*

Αποστολέας Θέμα: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής  (Αναγνώστηκε 212894 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος xhm32

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #966 στις: Σεπτέμβριος 03, 2011, 10:58:28 μμ »
Βλεπω τελικά πολεμόχαρη φυλή μου,  πως ο ΑΣΕΠ ειναι η μονη λυση για να μη φαμε τις σάρκες μας !!!  ;D
Ναι να μπουν οι άξιοι με τις δυο τετράωρες εξετάσεις. Το επόμενο βήμα θα είναι να καταργήσουμε τα πανεπιστήμια και να δίνουμε μόνο ασεπ.  ;D
μα και για να μπεις στο πανεπιστήμιο από κάποιες τρίωρες εξετάσεις εξαρτάσαι και έχει αποδειχθεί το αξιοκρατικότερο. το θέμα είναι τα άλλα που χαλάνε το σύστημα. Η Διαμάντω είτε το θέλουμε είτε όχι έχει προτείνει 100% ασεπ και τέλος τα παράθυρα που τελικά θα είναι πιο δίκαιο από αυτά που έχουμε τώρα. όσο για την επετηρίδα ίσως έπρεπε να πολεμήσετε για κάποια μοριοδότηση και όχι να απαιτειται πλήρη απορόφηση χωρίς αποτελεσμα.
μεγαλη αξιοκρατια!!!!!!!!πολυτεκνοι να μπαινουν μαθηματικο και φιλολογια με 3000 και 2000 μορια αντιστοιχα...!!!!!!!
Ειναι αδικια αλλα μην τα βαζετε με τους πολυτεκνους δεν φταινε σε τιποτα. Οι φωστήρες του υπουργειου μας φταινε. Αυτοι πρέπει να πάρουν ποδι το συντομότερο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #967 στις: Σεπτέμβριος 03, 2011, 11:02:07 μμ »
Βλεπω τελικά πολεμόχαρη φυλή μου,  πως ο ΑΣΕΠ ειναι η μονη λυση για να μη φαμε τις σάρκες μας !!!  ;D
Ναι να μπουν οι άξιοι με τις δυο τετράωρες εξετάσεις. Το επόμενο βήμα θα είναι να καταργήσουμε τα πανεπιστήμια και να δίνουμε μόνο ασεπ.  ;D
μα και για να μπεις στο πανεπιστήμιο από κάποιες τρίωρες εξετάσεις εξαρτάσαι και έχει αποδειχθεί το αξιοκρατικότερο. το θέμα είναι τα άλλα που χαλάνε το σύστημα. Η Διαμάντω είτε το θέλουμε είτε όχι έχει προτείνει 100% ασεπ και τέλος τα παράθυρα που τελικά θα είναι πιο δίκαιο από αυτά που έχουμε τώρα. όσο για την επετηρίδα ίσως έπρεπε να πολεμήσετε για κάποια μοριοδότηση και όχι να απαιτειται πλήρη απορόφηση χωρίς αποτελεσμα.
μεγαλη αξιοκρατια!!!!!!!!πολυτεκνοι να μπαινουν μαθηματικο και φιλολογια με 3000 και 2000 μορια αντιστοιχα...!!!!!!!
Αυτό, που αναφέρεις, δεν ίσχυε παλιά...
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος kostzo10

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #968 στις: Σεπτέμβριος 03, 2011, 11:06:35 μμ »
Βλεπω τελικά πολεμόχαρη φυλή μου,  πως ο ΑΣΕΠ ειναι η μονη λυση για να μη φαμε τις σάρκες μας !!!  ;D
Ναι να μπουν οι άξιοι με τις δυο τετράωρες εξετάσεις. Το επόμενο βήμα θα είναι να καταργήσουμε τα πανεπιστήμια και να δίνουμε μόνο ασεπ.  ;D
μα και για να μπεις στο πανεπιστήμιο από κάποιες τρίωρες εξετάσεις εξαρτάσαι και έχει αποδειχθεί το αξιοκρατικότερο. το θέμα είναι τα άλλα που χαλάνε το σύστημα. Η Διαμάντω είτε το θέλουμε είτε όχι έχει προτείνει 100% ασεπ και τέλος τα παράθυρα που τελικά θα είναι πιο δίκαιο από αυτά που έχουμε τώρα. όσο για την επετηρίδα ίσως έπρεπε να πολεμήσετε για κάποια μοριοδότηση και όχι να απαιτειται πλήρη απορόφηση χωρίς αποτελεσμα.
μεγαλη αξιοκρατια!!!!!!!!πολυτεκνοι να μπαινουν μαθηματικο και φιλολογια με 3000 και 2000 μορια αντιστοιχα...!!!!!!!
Αυτό, που αναφέρεις, δεν ίσχυε παλιά...
αν στον επομενο ΑΣΕΠ δεις βαση 55 για ολους και βαση 25 για πολυτεκνους ελα και πες μου...αυτο δεν ισχυε παλια...

