Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - papagalia

Σελίδες: 123 ... 42
1
 Οι ιδιωτικής και μπήκαν με μέσον και δούλεψαν τόσα χρόνια κοντά στο σπιτάκι τους, από επιλογή τους, εφόσον οι περισσότεροι θα είχαν διοριστεί (κάτι πτυχία από το 1983 είδα και έπαθα πλάκα) και έκαναν και τα ιδιαιτεράκια τους και ασεπ δεν έδωσαν πότε και τώρα με ωραιότατες συνεννοημένες απολύσεις, λίγο πριν τη σύνταξη (και το αφεντικό συμφέρει και αυτούς τους ίδιους) μεταπηδούν στο δημόσιο και παίρνουν τις θέσεις των κορόιδων με τις επιτυχίες ασεπ και τη βαλίτσα στο χέρι. Και πάλι αυτοί θα δουλέψουν δίπλα στα σπίτια τους.
 
Είχαν πρόγραμμα.

2
Αντε, παιδες, κάναμε τη βουτια μας...δροσιστήκαμε...Του χρόνου πάλι :P. Πάντως, ας διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας, σκεπτόμενοι ότι πολλοί εκπαιδευτικοί κάνουν αιτηση για συνταξιοδότηση, επομένως, ναι μεν, χάνουμε θέσεις κάθε χρόνο, αλλά αυξάνονται και τα κενά . Μια η άλλη βγαίνει, αν το καλοσκεφτει κανείς.

3
επεσε η σελιδα

4
Άρα συνοψίζοντας: Ισχύει το πλαφόν των 60 μηνών. Τα δυσπρόσιτα δεν διπλασιάζονται. Οι τρίτεκνοι δεν προηγούνται κατά 20% . Μετράει ο βαθμός του ασεπ του 2008 και του 2006 (στο μισό).  Κατάλαβα κάτι λάθος;

5
Αγαπητοί συνάδελφοι αποφάσισα να υλοποιήσω φέτος το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εικονική Επιχείρηση» (http://sen-programs.senja.gr/programmes/eikoniki-epixeirisi) του Junior Achievement Ελλάδας  το οποίο έχει αναγνωριστεί από το Γραφείο Επιχειρηματικότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως “H καλύτερη εφαρμογή πρακτικής στην εκπαίδευση που αφορά στην επιχειρηματικότητα των μαθητών”. Το πρόγραμμα είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων, και υλοποιείται και εντός του ωρολογίου προγράμματος (σε προαιρετική βάση). Γενικά μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και στα παιδιά το ίδιο με πολλές δράσεις και εκδηλώσεις (https://youtu.be/L1ecrMUrubg) και θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κάποιος συνάδελφος που να το υλοποίει ή να το έχει υλοποιήσει παλιότερα;

6
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Α' Φάση Φιλολόγων
« στις: Σεπτέμβριος 28, 2015, 09:25:15 πμ »
Πρέπει να βγουν πρώτα οι οριστικοί πίνακες. Μετά θα βγει η φάση. Καληνύχτα σας δηλαδή...

7
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Α' Φάση Φιλολόγων
« στις: Σεπτέμβριος 23, 2015, 08:37:45 πμ »
Πότε αναμένεται η α΄φάση;

8
Από ό, τι έχω καταλάβει, το ΦΕΚ ισχύει για όσους θέλουν να ενταχθούν στους πίνακες ειδικής αγωγής. Αν κάποιος έχει πάρει ήδη την αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ, το καταθέτει το μεταπτυχιακό κανονικά στη δουλειά του, έτσι δεν είναι; Ή ακυρώνεται η αναγνώριση αναδρομικά;

9
Μπορεί κάποιος να γράψει εδώ τί ακριβώς διεκδικούν όσοι έχουν προσφύγει; Εγώ καταλαβαίνω ότι ζητούν να μη μετράει η προυπηρεσία στον πίνακα των αναπληρωτών, αλλά ο βαθμός ΑΣΕΠ. Ποιος βαθμός όμως και σε ποιον ΑΣΕΠ. Αν κάποιος έχει πολλές επιτυχίες, κρατάει το μεγαλύτερο βαθμό; Μετράει μόνο ο ΑΣΕΠ του 08΄; Η προυπηρεσία όλων αυτών των χρόνων, που προέκυψε από επιτυχία για ποιο λόγο να μη μετράει; Μπορεί κάποιος που γνωρίζει την υπόθεση να γίνει λίγο πιο συγκεκριμένος;

10
Παιδιά, έχει βγει καμιά εγκύκλιος και δεν την έχω δει;

11
Ευχαριστώ KONSTANTINOS30. Καλή δύναμη σε όλους μας.

