Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - leontokardos

Σελίδες: 123 ... 17
1
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ 02 2016-17
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 02:08:42 πμ »
Λίγο πριν τα 300...

2
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ 02 2016-17
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 02:03:26 πμ »
Εχθές καθάρισαν 5000 ονόματα και σήμερα δεν μπορούν 700...

3
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ 02 2016-17
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 01:54:19 πμ »
Είναι κανείς στο Υπουργείο ή σαν τους χαζούς περιμένουμε; Ούτε οι πίνακες κυρώθηκαν...

4
Το ΟΠΣΥΔ λειτουργεί και πάλι κανονικά...

5
Εδώ και λίγη ώρα δεν προχωρά η αίτηση αναπληρωτή.Συγκεκριμένα κολλάει στο πρώτο στάδιο της βαθμίδας ενδιαφέροντος. Η αίτηση ωρομισθίου δεν φαίνεται να έχει παρόμοιο πρόβλημα. Λογικά είναι τεχνικό το θέμα και ελπίζω σύντομα να λυθεί. Μην αγχώνεστε!

6
Μέχρι 31/12 θα πληρώσουν;
Αααα Συγκινητικό... Έχω λαμβάνειν μισθούς 5 ωρών. Πάω να παραγγείλω αυτοκίνητο :P

Τρέναρε την παραγγελία λίγο...με τη μισθοδοσία του επόμενου μήνα να κλείσεις την έκδοση με τις ζάντες αλουμινίου...

7
Το γεγονός οτι βγήκαν δυο επίσημες ανακοινώσεις για τη μισθοδοσία σχεδόν...ενός μήνα (από 25 Νοεμβρίου έως 23 Δεκεμβρίου 2015), πώς το σχολιάζετε;Εγώ το σχολιάζω ώς...άκρως ελπιδοφόρο!Είναι η πρώτη φορά στα χρονικά που δεν αποπληρώνεται το σύνολο της σύμβασης έργου. 

8
Από Θράκη μεριά τα νέα και συγκεκριμένα απο ΔΙΕΚ Κομοτηνής. Στα δίωρα θεωρητικά, το καπέλο της extra αναπληρώσιμης ώρας δεν κολλάει με τις δυο υφιστάμενες αλλά πετάγεται κάπου μόνο του σε άλλη μέρα. Ο κανονισμός δεν αναφέρει περιορισμούς για τα θεωρητικά βεβαίως. Όσον αφορά για τα μαθήματα λίγο πριν το σήμερον κρεμάται επι ξύλου, δεν έχει να κάνει με το μουσουλμανικό στοιχείο της περιοχής, αλλά με το γεγονός ότι διαφορετικά κολλάμε στον τοίχο της 30ης Ιουνίου. Επίσης αναφέρω οτι ο κανονισμός λέει οτι δεν γίνονται μαθήματα τις διακοπές χωρίς βέβαια να ορίζει ρητά ποιες είναι αυτές.

9
Δυο ερωτήσεις πάνω στον κανονισμό λειτουργίας των ΙΕΚ (Κανονισμός Κουκοδήμου 2013)
α) Για εργαστηριακά μαθήματα αναφέρει ότι μπορούν να διδάσκονται έως 3 ώρες συνεχόμενα. Για τα θεωρητικά μαθήματα τι ισχύει; Μπορεί να γίνεται τρίωρο συνεχόμενο θεωρητικό μάθημα;
β) Κατάρτιση λέει δεν γίνεται τις αργίες και τις διακοπές. Είναι οι διακοπές του Πάσχα μέσα; Ρωτώ γιατί ΙΕΚ της επαρχίας θα κάνει μαθήματα ως την Μ.Τετάρτη και μετά απο την πέμπτη του Πάσχα.

10
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« στις: Μάρτιος 02, 2016, 04:04:31 μμ »
Όταν είναι να προσληφθούν ωρομίσθιοι, η κατάταξη γίνεται σύμφωνα με τους πίνακες ωρομισθίων και όταν είναι να προσληφθούν αναπληρωτές απο τον πίνακα αναπληρωτών.

