*

Αποστολέας Θέμα: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου  (Αναγνώστηκε 8050 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος psipsinel

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70, όταν παίρνω φόρα...φόρα κατηφόρα...
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #28 στις: Αύγουστος 20, 2008, 08:28:36 μμ »
Εγώ πάντως αυτό που έχω καταλάβει με τα χρονια...είναι πως κάποιο ή και από μόνοι μας ...μα έχουν κάνει να φοβόμαστε να εκφράσουμε με καθαρά λόγια τη γνώμη μας σε κάποιους γονείς για το χαρακτήρα των παιδιών τους μέσα στην ομάδα της τάξης....Πόση δύναμη έχουν συγκεντρώσει οι σύλλογοι γονέων στα χέρια τους...το αναλογιστήκατε ποτέ; Στη Λήμνο όπου υπηρετούσα υπήρξαν περιστατικά γονέων που ξεσηκώνονταν με την παραμικρή υποτιθέμενη αφορμή που μπορεί να έδινε κάποιος συνάδελφος...Δεν ξέρω,αλλά θαρρώ πως πρέπει να βάλουμε κάποια όρια...γιατί έτσι κι εμείς δεν κάνουμε σωστά τη δουλειά μας και στο τέλος αυτοί που χάνουν είναι οι μαθητές και οι μαθήτριές μας. Κανείς δεν κερδίζει από αυτό το τρίγωνο της συμφοράς.....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος wennie

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #29 στις: Αύγουστος 20, 2008, 08:37:52 μμ »
Όντως. ’σε που τώρα αποφασίζουν και για το πως θα κάνουμε το μάθημα. Έχουν ξεφύγει τελείως!

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #30 στις: Αύγουστος 20, 2008, 08:50:27 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα. Παρότι είμαι από τις νηπιαγωγούς που θέλουν να εμπλέκονται οι γονείς δημιουργικά στην εκπαίδευση των παιδιών τους (συχνές συναντήσεις, ομαδικά και ατομικά, προτάσεις για συυμετοχή των γονέων, κ.λ.π.) κάθε χρόνο πείθομαι περισσότερο ότι το μόνο που ψάχνουν οι περισσότεροι είναι ένας αποδιοπομπαίος τράγος για να φορτώσουν τις δικές τους ευθύνες.

Πάντα, όταν συμβεί κάτι το πρώτο που λένε όλοι είναι που είναι το σχολείο. Σύμφωνοι, οι γονείς δεν τελειώνουν καμιά σχολή για να μεγαλώνουν τα παιδιά τους, όμως αυτό δεν τους απενοχοποιεί. Ίσα ίσα θα έπρεπε να τους κάνει να θέλουν τη γνώμη κάποιου που σε τελική ανάλυση κάτι, έστω και λίγο,  παραπάνω ξέρει.

Από την άλλη έχουμε κι εμείς τεράστια ευθύνη και επειδή τα ψυχοκοινωνικά προβλήματα των παιδιών και των οικογενειών τους είναι πολύ σοβαρά πια, οφείλουμε και οι ίδιοι να προσπαθούμε περισσότερο, αλλά και να ζητάμε και τους ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς που θα έπρεπε να υπάρχουν ως υποστηρικτικός θεσμός.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος psipsinel

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70, όταν παίρνω φόρα...φόρα κατηφόρα...
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #31 στις: Αύγουστος 20, 2008, 08:52:21 μμ »
Αυτό πού το πας; Έχει τύχει μητέρα όταν δίδασκα μια πρώτη δημοτικού, σε ιδιωτικό σχολείο μάλιστα, να επιμένει πως είναι λάθος που στα πρωτάκια δεν ξεκινάμε από το αλφάβητο...βρε καλή μου...βρε χρυσή μου...άσε με να κάνω αυτό που ρημαδοσπουδασα....
Δεν ξέρω...ώρες ώρες μου έρχεται να τσιρίξω...κι άλλες φορές να κρυφτώ ,γιατί να δεν πρέπει να ξεχνουμε και τις περιπτώσεις...που έχουν τα δίκια τους  κι αυτή...
Υπάρχει κανείς που μπορεί να βρει τη χρυσή τομή;’λλες φορές τα καταφέρνω κι άλλες όχι... :o

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος psipsinel

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 436
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70, όταν παίρνω φόρα...φόρα κατηφόρα...
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #32 στις: Αύγουστος 20, 2008, 08:54:01 μμ »
ουπς...το αυτή...με οι...δηλαδή αυτοί....
Να,αν το έκανε μαθητής και μου ξέφευγε...να γεμίσω το γραπτό του κοκκινίλα...θα με κατηγορούσαν...για έλλειψη προσοχής...ουφ....(μου έχει τυχει κι αυτό...να αφήνω ορθογραφικά επίτηδες...γιατί ήταν πάααρα πολλάααα)

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #33 στις: Αύγουστος 20, 2008, 09:15:08 μμ »
Η κατάσταση με τους γονείς είναι δράμα! Ήμουν περυσι σε μονοθέσιο και ένας μαθητής μου της Α' δημοτικού είχε πρόβλημα στην άρθρωση και μικρή δυσκολία στην ανάγνωση και τη γραφή (δεν είχε παει καθόλου νηπιαγωγείο). Οι γονείς μόλις τους είπα να το παμε στο ΚΔΑΥ μόνο που δεν έπεσαν να με φανε... Πάρολο που δικαιώθηκα τελικά, κατάλαβα αυτό ακριβώς:

το μόνο που ψάχνουν οι περισσότεροι είναι ένας αποδιοπομπαίος τράγος για να φορτώσουν τις δικές τους ευθύνες.

Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος Ritalamp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1480
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #34 στις: Αύγουστος 20, 2008, 09:24:59 μμ »
Ε, όχι και στο ΚΔΑΥ μαντάμ, πας να μας βγάλεις το παιδί μας προβληματικό!!!!
Πέρσι είχα νήπιο που πηδούσε από τα τραπέζια και τα καλοριφέρ στην αρχή της χρονιάς και επειδή στο τέλος της χρονιάς μπορούσε να καθίσει για 4 λεπτά (χρονομετρημένο) στον κύκλο (δοξάστε με!!! μου βγήκε η ψυχή και ευτυχώς δεν είχα ατύχημα), η μητέρα θεώρησε σκόπιμο να μην το γράψει σε δημοτικό που υπήρχε τμήμα ένταξης (για να μη στιγματιστεί). Είχε μιλήσει με το ΚΔΑΥ, όμως και ευελπιστώ ότι το παιδάκι θα βρει βοήθεια.
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος Ελένη_

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #35 στις: Αύγουστος 21, 2008, 12:11:42 πμ »
Ε, όχι και στο ΚΔΑΥ μαντάμ, πας να μας βγάλεις το παιδί μας προβληματικό!!!!