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #969 στις: Σεπτέμβριος 03, 2011, 11:13:24 μμ »
Mάλλον τα έχεις μπερδέψει κάπως τα πράγματα ή έχεις χρόνια να παρακολουθήσεις τον τρόπο διορισμών. Οι πολύτεκνοι διορίζονται ΧΩΡΙΣ ασεπ. Όπως και όσοι έχουν προϋπηρεσία από Σιβιτανίδειο ή όσοι ευλογημένοι δίδαξαν σε εκκλησιαστικά, όσοι μάζεψαν μόρια από ΠΔΣ και πήγαν αναπληρωτές, οι ιδιωτικοί, οι οαεδιτες... Ξέχασα κανέναν; Τι προτείνετε; Μήπως να δημιουργηθούν 2 ομάδες; Άλλοι να δίνουν ασεπ μέχρι να γεράσουν κι άλλοι όχι, απλώς γιατί...έτσι γουστάρουν!
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος atem

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 351
  • Thessaloniki
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #970 στις: Σεπτέμβριος 03, 2011, 11:19:26 μμ »
Βλεπω τελικά πολεμόχαρη φυλή μου,  πως ο ΑΣΕΠ ειναι η μονη λυση για να μη φαμε τις σάρκες μας !!!  ;D

Εγω αναρωτιεμαι Μαρκο ολοι αυτοι που θελουν να γινει ΑΣΕΠ τι κανουν η που βρισκονται; Και γιατι να γινει νεος ΑΣΕΠ; Να δοθει σε καποιους που εχουν ηδη την δουλιτσα τους η ευκαιρια να γινουν και καθηγητες σε ενα σαββατοκυριακο;
Αναστασιάδης η Τάνκς;
Δογματικώς ΠΕ03.

Αποσυνδεδεμένος kostzo10

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 324
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #971 στις: Σεπτέμβριος 03, 2011, 11:21:35 μμ »
Mάλλον τα έχεις μπερδέψει κάπως τα πράγματα ή έχεις χρόνια να παρακολουθήσεις τον τρόπο διορισμών. Οι πολύτεκνοι διορίζονται ΧΩΡΙΣ ασεπ. Όπως και όσοι έχουν προϋπηρεσία από Σιβιτανίδειο ή όσοι ευλογημένοι δίδαξαν σε εκκλησιαστικά, όσοι μάζεψαν μόρια από ΠΔΣ και πήγαν αναπληρωτές, οι ιδιωτικοί, οι οαεδιτες... Ξέχασα κανέναν; Τι προτείνετε; Μήπως να δημιουργηθούν 2 ομάδες; Άλλοι να δίνουν ασεπ μέχρι να γεράσουν κι άλλοι όχι, απλώς γιατί...έτσι γουστάρουν!
εχεις δικιο...μου διεφυγε παρολα αυτα βλεπω στους πινακες αναπληρωτων της ειδικης αρκετους πολυτεκνους αδιοριστους(μαλλον αυτο με παρεσυρε)!!!προτεινω να μεινουν τα πραγματα οπως ειναι...οσο και να φωναζουμε αλλοι αποφασιζουν.

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #972 στις: Σεπτέμβριος 04, 2011, 10:02:51 πμ »
Καλημέρα.Επειδή κάποιος αναφέρθηκε στους πολύτεκνους έχω να πω το εξής:με το πασοκ πριν το 2004 οι πολύτεκνοι έπρεπε να δώσουν ασεπ και να πιάσουν μόνο τη βάση,όταν έγινε υπουργός η ακατονόμαστη η γιαννάκου τους διόριζε χωρίς ασεπ και 20% στους αναπληρωτές πήραν οι τρίτεκνοι την επόμενη χρονιά.Εγώ με 3 ασεπ θα είχα διοριστεί 100 φορές αν δεν ήταν αυτοί. ;D
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος why

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 508
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #973 στις: Σεπτέμβριος 04, 2011, 10:53:31 πμ »
KAΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΡΙΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΗΝ 63 ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ.ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗ ΣΤΗΡΤΙΞΗ ΟΣΩΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟ. 

