*

Αποστολέας Θέμα: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα  (Αναγνώστηκε 137610 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4154
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #826 στις: Ιούλιος 25, 2022, 07:30:17 πμ »
Θέλεις δηλαδή αξιολόγηση (μέσω του γραπτού διαγωνισμού) για τις προσλήψεις αναπληρωτών και μονίμων, αλλά όχι αξιολόγηση για την επάρκεια και την απόδοση-επιδοση των εκπαιδευτικών ως εργαζόμενοι στη δημόσια εκπαίδευση.  Ενδιαφέρον. Δεν γνωρίζω πάντως αν υπάρχουν πολλα προηγμένα κράτη στο πλανήτη, όπου δεν εφαρμόζεται η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου. Επίσης, δεν γνωρίζω πολλές χώρες στο κόσμο, όπου ισχύει η μονιμότητα στη δημόσια εκπαίδευση, αλλά αυτό είναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο.

Δεν έχει σχέση με το θέμα, αλλά απαντώ: αυτό που θα ήθελα να υπάρχει, είναι μια κάποια λογοδοσία, με την έννοια ότι αν απασχολείς την υπηρεσία δημιουργώντας προβλήματα, να μπορεί όντως να συμβεί κάτι. Εννοώ πχ αν κάποιος αρνείται να αναλαμβάνει εργασίες του σχολείου ή λουφάρει, να υπάρχει η δυνατοτητα ο διευθυντής να τον βάλει στη θέση του. Να υπάρχει κάποιος συντονισμός  ώστε ο καθένας στο μάθημα να έχει  κάποια μίνιμουμ, να μην πηγαίνει όσ γρήγορα ή αργά θέλει, και με πολλή προσοχή, αν υπάρχουν πολλά παράπονα συμπεριφοράς, να μπορεί να γίνει μια διερεύνηση (για το τελευταίο όμως έχω πολλές επιφυλάξεις). ΜΙλώ δηλαδή για τις περιπτώσεις που 1 ή 2 άτομα σε σύλλογο των 30 ας πούμε, έχουν κάποια θεματάκια. Κατά τ' άλλα, συνολικά να έρχεται ένας ξεκάρφωτα να δει το μάθημά σου, ή να μετράνε ξανά και ξανά τι χαρτιά μάζεψες και τέτοια, όχι δεν το θεωρώ αναγκαίο, δεν έχει καμία σχέση με τις ανάγκες των μαθητών και τη βελτίωση της εργασίας. Είναι καθαρά για εξυπηρέτηση της ματαιοδοξίας και για τα μάτια του κόσμου. Η αξιολόγηση διεθνώς σχετίζεται βασικά με την απόδοση μαθητων σε κεντρικές εξετάσεις και μόνο δυσλειτουργίες προκαλεί στη λειτουργία του σχολείου και τη μαθησιακή διαδικασία.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:18:56 »

Αποσυνδεδεμένος manpan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 487
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #827 στις: Ιούλιος 25, 2022, 07:52:39 πμ »
Δυστυχώς δεν ισχύει στην εκπαίδευση αυτό.Παράδειγμα:νεοδιόριστη συνάδελφος είχε φοβερό πρόβλημα με επίσης νεοδιόριστο συνάδελφό της(που διορίστηκε λόγω διδακτορικού με μία(!) μόλις χρονιά στην εκπαίδευση) ετών 50 που δεν ήθελε καν να περνάει τις απουσίες πόσω μάλλον να συνεργαστεί σε άλλα ζέοντα ζητήματα του σχολείου υπό την αδιάφορη εποπτεία του διευθυντή ο οποίος προκειμένου να έχει καλό όνομα η σχολική μονάδα προς τα έξω <<έχωνε>> τους φιλότιμους συναδέλφους του.Μέχρι που εξερράγη η συνάδελφος.Νόμος Γαβρόγλου σε πλήρη ανάπτυξη και αποθέωση & χωρίς αξιολόγηση απλή.

Συνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4154
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #828 στις: Ιούλιος 25, 2022, 08:08:21 πμ »
Δυστυχώς δεν ισχύει στην εκπαίδευση αυτό.Παράδειγμα:νεοδιόριστη συνάδελφος είχε φοβερό πρόβλημα με επίσης νεοδιόριστο συνάδελφό της(που διορίστηκε λόγω διδακτορικού με μία(!) μόλις χρονιά στην εκπαίδευση) ετών 50 που δεν ήθελε καν να περνάει τις απουσίες πόσω μάλλον να συνεργαστεί σε άλλα ζέοντα ζητήματα του σχολείου υπό την αδιάφορη εποπτεία του διευθυντή ο οποίος προκειμένου να έχει καλό όνομα η σχολική μονάδα προς τα έξω <<έχωνε>> τους φιλότιμους συναδέλφους του.Μέχρι που εξερράγη η συνάδελφος.Νόμος Γαβρόγλου σε πλήρη ανάπτυξη και αποθέωση & χωρίς αξιολόγηση απλή.

Αυτοί οι διευθυντές λοιπόν θα αξιολογήσουν εμάς, ενώ δεν μπορούν να χωρίσουν δυο γαϊδάρων άχυρα; Να μας λειπει…

Τα διοικητικά ζητήματα του σχολείου και η σωστή υπαλληλική συμπεριφορά δεν έχουν σχέση με τη βελτίωση του εκπαιδευτικού  συστήματος.

Δέκα χρόνια στο σχολείο, έχω δει τρεις μέτριους έως κάκιστους διευθυντές και απλώς 4-5 συναδέλφους που λουφάρουν στα εξωδιδακτικα. Αρκετούς νέους ή ξένους με προβλήματα διαχείρισης τάξης, που είναι θέμα κουλτούρας σχολείου όμως, 2-3 με προβλήματα επικοινωνίας, 2-3 με τους οποίους έχω σοβαρές ενστάσεις για τις (αντί)παιδαγωγικές απόψεις τους αλλά κανέναν που να μην είναι συνεπής στις διδακτικές υποχρεώσεις του. Φέτος πρώτη φορά μόνο ενόψει εξετάσεων αναρωτήθηκα για δυο συναδέλφους τι ακριβώς έκαναν, αλλά όχι ότι δεν έκαναν και τίποτα. Το τελευταίο πρόβλημα της εκπαίδευσης είναι το αν μεμονωμένα κάποιοι δεν είναι καλοί στη δουλειά τους. Δεν χρειάζεται ολόκληρος μηχανισμος με τυμπανοκρουσίες για αυτό. Υπάρχουν και άλλες λύσεις που θα βελτιώσουν όντως το σύστημα.

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 521
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #829 στις: Ιούλιος 25, 2022, 09:45:34 πμ »
Δυστυχώς δεν ισχύει στην εκπαίδευση αυτό.Παράδειγμα:νεοδιόριστη συνάδελφος είχε φοβερό πρόβλημα με επίσης νεοδιόριστο συνάδελφό της(που διορίστηκε λόγω διδακτορικού με μία(!) μόλις χρονιά στην εκπαίδευση) ετών 50 που δεν ήθελε καν να περνάει τις απουσίες πόσω μάλλον να συνεργαστεί σε άλλα ζέοντα ζητήματα του σχολείου υπό την αδιάφορη εποπτεία του διευθυντή

Υπάρχουν, πάντως, και αντίστροφες περιπτώσεις: https://www.pde.gr/index.php?topic=36621.msg1168974#msg1168974

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:18:56 »

Αποσυνδεδεμένος ikc

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 465
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • Γραπτος.Εκπαιδευτικων
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #830 στις: Ιούλιος 28, 2022, 07:28:19 μμ »
Group στο facebook για τον Γραπτό Διαγωνισμό ---> https://www.facebook.com/groups/3109893225938609

ΥΓ...Είναι για όσους στηρίζουν τον γραπτό... 8)

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 660
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #831 στις: Ιούλιος 28, 2022, 07:46:01 μμ »
Group στο facebook για τον Γραπτό Διαγωνισμό ---> https://www.facebook.com/groups/3109893225938609

ΥΓ...Είναι για όσους στηρίζουν τον γραπτό... 8)

Η μόνη αξιοπρεπής ομάδα είναι αυτή που διεκδικεί μαζικούς μονιμους διορισμους σε σταθερή βάση κάθε χρόνο.

