0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το νημα δεν ειναι μονο για την 2ΓΕ αλλα και την 1ΓΕ οπου οι μισοί και πλέον δάσκαλοι πέρνουν 9,9883 με το καλημερα!
ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ 88.02 ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ 97 ΜΕ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ 505ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΑΠΟΛΥΣΕΙ ΤΟ 40% ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝΠΕΡΙΣΥ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ 35 ΧΙΛΙΑΔΕς ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕς ΑΝ ΗΤΑΝ ΜΟΝΙΜΟΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ 70 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥς ΜΙΣΘΟΥς ΙΟΥΛΙΟΥ και ΑΥΓΟΥΣΤΟΥΤΟ 40% ΤΩΝ 35 ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΙΝΑΙ 14000ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10ΕΤΙΑ ΠΗΡΑΝ ΣΥΝΤΑΞΗ 23 ΧΙΛΙΑΔΕς ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥς 14 ΧΙΛΙΑΔΕς ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕς ΠΟΥ ΑΠΟΛΥΟΥΝ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ 37.000ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΩΝ 37 ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΠΟΣΟΥς ΘΑ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝΟΤΑΝ ΑΠΟΛΥΕΙς 14 ΧΙΛΙΑΔΕς ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥς ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΟΙ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΕΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ ΑΝΤΙ-ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΥΤΗ Η ΠΡΑΞΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟς ΠΟΛΙΤΙΣΜΟς ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ ΜΕ ΜΕΤΡΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΕΙΝΑΙ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΟΤΑΝ ΔΙΝΕΙς ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥς ΑΠΟΛΥΟΝΤΑς ΚΑΠΟΙΟΥς ΑΛΛΟΥς ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΟΤΑΝ ΔΙΔΑΣΚΕΙς ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΚΟΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΧΑΡΑΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ και ΣΦΑΓΗ των ΑΜΝΩΝΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΟΙ ΕΧΟΝΤΕς ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙΟΙ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΤΗΚΑΝ, ΑΝΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ!1) Χ.Φ., Μουσικός (ΠΕ79)ήταν στην 17η θέση το 2019 και φέτος στην 569η!2) Νηπιαγωγός από τη 38η θέση, στην 4800η!3) Κ.Μ. Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής από την 841η θέση, στην 1137η!4) Β.Σ. Νηπιαγωγός από την 9η θέση, στην 1172η θέση.5) Σ.Γ. Νηπιαγωγός από την 39η θέση, στην 1334η θέση.ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΕΧΑΜΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑςΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΒΑΣΙΜΑ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΗ ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΣΙΓΟΥΡΗΜΟΥ ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ ΤΑ 12 ΜΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ 2008ΚΑΙ ΜΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑς ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΒΛΕΠΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στους ΥΠΕΥΘΥΝΟΥς ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑς ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΗς ΑΝΑΠΤΥΞΗςΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΣΕΠΤΗΝ ΕΠΕΤΗΡΙΔΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ Της ΕΛΛΑΔΑΣΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΕΧΕΙ Η ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΜΕ ΤΑ 4 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑΕΝΩ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ
Από τον Νασο...που έμεινε στον Άσσο...
Ακριβώς. Μη βιώσιμο. Σε βάθος χρόνου οι "υποψήφιοι" θα ξεχωρίζουν βάσει του πλήθους των παιδιων και της αναπηρίας. Όλα τα άλλα μπορεί να τα καλύψει κανείς με τον α ή β τρόπο. Το να απαιτείται, από την άλλη, διδακτορικό για να διδάξεις στη ββαθμια είναι τρελό! Το να πριμοδοτείται εφόσον υπάρχει λογικό. Συμπέρασμα: μόνο ο γραπτός ξεχωρίζει τους πιο καλούς στην εκπαίδευση, αφού τους αξιολογεί αποκλειστικά σε ό.τι χρειάζεται να κατέχει κανείς για να ναι ικανός και επαρκής να διδάσκει (αν βλέπαμε τα θέματα των μεταπτυχιακών.κ των διδακτορικών μερικών θα τραβούσαμε μαλλί!!!) και προσφέρει ισοτιμία... Νέοι υπήρξαμε κι εμεις και χωρίς τον γραπτό δεν θα είχαμε καμία ευκαιρία. Στην Κύπρο μάλιστα εξετάζονται όλοι (ακόμη και οι φιλόλογοι) και στη γλώσσα. Το υποστηρίζω δυνατά! Απαράδεκτο να υπάρχουν εκπαιδευτικοί και να μη ξέρουν να γράφουν και να διαβάζουν!!
