Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - U2

Σελίδες: 12345 ... 8
29
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ - ΠΕ60
« στις: Ιανουάριος 21, 2009, 11:58:48 μμ »
καλησπέρα σε όλο το φορουμ!!!!

Πως σας φαίνεται για πιθανό θέμα τα ΜΜΕ και η σημασία τους στην προσχολική αγωγή?

Ακουσα οτι στην επιτροπή θα συμμετέχει και ο Ματσαγγούρας.  Δεν ξέρω όμως τίποτα περισσότερο και κατα πόσο ραδιο αρβύλα είναι. 

Αυτό που ξέρω ειναι οτι "θα γελάσει και ο κάθε ....πικραμένος" !!!!!!!!!
Ποια ειναι αυτη η ΔΙΑΒΟΗΤΗ επιτροπη;

ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ!!!


30
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ - ΠΕ60
« στις: Ιανουάριος 21, 2009, 11:56:50 μμ »
καλησπέρα σε όλο το φορουμ!!!!

Πως σας φαίνεται για πιθανό θέμα τα ΜΜΕ και η σημασία τους στην προσχολική αγωγή?

Ακουσα οτι στην επιτροπή θα συμμετέχει και ο Ματσαγγούρας.  Δεν ξέρω όμως τίποτα περισσότερο και κατα πόσο ραδιο αρβύλα είναι. 

Αυτό που ξέρω ειναι οτι "θα γελάσει και ο κάθε ....πικραμένος" !!!!!!!!!
Ποια ειναι αυτη η ΔΙΑΒΟΗΤΗ επιτροπη;

31
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουάριος 21, 2009, 07:18:33 μμ »
Καλησπέρα to everybody ;D ;D
 στη σελιδα 144 του οδηγου
η νηπιαγωγος ρωτα το γιαννη γιατι εγραψε 2 φορες τον αριθμο 2 στη λεξη δικιλο?
ο γιαννακης απαντα το ενα 2 ειναι για το ενα κιλο και το αλλο για το αλλο

και ο οδηγος γραφει σχολιο
λεει ο γιαννης αποκαλυπτοντας την εικονιστικη αντιληψη που διατηρει για τη γραφη των αριθμητικών συμβολων


αλλο ενα τετοιο παραδειγμα εικονιστικης αντιληψης μπορει να παραθεσει καποια -ος
παρακαλω???

Περισσοτερα παραδειγματα σε σχεση με αυτο εχει στο κομματι της γλωσσας. Τα παιδια σχηματιζουν εικονιστικες αναπαραστασεις ανθρωπων, φαινομενων, πραγματων και αντιστοιχα τις αποτυπωνουν στο χαρτι. πχ γραφουν τη λεξη λυκος με περισσοτερα γραμματα απ'ο,τι τη λεξη πχ μυρμηγκι, επειδη ο λυκος ειναι μεγαλυτερου μεγεθους, στηριζονται στην εικονα δηλ των δυο ζωων.Αντιστοιχα ,με τους αριθμους, εχει ενα πιο "πετυχημενο" παραδειγμα στον οδηγο, οπου ενα παιδι στα πλαισια μιας μετακινησης με ταξι, αριθμει 1,2,3 ευρω τα ναυλα ΠΡΟΣ τον προορισμο και αναποδα 3,2,1για την επιστροφη(δηλ απο δεξια προς αριστερα), επειδη οπως λεει επιστρεφουν! Μεταφερει στο γραπτο του την εικονα που εχει στο μυαλο του δηλαδη. Τα εγραψα οσο πιο απλα μπορουσα.

32
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουάριος 20, 2009, 08:57:09 μμ »
Ήρθε η ώρα και για μια δική μου απορία ;DΈχω ακούσει πως αν ζητηθεί δραστηριότητα μαθηματικών, καλό θα ήταν να την αναπτύξουμε βάση Bruner. Επειδή δεν έχω καταφέρει να συγκρατήσω και πολλά από τη θεωρία του μιας και δεν την είχα προσέξει ιδιαίτερα στη σχολή θέλω να ρωτήσω το εξής σχετικά με τις αναπαραστάσεις σε πρακτικό επίπεδο. Πραξιακή αναπαράσταση --> το παιδί μετράει γλειφιτζούρια(χειροπιαστό, κίνηση του σώματός του), Εικονιστική αναπαράσταση --> ζητάμε από ένα παιδί να μας πει πόσα γλειφιτζούρια θα έχει αν αρχικά έχει 2 και του δώσουμε ακόμα ένα(εικόνα στο μυαλό του), Συμβολική αναπαράσταση --> ρωτάμε ένα παιδί πόσο κάνει 2+3(αφαιρετικό στοιχείο). Σωστά??
Εεεεε....χμμμμμμ.......νομιζω πως ναι,ετσι εχουν τα πραγματα.

