0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: MortalMan στις Οκτώβριος 25, 2011, 02:55:10 μμkostakis7 σε πονάει ρε φίλε που π.χ εγώ μπαίνω ΑΣΠΑΙΤΕ με 24 ενώ εσύ με 32 δεν μπορείς ε;Έτσι έτσι και τα μυαλά στα κάγκελα..Το θέμα φίλε είναι ότι εσύ θα είσαι πάντα ο εκπαιδευτικός των "24 μορίων", και καμία ΑΣΠΑΙΤΕ δεν θα σε γλυτώσει από αυτό…
kostakis7 σε πονάει ρε φίλε που π.χ εγώ μπαίνω ΑΣΠΑΙΤΕ με 24 ενώ εσύ με 32 δεν μπορείς ε;Έτσι έτσι και τα μυαλά στα κάγκελα..
Παράθεση από: Radius στις Οκτώβριος 25, 2011, 03:05:54 μμΠαράθεση από: MortalMan στις Οκτώβριος 25, 2011, 02:55:10 μμkostakis7 σε πονάει ρε φίλε που π.χ εγώ μπαίνω ΑΣΠΑΙΤΕ με 24 ενώ εσύ με 32 δεν μπορείς ε;Έτσι έτσι και τα μυαλά στα κάγκελα..Το θέμα φίλε είναι ότι εσύ θα είσαι πάντα ο εκπαιδευτικός των "24 μορίων", και καμία ΑΣΠΑΙΤΕ δεν θα σε γλυτώσει από αυτό…Όχι φίλε.Των 19 μορίων είμαι και είμαι περήφανος γιατί ποτέ δεν έγινα προκλητικός στους ΠΕ19 και θεώρησα κουτό να κάνω μεταπτυχιακό με ένα κάρο λεφτά για να μπώ στην ΑΣΠΑΙΤΕ όταν οι άλλοι μπαίνουν από τα παράθυρα και την προϋπηρεσία μου στην εκπαίδευση την πετάνε στον κουβά!
Παράθεση από: MortalMan στις Οκτώβριος 25, 2011, 03:19:05 μμΠαράθεση από: Radius στις Οκτώβριος 25, 2011, 03:05:54 μμΠαράθεση από: MortalMan στις Οκτώβριος 25, 2011, 02:55:10 μμkostakis7 σε πονάει ρε φίλε που π.χ εγώ μπαίνω ΑΣΠΑΙΤΕ με 24 ενώ εσύ με 32 δεν μπορείς ε;Έτσι έτσι και τα μυαλά στα κάγκελα..Το θέμα φίλε είναι ότι εσύ θα είσαι πάντα ο εκπαιδευτικός των "24 μορίων", και καμία ΑΣΠΑΙΤΕ δεν θα σε γλυτώσει από αυτό…Όχι φίλε.Των 19 μορίων είμαι και είμαι περήφανος γιατί ποτέ δεν έγινα προκλητικός στους ΠΕ19 και θεώρησα κουτό να κάνω μεταπτυχιακό με ένα κάρο λεφτά για να μπώ στην ΑΣΠΑΙΤΕ όταν οι άλλοι μπαίνουν από τα παράθυρα και την προϋπηρεσία μου στην εκπαίδευση την πετάνε στον κουβά!Παρόλα αυτά μην την λες σε ανθρώπους που κατέβαλαν παραπάνω κόπο για να αποκτήσουν εφόδια, δεν τους χαρίστηκαν πλήρωσαν και κόπιασαν για αυτά. Δεν θα απαξιώσουμε και τα πάντα σε αυτή τη χώρα. Το να υπάρχουν τόσο μεγάλες αποκλίσεις στις απαιτήσεις σε προσόντα ανθρώπων που θα κληθούν να διεκδικήσουν τις ίδιες θέσεις και να κάνουν την ίδια δουλειά σε ένα σχολείο είναι λογικό να δημιουργεί και αισθήματα αδικίας και πραγματικές συνθήκες αθέμιτου και άνισου ανταγωνισμού.
