*

Αποστολέας Θέμα: θέματα φιλολόγων 2009  (Αναγνώστηκε 158028 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sharon

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #574 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 11:24:21 μμ »
και αυτοί που απάντησαν σωστά στις ερωτήσεις που καίνε τι θα κάνουν? θα τις χάσουν κσι θα πάρουν και αρνητική από πάνω ?????? δεν κατάλαβα ..
 ό, τι θυμάται χαίρεται ο καθένας μου φαίνεται ..
η απάντηση ήταν μια και μόνο μια η σωστή ..αυτό το έλεγε πρώτα πρώτα..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:25:22 »

Αποσυνδεδεμένος yotar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #575 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 11:26:35 μμ »
Παιδιά εγώ δεν πιστεύω ότι μπορεί κάτι να γίνει. Πρώτα απ΄όλα όσοι απάντησαν σωστά στις αμφισβητούμενες ερωτήσεις ( δεν μπορεί, θα υπάρχουν και τέτοιοι!) θα έχουν τις δικές τους ενστάσεις...
Επίσης οι ερωτήσεις που ήταν άστοχα διατυπωμένες (καθώς κι αυτές στις οποίες η προτεινόμενη ως σωστή απάντηση από το ΑΣΕΠ... ας πούμε ότι σηκώνει συζήτηση!) δεν είναι ούτε μία ούτε δύο! Αν αρχίσουν να ακυρώνουν και να αναθεωρούν θα είναι σα να απαξιώνεται ο ίδιος ο θεσμός, κάτι που φυσικά δε θα επιτρέψουν...
Εδώ ρε παιδιά, αναγνωρίζουν ότι το σκάνερ διάβασε λάθος κάποιες ερωτήσεις, με αποτέλεσμα να προκύψει πολύ χαμηλότερος βαθμός για τον υποψήφιο και παρ' όλ'αυτά η βαθμολογία, δεν αλλάζει!!!
 - δε μου έχει τύχει προσωπικά άλλα θυμάμαι που το είχε ανάφέρει κάποια κοπέλα στο φόρουμ...δηλ. είναι δυνατόν να μην υπάρχει νόμος που να σε προστατέυει από τέτοιες αυθαιρεσίες;;;;

Ειλικρινά μερικές φορές αναρωτιέμαι τί μπορεί να κάνει κανείς ενάντια σ΄αυτόν τον παραλογισμό, και δυστυχώς δεν έχω βρει απάντηση. Όταν δηλ. οι ίδιοι οι νόμοι του κράτους δε σε προστατεύουν που σκ@$$α να απευθυνθείς;!

Και για να επανέλθω στα θέματα του διαγωνισμού, όσο σκέφτομαι εκείνη τη διευκρίνιση για...την τελεία που έλειπε από έναν στίχο ( η οποία  δεν άλλαζε και  ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα στο νόημά του) μου έρχεται να ουρλιάξω!!!!

Δηλ. αναστάτωσαν το σύμπαν για μια τελεία, και δεν μπήκαν στον κόπο να προσθέσουν π.χ. ένα  "αναγνωρίστηκε οριστικά η παραχώρηση από την Τουρκία";; Παράλογοοοο;;;!
Μου θυμίζει την κλασική σκηνή από το "Χοντρό και Λιγνό" όπου ο Χοντρός, αφού έχει γκρεμιστεί όλο το σπίτι πάνω του, έχει πάρει φωτιά,τον έχει καταβρέξει ο Λιγνός με τη μάνικα για να τον σβήσει και του έχει έρθει κι ένας κουβάς γεμάτος μπογιά στο κεφάλι...εκείνος τινάζει ένα σκουπιδάκι από το πέτο!  ;D ;D ;D

Πέρα από την πλάκα, αν πιστεύετε ότι μπορούμε να πετύχουμε κάτι είμαι μαζί σας (κι ας έχω σωστές αυτές με τον Παπάγο και τον Κριμαϊκό) γιατί θεωρώ απλά απαράδεκτο, για έναν τόσο μεγάλο διαγωνισμό που γίνεται κάθε 2 χρόνια, εδώ και μια δεκαετία περίπου, να μην μπορούν να διατυπώσουν 100 ερωτήσεις χωρίς λάθη και ανακρίβειες!!