33
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουάριος 20, 2009, 12:21:37 μμ »
H Ε.Σ.Δ εφάρμοζε διακριτα αντικειμενα  ενω η διαθεματικη προσεγγιση αντιμετωπιζει τη γνωση ως ενιαια ολοτητα.

Οχι, Μαιρη, η ΕΣΔ, καθε αλλο, δεν εχει να κανει με διακριτα μαθηματα. Εχει πολλα κοινα με τη διαθεματικη προσεγγιση, ακριβως γιατι ενιαιοποιει τη γνωση(Εξ'ου και Ενιαια), πρεσβευει την ολιστικη προσεγγιση της, απλως το "μειονεκτημα"της ηταν η προσηλωση των νηπ/γων στο "ΘΕΜΑ", με αποτελεσμα να εχουμε στοχοκεντρικο προγραμμα, δηλαδη η εμφαση δινοταν στην κατακτηση των στοχων και οχι στη διαδικασια κατακτησης τους.

34
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« στις: Ιανουάριος 18, 2009, 07:57:28 μμ »
Κοριτσια εγω πιστευω οτι τα πραγματα ειναι μπερδεμενα απο τους ιδιους τους "μεγαλους" που τα εγραψαν!! 
Αν τους ρωτησεις μπορει να μην ξερουν να σου πουν καν την ουσιαστικη εννοια της διαθεματικοτητας! κι αυτο φαινεται και απο συνεδρια που μιλανε οι ιδιοι! ασε δεν συμφωνον μεταξυ τους!!  :-\ Το οτι ουτε οι ιδοι δεν ξερουν τι ζητανε φαινεται ακριβως στην εκφωνηση για την χιονατη, ειναι δυνατον να ζητανε τριες δραστηριοτητες μονο απο μαθηματικα γλωσσα και εικαστικα απο τη στιγμη που ι οι ιδοι μιλανε για διαθεματικοτητα????? θα μπορουσαν να γραψουν : γραψτε τρεις διαθεματικες δραστηριοτητες με θεμα το παραμυθι η χιονατη! ή ας ελεγαν φτιαχτε 3 δραστηριοτητες που να βασιζονται ατο παραμυθι και να εχουν αμεσους στοχους απο τα τρια γνωστικα...ή οτιδηποτε αλλο. Καθομαστε και συζηταμε και αναλυουμε (και καλα κανουμε βεβαια!) τη στιγμη που ακουμα και η εκφωνηση των ιδιων αντικρουεται με τα λεγομενα τους!
Το να γραψει κανεις μας στον ασεπ πιστευω ειναι πολυ υποκειμενικο...περα απο το διαβασμα της καθεμιας παιζει ρολο και πως θα ναι η εκφωνηση, αν ειναι ξεκαθαρη ή οχι,πως θα την αντιληφθει εκεινη την ωρα αλλα κ σε τι εξεταστη θα πεσει... :-\
μου ετυχε, δυο διαφορετικοι καθηγητες να αναλυουν μια παντηση τελειως διαφορετικα. οποτε απο κει και περα η καθεμια κραταει αυτα που εχει καταλαβει, οπως προαναφερθηκε (Φυσικα δεν τα λεω αυτα για να μην αναλυουμε θεματα, αυτο που κανουμε εδω ειναι παρα πολυ σηματικο και βοηθητικο!..απλα στην συγκεκριμενη περιπτωση οι αποψεις ειναι διαφορετικς κ μπερδευουν καπως)  και γραφει δομημενα τεκμηριωμενα και ορθα! προσπαθωντας να εφαρμοζει τη θεωρια και τις αρχες διδασκαλιας στην πραξη.
Αυτα....συγνωμη αν κουρασα... :)
Καλη επιτυχια σε ολες μας!!!!  :) :) :-*