Παράθεση από: geok_salonika στις Οκτώβριος 24, 2011, 11:13:23 μμΕίσαι λάθος φίλε μου γιατί πολύ απλά έχεις άγνοια για το πως γίνονται οι προσλήψεις αναπληρωτών. Κι εκεί εφαρμόζεται η ποσόστωση 60-40. Μπορεί οι 1000 πρώτοι να είναι ΠΕ20 και ο 1001 να είναι ΠΕ19. Αν πάρει 2 άτομα αναπληρωτές θα πάρει τον 1ο ΠΕ20 και τον 1001ο ΠΕ19, όχι τον 2ο ΠΕ20.Ναι μεν είναι ενιαίος ο πίνακας αλλά στην ουσία είναι 2 ξεχωριστοί πίνακεςΜάλλον δεν τα ξέρεις καλά..και εκπαιδευση δεν ειναι μονο ο πίνακας των αναπληρωτων για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια..υπάρχουν πολλές δομές της εκπάιδευσης που κοιτάζουν πρώτο κριτήριο την παιδαγωγική επάρκεια...κανονικά οι ΠΕ19 και οι ΠΕ20 έπρεπε να αξιολογούνται από κοινού στους πινακες για το ΕΠΠΑΙΚ γιατι δικεδικούν όλοι ίδιες θέσεις....ειστε προκλητικοί!!καθεται παραπάνω και παραπονιέται ένας ΠΕ20 επειδή η βάση τους εχει 24...τι να πουν και οι αλλες ειδικότητες...κοιτάξτε το ΠΕ19 (που ουσιαστικά ειστε το ιδιο πράγμα) κοιτάξτε οικονομολόγους, γεωπόνους και τα λοιπά και μην κλαιγεστε επειδη δεν μπηκατε με 24 μόρια. ΕΛΕΟΣ!!!ΞΥΠΝΑΤΕ!!!κοιταξτε ποσοι ΠΕ19 με μεταπτυχιακά μενουν εκτός και δεν μιλάει κανείς...μην προκαλείτεε!!!!!
Είσαι λάθος φίλε μου γιατί πολύ απλά έχεις άγνοια για το πως γίνονται οι προσλήψεις αναπληρωτών. Κι εκεί εφαρμόζεται η ποσόστωση 60-40. Μπορεί οι 1000 πρώτοι να είναι ΠΕ20 και ο 1001 να είναι ΠΕ19. Αν πάρει 2 άτομα αναπληρωτές θα πάρει τον 1ο ΠΕ20 και τον 1001ο ΠΕ19, όχι τον 2ο ΠΕ20.Ναι μεν είναι ενιαίος ο πίνακας αλλά στην ουσία είναι 2 ξεχωριστοί πίνακες
Μάλλον δεν τα ξέρεις καλά..και εκπαιδευση δεν ειναι μονο ο πίνακας των αναπληρωτων για την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια..υπάρχουν πολλές δομές της εκπάιδευσης που κοιτάζουν πρώτο κριτήριο την παιδαγωγική επάρκεια...
Ποιες δομές είναι αυτές? Μη με πεις τον ΟΑΕΔ, γιατί το παιδαγωγικό δίνει μία αρκετά καλή μοριοδότηση αλλά η κατάταξη γίνεται σε διαφορετικούς πίνακες.