αυτό ειναι ; ; ; ;

Εδώ και ένα χρόνο το υπουργείο στοχοποίησε αναίτια τον εκπαιδευτικό με την ψήφιση του νόμου 3848, αμαυρώνοντας με αυτό τον τρόπο τόσο το κύρος του ως επαγγελματία, όσο και την ίδια την οντότητα του μέσα στο σχολείο. Δυστυχώς όμως οι εισηγητές του νομοσχεδίου αγνοούσαν ίσως πολλά βασικά πράγματα.
Πρώτα από όλα δεν έλαβαν υπ’ όψιν τους, ότι όλοι όσοι υπηρετούν τώρα την παιδεία ως μάχιμοι εκπαιδευτικοί έχουν πετύχει μια, δύο ίσως και τρεις φορές στον ΑΣΕΠ, ενώ υπάρχουν και άλλοι που δεν πέτυχαν στις εξετάσεις όμως η εμπειρία τους είναι πολύτιμη και η αξιολόγησή τους είναι δεδομένη. Επιπλέον, θα ήταν αναγκαίο να υπογραμμιστεί ότι ειδικά στην εκπαίδευση όλες οι προσλήψεις μέχρι σήμερα έγιναν με γνώμονα τα προσόντα του εκπαιδευτικού και την εμπειρία του. Όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν κριθεί και αξιολογηθεί μέσα στην τάξη από τους ίδιους τους μαθητές τους, πράγμα που συχνά είναι πιο σκληρό από οποιοδήποτε διαγωνισμό ΑΣΕΠ, γιατί προσφέρουν όχι μόνο γνώσεις αλλά και κομμάτι του ίδιου τους του εαυτού, προσπαθώντας με ό,τι μέσα έχουν να ασκήσουν το λειτούργημά τους.
Άλλωστε και η σημερινή ηγεσία του υπουργείου όταν ήταν στην αντιπολίτευση, έκανε συχνές παρεμβάσεις στη βουλή σχετικά με την ομηρία των εκπαιδευτικών που ήταν καταδικασμένοι στην συνεχή αναπλήρωση και ωρομισθία. Χαρακτηριστικός είναι ο λόγος που εκφώνησε η σημερινή υπουργός στο 14ο συνέδριο της ΟΛΜΕ, που με πάθος υπερασπιζόταν τα εργασιακά συμφέροντα του εκπαιδευτικού λέγοντας πως δικαίωμα διορισμού θα αποκτούσε ο εκπαιδευτικός με δύο χρόνια αναπλήρωσης. Και τώρα που βρέθηκε στο κυβερνητικό σχήμα ποιες ήταν οι ενέργειες της; Το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να φέρει στο προσκήνιο ένα νομοσχέδιο που εξαφάνισε τις προϋπηρεσίες των συναδέλφων, εκμηδένισε το ακαδημαϊκό κύρος τους ζητώντας να δίνουν μια ζωή ΑΣΕΠ αδιαφορώντας ή αγνοώντας ότι όλοι μας είμαστε έστω και μια φορά επιτυχόντες σε ένα διαγωνισμό που πολύ δύσκολα κάποιος πετυχαίνει πλέον, αφού η προετοιμασία είναι πραγματικά εξοντωτική για τους υποψηφίους.
Σε αυτό όμως το σημείο πρέπει να τονιστεί, ότι η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών έχει αποκτηθεί με πολύ κόπο, χρήμα από την μεριά τους και θυσίες. Η προϋπηρεσία είναι βασικό μοριοδοτούμενο προσόν και μάλιστα σε υψηλό ποσοστό, σε κάθε θέση του Δημοσίου. Ακόμα και στα ιδιωτικά σχολεία είναι απαραίτητο κριτήριο διορισμού. Είναι δυνατόν να αποτελεί για το Υπουργείο δευτερεύον ή τριτεύον προσόν; Δεν θέλει η πολιτική ηγεσία έμπειρους εκπαιδευτικούς για τους πολύπαθους πλέον μαθητές αλλά και εκπαιδευτικούς που γνωρίζουν τη λειτουργία των σχολείων; Είναι δυνατόν η προϋπηρεσία ενός διδακτικού έτους ακόμα και σε δυσπρόσιτες περιοχές να έχει μικρότερη ισχύ από ένα πτυχίο πιστοποίησης της πληροφορικής που πολλοί το αγοράζουν ή το αποκτούν σε ένα μήνα;

