*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο  (Αναγνώστηκε 105695 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

batman

  • Επισκέπτης
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #126 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:40:31 μμ »
Παιδιά επειδή είστε μεγάλοιι άσχετοι τελικά: το n(n+1)/2 είναι ο τύπος υπολογισμού του αθροίσματος, δηλαδή μας βρίσκει το ζητούμενο αποτέλεσμα. Ο υπολογιστής όμως ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΥΠΟ. Εκτός και αν είσαστε π.χ. σε κάνα Matlab. Αλλά ακόμα και αν ήξερε τότε η πολυπλοκότητα θα ήταν Ο(3) γιατί θα έπρεπε ο υπολογιστής να κάνει ΜΟΝΟ 3 ΠΡΑΞΕΙΣ, μία πρόσθεση, ένα πολλαπλασιασμό και μία διαίρεση. Αισθάνομαι βλάκας που κάθομαι και το αναλύω σε τέτοιο βαθμό αλλά αφού δεν μπορείται να το καταλάβετε από μόνοι σας, τι να πω. Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε αυτό το πολύ απλό πράγμα ε τότε σε λάθος φόρουμ πρέπει να είμαι. Έλεος, σας δίνουν και πτυχία.

Μήπως είσαι μαθητής?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:56:50 »

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #127 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:43:21 μμ »
Παιδιά επειδή είστε μεγάλοιι άσχετοι τελικά: το n(n+1)/2 είναι ο τύπος υπολογισμού του αθροίσματος, δηλαδή μας βρίσκει το ζητούμενο αποτέλεσμα. Ο υπολογιστής όμως ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΥΠΟ. Εκτός και αν είσαστε π.χ. σε κάνα Matlab. Αλλά ακόμα και αν ήξερε τότε η πολυπλοκότητα θα ήταν Ο(3) γιατί θα έπρεπε ο υπολογιστής να κάνει ΜΟΝΟ 3 ΠΡΑΞΕΙΣ, μία πρόσθεση, ένα πολλαπλασιασμό και μία διαίρεση. Αισθάνομαι βλάκας που κάθομαι και το αναλύω σε τέτοιο βαθμό αλλά αφού δεν μπορείται να το καταλάβετε από μόνοι σας, τι να πω. Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε αυτό το πολύ απλό πράγμα ε τότε σε λάθος φόρουμ πρέπει να είμαι. Έλεος, σας δίνουν και πτυχία.
Thymiara είδες ότι δεν σου μίλησα άσχημα πριν. Ούτε θα το κάνω τώρα, κι ας με λες άσχετο. Τώρα αν επειδή εσύ έχασες την ερώτηση, επειδή δεν γνωρίζεις τι σημαίνει τάξη συνάρτησης, δεν φταίω εγώ. Δεν μιλάει για πολυπλοκότητα, πως να το κάνουμε. Δες τον ορισμό του Ο. Δεν σου λέει πόσο είναι η πολυπλοκότητα του Σ, αλλά πόσο είναι το Σ. Έχει ένα ΙΣΟΝ αν το είδες. Ε, να ξέρεις, ότι Σ=Ο(n^2)=Ο(n^3)=Ο(n^100000). Άντε γιατί αρκετά ασχοληθήκαμε μαζί σου. Δεν σε προσέβαλα για να με πεις άσχετο.
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #128 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:47:18 μμ »
Παιδιά επειδή είστε μεγάλοιι άσχετοι τελικά: το n(n+1)/2 είναι ο τύπος υπολογισμού του αθροίσματος, δηλαδή μας βρίσκει το ζητούμενο αποτέλεσμα. Ο υπολογιστής όμως ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΥΠΟ. Εκτός και αν είσαστε π.χ. σε κάνα Matlab. Αλλά ακόμα και αν ήξερε τότε η πολυπλοκότητα θα ήταν Ο(3) γιατί θα έπρεπε ο υπολογιστής να κάνει ΜΟΝΟ 3 ΠΡΑΞΕΙΣ, μία πρόσθεση, ένα πολλαπλασιασμό και μία διαίρεση. Αισθάνομαι βλάκας που κάθομαι και το αναλύω σε τέτοιο βαθμό αλλά αφού δεν μπορείται να το καταλάβετε από μόνοι σας, τι να πω. Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε αυτό το πολύ απλό πράγμα ε τότε σε λάθος φόρουμ πρέπει να είμαι. Έλεος, σας δίνουν και πτυχία.