Αυτή η ομάδα που αναφερεις είναι τα ψηφαλακια της Κεραμεως και η ντροπή των εκπαιδευτικών. Λίγη τσίπα δεν έχετε.

Συνδεδεμένος Mini1234

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 313
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #832 στις: Ιούλιος 28, 2022, 08:39:09 μμ »
Παμε τωρα ομαδα ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ  :-X :-X :-X :-X Ντροπη δεν εχω να πω κατι αλλο..

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2901
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #833 στις: Ιούλιος 28, 2022, 08:46:27 μμ »
Group στο facebook για τον Γραπτό Διαγωνισμό ---> https://www.facebook.com/groups/3109893225938609

ΥΓ...Είναι για όσους στηρίζουν τον γραπτό... 8)
Τάραξες τα νερά... ;D

Αποσυνδεδεμένος Dume

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 215
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #834 στις: Ιούλιος 28, 2022, 09:23:12 μμ »
Παμε τωρα ομαδα ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ  :-X :-X :-X :-X Ντροπη δεν εχω να πω κατι αλλο..

Γιατί;

Τι είναι ντροπιαστικό στο αίτημα για γραπτό διαγωνισμό;

Το να ζητά κανείς να διαγωνιστεί με ίσους όρους είναι αξιοκατάκριτο;

Όχι βέβαια.

Ντροπής πράγμα είναι να αποκλείονται de facto δεκάδες χιλιάδες υποψήφιοι εκπαιδευτικοί από οποιαδήποτε πιθανότητα να μπουν ποτέ σε τάξη και να διδάξουν, λόγω του "προσοντολογίου", δηλαδή μιας νέας στην ουσία επετηρίδας.








« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 28, 2022, 09:35:34 μμ από Dume »

Αποσυνδεδεμένος MariaGrahm

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 147
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #835 στις: Ιούλιος 28, 2022, 11:33:52 μμ »
Γιατί;

Τι είναι ντροπιαστικό στο αίτημα για γραπτό διαγωνισμό;

Το να ζητά κανείς να διαγωνιστεί με ίσους όρους είναι αξιοκατάκριτο;

Όχι βέβαια.

Ντροπής πράγμα είναι να αποκλείονται de facto δεκάδες χιλιάδες υποψήφιοι εκπαιδευτικοί από οποιαδήποτε πιθανότητα να μπουν ποτέ σε τάξη και να διδάξουν, λόγω του "προσοντολογίου", δηλαδή μιας νέας στην ουσία επετηρίδας.
Κατά τη γνώμη μου συνάδελφε πρέπει να επεξεργαστείς την άποψή σου για το «ίσο»
Ούτε αυτό το σύστημα είναι δίκαιο και ίσο αλλά
Ούτε και αυτό που ευαγγελίζεσαι, συγγνώμη κιόλας. Και τα πτυχία και ο ΑΣΕΠ είναι απλώς ένα αυθαίρετο και αναγκαίο κριτήριο για επιλογή εφόσον υπάρχει πληθώρα υποψηφίων. Κανείς δεν έχει τα ίδια λεφτά και τον ίδιο χρόνο με όλους τους άλλου μα διαθέσει ούτε για πτυχία ούτε για ΑΣΕΠ (πιστεψέ με θέλει λεφτά)

Και κάτι τελευταίο για να μη ξεχνιόμαστε: αν εμείς οι ίδιοι δεν δώσουμε αξία στην δουλειά μας κανένας άλλος δεν θα την θεωρήσει άξια. Από μόνοι μας μειώνουμε ο ένας τον άλλο και στο τέλος τον ίδιο μας τον εαυτό.

