*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο  (Αναγνώστηκε 105694 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gPE19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #140 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:50:11 πμ »
Τι να πω...έμεινα άφωνη με την πρώτη ματιά των θεμάτων...Αυτό που κατάλαβα ήταν ότι  για άλλη μια φορά το υπουργείο μας εμπαίζει(και μας βάζει και τσακωνόμαστε μεταξύ μας ...δείτε τα προηγούμενα post..δεν αξίζει βρε παιδιά)..
το γνωστικό είχε 2-3 γελοίες ερωτήσεις ναι μπορούσε να μην τις έχει ...είχε όμως ερωτήσεις παγίδες που νομίζω απλά υποτιμάνε τη νοημοσύνη μας...είχε θεωρία αλγορίθμων πολύ που κανα δυό απο αυτές ήταν οκ αλλά οι κατά πλειοψηφία αυτά ήταν θέματα για να μας κόψουν ..απλά είπαν όταν κάθησαν να βάλουν τα θέματα πόσους θέλουμε να κόψουμε?2600 απο τους 2700..
Η θεωρία Αλγορίθμων, η θεωρία Γλωσσών και αυτομάτων και οι Δομές  Δεδομένων αποτελούν  τα πιο βασικά μαθήματα σε κάθε σχολή Πληροφορικής. Προσωπικά, που έδωσα και στον προηγούμενο ΑΣΕΠ, θεωρώ τα θέματα αυτά πιο βατά από τον προηγούμενο και πιο "καθαρά" Πληροφορικής.




Θα έπρεπε κάποιος απο τον κόσμο των πληροφορικών να βγεί κάποια στιγμή και να μιλήσει...δεν έχουμε συνδικαλισμό σαν κλάδος...κακώς..ακόμα και στις ειδήσαεις που έβλεπα προχθές σε κρατικό κανάλι έλεγαν τα ποσοστά συμμετοχής για όλους τους κλάδους εκτός απο τον δικό μας..έπαθα πλάκα..είμαστε ανύπαρκτοι φαίνεται και όποτε μας χρειάζονται (ακόμα και εκεί δλδ μας εμπαίζουν) τότε μας παρακαλάνε ή βάζουν αλλους στη θέση μας..
Συνδικαλιστικό όργανο υπάρχει και είναι η ΕΠΕ η οποία και αγωνίζεται και διεκδικεί τα δικαιώματα των πληροφορικών. Η ΕΠΕ όμως δεν είναι ένας μακρινός οργασνισμός, προστάτης των πληροφορικών. Η ΕΠΕ είμαστε εμείς. Αν εμείς δεν ενισχύουμε την ΕΠΕ, δεν συμμετέχουμε και δεν διεκδικούμε, τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει. Γι'αυτο συναδέρφισσα, αν σε ενδιαφέρουν τα διακαιώματα σου, γράψου στην ΕΠΕ.
ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ 2005 ΕΠΙΑΣΑ 70% ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΠΑΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΑΣΕΠ...ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ...ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΕΛΥΣΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ 35 ΜΕ 40 ΣΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ Η ΤΥΧΗ ΤΟΥΣ ..ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ Ο ΑΣΕΠ ΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ...

ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΕΠΕ?ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΗΠΩΣ?ΓΡΑΦΤΗΚΑ ΣΤΟ NEWSLETTERS ΤΗΣ ΕΠΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ,ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ...ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ...ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΕ ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:53:31 πμ από gPE19 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:30:03 »

Αποσυνδεδεμένος Fortino

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #141 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 10:56:59 πμ »
Για μένα τα θέματα στο γνωστικό ήταν έτσι όπως έπρεπε να είναι!!

Επιτέλους να ξεχωρίσει κάποιος που έχει σπουδάσει την επιστήμη της Πληροφορικής απο όσους αφου τελειώσανε μια σχολή που έχει μέσα και την ρίζα Πληροφορ- , πήρανε 2-3 βιβλία εκ των υστέρων για να προετοιμαστούν..τσαλαβουτώντας απο εδώ και απο εκεί...