Δυστυχώς όμως με το νόμο 3848 δεν έγιναν μόνο επαχθείς αλλαγές στον τρόπο διορισμού των εκπαιδευτικών αλλά «επινοήθηκε» και η μεταβατική περίοδος. Τι είναι αυτό, θα μπορούσε εύλογα να αναρωτηθεί κάποιος αδαής! Η μεταβατική περίοδος είναι, εκείνο το χρονικό διάστημα των δυο ετών ,που σύμφωνα με το υπουργείο θα είναι απαραίτητο για να διοριστούν όλοι όσοι είναι διοριστέοι του ΑΣΕΠ εγκαταλείποντας όμως στη μοίρα τους όλους όσους εγκλωβίστηκαν στους κλειδωμένους πίνακες του 60%και 40%. Σύμφωνα λοιπόν με τις ενέργειες του υπουργείου αποδεικνύεται ότι είναι η μεγαλύτερη απάτη που γίνεται σε εργαζόμενους, γιατί με βάση τις φετινές προσλήψεις, διορίστηκαν μόνο όσοι είχαν ΦΕΚ στα χέρια τους ενώ οι υπόλοιποι ίσως να μη διοριστούν και ποτέ και να κληθούν να δώσουν πάλι εξετάσεις!! Υπάρχουν όμως ήδη και πάρα πολλοί συνάδελφοι που αν και έχουν πετύχει στο διαγωνισμό ,έχουν πάει αναπληρωτές και επειδή η μεταβατική περίοδος είναι τόσο μικρή θα κληθούν να ξαναδώσουν ΑΣΕΠ. Το οξύμωρο σε αυτό είναι ότι τα άτομα αυτά θα προσληφθούν από το υπουργείο για τα δυο αυτά χρόνια της μεταβατικής περιόδου να αναπληρώσουν τη θέση κάποιου συνταξιούχου συναδέλφου ή να καλύψουν κάποιο κενό και μετά θα πεταχτούν στην κυριολεξία στα αζήτητα του υπουργείου, καλώντας τους να δώσουν ξανά και ξανά ΑΣΕΠ για να αποδείξουν ότι ξέρουν από παιδαγωγική συμπεριφορά και δεν έχουν ξεχάσει πως κάνουν σύνταξη στα αρχαία ελληνικά ή να υπολογίζουν ολοκληρώματα στα μαθηματικά… Από την άλλη μεριά διορίστηκαν όλοι όσοι είχαν προϋπηρεσία από τις σχολές μαθητείας του ΟΑΕΔ, παίρνοντας στην κυριολεξία τη θέση άλλων συναδέλφων, ενώ η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών ιδιωτικών σχολείων μετρά κανονικά και προηγούνται στους διορισμούς χωρίς να έχουν δώσει ποτέ ΑΣΕΠ!!! Υπενθυμίζουμε ότι μέχρι πριν δύο χρόνια το υπουργείο προσέλαβε περίπου 7000 εκπαιδευτικούς, πέρυσι προσέλαβε 2.500 και φέτος μόνο 600 και αναμένεται να προσληφθεί απέραντο πλήθος αναπληρωτών, τουλάχιστον 20.000 σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Είναι αυτό μεταβατική περίοδος για τους αιφνιδιασμένους εκπαιδευτικούς;
Αιτούμαστε:

1) Την παράταση της μεταβατικής περιόδου έως ότου να απορροφηθούν όλοι όσοι απασχολούνται ως αναπληρωτές κατά την διάρκεια της, με την προϋπόθεση όμως ότι οι διορισμοί αυτοί να μην είναι μηδενικοί αλλά να αντιστοιχούν στις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης.

2) Nα συνεχιστεί η ποσόστωση του 60% - 40% στους μελλοντικούς διορισμούς και μετά το πέρας της μεταβατικής. Πιο συγκεκριμένα να απορροφά 60% από τον νέο ΑΣΕΠ όποτε αυτός γίνει και 40% από τον ενιαίο πίνακα με προσμετρημένες τις προϋπηρεσίες όλων όσων έχουν δουλέψει ως αναπληρωτές κατά την διάρκεια της μεταβατικής περιόδου χωρίς χρονικό όριο, προκειμένου να προσληφθούν όλοι οι συνάδελφοι που προσέφεραν τις υπηρεσίες τους ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι.
3) Nα διορίζονται και μετά το πέρας της μεταβατικής όλοι όσοι έχουν συμπληρώσει 30 μήνες προϋπηρεσίας στο χώρο της εκπαίδευσης.


αυτο ειναι το κειμενο συναδελφοι. οποιοι/ες συμφωνουν, προσωπικο μηνυμα σε εμενα με ονοματεπωνυμο, ειδικοτητα, προϋπηρεσια σε κλειδωμενους πινακες (φευ...) και συνολικη προϋπηρεσια (+φετινη).