Αποσυνδεδεμένος BOEMISSA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #576 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 11:34:53 μμ »
και αυτοί που απάντησαν σωστά στις ερωτήσεις που καίνε τι θα κάνουν? θα τις χάσουν κσι θα πάρουν και αρνητική από πάνω ?????? δεν κατάλαβα ..
 ό, τι θυμάται χαίρεται ο καθένας μου φαίνεται ..
η απάντηση ήταν μια και μόνο μια η σωστή ..αυτό το έλεγε πρώτα πρώτα..

Σκέφτεσαι πολύ εγωιστικά συναδελφισσα. Μην ανησυχείς και δε θα χάσεις τα μόριά σου. Το θέμα είναι να δεχτούν δυο απαντήσεις σωστές, όπως έγινε και με ένα θέμα των δασκάλων. Έκαψε πολύ κόσμο η Ιστορία και δε δικαιολογώ καμία προχειρότητα και ανευθυνότητα του Ασέπ. Μου φαίνεται πως τος ερωτήσεις τις έβγαλαβ στο πόδι που λέμε. Είμαστε απόφοιτοι πανεπιστημίου και όχι σχολαριόπαιδα, για να μας παγιδεύουν και να μας παραπλανούν. Άσε που και εκεί δεν τους παίρνει.
Η μάθηση για όσους ευτυχούν είναι στολίδι και και για όσους ατυχούν καταφύγιο

Αποσυνδεδεμένος CHRISOYLA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 795
  • "Κάτω από την άσφαλτο, υπάρχει παραλία"
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #577 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 11:38:20 μμ »
Δεν έχει σημασία αν τις έχει κάποιος σωστές ή όχι. Σημασία έχει ότι η αδιοριστία δεν ήταν ποτέ δική μας ευθύνη και δε θα μας πείσουν για το αντίθετο. Άποψή μου είναι ότι τα θέματα δεν ήταν δύσκολα, αλλά τρελά. Με παγίδες και ανοησίες (βλ. τα θέματα της υποτιθέμενης λογοτεχνίας), προπαγάνδα και γκάλοπ για την προσωπική σου άποψη (βλ. παιδαγωγικά) δεν αξιολογείς εκπαιδευτικούς. Την άποψη μου για τον ΑΣΕΠ την ξέρετε...είμαι κάθετα αντίθετη. Ακόμα, όμως, και για αυτούς που πιστεύουν ότι πρέπει να υπάρχει αυτές οι παρεμβάσεις αποδεικνύουν την αντιεπιστημονικότητά του και το παιχνίδι "είσαι ο πιο αδύναμος κρίκος", όπου με που... θέλουν όσο το δυνατό περισσότερους αποτυχόντες. Πώς αλλιώς θα πείσουν για τον αριθμό των 480. Ε, όχι. Ξύπνησαν οι σκλάβοι, Αντωνάκη


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:25:22 »

Αποσυνδεδεμένος yotar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #578 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 11:42:18 μμ »
Εννοούσα εκτός της Ιστορίας θέματα