Με αυτά τα θέματα στο γνωστικό ο άριστος Πληροφορικός θα προηγηθεί....


Θα συμφωνήσω με Panzο αλλά με μια μικρή ένσταση. Τα θέματα ήταν ανισομερώς κατανεμημένα (πολλά από αλγόριθμους και πολυπλοκότητα και λίγα από οργάνωση/αρχιτεκτονική, Βάσεις, δίκτυα, πολυμέσα).

Και διαφωνώ με την άποψη που επικρατεί ότι τα θέματα δεν ανταποκρίνονται στην ύλη που πρόκειται να διδάξουμε κλπ. Μα ο σωστός καθηγητής δεν χρειάζεται να ξέρει μόνο ότι πρόκειται να διδάξει, πρέπει να ξέρει το κάτι παραπάνω και να έχει σφαιρική γνώση του αντικειμένου. Με τα μέχρι τώρα τα θέματα και ένα τελειόφοιτος λυκείου θα έγραφε. Δεν ήταν λίγο υποτιμητικό για τον κλάδο μας κάτι τέτοιο? 

Αποσυνδεδεμένος elia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 665
  • ΠΕ86 - ΠΕ70
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #142 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 11:15:10 πμ »
Παιδιά διακρίνω πολύ απογοήτευση. Θα επαναλάβω αυτό που είπε ο asimos_alex νωρίτερα : http://www.facebook.com/group.php?gid=39911821787. Αν ενωθούμε και δραστηριοποιηθούμε πιστεύω μπορούμε να πετύχουμε πολλά.

Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #143 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 11:26:07 πμ »



Και διαφωνώ με την άποψη που επικρατεί ότι τα θέματα δεν ανταποκρίνονται στην ύλη που πρόκειται να διδάξουμε κλπ.


Εννοείται αυτό..

Πρέπει να τονιστεί πως δεν δίνουμε πανελλήνιες για να μπούμε στο πανεπιστήμιο...

Η ύλη των βιβλίων έχει σχέση με τα θέματα διδακτικής και μόνο...Θα ήταν άτοπο ας πούμε να ζητήσουνε διδακτική μετταγλωτιστών...

Στο γνωστικό εξετάζεται η γνώση όλου του αντικειμένου της πληροφορικής...
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:08:25 μμ από panzos »
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:30:03 »

Αποσυνδεδεμένος gPE19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #144 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:15:16 μμ »
Για μένα τα θέματα στο γνωστικό ήταν έτσι όπως έπρεπε να είναι!!

Επιτέλους να ξεχωρίσει κάποιος που έχει σπουδάσει την επιστήμη της Πληροφορικής απο όσους αφου τελειώσανε μια σχολή που έχει μέσα και την ρίζα Πληροφορ- , πήρανε 2-3 βιβλία εκ των υστέρων για να προετοιμαστούν..τσαλαβουτώντας απο εδώ και απο εκεί...

Με αυτά τα θέματα στο γνωστικό ο άριστος Πληροφορικός θα προηγηθεί....

Και για όσους έχουν την σωστή ένσταση πως δεν αρκούν οι γνώσεις για να γίνεις καλός Καθηγητής θα συμφωνήσω, αλλά θα πώ πως η διδακτική και τα παιδαγωγικά εξετάζονται και αυτά με την σειρά τους...

Και θα συμφωνήσω πως απο τους 3500 εν ενεργεία Πληροφορικούς οι 2500(και λίγους λέω) θα κοβότανε με αυτά τα θέματα...

Αλλά πως να μην κοπούνε, όταν οι 1000 δεν έχουνε τελειώσει καν Πληροφορική...και άλλοι 1000 έχουν τελειώσει ΤΕΙ του στυλ Πληροφορικής και Διοίκησης, που τελευταίο έτος οι απόφοιτοι πληρώνουν για να τους κάνουν εργασίες στο Excel και διοριστηκαν προ 4ετις με προυπηρεσία ενός έτους στα Δημοτικά...

