*

Αποστολέας Θέμα: Απορίες Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου (varia)  (Αναγνώστηκε 70721 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος THELEA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
    • Προφίλ
Απ: Απορίες Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου (varia)
« Απάντηση #196 στις: Φεβρουάριος 29, 2012, 09:06:25 μμ »
Συνάδερφοι βοήθεια!Στην Ιλιάδα στη σελ. 102 έχει μία ερώτηση;"Ποιος είχε προβλέψει αυτή την εξέλιξη , μιλώντας χλευαστικά για το αχαικό τείχος;"
μήπως γνωρίζετε την απάντηση;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου (varia)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:11:12 »

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Απορίες Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου (varia)
« Απάντηση #197 στις: Μάρτιος 01, 2012, 09:35:43 μμ »
Ο Νέστορας ήταν αυτός που είχε προτείνει το χτίσιμο του αμυντικού τείχους αφού η απουσία του Αχιλλέας από τη μάχη γίνεται πλέον αισθητή στο αχαικό στρατόπεδο.
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος athanasia789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορίες Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου (varia)
« Απάντηση #198 στις: Μάρτιος 04, 2012, 08:14:07 πμ »
παιδια χαιρεται κι απο μενα.Πρωτη φορα που γραφω ωστοσο διαβαζω αρκετα απο τα θεματα σας. Λοιπον βρισκομαι στο 3ο ετος φιλολογιας. Απο τωρα ερχονται γνωστες μαμαδες που θελουν να κανω προετοιμασια το καλοκαιρι στα βλασταρια τους που θα πανε α' γυμνασιου. Λιγο πολυ πηρα μια ιδεα για το τι ζητανε απο παιδια α' γυμνασιου αλλα το καλοκαιρι τι να πρωτο κανω; να αρχισω βιβλιο; κ να το αρχισω δεν προκειται να το τελειωσω μεσα σε 3 μηνες. Εψαξα και βρηκα ενα βιβλιο το -Διαλεχθωμεν Ελληνικως-Νηπιων Παιδεια- αρκετα προσιτο κατα τη γνωμη μου σε παιδια που πρωτη φορα θα ερθουν σε επαφη με τα αρχαια. Εσεις τι προτεινετε; Γενικα ειμαι πολυ θετικη και χαρουμενη στην ιδεα οτι θα διδαξω αυτο που σπουδαζω και θελω απο την αρχη το παιδι να μη μισησει τα αρχαια αλλα να τα δει με αλλο ματι. Το θεωρω και σαν μια καλη προετοιμασια για τη μετεπειτα πορεια μου αφου με το καλο παρω το πτυχιο μου. Εσεις ως σιγουρα πιο εμπειροι τι προτεινετε;

Αποσυνδεδεμένος alexis2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
    • Προφίλ
Απ: Απορίες Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου (varia)
« Απάντηση #199 στις: Μάρτιος 04, 2012, 02:07:39 μμ »
καλη επιτυχια ευχομαι στο εργο σου που απο οτι φαινεται το αγαπας ιδιαιτερα.λοιπον εγω θα σου προτεινω αρχικα να βαλεις το παιδι στο πνευμα των αρχαιων χρησιμοποιώντας αλλα βιβλια εκτος του σχολικου. απο οσο ξερω κυκλοφορουν πολλα στο εμπόριο.προς το τελος του καλοκαιριου μπορεις αν θελεις να κανεις και μια εισαγωγη στο βιβλίο του σχολειο ετσι ωστε να ειναι οικειο στο παιδι οταν θα το παρει στα χερια του. δεν ειναι απαραιτητο να βγαλεις την υλη.απλα να το φερεις σε επαφη με μια γλωσσα που ειναι τοσο ομορφη και τοσο αδικημενη.αν το καταφερεις αυοτ να εισαι σιγουρη πως το παιδι θα τα παει τελεια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απορίες Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου (varia)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:11:12 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Απορίες Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου (varia)
« Απάντηση #200 στις: Μάρτιος 04, 2012, 04:16:44 μμ »
η ιδεα του συναδελφου alexis2 ειναι πολυ καλη! Ωστοσο, εγω θα εκανα κατι αλλο, ισως πιο κοντα σε αυτο που θα βρει το παιδι στο σχολειο και παντα με βαση το νεο τροπο διδασκαλιας, που ειναι ασε μη το χαρακτηρισω...
Θα ξεκινουσα με βαση το σχολικο και θα του εκανα γραμματική και συντακτικο με πολυ απλα παραδειγματα της αρχαιας αλλα και της νεας.
Επισης, με βαση το κειμενο του σχολικου βιβλιου θα κοιτάζαμε να βρουμε λεξεις που και σημερα χρησιμοποιουμε, ωστε να καταδειχθει η συνεχεια της γλωσσας και να μαθει το παιδι πως δεν ειναι κατι  "αχρηστο", "ξεκομμένο" και "ξενο"
Καλη επιτυχια και απο μενα και ειμαι βεβαιος, γιατι φαινεται και απο το παθος που γραφεις, πως σιγουρα θα τα καταφερεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2012, 07:18:08 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος athanasia789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορίες Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου (varia)
« Απάντηση #201 στις: Μάρτιος 04, 2012, 09:08:29 μμ »
Σας ευχαριστω και τους δυο σας πολυ. Καπως ετσι το ειχα κι εγω στο μυαλο μου.: Στην αρχη κατι αρκετα ελαφρυ περα απο το βιβλιο και προς το τελος να μπω σε μια η δυο ενοτητες. Απλα αγχώνομαι πολυ γιατι ηδη το παιδι θα ειναι προκατειλημμενο σχετικα με το μαθημα. Θεωρω την πρωτη επαφη με το αντικειμενο αυτο καθοριστικης σημασιας για την υπολοιπη σταδιοδρομια του. Θελω με λιγα λογια να κανω ακριβως το αντιθετο απο αυτο που εκαναν σε εμενα. Παρολα αυτα ειμαι αρκετα αισιοδοξη που θα ερθω σε επαφη με ενα παιδι και θα του περασω τις γνωσεις μου που το αγχος ειναι το τελευταιο που σκεφτομαι. Ευχομαι να παει καλα. Αν του εκανα μαθημα κατα τη διαρκεια της χρονιας δεν θα ηταν τοσο αγχωτικα για μενα τα πραγματα γιατι θα ειχε και το σχολειο. Ελπιζω εν τελει να παει καλα. Και παλι ευχαριστω....