12
Καλημέρα σε όλους! Έχουμε κανένα νεότερο για την νεα εγκύκλιο; Δεν έχω πολύ χρόνο να διαβάζω όλα τα μηνύματα. Εύχομαι να τα βρούμε κάποια στιγμή μεταξύ μας. Μου λείπει το παλιό pde...(Πριν το 2010)

13
Στην τελική, εμένα στο σχολείο μου έχουν υπηρετήσει και άνθρωποι με 3 παιδιά, γυναίκες με νεογέννητα, άνθρωποι που κάθε 15 μέρες έπρεπε να πληρώνουν τα μαλλιά της κεφαλής τους για να μετακινηθούν σε αγαπημένα τους πρόσωπα που αντιμετώπιζαν προβλήματα υγείας. Τα δυσπρόσιτα δεν είναι είναι χώρος υποδοχής μόνο των νέων και ελεύθερων από υποχρεώσεις συναδέλφων.
Κανονικά η υπηρεσία σε αυτά τα μέρη θα έπρεπε να παρέχει και πρόσθετες διευκολύνσεις (π.χ. επίδομα ενοικίου), όχι μόνο το διπλασιασμό, ο οποίος σε συνθήκες παρατεταμένης αδιοριστίας μάλιστα λειτουργεί ως τιμωρία και απειλή και όχι ως κίνητρο. "Κυνήγα κορόιδο δυσπρόσιτα επί 5,6, 10 χρόνια για να μη σε προσπεράσουν οι υπόλοιποι στον πίνακα αναπληρωτών", έτσι σκέφτεται το υπουργείο. Η λύση είναι να εκκινήσει εκ νέου η διαδικασία μόνιμων διορισμών. Ποιον ενοχλούσε ο διπλασιασμός των δυσπροσίτων όσο πραγματοποιούνταν μόνιμοι διορισμοί;
++++++++++++++++

14
Καλές οι συζητήσεις για τον τρόπο διορισμού και τους πίνακες αναπληρωτών, αλλά πέρα από όλα αυτά, υπάρχει και ένα ζήτημα ουσίας. Αντε, ότι η σχολική χρονιά καθυστερεί και αργούν να καλέσουν αναπληρωτές στα σχολέια. Με την ύλη τί γίνεται; Υπενθυμίζω ότι σε κάποιες περιοχές της χώρας, δεν υπάρχουν ούτε φροντιστήρια. Πώς θα δώσουν τα παιδιά αυτά εξετάσεις; Το κράτος δεν είναι υποχρεωμένο να παρέχει σε όλους τους μαθητές ίσς ευκαιρίες; Γιατί λοιπόν τα παιδάκια στα ακριτικά νησιά, να αρχίσουν φιλολογικά π.χ. 3 μήνες αργότερα από τους συμμαθητές τους στην Αθήνα; Εκεί δεν υπάρχει μόνιμο προσωπικό και τα σχολεία λειτουργούν με αναπληρωτές. Αν κάθε χρόνο τα παιδιά χάνουν τόσες ώρες μαθημάτων, αυτό δεν είναι κατάφωρη αδικία; Έχω δύο παιδάκια και δεν θα δεχόμουν να έρχεται Οκτώβρης και τα παιδιά μου να μην έχουν διδαχθεί Νεοελληνική γλώσσα.
 Εκτός και αν αρχίσουμε τις βλακείες και περικόπτουμε ώρες από τα δικά μας μαθήματα για να κάνουμε γλώσσα, π.χ. μένουμε πίσω στην Οδύσσεια ή κάνουμε πασαλείμματα, για να προλάβουμε να κάνουμε την έκθεση. Τα νεύρα μου. Προσωπικά, δεν μπορώ να τρέχω να βγάζω την ύλη, δεν μου αρέσουν οι προχειρότητες και θέλω να μη μου θέτουν τέτοιου είδους εμπόδια στη δουλειά μου. Σκοπεύω να τηλεφωνήσω στο υπουργείο για το λόγο αυτό, όποιος συμφωνέι μαζί μου, ας τηλεφωνήσει επίσης. Είναι πολύ βασικό θέμα.

Σελίδες: 123 ... 42

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160763
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 460
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 389
Σύνολο: 409

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.087 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.