Μήπως είσαι μαθητής?
Τι μαθητής ρε συ;;; Σου λέει ότι είναι ο μεγαλύτερος επιστήμονας εδώ μέσα! Λοιπόν thymiara, ΣΥΜΦΩΝΩ! Είσαι ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ και είναι Ο(n). Κι αν δώσει το ΑΣΕΠ το O(n^2) θα κανουμε όλοι μαζι ένσταση για σενα. Ηδη εστειλα μνμ στον υπουργο για να αλλαξει τα βιβλια μαθηματικών
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος geok_salonika

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2755
  • Φύλο: Άντρας
  • Μηδένα προ του τέλους μακάριζε...
    • Προφίλ
    • Θεματα εξετάσεων και online test ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #129 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:49:53 μμ »
Πλάκα έχετε ρε παιδιά, χαλαρώστε... Κοντή γιορτή, αύριο μεθαύριο θα βγάλει τις επίσημες απαντήσεις ο ΑΣΕΠ.

Σε λίγο θα βγάλουμε τα... πτυχία μας έξω για να μετρήσουμε ποιανού είναι πιο μεγάλο!!!!  :)
Κάθε εμπόδιο για καλό...
Κάθε μέρα είναι μια καινούρια μέρα!!!

Θέματα και online test προηγούμενων ΑΣΕΠ: www.exetaseis-asep.com

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:56:50 »

Αποσυνδεδεμένος Alexhs_27

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 254
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #130 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:50:25 μμ »
Παιδιά επειδή είστε μεγάλοιι άσχετοι τελικά: το n(n+1)/2 είναι ο τύπος υπολογισμού του αθροίσματος, δηλαδή μας βρίσκει το ζητούμενο αποτέλεσμα. Ο υπολογιστής όμως ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΥΠΟ. Εκτός και αν είσαστε π.χ. σε κάνα Matlab. Αλλά ακόμα και αν ήξερε τότε η πολυπλοκότητα θα ήταν Ο(3) γιατί θα έπρεπε ο υπολογιστής να κάνει ΜΟΝΟ 3 ΠΡΑΞΕΙΣ, μία πρόσθεση, ένα πολλαπλασιασμό και μία διαίρεση. Αισθάνομαι βλάκας που κάθομαι και το αναλύω σε τέτοιο βαθμό αλλά αφού δεν μπορείται να το καταλάβετε από μόνοι σας, τι να πω. Αν δεν μπορείτε να καταλάβετε αυτό το πολύ απλό πράγμα ε τότε σε λάθος φόρουμ πρέπει να είμαι. Έλεος, σας δίνουν και πτυχία.

Υ.Γ. Σταματώ μέχρι να μου ζητήσουν συγνώμη αυτοί που με προσέβαλαν ...
Υ.Γ.2 Καλά τώρα σοβαρά δεν υπάρχει κάποιος που να συμφωνεί με αυτά που γράφω? ΗΜΑΡΤΟΝ

Η εκφώνηση της ερώτησης δεν  μιλάει ούτε για υπολογιστή ούτε για αλγόριθμο μιλάει απλώς για τάξη συνάρτησης...

batman

  • Επισκέπτης
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #131 στις: Φεβρουάριος 03, 2009, 11:51:07 μμ »
Ρε αυτός πάει για το Νόμπελ, θα αποδείξει ότι όλα τα προβλήματα έχουν γραμμική πολυπλοκότητα αφού τελικά όλα ανάγονται σε προσθέσεις
άρα το TSP έχει O(n) => NP=P ΟΕΔ
υποκλίνομαι