Νομιζω οτι η εκφωνηση της Χιονατης ηταν αρκετα ξεκαθαρη. Ζητουσε τρεις ξεχωρες δραστηριοτητες που αναδυθηκαν απο το παραμυθι, αυτο που ειπες.............. θα μπορουσαν να γραψουν : γραψτε τρεις διαθεματικες δραστηριοτητες με θεμα το παραμυθι η χιονατη! ή ας ελεγαν φτιαχτε 3 δραστηριοτητες που να βασιζονται ατο παραμυθι και να εχουν αμεσους στοχους απο τα τρια γνωστικα...ή οτιδηποτε αλλο απλως -απ 'ό,τι μου ειπε καταρτισμενο ατομο- η διευκρινηση εγινε για να μην ενταξουν γραφη/εικαστικα/μαθηματικα σε μια δρασηριοτητα δραματοποιησης που ειναι το συνηθες μετα απο αναγνωση παραμυθιου, καθως εμπεριεχει και τα τρια.

35
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« στις: Ιανουάριος 18, 2009, 01:16:02 μμ »
επειδη δεν θέλω να εκθεσω περισσοτερα στοιχεια για το ατομο της απλα σου αναφερω οτι δεν εχει ενα απλο και ταπεινο πτυχιο ... απλα σου λεω μονο οτι εχει διδαξει και σε πανεπιστημιο σε τμημα νηπιαγωγων τεσπαντων δεν εχει ειλικρινα καμμια σημασια , εγω προσωπικα παρακαλω να μην συνεχισουμε αυτο το θεμα με το υπουργειο κτλ ειναι εκτος θεματος  και δεν σεβομαστε το χωρο...... και φυσικα δεν με στενοχωρησες  :D αν ηταν να στενοχωριεμαι με τετοια τοτε....... ;D ;D ;D
ας μιλησουμε για τις δραστηριοτητες


γραφει η u2


μιλαμε για διαθεματικοτητα, αλλα το τι θα κατακτησουν τα παιδια απο αλλες γνωστικες περιοχες με το περας ΜΙΑΣ προγραμματισμενης δραστηριοτητας, ΔΕΝ το αναφερεις αρχικα ως βασικη σου επιδιωξη. ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.


δεν σε διορθωνω γιατι συμφωνω ;) ;)
το αναφερεις ομως στις επιδιωξεις μετα τις βασικες
Πώς συμφωνεις βρε Μαιρη μου, εφοσον συνεχιζεις να εχεις αλλη αποψη; .................. ??? ???Εν παση περιπτωσει, ας μεινει ο καθενας μας στην αποψη του. Σεβαστες ολες.

36
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« στις: Ιανουάριος 18, 2009, 12:51:25 μμ »
Τα πάντα σχετίζονται αφενός μεν με το αναλυτικό πρόγραμμα που χρησιμοποιείς κάθε φορά, αφετέρου με την εκφώνηση του θέματος στις εξετάσεις.
Ειδικότερα, σε ένα μοντεσοριανό σχέδιο μαθήματος θα δείτε να αναφέρονται και έμμεσοι στόχοι (επιδιώξεις για να μη σας μπερδέψω) που αφορούν άλλα γνωστικά αντικείμενα και πιθανές πρεκτάσεις (μετά την ολοκλήρωση της δραστηριότητας και που πάλι αφορούν άλλα γνωστικά αντικείμενα) και επέκταση (πάλι μετά την ολοκλήρωση της δραστηριότητας και αφορά το ίδιο γνωστικό αντικείμενο, αλλά με λίγο πιο προωθημένο στόχο).
Σε ένα πρόγραμμα Copple & Sigel, όμως,  δε θα βρείτε στόχους από άλλα γνωστικά αντικείμενα, παρά μόνο από τις Φ.Ε..

Το δεδομένο είναι ότι η γνώση είναι μία ενιαία, όπως και η πραγματικότητα και η κατάτμησή της σε γνωστικά αντικείμενα έχει γίνει καθαρά για λόγους μείωσης της αβεβαιότητας και της ανασφάλειας που διακατέχει τον άνθρωπο απέναντι στην συνθετότητα της ζωής του.

