Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - usualsuspect

Σελίδες: 1 ... 456
71
Πάνω στο μενού: Αρχεία -> Προσθήκη αρχείου

πήγα εκεί και βγάζει:
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Συνέβη ένα σφάλμα!
Σας επιτρέπει να προσθέσετε αρχεία για την διαχείριση αρχείων.


και δεν μπορω να κάνω κάτι άλλο ,
για δοκίμασε σε παρακαλώ σε σενα το βγάζει ?

72
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Νέος Υπουργός Παιδείας
« στις: Σεπτέμβριος 29, 2015, 05:07:36 μμ »
θέλω να ανεβάσω εκαθαρισμένους πίνακες βιολογων χημικων φυσικών αλλά δεν ξερω τον τρόπο

μπορει να βοηθήσει κάποιος ?

σύγνωμη για το of topic

73
Συγνώμη usualsuspect, μπορείς να μου εξηγήσεις το συλλογισμό σου?
Αφού σου είπα και σε άλλο τοπικ ότι σε αυτές τις χώρες κάνουν περισσότερη Βιολογία από την Ελλάδα και λιγότερη Φυσική από την Ελλάδα.
Άρα γιατί δεν δημιουργούν περισσότερο πλεόνασμα σε ιατρικό προσωπικό? Μήπως γιατί εκεί οι άνθρωποι δεν είναι κολλημένοι στον 19ο αιώνα και καταλαβαίνουν ότι την Βιολογία (που κανουν παραπάνω από ότι στην Ελλάδα) δεν την κάνουν μόνο για Ιατρικά και Παραιατρικά?
Και επιτέλους οι υπόλοποι γιατί δεν καταλαβαίνετε ότι ο λόγος που αυξάνεται η Βιολογία είναι μια εναρμόνιση της χώρας μας με τον υπόλοιπο κόσμο, όπου κάνουν περισσότερη Βιολογία από την Ελλάδα, και λιγότερη Φυσική από την Ελλάδα. Δεν είναι κακό να έχετε άλλες προτεραιότητες από τον υπόλοιπο πλανήτη. Μάλιστα σε μια συντεταγμένη συζήτηση όπου θα συμμετέχουν όλοι οι επιστήμονες, χωρίς τις διακρίσεις που δυστυχώς βλέπω ότι κάποιοι θέλετε να παραμείνουν, και όχι μόνο εναντίον της Βιολογίας, θα δεχόμουν αν η πλειοψηφία αποφάσιζε να δεχτεί τις προκαταλήψεις σας. Το βάρος της ευθύνης θα μοιράζονταν σε όλους μας και στα κεφάλια των παιδιών μας δυστυχώς. Σεβαστό.
Όμως, με βάση τους αριθμούς που ξέρετε και κυκλοφορούν, το μόνο κίνητρο για την με΄΄ιωση ή την κατάργηση της Βιολογίας και την αύξηση της Φυσικης, είναι αυτή τη στιγμή η εξασφάλιση των διαχρονικά πλεονάζοντων μόνιμων Φυσικών, που δεν κινδύνεψαν και ούτε υπάρχει τέτοια περίπτωση να κινδυνέψουν ποτέ,  και ταυτόγχρονα η σωτηρία των καημένων αναπληρωτών Φυσικών, που υπάρχει σχέδιο και οδηγία από την διεύθυνση προσωπικού και το τμήμα διορισμών ώστε να καλύψει κενά Βιολογίας και Γεωγραφίας, είτε οι ίδιοι αναπληρωτές απευθείας, είτε να μετακινηθούν οι μόνιμοι σε αυτά για να δημιουργηθούν κενά Φυσικής για τους αναπληρωτές.
Σε ποιό βαθμό η αύξηση της βιολογίας βοήθησε την επαγγελματική αποκατάσταση των Βιολόγων? Διορισμοί δεν έγιναν. Στις προσλήψεις αναπληρωτών μόλις πέρσι και φέτος πήραμε ότι κενά βιολογίας δεν προτίμησαν οι μόνιμοι Φυσικοί και Χημικοί.
Μην κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε. Πέρσι Από -850 οργανικό έλλειμμα Βιολόγων ,έμμειναν -550 λειτουργικά κενά εκ των οποίων μας άφησαν τα 330. Φέτος από -882 οργανικό έλλειμμα, έμμειναν -603 κενά εκ των οποίων αμφιβάλω αν θα μας αφήσουν τα 400, και θα το παρουσιάζετε ότι μας κάνετε και χάρη.
Με αυτά τα νούμερα, είναι αστείο κάποιος, gia 96 να ισχυρίζεται κάποιος ότι υπάρχει εκτεταμένο φαινόμενο δεύτερης ανάθεσης σε βιολόγοθς. Ξέρετε λίγα μαθηματικά, και παιδιά...... δεν βγαίνει. Μην κοροϊδευόμαστε. ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ. Τώρα επειδή ξέρω με ποιούς έχω να κάνω και όπως βλέπετε η διαφορά μου σε αυτά που λέτε είναι ότι εγώ προσπθώ να στηριχτώ σε πανελλαδικά στοιχεία, θα βάλω τα δυνατά μου για να ανακοινωθούν ακριβώς πόσες ώρες είναι κάθε μάθημα ΠΕ04 πόσοι το κάνουν με Α ανάθεση, και πόσοι και ποιοι το κάνουν με Β ανάθεση. Εχετε κάποια αντίρρηση να μάθουμε την αλήθεια και να μιλάμε με πραγματικά στοιχεία. Θα με βοηθήσει κάποιος σε αυτό? ΘΑ με εμποδίσει κάποιος?