Περίπου τέτοια ήταν η αντίδραση...! Τελικά πήγαμε και βρήκαμε ότι λόγω έλλειψης εμπειριών δεν μπορούσε να προσαρμοστεί αμέσως στην πρώτη τάξη. Τι πέρασα όλη τη χρονιά δεν περιγράφεται!!! Πάντως η δική σου περιπτωση μου φαίνεται πιο δυσκολη. Δεν είναι τραγικό που οι γονείς μερικές φορες προτιμούν να μη βοηθήσουν το παιδί τους, για να μη στιγματιστεί??? Οι γονείς του παιδιού που ανέφερα δεν είχαν πρόβλημα να πάνε το παιδί στο ΚΔΑΥ. Το πρόβλημά τους ήταν τι θα πει ο κόσμος...
Το ιστολόγιο της τάξης μου
http://e-taksi.blogspot.com

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #36 στις: Αύγουστος 21, 2008, 10:34:15 πμ »
Εκνευρίστηκα με αυτή τη περίπτωση γιατί εκτός απο εκπαιδευτικός είμαι και μητέρα.
Η μεγάλη μου κόρη πηγαίνει φέτος Γ Λυκείου και ξέρω οτι υπάρχουν δυστυχώς κάποιοι
στο σχολείο που προκαλούν με  άσχημη συμπεριφορά σε μαθητές και καθηγητές ,με
βανδαλισμούς ,με απειλές στους πιο αδύναμους. Οι καθηγητές τις περισσότερες φορές
καλούν τους γονείς οι οποίοι παίρνουν το μέρος των παιδιών τους γιατί απλούστατα θεωρούν
οτι το καμάρι τους έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις ρατσιστικές του θεωρίες !
Εμένα αυτό μου έτυχε στο δημοτικό όπου είμαι ωρομίσθια 2ης ξένης γλώσσας. Εκεί έμεινα
άφωνη απο τις ιδέες και  το θράσος των δεκάχρονων μαθητών. Όταν το συζήτησα με τους
δασκάλους μου είπαν να μη το κάνω θέμα στους γονείς γιατί έρχονται και φωνάζουν οτι
καταπιέζονται τα παιδιά τους ! Κατάλαβα οτι τους φοβόντουσαν και  οτι με θεωρούσαν
παράλογη να τα βάλω με τους συγκεκριμένους γονείς,που ήταν γνωστοί για τις απόψεις τους.
Θεωρώ οτι θα έπρεπε να υπάρχει ψυχολόγος ή κάποιος ειδικός για αυτές τις περιπτώσεις.




το θεμα ειναι ποιος διοικει το σχολειο και αν πρεπει να εφαρμοζονται οι σχολικοι κανονισμοι...αν καταδεχομαστε να το διοικουν οι γονεις  ας τους δωσουμε τα κλειδια και ας παμε σπιτια μας...να βαζουμε 19αρια και 20αρια σε ολους ,να τους κανακευουμε και θα ειμαστε ολοι μια ωραια παρεα..τι θα πει τους φοβουνται ; που ζουμε; στην εποχη των νταηδων; ας φωναζουν και ας κανουν ο,τι θελουν...υπαρχουν νομοι που πρεπει να εφαρμοζονται εστω και αν εμεις καθιερωθηκαμε διεθνως ως η χωρα της ανομιας..οταν καποτε ειχα βαλει κατι 5αρακια και 6αρακια στους ελεγχους ηρθαν καποιοι (γονεις και μαθητες) να διαμαρτυρηθουν φωναζοντας και χειρονομοντας...τους εδειξα τους βαθμους των διαγωνισματων και των τεστ: 1+1+1+2..λεει ο μαθηματικος μου εβαλε με τους ιδιους βαθμους 12...με γεια του με χαρα του λεω...συνεχισαν να μουρμουρανε και εφυγαν...απο τοτε δεν ξαναειχα προβλημα..λιγο πυγμη χρειαζεται σε ολα τα θεματα....

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #37 στις: Αύγουστος 21, 2008, 11:00:28 πμ »
Διάβασα πολλές φορές το "γραπτό" του μαθητή κι έχω να πω τα εξής:
1) Ο μαθητής δείχνει να είναι διαβασμένος, καθώς επί της ουσίας απαντά στα ερωτήματα
2) Τα ορθογραφικά του λάθη είναι μεν πολλά, αλλά έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε και χειρότερα :P
3) Το συντακτικό του δεν είναι άψογο, αλλά δεν είναι και απαράδεκτο
4) Το υβριστικό κομμάτι των απαντήσεων του το είχε γραμμένο εντός παρενθέσεων, χωρίς σε καμία περίπτωση να χρησιμοποιεί τις λέξεις που θα χρησιμοποιούσε στην καθημερινή του ζωή. Αντί αυτών, χρησιμοποιεί άλλες που προφανώς θεωρεί πιο "καθωσπρέπει". Για παράδειγμα, χρησιμοποιεί την λέξη "πέος" αντί για οποιαδήποτε άλλη καταφανώς δημοφιλέστερη (αντιλαμβάνεστε τι εννοώ!)
5) Οι εκφωνήσεις των ερωτήσεων, όπως αυτές τέθηκαν από τον καθηγητή είναι ελαφρώς περίεργες. Αλήθεια, πόσοι από μας θα χρησιμοποιούσαμε την φράση "Αναπτύξατε εν συντομία τους άξονες ..." σε μια εξέταση;
6) Εκείνο πάλι το 19-1 του Συλλόγου (με 1 προφανώς τον θεολόγο) πώς σας φαίνεται; Δε δείχνει ένα ολόκληρο Σύλλογο εναντίον ενός ανθρώπου; Στους Συλλόγους που έχω συμμετάσχει δε θυμάμαι ποτέ τέτοια ... σκορ!

Κάτι μου λέει, ότι όλο αυτό που είδε το φως της δημοσιότητας δεν είναι παρά μια σκηνή του έργου "πάμε κόντρα στο θεολόγο" με πρωταγωνιστή τον μαθητή και κομπάρσους τους υπόλοιπους καθηγητές. Το αν έχει λόγο ύπαρξης το εν λόγω έργο δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε, αλλά και τόσος κόσμος να κάνει λάθος; Κάτι βρωμάει εδώ!

Όσο για τη "γλώσσα" που χρησιμοποιεί ο μαθητής, ε, εδώ είμαστε υποκριτές! Καλά που είναι για γέλια το να κατηγορούν οι δημοσιογράφοι άλλους για ορθογραφικά και συντακτικά λάθη, αλλά κι εμείς οι ίδιοι, χρησιμοποιούμε την γλώσσα σωστά; Μήπως σε στιγμές θυμού/οργής/βιασύνης/βαρεμάρας κλπ μας ξεφεύγουν πράγματα που δεν θα έπρεπε ποτέ να πούμε; Και κάτι ακόμα: έχουμε δώσει στους μαθητές μας να καταλάβουν ότι ο γραπτός τους λόγος οφείλει να είναι σαφής και σοβαρός; Ότι όταν γράφουν πρέπει να είναι διπλά προσεκτικοί απ΄ό,τι όταν μιλάνε; Ή αντιμετωπίζουμε τα γραπτά λέγοντας "o.k δείχνει να ξέρει τι λέει κι ας το έχει γράψει στο περίπου".

