0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είμαι δάσκαλος με 22 χρόνια στην έδρα και επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου. Στη σημερινή εποχή δεν επιτρέπεται να υπάρχει σχολείο χωρίς εργαστήριο και υπεύθυνο γι' αυτό από τον κλάδο Π.Ε. 19-20 τελεία και παύλα. Οι εκπαιδευτικοί της Α/θμιας και εσείς θα έπρεπε να είμαστε σύμμαχοι σε αυτό. Γιατί πιστεύετε πως γενικά δε σας θέλουμε στα Δημοτικά; Εμείς θα κάνουμε τις ώρες μας κι εσείς τις δικές σας. Σας χρειαζόμαστε στην οργάνωση του εργαστηρίου μας χρειάζεστε στην οργάνωση των μαθημάτων. ΜΑΖΙ θα πετύχουμε τους στόχους του νέου σχολείου. Ίσως δε γνωρίζετε καλά τι σημαίνει Β΄ επίπεδο. Κάνουμε κάποια μαθήματα με τη βοήθεια της πληροφορικής. Κάποια κεφάλαια δηλ. της ιστορίας ή της φυσικής πχ ή κάποια projekt. Δεν είναι λοιπόν αυτονόητη η συνεργασία μας; Με όσους εκπαιδευτικούς έχω επιμορφώσει είχαμε θετική άποψη για την εισαγωγή σας στα δημοτικά σχολεία. Υπάρχουν κάποιοι συνάδελφοι που τρέμουν μπροστά στον υπολογιστή, συμφωνώ. Δεν είναι αυτοί όμως που θα διαμορφώσουν την πολιτική του Υπουργείου. Ομοίως υπάρχουν και συνάδελφοί μας της ειδικότητάς σας που εξαντλούνταν στα Ολοήμερα στον Πέρυ και την Κάτια. Με αυτούς θα προχωρήσουμε; Αναδείξτε την ανάγκη της παρουσίας σας στα Δημοτικά σχολεία και μη γράφετε "εμπρυστικά" σχόλια που στο τέλος κάνουν κακό σε όλους μας. Καλήν αντάμωση στα δημοτικά σχολεία.
Παράθεση από: gr_geo στις Σεπτέμβριος 18, 2011, 10:00:47 μμ@Νάκης ΙωάννηςΠροφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν τον πληροφορικό σαν ξένο σώμα, που τους χαλάει το πρόγραμμα!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο ,που ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει με θέμα το κακό που κάνει το μάθημα της πληροφορικής στους μαθητές!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι δε δέχονται εργασίες που τους παραδίδουν μαθητές, απλά και μόνο γιατί τις έκαναν στο μάθημα της πληροφορικής, αντλώντας πληροφορίες από το διαδίκτυο!!! Προφανώς... Προφανώς...Προφανώς... Μακάρι να μπορούσα να πω ότι τα παραπάνω παραδείγματα είναι από ένα και μόνο σχολείο το οποίο είναι η εξαίρεση, αλλά δυστυχώς αυτά και πολλά περισσότερα είναι "ρουτίνα" στα περισσότερα σχολεία, που διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής. Αυτά για τη "συναδελφικότητα και τους κοινούς αγώνες". +++....και πόσα άλλα ακόμα!!! Βιβλίο γράφουμε όλοι μας απο τις "τραυματικές" εμπειριες μας στα Δημοτικά! Δυστυχώς αυτά που γράφεις ειναι η πραγματικοτητααυτά που γράφει ο Ιωάννης είναι αυτό που ΘΑ θέλαμε να ήταν το Δημοτικό σχολείο για τους ΠΕ19-20!
@Νάκης ΙωάννηςΠροφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν τον πληροφορικό σαν ξένο σώμα, που τους χαλάει το πρόγραμμα!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο ,που ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει με θέμα το κακό που κάνει το μάθημα της πληροφορικής στους μαθητές!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι δε δέχονται εργασίες που τους παραδίδουν μαθητές, απλά και μόνο γιατί τις έκαναν στο μάθημα της πληροφορικής, αντλώντας πληροφορίες από το διαδίκτυο!!! Προφανώς... Προφανώς...Προφανώς... Μακάρι να μπορούσα να πω ότι τα παραπάνω παραδείγματα είναι από ένα και μόνο σχολείο το οποίο είναι η εξαίρεση, αλλά δυστυχώς αυτά και πολλά περισσότερα είναι "ρουτίνα" στα περισσότερα σχολεία, που διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής. Αυτά για τη "συναδελφικότητα και τους κοινούς αγώνες".