11
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« στις: Μάρτιος 02, 2016, 03:52:24 μμ »
Σε κάποιες διευθύνσεις δίνουν στους εκπαιδευτικούς 8 ώρες την εβδομάδα και σε κάποιες 15. Αυτό σημαίνει οτι άλλες διευθύνσεις θα προσλάβουν ωρομίσθιους και άλλες ΑΜΩ. Πίνακες ωρομισθίων δεν υπάρχουν. Δηλαδή θα κληθούν ωρομίσθιοι μέσα απο τον πίνακα αναπληρωτών; Και άλλοι θα είναι ωρομίσθιοι και άλλοι ΑΜΩ με αποτέλεσμα να υπάρχει και διαφοερικός τρόπος υπολογισμού των μορίων που θα αποκτήσουν; Λίγο μπερδεμένο μου φαίνεται, με μια πρώτη ματιά, το κόλπο...

12
Όσοι είναι κάποια χρόνια στα ΙΕΚ ξέρουν πολύ καλά τι συμβαίνει εκεί μέσα. Αλλά και όσοι δεν είναι μπορούν εύκολα να καταλάβουν.
Να παραθέσω μερικά απο αυτά τα "μυστικά" και να μου πείτε αν συμφωνείτε ή όχι:
α) Επίπεδο μαθητών πολύ χαμηλό, απο αποφοίτους των ΕΠΑΛ έως αποφοίτους Λυκείων της δεκαετίας του 80 που μετα βίας θυμούνται πότε υπήρξαν μαθητές τελευταία φορα.
β) Κτιριακές υποδομές οριακές, στις περισσότερες φορές συστεγαζόμενα σχολικά συγκροτήματα, χωρίς εργαστηριακή υποδομή για τις τεχνικές ειδικότητες
γ) Πόροι μηδαμινοί για αναλώσιμα, φωτοτυπίες, χαρτιά τουαλέτας κτλ κτλ...
δ) Προβλήματα θέρμανσης τον χειμώνα
ε) Στραβά μάτια των υπευθύνων για απουσίες των μαθητών και για προβληματικές βαθμολογίες
στ) Μέτρια έως μηδαμινή συσχέτιση των σπουδών με την αγορά εργασίας
η) Εξετάσεις πιστοποίησης των μαθητών χωρίς συγκεκριμένα χρονικά δεδομένα (κάποιοις φορές μαθητές καλούνται να πιστοποιηθούν ένα χρόνο μετά τη λήξη των σπουδών τους)
θ)Μεγάλες καθυστερήσεις στην πληρωμή των εκπαιδευτών
ι)Σπάνια εφαρμογή του περιβόητου κανονισμού λειτουργίας για έναρξη μαθημάτων 1-15 Οκτώβρη

Παρόλα αυτά, οι εκπαιδευτές οφείλουν να πιστοποιηθούν, να χωριστούν σε πιστούς και άπιστους όπως εύστοχα επισημαίνει η Theta, να είναι ετοιμοπόλεμοι για τις αναγκαστικές αναπληρώσεις, να έχουν ή να κάνουν σημειώσεις (2 σελίδες ανά ώρα είναι η επίσημη οδηγία παρακαλώ, που σημαίνει σε τρίωρο μάθημα 3χ15=45 και 45χ2= 90 σελίδες παρακαλώ...)...και το κυριότερο να μην έχουν και απαιτήσεις για έγκαιρη καταβολή των δεδουλευμένων τους (απλήρωτοι απο τον Απρίλιο του 2015 φέτος).

Λοιπόν, η ανεργία έχει όντως χτυπήσει κόκκινο αλλά κόκκινο έχει χτυπήσει και η έλλειψη αξιοπρέπειας και του κράτους αλλά και όσων το υπηρετούν μέσα απο τέτοιες δομές!