Είστε διευθυντής γυμνασίου και έχετε γραπτή καταγγελία από τους γονείς ενός μαθητή της Γ΄ τάξηςότι ένας εκπαιδευτικός εκδηλώνει κάποιας μορφής αντιπαιδαγωγική συμπεριφορά προς το παιδίτους (για παράδειγμα, το προσβάλλει πολύ συχνά ενώπιον των συμμαθητών του). Στην καταγγελίατους αυτή απαιτούν την απομάκρυνσή του από την τάξη στην οποία φοιτά το παιδί τους. Ποιοςείναι ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος αντιμετώπισης της περίπτωσης αυτής;
α)    Καλώ πρώτα τους γονείς του παιδιού στο σχολείο, συζητώ μαζί τους το θέμα, ώστε να έχω πλήρηενημέρωση, και στη συνέχεια καλώ τον εκπαιδευτικό στο γραφείο μου για να ακούσω και τη δική τουάποψη.
β)    Καλώ πρώτα τον εκπαιδευτικό στο γραφείο μου, συζητώ μαζί του το θέμα, για να ενημερωθώ απόπρώτο χέρι, και στη συνέχεια καλώ τους γονείς του παιδιούστο σχολείο για να ακούσω και τη δική τους άποψη.
γ)    Συζητώ αμέσως με το σχολικό σύμβουλο το θέμα, για να βρω την ενδεδειγμένη λύση, και στησυνέχεια συζητώ με τους γονείς του παιδιού για να ακούσω την άποψή τους.
δ)    Διαβιβάζω χωρίς καμιά καθυστέρησητην καταγγελία στον προϊστάμενο γραφείου στον οποίοπάγεται διοικητικά η σχολική μονάδα την οποία διευθύνω, για να επιληφθεί του θέματος.

Ως σωστή απάντηση δίνεται η β.

Πέρα από το γεγονός ότι η έκφραση "από πρώτο χέρι" παραπέμπει περισσότερο στην κυρά- Κατίνα της γειτονιάς και όχι σε διευθυντή σχολείου,
α) είναι σα να θεωρώ εκ των προτέρων ότι οι γονείς ψεύδονται ή είναι υπερβολικοί, ενώ αντίθετα ο εκπαιδευτικός είναι απόλυτα αντικειμενικός και αξιόπιστος - όταν λέμε "τα ξέρω από πρώτο χέρι" ,δεν είναι σα να λέμε "τα ξέρω καλύτερα από τον οποιονδήποτε" / "η πηγή μου είναι η πλέον αξιόπιστη";;;
β) είναι ανόητο να πω ότι θα καλέσω τους γονείς να ακούσω και τη δική τους γνώμη, εφόσον οι γονείς μου έχουν αναπτύξει γραπτά και με κάθε λεπτομέρεια τη γνώμη τους!

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #579 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 11:47:43 μμ »
και αυτοί που απάντησαν σωστά στις ερωτήσεις που καίνε τι θα κάνουν? θα τις χάσουν κσι θα πάρουν και αρνητική από πάνω ?????? δεν κατάλαβα ..
 ό, τι θυμάται χαίρεται ο καθένας μου φαίνεται ..
η απάντηση ήταν μια και μόνο μια η σωστή ..αυτό το έλεγε πρώτα πρώτα..
Δε ζηταμε να αλλαξουν οι σωστες ωστε να αδικηθει καποιος, αλλα σε αυτες που ειναι δυο οι σωστες επιλογες να ληφθουν και οι δυο ως σωστες, οπως εγινε και με τους δασκαλους. Αυτο πρεπει να γινει και στην ερωτηση με τον Παπαγο και στην ερωτηση με τον Αρχιλοχο. Οσον αφορα την ερωτηση με τα νησια το πιο σωστο ειναι να ακυρωθει γιατι η απολυτως σωστη απαντηση δεν υπηρχε στις επιλογες δηλ. η διακοινωση των μεγαλων δυναμεων. Αν ακυρωθει δε βγαινει ζημιωμενος κανεις ουτε αυτοι που την ειχαν απαντησει σωστα συμφωνα με τον ασεπ.

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #580 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 11:54:11 μμ »
Στην ερώτηση 2 των αρχαίων : Ποιοι συμμετέχουν στη μνηστηροφονία. Αφού σωστή απάντηση είναι η δ. Οδυσσέας, Τηλέμαχος, Εύμαιος, Φιλοίτιος, τότε σωστή απάντηση πρέπει να θεωρηθεί και η Β που αναφέρει τον Οδυσσέα και τον Τηλέμαχο (και στην οποία δεν υπάρχει το επίρρημα "μόνο" ή κάποιο άλλο ανάλογο) . Μέσα στους τέσσερις της δ απάντησης περιλαμβάνονται και οι δύο της β. απάντησης. Άρα σωστή απάντηση αναγκαστικά πρέπει να θεωρηθεί και η β.

Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος galandriel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #581 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 11:55:26 μμ »
και αυτοί που απάντησαν σωστά στις ερωτήσεις που καίνε τι θα κάνουν? θα τις χάσουν κσι θα πάρουν και αρνητική από πάνω ?????? δεν κατάλαβα ..
 ό, τι θυμάται χαίρεται ο καθένας μου φαίνεται ..
η απάντηση ήταν μια και μόνο μια η σωστή ..αυτό το έλεγε πρώτα πρώτα..

Sharon από όλες τις διαμαρτυρίες που έχουν σταλεί ουσιαστικά η αντίρρησή μας είναι στη διατύπωση της ερώτησης, που είτε καμία απάντηση δεν είναι σωστή (αυτό ισχύει ειδικά για την 65), είτε υπάρχει πάνω από μία σωστή απάντηση. Δεν είναι το θέμα να καούν κάποιοι, αλλά τουλάχιστον να μην υπάρξει αρνητική βαθμολογία ή να θεωρηθούν σωστές δύο απαντήσεις ή δεν ξέρω τί άλλο θα μπορούσαν να κάνουν... δική τους η ευθύνη. Εξάλλου θα τους βόλευε πολύ να σφαχτούμε μεταξύ μας.. Προσωπικά θα συμμετέχω σε οποιαδήποτε κίνηση είτε έχω απαντήσει σωστά είτε όχι. Το από ποιους αξιολογούμαι και με ποια κριτήρια με θίγει προσωπικά, περισσότερο από κάποια σωστή απάντηση που μπορεί να χάσω.

Αποσυνδεδεμένος yotar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #582 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 11:57:46 μμ »
 Δε ζηταμε να αλλαξουν οι σωστες ωστε να αδικηθει καποιος, αλλα σε αυτες που ειναι δυο οι σωστες επιλογες να ληφθουν και οι δυο ως σωστες, οπως εγινε και με τους δασκαλους. Αυτο πρεπει να γινει και στην ερωτηση με τον Παπαγο και στην ερωτηση με τον Αρχιλοχο. Οσον αφορα την ερωτηση με τα νησια το πιο σωστο ειναι να ακυρωθει γιατι η απολυτως σωστη απαντηση δεν υπηρχε στις επιλογες δηλ. η διακοινωση των μεγαλων δυναμεων. Αν ακυρωθει δε βγαινει ζημιωμενος κανεις ουτε αυτοι που την ειχαν απαντησει σωστα συμφωνα με τον ασεπ.
[/quote]

Για να είμαστε δίκαιοι, όσοι απάντησαν σωστά  σε κάποια ερώτηση, αν αυτή ακυρωθεί, είναι λιγάκι ζημιωμένοι, γιατί χάνουν το πλεονέκτημα έναντι αυτών που έχουν απαντήσει  λάθος, και όπως όλοι γνωρίζουμε το αν θα διοριστεί κάποιος κρίνεται όχι (απλά) από το πώς έγραψε, αλλά από το πώς έγραψε σε σχέση με τους άλλους...
Αυτό όμως δε σημαίνει τίποτε: οι ερωτήσεις που είναι άστοχα διατυπωμένες με αποτέλεσμα να μην είναι καμία από τις 4 επιλογές σωστή οφείλουν να ακυρωθούν!

