβλήματα αυτά αφορούν στα εξής:

- Επιλογή εκπαιδευτών/τριών
- Αναθέσεις μαθημάτων
- Σχεδιασμός πλαισίου ανάπτυξης εκπαιδευτικού έργου
- Επιμόρφωση και επικαιροποίηση γνώσεων των εκπαιδευτών/τριών



Πιο αναλυτικά:

1. Oι υποψήφιοι/ες εκπαιδευτές/τριες καλούμαστε να καταθέτουμε το σύνολο των δικαιολογητικών μας κάθε χρόνο προκειμένου να μοριοδοτηθούμε. Πέρα από τα έξοδα και τις καθυστερήσεις που προκαλεί ο ετήσιος έλεγχος των φακέλων μας, παρατηρούνται μεγάλες αποκλίσεις στα μόρια που έχουν αρχικά δηλωθεί και εγκριθεί από τις επιτροπές των Δ.Ι.Ε.Κ (προσωρινοί πίνακες) και τα μόρια που προκύπτουν μετά την εκδίκαση των ενστάσεων από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ (οριστικοί πίνακες), κάτι που δείχνει ότι η διαδικασία της μοριοδότησης επηρεάζεται σημαντικά από υποκειμενικούς παράγοντες.

2. Οι Προσκλήσεις των Δ.Ι.Ε.Κ όσο και τα ΦΕΚ στα οποία αυτές βασίζονται έχουν ασάφειες. Για παράδειγμα, παρότι φέτος εκφράστηκε πληθώρα παραπόνων προς το αρμόδιο τμήμα της Γενικής Γραμματείας για την εξαίρεση της διδακτικής εμπειρίας σε ιδιωτικά ΙΕΚ από το πεδίο της διδακτικής εμπειρίας, δε δόθηκε καμία απάντηση από μέρους του αρμόδιου τμήματος ούτε για το σκεπτικό της εξαίρεσης, ούτε, το σημαντικότερο, για τη νομιμότητα της εφαρμογής ενός κριτηρίου που δεν προσδιορίζεται σε κανένα από τα επίσημα κείμενα που καθορίζουν τα κριτήρια μοριοδότησης.

3. Τα κριτήρια μοριοδότησης αλλάζουν κάθε χρόνο. Ιδιαιτέρως προβληματική θεωρούμε, για παράδειγμα, τη διαχρονική τάση ενίσχυσης της βαρύτητας που έχουν οι επιμορφώσεις σε σχέση με τα τυπικά προσόντα που μένουν σχετικά σταθερά. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το 2014 τα μέγιστα μόρια που μπορούσε κανείς να πάρει από επιμορφώσεις ήταν 4 σε σύνολο 90 μορίων, ενώ φέτος ήταν 6 σε σύνολο 55. Με δεδομένη την απουσία ελέγχου που έχουμε διαπιστώσει ότι υπάρχει στην αγορά της παροχής υπηρεσιών επιμόρφωσης, θεωρούμε το θέμα μείζονος σημασίας.

4. Οι νέοι Οδηγοί σπουδών που ορίζουν το περίγραμμα σπουδών και τα προσόντα των εκπαιδευτών ανά μάθημα δημοσιεύθηκαν λίγες μέρες μετά τη λήξη της διωρίας των Προσκλήσεων για την απασχόληση εκπαιδευτών και την εγγραφή εκπαιδευομένων στα δημόσια Ι.Ε.Κ. με αποτέλεσμα κανείς εκ των ενδιαφερομένων να μην είναι σε θέση να κάνει ενημερωμένη επιλογή.

5. Δε δόθηκε για άλλη μία χρονιά η ευκαιρία στους συναδέλφους που διαθέτουν δεύτερο πτυχίο να κάνουν αίτηση και με τις δύο ειδικότητες. Πολλοί εξ αυτών, μη μαντεύοντας ορθά την ειδικότητα που θα λειτουργήσει, έμειναν εκτός της διαδικασίας επιλογής.

6. Εκτός της διαδικασίας επιλογής έμειναν, επίσης, πολλοί πιστοποιημένοι συνάδελφοί μας επειδή στα Δ.Ι.Ε.Κ της περιοχής τους διατέθηκαν εκπαιδευτικοί της τυπικής εκπαίδευσης, για τους οποίους, σημειωτέον, η κατοχή της πιστοποίησης δεν αποτελεί προϋπόθεση όπως ισχύει για όσους και όσες εργαζόμαστε με καθεστώς ωρομισθίας.

