Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - LaCicala

Σελίδες: 1234
15
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Μου λείπει το σχολείο.
« στις: Οκτώβριος 29, 2010, 03:19:19 μμ »
ΡΕ!! Τι λέτε... ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ!!
καταρχήν δε φταίτε έσεις για το γεγονός ότι είστε άνεργοι,
δεύτερον δεν σημαίνει ότι ο άνεργος, είναι ανίκανος (στην αχρηστία θέλουν να μας βγάλουν)
τρίτον δεν είστε οι μόνοι και όσο περνάει ο καιρός (τους επόμενους μήνες ενοοώ) θα μαζευόμαστε όλο και περισσότεροι,
τέταρτον για όλους τους παραπάνω λόγους και επειδή όλοι μας σε αυτή τη κοινωνία είμαστε χρησιμοι ( ακόμα και η κοπελίτσα με το απολυτήριο λυκείου που για να βρει δουλειά φίλησε κατουρημένες ποδιές), από το να μιζεριάζουμε κάτω από κλινοσκεπάσματα καλύτερα να πάρουμε δραστικότερα μέτρα, μια πρώτης τάξεως ευκαιρία είναι οι εκλογές( για να βγάλουμε εμείς κάθε πραγματικά άχρηστο από τη μέση)...
Το ξέρω είναι δύσκολο να ατενίζεις με αισιοδοξία το μέλλον, όταν σε τρώει η ρουτίνα, όπως την περιγράφεται οι περισσότεροι, όμως είναι ότι χειρότερο τελικά να αποδεχτείς ο ίδιος ότι εσύ δεν είσαι ικανός και ότι όσοι έχουν δουλειά αυτή την στιγμή είναι ικανότεροι από εσένα, ή έστω λιγότερο ικανοί απλά είχαν "άκρες".
    

16
συγνώμη για το άσχετο του μηνύματος πιο πάνω... πήγαινε σε άλλον πίνακα αλλά μπερδεύτηκα με τις πολλές ανοιγμένες καρτέλες στον υπολογιστή  και μπήκε εδώ.. :-[

17
Πάντως η Χριστοφιλοπούλου το πρωί στον ΣΚΑΪ ορυόταν ότι έχουν καλυφεί ΟΛΑ τα κενά...
Ψυχραιμία!

18
??????

anpa, απάντησα στον άλλον πίνακα που έβαλες την ερώτηση. Όλοι αυτό αναρωτιόμαστε... δεν μπορούμε να ξέρουμε.
Η μόνη σίγουρη απάντηση, ή οποία ισχύει για όλες τις ειδικότητες, είναι ότι θα πάρει λιγότερους από όσους έχουν πραγματική ανάγκη τα σχολεία.

19
Κλάδος ΠΕ34 Ιταλικής φιλολογίας / Απ: Καθηγητές ιταλικών ΠΕ34
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2010, 02:06:38 μμ »
naty, anpa, anthouleta... Μόνο του Υπουργείο ξέρει πόσους θα πάρει και με τι όρους. Υπομονή, κάποια στιγμή θα ανακοινωθεί από το Υπουργείο ποιοι "προσλαμβάνονται" ως αναπληρωτές και αργότερα ποιοι ως μειωμένου ή ωρομίσθιοι.....

20
naty, τον αριθμό ωρομίσθιων που πήραν δύσκολα να τον βρεις. Δεν ανακοινώνεται κάπου. Τους ωρομίσθιους τους καλεί κάθε διεύθυνση σύμφωνα με τα κενά που έχουν δώσει οι διευθυντές των σχολείων. Ανάλογα την περιφέρεια παίρνουν την λίστα και αρχίζουν να καλούν, μέχρι να καλυφθούν τα κενά (αυτή η διαδικασία μπορεί να κρατήσει μέχρι και Μάρτη ή Μάη). Πάρε υπόψη σου όμως ότι αρκετοί μπορεί να αρνηθούν την ωρομίσθια.. έτσι μπορεί για παράδειγμα να καλέσουν κάποιον από τη λίστα που βρίσκεται στη σειρά 50 αλλά να είναι ο 30 στη σειρά που δέχτηκε τις ώρες που του δίνουν (δηλαδή άλλοι 20 πάνω από αυτόν να έχουν αρνηθεί).
Υποθετικά μπορείς να βγάλεις ένα συμπέρασμα, με βάση τον αριθμό των σχολείων που έγιναν πέρυσι τμήματα ιταλικών, υπολογίζοντας ότι το ωράριο του ωρομίσθιου ξεκινούσε από 1 ως 11 ώρες την εβδομάδα, άρα κάποιος μπορεί να κάλυπτε 2 ή και 3 σχολεία.