Ωραία μου αρέσει η ιδέα σου , εγώ θα σε βοηθήσω σε αυτή την έρευνα .

Θα σου δώσω και άλλη μια ιδέα για έρευνα:

Από τους 188 βιολόγους που μπήκαν σε αυτή την φάση οι 86 δηλ 86/188=46% δεν έχουν ΚΑΜΙΑ επιτυχία στον ΑΣΕΠ και θα κληθούν να κάνουν μαθήματα όπως η Φυσική και η Χημεία σαν β ανάθεση ?
και μέχρι το τέλος της χρονιάς αυτο το ποσοστό όπως καταλαβαίνεις θα αυξηθεί αφού θα πάρει επιπλέον απο τον πίνακα μηδενικών μορίων

 

74

ξέρει κανένας πως να ανεβάσω τον εκαθαρισμένο πίνακα ΠΕ04.01?

εκεί που λέει για συνημμένα και άλλες επιλογές δεν βρήκα κάτι για να ανεβάσω excel ...

75
Δεν είναι αύκολο αυτό να αλλάξει ...
Η Γερμανία , Σουηδία , Αγγλία κλπ χώρες στις οποίες "εξάγουμε" ιατρικά , παραϊατρικά επαγγέλματα , στην ουσία χρησιμοποιούν "αξιοποιούν" το εκπαιδευτικό μας σύστημα για να στελεχώσουν τις αντίστοιχες υπηρεσίες τους .
Δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη...
Πολλές φορές τα ρίχνουμε στην ανικανότητα των δικών μας πολιτικών και δεν θελουμε να παραδεχθούμε ότι οι επιλογές τους εξυπηρετούν ένα συγκεκριμένο μοντέλο ανάπτυξης , το οποίο απλά είναι προς όφελος των κυρίαρχων κρατών της ευρωζώνης και όχι προς το δικό μας ...
Τα ιατρικά , παραϊατρικά επαγγέλματα απαιτούν γνώση και εξοικείωση σε θέματα βιολογίας . Οπότε το σύστημα παιδείας μας αυξάνει τις ώρες προς αυτή την κατεύθυνση , δημιουργεί ένα ρεύμα προς αυτή την επαγγελματική κατεύθυνση και το πλεόνασμα που θα προκύψει θα αξιοποιηθεί στο εξωτερικό ...
λογικό δεν είναι ?

76
και τι σχεση εχει αυτό με τις υπερβολικα πολλες ωρες βιολογιας:
Τα ιατρικά , παραϊατρικά επαγγέλματα απαιτούν γνώση και εξοικείωση σε θέματα βιολογίας . Οπότε το σύστημα παιδείας μας αυξάνει τις ώρες προς αυτή την κατεύθυνση , δημιουργεί ένα ρεύμα προς αυτή την επαγγελματική κατεύθυνση και το πλεόνασμα που θα προκύψει θα αξιοποιηθεί στο εξωτερικό ...
λογικό δεν είναι ?

77
Αν δεν αλλαξει το ωρολογιο προγραμμα γυμνασιου-λυκείου που είναι φορτωμένο με βιολογία, τα πρ[url][url]αγματα θα γινουν ακόμα χειροτερα. Πρέπει να πιεσουμε προς αυτή την κατευθυνση και φυσικα να κινητοποιηθει η ΕΕΧ με τον νεο υπουργό αμεσα

Δεν είναι αύκολο αυτό να αλλάξει ...
Η Γερμανία , Σουηδία , Αγγλία κλπ χώρες στις οποίες "εξάγουμε" ιατρικά , παραϊατρικά επαγγέλματα , στην ουσία χρησιμοποιούν "αξιοποιούν" το εκπαιδευτικό μας σύστημα για να στελεχώσουν τις αντίστοιχες υπηρεσίες τους .
Δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη...
Πολλές φορές τα ρίχνουμε στην ανικανότητα των δικών μας πολιτικών και δεν θελουμε να παραδεχθούμε ότι οι επιλογές τους εξυπηρετούν ένα συγκεκριμένο μοντέλο ανάπτυξης , το οποίο απλά είναι προς όφελος των κυρίαρχων κρατών της ευρωζώνης και όχι προς το δικό μας ...

78
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Αναπληρωτές 2015-2016
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2015, 10:20:59 πμ »
Μέχρι τώρα  η κατάταξη στους πίνακες αναπληρωτών γίνονταν μετά από ΑΣΕΠ ή μετά από διορισμούς στο χρονικό διάστημα μεταξύ των ΑΣΕΠ.
Πως έγινε να αλλάξει η σειρά κατάταξης χωρίς διορισμούς και χωρίς διενέργεια νέου ΑΣΕΠ και να γίνει αποδεκτό ?
δηλαδή αντί να επιβραβεύσει  (όπως συνέβαινε με τους προηγούμενους διαγωνισμούς) αυτούς που πήγαν καλύτερα , έρχεται ο νόμος και ουσιαστικά τους τιμωρεί ?

Σελίδες: 1 ... 456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160293
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 423
Σύνολο: 436

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.