*

Αποστολέας Θέμα: Μαθηματικά Α΄Λυκείου (Άλγεβρα)  (Αναγνώστηκε 49388 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Μαθηματικά Α΄Λυκείου (Άλγεβρα)
« Απάντηση #98 στις: Μάρτιος 08, 2016, 04:57:48 μμ »
Χίλια ευχαριστώ επειδή έχω deadline για παρουσίαση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά Α΄Λυκείου (Άλγεβρα)
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:22:56 »

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Μαθηματικά Α΄Λυκείου (Άλγεβρα)
« Απάντηση #99 στις: Μάρτιος 08, 2016, 05:00:03 μμ »
Και αυτό που είπα το εννοώ.Ο,τι βοήθεια θες.

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Μαθηματικά Α΄Λυκείου (Άλγεβρα)
« Απάντηση #100 στις: Μάρτιος 08, 2016, 05:06:54 μμ »
Διασαφηνίζω.Είμαι κλασική φιλόλογος με μεταπτυχιακό στη Βυζαντινή Ιστορία.Δυστυχώς στα θετικά μηδέν. Αυτά που ρωτώ είναι αιτήματα της β σχολής  που παρακολουθώ. Νηπιαγωγών Α.Π.Θ.Πάντως ευχαριστώ θερμά. :)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 08, 2016, 05:12:15 μμ από anemona »

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Α΄Λυκείου (Άλγεβρα)
« Απάντηση #101 στις: Δεκέμβριος 27, 2016, 07:01:48 μμ »
Στο τμήμα Νηπιαγωγών στη Θεσσαλονίκη, στα μαθηματικά μας ζητούν να παρουσιάσουμε ένα μαθηματικό φαινόμενο. π.χ. τη μέτρηση όγκου. Ποιά θα είναι η διδακτική πρόταση. Ένα project_δραστηριότητα βασικά απαιτείται με τα εξής στοιχεία.
Συγκεκριμένα η εργασία θα περιλαμβάνει το εξής περιεχόμενο:
1.   Μαθηματικό περιεχόμενο του θέματος, με στοιχεία από την ιστορική του εξέλιξη (σε γενικές γραμμές).
2.   Μαθησιακοί στόχοι από το προτεινόμενο πρόγραμμα σπουδών.
3.   Διδακτικός σχεδιασμός
3.1   Τι επιδιώκουμε να μάθουν τα παιδιά με βάση τους στόχους;
3.2   Ποια προηγούμενη γνώση έχουν τα παιδιά στο θέμα (αν έχουν);
3.3   Με ποιες δραστηριότητες θα το προσεγγίσουμε (παρουσίαση – περιγραφή, χρήση υλικού, γενικά);
4.   Σχεδιασμός της υλοποίησης
4.1.   Στη διάρκεια της υλοποίησης (2 ή 3 από τις παραπάνω δραστηριότητες), πώς θα λειτουργήσει η τάξη και τι θα κάνει το κάθε παιδί,
4.2.   Στη διάρκεια τη υλοποίησης (όμοια),  τι θα κάνει  η νηπιαγωγός;
5.   Σχεδιασμός της αξιολόγησης όπου ελέγχεται η  επίτευξη των αρχικών μαθησιακών στόχων που τέθηκαν στο 2 (στην εφαρμογή στις 2 ή 3 δραστηριότητες).
Παιδιά το 3 με απασχολεί, Έχετε προτάσεις;;;
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159618
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 459
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 408
Σύνολο: 417

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.078 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.