0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο ΠΑΣΑΦ έχει ήδη ζητήσει συνάντηση με τον Κουράκη με θέμα τον ΑΣΕΠ σε προσλήψεις αναπληρωτών και διορισμών. Αυτή εξάλλου ήταν πάντα η θέση μας κι όχι η προϋπηρεσία.
Καλά βρε συνέδελφοι θέλω να σας ρωτήσω κάτι, εκέι στην ΠΑΣΑΦ δεν έχετε μέλη καθηγητές οι οποίοι να έχουν δουλέψει καθόλου αναπληρωτές; έστω και μετά από ασεπ; τόσο πρόθυμοι να απαξιώσουν και να υποβαθμίσουν τους κόπους τους είναι; ή είναι σύλλογος επιτυχόντων φιλολόγων ασεπ μηδέποτε εργσθέντων ως αναπληρωτές; καλοπροέραιτα το λέω....Α! και για να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας έχω δυο επιτυχίες σε ασεπ αλλά όχι κι έτσι πια ....7 χρόνια τα ξερόνησα με έφαγαν χωρίς ΠΔΣ ή ενισχυτική ή οαεδ ....
Όλα τα μέλη του ΠΑΣΑΦ έχουμε επιτυχία στον ΑΣΕΠ και προϋπηρεσία αποκτηθείσα βέβαια μετά τον ΑΣΕΠ.
Το είδα κι εγώ στην ηλεκτρονική εφημερίδα esos πως η ΠΕΑΔ προτείνει να διορίζονται οι έχοντες προυπηρεσία με ή χωρίς ΑΣΕΠ και αφήνεται να φανεί πως και ο Κουράκης θα προτάξει ως βασικό κριτήριο διορισμού την αποκτηθείσα μέχρι τον Ιούνιο του 2015 προυπηρεσία, ανεξαρτήτως επιτυχίας ή μη σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, αφού θεωρεί σημαντικότατο προσόν την εμπειρία μέσα στην τάξη. Απαράδεκτο, αν ισχύσει κάτι τέτοιο, δηλ. να διοριστούν άτομα που απαξίωναν το γραπτό διαγωνισμό και που δεν ξέρουν καλά- καλά το γνωστικό τους αντικείμενο, επειδή 15-20 άτομα της ΠΕΑΔ πιέζουν προς αυτή την κατεύθυνση.
Αυτές οι συναντήσεις με τον Κουράκη είναι σαν οι επισκέψεις στο μαντείο των Δελφών . Ο καθένας ακούει ότι τον βολεύει και ότι του άρεσει. Πλάκα έχει ότι η απαίτηση της ΠΕΑΔ εκφράζει υποτίθεται τις αποφάσεις γενικών συνελεύσεων. Το διάβαζει ο άλλος και νομίζει ότι συμμετείχαν χιλιάδες αναπληρωτών .....
Όλα?
Oσους ξερω εγω προσωπικα εχουν ολοι ασεπ κ για να απαντησω κ στο πορτοκολι εχουμε κ προυπηρεσια μετα απο Ασεπ.Εσυ Ελενιτσα?Να φανταστουμε οτι εισαι του 40%,ετσι?200 μελη αριθμειτε στο fcb κ προπαγανιζετε τη θεση 5 ατομων εκει μεσα.Μεχρι κ στο 60/40 ειστε αντιθετοι προτεινοντας 24μηνο για να βολευτουν παλι οι προυπηρεσιες σας
πρακτικές εκμετάλλευσης «στρατιών» αναπληρωτών από Κράτος Μέλος της ΕΕ καταστρατηγούν τα δικαιώματα των εργαζομένων εκπαιδευτικών και δεν αποτρέπουν αποτελεσματικά την καταχρηστική σύναψη διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου. Μάλιστα αξιοσημείωτο και ουσιαστικά κρίσιμο είναι ότι στο Δικαστήριο παρενέβη και η Ελλάδα υποβάλλοντας γραπτές παρατηρήσεις (C418/13) με στόχο να μην εκδοθεί θετική απόφαση. Η Ελληνική Κυβέρνηση προέβαλε ότι δεν θα ήταν σκόπιμη η υπαγωγή της εκπαίδευσης στις διατάξεις της συμφωνίας-πλαισίου σχετικά με την καταχρηστική σύναψη διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου. Το Δικαστήριο απέρριψε τον ισχυρισμό αυτό και έκρινε