Αν 6+6 χρόνια εμείς οι ίδιοι μιλάμε λάθος, γράφουμε απρόσεκτα, ακούμε τους μαθητές να βρίζουν και κάνουμε πως δεν ακούσαμε, βλέπουμε γραπτά απαράδεκτα -από κάθε άποψη- και δεν κάνουμε τίποτα, δεν είναι τουλάχιστον αισχρό να απαιτούμε από ένα μαθητή που τελείωσε την Γ' Λυκείου, που πάει να γράψει στις τελικές εξετάσεις της τελευταίας τάξης, σε μια από τις τελευταίες μέρες της σχολικής του ζωής, να παρουσιάσει ένα κόσμιο γραπτό; Αυτός -ο συγκεκριμένος μαθητής- προφανώς πήγε να "τα χώσει". Και ίσως να πίστευε μάλιστα ότι το έκανε και με ωραίο τρόπο, αφού εμείς ποτέ δεν του μάθαμε ποιός τρόπος είναι σωστός και ποιός λάθος!
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #38 στις: Αύγουστος 30, 2008, 12:11:26 μμ »
Με βαση το παρακατω κειμενο το topic επρεπε να αλλαξει τον τιτλο του σε ''Παιδεια χαμαιτυπειο-Καμαρωστε εκπαιδευτικους''....για να μην λεμε μονο για τα παιδια....

Ατιμωρησία διαπίστωσε ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης ο οποίος στους ελέγχους που διενήργησε , άσκησε 194 ενστάσεις κατά αποφάσεων συλλογικών ή ΅ονο΅ελών πειθαρχικών οργάνων, σύ΅φωνα ΅ε την προβλεπό΅ενη νο΅οθεσία.


Οι λόγοι που επέβαλαν την άσκηση ένστασης κατά των αποφάσεων αυτών

είναι κυρίως :

Α. η επιβολή υπερβολικά επιεικών ποινών σε σχέση ΅ε τη βαρύτητα των

παραπτω΅άτων,

Β. η ΅η ορθή εκτί΅ηση αποδεικτικών στοιχείων όπως ένορκες διοικητικές

εξετάσεις και πορίσ΅ατα των σω΅άτων και υπηρεσιών επιθεώρησης και

ελέγχου, ΅ε τα οποία προτείνεται ο πειθαρχικός έλεγχος υπαλλήλων για

ενέργειες ή παραλείψεις τους ως ε΅πλεκό΅ενων στις εν λόγω υποθέσεις,

Γ.η ανεπαρκής αιτιολόγηση των πειθαρχικών αποφάσεων σε αντίθεση ΅ε

όσα οι κεί΅ενες διατάξεις, πάγια νο΅ολογία του ΣτΕ και των διοικητικών

δικαστηρίων αλλά και οι θε΅ελιώδεις αρχές του διοικητικού δικαίου,

επιτάσσουν.

Από το σύνολο των ενστάσεων κατά πειθαρχικών αποφάσεων που υπέβαλε

κατά το 2007 ο ΓΕ∆∆ το esos.gr δημοσιεύει τις  υποθέσεις που αφορούν εκπαιδευτικούς:

 

Παύση 4,5  μηνών σε καθηγητή για κατοχή παιδικής πορνογραφίας στον Η/Υ
 

1. Ένσταση κατά απόφασης του ΠΥΣ∆Ε Ν. Σερρών, ΅ε την οποία

επιβλήθηκε η ποινή της προσωρινής παύσης 4,5 ΅ηνών ΅ε πλήρη

στέρηση αποδοχών σε εκπαιδευτικό για τα πειθαρχικά παραπτώ΅ατα

της χαρακτηριστικώς αναξιοπρεπούς ή ανάξιας υπάλληλο διαγωγής

εντός ή εκτός υπηρεσίας και της παράβασης καθήκοντος (άρθρα 106

και 106 του Ν. 3528/2007), καθόσον κατείχε εν γνώσει του εικόνες

παιδικής πορνογραφίας στον Η/Υ του για τη χρονική περίοδο από τον

΅ήνα Μάιο του 2004 ΅έχρι και το ΅ήνα Οκτώβριο του 2005.

Ο εγκαλού΅ενος εκπαιδευτικός ΅αζί ΅ε άλλα 15 άτο΅α από διάφορες

περιοχές της Ελλάδας, διακινούσαν από κοινού στο Internet ΅έσω του

προγρά΅΅ατος KaZaA εικόνες παιδικής πορνογραφίας. Κατά τη

διενέργεια της Ε∆Ε ο εκπαιδευτικός παραδέχθηκε την αποθήκευση

των εικόνων, αποδίδοντάς τη στην απειρία του και δικαιολόγησε τη

διατήρησή τους στον Η/Υ του, προκει΅ένου να κάνει καταγγελία σε

απροσδιόριστο χρόνο στον Εισαγγελέα και παράλληλα να

δη΅ιουργήσει ένα πρόγρα΅΅α αγωγής υγείας κατά των εικόνων

αυτών, χωρίς ό΅ως να προσδιορίσει το χρόνο των προαναφερό΅ενων

ενεργειών του.

 

 

Παύση έξι μηνών σε καθηγητή για αγορά ναρκωτικών

 

2. Ένσταση κατά απόφασης του ΠΥΣ∆Ε Κέρκυρας, ΅ε την οποία

επιβλήθηκε η ποινή της προσωρινής παύσης έξι (6) ΅ηνών ΅ε πλήρη

στέρηση των αποδοχών σε εκπαιδευτικό για το πειθαρχικό

παράπτω΅α της αναξιοπρεπούς ή ανάξιας διαγωγής υπαλλήλου εκτός

υπηρεσίας.

Συγκεκρι΅ένα στις 09-02-2007 συνελήφθη και παραπέ΅φθηκε στην

Εισαγγελία Πρωτοδικών Κέρκυρας, όπου ασκήθηκε σε βάρος της

ποινική δίωξη σε βαθ΅ό κακουργή΅ατος για αγορά ναρκωτικών,

εισαγωγή στην επικράτεια, αποστολή δέ΅ατος που περιείχε

ναρκωτικά, απλή συνέργεια σε διάθεση και κατοχή ναρκωτικών.

