thepresident και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χωρίς να θέλω να γίνω η κυνική του φόρουμ και ούσα αποσπασμένη σε διάφορους φορείς του ΥΠΑΙΘ κατά διαστήματα, αν ΔΕΝ έχεις γνωστό από μέσα και όχι απλώς ένα γαλαζοπράσινο- ροζ βύσμα τοπικού βουλευτή ή πολιτικού, δε σε αξιοποιούν σε καλά πόστα και το λέω από προσωπική εμπειρία. Επιπλέον, αν γνωρίζεις κάποιον που ήδη εργάζεται εκεί κάποια χρόνια, είναι ένα επιπλέον κίνητρο όχι μόνο για να μάθεις τη δουλειά που θα σου αναθέσουν, αλλά και τη δυνατότητα να ανανεώσεις εύκολα την όποια απόσπαση πάρεις, χωρίς να έχεις τον φόβο ότι θα μείνεις ξεκρέμαστος/η για το επόμενο σχολικό έτος. Κάπως έτσι δεν επιλέγεται και το προσωπικό στον ιδιωτικό τομέα; φτάνει μόνο ένα βιογραφικό και μια συνέντευξη; Ο υποψήφιος εργοδότης έχει περισσότερες πιθανότητες να διαλέξει κάποιον μέσω συστάσεων. Κάποιοι αιρετοί βέβαια, χτυπιούνται κατά καιρούς για ποσοστώσεις - και καλά- μοριοδότηση στις αποσπάσεις..ποιον δουλεύουνε;;Μήπως να υπάρχει έλεγχος από τον ΑΣΕΠ κιόλας;
Χωρίς να θέλω να γίνω κυνική επίσης και χωρίς να θέλω καμία απόσπαση, καλά κάνουν και χτυπιούνται και -αν είναι αξιοκρατικός ο έλεγχος- ας τον κάνει και ο ΑΣΕΠ ακόμη. Δεν είναι επιχείρημα πως με συστάσεις και μέσο δουλεύει και ο ιδιωτικός τομέας. Όταν ο κουμπάρος δίνει συστάσεις δεν είναι αξιοκρατία. Εκτός αν θέλετε να επιλεγόμαστε παντού με αδιαφανείς συνεντεύξεις- αξιολογήσεις, συστάσεις από φίλους και χαρτιά πληρωμένα... Μια στιγμή όμως, αυτό δεν προωθείται γενικότερα και αντιδρούμε;
Επειδή έχω ζήσει κάποιες καταστάσεις έχουν δει τα μάτια μου πολλά. Υπάρχουν άτομα που δουλεύουν σα σκυλιά και άλλοι που είναι "παγωμένοι" λόγω του ότι δεν είναι γνωστοί εκάστοτε προϊστάμενό τους ή έχουν πολύ περιορισμένα καθήκοντα με αποτέλεσμα να μην αξιοποιούνται παρόλο που έχουν όλη την όρεξη να εργαστούν και να επιστρέψουν τελικά στην εκπαίδευση. Στο χέρι μας είναι να αλλάξουμε από τη ρίζα την κατάσταση, αλλά ΟΛΟΙ, όχι ό,τι συμφέρει τον καθένα, αν έχει προσωπικό λόγο, αν έχει κολλητό τον τάδε ή τον δείνα στο Υπουργείο και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Αλλιώς να σταματήσουν τελείως τις -έτσι κι αλλιώς- βυσματικές αποσπάσεις και ας επαναπροσδιορίσουν τις διαδικασίες πρόσληψης ή άλλων υπηρεσιακών μεταβολών στο δημόσιο τομέα, είτε μέσω ΑΣΕΠ-σάμπως οι περισσότεροι για να διοριστούμε ως εκπαιδευτικοί δεν δώσαμε εξετάσεις;- είτε μέσω άλλων διαδικασιών διαφανών, αλλά τι λέμε τώρα.. όταν το διδακτορικό από βασικό εφόδιο για ακαδημαϊκή καριέρα έχει καταντήσει πλέον προσόν για διορισμό σε αναντίστοιχη βάσει δεξιοτήτων θέση, μόνο στην Ελλάδα μάλλον συμβαίνει αυτό, δε νομίζω να ισχύει το ίδιο στον δημόσιο τομέα κάποιας άλλης ευρωπαϊκής χώρας, αν έχει βέβαια κάποιος άλλος συνάδελφος γνώμη για το εξωτερικό, ας μας πει τι ισχύει εκεί.
Λυπάμαι για την λάθος κρίση, το αρχικό μήνυμά σου εύκολα παρερμηνεύεται σαν προσωπική άποψη. Λέω κι εγώ...
οι αποσπασμένοι σε αει κάνουν διοικητικό έργο;
Ούτε "αποδεικνύουμε" τίποτε, ούτε "προσκομίζουμε" τίποτε. Οι αποσπασεις σε φορείς γίνονται με "γνωριμίες".Και δέκα διδακτορικά να εχεις, εαν δεν εχεις γνωστό δεν παιρνεις απόσπαση..... Σας εύχομαι καλή επιτυχία.
[...]Το ελάχιστα δίκαιο θα ήταν να δίνονταν μετατάξεις σε αυτές τις θέσεις ώστε να αδειάσουν επιτέλους και οι οργανικές τους.Τι νόημα έχει κάποιοι να αποσπώνται αιωνίως σε φορείς ή απλά να "χαλαρώνουν" για όσα χρόνια επιθυμούν;Πάσχει το πράγμα, αποσιωπάται και όλα καλά.