7. Παρά την ενεργοποίηση της διαδικασίας επικαιροποίησης των οδηγών σπουδών, η χρονιά ξεκίνησε με πολλές ειδικότητες να μη διαθέτουν καθόλου Οδηγό ή να διαθέτουν παλιό Οδηγό που δε συμβαδίζει με το αναλυτικό πρόγραμμα.

8. Οι νέοι Οδηγοί σχεδιάστηκαν κάτω από πολύ μεγάλη χρονική πίεση, από ομάδες που δεν περιελάμβαναν εκπαιδευτές από όλες τις ειδικότητες που παραδοσιακά αναλάμβαναν μαθήματα. Το αποτέλεσμα ήταν ότι πολλοί εκπαιδευτές με χρόνια εμπειρίας στα Δ.Ι.Ε.Κ και υψηλή ειδίκευση στο αντικείμενό τους, συνειδητοποίησαν, όταν δημοσιεύθηκαν οι Οδηγοί, ότι τα πτυχία τους έχουν εξαιρεθεί από το προσοντολόγιο και, συνεπώς, δεν έχουν αντικείμενο εργασίας. Με τον τρόπο αυτό χάθηκε μία πολύτιμη ευκαιρία να βελτιωθούν ουσιαστικά τα προγράμματα σπουδών στη βάση των γνώσεων και της εμπειρίας που θα είχαν να συνεισφέρουν.

9. Παρότι, φέτος, ήταν η πρώτη χρονιά που οι αναθέσεις στηρίχθηκαν στους οριστικούς αντί των προσωρινών πινάκων κατάταξης, το χρονικό περιθώριο που δόθηκε για τις αναθέσεις ήταν εξαιρετικά περιορισμένο. Οι πίνακες ανακοινώθηκαν το απόγευμα της Παρασκευής 6 Οκτωβρίου και το ίδιο βράδυ ανακοινώθηκε από τη Γενική Γραμματεία ότι το εξάμηνο ξεκινά τη Δευτέρα 9 του μηνός. Παράλληλα, πληροφορηθήκαμε την ύπαρξη της υπ' αριθ.: Κ1/167790 Απόφασης της Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ. περί διερεύνησης της διαθεσιμότητας των υποψήφιων εκπαιδευτών «με κάθε πρόσφορο τρόπο», ενώ πολλοί εξ ημών δεχόμασταν ηλεκτρονικά μηνύματα μέχρι και τα μεσάνυχτα, τα οποία μας καλούσαν να αποδεχθούμε ή να απορρίψουμε αναθέσεις εντός αποκλειστικής προθεσμίας τριών ωρών.
Το αποτέλεσμα ήταν να ολοκληρωθεί η διαδικασία με μεγάλη προχειρότητα από κάποια Δ.Ι.Ε.Κ και να αμφισβητείται από εξαιρετικά μεγάλο αριθμό συναδέλφων η διαφάνεια με την οποία κατανεμήθηκαν οι ώρες σε σχέση με τη σειρά κάθε υποψηφίου στον πίνακα.


Σε συνέχεια των παραπάνω, προτείνονται οι ακόλουθες ενέργειες με στόχο τη βελτίωση των διαδικασιών και την ενίσχυση της διαφάνειας:

1. Σχεδιασμός ηλεκτρονικής πλατφόρμας για τις αιτήσεις εκπαιδευτών στην οποία θα αποθηκεύονται τα δικαιολογητικά μας ώστε να έχουμε τη δυνατότητα απλώς να ενημερώνουμε τον ηλεκτρονικό μας φάκελο σε κάθε νέα προκήρυξη. [παράδειγμα το νέο μητρώο εκπαιδευτών του Ε.Κ.Δ.Δ.Α.]

2. Ανάρτηση των αποτελεσμάτων της μοριοδότησης σε αναλυτική μορφή, όπως γίνεται στην πρόκληση για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε), ώστε να φαίνεται από πού ακριβώς προκύπτουν οι αλλαγές στα μόρια.

3. Διαβούλευση για τα κριτήρια μοριοδότησης. Ειδικά σε σχέση με την αναγνώριση της διδακτικής εμπειρίας, πρέπει να πάψει να γίνεται διάκριση μεταξύ δημόσιων και ιδιωτικών φορέων (Ι.Ε.Κ και Κ.Δ.Β.Μ), εφόσον οι τελευταίοι εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας. Δεν είναι δυνατόν η διδασκαλία του ίδιου μαθήματος να προσμετράται ως διδακτική εμπειρία όταν γίνεται σε Δ.Ι.Ε.Κ και ως επαγγελματική όταν γίνεται σε Ι.Ι.Ε.Κ.