Αλλά επειδή ήταν χάλια το συστημα ώς τώρα πρέπει να συνεχιστεί η ίδια ιστορία??? ΟΧΙ

ΑΡΙΣΤΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ? ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ...ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΟΠΩΣ ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΜΟΝΟ...ΜΑΛΙΣΤΑ...ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΜΕΙΣ ΔΛΔ ΤΙ ΘΕΩΡΟΥΜΑΣΤΕ?ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΘΗΚΑΝ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΑ OFFICE ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΤΟΣΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΜΕΙΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ 72 ΘΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ? ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ,ΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΠΡΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΞΕΦΤΙΛΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ....ΟΚ ΝΑΙ ..ΔΕΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΑΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΘΕΝΤΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ...ΟΠΟΤΕ ΠΩΣ ΠΕΤΑΣ ΕΤΣΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ...ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΟΧΙ ΜΕ 60 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ 100 200 300 ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΣΕΣ ΟΣΕΣ ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΕΣ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΟΥΝ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΥΛΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΠΟΙΟΣ  ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΣΑΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΛΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΑΣΕΠ ...ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝ ΘΑ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΠΙΝΑΚΑ ΓΕΙΤΝΙΑΣΗΣ Ή ΛΙΣΤΑ ΓΕΙΤΝΙΑΣΗΣ ...ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ...

Αποσυνδεδεμένος jetry

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 526
  • 01110101
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #145 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:28:58 μμ »
παιδιά εγώ ως απόφοιτη ΤΕΙ έχω να πω οτι περάσαμε και δεν ακουμπήσαμε από τέτοια πράγματα στη σχολή μας όπως νομίζω και στα περισσότερα αν όχι σε όλα τα ΤΕΙ. Πολυπλοκότητα?? Γράφοι???  ΤΙΠΟΤΑ!!!! δεν είναι δυνατόν να ζητάνε τέτοια πράγματα από αποφοίτους σαν εμένα και ντρέπομαι που το λέω αλλά έτσι είναι... Δε θα πω φυσικά να δίνονται διαφορετικά θέματα όπως υποστηρίζουν πολλοί..Ας αλλάξουν τα προγράμματα σπουδών, ας αξιολογήσουν τους καθηγητές που στα ΤΕΙ πάνε για την πλάκα τους - ναι ναι είναι ελάχιστοι εκείνοι που πραγματικά ενδιαφέρονται, και μετά ας μας δώσουν το δικαίωμα να μπορούμε να παίρνουμε μέρος σε ΑΣΕΠ κ δεν ξέρω κ εγώ τι... Γιατί να μην είχαν δοθεί οι 40τόσες θέσεις σε κάποιους ΠΕ19 που το αξίζουν στο κάτω κάτω.. γιατί σίγουρα πήγαν χαμένες σε μας τόσες θέσεις..
Λυπάμαι για το χρόνο που σπατάλησα διαβάζοντας για το διαγωνισμό , γιατί ασχολήθηκα πάνω από χρόνο με δαύτον και αποτέλεσμα μάλλον δε θα δω.. έχω δει τόσες απαντήσεις διαφορετικές και παίζω μεταξύ 27 και 32 σωστών... και το μόνο σίγουρο είναι οτι από τον ΑΣΕΠ απαντήσεις δεν θα έχουμε... Και έχω να πω και κατι τελευταίο... Στο φροντιστήριο που πήγα , γιατί ναι έκανα κ αυτό κ δεν έμεινα κ ευχαριστημένη γιατί είχαμε ξεφύγει πολύ από τα σχολικά, πράγμα που για μένα ήτανε λάθος, μας είχανε πρήξει με την πολυπλοκότητα και γενικα τις δομές δεδομένων.. Δεν ξέρω αν αυτό είναι τυχαίο... Μα όλα τυχαία είναι σ'αυτή τη χώρα;;;

batman

  • Επισκέπτης
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #146 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:33:59 μμ »
ΑΡΙΣΤΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ? ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ...ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΟΠΩΣ ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΜΟΝΟ...ΜΑΛΙΣΤΑ...ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΜΕΙΣ ΔΛΔ ΤΙ ΘΕΩΡΟΥΜΑΣΤΕ?
Αν δεν ξέρεις θεωρία αλγορίθμων και πολυπλοκότητας που είναι η βάση της πληροφορικής δεν είσαι επιστήμονας πληροφορικής. Ασχολείσαι απλά με εφαρμογές όπως και αυτοί που τελειώνουν ένα ΙΕΚ.