Φέτος τι θα γίνει στα σχολεία θα δείξει... γενικά όπως βλέπεις για όλους τους κλάδους είναι σκούρα τα πράγματα. Κάνε υπομονή, να παρακολουθείς τις εξελίξεις (σε πρώτη φάση τι θα πάρουν από αναπληρωτές) και το επανεκτιμάς κάθε φορά για το αν έχεις ελπίδες ή όχι και για το πως θα κινηθείς (επαγγελματικά) μέσα στη χρονιά. 

21
Συγνώμη, τώρα ξανακοιτάζοντας τους πίνακες κατάλαβα τι εννοείς.
παρολαυτά κάνω επικόλληση από τους διοριστέους του ασεπ ( μη τους ξεχνάμε )

ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ                     
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ  ΠΛΗΡΩΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 2008 (ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 3Π/2008-ΦΕΚ 516/08/10/2008)                     
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΟΡΙΣΤΕΩΝ                     

 ΚΛΑΔΟΣ: ΠΕ 34 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ                     

Α/Α   Α.Μ.   ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ   ΟΝΟΜΑ ΠΑΤΕΡΑ   ΒΑΘΜΟΣ ΓΡΑΠΤ. ΕΞΕΤΑΣΗΣ   ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΕΩΝ   ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΥΝ. ΒΑΘΜΟΣ   ΣΕΙΡΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ


      Δ. ΛΟΙΠΟΙ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ                
1   26087   DEL FREO GRAZIELLA   BRU   74,05   13   87,05   2
2   1214   ΒΡΑΣΚΟΥ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ   ΔΗΜ   81,68   4,17   85,85   4
3   2019   ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΕΛΕΝΗ   ΙΩΑ   78,55   8,62   87,17   1
4   18522   ΘΕΟΔΟΣΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ   ΓΕΩ   81,26   3,46   84,72   6
5   18616   ΚΑΡΟΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ   ΓΡΗ   80,86   5,81   86,67   3
6   23685   ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΜΑΡΙΑ-ΤΕΡΕΖΑ   ΓΕΩ   78,73   5,58   84,31   8
7   24700   ΣΠΗΛΙΑΔΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ   ΚΩΝ   79,32   5,6   84,92   5
8   314   ΦΛΩΡΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ   ΓΕΩ   79,16   5,04   84,2   9
9   19678   ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΜΑΛΑΜΑΤΗ   ΧΡΗ   79,81   4,66   84,47   7

22
Πέρυσι κάλεσαν γύρω στους 20 με 22 αναπληρωτές..
Φέτος λέει, με τα στοιχεία που έδωσαν οι β/θμιες πανελλαδικά έχουν παρουσιαστεί γύρω στα 50 οργ. κενά (εκτός τις περιφέρειας αττικής)
Δεν θα καλέσουν πάλι γύρω στους 20 ακω τουλάχιστον*;;;; τι λέτε;
*δεδομένου ότι ανάλογα τις συνθήκες (βλ. τοπικές ελμε καθηγητών) δεν πιέζονται όλες οι δευτεροβάθμιες να καλύψουν αυτά τα κενά με αναπληρωτές, με αποτέλεσμα  ή να καταφεύγουν στη λύση των ωρομισθίων (μέχρι τώρα...αμω από του χρόνου) ή απλά να μη τα καλύπτουν..

23
Bubuka, κάλεσαν αρκετούς ωρομίσθιους από όσο ξέρω από τον πίνακα της Αττικής, μάλιστα πρέπει να  έμειναν και κενά ακάλυπτα. Καλούσαν ακόμη και μέχρι τον Φλεβάρη, κάτι που πρέπει να τράβηξε και πιο αργά.
Ωστόσο, χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω, ιδιαίτερα με τα νέα δεδομένα δεν βλέπω διάθεση να πάρουν τόσο κόσμο όσο οι ανάγκες επιβάλουν και με όρους πλήρους και σταθερής δουλειάς.
Προσωπική μου πρόβλεψη είναι ότι "από Σεπτέμβρη" ( ο Σεπτέμβρης είναι σχήμα λόγου....) θα αρχίσουν να καλύπτουν κενά με ελάχιστους αναπληρωτές κανονικού ωραρίου και κυρίως με αναπληρωτές μειωμένου...παρά τις μεγάλες ανάγκες επαναλαμβάνω που έχουν προκύψει.
Άλλωστε αν το κάθε παιδί έχει τη δυνατότητα σε κάθε βαθμίδα να επιλέγει και διαφορετική γλώσσα και μάλιστα μπει και στη λογική του κυνηγιού μαζέματος χαρτιών και προσόντων με τον τρόπο που θέλουν να συνδέσουν την ξένη γλώσσα στην εκπαίδευση, όλοι οι ξενόγλωσσοι γινόμαστε αυτομάτως αναλώσιμοι, θα είμαστε "φύρα" δηλαδή αν είμαστε μόνιμοι.
Βέβαια το τι θα γίνει από Σεπτέμβρη ξαναλέω είναι προσωπικές μου εκτιμήσεις... θέλω και εγώ ακόμη να διατηρώ μια κρυφή ελπίδα για ένα θαύμα!
Πάντως αν έχεις σχεδιασμό με τη νέα χρονιά να συνδυάσεις ωρομίσθια (οπουδήποτε σε καλέσουν) με φροντιστήρια, ιδιαίτερα ή άλλη δουλειά, νομίζω πως ναι είναι πολύ πιθανό να σε καλέσουν, αλλά μη βασιστείς σε καμία περίπτωση σε αυτό. Την ωρομίσθια να την υπολογίσεις μόνο σαν κάτι εξτρά (οικονομικό) που μπορεί να σου προκύψει.

