*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά  (Αναγνώστηκε 480810 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος annie.d

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 955
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2590 στις: Μάιος 19, 2024, 08:57:47 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:51:04 »

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2386
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2591 στις: Μάιος 21, 2024, 02:06:31 μμ »
Σπαζοκεφαλιά για δυνατούς λύτες.
Δεδομένα: σε κλάδο τεχνικής ειδικότητας δίνονται 0 κενά για μεταθέσεις. Κανένας δεν έρχεται, κανένας δεν φεύγει. Στις μετατάξεις δίνονται 0 κενά. Στη ρύθμιση υπεραριθμίας δίνονται δύο κενά και κανένα πλεόνασμα. Τα κενά δεν αφορούν τεχνολογία γυμνασίου αλλά ΕΠΑΛ. Πώς γίνεται αυτό;
Περιμένω απαντήσεις.
Υ.Γ. Υπάρχει απάντηση απλά γράφω τον γρίφο γιατί σε πολλούς φαίνεται παράξενο όταν το βλέπουν.

Απάντηση. Ίσως υπάρχουν σε 3 σχολεία πλεονάσματα 5-6 ωρών που δεν καθιστούν κάποιους αυτόματα υπεράριθμους αφού δεν παραβιάζεται το 12. Άρα σε επίπεδο μεταθέσεων έχουμε 3*6=18, στα δύο οργανικά πλέον έχουμε 2*12=24. Άρα ναι μεν δύο οργανικά για εσωτερική κατανάλωση αλλά 24-18=6 ώρες, επομένως 0 κενά για μεταθέσεις, μετατάξεις, διορισμούς.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 21, 2024, 02:38:51 μμ από kapoioskapoukapote »
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2953
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2592 στις: Μάιος 21, 2024, 05:22:00 μμ »
Αλλιώς υπολογίζονται τα κενά για μεταθέσεις-μετατάξεις-διορισμούς κι αλλιώς για τις οριστικές τοποθετήσεις. Στις οριστικές παν ανά σχολείο. Στα πρώτα ομαδοποιούνται ανά διεύθυνση.

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1811
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« Απάντηση #2593 στις: Σήμερα στις 08:09:57 πμ »
Σπαζοκεφαλιά για δυνατούς λύτες.
Δεδομένα: σε κλάδο τεχνικής ειδικότητας δίνονται 0 κενά για μεταθέσεις. Κανένας δεν έρχεται, κανένας δεν φεύγει. Στις μετατάξεις δίνονται 0 κενά. Στη ρύθμιση υπεραριθμίας δίνονται δύο κενά και κανένα πλεόνασμα. Τα κενά δεν αφορούν τεχνολογία γυμνασίου αλλά ΕΠΑΛ. Πώς γίνεται αυτό;
Περιμένω απαντήσεις.
Υ.Γ. Υπάρχει απάντηση απλά γράφω τον γρίφο γιατί σε πολλούς φαίνεται παράξενο όταν το βλέπουν.

Απάντηση. Ίσως υπάρχουν σε 3 σχολεία πλεονάσματα 5-6 ωρών που δεν καθιστούν κάποιους αυτόματα υπεράριθμους αφού δεν παραβιάζεται το 12. Άρα σε επίπεδο μεταθέσεων έχουμε 3*6=18, στα δύο οργανικά πλέον έχουμε 2*12=24. Άρα ναι μεν δύο οργανικά για εσωτερική κατανάλωση αλλά 24-18=6 ώρες, επομένως 0 κενά για μεταθέσεις, μετατάξεις, διορισμούς.
Ομως αν ηταν το ενα απο τα δυο -12 σε μια δευτερη ομαδα σχολειων τοτε απο την1η ομαδα= +18-12=6 που δεν βγαζει κατι και στην  2η ομαδα= -12 δινει ενα ελλειμμα σε επιπεδο περιοχης μεταθεσης για μεταθεση/διορισμο.
Κι αν ηταν το ετερο -12 σε μια τριτη ομαδα τοτε 1η ομαδα= =18 δηλ 1 πλεονασμα, 2η ομαδα= -12 δηλ 1 ελλ και 3η ομαδα= 1 ελλ και συνολικα 1 πλεονασμα - 2 ελλειμμ= 1 ελλειμμα για μεταθεση.
Κι αν ηταν τα 3 εξαρια πλεονασματα σε τρεις διαφορετικες ομαδες σχολειων και τα δυο ελλειμμτικα 12αρια το καθενα σε διαφορετικη ομαδα, δηλ συνολικα 5 ομαδες σχολειων τοτε θα εβγαιναν 2 κενα για μεταθ/διορ.
Γενικα δεν μπορει να βγει ακρη κοιταζοντας μεμονωμενα τα κενα για μεταθεσεις ή τα κενα για οργανικες τοποθετησεις σε σχολεια γιατι μπορει να δεις σε μια περιοχη μεταθεσης μηδεν κενα για τοποθετησεις σε σχολειο και στην ιδια περιοχη 20 κενα για μεταθεση[ δεν ειναι υπερβολικο το σχημα γιατι μπορει να συμβει στην πραγματικοτητα] και να ακουμε φωνες του τυπου "πηραμε 20 μεταθεση και δεν βρηκαμε ουτε ενα κενο για τοποθετηση αρα αυτη η διευθυνση δεν ξερει τι της γνεται", ενω η αληθεια ηταν οτι μια χαρα ηξερε τι της γινεται καθως και το αναποδο δηλ 20 οργανικα κενα για τοποθετηση σε σχολειο και μηδεν κενα για μεταθεση/διορισμο και να υπαρχουν φωνες "τα κρυψανε τα κενα".
Μονο αν εχουμε την εικονα του καθε σχολειου χωριστα και το πως ειναι κατανεμημενα ανα ομαδες μπορουμε να ειμαστε ακριβεις στις διαμαρτυριες μας
« Τελευταία τροποποίηση: Σήμερα στις 08:18:35 πμ από g.t »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160875
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 974
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 742
Σύνολο: 760

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.