ΠΑΔ-Πρακτική Άσκηση ΔιδασκαλίαςΤο 1ο εξάμηνο πρέπει να κάνεις 2 (μέσα στη σχολή σε ομάδα των 5 ατόμων), πρωινές ώρες.Το 2ο εξάμηνο έχεις 2 μέσα στη σχολή + 2 σε σχολείο που συνεργάζεται με τη σχολή.Η ΠΑΔ γίνονται εκτός ωραρίου μαθημάτων.Επίσης στο 2ο εξάμηνο πρέπει να παρακολουθήσεις κ κάποιες ώρες στο σχολείο. Στη λίστα των σχολείων υπάρχουν κ εσπερινά.Το πρόγραμμα ανακοινώνεται την ημέρα που ξεκινάνε τα μαθήματα.Το ωράριο είναι 4-7.30 (Αθήνα).Γενικά υπάρχει μία ελαστικότητα ως προς το ωράριο κ τις απουσίες, αλλά χωρίς υπερβολές. Ισχύει το 1/3 για τις απουσίες.Κάθε τέλος εξαμήνου έχει εξετάσεις κ κατά τη διάρκεια προόδους (εργασίες ή εξετάσεις, ανάλογα το μάθημα).Η σχολή έχει ποσοστό αποφοίτησης 100%, άρα θέλει μεγάλή προσπάθεια να κοπείς!Λόγω απουσιών όμως μπορείς να κοπείς!Παράθεση από: christina09 στις Οκτώβριος 24, 2011, 11:18:00 μμΕυχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας αλλά θέλω να ρωτήσω και κάποια πράγματα ακόμη...1) Συγγνώμη τί είναι οι παδ?Οι ώρες διδασκαλίας?Δεν είναι μόνο στο Β εξάμηνο?Και είναι για το Αεξάμηνο 4 μέρες +1 μέρα παδ κ για το Β 3 μέρες+1 μέρα παδ?Η συμπεριλαμβάνονται στις 4 και 3 μέρες αντίστοιχα?2) Μέχρι πόσες απουσίες μπορείς να κάνεις?Διάβασα κάπου για το 1/3 των ωρών του κάθε μαθήματος, αληθεύει?Και οι εβδομάδες είναι όντως 14 για κάθε εξάμηνο δεδομένου ότι υπάρχει νόμος που λέει ότι κάτω από 14 εβδομάδες δεν υφίστανται εξετάσεις για το εξάμηνο καθώς θεωρείται ότι δεν έχει ολοκληρωθεί. Τί εννοούμε ότι μπορεί σε κάποιο παράρτημα της ασπαιτε να είναι πιο ελαστικοί?3) Μου λέτε για 2 έτη. Εχω διαβάσει ότι αυτό ίσχυει παλαιότερα και ότι φέτος δεν υπάρχει η δυνατότητα των 2 ετών αλλά το πρόγραμμα είναι ετήσιο και θα πρέπει να ολοκληρωθεί ως έχει. Είστε σίγουροι?4) Στην περίπτωση που δεν γράψεις καλά στις εξετάσεις, τί γίνεται? κόβεσαι?Ξαναπαρακολουθείς?Δίνεις μόνο εξετασεις?Πώς είναι το σύστημα γενικά?Υπάρχει περίπτωση να μην πάρεις το πτυχίο?5) Και τελος πότε θα βγει το πρόγραμμα αναλυτικά?Δεν θα έπρεπε να το έχουν έτοιμο ήδη οι σχολές?Ετσι κι αλλιώς ο αριθμός των υποψηφίων δεν αλλάζει, με τις ενστάσεις απλά μπορεί να αλλάξουν τα ονόματα αλλά οι θέσεις είναι ίδιες, δεν θα έπρεπε να έχει βγει πρόγραμμα?Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά πραγματικά είμαι σε τεράστιο δίλημμα, το σκέφτομαι συνέχεια και δεν μπορώ να αποφασίσω. Πραγματικά αναρωτιέμαι, επειδή και τότε στις αιτήσεςι διάβαζα ότι όλοι δηλώνουν πολλές πόλεις λόγω σκληρού ανταγωνισμού, πράγματι υπάρχει αυτή η δυνατότητα και οικονομική και πρακτική να φεύγουν όλοι από τις πόλεις τους και να νοικιάζουν ένα σπίτι ξανά από την άρχη σε μία άλλη πόλη?Δεν ξέρω... μήπως εγώ τα βλέπω όλα βουνό? Εσείς είστε διατεθειμένοι να πάτε σε μία άλλη πόλη μακριά από το τόπο κατοικίας σας για ένα χαρτί το οποίο σαφώς είναι προσόν και εφόδιο αλλά από την άλλη δεν υπόσχεται και καμιά σίγουρη θέση?Ουφφφ δεν ξέρω...