Αποσυνδεδεμένος yotar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #583 στις: Φεβρουάριος 12, 2009, 11:59:40 μμ »
Στην ερώτηση 2 των αρχαίων : Ποιοι συμμετέχουν στη μνηστηροφονία. Αφού σωστή απάντηση είναι η δ. Οδυσσέας, Τηλέμαχος, Εύμαιος, Φιλοίτιος, τότε σωστή απάντηση πρέπει να θεωρηθεί και η Β που αναφέρει τον Οδυσσέα και τον Τηλέμαχο (και στην οποία δεν υπάρχει το επίρρημα "μόνο" ή κάποιο άλλο ανάλογο) . Μέσα στους τέσσερις της δ απάντησης περιλαμβάνονται και οι δύο της β. απάντησης. Άρα σωστή απάντηση αναγκαστικά πρέπει να θεωρηθεί και η β.



Εντάξει, τώρα νομίζω το παρακάναμε...

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #584 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 12:02:58 πμ »
Επίσης μια παρατήρηση..

Σε ερώτηση των παιδαγωγικών υπήρχε ο όρος "μαθήματα κορμού" ... Ο όρος είναι παντελώς παρωχημένος, ίσχυε επί εποχής δεσμών.. ίσως και πιο πριν.

Συν τοις άλλοις και αυτό επιβεβαιώνει πόσο άσχετοι είναι οι θεματοθέτες με την σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος BOEMISSA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 748
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #585 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 12:06:02 πμ »
Εγώ πάλι αναρωτιέμαι πότε τις ετοίμασαν αυτές τις έξυπνες ερωτησεις; Για ερωτήσεις του ποδαριού μου μοιάζουν και όχι πανεπιστημιακών,όπως θέλουν να λένε και να θαμπώνουν τοους αδαείς.
Αυτοί το έχουν παρακάνει και όχι εμείς. Μόνο λάθη και ανακρίβειες βρίσκουμε στα φετινά θέματα.
Η μάθηση για όσους ευτυχούν είναι στολίδι και και για όσους ατυχούν καταφύγιο

Αποσυνδεδεμένος yotar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #586 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 12:13:40 πμ »
Επίσης μια παρατήρηση..

Σε ερώτηση των παιδαγωγικών υπήρχε ο όρος "μαθήματα κορμού" ... Ο όρος είναι παντελώς παρωχημένος, ίσχυε επί εποχής δεσμών.. ίσως και πιο πριν.

Συν τοις άλλοις και αυτό επιβεβαιώνει πόσο άσχετοι είναι οι θεματοθέτες με την σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Αυτό είναι μια αλήθεια, κι εμένα μου έκανε εντύπωση ο όρος - παρ' όλο που πρόλαβα κορμό και δέσμες και επομένως ήταν λέξη που χρησιμοποιούσα ως μαθήτρια. Είχα χρόνια να τον ακούσω και με ξένισε εκείνη την ώρα, αλλά μετά το ξέχασα!
Νομίζω ότι πρέπει να επισημανθεί κι αυτό...

Αποσυνδεδεμένος yotar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: θέματα φιλολόγων 2009
« Απάντηση #587 στις: Φεβρουάριος 13, 2009, 12:19:29 πμ »
Εγώ πάλι αναρωτιέμαι πότε τις ετοίμασαν αυτές τις έξυπνες ερωτησεις; Για ερωτήσεις του ποδαριού μου μοιάζουν και όχι πανεπιστημιακών,όπως θέλουν να λένε και να θαμπώνουν τοους αδαείς.
Αυτοί το έχουν παρακάνει και όχι εμείς. Μόνο λάθη και ανακρίβειες βρίσκουμε στα φετινά θέματα.

Μάλλον το κάνουν επίτηδες για να μας πείσουν ότι τα θέματα τα βγάζουν όντως το πρωί των εξετάσεων, μετά από πολύωρο ξενύχτι κεκλεισμένων των θυρών για να μην υπάρξουν - λέμε τώρα - διαρροές! ;D ;D ;D

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32304
  • Τελευταία: Aira
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160428
  • Σύνολο θεμάτων: 19218
  • Σε σύνδεση σήμερα: 786
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 681
Σύνολο: 681

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.