δεσμευτικά και για την Ελλάδα ότι η συμφωνία-πλαίσιο δεν αποκλείει κανένα συγκεκριμένο κλάδο από το πεδίο εφαρμογής της και, συνεπώς, έχει εφαρμογή στο προσωπικό που προσλαμβάνεται στον κλάδο της εκπαίδευσης. Συνεπώς, η απόφαση αυτή δεσμεύει τα όργανα της Ελλάδος συμπεριλαμβανομένης και της εκτελεστικής (ΥΠΑΙΘ) και της δικαστικής εξουσίας (βλ. αντί πολλών: απόφαση Ολομέλειας ΑΠ 16/2013: «η δεσμευτικότητα της απόφασης αυτής (του ΔΕΕ εννοείται) ….. είναι όμως αναμφίβολη, αφού μόνον έτσι εξυπηρετείται ο σκοπός της ενιαίας και ομοιόμορφης εφαρμογής του ενωσιακού δικαίου»). Συμπερασματικά με βάση την ως άνω απόφαση ανοίγονται οι εξής δύο βασικά νομικές οδοί (οι οποίες μπορεί να ακολουθηθούν σωρευτικά και συνδυαστικά και δεν τελούν φυσικά σε σχέση αλληλοαποκλεισμού): 1α) Κατάθεση (με δικαστικό επιμελητή) πλήρους, εξειδικευμένης και εμπεριστατωμένης νομικά αίτησης – υπομνήματος προς τον Υπουργό Παιδείας, ώστε να συμμορφωθεί άμεσα με το αληθές περιεχόμενο της ως άνω απόφασης του ΔΕΕ. 1β) Παράσταση στο γραφείο του Υπουργού παρουσία Επιτροπής ενδιαφερομένων (ενδεχομένως να προηγηθεί η τυπική σύσταση συλλόγου, δωρεάν από το γραφείο μας για λόγους ανάδειξης της υπόθεσης) και του υπογράφοντος το παρόν. Αν το ΥΠΑΙΘ απαντήσει θετικά έχει καλώς (αν και αισιόδοξο σενάριο, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει τίποτα), ειδάλλως μπορεί να γίνει ομαδική προσφυγή κατά της αρνητικής πράξης στα διοικητικά δικαστήρια (εφόσον βέβαια έχει εκτελεστότητα). Ενόψει της περιρρέουσας ατμόσφαιρας και των επικείμενων και εν γένει πολύ-αναμενόμενων εξελίξεων στον χώρο του ΥΠΑΙΘ (ιδίως με την κατάθεση του περιβόητου πολυνομοσχεδίου) η οδός αυτή επιβάλλεται στρατηγικά να προηγηθεί χρονικά και δη το συντομότερο δυνατόν. 2) Αναλυτική - με εξειδικευμένη νομική επιχειρηματολογία -Καταγγελία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι η Ελλάδα δεν συμμορφώνεται με την απόφαση του ΔΕΕ (μετά την υλοποίηση του πρώτου βήματος) και σε δεύτερο επίπεδο προσφυγή στο ΔΕΕ. Προς αποφυγή ερωτημάτων σας: είναι δυστυχώς νομικά αμφίβολο κατά πόσον μπορεί κανείς να απευθυνθεί απευθείας με ομαδική προσφυγή στο ΔΕΕ (με σοβαρές πιθανότητες επιτυχίας εννοείται) χωρίς αυτή να αποκλείεται πάντως ως δυνατότητα. 3) Κατάθεση ομαδικών προσφυγών (αγωγή) στο κατά τόπον αρμόδιο λόγω παροχής υπηρεσίας πολιτικό δικαστήριο με αίτημα τη εξαρχής αναγνώριση (και ουχί μετατροπή που απαγορεύεται από το Σύνταγμα μας) των συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου ως σχέσεων εργασίας αορίστου χρόνου και, κατά συνέπεια, τη μονιμοποίησή, καθώς και την καταβολή των αποδοχών που αντιστοιχούν στον χρόνο διακοπής της απασχολήσεώς μεταξύ της λήξεως μιας συμβάσεως και της ενάρξεως της επομένης, και επικουρικό αίτημα την αποζημίωση. Τα εθνικά Δικαστήρια δεσμεύονται από την απόφαση του ΔΕΕ.