 

Παύση έξι μηνών  σε εκπαιδευτικό για οπλοκατοχή κλοπή κατά συναυτουργία κλπ

 

3. Ένσταση κατά απόφασης του Α’ ΠΥΣΠΕ Αθηνών, ΅ε την οποία

επιβλήθηκε σε εκπαιδευτικό η ποινή της προσωρινής παύσης έξι (6)

΅ηνών για τα πειθαρχικά παραπτώ΅ατα της παράβασης καθήκοντος

κατά τον Ποινικό Κώδικα ή άλλους ειδικούς νό΅ους και της  χαρακτηριστικώς αναξιοπρεπούς ή ανάξιας για υπάλληλο διαγωγής

εντός και εκτός υπηρεσίας κατόπιν ποινικής δίωξής του για :

α) ∆ιακεκρι΅ένη περίπτωση κλοπής κατά συναυτουργία (άρθρο 374

δ’-ε’ ΠΚ σε συνδυασ΅ό ΅ε άρθρα 372 παρ. 1β, 45 ΠΚ) και

β) Παράνο΅η οπλοκατοχή (άρθρα 7 παρ 1 και 8α Ν.2168/93) και το

΅ε αριθ΅. πρωτ. 231/08-11-2002 έγγραφο της 10ης Ειδικής

Ανακρίτριας Αθηνών για :

� Έκρηξη από κοινού κατά συρροή (άρθρα 45, 94, 270α, β ΠΚ).

� Παραβάσεις σχετικές ΅ε τις εκρηκτικές ύλες από κοινού (άρθρα 45,

272 παρ 1 ΠΚ).

� Εκβίαση από κοινού τετελεσ΅ένη και σε απόπειρα από κοινού κατ’

εξακολούθηση (άρθρα 42, 45, 98, 385 παρ 1 α,β ΠΚ).

� ∆ιακεκρι΅ένες περιπτώσεις κλοπής από κοινού κατ’ εξακολούθηση

από πρόσωπα που διαπράττουν κλοπές κατ’ επάγγελ΅α και κατά

συνήθεια (άρθρα 1362, 45, 98, 374 ε – 372 παρ. β ΠΚ).

� Παράβαση άρθρου 22 παρ. 1 Ν.1599/86 σε συνδυασ΅ό ΅ε άρθρο

216 παρ. 1 ΠΚ.

� Παράβαση άρθρου 2 παρ. 1 Ν.2331/95 σε συνδυασ΅ό ΅ε άρθρα 1α,

αδ, αστ και 45 ΠΚ.

� Οπλοκατοχή (άρθρ. 1 παρ 1α, 2β, 7 παρ. 1, 8α Ν.2168/93).

 

 

Περικοπή αποδοχών είκοσι (20) η΅ερών σε  εκπαιδευτικό  για ένα υπόλοιπο 8.363 €

 

4. Ένσταση κατά απόφασης του ΠΥΣ∆Ε Βοιωτίας ΅ε την οποία

επιβλήθηκε η ποινή της περικοπής αποδοχών είκοσι (20) η΅ερών σε

εκπαιδευτικό για τα πειθαρχικά παραπτώ΅ατα της παράβασης

καθήκοντος κατά τον Ποινικό Κώδικα ή άλλους ειδικούς ποινικούς

νό΅ους, της άρνησης ή παρέλκυσης εκτέλεσης υπηρεσίας και της

α΅έλειας καθώς και της ατελούς ή ΅η έγκαιρης εκπλήρωσης του

καθήκοντος.

Ο εγκαλού΅ενος εκπαιδευτικός υπήρξε οικονο΅ικός διαχειριστής και

υπόλογος προγρά΅΅ατος και από έγγραφο της Ε.Ε. φαίνεται, ότι

έχουν αποσταλεί χρή΅ατα τα οποία αναφέρονται σε δαπάνες ΅η

επιλέξι΅ες και αποδεκτές. Από το πρόγρα΅΅α αυτό δη΅ιουργήθηκε

ένα υπόλοιπο 8.363 € το οποίο η αρ΅όδια ∆/νση Ευρ. Επιτροπής έχει

΅ε ειδοποιητήριο ζητήσει να της επιστραφεί έως 31-12-2005.

Από τη διενεργηθείσα Ε∆Ε, στην οποία αν και κλήθηκε δύο φορές

εγγράφως ο εκπαιδευτικός δεν παρουσιάστηκε, προέκυψε ότι ο

σχετικός ΅ε την υλοποίηση φάκελος δεν βρίσκεται στο αρχείο της

∆/νσης ∆Ε Βοιωτίας, όπως θα ήταν ανα΅ενό΅ενο και επιβαλλό΅ενο.

Στις επανειλη΅΅ένες κλήσεις να ενη΅ερώσει την Υπηρεσία σχετικά ΅ε

την τύχη του επί΅αχου φακέλου, ο εν λόγω εκπαιδευτικός δεν

απάντησε, παρόλο που ως διαχειριστής και υπόλογος του

προγρά΅΅ατος γνώριζε το πρόβλη΅α από την αρχή διότι όλη η

αλληλογραφία απευθυνόταν σε αυτόν προσωπικά, οπότε δολίως

απέφυγε να παρουσιαστεί και να δώσει εξηγήσεις, ενώ δολίως

υπεξαίρεσε έγγραφα της Υπηρεσίας. Επίσης η ύπαρξη

πλαστογραφη΅ένων υπογραφών σε έγγραφα του προγρά΅΅ατος

δείχνει πρόθεση αποφυγής πιθανού διαχειριστικού ελέγχου από τις

Ελληνικές αλλά και τις Ευρωπαϊκές Αρχές σε βάρος του.

 

Προσωρινή παύσης έξι μηνών για πλαστά ένση΅α


5. Ένσταση κατά απόφασης Υπηρεσιακού Συ΅βουλίου του ΟΑΕ∆ ΅ε

την οποία επιβλήθηκε η ποινή της προσωρινής παύσης έξι (6) ΅ηνών

σε υπάλληλο ΤΕΕ Μαθητείας για το πειθαρχικό παράπτω΅α

παράβασης καθήκοντος κατά τον Ποινικό Κώδικα.

Ο εγκαλού΅ενος ως υπάλληλος ΅έχρι 10-3-02 επικόλλησε, εν γνώσει

του, στο βιβλιάριο ενσή΅ων της κόρης του πλαστά ένση΅α, τα οποία

όπως ισχυρίστηκε στην απολογία του τα ΅άζευε από το δάπεδο του

γραφείου του στο οποίο ήταν πετα΅ένα επειδή έπεφταν από διάφορα

ασφαλιστικά βιβλιάρια, στα οποία δεν ήταν καλά επικολλη΅ένα και

προχώρησε στην εγγραφή της, ως άνεργης. Αντίστοιχα ο

εγκαλού΅ενος είχε πράξει και για το γιο του, ο οποίος λά΅βανε

επιδότηση ανεργίας χωρίς να τη δικαιούται, αφού και εκείνος φερόταν

ως απολυ΅ένος από την επιχείρηση της ΅ητέρας του.