Παράθεση
ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Α και έτσι θα ξεχώριζαν οι καλύτεροι? Δηλαδή σπούδασες 4 χρόνια για να αποδείξεις ότι ξέρεις τη σχολική ύλη?



Αποσυνδεδεμένος panzos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
  • Φύλο: Άντρας
  • We are a way for the Cosmos to know itself
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #147 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:36:52 μμ »
Κοίτα έχεις δίκιο που διαμαρτύρεσαι διότι η αδικία είναι το αυτονόητο στην Ελλάδα και του σήμερα...

Είναι ΑΔΙΚΟ 1000-1500 στους 3500 πληροφορικούς να είναι θεολόγοι, γυμναστές κλπ κλπ σεμιναρίων WORD και να έχουν πιάσει και όλες τις οργανικές στις κεντρικές πόλεις...

Είναι ΑΔΙΚΟ να έχουν μπεί άλλοι 1000 πληροφορικοί που αν τους λες Java, C++ τις ξέρουνε μόνο βιβλιογραφικά και ειδικεύονται στον πέρη και στην κάτια(βέβαια δεν φταίνει αυτοί που άνοιξανε 40 ΑΕΙ ΤΕΙ πληροφορικής για να έχει κάθε χωριό και τμήμα πληροφορικής)

Επίσης θα συμφωνήσω πως δεν υπήρχε ομοιόμορφη κατανομή θεμάτων και αυτό ήταν λάθος, αλλά κατά την γνώμη έπρεπε να ήταν δύσκολα τα θέματα(όπως και ήταν), διότι αν ήτανε εύκολα τα θέματα και έπιανε κανείς εύκολα την βάση, θα την πιάνανε οι 200 ΑΣΠΑΙΤΑΡΙΟΙ και θα διοριζότανε μόνο αυτοί και θα έμενε έξω κάποιος που θα είχε γνώσεις να αντιμετωπίσει δύσκολα θέματα....

Τέλος καλός πλήροφορικός σε τέτοιου τύπου εξετάσεις είναι αυτός που έχει (όσο αναφορά το γνωστικό) γενική θεωρητική κατάρτιση στο αντικείμενο...

Διότι άριστος είναι και ο πληροφορικός που γνωρίζει άπταιστα αποκλειστικά π.χ. Oracle και δουλεύει στον ιδιωτικό τομέα
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:40:28 μμ από panzos »
“When Kepler found his long-cherished belief did not agree with the most precise observation, he accepted the uncomfortable fact. He preferred the hard truth to his dearest illusions; that is the heart of science.” - Carl Sagan

Αποσυνδεδεμένος jetry

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 526
  • 01110101
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #148 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:41:18 μμ »
για μισό ένας επιστήμονας πληροφορικής είναι αυτός που ασχολείται με θεωρία αλγορίθμων; Και ένας που έχει βγάλει ΙΕΚ έχει τις ίδιες γνώσεις με έναν που κάνει μεταπτυχιακά διδακτορικά αλλά δεν ασχολείται με πολυπλοκότητες και δομές... θα τρελαθούμε...

Αποσυνδεδεμένος gPE19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #149 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:41:42 μμ »
ΑΡΙΣΤΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ? ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ...ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΟΠΩΣ ΘΕΩΡΙΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΜΟΝΟ...ΜΑΛΙΣΤΑ...ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΜΕΙΣ ΔΛΔ ΤΙ ΘΕΩΡΟΥΜΑΣΤΕ?
Αν δεν ξέρεις θεωρία αλγορίθμων και πολυπλοκότητας που είναι η βάση της πληροφορικής δεν είσαι επιστήμονας πληροφορικής. Ασχολείσαι απλά με εφαρμογές όπως και αυτοί που τελειώνουν ένα ΙΕΚ.