Δεν προκύπτει από πουθενά το συμπέρασμα ότι αν γράψεις καλά σε μια γραπτή εξέταση, είσαι καλός εκπαιδευτικός. Έχει γίνει κάποια έρευνα; Βασίζεται αυτό που λες σε κάποια λογική έστω; Τώρα σχετικά με τα διδακτορικά που αναφέρεις.Στον πίνακα μου επειδή τυχαίνει να γνωρίζω τους διδακτορικούς (με όλους έχω συνεργαστεί) δεν δέχομαι ότι αυτοί οι συνάδελφοι κρίνονται κάθε χρόνο επιστημονικά από ανώτερα ιδρύματα (προέδρους τμημάτων ΤΕΙ, ΑΕΙ κλπ) ως κατάλληλοι να διδάξουν σε φοιτητές (πρώην μαθητές ΕΠΑΛ), έχουν δεκάδες δημοσιεύσεις σε περιοδικά με κριτές και έρχεσαι εσύ να πεις ότι ένας γραπτός διαγωνισμός ειναι κατάλληλοτερος να τους κρίνει ως εκπαιδευτικούς.Δηλαδή για να καταλάβω θεωρείς σημαντικότερο τον γραπτό διαγωνισμό από το Διαχρονικό Επιστημονικό Έργο (που έχει κριθεί από την επιστημονική κοινότητα);;;;;;Επίσης τι είναι σημαντικότερο να έχω προσφέρει έργο δημοσιευμένο σε συνέδρια με θέματα διδακτικής ως διδακτορικός φοιτητης η ως ερευνητής η να γράψω σε έναν διαγωνισμό. Δηλαδή τη λέξη "διαχρονικότητα" την αντιλαμβάνεσαι;
Ας πέσουν οι τόνοι. Αγνοείς αν έχω ή δεν έχω διδακτορικό για να ξεκινήσω από κάπου. Αν έχω ή δεν έχω δημοσιεύσεις ή ό,τι άλλο ανέφερες. Φυσικά και η εξειδίκευση σε επιστημονικό επίπεδο, σε βοηθά, αλλά δεν σε καθιστά από μόνη της άξιο για να διδάξεις. Μπορείς να δεις εξάλλου τους βαθμούς διδακτόρων στους τελευταίους δύο γραπτούς 2008 και 2006. Δεν αποτελεί το μοναδικό κριτήριο: όποιος έχει διδακτορικό είναι άριστος για την εκπαίδευση! Σε γνωστικό και παιδαγωγικό επίπεδο εξετάζεται κανείς μονάχα μέσω ενός γραπτού διαγωνισμού. Κατόπιν, ορθώς ΠΡΕΠΕΙ να προσμετρώνται τα προσόντα και μόνο αυτά (τα κοινωνικά κριτήρια τα θεωρώ απαράδεκτα!), καθώς και η προϋπηρεσία κάποιου. Σίγουρα αυτός ο νόμος θεραπεύει κάποιες αδικίες: την πρόταξη πολυτέκνων, ειδικών κατηγοριών, την απουσία μοριοδότησης αυξημένων προσόντων, αλλά όλα αυτά υπήρχαν και στον ανεφάρμοστο προηγούμενο νόμο Διαμαντοπούλου, ο οποίος ήταν δικαιότερος, αφού τους έβαζε όλους σε μια κοινή διαδικασία διεκδίκησης διορισμού επί ίσοις όροις. Αυτοί που είχαν 120 μόρια προϋπηρεσίας τους προσέξατε; Πόσοι με μηδενική προϋπηρεσία βρέθηκαν σε θέση που θα τους οδηγήσει σε διορισμό ή πρόσληψη; Δυο τρεις το πολύ στις βασικές ειδικότητες στις οποίες έριξα μια πρόχειρη ματιά. Αν κάποιος έχει άλλα δεδομένα, ας μας ενημερώσει. Οι πρώην μαθητές μας, φοιτητές "καθηγητικών" σχολών και υποψήφιοι για θέση στο δημόσιο σχολείο με αυτό το σύστημα αποκλείονται εντελώς. Ακόμη κι αν ξεκινήσουν αύριο το διδακτορικό τους. Είναι παράλογο όμως να χρειάζεται κανείς διδακτορικό, για να εργαστεί ως νηπιαγωγός στο δημόσιο νηπιαγωγείο, δεν το καταλαβαίνεις, συνάδελφε;
Οταν σχεδον ολοι θα εχουν μεταπτυχιακο, διδακτορικο και προυπηρεσια θα περιμενεις ολους αυτους να διοριστουν...? Η θα πηγαινεις μεχρι τα 67 αναπληρωτης...? Για να διακριθεις πρεπει να υπαρχει ενας μηχανισμος που δεν σε χαντακωνει με τους υπολοιπους και αυτος ειναι ο Γραπτος Διαγωνισμος...Προσεξτε διοτι υπαρχει κινδυνος και διεύρυνσης των ακαδημαϊκών προσόντων να μετράνε τα πάντα δηλαδή και των κοινωνικών κριτηρίων...μεγαλες ομαδες θα πιεσουν σιγουρα για αυτο...τα επόμενα χρονια...σε βαρος της προυπηρεσιας ...