 

Ποινή του προστί΅ου ίσου ΅ε τις αποδοχές δύο

(2) ΅ηνών για χαρτοπαιξία


6. Ένσταση κατά απόφασης του ΠΥΣ∆Ε Ανατολικής Αττικής, ΅ε την

οποία επιβλήθηκε η ποινή του προστί΅ου ίσου ΅ε τις αποδοχές δύο

(2) ΅ηνών σε εκπαιδευτικό για τα πειθαρχικά παραπτώ΅ατα της

παράβασης καθήκοντος και της χαρακτηριστικώς αναξιοπρεπούς ή

ανάξιας για υπάλληλο διαγωγής εντός και εκτός υπηρεσίας.

Ο εγκαλού΅ενος εκπαιδευτικός:

1. Α΅έσως ΅ετά τις διακοπές των Χριστουγέννων (σχολικό έτος 2005-

2006) στο χώρο του ηλεκτρολογικού εργαστηρίου ΤΕΕ, κατά τη

διάρκεια του ΅αθή΅ατος «Ηλεκτρολογικό Εργαστήριο» το οποίο

δίδασκε, επέτρεψε στους ΅αθητές της Α’ τάξης του Ηλεκτρολογικού

Το΅έα να κόψουν την πρωτοχρονιάτικη πίτα, ΅όνο ΅ε την έγκρισή

του και χωρίς προηγού΅ενη άδεια από το ∆/ντή του σχολείου.

Επίσης επέτρεψε στους ΅αθητές του τ΅ή΅ατος να παίξουν χαρτιά ΅ε

χρή΅ατα σε ιδιαίτερο χώρο του εργαστηρίου και ΅άλιστα

συ΅΅ετείχε και ο ίδιος.

2. Επανειλη΅΅ένως κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2005-2006,

όπως προκύπτει από καταθέσεις ΅αρτύρων, έπαιξε ΅ε τους ΅αθητές

της Α’ τάξης του Ηλεκτρολογικού Το΅έα του ΤΕΕ χαρτιά, σε

ιδιαίτερο χώρο του ηλεκτρολογικού εργαστηρίου και σε άλλους

χώρους του σχολείου.

3. Επέτρεψε στους ΅αθητές του να καπνίζουν ενώπιόν του στην

αίθουσα του ηλεκτρολογικού εργαστηρίου και σε άλλους χώρους

του σχολείου.

Κατά τη διενεργηθείσα για την υπόθεση Ε∆Ε διαπιστώθηκε ότι

προβλήθηκε από τηλεοπτικό σταθ΅ό βιντεοταινία που τράβηξε

΅αθητής του ΤΕΕ, στην οποία φαίνεται ότι ο εγκαλού΅ενος

εκπαιδευτικός συ΅΅ετείχε στο παιχνίδι - γεγονός που παραδέχθηκε

και ο ίδιος σε συνέντευξή του - και ΅άλιστα ΅ε χρή΅ατα. Όπως

προέκυψε από τις καταθέσεις έπαιξε και άλλες φορές, ενώ οι

σχέσεις του ΅ε τους ΅αθητές του φαίνεται ότι ξεπερνούσαν τα

επιτρεπτά όρια οικειότητας ΅εταξύ ΅αθητή – καθηγητή.

 

 

Προσωρινή παύση 5 ΅ηνών

7. Ένσταση κατά απόφασης του ΑΠΥΣ∆Ε ∆υτικής Ελλάδας, ΅ε την

οποία επιβλήθηκε η ποινή της προσωρινής παύσης 5 ΅ηνών ΅ε πλήρη

στέρηση αποδοχών σε εκπαιδευτικό για τα πειθαρχικά παραπτώ΅ατα

της α΅έλειας καθώς και της ατελούς ή ΅η έγκαιρης εκπλήρωσης του

καθήκοντος και παράβαση καθήκοντος κατά τον Ποινικό Κώδικα ή

άλλους ειδικούς ποινικούς νό΅ους.

Ο εγκαλού΅ενος υπάλληλος παραπέ΅φθηκε για:

1. ∆ιοικητικές παραλείψεις που ση΅ειώθηκαν ΅ε υπαιτιότητα του και

α΅έλειά του κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του, επειδή

οδήγησε τη σχολική επιτροπή του ΤΕΕ σε αντιδικία ΅ε έ΅πορο, ο

οποίος προ΅ήθευσε το ΤΕΕ ΅ε υλικά αξίας 14.486.722 δρχ.

προκει΅ένου να ανακατασκευασθεί κτίριο για τη ΅εταστέγασή του.

2. Πλη΅΅ελή άσκηση των καθηκόντων του και διοικητικές

παραλείψεις, εφόσον εξέδωσε ∆ελτία Αποστολής, ΅ε τα οποία

φέρεται ότι η Σχολική Επιτροπή επέστρεψε ΅έρος των υλικών σε

έ΅πορο. Ό΅ως τα δελτία αυτά χαρακτηρίστηκαν από την αρ΅όδια

∆ΟΥ εικονικά (παράνο΅ες συναλλαγές) και για τον λόγο αυτό

επιβλήθηκε στη Σχολική Επιτροπή (πρόεδρος της οποίας ήταν ο

εκπαιδευτικός ) χρη΅ατικό πρόστι΅ο 38.793 € ή 13.218.956 δρχ. ίσο

΅ε το διπλάσιο της αξίας των αναγραφο΅ένων στα ∆ελτία

Αποστολή υλικών. Η Σχολική Επιτροπή και κατ’ επέκταση το

Ελληνικό ∆η΅όσιο υπέστη ζη΅ία 13.218.956 δρχ.

3. Υπεξαίρεση ποσού 25.000.000 δρχ., ΅ε το οποίο επιχορηγήθηκε το

ΤΕΕ από τον ΟΣΚ. Το ποσό αυτό δεν καταγράφεται ως έσοδο ούτε

στα βιβλία του τα΅είου του οικείου ∆ή΅ου, ούτε στα αντίστοιχα της

Σχολικής Επιτροπής του ΤΕΕ. Επιση΅αίνεται, ότι ο εγκαλού΅ενος

αν και γνώστης της επιχορήγησης του Σχολείου του από τον ΟΣΚ

και εξουσιοδοτη΅ένος από τη σχολική επιτροπή να ενεργήσει τα

δέοντα προκει΅ένου να εξασφαλισθούν πρόσοδοι για την

ανακατασκευή και συντήρηση του ΤΕΕ δεν προέβη στις

απαραίτητες ενέργειες, ώστε το ποσό των 25.000.000 δρχ. να

περιέλθει εξ ολοκλήρου στη σχολική επιτροπή και να διατεθεί για

το σκοπό για τον οποίο χορηγήθηκε.