Πάντως για όλα αυτά ο βασικός υπεύθυνος είναι το υπουργείο που δεν ξεκαθαρίζει το περιεχόμενο και τη σημασία του μαθήματος. Τόσο στα ολοήμερα, όσο και στο πρωινό. Αν υπήρχε πιο συγκεκριμένο και ρεαλιστικό πρόγραμμα σπουδών για το μάθημα, οργανικές θέσεις των πληροφορικών σε κάθε σχολείο και βιβλία ή συγκεκριμένο εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα θα μας αντιμετώπιζαν διαφορετικά και οι πιο δύσπιστοι δάσκαλοι.
Παράθεση από: anneta στις Σεπτέμβριος 18, 2011, 10:19:54 μμΠαράθεση από: gr_geo στις Σεπτέμβριος 18, 2011, 10:00:47 μμ@Νάκης ΙωάννηςΠροφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν τον πληροφορικό σαν ξένο σώμα, που τους χαλάει το πρόγραμμα!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο ,που ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει με θέμα το κακό που κάνει το μάθημα της πληροφορικής στους μαθητές!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι δε δέχονται εργασίες που τους παραδίδουν μαθητές, απλά και μόνο γιατί τις έκαναν στο μάθημα της πληροφορικής, αντλώντας πληροφορίες από το διαδίκτυο!!! Προφανώς... Προφανώς...Προφανώς... Μακάρι να μπορούσα να πω ότι τα παραπάνω παραδείγματα είναι από ένα και μόνο σχολείο το οποίο είναι η εξαίρεση, αλλά δυστυχώς αυτά και πολλά περισσότερα είναι "ρουτίνα" στα περισσότερα σχολεία, που διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής. Αυτά για τη "συναδελφικότητα και τους κοινούς αγώνες". +++....και πόσα άλλα ακόμα!!! Βιβλίο γράφουμε όλοι μας απο τις "τραυματικές" εμπειριες μας στα Δημοτικά! Δυστυχώς αυτά που γράφεις ειναι η πραγματικοτητααυτά που γράφει ο Ιωάννης είναι αυτό που ΘΑ θέλαμε να ήταν το Δημοτικό σχολείο για τους ΠΕ19-20!+++'Οταν ειπώθηκε ότι μειώθηκε κατά 1 ώρα η Πληροφορική στην Α' και στη Β' τάξη ξέρετε τι γύρισε και είπε κάποιος μπροστά σε όλο το σύλλογο εκπαιδευτικών?? "ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!"Αυτό το επιτέλους τι δηλώνει ακριβώς?Κοινό αγώνα?
Παράθεση από: Νάκης Ιωάννης στις Σεπτέμβριος 18, 2011, 09:37:12 μμ..... υπάρχουν και συνάδελφοί μας της ειδικότητάς σας που εξαντλούνταν στα Ολοήμερα στον Πέρυ και την Κάτια. Με αυτούς θα προχωρήσουμε; Σας ευχαριστούμε πολύ για τον τρόπο που σκέφτεστε. Μακάρι να είχαμε αυτή την αντιμετώπιση και από τους άλλους συναδέλφους-δασκάλους. Θα σας πω τη δική μου εμπειρία: με κάλεσε ο Δ/ντής ενός από τα 4 Ολοήμερα που πήγαινα πέρυσι, για να μου πει ότι δεν χρειάζεται να κάνω μάθημα με τα παιδιά του Ολοημέρου, γιατί είναι πολλές ώρες στο σχολείο και επομένως είναι ήδη πολύ κουρασμένα!!!! Μετά από λίγες μέρες μου έκανε παρατήρηση γιατί έβγαζα πολλές φωτοτυπίες για ένα μάθημα που δεν είναι σημαντικό!!! Τέλος μου είπε να τα απασχολώ με τον Πέρη και την Κάτια, γιατί αλλιώς θα διαγράφονταν τα παιδιά από το Ολοήμερο και τότε ? ? ?
..... υπάρχουν και συνάδελφοί μας της ειδικότητάς σας που εξαντλούνταν στα Ολοήμερα στον Πέρυ και την Κάτια. Με αυτούς θα προχωρήσουμε; Σας ευχαριστούμε πολύ για τον τρόπο που σκέφτεστε. Μακάρι να είχαμε αυτή την αντιμετώπιση και από τους άλλους συναδέλφους-δασκάλους. Θα σας πω τη δική μου εμπειρία: με κάλεσε ο Δ/ντής ενός από τα 4 Ολοήμερα που πήγαινα πέρυσι, για να μου πει ότι δεν χρειάζεται να κάνω μάθημα με τα παιδιά του Ολοημέρου, γιατί είναι πολλές ώρες στο σχολείο και επομένως είναι ήδη πολύ κουρασμένα!!!! Μετά από λίγες μέρες μου έκανε παρατήρηση γιατί έβγαζα πολλές φωτοτυπίες για ένα μάθημα που δεν είναι σημαντικό!!! Τέλος μου είπε να τα απασχολώ με τον Πέρη και την Κάτια, γιατί αλλιώς θα διαγράφονταν τα παιδιά από το Ολοήμερο και τότε ? ? ?