25
Εξετάσεις / Απ: Εξετάσεις Τριμήνων Γυμνασίου
« στις: Μάιος 12, 2010, 05:46:00 μμ »
Άλλη μια ερώτηση:

Στην περίπτωση της εξέτασης της ξένης γλώσσας για τις Β’ και Γ’ γυμνασίου προβλέπεται ορθογραφία (κείμενο περίπου 70 λέξεων, που βαθμολογείται με 4 μονάδες).
Πως θα εξεταστεί σε αυτό το κομμάτι ο μαθητής με δυσλεξία ή με μαθησιακές δυσκολίες, από τη στιγμή που θα ζητήσει να του γίνει προφορική εξέταση;

Του δίνουμε απλά παραπάνω χρόνο και επαναλαμβάνουμε αρκετές φορές το κείμενο (χωρίς να του δημιουργηθεί άγχος) ώστε να γράψει και έπειτα το διορθώνουμε με επιείκεια;  
Διαφοροποιούμε από την υπόλοιπη τάξη τα θέματα (συμπληρώνοντας ίσως με κάποια παραπάνω γραμματική ή λεξιλογική άσκηση το διαγώνισμα) ώστε οι συγκεκριμένοι μαθητές να αποφύγουν της δοκιμασία της ορθογραφίας;

??

26
Παράθεση
Να συμπληρώσω κι  εγώ την ερώτηση:οι αναπληρωτές μπορούν να κληθούν ως επιτηρητές πανελληνίων

Να την κάνω και εγώ πιο ολοκληρωμένη: οι ωρομίσθιοι καλούνται και αυτοί ως επιτηρητές?

27
In bocca al Lupo,, αν είσαι και εσύ Πειραιά στείλε πμ. μπορούμε να συνεννοηθούμε και να τα πούμε από κοντά!

LunaLoca
η ερώτηση σου έχει απαντηθεί ήδη αν κοιτάξεις τις πιο παλιές απαντήσεις. Για να γίνεις μέλος στην ιστοσελίδα πρέπει να επικοινωνήσεις με τους χειριστές της, μέσω mail.

Πρέπει να σας πω ότι χθες δέχθηκα τηλεφώνημα για να αναλάβω ώρες από ΚΕΕ για περιοχή που ποτέ όμως δεν έχω κάνω αίτηση.....(!) vecchiarella τι έχεις να πεις για' αυτό;; μου άρεσε αυτό το "ότι να ναι..." που σχολίασες την προηγούμενη φορά, όμως δεν θεωρώ ότι αποτυπώνει ακριβώς την κατάσταση  ;D

Και για να είμαστε ακριβείς επειδή δεν το γνωρίζω και επειδή δεν είναι σωστό να εκθέτουμε πρόσωπα, ρωτώ το εξής:
προβλέπεται ότι τα ΚΕΕ κάθε περιοχής σε περίπτωση που εξαντλήσουν την λίστα των εκπαιδευτών τους, μπορούν να δανείζονται τις λίστες καθηγητών άλλων ΚΕΕ ώστε να φτιάξουν τα προγράμματα τους;

Αν ναι, τότε γιατί κάνουμε αίτηση για μια και μόνο περιοχή και για ποιο λόγο αυτή την αίτηση την κάνουμε κάθε χρόνο;;;

28
nena8,
1. το γνωστικό αντικείμενο είναι φυσικά στα Ιταλικά, στην εξέταση μας δόθηκαν δύο κείμενα με ερωτήσεις κατανόησης και μία έκθεση.
2. στα παιδαγωγικά μας δόθηκαν ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής στα ελληνικά, καθώς οι ίδιες ερωτήσεις δόθηκαν και στις υπόλοιπες ειδικότητες των ξενόγλωσσων.
3. στην ειδική διδακτική επιλέγουμε εμείς σε ποια γλώσσα θα αναπτύξουμε τις απαντήσεις. 

Τα θέματα του προηγούμενου διαγωνισμού εύκολα θα τα βρεις με μια αναζήτηση στο διαδίκτυο. Εκτός από τα θέματα που έδωσαν σε εμάς, πάρε μια ιδέα και από τα θέματα των άλλων ξενόγλωσσων ειδικοτήτων για να μπεις στο πνεύμα
 

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161133
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 475
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 452
Σύνολο: 465

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.