Γιαυτό θα έχετε στο νου σας το εξής:
Αν αποφασίσετε να κάνετε μια δραστηριότητα, ένας είναι ο βασικός στόχος πάνω στον οποίο χτίζετε τη δραστηριότητα και με βάση τον οποίο θα αξιολογήσετε την όλη διαδικασία. (εξ ου και η διόρθωση της συμβούλου προς τη Sophie, διόρθωση που με βρίσκει σύμφωνη). (Ως τρισμέγιστη αυθεντία άλλωστε... ::) ::) :P)

 Αν αποφασίσετε να συμπεριλάβετε κι άλλους στόχους αυτοί είτε θα πραγματώνονται ταυτόχρονα λόγω της φύσης της γνώσης (γιατί τα γνωστικά αντικείμενα εμπλέκονται μεταξύ τους και στην πραγματικότητα δεν υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές) αλλά δεν τροποποιείτε για χάρη τους τη δραστηριότητα ή θα ακολουθούν ως πιθανές προεκτάσεις του θέματος, που όμως θα αφορούν καινούριες δραστηριότητες που θα ακολουθήσουν αυτήν που περιγράφετε. Τα κουταλάκια  που αναφέρθηκαν για παράδειγμα είναι άλλη δραστηριότητα μετά τη συνταγή.

Κατά την ταπεινή μου γνώμη ένα πλήρες σχέδιο μαθήματος θα πρέπει να τα περιλαμβάνει όλα, όμως και πάλι παίζει πολύ σημαντικό ρόλο η διατύπωση του θέματος στις εξετάσεις για να επιλέξετε πώς θα κινηθείτε.
Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω πάντως με τη Sophie. Sorry για το μεγάλο ποστ πήρα φόρα πάλι.
Βρε Ριτα, τι καταπληκτικα δομημενος γραπτος λογος ειναι αυτος; Χαιρομαι παραγματικα να διαβαζω εσενα και τη Σοφη..............and then I think to myself:"που πα ρε Καραμητρο ξυπολητος στ'αγκαθια;;......!"

37
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« στις: Ιανουάριος 18, 2009, 12:38:33 μμ »
Δε θα γράψω κάτι παραπάνω για το θέμα...νομίζω πως ό,τι είχα να πω το εξήγησα και το υποστήριξα όσο μπορούσα καλύτερα. Δεν πιστεύω ότι έγραψα κάτι που είναι αντίθετο με τη φιλοσοφία του νέου αναλυτικού γιατί, με αυτό το σκεπτικό, πες μου Μαίρη, πώς εξηγείς το θέμα με τη Χιονάτη που ζητούσε τρεις διακριτές δραστηριότητες από γλώσσα, μαθηματικά, δημιουργία-έκφραση? Το ότι από μία δραστηριότητα μπορείς να πάρεις αφορμή και να δουλέψεις πολλές γνωστικές περιοχές δεν σημαίνει ότι ξεκινάς και αποφασίζεις να κάνεις τη δραστηριότητα με ένα σύνολο επιδιώξεων από παντού. Αυτό το κάνεις όταν σχεδιάζεις μία θεματική προσέγγιση.

Έχεις κάθε δικαίωμα (κι έτσι πρέπει κιόλας!) να εμπιστεύεσαι την καθηγήτριά σου γιατί τότε δεν έχει νόημα να δίνεις τα ωραία σου λεφτουδάκια. Αλλά το τι κατάταξη είχε η συνάδελφος σε ένα διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, εμένα δε μου λέει απολύτως τίποτα. ::) Υπάρχουν κοπέλες έξω, μάχιμες νηπιαγωγοί, αλλά και εδώ μέσα που βρέθηκαν σε "χαμηλότερη" θέση ( :P) από εμένα στον πίνακα ή, ακόμα ακόμα, δεν υπήρξαν ποτέ στους περιβόητους "διοριστέους" (αλλά μπήκαν μέσω προϋπηρεσίας), που, προσωπικά, τις θεωρώ κλάσης ανώτερες από μένα και κυριολεκτικά τους βγάζω το καπέλο... 8) Το ότι δουλεύει αυτή τη στιγμή στο ΥΠΕΠΘ επίσης δεν είναι απόδειξη ικανοτήτων αλλά "γερού δοντιού"! ;D (ρίξε μία ματιά στον πίνακα των μονίμων σε σχετικές συζητήσεις...). Όταν περάσεις τη διαδικασία του ΑΣΕΠ, πίστεψέ με, θα αναθεωρήσεις και θα πάψεις να βγάζεις συμπεράσματα για τις γνώσεις ή τις ικανότητες των συναδέλφων ανάλογα με τη σειρά κατάταξης του ΑΣΕΠ. Αυτός ο διαγωνισμός (το έχω ξαναπεί) δεν ξεχωρίζει τους καλύτερους-κανότερους εκπαιδευτικούς. :P
Θα προτιμούσα να υποστηρίξεις την άποψή σου με δικά σου επιχειρήματα παρά να μου πεις θα το κάνω επειδή μου το είπε η καθηγήτρια και άρα είναι σωστό. Σκέψου μόνο ότι θα μπορούσα εγώ να είμαι στη θέση της και να σου έλεγα να γράψεις αυτό που λέω και τώρα. Προφανώς εμένα θα εμπιστευόσουν γιατί θα ήμουν καθηγήτριά σου. ;D
Και με την ευκαιρία όλου αυτού (και τελείωνω γιατί...λόγο έβγαλα τελικά! ;D) να συμπληρώσω, περισσότερο απευθυνόμενη στη U2 που ζήτησε βοήθεια από τις "διορισμένες", ότι αυθεντία δεν είναι κανένας. Προσωπικά θα ήθελα πολύ να ακούσω τη γνώμη όλων, άσχετα από διορισμό ή όχι... ;) Βασιστείτε στις δυνάμεις σας και, κυρίως, στις γνώσεις σας και στο μυαλό σας κορίτσια!!!!! :) :-* :-* :-*