Τι μαθητής ρε συ;;; Σου λέει ότι είναι ο μεγαλύτερος επιστήμονας εδώ μέσα! Λοιπόν thymiara, ΣΥΜΦΩΝΩ! Είσαι ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ και είναι Ο(n). Κι αν δώσει το ΑΣΕΠ το O(n^2) θα κανουμε όλοι μαζι ένσταση για σενα. Ηδη εστειλα μνμ στον υπουργο για να αλλαξει τα βιβλια μαθηματικών

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #132 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 01:06:34 πμ »
thymiara μην επιμένεις. Ακόμα και για αλγόριθμο να σου μίλαγε το ίδιο θα ήταν. Φαντάσου το σαν δύο εμφωλευμένες επαναλήψεις : στο πρώτο βήμα εκτελείται 1 πράξη, στο δεύτερο 2, στο τρίτο 3,...., στο n-1 βήμα n-1 πράξεις και στο n βήμα n πράξεις. Οπότε όταν πας να μετρήσεις πόσες πράξεις θα εκτελεστούν αθροίζεις : 1+2+3+.....+(n-1)+n =  Σ κ = n(n+1)/2, δηλ ίδιας τάξης μεγέθους με το n^2.


Προς batman, aronioti και thymiara : γιατί αρπάζεστε; Αν δε μπορούμε να συζητήσουμε πολιτισμένα και να συνενοηθούμε μεταξύ μας για να βρούμε τις απαντήσεις μερικών ερωτήσεων, πώς θα καταφέρουμε να οργανωθούμε για να διεκδικήσουμε διορισμούς;
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2009, 01:32:39 πμ από elia »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4035
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #133 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 02:04:46 πμ »
Ρε παιδιά για τη 15, σε ένα δέντρο, ακμές δεν είναι και αυτές που συνδέουν τις κορυφές του προτελευταίου επιπέδου με τα φύλλα;

Αν τα φύλλα είναι π.χ. 100000, τότε πόσες είναι οι ακμές;

Αποσυνδεδεμένος aroniotis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #134 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 09:14:46 πμ »
Ρε παιδιά για τη 15, σε ένα δέντρο, ακμές δεν είναι και αυτές που συνδέουν τις κορυφές του προτελευταίου επιπέδου με τα φύλλα;

Αν τα φύλλα είναι π.χ. 100000, τότε πόσες είναι οι ακμές;
Καλημέρα, δες ότι εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Tree_(graph_theory) το δέντρο ΟΡΙΖΕΤΑΙ να είναι ένας γράφος χωρίς κύκλους που έχει n κορυφές και n-1 ακμές.
Proud creator of www.cretanbeaches.com