Παράθεση
ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Α και έτσι θα ξεχώριζαν οι καλύτεροι? Δηλαδή σπούδασες 4 χρόνια για να αποδείξεις ότι ξέρεις τη σχολική ύλη?



ΚΡΙΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΡΙΝΕ ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΜΙΣΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΜΙΑΣ ΛΕΞΗΣ.....

batman

  • Επισκέπτης
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #150 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:43:26 μμ »
παιδιά εγώ ως απόφοιτη ΤΕΙ έχω να πω οτι περάσαμε και δεν ακουμπήσαμε από τέτοια πράγματα στη σχολή μας όπως νομίζω και στα περισσότερα αν όχι σε όλα τα ΤΕΙ. Πολυπλοκότητα?? Γράφοι???  ΤΙΠΟΤΑ!!!! δεν είναι δυνατόν να ζητάνε τέτοια πράγματα από αποφοίτους σαν εμένα και ντρέπομαι που το λέω αλλά έτσι είναι...
Άρα αφού δεν διδάχθηκες αυτά τα μαθήματα που είναι τα βασικότερα της επιστήμης της πληροφορικής , πως θέλεις να θεωρείσαι επιστήμονας? Μήπως με τα θέματα αυτά έχει αρχίσει να φαίνεται ποιες σχολές κάνουν πληροφορική και ποιες απλά βγάζουν αποφοίτους που βαράνε τα πλήκτρα? Όλοι αυτοί που τόσο καιρό έλεγαν ότι τα ΤΕΙ είναι ισότιμα με τα ΑΕΙ με τα θέματα αυτά κατάλαβαν τη διαφορά και τώρα έχουν αρχίσει να κλαίγονται ότι μπήκαν δύσκολα. Επίσης επειδή στη σχολή τους δεν έκαναν καθόλου θεωρία νομίζουν ότι όλα αυτά (πολυπλοκότητα, NP προβλήματα, θεωρία γλωσσών, γράφοι) είναι κάτι παρακατιανό και δεν έχει και πολύ μεγάλη σχέση με την πληροφορική.
Σόρρυ  μάγκες αλλά αυτή είναι η πληροφορική Θεωρία Αλγορίθμων/Υπολογισμού, Πολυπλοκότητα Σχεδίαση αλγορίθμων, Θεωρία Γλωσσών Προγραμματισμού.
  Η αρχιτεκτονική υπολογιστών και τα ψηφιακά κυκλώματα είναι δευτερεύοντα μπροστά στα παραπάνω.
Απλά τώρα έχουν αρχίσει να ξεβρακώνονται όλες εκείνες οι σχολές που επειδή έκαναν word, excel, access και ολίγον προγραμματισμό νόμιζαν ότι έκαναν πληροφορική. Απλά όσοι δεν έχουν αγγίξει αυτά τα μαθήματα έκαναν λάθος επιλογή στη σχολή που πέρασαν. Δεν μπορεί να τους φταίνε τα θέματα για αυτό το λάθος.

Παράθεση
Δε θα πω φυσικά να δίνονται διαφορετικά θέματα όπως υποστηρίζουν πολλοί..Ας αλλάξουν τα προγράμματα σπουδών, ας αξιολογήσουν τους καθηγητές που στα ΤΕΙ πάνε για την πλάκα τους - ναι ναι είναι ελάχιστοι εκείνοι που πραγματικά ενδιαφέρονται, και μετά ας μας δώσουν το δικαίωμα να μπορούμε να παίρνουμε μέρος σε ΑΣΕΠ κ δεν ξέρω κ εγώ τι... Γιατί να μην είχαν δοθεί οι 40τόσες θέσεις σε κάποιους ΠΕ19 που το αξίζουν στο κάτω κάτω.. γιατί σίγουρα πήγαν χαμένες σε μας τόσες θέσεις..