Αποσυνδεδεμένος Έλλη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 204
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #974 στις: Σεπτέμβριος 04, 2011, 04:19:09 μμ »
"1) Την παράταση της μεταβατικής περιόδου έως ότου να απορροφηθούν όλοι όσοι απασχολούνται ως αναπληρωτές κατά την διάρκεια της, με την προϋπόθεση όμως ότι οι διορισμοί αυτοί να μην είναι μηδενικοί αλλά να αντιστοιχούν στις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης.

2) Nα συνεχιστεί η ποσόστωση του 60% - 40% στους μελλοντικούς διορισμούς και μετά το πέρας της μεταβατικής. Πιο συγκεκριμένα να απορροφά 60% από τον νέο ΑΣΕΠ όποτε αυτός γίνει και 40% από τον ενιαίο πίνακα με προσμετρημένες τις προϋπηρεσίες όλων όσων έχουν δουλέψει ως αναπληρωτές κατά την διάρκεια της μεταβατικής περιόδου χωρίς χρονικό όριο, προκειμένου να προσληφθούν όλοι οι συνάδελφοι που προσέφεραν τις υπηρεσίες τους ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι."
(παράθεση)

Το παραπάνω απόσπασμα είναι από το κείμενο που έχει συνταχθεί για παράταση της μεταβατικής περιόδου. Παρακαλώ απαντήστε μου (και όχι με απαντήσεις-τελεσίγραφα του τύπου "διάβασε, κι αν συμφωνείς υπόγραψε", εδώ είναι φόρουμ που ανταλλάσσουμε απόψεις και προσπαθούμε να καταλάβουμε τι συμβαίνει) στα εξής:

Σε σχέση με το 1): Ή δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε ή αυτό που ζητάτε είναι τουλάχιστον εκτός πραγματικότητας. Πώς είναι δυνατόν να διοριστούν όλοι αυτοί οι αναπληρωτές;
Σε σχέση με το 2): "να απορροφά 60% από τον νέο ΑΣΕΠ όποτε αυτός γίνει...": Δηλαδή εσείς θέλετε να καταργηθεί και η επιλογή του 3848 να κρατάμε την επιτυχία του καλύτερου από τους τελευταίους 3 ΑΣΕΠ και το 60% να αποροφάται ΜΟΝΟΝ από το νέο ΑΣΕΠ; Πείτε μου πως δεν εννοείτε κάτι τέτοιο και πως εκ παραδρομής έχει προστεθεί η λέξη "νέος" στον ΑΣΕΠ. Και πάλι όμως, πώς ζητάτε να υπογράψουμε τέτοιο (πρόχειρο και ασαφές κατά την ταπεινή μου άποψη και χωρίς να έχω καμία πρόθεση να προσβάλω κανέναν) κείμενο;

Πιστεύω πως οι διορισμοί πρέπει να έχουν ως προϋπόθεση τουλάχιστον έναν ΑΣΕΠ χωρίς να παραγνωρίζω καθόλου την αξία των μεγάλων προυπηρεσιών. Γιατί όμως οι συνάδελφοι με μεγάλες προϋπηρεσίες, αφού έχουν τοσες γνώσεις και εμπειρία, δεν θέλησαν να περάσουν από το διαγωνισμό ή εάν έδωσαν δεν πέρασαν ούτε τη βάση; Ναι, για πολλούς ήταν πάρα πολύ δύσκολο να δώσουν ΑΣΕΠ (ήμουν 5 μηνών έγκυος, με πολύ δυσκολη εγκυμοσύνη και δούλευα 8ωρο στη δουλειά που ήμουν τότε, αλλά προσπάθησα να διαβάσω όσο μπορούσα, για να αποκτήσω κάποια μόρια, αφού αρνούμαι ιδεολογικά την ωρομισθία και ήθελα έστω μία θέση αναπλήρωσης), όμως αναγκάστηκαν να δώσουν για να βελτιώσουν τη θέση τους.
Δε συμφωνώ με το δίνουμε ΑΣΕΠ κάθε δύο έτη - αυτό πρέπει να αλλάξει. Πρέπει να κρατούμε μία επιτυχία από οποιονδήποτε ΑΣΕΠ έχουμε δώσει. Επίσης, παραγνωρίζετε το γεγονός ότι το νέο σύστημα δίνει τη δυνατόττα στις μεγάλες προϋπηρεσίες (από 24μηνο και  πάνω) να έχουν αυτόματα βάση ΑΣΕΠ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ εξετάσεις. Άρα, δεν μπορεί να μείνουν εκτός πινάκων συνάδελφοι με 3ετή και άνω προϋπηρεσία, αφού αυτομάτως λαμβάνουν βάση ΑΣΕΠ.
Και για να εξηγούμαστε: Μάλλον θα με συνέφερε οποιαδήποτε παράταση της μεταβατικής, αν κατά τη διάρκειά της έπαιρνε 60% από επιτυχόντες γιατί ήμουν μια ανάσα πριν το διορισμό και στην ειδικότητά μου έχουν τελειώσει οι διοριστέοι (παρεμπιμπτόντως, στο κείμενο δεν βλέπω να γράφει κάπου τον τρόπο με τον οποίο θα έπρεπε να γίνονται οι διορισμοί κατά τη μεταβατική περίοδο - και αυτό ακόμη που ανέφερα εγώ για 60% από επιτυχόντες δεν υπάρχει πουθενά ως ρύθμιση, αν και θα μπορούσε να γίνει). Θεωρώ όμως ότι είναι άδικο για παλαιότερους επιτυχόντες που έχασαν το διορισμό για ελάχιστες θέσεις. Το θέμα λοιπόν, δεν είναι ατομικό, είναι συλλογικό - όπως έχουν επισημάνει κι άλλοι συνάδελφοι εδώ μέσα.