4. Προσεκτική διατύπωση/κατάρτιση των Προσκλήσεων που δημοσιεύονται προκειμένου να μην υπάρχει κανένα περιθώριο άνισης μεταχείρισης των υποψηφίων κατά τη διαδικασία της μοριοδότησης.

5. Δυνατότητα κατάθεσης δύο αιτήσεων από όσους διαθέτουν δεύτερο πτυχίο, όπως γίνεται στα Ι.Ε.Κ του ΟΑΕΔ.

6. Δημοσίευση των πινάκων κατάταξης εκπαιδευτών για κάθε Δ.Ι.Ε.Κ χωριστά. Να καθοριστεί ο ακριβής τρόπος με τον οποίο θα γίνονται οι αναθέσεις ώστε να αναγνωρίζεται η προτεραιότητα στον πίνακα. Οι προσλήψεις να αναρτώνται στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, όπως συμβαίνει με τις προσλήψεις στα Σ.Δ.Ε.

7. Έλεγχος νομιμότητας διάθεσης μονίμων εκπαιδευτικών στα Ι.Ε.Κ, αφού είναι αντιφατικό βάσει των κείμενων διατάξεων να διατίθενται εκπαιδευτικοί της τυπικής εκπαίδευσης σε φορείς τη μη τυπικής.

8. Δυνατότητα αναγνώρισης, στο πλαίσιο της ισότιμης μεταχείρισης, της εμπειρίας που έχουμε αποκτήσει ως εκπαιδευτές στα δημόσια Ι.Ε.Κ σε φορείς της τυπικής εκπαίδευσης.

9. Συστηματικοί έλεγχοι στην αγορά παροχής υπηρεσιών επιμόρφωσης. Καθιέρωση πλαισίου οργάνωσης σεμιναρίων, βάσει ρητρών που χρησιμοποιούνται για τα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα [voucher].

10. Άμεση θεσμοθέτηση πιστοποιημένου σεμιναρίου για νέους εκπαιδευτές ενηλίκων που επιθυμούν να δώσουν εξετάσεις πιστοποίησης, η οποία έχει προαναγγελθεί από το 2011 από τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π, βάσει του σχετικού επαγγελματικού περιγράμματος.

11. Σχεδιασμός εθνικού προγράμματος επιμόρφωσης εκπαιδευτών μέσω των δημόσιων Κ.Δ.Β.Μ. που θα μπορούν να παρακολουθήσουν δωρεάν όλοι οι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές, εφόσον το επιθυμούν.

12. Ανοιχτή πρόσκληση ώστε να επιτραπεί σε εκπαιδευτές από όλες τις συναφείς ειδικότητες να καταθέσουν τις προτάσεις τους πάνω στους μεταβατικούς Οδηγούς σπουδών που δημοσίευσε η Γενική Γραμματεία, αλλά και σε αυτούς που βρίσκονται σε στάδιο επεξεργασίας με στόχο την ουσιαστική βελτίωσή τους. Με δεδομένο ότι η πρόσκληση για συμμετοχή στις ομάδες εργασίας δεν έγινε με διαφανή τρόπο και η διαδικασία ολοκληρώθηκε σε λιγότερο από ενάμιση μήνα, αναμένουμε να προβείτε άμεσα σε διορθωτικές κινήσεις.

13. Εξορθολογισμός των αναθέσεων. Σε σχέση με μαθήματα κορμού που θα μπορούσαν να διδαχθούν από διαφορετικές ειδικότητες, θεωρούμε ότι θα βοηθούσε είτε ο ορισμός ειδικοτήτων Α’ και Β’ ανάθεσης και η τοποθέτηση αυτών σε ενιαίο πίνακα από τον οποίο θα αντιλούνται εκπαιδευτές, είτε ο καθορισμός των όρων υπό τους οποίους θα γίνεται συνδυασμός διαφορετικών ειδικοτήτων στα εργαστήρια. Σε μαθήματα που απαιτούν ιδιαίτερη εξειδίκευση θεωρούμε ότι δεν μπορεί το πρώτο πτυχίο να θεωρείται από μόνο του αναγκαία και ικανή προϋπόθεση για την ανάθεση. Θα ήταν χρήσιμο να λαμβάνονται υπόψη οι δηλώσεις των εκπαιδευτών για το ποια μαθήματα είναι σε θέση να υποστηρίξουν, καθώς και τα ΣΤΕΠ που τους έχουν αποδοθεί από τον ΕΟΠΠΕΠ και τα οποία αποτυπώνουν την επαγγελματική τους εξειδίκευση.