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας αλλά θέλω να ρωτήσω και κάποια πράγματα ακόμη...1) Συγγνώμη τί είναι οι παδ?Οι ώρες διδασκαλίας?Δεν είναι μόνο στο Β εξάμηνο?Και είναι για το Αεξάμηνο 4 μέρες +1 μέρα παδ κ για το Β 3 μέρες+1 μέρα παδ?Η συμπεριλαμβάνονται στις 4 και 3 μέρες αντίστοιχα?2) Μέχρι πόσες απουσίες μπορείς να κάνεις?Διάβασα κάπου για το 1/3 των ωρών του κάθε μαθήματος, αληθεύει?Και οι εβδομάδες είναι όντως 14 για κάθε εξάμηνο δεδομένου ότι υπάρχει νόμος που λέει ότι κάτω από 14 εβδομάδες δεν υφίστανται εξετάσεις για το εξάμηνο καθώς θεωρείται ότι δεν έχει ολοκληρωθεί. Τί εννοούμε ότι μπορεί σε κάποιο παράρτημα της ασπαιτε να είναι πιο ελαστικοί?3) Μου λέτε για 2 έτη. Εχω διαβάσει ότι αυτό ίσχυει παλαιότερα και ότι φέτος δεν υπάρχει η δυνατότητα των 2 ετών αλλά το πρόγραμμα είναι ετήσιο και θα πρέπει να ολοκληρωθεί ως έχει. Είστε σίγουροι?4) Στην περίπτωση που δεν γράψεις καλά στις εξετάσεις, τί γίνεται? κόβεσαι?Ξαναπαρακολουθείς?Δίνεις μόνο εξετασεις?Πώς είναι το σύστημα γενικά?Υπάρχει περίπτωση να μην πάρεις το πτυχίο?5) Και τελος πότε θα βγει το πρόγραμμα αναλυτικά?Δεν θα έπρεπε να το έχουν έτοιμο ήδη οι σχολές?Ετσι κι αλλιώς ο αριθμός των υποψηφίων δεν αλλάζει, με τις ενστάσεις απλά μπορεί να αλλάξουν τα ονόματα αλλά οι θέσεις είναι ίδιες, δεν θα έπρεπε να έχει βγει πρόγραμμα?Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά πραγματικά είμαι σε τεράστιο δίλημμα, το σκέφτομαι συνέχεια και δεν μπορώ να αποφασίσω. Πραγματικά αναρωτιέμαι, επειδή και τότε στις αιτήσεςι διάβαζα ότι όλοι δηλώνουν πολλές πόλεις λόγω σκληρού ανταγωνισμού, πράγματι υπάρχει αυτή η δυνατότητα και οικονομική και πρακτική να φεύγουν όλοι από τις πόλεις τους και να νοικιάζουν ένα σπίτι ξανά από την άρχη σε μία άλλη πόλη?Δεν ξέρω... μήπως εγώ τα βλέπω όλα βουνό? Εσείς είστε διατεθειμένοι να πάτε σε μία άλλη πόλη μακριά από το τόπο κατοικίας σας για ένα χαρτί το οποίο σαφώς είναι προσόν και εφόδιο αλλά από την άλλη δεν υπόσχεται και καμιά σίγουρη θέση?Ουφφφ δεν ξέρω...
Παράθεση από: MortalMan στις Οκτώβριος 25, 2011, 02:55:10 μμkostakis7 σε πονάει ρε φίλε που π.χ εγώ μπαίνω ΑΣΠΑΙΤΕ με 24 ενώ εσύ με 32 δεν μπορείς ε;Έτσι έτσι και τα μυαλά στα κάγκελα..ΑΣΕΠ εχεις δώσει;;θυμασαι το 2008 πόσες κενές θεσεις υπήρχαν από τους ΠΕ20;ουτε καν την βαση δεν πιάσατε.....απο εκει να καταλάβεις επίπεδο....αλλά όταν εσυ εκανες να βγαλεις ενα ΤΕΙ 6-7 χρόνια εγω έβγαλα πανεπιστημιο και εκανα και μεταπτυχιακό (χωρίς λεφτά).....απο επίπεδο γνωσεων οι ΠΕ20 εχετε αποδειξει την αξια σας....
μα ο ΟΑΕΔ αυτό ακριβώς κανει και δεν κοιταει 60-40....μονο ο ΟΑΕΔ μας εχει μεινει και τα προγραμματά του.....
Παράθεση από: kostakis7 στις Οκτώβριος 25, 2011, 10:06:52 μμμα ο ΟΑΕΔ αυτό ακριβώς κανει και δεν κοιταει 60-40....μονο ο ΟΑΕΔ μας εχει μεινει και τα προγραμματά του.....Έχω την εντύπωση, χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, ότι κι εκεί υπάρχει αναλογία προσλήψεων. Εξού και οι διαφορετικοί πίνακες