Λίγα χρόνια αναπληρωτής θα στο μάθουν αυτό καλά (δυστυχώς)

Πάντα συναδελφικά

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #836 στις: Ιούλιος 29, 2022, 12:03:42 πμ »
Η μόνη αξιοπρεπής ομάδα είναι αυτή που διεκδικεί μαζικούς μονιμους διορισμους σε σταθερή βάση κάθε χρόνο.

Αυτή η ομάδα που αναφερεις είναι τα ψηφαλακια της Κεραμεως και η ντροπή των εκπαιδευτικών. Λίγη τσίπα δεν έχετε.
ξεχειλίζει απο τα μελη.....
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος rourou44

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 134
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #837 στις: Ιούλιος 29, 2022, 12:27:19 πμ »
Και όπως πάντα, ο καθένας θα κρίνει το τι είναι σωστό και δίκαιο ανάλογα με το τι τον συμφέρει. Το πρόβλημα είναι η αλλαγή των συστημάτων, τέλος. Χωρίς καμία εριστικότητα, όταν ο καθένας μπήκε στην σχολή του ήξερε τι έχει να αντιμετωπίσει και το έλαβε υπόψιν του. Το λάθος και το άδικο είναι να μην εξασφαλίζεται στον υποψήφιο φοιτητή οτι αυτό που ήξερε ότι έχει να αντιμετωπίσει θα παραμένει σταθερό, πόσο μάλλον ο απόφοιτος ή ο αναπληρωτής. Λάθος και άδικο είναι επίσης η αδιοριστία τόσων χρόνων και η ασάφεια για την μετέπειτα πορεία τους.

Η αυτό θα πρέπει να ισχύσει ή μικτο σύστημα, συμπεριληπτικό, όπου ο καθένας θα παλεύει με τον τρόπο που του ταιριάζει και θεωρεί δίκαιο.

Αποσυνδεδεμένος zoek

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 142
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #838 στις: Ιούλιος 29, 2022, 07:39:01 πμ »
Και εγώ πιστεύω σε ένα μεικτό σύστημα. Άλλωστε έχει ξανασυζητηθεί το θέμα και αρκετοί καλοί συνάδελφοι, συνάδελφοι -  άνθρωποι υπερ του γραπτού  που δεν κοιτάζουν μόνο τον εαυτούλη τους έχουν συμφωνήσει. Τώρα γιατί συγκεκριμένα άτομα  επαναφέρουν το θέμα διαρκώς, υποστηρίζοντας  ΜΟΝΟ γραπτό και τίποτα άλλο,  είναι γιατί έχουν ιδιοτελείς σκοπούς και σκέφτονται ΜΟΝΟ τον εαυτό τους. Αναμασάνε τα ίδια για τους δικούς τους σκοπούς. Πατάνε πάνω σε όλους και όλα μην υπολογίζοντας τίποτα.. Γι αυτό κ εγώ δεν θα ξανασυμμετάσχω στο θέμα...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 29, 2022, 07:45:35 πμ από zoek »

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Γραπτός διαγωνισμός 23 και αργότερα
« Απάντηση #839 στις: Ιούλιος 29, 2022, 07:45:20 πμ »
Μεχρι του χρονου τετοια εποχη δεν αλλαζει τιποτα. Απο εκει και περα θα εχουν υπαρξει εκλογες κτλ κτλ. Η επομενη προκυρηξη θα ειναι με το ιδιο συστημα καθως δεν μπορει να τρεξειι διαφορετικη προκυρηξη γενικη και ειδικη
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32297
  • Τελευταία: tt777
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160099
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 431
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 506
Σύνολο: 520

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.