Όλες οι παραλίες της Κρήτης στην οθόνη σας

Αποσυνδεδεμένος gPE19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #135 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:11:36 πμ »
Τι να πω...έμεινα άφωνη με την πρώτη ματιά των θεμάτων...Αυτό που κατάλαβα ήταν ότι  για άλλη μια φορά το υπουργείο μας εμπαίζει(και μας βάζει και τσακωνόμαστε μεταξύ μας ...δείτε τα προηγούμενα post..δεν αξίζει βρε παιδιά)..
Αυτά τα θέματα υποστηρίζει το υπουργείο ότι έπρεπε να να κατέχουμε ..αλήθεια?για να πάει να κάνει ένα τεστ αξιολόγησης με αυτά τα θέματα σε
όλους αυτούς τους βαπτισμένους πληροφορηκάριους που κάνουν μάθημα στα σχολεία να δούμε πόσοι θα απαντήσουν τα μισά απο αυτά με κάποια δικαιολόγηση..κανείς..το κράτος του παραλόγου...της αδικίας και του μέσου..Έχω απογοητευτεί πολύ έχω τελειώσει απο το 2006 ΑΕΙ Πληροφορικής ,ακολούθησα βλέπεις την άποψη του συγχωρεμένου του πατέρα μου πήγαινε παιδί μου υπολογιστές το επάγγελμα του μέλλοντος, έδωσα και εγώ πρώτη επιλογή πέρασα χωρίς να έχω ποτέ σοβαρή επαφή είτε στο σχολείο είτε σπίτι μου με υπολογιστή,δεν λέω το αγάπησα αυτό που σπούδασα λίγο αργά αλλά με άγγιξε,μου άρεσε,τι να το κάνεις όμως όταν 2009 τώρα και εγώ δεν μπορώ να βγάλω ούτε τα καθημερινά μου έξοδα παιρνάω με 200-300 ευρώ το μήνα και αν(ούτε σαν γραμματέας δεν μπορώ να βρώ δουλειά "ασχολείσαι με εκπαίδευση μου λένε βλέποντας την προυπηρεσία να συνεχίσεις να ασχολείσαι με αυτό...τρέχε εσύ βλάκα πληροφορικέ στα ιεκ και απο δω και απο κει χωρίς να πληρώνεσαι ...δεν ξέρω εγώ απο που θα βγάλω τα λεφτά για να ζήσω και να μετακινούμαι αν κανείς δεν πληρώνει "γιατί έτσι είναι το σύστημα κυρία μου αν δεν θέλετε μην συμμετέχετε σαυτό μου είπε κάποιος γραμματέας πρώην διευθυντής σε σχολεία δευτεροβάθμιας(τει λογιστικής είχε τελειώσει ο κύριος κι ασπαίτε παρακαλώ και αν δείτε συμπεριφορά θα παθαίνατε πλάκα ο κος ΑΣΠΑΙΤΕ) σε ένα ΙΕΚ που εργαζόμουνα,αλλά μόνο να φωνάζετε ξέρετε "  μία φορά πήγα στα ιεκ είδα την κοροιδία και δεν ξαναπήγα απλά...)...πρώτη φορά έδωσα ασεπ μετά από πολύμηνο διάβασμα και απογοητεύτηκα ...μου αρέσει που μου λέγανε φίλοι διορισμένοι πληροφορηκάριοι(θεολόγοι και μη) "ασε το γνωστικό τι το διαβάζεις στα παιδαγωγικά θα έχεις πρόβλημα"...οι μεγάλοι παιδαγωγοί πάλι αυτοί...φυσικά δεν τους άκουσα ,φυσικά τα παιδαγωγικά ήταν βατά θέματα και εύκολα(αναρωτιέμαι μήπως αυτοί του υπουργείου το έκαναν για να μην ρεζιλευτούν πάλι οι απόφοιτοι των ασπαίτε όπως μιά χρονιά που έδινε ένας φίλος μου και οι μόνοι που δεν πέρασαν ήταν αυτοί των ασπαίτε)...το γνωστικό είχε 2-3 γελοίες ερωτήσεις ναι μπορούσε να μην τις έχει ...είχε όμως ερωτήσεις παγίδες που νομίζω απλά υποτιμάνε τη νοημοσύνη μας...