0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι, επειδή και πάλι μετεωριζόμαστε ανάμεσα σε ένα παλιό και ένα νέο σύστημα εξέτασης και βαθμολόγησης χωρίς πραγματικά σαφείς οδηγίες στο μάθημα της Έκθεσης, εσείς προσωπικά αποφασίσατε ή όχι να διδάξετε την τεχνική της περίληψης στην Α΄Λυκείου την περσινή χρονιά; Και σκέφτεστε να τη "δουλέψετε" φέτος με τα παιδιά που ξεκινούν τη Β΄Λυκείου; Είναι δεδομένο ότι θα πάψει να εξετάζεται τόσο στις ενδοσχολικές όσο στις πανελλαδικές ή ακόμα είναι ρευστά τα πράγματα; Από όσο γνωρίζετε, μήπως σε κάποια σχολεία ακόμα τη διδάσκουν και την εξετάζουν; Επίσης, τι γίνεται με την ερώτηση σχολιασμού/ανάπτυξης ενός αποσπάσματος του κειμένου, έγινε απλή ερώτηση κατανόησης ή κάνω λάθος;
Σ' ευχαριστώ πολύ που απάντησες. Αν κατάλαβα καλά, δε δίνεις ούτε μία πιθανότητα στο εκατομμύριο να βγει η περίληψη από τις πανελλαδικές. Με το τεκμήριο () που παρέθεσες στο τέλος με κάνεις κι εμένα να αρχίζω να αναθεωρώ. Θυμάμαι πότε λες, αν και τότε δεν είχα πρωτάκια, είχα μάθει τι γίνεται. Αλλά τώρα το πράγμα διαφέρει πολύ, δε νομίζεις; Όπως βέβαια και να έχει, "φύλαγε τα ρούχα σου...", που λένε. Θα ασχοληθώ με περίληψη κανονικά. Άλλωστε, δεν μπορώ να κάνω κι αλλιώς, τους τη ζητάνε στο σχολείο και πρέπει να τα βοηθήσω να αντεπεξέλθουν.
Συνάδελφοι, η τελική εξέταση της έκθεσης και των λοιπών μαθημάτων είναι 2ωρη ή 3ωρη με τα νέα δεδομένα; Δεν μπόρεσα να το βρω στο διαδίκτυο.Moagniko οι δίγθογγοι, τα δίψηφα φωνήεντα και το αυ-ευ δε χωρίζονται ποτέ στο συλλαβισμό!