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4072
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορίες Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου (varia)
« Απάντηση #202 στις: Δεκέμβριος 27, 2012, 07:56:34 μμ »
Διδάσκω ιστορία σε 6 τμήματα Α και Β γυμνασίου και για τη διευκόλυνση του μαθήματος ετοιμάζω συνήθως παρουσιάσεις power point. Στα τμήματα της πρώτης τάξης, την πρώτη φορά που το δοκίμασα, κάποια παιδιά ρώτησαν αν χρειάζεται να κρατήσουν σημειώσεις από την παρουσίαση. Τους είπα ότι δεν είναι υποχρεωτικό αλλά αν τους βοηθά να το κάνουν, και συνειδητοποίησα ότι το έκανε σχεδόν όλο το τμήμα και αυτό τους κρατά πολύ ήσυχους. Επειδή είμαι νεοδιόριστη, η πρώτη τάξη είναι κατά κοινή ομολογία υπερβολικά απείθαρχη, κι εγώ προσωπικά έχω τεράστιο πρόβλημα με τη φασαρία που κάνουν, βρίσκω βολικό να κρατάνε σημειώσεις με το πλάνο του μαθήματος γιατί και απασχολούνται κάποια παιδιά που αν γινόταν προοφρικό μάθημα δεν θα έδιναν σημασία, και μαθαίνουν τα βασικά από την παράδοση, και κυρίως οι ήσυχοι μαθητές παίρνουν περισσότερα πράγματα από το μάθημα έτσι, παρά με το να προσπαθούν να ακούσουν μέσα στη φασαρία ή μέσα από τις ασυναρτησίες που λέω όταν κάθε πρόταση τη διακόπτω για να κάνω παρατήρηση. Είναι όμως αυτή σωστή μέθοδος διδασκαλίας; Με αυτόν τον τρόπο ξέρω ότι σίγουρα οι περισσότεροι έχουν ακούσει τα βασικά, και χαίρομαι όταν ακούω από μαθητές να μου λένε ότι τους αρέσει αυτό το σύστημα (γιατί φαντάζομαι ότι στα άλλα μαθήματα που δεν χρησιμοποιώ παρουσιάσεις θα υποφέρουν από την αδυναμία μου να επιβληθώ) αλλά φοβάμαι ότι όσοι γράφουν αργά δεν ακούνε και  τα  υπόλοιπα που τους λέω προφορικά. Στα τμήματα της δευτέρας που δεν έχω ιδιαίτερη φασαρία οι παρουσιάσεις μου έχουν πολύ λιγότερο γραπτό κείμενο, μόνο λίγες λέξεις-κλειδιά, οπότε δεν έχω τέτοιο δίλημμα.

Αποσυνδεδεμένος marikaki

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 169
  • Φύλο: Γυναίκα
  • χάος
    • Προφίλ
Απ: Απορίες Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου (varia)
« Απάντηση #203 στις: Φεβρουάριος 01, 2014, 08:27:55 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι!!!!Θα ήθελα να ρωτησω αν γνωρίζετε την ανάλυση των στίχων από τις ὀρνιθες "Σκοτεινόζωο ανθρώπινο γένος εσύ....ονείρων "σελ 78 του σχολικού βιβλίου.Ζητήθηκε στους μαθητές μου να γράψουν έκθεση πάνω στο νόημα αυτών των στίχων...