Αποσυνδεδεμένος WOMAN

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #975 στις: Σεπτέμβριος 04, 2011, 05:25:52 μμ »
Συνάδερφοι καλησπέρα, παρακολουθώ τις συζητήσεις σας και έχω ξαναγράψει την γνώμη μου για το θέμα. Βλέπω κάποιους να έχουν τεράστιο μένος για όσους δεν έχουν περάσει στον ΑΣΕΠ μιλώντας υποτιμητικά γι αυτούς ότι προσπαθούν να διοριστούν από τα παράθυρα, ότι προσπαθούν να αποφύγουν τον ασεπ και δεν έχουν περάσει ούτε έξω από την πόρτα των εξεταστικών κέντρων και άλλα παρόμοια. Πρέπει να σας θυμίσω ότι οι περισσότεροι έχουν περάσει την πόρτα των εξεταστικών κέντρων και μία και δύο φορές. Αλλά δεν΄είχαν όλοι την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν τα βιβλία του μπόνια, ούτε να σταματήσουν να δουλεύουν σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα γαιτί έπρεπε να θρέψουν οικογένειες , γιατί είχαν δάνεια και οικονομικές εκκρεμότητες, γιατί είχαν παιδιά που δεν είχαν πού να τα αφήσουν για να διαβάσουν και ξενυχτούσαν τα βράδια διαβάζοντας , αφού κοιμόταν τα παιδιά τους, γιατί δεν μπορούσαν να πληρώσουν γυναίκες να τα φυλάνε. Κάτω από αυτές τις συνθήκες απέτυχαν στον ΑΣΕΠ , δούλεψαν όμως ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι συγκεντρώνοντας προυπηρεσία και υπηρετώντας το δημόσιο σχολείο για δύο ή τρία χρόνια . Και επειδή τους νόμους δεν τους έφτιαξαν αυτοί αλλά όλες οι κυβερνήσεις που περάσαν κατά καιρούς , όπως και να δόθηκαν οι προυπηρεσίες, είναι προυπηρεσίες, ειδικά σε ό,τι αφορά δομές του ΥΠΕΠΘ, και δεν μπορούμε να τους αφορήσουμε. Όσοι από τους νεότερους έδωσαν ΑΣΕΠ γιατί δεν είχαν άλλη επιλογή , φοίτησαν στα τμήματα αυτά γνωρίζοντας ότι δεν έχουν άλλη επιλογή. Και μπράβο για την επιτυχία. Αλλά δεν έχουν το δικαίωμα με μια επιτυχία 4 ωρών , επειδή δεν αντιμετώπιζαν κάποιες από τις παραπάνω δυσκολίες που ανέφερα, να απαιτούν επιτυχία στον ΑΣΕΠ από όλους επειδή εκείνοι την έχουν . Και οι δύο κατηγορίες πρέπει να εξυπηρετηθούν χωρίς να απαιτούν .Κάποιες οικογένειες ''διαλύθηκαν ''  με αποστάσεις για να αποκτηθεί αυτή η προυπηρεσία και η Δ και όλοι όσοι θέλετε να τους πετάξετε στο δρόμο(γιατί αν δεν πετύχουν στον ΑΣΕΠ για όλα όσα σας ανέφερα ''πετιούνται στο δρόμο'' αφού η προυπηρεσία τους δεν υπολογίζεται) δεν έχετε το δικαίωμα όταν υπάρχουν παιδιά. Και οι περισσότεροι έχουν πεταχτεί έξω από πολλά συστήματα ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΑ  και είναι σε ηλικίες με παιδιά. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΙΖΕΤΕ .

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #976 στις: Σεπτέμβριος 04, 2011, 05:34:14 μμ »
Αρχίσαμε πάλι τις κλάψες...

Η αλήθεια είναι απλή: όποιος ισχυρίζεται ότι διάβασε έστω και στοιχειωδώς (μόνος του φυσικά, δεν είναι απαραίτητα ούτε φροντιστήρια, ούτε τίποτα άλλο) και δεν μπόρεσε να πιάσει τη βάση σε κάποιον διαγωνισμό ΑΣΕΠ (από τους τόσους που έχουν γίνει), τότε είναι πιθανά 2 ενδεχόμενα:
1) δεν προετοιμάστηκε σοβαρά, ερχόμενος σε αντίθεση με τον ισχυρισμό του,
2) δεν στάθηκε ικανός, παρά την προετοιμασία του, να πιάσει τη στοιχειώδη βάση στο αντικείμενο του.

Το 1ο δικαιολογείται υπό συνθήκες, το 2ο είναι απαράδεκτο.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος MelG

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 258
  • Tout est possible.
    • Προφίλ
    • Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον...
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #977 στις: Σεπτέμβριος 04, 2011, 05:36:42 μμ »
Καλημέρα.Επειδή κάποιος αναφέρθηκε στους πολύτεκνους έχω να πω το εξής:με το πασοκ πριν το 2004 οι πολύτεκνοι έπρεπε να δώσουν ασεπ και να πιάσουν μόνο τη βάση,όταν έγινε υπουργός η ακατονόμαστη η γιαννάκου τους διόριζε χωρίς ασεπ και 20% στους αναπληρωτές πήραν οι τρίτεκνοι την επόμενη χρονιά.Εγώ με 3 ασεπ θα είχα διοριστεί 100 φορές αν δεν ήταν αυτοί. ;D
Η επετηρίδα υποτίθεται καταργήθηκε για να εφαρμοστεί ο αξιοκρατικός διαγωνισμός του ασεπ και πρόσφατα είδαμε ότι καταργείται η ποσόστωση 60-40 υπέρ του ασεπ, αφού βεβαίως αναγνωρίστηκαν περίεργες προϋπηρεσίες αλεξιπτωτιστών. Κι άντε καλά θα έχουμε μόνο αξιοκρατικό ασεπ (στον οποίο κι εγώ έχω δοκιμαστεί κι επιτύχει, για να μην προλάβει κανείς να πει τίποτα). Έχετε όμως συνειδητοποιήσει ότι τα περίφημα κοινωνικά κριτήρια καταργούν την αξιοκρατία; Κάθε κατηγορίας ανθρώπους τους βλέπουμε μπροστά μας. Ποια αξιοκρατία και ποιος ασεπ και ποιο τι; Αν δεν πρόκειται για πάρε-δώσε, για τι πρόκεται; Να είναι καλά και να χαίρονται τον όποιο διορισμό όσοι με τριτεκνίες κλπ τον πετυχαίνουν και πάνω απ'όλα να είναι περήφανοι που εξαιτίας τους παραγκωνίζονται προσπάθειες χρόνων'μιλάω και για σπουδές και για δουλειά και για διάβασμα στον ασεπ. Εχω κουραστεί να αντιμετωπίζομαι ως πολίτης β κατηγορίας επειδή δεν είμαι τρίτεκνη ή ανάπηρη. Υπήρχε ένα ποσοστό, τώρα βλέπω ότι πάει να γίνει νόμος. Δεν υπάρχει σκοπιμότητα τάχα; Ντρέπομαι που ζω σ'αυτή τη χώρα.
Χαίρομαι που δε θα διοριστώ ποτέ τελικά γιατί θα μείνω στην πόλη μου που λατρεύω.
Καλά που έχουμε και τον Μάικλ Τζάκσον πάντως...
http://www.youtube.com/user/mjacksontruth

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #978 στις: Σεπτέμβριος 04, 2011, 05:44:10 μμ »
Κι εγώ το ίδιο Melg. >:(
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 05, 2011, 08:50:40 πμ από inw »
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος godspeed