14. Σχεδιασμός συστήματος αξιολόγησης για τους Εκπαιδευτές, τους Εκπαιδευόμενους και τις Εκπαιδευτικές Δομές (Δ.Ι.Ε.Κ).

15. Ανοιχτή πρόσκληση με στόχο την επικαιροποίηση των μητρώων εξεταστών/βαθμολογητών του ΕΟΠΠΕΠ και δημοσίευση των κριτηρίων με βάση τα οποία η αρμόδια Κεντρική Εξεταστική Επιτροπή Πιστοποίησης Επαγγελματικής Κατάρτισης επιλέγει εκπαιδευτές εκτός των μητρώων για να συμμετάσχουν στις εξετάσεις πιστοποίησης των αποφοίτων Ι.Ε.Κ.

16. Έγκαιρη κατάρτιση των συμβάσεων από το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.

17. Καταβολή δεδουλευμένων και τακτοποίηση ασφαλιστικών εισφορών αμέσως μετά τη λήξη εκάστου εξαμήνου, ώστε να μη διακινδυνεύει κανένας εκπαιδευτής να χάσει κατοχυρωμένα δικαιώματά του, όπως το δικαίωμα στην έκδοση ταμείου ανεργίας.


Συνολικά, αναμένουμε να αντιμετωπίσετε, ως καθ’ ύλην αρμόδιοι, με μεγαλύτερη προσοχή τα δημόσια Ι.Ε.Κ. Ως ωρομίσθιοι εκπαιδευτές, πολλοί εξ ημών προσφέρουμε επί χρόνια τις υπηρεσίες μας με αυταπάρνηση, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε.

Όλοι μας πιστεύουμε ακράδαντα στην αξία της επαγγελματικής κατάρτισης και δε θα κάναμε αυτό το επάγγελμα αν δεν θεωρούσαμε χρέος μας και τη βελτίωσή της. Για το λόγο αυτό σας απευθυνόμαστε ανοιχτά, ζητώντας να ακούσετε τις παρατηρήσεις μας και να ανοίξετε άμεσα διάλογο σε σχέση με τις προτάσεις μας.

Όλες οι πληροφορίες και τα στοιχεία που διαθέτουμε σε σχέση με τα θέματα που τέθηκαν και όποια άλλη διευκρίνιση τυχόν χρειαστείτε, είναι στη διάθεσή σας.


Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τον χρόνο σας και αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον την τοποθέτησή σας.

Βλ. https://secure.avaaz.org/el/petition/Ypoyrgeio_Paideias_Ereynas_kai_Thriskeymaton_Protaseis_veltiosis_tis_diaheirisis_ton_Dimosion_IEK/?rc=fb&utm_source=sharetools&utm_medium=facebook&utm_campaign=petition-454369-Ypoyrgeio_Paideias_Ereynas_kai_Thriskeymaton_Protaseis_veltiosis_tis_diaheirisis_ton_Dimosion_IEK&utm_term=iGkJjb%2Bel

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:14:16 »

Αποσυνδεδεμένος Joseph

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9885 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 11:49:03 πμ »
Δεν είναι μάλλον η κατάλληλη ενότητα, αλλά μήπως μπορεί κάποιος   - αν το  έχει διδάξει -  να με βοηθήσει σχετικά με το μάθημα  ¨Πρακτική εφαρμογή στην ειδικότητα" Γ εξάμηνο Στέλεχος οικονομίας διοίκησης στον τομέα του τουρισμού;

Αποσυνδεδεμένος paoki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9886 στις: Οκτώβριος 26, 2017, 03:57:34 μμ »
Πολύ καλή κίνηση , αν μπορείτε και συμφωνείτε  προσθέστε όσο αναφορά την  ανάθεση μαθημάτων να γίνεται από  το υπουργείο παιδείας και όχι από τους Διευθυντές και τις Διευθύντριες που διορίζουν τους φίλους τους, όπως  και γίνεται στην πρωτοβάθμια και δευτοροβάθμια εκπαίδευση όπου και έχουν επιλυθεί αυτά τα προβλήματα εδώ και πολλά χρόνια

