0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εδώ και καιρό παρακολουθώ την υποτιθέμενη συζήτηση!……………………………….Μην είστε υπέρμαχοι της απαλλαγής από το συγκεκριμένο μάθημα γιατί ανοίγετε διάπλατα την θύρα και για άλλα μαθήματα. Έκτος και αγνοείτε την γνωμη που έχουν οι γονείς για την αξια και την χρησιμότητα ορισμένων μαθημάτων, την οποία μεταφέρουν και στους μαθητές μας, οπότε συνεχίστε να πριονίζετε άφοβα το κλαδί πάνω στο οποίο καθόμαστε.
Πρόκειται για μια αντικειμενική πραγματικότητα ότι το μάθημα όπως διδάσκεται δεν είναι έτσι όπως ισχυρίζεστε. Δεν το λέμε εμείς για να διαφωνήσετε. Αυτή είναι η αντικειμενική πραγματικότητα, πάνω στην οποία στηρίχτηκε η απόφαση του ΣτΕ και για την οποία υποτίθεται ότι συζητάμε εδώ και 18 σελίδες.
Γιατί να μην μπερδεύουμε τα μαθηματικά με τα θρησκευτικά;Τα μαθηματικά είναι λογική και βρίσκονται παντού.Εάν εσύ στο μυαλό σου,εκτός από τις άλλες προκαταλήψεις που έχεις, θεωρείς και ότι τα θρησκευτικά είναι κάτι το παράλογο (ενώ κι εσύ ο ίδιος κάνεις λογικά άλματα),δεν σου φταίμε εμείς.
Όποιες αλλαγές χρειάζεται να γίνουν στην ύλη θα το αποφασίσουν τα αρμοδία όργανα της πολιτείας και όχι εμεις με αφορισμούς και χαρακτηρισμους.
Ναι, η ορθόδοξη πίστη βασίζεται κατ' εξοχήν στη λογική. Κι η ύπαρξη θεού και το ομοούσιον λογική είναι. Ένα κι ένα κάμουν δυο. Ίσως, πάλι, ένα κι ένα κι ένα κάμουν ένα. Το λέει η πίστη σας που διακονείτε φωτίζοντας τα παιδιά. Αδάμ και Εύα κι ο πονηρός όφις, ο Παράδεισος κι η Κόλαση κι ο Ιησούς που αναστήθηκε. Ευτυχώς έχετε εσείς τα λογικά σας κι ανακαλύπτετε τα μαθηματικά σ' όλα τούτα.
Όλο και καθίσταται επιτακτικότερη η ανάγκη ενός θρησκευτικά ουδέτερου κράτους.
Άκυρη λοιπόν η παρατήρηση για τις πλάκες του Μωυσή με την επισήμανση οι οι αποφάσεις τις δικαιοσύνης εφαρμόζονται εν τοις πράγμασι και όχι κατά το δοκούν. Οι πολίτες δεν μπορούν να έχουν άποψη για την μορφή του κάθε μαθήματος, αλλά τα αρμόδια όργανα της πολιτείας.
Πάντως ο @blueswire παραθέτει ένα ενδιαφέρον σχόλιο το οποίο παρουσιάζει μια διαφορετική και κυρίως ενδιαφέρουσα παράθεση παραδειγμάτων από την διδασκαλία του μαθήματος.
Σε αυτές τις δεκαοκτώ σελίδες όμως ξέρεις τι δεν έχει προκύψει; Η δική σου άποψη. Υπεραμύνεσαι της απόφασης, αλλά δεν έχεις ξεκαθαρίσει ποια μορφή των Θρησκευτικών θεωρείς καλύτερη.Συμφωνείς με τη μορφή που έχει το μάθημα τώρα, με αυτήν που είχε από το 1980 και μετά ή με αυτήν που θα προκύψει από την απόφαση του ΣτΕ; Ή θα ήθελες κάτι εντελώς διαφορετικό; Και γιατί;Το λέω, γιατί όλη η κουβέντα γι' αυτό γίνεται και όχι για να κάνουμε δίκη προθέσεων ο ένας για τον άλλον, να κρίνουμε τις θρησκευτικές μας πεποιθήσεις ή για να βρούμε ποιος ξέρει καλύτερα το σύνταγμα.
Εγώ ένα απλό σχόλιο στη σύνδεση μαθηματικών και θρησκευτικών ως αμφότερα διαπνεόμενα απ' τη λογική, όπως θεωρούσε ο rublev, έκαμα. Φυσικά η λογική αφορά, ως επιστήμη, μόνον τα μαθηματικά και το υπέρλογο, ως μεταφυσική, τα θρησκευτικά.
@ apriΤο Σύνταγμα υπάρχει για να εφαρμόζεται από όλους και όχι κατά το δοκούν. Η δικαιοσυνη αποφασίζει λαμβάνοντας υπόψη και το σύνταγμα. Αν ο συνταγματικός νομοθέτης έχει σφάλει κάπου υπάρχει η συνταγματική αναθεώρηση. Όλα τα υπόλοιπα είναι περιττα.
Πρόκειται για μια αντικειμενική πραγματικότητα ότι το μάθημα όπως διδάσκεται δεν είναι έτσι όπως ισχυρίζεστε.Δεν το λέμε εμείς για να διαφωνήσετε.Αυτή είναι η αντικειμενική πραγματικότητα,πάνω στην οποία στηρίχτηκε η απόφαση του ΣτΕ και για την οποία υποτίθεται ότι συζητάμε εδώ και 18 σελίδες.Κι εγώ μπορώ να διαφωνήσω στο ότι 1+1 κάνει 2.Αν μου λέτε αυτό,πάω πάσο...Πραγματικό ενδιαφέρον θα δείχνατε συναδέλφισσα εάν μπορούσατε να συζητήσετε πέρα από εγωισμούς και προκαταλήψεις.