είχε θεωρία αλγορίθμων πολύ που κανα δυό απο αυτές ήταν οκ αλλά οι κατά πλειοψηφία αυτά ήταν θέματα για να μας κόψουν ..απλά είπαν όταν κάθησαν να βάλουν τα θέματα πόσους θέλουμε να κόψουμε?2600 απο τους 2700..θα έπρεπε να ντρέπονται  ..το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι πολιτική πάνω στο καθημερινό μας άγχος για επιβίωση...Απο αυτό το κράτος της αδικίας τόσα χρόνια,είτε μπλέ είτε πράσινοι είτε κόκκινοι είτε ροζ είτε δεν ξέρω και εγώ τι άλλο χρώμα είναι, έχω δεί μόνο αδικία ψευτιά αναξιοκρατία ... Θα έπρεπε κάποιος απο τον κόσμο των πληροφορικών να βγεί κάποια στιγμή και να μιλήσει...δεν έχουμε συνδικαλισμό σαν κλάδος...κακώς..ακόμα και στις ειδήσαεις που έβλεπα προχθές σε κρατικό κανάλι έλεγαν τα ποσοστά συμμετοχής για όλους τους κλάδους εκτός απο τον δικό μας..έπαθα πλάκα..είμαστε ανύπαρκτοι φαίνεται και όποτε μας χρειάζονται (ακόμα και εκεί δλδ μας εμπαίζουν) τότε μας παρακαλάνε ή βάζουν αλλους στη θέση μας..Θα έπρεπε να δηλώσουμε όλοι αποχή στις επόμενες εκλογές ... το τι έχω δει σε αυτή τη λίγη ζωή που έχω ζήσει δεν φαντάζεται κανείς...(έχω αντιμετωπίσει την παραλογία των νοσοκομείων του ίκα και των γιατρών,έχω δει απο κοντά τα λεγόμενα προγράμματα stage δεν άντεξα πολύ 9 μήνες αρκετοί ήταν είναι δυνατόν να έχουν στο ΙΚΑ ένα απο τα μεγαλύτερα ιδρύματα κοινωνικής ασφάλισης ανασφάλιστους να δουλεύουν με stage...είσαι ΠΕ και έρχεται ο κάθε ΥΕ που έχει μπει με οποιονδήποτε τρόπο (παραθυράκι) και σου κάνει υποδείξεις για τη δουλειά σου και σε έχουνε σαν δούλο να τους κάνεις τα θελήματα για 400 ευρώ και όχι ασφάλιση και όταν αρρωστήσω να θέλει ο γιατρός 50 ευρώ την επίσκεψη και εγώ απο που θα τα βγάλω?)...ντροπή τους...ήρθε τώρα και ο ασεπ και έδεσε...αυτό που ξέρουν να κάνουν είναι να ανοίγουν κάθε χρόνο και καινούιρα ΤΕΙ ΑΕΙ μπείτε μπείτε παιδιά μου και μετά που θα βγείτε θα στριμωχτούμε όλοι στο τσουβάλι πουλέγεται ανεργία το οποίο δεν γεμίζει ποτέ είναι άπατο...ντροπή και στα φροντιστήρια που μόνο απο θέμα κύρους και σεβασμό σε αυτούς που τους πλήρωσαν για μια θέση στην εκπαίδευση να μην βγάζουν απαντήσεις στα θέματα...και έχει το κάθε φροντιστήριο και δική του απάντηση...αυτό δείχνει πολλά και απο τη μεριά των φροντιστηρίων αλλά και απο τη μεριά αυτών που έβαλαν τα θέματα...εγώ ρώτησα δύο διδακτορικούς φίλους μου με συνέδρια και project που είναι καθαρά πληροφορικοί και ένα μεταπτυχιακό και μου έδωσαν διαφορετικές λύσεις και όχι σε όλα τα θέματα...απο εκεί να καταλάβετε..Αυτά ελπίζω να μην κούρασα όσους το διάβασαν όλο τα έγραφα και κάπως συγκεχυμένα αλλά είμαι απογοητευμένη και στεναχωρημένη... :(..Ελπίζω για ένα καλύτερο αύριο...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:21:02 πμ από gPE19 »