Αποσυνδεδεμένος demosthenes

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9887 στις: Οκτώβριος 27, 2017, 11:17:48 πμ »
Λυδία το εάν θα πάρεις απαλλαγή από ένα μάθημα εξαρτάται αποκλειστικά και μόνο από την κρίση του καθηγητή. Εφ' όσων αυτός κρίνει ότι οι απαιτήσεις των αγγλικών της ειδικότητας είναι εξειδικευμένες και δεν καλύπτονται από το proficiency ή από το πτυχίο σου, δεν μπορείς να κάνεις κάτι.
Όπως και να χει δε χάνεις κάτι να δοκιμάσεις.
Jellyfish είναι απορίας άξιο πώς ενώ ζητάς "σίγουρες" και "αξιοπίστες" απαντήσεις, εσύ δεν τις παρέχεις! Απαντάς χωρίς να γνωρίζεις το έγγραφο σχετικά με τις απαλλαγές, το οποίο αναφέρει ότι ο καθηγητής γνωμοδοτεί και ο διευθυντής αποφασίζει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:14:16 »

Αποσυνδεδεμένος jellyfish

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε 16.02 και πε 60 , mSc semiotics
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9888 στις: Οκτώβριος 27, 2017, 12:32:10 μμ »
Jellyfish είναι απορίας άξιο πώς ενώ ζητάς "σίγουρες" και "αξιοπίστες" απαντήσεις, εσύ δεν τις παρέχεις! Απαντάς χωρίς να γνωρίζεις το έγγραφο σχετικά με τις απαλλαγές, το οποίο αναφέρει ότι ο καθηγητής γνωμοδοτεί και ο διευθυντής αποφασίζει.

εμένα καλέ μου Δήμο, ο διευθυντής του ιεκ αλεξανδρούπολης μου είπε ότι η απόφαση είναι δική μου, και το ίδιο ακριβώς είπε και στους υπόλοιπους καθηγητές, όπως και κάναμε. Ο διευθυντής δεν ανακατεύτηκε πουθενά.  Το μόνο που έκανε ήταν να παραλάβει τα υπογεγραμμένα έγγραφα.
Απάντησα λοιπόν σύμφωνα με αυτά που ξέρω και με όσα μου έχουν συμβεί μέχρι στιγμής, τα οποία είναι πραγματικά γεγονότα.
 
Είμαστε δημόσιο φόρουμ εδώ και δε γράφουν μόνο δικηγόροι, νομοθέτες ή διευθυντές αλλά και απλοί εκπαιδευτικοί βασιζόμενοι στην εμπειρία τους.

Πρέπει να ένιωσες πολύ χαρούμενος που μου την είπες , ε Δήμο?
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2017, 01:57:51 μμ από jellyfish »

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 127
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9889 στις: Οκτώβριος 27, 2017, 01:35:17 μμ »
Καλησπέρα!

Έχω μια απορία και θα ήθελα, αν κάποιος γνωρίζει σχετικά, να μου απαντήσει.

Είμαι απόφοιτη αγγλικής φιλολογίας ΑΠΘ και φοιτώ στο Α' εξάμηνο σε δημόσιο ΙΕΚ. Στο πρόγραμμα του εξαμήνου (και απ'ο,τι είδα και στα επόμενα) γίνονται 3 ώρες αγγλικών, ορολογία πάνω στην ειδικότητα. Στους κατόχους Proficiency που ζήτησαν απαλλαγή, οι υπεύθυνοι είπαν ότι δεν γίνεται γιατί είναι αγγλικά ορολογίας. Το ίδιο ισχύει και για εμένα;

Παράθεση
Άρθρο 16
Απαλλαγές μαθημάτων

1. Σε περίπτωση που υποψήφιος καταρτιζόμενος διαθέτει πιστοποίηση στη χρήση Η/Υ και πιστοποιητικό γλωσσομάθειας επιπέδου τουλάχιστον Β2, απαλλάσσεται από τα αντίστοιχου επιπέδου σχετικά μαθήματα, εκτός αν άλλως ορίζεται από τον Οδηγό Σπουδών. Ο υποψήφιος καταρτιζόμενος δεν απαλλάσσεται από την ειδική ορολογία σε ξένη γλώσσα, με εξαίρεση τα αναφερόμενα στην επόμενη παράγραφo.
2. Δίνεται στους καταρτιζόμενους η δυνατότητα απαλλαγής από τα μαθήματα στα οποία διαθέτουν πιστοποιημένο προσόν, μη εξαιρουμένων των εργαστηριακών και μικτών μαθημάτων, κατόπιν αίτησής τους στο οικείο ΙΕΚ και απόφασης του Διευθυντή, εφόσον προβλέπεται από τους οδηγούς σπουδών.