ΥΓ. Συγνώμη για την "κατάχρηση" του χώρου για μία απάντηση που παρέκλινε από το αρχικό θέμα! :-\
Σοφη μου, δεν ζητησα ακριβως "βοηθεια", αλλα αποψεις. Οπως και ναχει, σ'ευχαριστω γι'αυτες γενικοτερα.Αναμενω κι αλλες.................ΟΚ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

38
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« στις: Ιανουάριος 18, 2009, 12:33:53 μμ »
Καλησπέρα σας.

Ας πω και εγώ τη γνώμη μου  ;D
Θεωρώ πως αν τίθεται ερώτημα σχετικό με κάποιο γνωστικό αντικείμενο ( ας πούμε γλώσσα ), επιβάλλεται καραρχήν το αυτονόητο, να βάλεις τις  σχετικές με γλώσσα επιδιώξεις. Τώρα αν προκύψουν και μαθηματικές επιδιώξεις, όπως στο παράδειγμα της συνταγής, δεν νομίζω πως μπορείς να το προβλέψεις κατά την εκκίνηση της δραστηριότητας, άρα  θεωρώ κάπως άστοχο να δηλώσεις τις επιδιώξεις για τα μαθηματικά πριν την εφαρμογή. Ωστόσο στο τέλος της περιγραφής της δραστηριότητας, θεωρώ σκόπιμο να αναφέρεις επιγραμματικά όποιες άλλες επιδιώξεις προέκυψαν και σχετίζονται με τα υπόλοιπα γνωστικά αντικείμενα, όπως για παράδειγμα μαθηματικα --> μέτρηση  ή αντιστοίχηση υλικών με σκέυη κλπ

++φωνω αν και στο συγκεκριμενο με τη συνταγη γνωριζεις οτι θα αναφερθουν και τα μαθηματικα αφου εχουμε υλικα ποσοτητες κτλ και μονο οταν θα δείξεις στα παιδια το βιβλιο και το επεξεργαστειτε παρεα θα ανατρεξετε απο τα περιεχομενα στη σελιδα που ειναι η συνταγη που θα φτιαξετε ( παλι μαθηματικα ;) ;) ;)   )

Η ΤΑΠΕΙΝΗ μου αποψη ειναι πως καταρχας ηταν ατυχες το παραδειγμα με τη δραστηριοτητα της μαγειρικης και μας μπερδεψε περισσοτερο. Ο λογος που το λεω αυτο ειναι διοτι οι δραστηριοτητες μαγειρικης ενδεικνυνται ΚΥΡΙΩΣ για επιτευξη μαθηματικων επιδιωξεων, οποτε εκει αναφερεις και -ως δευτερευουσες- καποιες επιδιωξεις απο γλωσσα πχ προφορικο λογο καθως -το"χω πει πολλες φορες και γινομαι κουραστικη- η γλωσσα διατρεχει ολα τα προγραμματα και αυτο δεν ισχυει και αντιστροφα για τις αλλεςγνωστικες περιοχες. Βλ ΔΕΠΠΣ. Ναι, μιλαμε για διαθεματικοτητα, αλλα το τι θα κατακτησουν τα παιδια απο αλλες γνωστικες περιοχες με το περας ΜΙΑΣ προγραμματισμενης δραστηριοτητας, ΔΕΝ το αναφερεις αρχικα ως βασικη σου επιδιωξη. ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

39
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« στις: Ιανουάριος 18, 2009, 12:35:26 πμ »
Λοιπον, η Σοφη μας εξεθεσε την αποψη της. Ritalamp. RETA, Selas αι λοιπες διορισμενες συναδελφοι, περιμενουμε αποψεις.Νομιζω πως το θεμα καιει...............κυριως για εμας τις υποψηφιες.