οπα, οπα,...μισό λεπτό, να πάρουμε το πράγμα απ την αρχή,Κάποιος με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό δεν σημαίνει απαραιτήτως πως σε γραπτό διαγωνισμό θα "πιάσει" τη βάση (το έχουμε δει)Επίσης, κάποιος που έχει μόνο το πτυχίο της σχολής του σε γραπτό διαγωνισμό αν μελετήσει "πιάνει" τη βάση ( και μάλιστα έχουμε δει να διορίζεται κιόλας)Συνεπώς, διδακτορικό / μεταπτυχιακό δεν εξασφαλίζουν τον καλό ως προς το γνωστικό αντικείμενο εκπαιδευτικό.Η προσμέτρηση τους -που κακώς το δεχτήκαμε- εξυπηρετεί μια καλοστημένη βιομηχανία με σκοπό τον πλούτο.Ακυρώνει το πτυχίο και είναι έξω και μακριά από την αρχή των ίσων ευκαιριών (δεν έχουν όλοι την οικονομική δυνατότητα, ούτε την όποια δυνατότητα για να αρχίσουν το κυνήγι των πτυχίων) Μη μας διαφεύγει πως όλα ξεκίνησαν από την ανάγκη για διορισμό και ελάχιστοι θα έμπαιναν σε αυτή τη διαδικασία.Να μη κάνουμε, λοιπόν? Και βάβαια να κάνουμε αλλά να μετράνε σε τοποθετήσεις, μεταθέσεις, μισθό, εξέλιξη.Πιστεύω πως κάτι τέτοιο καλό θα ηταν να το εφάρμοζαν στην επιλογή διευθυντών και όχι δασκάλων-καθηγητών.Γιατί εκπαιδευτικός σημαίνει 2 πράγματα: 1ο γνώση του αντικειμένου που θα διδάξει- και όχι απαραίτητα να αρθρογραφεί σε επιστημονικα περιοδικά- και 2ο διδακτική ικανότητα και γνώσεις παιδοψυχολογίας. Εδω είναι που θα κριθεί ο κατάλληλος.Η Κύπρος εφαρμόζει μικτό σύστημα - που κατα τη γνώμη μου είναι σωστό. Οι δε ερωτήσεις του γνωστικού δείχνουν παράλληλα με την απάντηση που ζητούν και την διδακτική ικανότητα. και έρχονται τώρα και μιλούν για αξιολόγηση γιατί δεν υπάρχει το ένα και βασικό, και αρκετό θα έλεγα, που είναι η σωστή επιλογή του εκπαιδευτικού.Εχεις διδακτορικό κλπ ? εμ, τότε "τράβα στην αίθουσα και θα σου στείλουμε και τον επιθεωρητή να δούμε αν κάνεις"Κατακριτέο το σύστημα επιλογής Γαβρόγλου, πλην όμως η ΝΔ που ενώ το καταψήφισε, το εφάρμοσε κατά γράμμα!! Η Κεραμέως 4 μήνες ασχολήθηκε με το "Ασυλο", αργότερα με τις μάσκες και τώρα με την αξιολόγηση.Ο,τι "φανεί του λολοστεφανή" Οι δε συνδικαλιστές απλώς να τρέχει ο μισθός....