Έχεις δίκιο, αλλά το σημαντικό είναι να ενημερώνονται οι φοιτητές που πάνε σε αυτές τις σχολές (και δεν αναφέρομαι μόνο σε ΤΕΙ) για την επιλογή τους. Γιατί είναι φανερό ότι όλα τα τμήματα στην Ελλάδα είναι ισότιμα αλλά λίγα είναι αυτά τα οποία μεταδίδουν πραγματική γνώση και μετριούνται στα δάκτυλα των δύο χεριών.

batman

  • Επισκέπτης
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #151 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:49:24 μμ »

ΚΡΙΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΡΙΝΕ ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΜΙΣΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ ΜΙΑΣ ΛΕΞΗΣ.....


Δε νομίζω ότι έκανα κάτι τέτοιο, αλλά και αν το έκανα δεν το έκανα σκόπιμα. Απλά απομόνωσα τις φράσεις για να απαντήσω σε αυτές. Απλά πιστεύω ότι είσαι πολύ θυμωμένη (και με το δίκιο σου) αλλά πίστεψέ με δεν φταίνε τα θέματα. Τα θέματα ήταν τα καλύτερα που έχουν μπει σε εξετάσεις ΑΣΕΠ. Και δεν ήταν δύσκολα. Όποιος είχε παρακολουθήσει τα σχετικά μαθήματα τα έλυνε άνετα. Τα θέματα της θεωρίας τα οποία σας φάνηκαν λίγο εξωπραγματικά ήταν πολύ επιφανειακά.

Αποσυνδεδεμένος gPE19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
    • Προφίλ
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #152 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:49:35 μμ »
για μισό ένας επιστήμονας πληροφορικής είναι αυτός που ασχολείται με θεωρία αλγορίθμων; Και ένας που έχει βγάλει ΙΕΚ έχει τις ίδιες γνώσεις με έναν που κάνει μεταπτυχιακά διδακτορικά αλλά δεν ασχολείται με πολυπλοκότητες και δομές... θα τρελαθούμε...
ΤΑ ΙΕΚ ΔΕΝ ΤΑ ΘΕΩΡΩ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ...ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΩΡΩ ΑΚΑΤΟΝΟΗΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΒΙΒΛΙΑ
Η ΕΣΤΩ ΚΑΠΟΙΑ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΑ ΙΕΚ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΜΑΘΗΜΑ...
ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΔΛΔ ΠΟΥ ΘΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΠ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΣΕ ΕΝΑ ΙΕΚ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΤΙΣ 5 ΜΟΝΟΛΕΚΤΙΚΕΣ ΣΕΙΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΔΙΝΕΙ Ο ΟΕΕΚ...ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΕΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΤΕΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΧΑΜΟΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ....ΒΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ.. ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΟ ΟΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ...ΜΠΟΥΡΔΕΣ...

batman

  • Επισκέπτης
Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« Απάντηση #153 στις: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:50:20 μμ »
Δηλαδή αν πας σε ΑΕΙ νομίζεις ότι θα μάθεις κάτι παραπάνω? Τα ΑΕΙ που κάνουν καλή δουλειά είναι πολύ λίγα.
Το θέμα είναι καθαρά προσωπικό. Εντόπισε τα θέματα στα οποία χωλαίνεις και κάτσε διάβασε.
Μην ξεχνάς ότι τα μαθήματα αυτά είναι επιλογής σε κάποια ΑΕΙ και επειδή είναι τα πιο δύσκολα όλοι τα αποφεύγουν  όπως ο διάολος το λιβάνι

pragmatika exas pitsirikas pou den exei ptyxio k exei trela me ta pc akomi k se net cafe na doyleuei einai se polu kaliteri moira apoti enas dyktyas tou tei mou pragmatika!!! Symfwnw apolyta me osa les, lypamai gia tis spoudes pou ekana k nomizw pws anti na teleiwsw to metaptyxiako mou prepei na koitaksw na dwsw katataktiries se AEI giati den yparxei lysi... oxi gia to thema tou diorismou se sxoleio alla gia na ksestravwthw panw se pragmata pou agapaw :( krima
eyxomai se olous osous aksizoun na ta kataferoun!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 04, 2009, 12:52:18 μμ από batman »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160838
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 925
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 554
Σύνολο: 554

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.793 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.