4. Πλαστογραφία, διότι ως ∆/ντής του ΤΕΕ και Πρόεδρος της

Σχολικής Επιτροπής αυτού, υπέγραψε δεκαπέντε (15) συ΅φωνητικά

΅ε επαγγελ΅ατίες για προ΅ήθεια υλικών και διάφορες εργασίες στο

κτίριο του ΤΕΕ, από τους οποίους οι τέσσερις (4) δηλώνουν ότι

ποτέ δεν υπέγραψαν αυτά τα συ΅φωνητικά. Η δαπάνη που

προϋπολογιζόταν βάσει των συ΅φωνητικών αυτών ανερχόταν σε

25.000.000 και χρησι΅οποιήθηκε ως στοιχείο για την επιχορήγηση

του ΤΕΕ από τον ΟΣΚ ΅ε το ποσό αυτό.

5. Α΅έλεια σχετικά ΅ε τη διαφάνεια και τον τρόπο χειρισ΅ού των

οικονο΅ικών του σχολείου διότι:

• Στον απολογισ΅ό οικονο΅ικού έτους 1998 το χρη΅ατικό

υπόλοιπο για χρήση 1999 ήταν 2.753.745 δρχ., ό΅ως στον

απολογισ΅ό του έτους 1999 ε΅φανίζεται ως χρη΅ατικό

υπόλοιπο το ποσό του 1.002.799 δρχ.

• Στον απολογισ΅ό του οικονο΅ικού έτους 1999 το χρη΅ατικό

υπόλοιπο για χρήση 2000 ήταν 227.866 δρχ., ό΅ως στον

απολογισ΅ό του έτους 2000 ε΅φανίζεται ως χρη΅ατικό

υπόλοιπο το ποσό των 200.000 δρχ.

• Στον απολογισ΅ό οικονο΅ικού έτους 2000 ως χρη΅ατικό

υπόλοιπο για χρήση 2001 ε΅φανίζεται έλλει΅΅α 3.140.679

δρχ., αλλά ο οικονο΅ικός απολογισ΅ός ε΅φανίζεται από το

∆ή΅ο ισοσκελισ΅ένος (υπόλοιπο ΅ηδέν). Ό΅ως στον

απολογισ΅ό του έτους 2001 ε΅φανίζεται ως χρη΅ατικό

υπόλοιπο για χρήση 2001 το ποσό των 58.928 δρχ αντί του

ελλεί΅΅ατος των 3.140.679 δρχ. ή ΅ηδέν.

6. Υπεξαίρεση του ποσού των 4.000.000 δρχ., διότι οικειοποιήθηκε το

ποσό αυτό, δωρεά στο ΤΕΕ, εκτα΅ιεύθηκε σταδιακά από αυτόν,

χωρίς να έχει εγγραφεί ως έσοδο στο βιβλίου εσόδων-εξόδων του

τα΅είου της Σχολικής Επιτροπής ούτε να υπάρχουν παραστατικά

στοιχεία δαπάνης αυτών για την κάλυψη του ανωτέρω ποσού.

 

Παύση έξι  ΅ηνών  σε υπάλληλο-προιστα΅ένη ∆ιεύθυνσης του πρώην

∆ΙΚΑΤΣΑ

 

8. Ένσταση κατά απόφασης του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συ΅βουλίου

∆ιοικητικών Υπαλλήλων (ΚΥΣ∆ΙΠ), ΅ε την οποία επιβλήθηκε η

ποινή της προσωρινής παύσης έξι (6) ΅ηνών ΅ε πλήρη στέρηση των

αποδοχών της, σε υπάλληλο-προιστα΅ένη ∆ιεύθυνσης του πρώην

∆ΙΚΑΤΣΑ, για τα πειθαρχικά παραπτώ΅ατα της α΅έλειας, καθώς και

της ατελούς ή ΅η έγκαιρης εκπλήρωσης του καθήκοντος και της

χαρακτηριστικώς αναξιοπρεπούς ή ανάξιας για υπάλληλο διαγωγή

εντός ή εκτός υπηρεσίας.

Η εγκαλού΅ενη υπάλληλος κατά το επί΅αχο χρονικό διάστη΅α : α)

δεν ήλεγχε ως όφειλε την υπηρεσία της οποίας προΐστατο ούτε

λά΅βανε ΅έτρα για να ΅ην περιέλθει το Τ΅ή΅α ∆ιοικητικών και

Οικονο΅ικών Υποθέσεων στην κατάσταση που περιγράφει ο

διαχειριστικός έλεγχος. Επίσης, δεν θεώρησε τα λογιστικά βιβλία ενώ

εκδίδονταν επιταγές από συνάδελφό της χωρίς τα απαιτού΅ενα

χρη΅ατικά εντάλ΅ατα κ.λ.π., β) προέβη σε ενέργειες αρ΅οδιότητας

του Οικονο΅ικού τ΅ή΅ατος χωρίς να ενη΅ερώσει την προϊστα΅ένη

του, στην καθ’ ύλην αρ΅οδιότητα της οποίας ανήκαν οι σχετικές

δραστηριότητες όπως η προ΅ήθεια επίπλων εξωτερικού χώρου του

πρώην ∆ΙΚΑΤΣΑ ενώ παραδέχθηκε ότι δε ζητούσε τη ΅ονογραφή της

τ΅η΅ατάρχου, παρακά΅πτοντάς την κατά τρόπο που αντιβαίνει τον

Υπαλληλικό Κώδικα και τη δη΅οσιοϋπαλληλική δεοντολογία, γ)

συνεργαζόταν ΅ε υπάλληλο του Οικονο΅ικού Τ΅ή΅ατος,

παρακά΅πτοντας ό΅ως την προϊστα΅ένη του, την οποία δεν την

ενη΅έρωνε, δ) συνυπέγραφε επιταγές που της προσκό΅ιζε η εν λόγω

υπάλληλος χωρίς να ελέγχει αν υπάρχουν τα απαιτού΅ενα

δικαιολογητικά, ΅εταξύ των οποίων και τα χρη΅ατικά εντάλ΅ατα

πληρω΅ής, ΅ε αποτελέσ΅ατα να της γίνει καταλογισ΅ός συγχρόνως ΅ε

την υπόλογο, ε) χρησι΅οποίησε την κόρη της σε εξετάσεις της

Ιατρικής που έκανε το πρώην ∆ΙΚΑΤΣΑ, χωρίς αυτή να έχει

οποιαδήποτε υπηρεσιακή σχέση ούτε ΅ε το πρώην ∆ΙΚΑΤΣΑ αλλά

ούτε και ΅ε το ΥΠΕΠΘ. Επίσης η κόρη της εισήγαγε σε Η/Υ

βαθ΅ολογία των υποψηφίων.