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #136 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:23:51 πμ »
Για μένα τα θέματα στο γνωστικό ήταν έτσι όπως έπρεπε να είναι!!

Επιτέλους να ξεχωρίσει κάποιος που έχει σπουδάσει την επιστήμη της Πληροφορικής απο όσους αφου τελειώσανε μια σχολή που έχει μέσα και την ρίζα Πληροφορ- , πήρανε 2-3 βιβλία εκ των υστέρων για να προετοιμαστούν..τσαλαβουτώντας απο εδώ και απο εκεί...

Με αυτά τα θέματα στο γνωστικό ο άριστος Πληροφορικός θα προηγηθεί....

Και για όσους έχουν την σωστή ένσταση πως δεν αρκούν οι γνώσεις για να γίνεις καλός Καθηγητής θα συμφωνήσω, αλλά θα πώ πως η διδακτική και τα παιδαγωγικά εξετάζονται και αυτά με την σειρά τους...

Και θα συμφωνήσω πως απο τους 3500 εν ενεργεία Πληροφορικούς οι 2500(και λίγους λέω) θα κοβότανε με αυτά τα θέματα...

Αλλά πως να μην κοπούνε, όταν οι 1000 δεν έχουνε τελειώσει καν Πληροφορική...και άλλοι 1000 έχουν τελειώσει ΤΕΙ του στυλ Πληροφορικής και Διοίκησης, που τελευταίο έτος οι απόφοιτοι πληρώνουν για να τους κάνουν εργασίες στο Excel και διοριστηκαν προ 4ετις με προυπηρεσία ενός έτους στα Δημοτικά...

Αλλά επειδή ήταν χάλια το συστημα ώς τώρα πρέπει να συνεχιστεί η ίδια ιστορία??? ΟΧΙ
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:30:13 πμ από panzos »
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #137 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:41:24 πμ »
Παιδιά βλέπω ότι υπάρχει μια μεγάλη οργή για τα θέματα του ΑΣΕΠ. Και χαίρομαι πολύ γι’αυτό γιατί επιτέλους ο ΑΣΕΠ ίσως να είναι η ευκαιρία να ενωθούμε όλοι. ΑΕΙ – ΤΕΙ ΣΤΕΜΠ ΕΠΥ ΕΠΕ και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο υπάρχει. Η κοροϊδία κάπου εδώ έφτασε στο τέλος. Το κράτος άνοιξε δεκάδες τριτοβάθμιες σχολές με αντικείμενο την πληροφορική. Για πιο λόγο? Υπήρχε κάποιο σχέδιο? Και μετά άρχισε να μας καλεί, επαναλαμβάνω να μας καλεί και τονίζω το να καλεί στα ολοήμερα σχολεία. Αποτέλεσμα: Πολύ παράτησαν τις δουλείες τους, άλλοι δουλεύουν σε άσχετα αντικείμενα για να βολέψουν το μεσημεριανό ωράριο. Αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί. Και αν και κανονικά με τόσο κόσμο που έχουμε θα μπορούσαμε με το έτσι θέλω να δημιουργήσουμε οργανικές θέσεις στα δημοτικά δεν το κάνουμε. Και να σας πω την αλήθεια μου εγώ προσωπικά δεν το θέλω. Είμαι 1000% πεπεισμένος ότι η πληροφορική χρειάζεται σε όλες τις βαθμίδες αλλά αυτό καλώς ή κακώς το κρίνουν άλλοι. Αυτό όμως που πρέπει να ζητήσουμε εδώ και τώρα, είναι να μας πουν που το πάνε το πράγμα. Θα μπει η πληροφορική στα δημοτικά? Αν ναι πότε? Φέτος. Του χρόνου? Σε 10 χρόνια? Σε 100? Ποτέ!!! Οπότε να ξέρουμε και εμείς που βαδίζουμε.
ΓΙΑΤΙ Η ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:52:43 πμ από No-name »

Αποσυνδεδεμένος nobody

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 235
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #138 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:41:36 πμ »
Τι να πω...έμεινα άφωνη με την πρώτη ματιά των θεμάτων...Αυτό που κατάλαβα ήταν ότι  για άλλη μια φορά το υπουργείο μας εμπαίζει(και μας βάζει και τσακωνόμαστε μεταξύ μας ...δείτε τα προηγούμενα post..δεν αξίζει βρε παιδιά)..
το γνωστικό είχε 2-3 γελοίες ερωτήσεις ναι μπορούσε να μην τις έχει ...είχε όμως ερωτήσεις παγίδες που νομίζω απλά υποτιμάνε τη νοημοσύνη μας...είχε θεωρία αλγορίθμων πολύ που κανα δυό απο αυτές ήταν οκ αλλά οι κατά πλειοψηφία αυτά ήταν θέματα για να μας κόψουν ..απλά είπαν όταν κάθησαν να βάλουν τα θέματα πόσους θέλουμε να κόψουμε?2600 απο τους 2700..
Η θεωρία Αλγορίθμων, η θεωρία Γλωσσών και αυτομάτων και οι Δομές  Δεδομένων αποτελούν  τα πιο βασικά μαθήματα σε κάθε σχολή Πληροφορικής. Προσωπικά, που έδωσα και στον προηγούμενο ΑΣΕΠ, θεωρώ τα θέματα αυτά πιο βατά από τον προηγούμενο και πιο "καθαρά" Πληροφορικής.