Αποσυνδεδεμένος evι@1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απορίες Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου (varia)
« Απάντηση #204 στις: Οκτώβριος 13, 2014, 11:04:35 μμ »
Kαλησπέρα!
   Στη πρόταση:<< To 1926 έγινε ένας από τους πρώτους ακαδημαικούς>>, ποιο είναι το κατηγορούμενο; Ολόκληρη η ονοματική φράση: ένας από τους πρώτους ακαδημαικούς;;;

Αποσυνδεδεμένος miki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • :)
    • Προφίλ
Απ: Απορίες Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου (varia)
« Απάντηση #205 στις: Οκτώβριος 21, 2014, 01:25:20 μμ »
Καλησπέρα σε όλους,
θα μπορούσε κάποιος να μ' ενημερώσει σχετικά με τη ΜΗ ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΑΡΧΑΙΑ  2014-2015??


Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Απ: Απορίες Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου (varia)
« Απάντηση #206 στις: Οκτώβριος 21, 2014, 02:07:31 μμ »
Από το διδακτικό βιβλίο «Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Α΄ Γυμνασίου» των Ν. Μπεζαντάκου, Α. Παπαθωμά κ.ά., δεν θα διδαχθεί το Α΄ Μέρος (Κείμενο) των Ενοτήτων 5, 8, 9, 10, 13, 16, 17, 18, καθώς και τα αντίστοιχα παράλληλα Κείμενα του Επιμέτρου. Το Β΄ και Γ΄ Μέρος όλων των Ενοτήτων (1-18) θα διδαχθεί κανονικά.

Αποσυνδεδεμένος miki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • :)
    • Προφίλ
Απ: Απορίες Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου (varia)
« Απάντηση #207 στις: Οκτώβριος 25, 2014, 10:09:23 μμ »
Καλησπέρα,
μπορεί κάποιος να μου πει τη ΜΗ διδακτέα ύλη της Γ' Γυμνασίου στο μάθημα των Αρχαίων για το φετινό σχολικό έτος?
δε τη βρίσκω κάπου..

Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Απ: Απορίες Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου (varia)
« Απάντηση #208 στις: Οκτώβριος 25, 2014, 10:37:43 μμ »
Καλησπέρα,
μπορεί κάποιος να μου πει τη ΜΗ διδακτέα ύλη της Γ' Γυμνασίου στο μάθημα των Αρχαίων για το φετινό σχολικό έτος?
δε τη βρίσκω κάπου..

Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
1)   Από το διδακτικό βιβλίο «Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ΄ Γυμνασίου» των Ν. Μπεζαντάκου, Β. Χαραλαμπάκου κ.ά., δεν θα διδαχθεί το Α΄ Μέρος (Κείμενο και παράλληλα Κείμενα του Επιμέτρου) των Ενοτήτων 3, 5, 7, 10, 11, 12. Το Β΄ και Γ΄ Μέρος όλων των Ενοτήτων (1-12) θα διδαχθεί κανονικά.
2)   Η διδακτέα ύλη από το βιβλίο «Αρριανού Αλεξάνδρου Ανάβαση» Γ΄ Γυμνασίου των Ν. Μπούρα, Κ. Ναστούλη, Α. Σακελλαρίου, (κατά το 3ο τρίμηνο: Μάρτιος-Μάιος) ορίζεται ως ακολούθως:
i.   Εισαγωγή: Τα κεφάλαια Ι, ΙΙ, ΙΙΙ, V, VΙΙΙ θα διδαχθούν κανονικά. Τα κεφάλαια IV, VI, VII δεν θα διδαχθούν.
ii.   Κείμενο: Από το Α΄ Βιβλίο θα διδαχθούν τα κεφάλαια: 13,3-7, 15, 3-8,  16, 4-7. Από το Β΄ Βιβλίο θα διδαχθεί το κεφάλαιο 4, 9-11. Από το Ε΄ Βιβλίο θα διδαχθεί το κεφάλαιο 19, 1-3. Από το Ζ΄ Βιβλίο τα κεφάλαια: 28-30. Τα υπόλοιπα κεφάλαια δεν θα διδαχθούν.

Αποσυνδεδεμένος miki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • :)
    • Προφίλ
Απ: Απορίες Φιλολογικών Μαθημάτων Γυμνασίου (varia)
« Απάντηση #209 στις: Οκτώβριος 25, 2014, 11:35:26 μμ »
ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!! :D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158555
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 348
Σύνολο: 363

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.102 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.