9.Ο ΓΕ∆∆ άσκησε πειθαρχική δίωξη ενώπιον του αρ΅όδιου

υπηρεσιακού συ΅βουλίου κατά εκπαιδευτικού για παράβαση

καθήκοντος κατά το άρθρο 107 παρ 1β του Ν.3528/07 (Υ.Κ.) διότι ως

αιρετό ΅έλος του ΑΠΥΣ∆Ε κατά την εκδίκαση της πειθαρχικής

υπόθεσης εκπαιδευτικού δήλωσε «ωσεί παρών» και δεν συ΅΅ετείχε

στη διαδικασία ΅ε αποτέλεσ΅α την ακύρωση της εν λόγω απόφασης

από το ∆ευτεροβάθ΅ιο Πειθαρχικό Συ΅βούλιο για παράβαση

ουσιώδους τύπου της διαδικασίας.

 

Αρνήθηκαν να προτείνουν ποινή
 

10. Ο ΓΕ∆∆ άσκησε πειθαρχική δίωξη ενώπιον του αρ΅όδιου

υπηρεσιακού συ΅βουλίου κατά εκπαιδευτικών ΅ελών ΠΥΣΠΕ επειδή

ως ΅ειοψηφήσαντα αιρετά ΅έλη του συ΅βουλίου, κατά την εκδίκαση

πειθαρχικής υπόθεσης εκπαιδευτικού αρνήθηκαν να προτείνουν ποινή

και επέ΅εναν στην άρνησή τους, παρά τη διευκρίνιση του Προέδρου

του Συ΅βουλίου στο οποίο ΅ετείχαν, ότι ήταν υποχρεω΅ένοι να

προτείνουν ποινή. Η ενέργειά τους αυτή συνιστά το πειθαρχικό παράπτω΅α της παράβασης του καθήκοντος κατά το άρθρο 106 του

Ν. Υπαλληλικού Κώδικα.

 

Ελαβε εκπαιδευτική άδεια 4 ετών!!!!!
 

11.Ο ΓΕ∆∆ άσκησε πειθαρχική δίωξη ενώπιον ΠΥΣΠΕ κατά

εκπαιδευτικού για παράβαση καθήκοντος κατά το άρθρο 107 παρ. 1β

του Ν.3528/07 (Υ.Κ.) διότι έκανε χρήση των διατάξεων του άρθρου 9

του Ν.2986/2002 και έλαβε εκπαιδευτική άδεια 4 ετών, απουσιάσας

των καθηκόντων του από 28-9-98 έως 31-8-02, προκει΅ένου να

εκπονήσει διδακτορική διατριβή, αντίγραφο της οποίας ουδέποτε

κατέθεσε, ως όφειλε, στην Υπηρεσία του.

 

ΤΕΙ Ηπείρου

 

12.Έργο : «Κλειστό Γυ΅ναστήριο του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύ΅ατος (ΤΕΙ)

Ηπείρου στην ’ρτα», προϋπολογισ΅ού 400.000.000 δραχ΅ών.

Φορέας κατασκευής : ΤΕΙ Ηπείρου.

Αντικεί΅ενο του έργου : ∆ιερεύνηση της παραγωγής έργου , που έ΅εινε η΅ιτελές . Η

Επιθεώρηση διεξήχθη κατόπιν πρότασης του Εισαγγελέα ’ρτας.

∆ιαπιστώσεις : Από τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι, τόσο κατά την διαδικασία

δη΅οπράτησης του έργου, όσο και κατά την παραγωγή του τ΅ή΅ατος του έργου, που

έχει υλοποιηθεί, παραβιάστηκαν κατ΄ επανάληψη οι διατάξεις για την εκτέλεση των

δη΅οσίων έργων από τα αρ΅όδια όργανα (∆ιευθύνουσα Υπηρεσία και Προϊστα΅ένη

Αρχή), ΅ε συνέπεια στο η΅ιτελές αυτό έργο να έχουν γίνει πληρω΅ές, που

αντιστοιχούν σε ποσότητες εργασιών υπερδιπλάσιες των πραγ΅ατικά εκτελεσ΅ένων.

Προτάσεις : Αποστολή της έκθεσης Επιθεώρησης στο Πρωτοδικείο ’ρτας, στον

Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευ΅άτων για τον πειθαρχικό έλεγχο των

ε΅πλεκο΅ένων υπαλλήλων του ΤΕΙ Ηπείρου και προς τον Νο΅άρχη ’ρτας για τον

πειθαρχικό έλεγχο των ε΅πλεκο΅ένων υπαλλήλων της ∆/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών

της Νο΅αρχιακής Αυτοδιοίκησης ’ρτας.

 

Υπεξαίρεση σε Σχολική Επιτροπή Τεχνικού-Επαγγελ΅ατικού

Εκπαιδευτηρίου

Σύ΅φωνα ΅ε καταγγελία που υποβλήθηκε στο Γραφείο του ΓΕ∆∆ ∆/ντής

Τεχνικού-Επαγγελ΅ατικού Εκπαιδευτηρίου της ∆υτικής Ελλάδας

κατηγορήθηκε για υπεξαίρεση ΅εγάλων χρη΅ατικών ποσών και άλλες

ατασθαλίες σε Σχολική Επιτροπή και παραπέ΅φθηκε στο ΑΠΥΣ∆Ε ∆υτ.

Ελλάδας, το οποίο του επέβαλε την ποινή της οριστικής παύσης. Ωστόσο,

ένα αιρετό ΅έλος του Συ΅βουλίου είχε δηλώσει «ωσεί παρών» και δεν

συ΅΅ετέσχε στη διαδικασία της ψηφοφορίας, γεγονός που είχε ως

αποτέλεσ΅α την προσβολή της απόφασης στο ∆ευτεροβάθ΅ιο Πειθαρχικό

Συ΅βούλιο και την ακύρωσή της από αυτό, για παράβαση ουσιώδους τύπου

της διαδικασίας.

