*

Αποστολέας Θέμα: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 40435 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 20, 2009, 03:44:16 μμ »
Θα το πω απλά:στέκει και παραστέκει
Μπράβο  Πέρι, πολύ σωστή η απόδειξη με Rolle.

Και η συνάρτηση πολύ καλή ,αλλά απο έναν μαθητή είναι δύσκολη  η εύρεσή της

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:56:10 »

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #29 στις: Μάιος 20, 2009, 03:46:54 μμ »
Μια άλλη προσέγγιση για το θέμα 4δ - με θεώρημα Rolle.

Την επισυνάπτω στο αρχείο word από κάτω.

Πως το βλέπετε; Στέκει;
Ναι,αλλά πήρες χ διάφορο του μηδενός για να διαιρέσεις κ να προκύψει ο τύπος που θες.Ποιο είναι το πεδίο ορισμού της φ?Δε υπάρχει το φ(ο) αφού ο συγκεκριμένος τύπος προέκυψε για χ διάφορο του μηδενός.


αφού η G είναι συνεχής στο 0, η φ έχει πεδίο ορισμού το κλειστό [ 0,α]  με φ(ο)=αG(0)=3a
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 20, 2009, 03:50:00 μμ από vikoulaki »

Αποσυνδεδεμένος peri2005

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 952
  • Φύλο: Άντρας
  • Με... λατρεύει η εκπαίδευση! (ουυυυυυυ....) ΠΕ03
    • Προφίλ
    • Οι φωτογραφίες μου
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #30 στις: Μάιος 20, 2009, 03:49:53 μμ »
Ναι,αλλά πήρες χ διάφορο του μηδενός για να διαιρέσεις κ να προκύψει ο τύπος που θες.Ποιο είναι το πεδίο ορισμού της φ?Δε υπάρχει το φ(ο) αφού ο συγκεκριμένος τύπος προέκυψε για χ διάφορο του μηδενός.

Τότε να μην διαιρέσω.
Να βγάλω απλώς το x2 κοινό παράγοντα και να κάνω Rolle με την υπόλοιπη συνάρτηση.
Αν και δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα.
Η φ(x) έχει πεδίο ορισμού το [0,α]
Κι αν η φ'(x)=0 έχει ρίζα στο (0,α) , δεν θα έχει και η x2φ΄(x) ;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 20, 2009, 03:54:39 μμ από peri2005 »

Αποσυνδεδεμένος agh

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #31 στις: Μάιος 20, 2009, 04:05:28 μμ »
Ναι,αλλά πήρες χ διάφορο του μηδενός για να διαιρέσεις κ να προκύψει ο τύπος που θες.Ποιο είναι το πεδίο ορισμού της φ?Δε υπάρχει το φ(ο) αφού ο συγκεκριμένος τύπος προέκυψε για χ διάφορο του μηδενός.

Τότε να μην διαιρέσω.
Να βγάλω απλώς το x2 κοινό παράγοντα και να κάνω Rolle με την υπόλοιπη συνάρτηση.
Αν και δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα.
Η φ(x) έχει πεδίο ορισμού το [0,α]
Κι αν η φ'(x)=0 έχει ρίζα στο (0,α) , δεν θα έχει και η x2φ΄(x) ;
Νομίζω σωστό.Μπράβο,ωραία απόδειξη αλλά  δύσκολη να τη σκεφτεί μαθητής που είπε κ το vikoulaki.'Αλλωστε μπορούμε να πούμε για χ ίσο με μηδέν ισχύει η σχέση ούτος ή άλλος για χ διάφορο του μηδενός προκύπτει ο τύπος.Δικό μου λάθος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:56:10 »

Αποσυνδεδεμένος peri2005

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 952
  • Φύλο: Άντρας
  • Με... λατρεύει η εκπαίδευση! (ουυυυυυυ....) ΠΕ03
    • Προφίλ
    • Οι φωτογραφίες μου
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #32 στις: Μάιος 20, 2009, 04:10:27 μμ »
Στο κάτω-κάτω, το 1ο μέρος (πριν τη συνάρτηση φ) δείχνει το σκεπτικό με το οποίο καταλήγουμε να πάρουμε την συνάρτηση.
Θα μπορούσε κάποιος να κάνει αυτή την διαδικασία στο πρόχειρο, και μετά στο καθαρό να ορίσει κατευθείαν τη συνάρτηση φ , να κάνει το Rolle και μετά να δουλέψει με το συμπέρασμα και να φτάσει στην ζητούμενη σχέση.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #33 στις: Μάιος 20, 2009, 09:01:34 μμ »
Ωραίος ο peri...