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί τα βάζετε με τους δασκάλους. Αν υπάρχει ένας κλάδος με τον οποίο πρέπει να έχουμε καλές σχέσεις αυτοί είναι οι δάσκαλοι. Αν θέλουν οι δάσκαλοι να μην μπούμε στα δημοτικά, δεν πρόκειται να μπούμε. Εντασσουν το μάθημα ΤΠΕ στο πλαίσιο των άλλων μαθημάτων και τελείωσε η δουλεια. Η μόνο οδός είναι η διπλωματία. Δείξτε τους ότι πραγματικά θα έχουν κέρδος απο την παρουσία μας στα σχολεία, ότι η ζωή τους θα είναι ευκολότερη.Δυστυχώς πολλοί μόνιμοι πληροφορικοί βλέπουν τα δημοτικά σαν χώσιμο γιατί έχουν συνηθίσει αλλιώς στη δ/θμια. Οι 7-8 στους 10 μόνιμους πιστεύω ότι δεν θέλουν να μεταταγούν στην π/θμια αν τους δοθεί η ευκαιρία.Απο νομικής πλευράς δεν πιστεύω να υπάρχει διέξοδος. Διπλωματία...
Παράθεση από: solero στις Σεπτέμβριος 19, 2011, 01:52:35 πμΠαράθεση από: anneta στις Σεπτέμβριος 18, 2011, 10:19:54 μμΠαράθεση από: gr_geo στις Σεπτέμβριος 18, 2011, 10:00:47 μμ@Νάκης ΙωάννηςΠροφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι αντιμετωπίζουν τον πληροφορικό σαν ξένο σώμα, που τους χαλάει το πρόγραμμα!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο ,που ο σύλλογος διδασκόντων συνεδριάζει με θέμα το κακό που κάνει το μάθημα της πληροφορικής στους μαθητές!!! Προφανώς δεν έχεις διδάξει σε σχολείο που οι δάσκαλοι δε δέχονται εργασίες που τους παραδίδουν μαθητές, απλά και μόνο γιατί τις έκαναν στο μάθημα της πληροφορικής, αντλώντας πληροφορίες από το διαδίκτυο!!! Προφανώς... Προφανώς...Προφανώς... Μακάρι να μπορούσα να πω ότι τα παραπάνω παραδείγματα είναι από ένα και μόνο σχολείο το οποίο είναι η εξαίρεση, αλλά δυστυχώς αυτά και πολλά περισσότερα είναι "ρουτίνα" στα περισσότερα σχολεία, που διδάσκεται το μάθημα της Πληροφορικής. Αυτά για τη "συναδελφικότητα και τους κοινούς αγώνες". +++....και πόσα άλλα ακόμα!!! Βιβλίο γράφουμε όλοι μας απο τις "τραυματικές" εμπειριες μας στα Δημοτικά! Δυστυχώς αυτά που γράφεις ειναι η πραγματικοτητααυτά που γράφει ο Ιωάννης είναι αυτό που ΘΑ θέλαμε να ήταν το Δημοτικό σχολείο για τους ΠΕ19-20!+++'Οταν ειπώθηκε ότι μειώθηκε κατά 1 ώρα η Πληροφορική στην Α' και στη Β' τάξη ξέρετε τι γύρισε και είπε κάποιος μπροστά σε όλο το σύλλογο εκπαιδευτικών?? "ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!"Αυτό το επιτέλους τι δηλώνει ακριβώς?Κοινό αγώνα?E nai...synadelfoi den eimaste oloi?!?!?! Einai opws ta "8a" tou Kwnstantara, 8ymase??? xa-xa-xa!Pantws synadelfe, Pliroforikos pou hmoun perysi se dimotiko eimai, alla eimai kai nea mitera pou tou xronou 8a exei paidi stin prwti...kai pragmatika de 8a h8ela na kanei to paidi mou TPE apo tou xronou, oute kan sti B'! Den 3erw an exeis paidia, emena pantws ayto to systima paideias me "tromazei", pisteyw pws GENIKA ta yperfortwnoume ta paidia me gnwseis kai plirofories pou de mporoun na a3iologisoun pragmatika, fovamai-ypopsiazomai pws ayto to systima etoimazei mellontika...paidia "rompot" xwris dynatotita krisis (logw tou "bombardismou" gnwsewn-pliroforiwn)... Epe3ergasia kai filtrarisma MHDEN!!! Elpizw pragmatika na eimai ypervoliki!!! As afisoume ta paidia mas na megalwsoun FYSIOLOGIKA kai na mi ta megalwsoume prin tin wra tous!!!!!!!!!!!