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 47
    • Προφίλ
Απ: Συντονισμός ενεργειών για παράταση της μεταβατικής
« Απάντηση #979 στις: Σεπτέμβριος 04, 2011, 05:57:49 μμ »
Συνάδερφοι καλησπέρα, παρακολουθώ τις συζητήσεις σας και έχω ξαναγράψει την γνώμη μου για το θέμα. Βλέπω κάποιους να έχουν τεράστιο μένος για όσους δεν έχουν περάσει στον ΑΣΕΠ μιλώντας υποτιμητικά γι αυτούς ότι προσπαθούν να διοριστούν από τα παράθυρα, ότι προσπαθούν να αποφύγουν τον ασεπ και δεν έχουν περάσει ούτε έξω από την πόρτα των εξεταστικών κέντρων και άλλα παρόμοια. Πρέπει να σας θυμίσω ότι οι περισσότεροι έχουν περάσει την πόρτα των εξεταστικών κέντρων και μία και δύο φορές. Αλλά δεν΄είχαν όλοι την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν τα βιβλία του μπόνια, ούτε να σταματήσουν να δουλεύουν σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα γαιτί έπρεπε να θρέψουν οικογένειες , γιατί είχαν δάνεια και οικονομικές εκκρεμότητες, γιατί είχαν παιδιά που δεν είχαν πού να τα αφήσουν για να διαβάσουν και ξενυχτούσαν τα βράδια διαβάζοντας , αφού κοιμόταν τα παιδιά τους, γιατί δεν μπορούσαν να πληρώσουν γυναίκες να τα φυλάνε. Κάτω από αυτές τις συνθήκες απέτυχαν στον ΑΣΕΠ , δούλεψαν όμως ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι συγκεντρώνοντας προυπηρεσία και υπηρετώντας το δημόσιο σχολείο για δύο ή τρία χρόνια . Και επειδή τους νόμους δεν τους έφτιαξαν αυτοί αλλά όλες οι κυβερνήσεις που περάσαν κατά καιρούς , όπως και να δόθηκαν οι προυπηρεσίες, είναι προυπηρεσίες, ειδικά σε ό,τι αφορά δομές του ΥΠΕΠΘ, και δεν μπορούμε να τους αφορήσουμε. Όσοι από τους νεότερους έδωσαν ΑΣΕΠ γιατί δεν είχαν άλλη επιλογή , φοίτησαν στα τμήματα αυτά γνωρίζοντας ότι δεν έχουν άλλη επιλογή. Και μπράβο για την επιτυχία. Αλλά δεν έχουν το δικαίωμα με μια επιτυχία 4 ωρών , επειδή δεν αντιμετώπιζαν κάποιες από τις παραπάνω δυσκολίες που ανέφερα, να απαιτούν επιτυχία στον ΑΣΕΠ από όλους επειδή εκείνοι την έχουν . Και οι δύο κατηγορίες πρέπει να εξυπηρετηθούν χωρίς να απαιτούν .Κάποιες οικογένειες ''διαλύθηκαν ''  με αποστάσεις για να αποκτηθεί αυτή η προυπηρεσία και η Δ και όλοι όσοι θέλετε να τους πετάξετε στο δρόμο(γιατί αν δεν πετύχουν στον ΑΣΕΠ για όλα όσα σας ανέφερα ''πετιούνται στο δρόμο'' αφού η προυπηρεσία τους δεν υπολογίζεται) δεν έχετε το δικαίωμα όταν υπάρχουν παιδιά. Και οι περισσότεροι έχουν πεταχτεί έξω από πολλά συστήματα ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΑ  και είναι σε ηλικίες με παιδιά. ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΙΖΕΤΕ .

Πώς εργάζεσαι ως αναπληρωτής ή ωρομίσθιος χωρίς επιτυχία ΑΣΕΠ;;;;;;; Μπορεί κάποιος να εξηγήσει σε εμάς που ούτε σε φροντιστήρια πήγαμε ούτε σταματήσαμε φροντιστήρια και ιδιαίτερα και ωστόσο πετύχαμε 2 και 3 φόρες στο διαγωνισμό;;;;;

Και νομίζω ότι θα πρέπει να σταματήσει αυτό το άλλοθι με τα παιδιά και τις οικογένειες. Μπράβο σε όλους για τον αγώνα ζωής αλλά στο συγκεκριμένο θέμα της εισαγωγής στην εκπαίδευση δε γίνεται να κρινόμαστε με κριτήριο το αν έχουμε 2 ή 3 παιδιά και αν ξενυχτάμε και αν έχουμε έξοδα, πώς να το κάνουμε;;;; Και εμείς παλεύουμε να μαζέψουμε κανένα φράγκο για να κάνουμε το πρώτο παιδί, μήπως να ζητήσουμε μόρια για τον ΑΣΕΠ;;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160672
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 350
Σύνολο: 364

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.