13
Γνωρίζει κανείς αν η "υποβολή αίτησης" για τις εξετάσεις Πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ είναι αυτή την περίοδο "μπλοκαρισμένη";

14
Μάλλον υπερεκτιμημένο όπως λες, αλλά αυτό είναι προσωπικό θέμα για τον καθένα.
Εγώ πάντως έχω αρκετές ενστάσεις σε όσα λες:

Εγώ νομίζω σωστά υπάρχει ένα είδος πιστοποίησης μιας και πρόκειται για εκπαίδευση ενηλίκων.
Πρέπει να υπάρχει πιστοποίηση και καλώς να προηγούνται πλήρως όσοι την έχουν.
Άλλο το μεταπτυχιακό, άλλο το διδακτορικό, άλλο η πιστοποίηση στην εκ. ενηλίκων. Εκτός αν πρόκειται για μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση ενηλίκων.
Μεγάλο το ποσό των 120 Ευρώ? Συμφωνώ. Να το κάνουν 40Ε.
Γελείο το να υπάρχουν προκαθορισμένες ερωτήσεις? Συμφωνώ. Να κάνουν καλύτερο σύστημα.
Αλλά ένα σύστημα πρέπει να υπάρχει.
Και η πιστοποίηση δεν αφορά μόνο τις λίγες 2-3 ώρες των ΙΕΚ. Υπάρχουν και τα ΚΕΚ και άλλες δομές.

Όσον αφορά τώρα ότι ένας με διδακτορικό ή σούπερ-πτυχία διδάσκει σε αδιάφορους μαθητές, είναι κάτι γενικό αυτό.
Αρκετοί με διδακτορικό (ανάμεσά τους και γω) διδάσκουν σε δημοτικά, ΕΠΑΛ κτλ που μπορεί να διδάσκεις πώς μπαίνει ο τόνος ή να έχεις μαθητές προκλητικά αδιάφορους. Όποιον δεν του αρέσει ας πάει αλλού. Τι να κάνουμε? Ας κάνει έρευνα στην NASA. Η εκπαίδευση αυτές τις ανάγκες έχει.

Τέλος, όταν ακούω ότι κάποιος δουλεύει απλήρωτος επειδή δεν πληρώθηκε ακόμη τον Απρίλιο, μου φαίνεται κάπως αστείο.
Έτσι λειτουργούσαν πάντοτε αυτές οι δομές. Μου έχει τύχει αρκετές φορές να πληρωθώ μετά από 2 χρόνια (μέχρι και 4 χρόνια μου έτυχε). Ποτέ κανένας δεν έχασε τα λεφτά του. Όταν γίνεται σε 6-8 μήνες να νοιώθετε τυχεροί.
Δεν είναι το καλύτερο αλλά συμβαίνει, ειδικά όταν εμπλέκονται ευρωπαικά προγράμματα.

Και μην αρχίσετε χαζομάρες πάλι του στυλ "εσείς οι μόνιμοι αφού πληρώνεστε τι σας πειράζει η καθυστέρηση κτλ.". Κανένας δεν γεννήθηκε μόνιμος. Από τα στάδια αυτά περάσαμε όλοι. Τρέχαμε στις άλλη άκρη για 3 ώρες.

PS. Παρόλο που έχω ακφράσει τη γνώμη να προηγούνται οι άνεργοι γενικά, η Παυλίνα έχει δίκιο σε αυτό που λέει με τα κοινωνικά κριτήρια. Μπορώ να πω ότι με έχει πείσει αρκετά με τα επιχειρήματά της.

Συνάδελφε, δικαιώμά σου να έχεις και την άποψή σου και την ένστασή σου.
Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να συμφωνούμε άλλωστε.
Οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει και αυτοί να νιώθουν τυχεροί άμα πληρώνονται μετά απο 6-8 μήνες;
Και γιατί κατέβηκαν σε απεργία όταν ακούστηκε το σενάριο της αξιολόγησης;

Σελίδες: 123 ... 17

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160841
  • Σύνολο θεμάτων: 19224
  • Σε σύνδεση σήμερα: 925
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 564
Σύνολο: 569

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.