Από τον Κανονισμό Λειτουργίας για τα Δ.Ι.Ε.Κ. (Υπ. αρ. 5954 Υ.Α., ΦΕΚ 1807 Β', 02.07.2014).
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 27, 2017, 01:50:58 μμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος demosthenes

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 40
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9890 στις: Οκτώβριος 27, 2017, 05:30:33 μμ »
εμένα καλέ μου Δήμο, ο διευθυντής του ιεκ αλεξανδρούπολης μου είπε ότι η απόφαση είναι δική μου, και το ίδιο ακριβώς είπε και στους υπόλοιπους καθηγητές, όπως και κάναμε. Ο διευθυντής δεν ανακατεύτηκε πουθενά.  Το μόνο που έκανε ήταν να παραλάβει τα υπογεγραμμένα έγγραφα.
Απάντησα λοιπόν σύμφωνα με αυτά που ξέρω και με όσα μου έχουν συμβεί μέχρι στιγμής, τα οποία είναι πραγματικά γεγονότα.
 
Είμαστε δημόσιο φόρουμ εδώ και δε γράφουν μόνο δικηγόροι, νομοθέτες ή διευθυντές αλλά και απλοί εκπαιδευτικοί βασιζόμενοι στην εμπειρία τους.

Πρέπει να ένιωσες πολύ χαρούμενος που μου την είπες , ε Δήμο?
Καθόλου χαρούμενος jellyfish διότι διαπιστώνω ότι ένα μεγάλο ποσοστό εκπαιδευτικών λειτουργεί ειρωνικά (πχ αλλοιώνοντας το όνομα του συνομιλητή τους), επιπόλαια και με τρόπο παντελώς αντιεπιστημονικό. Η γνώση νόμων και κανονισμών δεν είναι προνόμιο των νομικών, αλλά υποχρέωση όλων. Σε ζητήματα που αφορούν σε κανονισμούς ουδεμία αξία έχει το τί άκουσες (ή δεν άκουσες) από κάποιον διευθυντή, αλλά τι πραγματικά ισχύει. Το ότι το φόρουμ είναι δημόσιο, δεν δικαιολογεί την ύπαρξη παρελκυστικών απαντήσεων. Καλύτερα να μην δίνουμε απαντήσεις όταν δεν γνωρίζουμε και σίγουρα να το λέμε ρητά όταν η γνώμη μας στηρίζεται σε εμπειρίες και όχι στην αντικειμενική αλήθεια.
Σε ό,τι αφορά το ερώτημά σου για τους ΠΕ16.01 και ΠΕ16.02 δεν το γνωρίζω. Αλλά αφού σε καλύπτουν οι πληροφορίες που δίνονται σε προφορικό επίπεδο από τον διευθυντή του ΙΕΚ Αλεξανδρούπολης, γιατί δεν τον ρωτάς?   

Αποσυνδεδεμένος Παυλινα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 301
  • ΠΕ 04.02
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9891 στις: Οκτώβριος 27, 2017, 06:53:29 μμ »
Ένα ακόμη Ψήφισμα το οποίο αντιμετωπίζει με πιο ολιστικό τρόπο τις γενικότερες δυσλειτουργίες στα Δ.Ι.Ε.Κ., σε σχέση με αυτό που προηγήθηκε (βλ. https://secure.avaaz.org/el/petition/Geniki_grammateia_dia_vioy_mathisis_kai_neas_Genias_Anatheseis_oron_sta_IEK_toy_INEDIVIM/?ciOpFdb ).

Με μια γρήγορη ματιά, προσωπικά, διαφωνώ κάθετα με την πρόταση υπ' αριθμ. ( 8 ). Άσε που αντιφάσκει καταφανώς με την αμέσως προηγούμενή της, υπ' αριθμ. (7). Σε κάθε περίπτωση, είναι καλό να υπάρχουν μοχλοί πίεσης για όλα τα σχετικά ζητήματα προς τους αρμόδιους φορείς.