Ο ΓΕ∆∆ παρέπε΅ψε το εν λόγω αιρετό ΅έλος στο Πειθαρχικό Συ΅βούλιο και

στον Εισαγγελέα Πλη΅΅ελειοδικών για παράβαση καθήκοντος. Παράλληλα

έδωσε εντολή στη Γενική ∆/νση Οικονο΅ικής Επιθεώρησης για διενέργεια

διαχειριστικού ελέγχου στην εν λόγω σχολική επιτροπή για τα έτη 1999 έως

2002. Η σχετική Πορισ΅ατική Έκθεση διαπίστωσε την έκδοση από τον εν

λόγω ∆ντή εικονικών δελτίων αποστολής, κατάχρηση 25 εκατο΅΅υρίων δρχ

από επιχορήγηση του ΤΕΕ από τον ΟΣΚ και κατάχρηση 4 εκατο΅. δρχ από

δωρεά οικογένειας θανόντος ΅αθητή. Η Έκθεση διαβιβάσθηκε στο

ΑΠΥΣ∆Ε, προκει΅ένου να τη λάβει υπόψη κατά την επανεκδίκαση της

υπόθεσης. Το ΑΠΥΣ∆Ε επέβαλε στον εγκαλού΅ενο την ποινή της

προσωρινής παύσης 5 ΅ηνών. κατά της απόφασης αυτής ασκήθηκε ένσταση

από τον ΓΕ∆∆.


www.esos.gr

Αποσυνδεδεμένος eliven

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Φύλο: ’ντρας
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #39 στις: Αύγουστος 30, 2008, 12:56:13 μμ »
Διάβασα πολλές φορές το "γραπτό" του μαθητή κι έχω να πω τα εξής:
1) Ο μαθητής δείχνει να είναι διαβασμένος, καθώς επί της ουσίας απαντά στα ερωτήματα
2) Τα ορθογραφικά του λάθη είναι μεν πολλά, αλλά έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε και χειρότερα :P
3) Το συντακτικό του δεν είναι άψογο, αλλά δεν είναι και απαράδεκτο
4) Το υβριστικό κομμάτι των απαντήσεων του το είχε γραμμένο εντός παρενθέσεων, χωρίς σε καμία περίπτωση να χρησιμοποιεί τις λέξεις που θα χρησιμοποιούσε στην καθημερινή του ζωή. Αντί αυτών, χρησιμοποιεί άλλες που προφανώς θεωρεί πιο "καθωσπρέπει". Για παράδειγμα, χρησιμοποιεί την λέξη "πέος" αντί για οποιαδήποτε άλλη καταφανώς δημοφιλέστερη (αντιλαμβάνεστε τι εννοώ!)
5) Οι εκφωνήσεις των ερωτήσεων, όπως αυτές τέθηκαν από τον καθηγητή είναι ελαφρώς περίεργες. Αλήθεια, πόσοι από μας θα χρησιμοποιούσαμε την φράση "Αναπτύξατε εν συντομία τους άξονες ..." σε μια εξέταση;
6) Εκείνο πάλι το 19-1 του Συλλόγου (με 1 προφανώς τον θεολόγο) πώς σας φαίνεται; Δε δείχνει ένα ολόκληρο Σύλλογο εναντίον ενός ανθρώπου; Στους Συλλόγους που έχω συμμετάσχει δε θυμάμαι ποτέ τέτοια ... σκορ!

Κάτι μου λέει, ότι όλο αυτό που είδε το φως της δημοσιότητας δεν είναι παρά μια σκηνή του έργου "πάμε κόντρα στο θεολόγο" με πρωταγωνιστή τον μαθητή και κομπάρσους τους υπόλοιπους καθηγητές. Το αν έχει λόγο ύπαρξης το εν λόγω έργο δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε, αλλά και τόσος κόσμος να κάνει λάθος; Κάτι βρωμάει εδώ!

Όσο για τη "γλώσσα" που χρησιμοποιεί ο μαθητής, ε, εδώ είμαστε υποκριτές! Καλά που είναι για γέλια το να κατηγορούν οι δημοσιογράφοι άλλους για ορθογραφικά και συντακτικά λάθη, αλλά κι εμείς οι ίδιοι, χρησιμοποιούμε την γλώσσα σωστά; Μήπως σε στιγμές θυμού/οργής/βιασύνης/βαρεμάρας κλπ μας ξεφεύγουν πράγματα που δεν θα έπρεπε ποτέ να πούμε; Και κάτι ακόμα: έχουμε δώσει στους μαθητές μας να καταλάβουν ότι ο γραπτός τους λόγος οφείλει να είναι σαφής και σοβαρός; Ότι όταν γράφουν πρέπει να είναι διπλά προσεκτικοί απ΄ό,τι όταν μιλάνε; Ή αντιμετωπίζουμε τα γραπτά λέγοντας "o.k δείχνει να ξέρει τι λέει κι ας το έχει γράψει στο περίπου".

Αν 6+6 χρόνια εμείς οι ίδιοι μιλάμε λάθος, γράφουμε απρόσεκτα, ακούμε τους μαθητές να βρίζουν και κάνουμε πως δεν ακούσαμε, βλέπουμε γραπτά απαράδεκτα -από κάθε άποψη- και δεν κάνουμε τίποτα, δεν είναι τουλάχιστον αισχρό να απαιτούμε από ένα μαθητή που τελείωσε την Γ' Λυκείου, που πάει να γράψει στις τελικές εξετάσεις της τελευταίας τάξης, σε μια από τις τελευταίες μέρες της σχολικής του ζωής, να παρουσιάσει ένα κόσμιο γραπτό; Αυτός -ο συγκεκριμένος μαθητής- προφανώς πήγε να "τα χώσει". Και ίσως να πίστευε μάλιστα ότι το έκανε και με ωραίο τρόπο, αφού εμείς ποτέ δεν του μάθαμε ποιός τρόπος είναι σωστός και ποιός λάθος!
επιτέλους ! Να κι ένας/μια που βλέπει το θέμα στις σωστές του διαστάσεις...
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος koth

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Στον ουρανό ή στη γη;
    • Προφίλ
Απ: Παιδεία- «Χαμαιτυπείο» «Καμαρώστε» Μαθητή Γ΄ Λυκείου
« Απάντηση #40 στις: Αύγουστος 30, 2008, 01:27:55 μμ »
Συμφωνώ και εγώ ...


Όσο για την κατάσταση με τους συλλόγους γονέων   Είμαι μέλος στο σύλλογο του δημοτικού σχολείου της περιοχής μου με πρόεδρο έναν ...νταή, και μπορώ να πω με βεβαιότητα πως το μόνο που κάνει έίναι να βρει τρόπο να μειώσει τους δασκάλους και οι υπόλοιποι γονείς τρέχουν αμέσως σε κάτι τέτοια. Για ότι αφορά τη βελτίωση του επιπέδου των παιδιών όπως αγορά βιβλίων για τη βιβλιοθήκη και λοιπά, παγερή αδιαφορία...Παιδί 10 χρονών τόλμησε να χαστουκίσει τον ..διευθυντή, όταν ο τελέυταίος του είπε να ερθει στο γραφείο να μιλήσουν μετά από καυγά με συμμαθητή του  και οι γονείς έκαναν ότι μπορούσαν για να παραπέμψουν τον διευθυντή επειδή αντέδρασε φωνάζοντας (που να έριχνε καμιά σφαλιάρα) και λέγοντας να εξετάσει το παιδί ψυχολόγος, αλλά δεν κατάφεραν τίποτα φυσικά.(λογική: πέσε κάτω να σε φάμε!) :(
...στη θάλασσα...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159792
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 477
Σύνολο: 491

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.