40
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« στις: Ιανουάριος 17, 2009, 11:24:13 μμ »
Περιμενω εναγωνιως απαντησεις. Διαβαζουμε νυχθημερον θεωριες επι θεωριων και σε πρακτικα θεματα πνιγομαστε σε μια κουταλια νερο!!!!!!!!!!
Καληνυχτα.

41
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« στις: Ιανουάριος 17, 2009, 11:21:30 μμ »
Εγω-για να εκθεσω την δικη μου ταπεινη αποψη και διορθωσε με Σοφη αν εχω καταλαβει λαθος- νομιζω πως αυτο που θελει να μας εξηγησει η Σοφη ειναι πως πρεπει να εστιασουμε στην εκφωνηση και να την αποκωδικοποιησουμε. Αν μας ζητησουν ΜΙΑ δραστηριοτητα οπως πχ αυτη με την βροχη που ειχε να κανει με φυσικο περιβαλλον- καθως το ελεγε καθαρα-, αναφερουμε τις επιδιωξεις μας που αφορουν σε επιδιωξεις απο τη γνωστικη περιοχη του Φυσικου περιβαλλοντος ΚΑΙ ΜΟΝΟ, ασχετως αν εμπλεκονται κατα την "εκτελεση" της δραστηριοτητας και διασυνδεσεις με αλλες μαθησιακες περιοχες. Εκτος από τη γλωσσα  βεβαιως ,που συμφωνα με το ΔΕΠΠΣ διατρεχει όλα τα προγραμματα(οπως και η τεχνολογια και επικοινωνια). Σοφη πες μου αν κανω λαθος, θα το εκτιμουσα.
Εννοω πως εδω στις επιδιωξεις μας θα μπορουσαμε πχ να εχουμε επιδιωξεις απο προφορικο λογο-παρολο που εχουμε Φ Επιστημες πχ -να περιγραφουν-να εμπλουτισουν το λεξιλογιο τους.............ακριβως και μονο επειδη η γλωσσα μπορει να διατρεχει ολα τα προγραμματα, οχι ομως αν πχ μας ζητησουν απο τηνγνωστικη περιοχη της γλωσσας μια δραστηριοτητα να γραψουμε επιδιωξη πχ-να ταξινομουν...ακομη κι αν χρειαστει να ταξινομησουν  χαριν της διεξαγωγης της δραστηριοτητας. Δεν ξερω..............μηπως ειμαι βαθεια νυχτωμενη......;;;

42
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Διαθεματική δραστηριότητα
« στις: Ιανουάριος 17, 2009, 11:11:23 μμ »
Εγω-για να εκθεσω την δικη μου ταπεινη αποψη και διορθωσε με Σοφη αν εχω καταλαβει λαθος- νομιζω πως αυτο που θελει να μας εξηγησει η Σοφη ειναι πως πρεπει να εστιασουμε στην εκφωνηση και να την αποκωδικοποιησουμε. Αν μας ζητησουν ΜΙΑ δραστηριοτητα οπως πχ αυτη με την βροχη που ειχε να κανει με φυσικο περιβαλλον- καθως το ελεγε καθαρα-, αναφερουμε τις επιδιωξεις μας που αφορουν σε επιδιωξεις απο τη γνωστικη περιοχη του Φυσικου περιβαλλοντος ΚΑΙ ΜΟΝΟ, ασχετως αν εμπλεκονται κατα την "εκτελεση" της δραστηριοτητας και διασυνδεσεις με αλλες μαθησιακες περιοχες. Εκτος από τη γλωσσα  βεβαιως ,που συμφωνα με το ΔΕΠΠΣ διατρεχει όλα τα προγραμματα(οπως και η τεχνολογια και επικοινωνια). Σοφη πες μου αν κανω λαθος, θα το εκτιμουσα.

Σελίδες: 12345 ... 8

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160836
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 955
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 28
Επισκέπτες: 547
Σύνολο: 575

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.122 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.