Βλ. https://secure.avaaz.org/el/petition/Ypoyrgeio_Paideias_Ereynas_kai_Thriskeymaton_Protaseis_veltiosis_tis_diaheirisis_ton_Dimosion_IEK/?rc=fb&utm_source=sharetools&utm_medium=facebook&utm_campaign=petition-454369-Ypoyrgeio_Paideias_Ereynas_kai_Thriskeymaton_Protaseis_veltiosis_tis_diaheirisis_ton_Dimosion_IEK&utm_term=iGkJjb%2Bel


δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί διαφωνείτε με το σημείο 8: 

Εκφράζοντας γνώμη αποκλειστικά σε σχέση με την δική μου ειδικότητα, παρατήρησα ότι κάποιες φορές δεν υπάρχει λογική στις αναθέσεις στους καινούριους οδηγούς.
Πχ. υπάρχουν δυο μαθήματα, σε δυο διαφορετικά τμήματα, με παρόμοιο περιεχόμενο που αφορά σε σύσταση πρώτων υλών. Το ένα ανατίθεται και σε χημικούς, το άλλο όχι.
Επίσης, ο οδηγός σπουδών ενός τμήματος αναφέρεται στην γνώση βασικών αρχών χημείας ως μαθησιακός στόχος όπως και στην γνώση χημικής σύστασης, αλλά παρ όλα αυτά ΚΑΝΕΝΑ σχετικό μάθημα δεν ανατίθεται σε χημικούς σε ολόκληρη την διάρκεια του προγράμματος των 2 ετών...
Πρακτικά,  ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα αυτής της "λογικής" είναι ότι θεωρητικό μάθημα σε σχέση με χημική σύσταση τροφίμων ανατίθεται σε ζαχαροπλάστη χωρίς καν πιστοποίηση, αγνοώντας διαθέσιμους χημικούς με πιστοποίηση.

Στο σημείο 7, το κείμενο αναφέρεται σε τμήματα για τα οποία ακόμα δεν υπάρχει οδηγό σπουδών.

Για τους παραπάνω λόγους δεν βλέπω κάτι, σε αυτά τα δύο έστω σημεία, με τα οποία να μην συμφωνήσω.

Αποσυνδεδεμένος jellyfish

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε 16.02 και πε 60 , mSc semiotics
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9892 στις: Οκτώβριος 27, 2017, 09:13:56 μμ »
Καθόλου χαρούμενος jellyfish διότι διαπιστώνω ότι ένα μεγάλο ποσοστό εκπαιδευτικών λειτουργεί ειρωνικά (πχ αλλοιώνοντας το όνομα του συνομιλητή τους), επιπόλαια και με τρόπο παντελώς αντιεπιστημονικό. Η γνώση νόμων και κανονισμών δεν είναι προνόμιο των νομικών, αλλά υποχρέωση όλων. Σε ζητήματα που αφορούν σε κανονισμούς ουδεμία αξία έχει το τί άκουσες (ή δεν άκουσες) από κάποιον διευθυντή, αλλά τι πραγματικά ισχύει. Το ότι το φόρουμ είναι δημόσιο, δεν δικαιολογεί την ύπαρξη παρελκυστικών απαντήσεων. Καλύτερα να μην δίνουμε απαντήσεις όταν δεν γνωρίζουμε και σίγουρα να το λέμε ρητά όταν η γνώμη μας στηρίζεται σε εμπειρίες και όχι στην αντικειμενική αλήθεια.
Σε ό,τι αφορά το ερώτημά σου για τους ΠΕ16.01 και ΠΕ16.02 δεν το γνωρίζω. Αλλά αφού σε καλύπτουν οι πληροφορίες που δίνονται σε προφορικό επίπεδο από τον διευθυντή του ΙΕΚ Αλεξανδρούπολης, γιατί δεν τον ρωτάς?
   καμια ειρωνια δε σου πουλησα αγαπητε δημοσθενη, απλως δεν προσεξα το ονομα σου. σε αντιθεση με το δικο σου εξυπνακιστικο υφος που τοσο εντονα επιδεικνυεις. τελικα, μεσα απο την εμπειρια μου σε αυτο το φορουμ αρχισα να εκτιμω ακομη περισσοτερο τους δια ζωσης συναδελφους μου. παλι καλα.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 7561
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ17.03 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9893 στις: Οκτώβριος 27, 2017, 10:31:54 μμ »
Πιστεύω ότι σε ένα φόρουμ χρειαζόμαστε και εκείνους που καταθέτουν τις εμπειρίες τους κι εκείνους που παραθέτουν γνώσεις από την νομοθεσία για την εκπαίδευση. Δεν υπάρχει λόγος για διαφωνίες και διαπληκτισμούς, αρκεί να διευκρινίζουμε από που το γνωρίζουμε αυτό που αναρτούμε. Όλοι είμαστε χρήσιμοι και διαδικτυακά και δια ζώσης!