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΥΡΓΟΥΠύργος 11 Μαρτίου 2015Ας διεκδικήσουμε τη μονιμοποίηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών (με 36 μήνες προϋπηρεσία)-Άμεση εφαρμογή της δικαστικής απόφασηςΠρόταση προς τη ΔΟΕ για την άμεση απαίτηση του διορισμού αναπληρωτών κατ’έφαρμογή της απόφασης του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΔΕΕ) για μονιμοποίηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών (με 36 μήνες προϋπηρεσία)Η Ανεξάρτητη Κίνηση Εκπαιδευτικών Πύργου ζητά από το Δ.Σ του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Πύργου αλλά και τη ΔΟΕ να διεκδικήσουν με κάθε δυνατό τρόπο την άμεση εφαρμογή της απόφασης του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΔΕΕ) για τη μονιμοποίηση αναπληρωτών εκπαιδευτικών (με 36 μήνες προϋπηρεσία).Όπως είναι γνωστό και έχει δημοσιευτεί σε πολλές εκπαιδευτικές ιστοσελίδες το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο (ΔΕΕ) με την απόφασή του Γ΄ Τμήματος του της 26ης Νοεμβρίου 2014 στις συνεκδικαζόμενες υποθέσεις C22/13, C61/13 έως C63/13 και C418/13, με αντικείμενο αιτήσεις προδικαστικής αποφάσεως, δυνάμει του άρθρου 267 ΣΛΕΕ, υποβληθείσες, αφενός, από το Tribunale di Napoli (Ιταλία), αφετέρου, από το Corte costituzionale (Ιταλία), με απόφαση της 3ης Ιουλίου 2013, που περιήλθε στο Δικαστήριο στις 23 Ιουλίου 2013 (C418/13), εξέδωσε απόφαση σύμφωνα με την οποία:«Η ρήτρα 5, σημείο 1, της συμφωνίας-πλαισίου για την εργασία ορισμένου χρόνου, η οποία συνήφθη στις 18 Μαρτίου 1999 και περιλαμβάνεται στο παράρτημα της οδηγίας 1999/70/ΕΚ του Συμβουλίου, της 28ης Ιουνίου 1999, σχετικά με τη συμφωνία πλαίσιο για την εργασία ορισμένου χρόνου που συνήφθη από τη CES, την UNICE και το CEEP, έχει την έννοια ότι απαγορεύει εθνική κανονιστική ρύθμιση, όπως η επίμαχη στις κύριες δίκες, βάσει της οποίας είναι δυνατή η ανανέωση συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου για την κάλυψη κενών και ελεύθερων θέσεων διδασκόντων και διοικητικού, τεχνικού και επικουρικού προσωπικού στα υπό κρατική διαχείριση σχολεία, έως την ολοκλήρωση διαγωνισμών για την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, χωρίς να ορίζονται συγκεκριμένες προθεσμίες για την ολοκλήρωση των διαγωνισμών αυτών και αποκλειομένης εντελώς, για τους διδάσκοντες αυτούς και το εν λόγω προσωπικό, της δυνατότητας προβολής αξιώσεως για την αποκατάσταση της ζημίας που ενδεχομένως έχουν υποστεί λόγω της προαναφερθείσας ανανεώσεως. Συγκεκριμένα και υπό την επιφύλαξη των διαπιστώσεων των αιτούντων δικαστηρίων, η εν λόγω ρύθμιση, αφενός, δεν καθιστά δυνατή τη συναγωγή αντικειμενικών και διαφανών κριτηρίων προκειμένου να ελεγχθεί αν η ανανέωση των συμβάσεων αυτών ανταποκρίνεται πράγματι σε γνήσια ανάγκη, είναι πρόσφορη προς επίτευξη του επιδιωκομένου σκοπού και αναγκαία προς τούτο, και, αφετέρου, δεν περιλαμβάνει κανένα μέτρο για την αποτροπή καταχρηστικής συνάψεως διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου και την επιβολή κυρώσεων στις περιπτώσεις αυτές».Δηλαδή το ΔΕΕ επιτρέπει τη διεκδίκηση της μονιμοποίησης για χιλιάδες αναπληρωτές με προϋπηρεσία και στην Ελλάδα, καθώς, μεταξύ άλλων, κρίνει ότι πρακτικές εκμετάλλευσης «στρατιών» αναπληρωτών από Κράτος Μέλος της ΕΕ καταστρατηγούν τα δικαιώματα των εργαζομένων εκπαιδευτικών και δεν αποτρέπουν αποτελεσματικά την καταχρηστική σύναψη διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου.Μάλιστα αξιοσημείωτο και ουσιαστικά κρίσιμο είναι ότι στο Δικαστήριο παρενέβη και η Ελλάδα υποβάλλοντας γραπτές παρατηρήσεις (C418/13) με στόχο να μην εκδοθεί θετική απόφαση. Η Ελληνική Κυβέρνηση προέβαλε ότι δεν θα ήταν σκόπιμη η υπαγωγή της εκπαίδευσης στις διατάξεις της συμφωνίας-πλαισίου σχετικά με την καταχρηστική σύναψη διαδοχικών συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου.Το Δικαστήριο απέρριψε τον ισχυρισμό αυτό και έκρινε δεσμευτικά και για την Ελλάδα ότι η συμφωνία-πλαίσιο δεν αποκλείει κανένα συγκεκριμένο κλάδο από το πεδίο εφαρμογής της και, συνεπώς, έχει εφαρμογή στο προσωπικό που προσλαμβάνεται στον κλάδο της εκπαίδευσης.Συνεπώς, η απόφαση αυτή δεσμεύει τα όργανα της Ελλάδος συμπεριλαμβανομένης και της εκτελεστικής (ΥΠΟΠΑΙΘ) και της δικαστικής εξουσίας (βλ. αντί πολλών: απόφαση Ολομέλειας ΑΠ 16/2013: «η δεσμευτικότητα της απόφασης αυτής (του ΔΕΕ εννοείται) ….. είναι όμως αναμφίβολη, αφού μόνον έτσι εξυπηρετείται ο σκοπός της ενιαίας και ομοιόμορφης εφαρμογής του ενωσιακού δικαίου»).Ως εκ τούτου προτείνουμε στο Δ.Σ του Συλλόγου μας να τεθεί μπροστάρης της προσπάθειας αυτής και του δίκαιου αυτού αγώνα.Προτείνουμε δε στο Δ.Σ της ΔΟΕ να κινηθεί άμεσα και να διεκδικήσει τα εξής:1.Να ζητήσει μια πλήρη και ολοκληρωμένη γνωμοδότηση για το θέμα από την άξια Νομική μας σύμβουλο κα.Τσίπρα η οποία θα προτείνει νομικούς τρόπους διεκδίκησης της μονιμοποίησης μέσω της ΔΟΕ.2.Την άμεση κατάθεση της γνωμοδότησης αυτής στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης με την απαίτηση να ξεκινήσει νομοθετική πρωτοβουλία εφαρμογής του Ευρωπαϊκού Δικαίου που υπερισχύει του Ελληνικού.3.Επιστολή της ΔΟΕ και ενημέρωση για το θέμα προς τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας ο οποίος ως έγκριτος Νομικός γνωρίζει όσο κανένας άλλος το δίκαιο του αιτήματος.4.Σε κάθε περίπτωση οι νομικές μας διεκδικήσεις μπορούν να φτάσουν και μέχρι της καταγγελίας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι η Ελλάδα δεν συμμορφώνεται με την απόφαση του ΔΕΕ ή και την άμεση προσφυγή της ΔΟΕ στο ΔΕΕ. ΔΙΟΡΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η Ε.Ε ΝΑ ΚΟΥΝΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣΤα αιρετά Μέλη στο Δ.Σ ΠύργουΑθανάσιος Κατσίμπελης Χρυσοβαλάντης Δημητρόπουλος
Το δικαίωμα στην πεαδ (και κάθε "πεαδ" στο παρελθόν) την έδωσε η αδράνεια των υπολοίπων, που αφήνουμε κάθε γκρουπούσκουλο να εκπροσωπεί δήθεν τους υπολοίπους, ενώ στην πραγματικότητα εκπροσωπεί 10-15 άτομα.Η απάντηση πρέπει να είναι ίδρυση συλλόγου (ή συλλόγων) που εκπροσωπεί τα συμφέρονταν των υπολοίπων, ώστε ο κάθε σύλλογος να μπορεί επίσημα να προτείνει στο υπουργείο τα δικά του.Άμεσα μπορεί να συντονιστεί μια αντιπροσωπευτική ομάδα (π.χ. "επιτυχόντων ΑΣΕΠ" ή κάτι παρόμοιο) και να ζητήσει συνάντηση με τον αναπλ. υπουργό.
Πρέπει άμεσα να παρθεί πρωτοβουλία και να μην μείνουμε στα λόγια:Πολλοί συνάδελφοι που βρίσκονται στους πίνακες αναπληρωτών κινδυνεύουν να υποβιβαστούν σε πολύ χαμηλές θέσεις σε τυχόν νέους πίνακες αν δεν προσμετρηθούν τα μόριά τους στον διαγωνισμό ή στους διαγωνισμούς.
Με το τελευταίο που είπες συνφωνώ μιά και έχω μεγάλη προυπηρεσία(αλλά έχουν και άλλοι συνάδελφοι της ειδικότητας μου) και μόρια από δύο ΑΣΕΠ.Θα βρεθούμε από την κορυφή του πίνακα αναπληρωτών στον πάτο. Να προσμετρηθούν τα μόρια σ' όλους τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ. Μην εστιάσουμε μόνο στον τελευταίο.