0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
το μόνο που ψάχνουν οι περισσότεροι είναι ένας αποδιοπομπαίος τράγος για να φορτώσουν τις δικές τους ευθύνες.
Ε, όχι και στο ΚΔΑΥ μαντάμ, πας να μας βγάλεις το παιδί μας προβληματικό!!!!
Εκνευρίστηκα με αυτή τη περίπτωση γιατί εκτός απο εκπαιδευτικός είμαι και μητέρα. Η μεγάλη μου κόρη πηγαίνει φέτος Γ Λυκείου και ξέρω οτι υπάρχουν δυστυχώς κάποιοιστο σχολείο που προκαλούν με άσχημη συμπεριφορά σε μαθητές και καθηγητές ,μεβανδαλισμούς ,με απειλές στους πιο αδύναμους. Οι καθηγητές τις περισσότερες φορέςκαλούν τους γονείς οι οποίοι παίρνουν το μέρος των παιδιών τους γιατί απλούστατα θεωρούνοτι το καμάρι τους έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις ρατσιστικές του θεωρίες !Εμένα αυτό μου έτυχε στο δημοτικό όπου είμαι ωρομίσθια 2ης ξένης γλώσσας. Εκεί έμειναάφωνη απο τις ιδέες και το θράσος των δεκάχρονων μαθητών. Όταν το συζήτησα με τουςδασκάλους μου είπαν να μη το κάνω θέμα στους γονείς γιατί έρχονται και φωνάζουν οτι καταπιέζονται τα παιδιά τους ! Κατάλαβα οτι τους φοβόντουσαν και οτι με θεωρούσαν παράλογη να τα βάλω με τους συγκεκριμένους γονείς,που ήταν γνωστοί για τις απόψεις τους.Θεωρώ οτι θα έπρεπε να υπάρχει ψυχολόγος ή κάποιος ειδικός για αυτές τις περιπτώσεις.
Διάβασα πολλές φορές το "γραπτό" του μαθητή κι έχω να πω τα εξής:1) Ο μαθητής δείχνει να είναι διαβασμένος, καθώς επί της ουσίας απαντά στα ερωτήματα2) Τα ορθογραφικά του λάθη είναι μεν πολλά, αλλά έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε και χειρότερα 3) Το συντακτικό του δεν είναι άψογο, αλλά δεν είναι και απαράδεκτο4) Το υβριστικό κομμάτι των απαντήσεων του το είχε γραμμένο εντός παρενθέσεων, χωρίς σε καμία περίπτωση να χρησιμοποιεί τις λέξεις που θα χρησιμοποιούσε στην καθημερινή του ζωή. Αντί αυτών, χρησιμοποιεί άλλες που προφανώς θεωρεί πιο "καθωσπρέπει". Για παράδειγμα, χρησιμοποιεί την λέξη "πέος" αντί για οποιαδήποτε άλλη καταφανώς δημοφιλέστερη (αντιλαμβάνεστε τι εννοώ!)5) Οι εκφωνήσεις των ερωτήσεων, όπως αυτές τέθηκαν από τον καθηγητή είναι ελαφρώς περίεργες. Αλήθεια, πόσοι από μας θα χρησιμοποιούσαμε την φράση "Αναπτύξατε εν συντομία τους άξονες ..." σε μια εξέταση;6) Εκείνο πάλι το 19-1 του Συλλόγου (με 1 προφανώς τον θεολόγο) πώς σας φαίνεται; Δε δείχνει ένα ολόκληρο Σύλλογο εναντίον ενός ανθρώπου; Στους Συλλόγους που έχω συμμετάσχει δε θυμάμαι ποτέ τέτοια ... σκορ!Κάτι μου λέει, ότι όλο αυτό που είδε το φως της δημοσιότητας δεν είναι παρά μια σκηνή του έργου "πάμε κόντρα στο θεολόγο" με πρωταγωνιστή τον μαθητή και κομπάρσους τους υπόλοιπους καθηγητές. Το αν έχει λόγο ύπαρξης το εν λόγω έργο δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε, αλλά και τόσος κόσμος να κάνει λάθος; Κάτι βρωμάει εδώ!Όσο για τη "γλώσσα" που χρησιμοποιεί ο μαθητής, ε, εδώ είμαστε υποκριτές! Καλά που είναι για γέλια το να κατηγορούν οι δημοσιογράφοι άλλους για ορθογραφικά και συντακτικά λάθη, αλλά κι εμείς οι ίδιοι, χρησιμοποιούμε την γλώσσα σωστά; Μήπως σε στιγμές θυμού/οργής/βιασύνης/βαρεμάρας κλπ μας ξεφεύγουν πράγματα που δεν θα έπρεπε ποτέ να πούμε; Και κάτι ακόμα: έχουμε δώσει στους μαθητές μας να καταλάβουν ότι ο γραπτός τους λόγος οφείλει να είναι σαφής και σοβαρός; Ότι όταν γράφουν πρέπει να είναι διπλά προσεκτικοί απ΄ό,τι όταν μιλάνε; Ή αντιμετωπίζουμε τα γραπτά λέγοντας "o.k δείχνει να ξέρει τι λέει κι ας το έχει γράψει στο περίπου".Αν 6+6 χρόνια εμείς οι ίδιοι μιλάμε λάθος, γράφουμε απρόσεκτα, ακούμε τους μαθητές να βρίζουν και κάνουμε πως δεν ακούσαμε, βλέπουμε γραπτά απαράδεκτα -από κάθε άποψη- και δεν κάνουμε τίποτα, δεν είναι τουλάχιστον αισχρό να απαιτούμε από ένα μαθητή που τελείωσε την Γ' Λυκείου, που πάει να γράψει στις τελικές εξετάσεις της τελευταίας τάξης, σε μια από τις τελευταίες μέρες της σχολικής του ζωής, να παρουσιάσει ένα κόσμιο γραπτό; Αυτός -ο συγκεκριμένος μαθητής- προφανώς πήγε να "τα χώσει". Και ίσως να πίστευε μάλιστα ότι το έκανε και με ωραίο τρόπο, αφού εμείς ποτέ δεν του μάθαμε ποιός τρόπος είναι σωστός και ποιός λάθος!