Βέβαια, νομίζω ότι όλες οι ασκήσεις που λύνονται ΘΜΤ μπορούν να αναχθούν σε Rolle με την απλή διαδικασία:

Αν π.χ. η σχέση που θες βγαίνει με ΘΜΤ για την f(x), μπορείς να κάνεις Rolle για την συνάρτηση:

g(x)= (β-α) f(x) - x [f(β)-f(α)]
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #34 στις: Μάιος 21, 2009, 09:44:00 πμ »
Δελτίο Τύπου της Ελληνικής Μαθηματικής Εταρείας για τα θέματα Μαθηματικών Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης


http://www.hms.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=105:2009-05-20-13-00-03&catid=71:2009-05-18-12-00-52

Αποσυνδεδεμένος bikini

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3028
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έχε ελπίδα... ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #35 στις: Μάιος 21, 2009, 12:02:38 μμ »
Για δυνατούς λύτες τα χθεσινά Μαθηματικά

Απαιτητικά θέματα, για μαθητές με γερή υποδομή, επέλεξε χθες η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων για τα Μαθηματικά Θετικής και Τεχνολογικής Κατεύθυνσης (...)

Oπως ανακοίνωσε χθες η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, τα θέματα στα οποία εξετάστηκαν χθες οι υποψήφιοι για τα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ της χώρας ήταν αντίστοιχου βαθμού δυσκολίας με τα περυσινά. Αυτό σημαίνει, όπως εξηγούσαν οι εκπρόσωποί της, ότι αναμένεται και ανάλογη κατανομή της βαθμολογίας με την περυσινή στο μάθημα.

Την άποψη ότι οι ερωτήσεις που επελέγησαν «ανταποκρίνονται στο κείμενο και επιτρέπουν τη διαβάθμιση της αξιολόγησης» εξέφρασε με ανακοίνωσή της και η Πανελλήνια Ενωση Φιλολόγων. «Σημειώνεται ωστόσο ότι η περιορισμένη έκταση της ύλης και το γεγονός ότι το βιβλίο δεν έχει ανανεωθεί εδώ και χρόνια οδηγούν σε διαρκείς επαναλήψεις των θεμάτων» αναφέρει η Ενωση.

http://www.alfavita.gr/typos/t21_5_9_808.php
Δεν ανέχομαι πια να περιτριγυρίζομαι από

1) "μαλθακούς"
2) ξερόλες
3) ανθρώπους που κοιτάζουν τους άλλους αφ' υψηλού ._

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #36 στις: Μάιος 23, 2009, 08:21:11 πμ »
Ωραία τα φετινά θέματα στα μαθηματικά κατεύθυνσης !
1) Καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος της ύλης ( πράγμα δύσκολο σε τόσο μεγάλη ύλη ).
2) Δεν υπήρχε η ''ουρανοκατέβατη'' ιδέα , αλλά υπήρχαν αρκετά σημεία που θα ξεχωρίσουν τον άριστο από τον καλό και τον καλό από τον μέτριο  .




Αποσυνδεδεμένος fair_play

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #37 στις: Ιούνιος 04, 2009, 08:18:00 μμ »
Καλησπέρα σε όλους.

Μήπως έχετε ακούσει κάτι για αλλαγές στο βιβλίο ή στη διδακτέα ύλη;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 30, 2011, 09:07:35 πμ από para5 »

Αποσυνδεδεμένος knkn

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2349
  • Φύλο: Άντρας
  • η ζωή είναι ωραία !
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #38 στις: Ιούνιος 04, 2009, 08:32:17 μμ »
Τα τελευταία 8 καλοκαίρια ακούω την ίδια φήμη η οποία ποτέ μέχρι τώρα δεν έχει επιβεβαιωθεί ..   ;)

Καλησπέρα σε όλους.
Μήπως έχετε ακούσει κάτι για αλλαγές στο βιβλίο ή στη διδακτέα ύλη;

Αποσυνδεδεμένος k.d.pe03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 660
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #39 στις: Ιούνιος 04, 2009, 10:04:54 μμ »
αλλαγή στην διδακτέα ύλη,αν γίνει,θα γίνει κατα Σεπτέμβρη.
βιβλία καινούργια δεν θα πάρουμε για την νέα χρονιά ,οπότε όλα μένουν ως έσουν!
απλάτα πράγματα

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #40 στις: Ιούνιος 06, 2009, 04:44:56 μμ »
Και βάλε και ένα ερωτηματικό (τουλάχιστον) στον τίτλο, γιατί έχουμε και χοληστερίνη...  ;D ;D
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος k.d.pe03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 660
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #41 στις: Ιούνιος 06, 2009, 06:21:45 μμ »
Και βάλε και ένα ερωτηματικό (τουλάχιστον) στον τίτλο, γιατί έχουμε και χοληστερίνη...  ;D ;D
χαχαχαχχαχαχαχχαχαχ από τόση μικρή ηλικία???????????????????????????????????

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158561
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 529
Σύνολο: 538

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.