0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
δεῖ ... τῶν ποιητῶν τὰ βέλτιστα μανθάνειν καὶ τῶν ἄλλων σοφιστῶν, εἴ τι χρήσιμον εἰρήκασιν, ἀναγιγνώσκειν: η γενική τῶν ποιητῶν δεν είναι διαιρετική από το τὰ βέλτιστα, αλλά δηλώνει την προέλευση «της μάθησης», οπότε πρέπει να χαρακτηριστεί έμμεσο αντικείμενο, έτσι δεν είναι;
δεῖ ... τῶν ποιητῶν τὰ βέλτιστα μανθάνειν καὶ τῶν ἄλλων σοφιστῶν, εἴ τι χρήσιμον εἰρήκασιν, ἀναγιγνώσκειν: Τη γενική τῶν σοφιστῶν είναι καλύτερο να την χαρακτηρίσουμε διαιρετική από την υποθετική πρόταση (η οποία τότε αντικείμενο στο ἀναγιγνώσκειν) ή απευθείας από το ἀναγιγνώσκειν, ως γενική του μεριστικού αντικειμένου;
Με τον όρο "γενική του μεριστικού αντικειμένου" εννοείς τη γενική μεριστική (genitive partitive), έτσι δεν είναι;
Ίσως σε άλλα συμφραζόμενα να μπορούσες να επικαλεστείς μετωνυμία, όπου έχεις το δημιουργό αντί του έργου (π.χ "Διάβασε όλους τους τραγικούς" αντί "Διάβασε όλες τις τραγωδίες").
Γνωρίζετε αν στις πανελλαδικές πρέπει οι μαθητές να γράψουν στην ευκτική και προστακτική παρακειμένου του ἳσταμαι και τους τύπους ἑσταίην ἑσταίης κ.λπ., ἓσταθι ἑστάτω κ.λπ., καθώς και στον αορίστο των τίθημι, ἳημι, δίδωμι και του τύπους ἐθήκαμεν ἐθήκατε ἒθηκαν, ἣκαμεν ἣκατε ἧκαν, ἐδώκαμεν ἐδώκατε ἒδωκαν;Επίσης, στην ευκτική παρακειμένου του κτῶμαι, πρέπει να γράψουν και τους τέσσερεις τύπους (κεκτημένος εἴην, ἐκτημένος εἴην, κεκτῄμην, κεκτῴμην);
Ὀσους δεύτερους τύπους ρημάτων, ουσιαστικών κλπ. γνωρίζει σωστά ο μαθητής, πρέπει να τους γράψει στην γραμματική στις πανελλαδικές. Αν δεν τους ξέρει σίγουρα, μένει μόνο στους πρώτους τύπους.
Το ερώτημα είναι, τυπικά, σε επίπεδο πανελλαδικών, μπορεί / πρέπει να χαρακτηριστεί παραβολική του τρόπου μια αναφορική πρόταση που εισάγεται με αντωνυμία;
Με την ευκαιρία, δεν ήξερα τον Καρατσώλη, σε ποιο βιβλίο του βρήκες αυτόν τον χαρακτηρισμό;
δεν έχω ούτε τον Smith ούτε το συντακτικό του Κυννέρου