Οι συνάδελφοι μπαίνουν στο συγκεκριμένο τόπικ για να ενημερωθούν για τα ΔΙΕΚ. Ευχαριστώ για την κατανόηση!

Αποσυνδεδεμένος jellyfish

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε 16.02 και πε 60 , mSc semiotics
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9894 στις: Οκτώβριος 28, 2017, 06:59:59 πμ »
εχεις δικιο lasid παρασυρθηκα. ζητω συγνωμη

Αποσυνδεδεμένος irisiris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9895 στις: Οκτώβριος 30, 2017, 11:12:31 πμ »
Εδω μεσα καθε λιγο κ λιγακι τσακωνονται κ ανταλλασουν καυστικες απαντησεις.εχουμε βαρεθει να βλεπουμε αντιπαραθεσεις μεταξυ δυο η κ τριων ατομων.σχετικα με τις αναθεσεις εαν ηταν σωστα καταγεγραμμενες στον οδηγο σπουδων να διοριζε το υπουργειο κατευθειαν τους εκπαιδευτες οπως σε πρωτοβαθμια και δευτεροβαθμια.ας φτιανουν πρωτα σωστους οδηγους γιατι ετσι δε γινεται καμμια σωστη αναθεση ειτε απο διευθυντη ειτε απο υπουργειο.

Αποσυνδεδεμένος paoki

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9896 στις: Οκτώβριος 30, 2017, 03:12:02 μμ »
Εδω μεσα καθε λιγο κ λιγακι τσακωνονται κ ανταλλασουν καυστικες απαντησεις.εχουμε βαρεθει να βλεπουμε αντιπαραθεσεις μεταξυ δυο η κ τριων ατομων.σχετικα με τις αναθεσεις εαν ηταν σωστα καταγεγραμμενες στον οδηγο σπουδων να διοριζε το υπουργειο κατευθειαν τους εκπαιδευτες οπως σε πρωτοβαθμια και δευτεροβαθμια.ας φτιανουν πρωτα σωστους οδηγους γιατι ετσι δε γινεται καμμια σωστη αναθεση ειτε απο διευθυντη ειτε απο υπουργειο.
Ότι γίνεται στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τις αναθέσεις να γίνει και στα ΙΕΚ. Αναθέσεις ΜΟΝΟ από το υπουργείο  Οι διευθυντές διορίζουν τους φίλους τους .

Αποσυνδεδεμένος JimP

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 191
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημόσια ΙΕΚ του Υπουργείου Παιδείας (ΙΝΕΔΙΒΙΜ)
« Απάντηση #9897 στις: Οκτώβριος 30, 2017, 10:26:03 μμ »
Ότι γίνεται στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση με τις αναθέσεις να γίνει και στα ΙΕΚ. Αναθέσεις ΜΟΝΟ από το υπουργείο  Οι διευθυντές διορίζουν τους φίλους τους .

Το χειρότερο σύστημα είναι αυτό στη δευτεροβάθμια, το πλέον αναχρονιστικό που δεν αναγνωρίζει μεταπτυχιακά, διδακτορικά, επιμορφώσεις, εμπειρία σε εκπαίδευση ενηλίκων και ΟΑΕΔ...από 1-2 ώρες που παίρνουμε  και έπρεπε να παίρναμε παραπάνω, θα λέμε ζήσε Μάη μου...Να αλλάξει το σύστημα αλλά προς το καλύτερο και όχι προς το χειρότερο...Επίσης βλέπω ότι όλοι τρώγονται με τα ΙΕΚ και δεν ασχολείται κανένας με τα όσα τραγικά γίνονται στις ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 30, 2017, 10:29:40 μμ από JimP »

 

Pde.gr, © 2005 - 2017

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 27927
  • Τελευταία: Maria Gal
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 943213
  • Σύνολο θεμάτων: 16428
  • Σε σύνδεση σήμερα: 231
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 178
Σύνολο: 198

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.