Θα έπρεπε κάποιος απο τον κόσμο των πληροφορικών να βγεί κάποια στιγμή και να μιλήσει...δεν έχουμε συνδικαλισμό σαν κλάδος...κακώς..ακόμα και στις ειδήσαεις που έβλεπα προχθές σε κρατικό κανάλι έλεγαν τα ποσοστά συμμετοχής για όλους τους κλάδους εκτός απο τον δικό μας..έπαθα πλάκα..είμαστε ανύπαρκτοι φαίνεται και όποτε μας χρειάζονται (ακόμα και εκεί δλδ μας εμπαίζουν) τότε μας παρακαλάνε ή βάζουν αλλους στη θέση μας..
Συνδικαλιστικό όργανο υπάρχει και είναι η ΕΠΕ η οποία και αγωνίζεται και διεκδικεί τα δικαιώματα των πληροφορικών. Η ΕΠΕ όμως δεν είναι ένας μακρινός οργασνισμός, προστάτης των πληροφορικών. Η ΕΠΕ είμαστε εμείς. Αν εμείς δεν ενισχύουμε την ΕΠΕ, δεν συμμετέχουμε και δεν διεκδικούμε, τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει. Γι'αυτο συναδέρφισσα, αν σε ενδιαφέρουν τα διακαιώματα σου, γράψου στην ΕΠΕ.

Αποσυνδεδεμένος gPE19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #139 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:45:57 πμ »
Συμφωνώ μαζί σου συνάδερφε...μόνο που εγώ δεν τσαλαβούτησα απο δω και απο εκεί...και πολυπλοκότητες είχα κάνει στο πανεπιστήμιο ήταν ένα μάθημα όμως που δεν μου άρεσε και πολύ..ασχολήθηκα περισσότερο με μαθήματα βάσεων γλώσσες βάσεων ,γλώσσες προγραμματισμού, hardware αυτά μου άρεσαν γιαυτά αγόραζα βιβλία εξωπανεπιστημιακά και όσες γνώσεις είχα απο θεωρία αλγορίθμων ήταν ότι μας είχε πει στο πανεπιστήμιο ο καθηγητής μας για τους αλγοριθμους τα οποία ήταν σχεδιάκια στον πίνακα και κάτι ασυνάρτητα πράγματα,μάθημα 2ου έτους θεωρία αλγορίθμων χωρίς κανένα υποβαθρο μαθησιακό απο το σχολείο με δέσμες μπήκα...νομίζεις δλδ ότι ήταν αντικειμενικές οι ερωτήσεις?καλύπταν όλη την ύλη ή μόνο το πρώτο της κομμάτι ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ νομίζω ότι ήταν επιεικώς απάραδεκτες...αυτοί δλδ που θα άρχισαν να διαβάζουν την ύλη απο την αρχή όπως την έδωσε το υπουργείο με ενα μήνα διάβασμα θα έγραφαν 100 στον ασεπ..επρεπε να καλυφθεί η περισσότερη ύλη με θέματα ισάξια...και να λείπουν οι ερωτήσεις τύπου 27 τι είναι ένας οδηγός συσκευής ή οι ερωτήσεις τύπου 22..να λένε μετά ότι  είμαστε και άσχετοι αφού με θέματα με τέτοιες ερωτήσεις πατώσαμε οι περισσότεροι?αλήθεια για κοίταξε τα σχολικά βιβλία να δείς τι αναφέρουν για το τι είναι οδηγός συσκευής...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160838
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 925
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 476
Σύνολο: 476

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.