*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 728254 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1456 στις: Μάρτιος 22, 2013, 11:21:09 μμ »
ενστάσεις πού; Προς αυτούς που καλύπτουν τον ακάλυπτο;
και απο ποιόν; απο τον 'τρελό του χωριού"; Τέτοια θέματα τα αναφέρει σύσσωμος ο σύλλογος μαζί με τους γονείς, κινητοποιείται ολόκληρη η σχολική κοινότητα. Δύσκολο θα μου πεις. Προφανέστατα. Αλλά απο πότε το δύσκολο ειναι ακατόρθωτο;
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:40:28 »

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1457 στις: Μάρτιος 22, 2013, 11:25:54 μμ »
ενστάσεις πού; Προς αυτούς που καλύπτουν τον ακάλυπτο;
Και που θα την αξιολογήσουν θετικότατα εις βάρος άλλων συναδέλφων, για να γυρίσουμε στο θέμα μας.
θα κινητοποιηθούν πάλι οι γονείς και ο σύλλογος;; :-X
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1458 στις: Μάρτιος 22, 2013, 11:28:50 μμ »
πολύ πολιτισμένα γινεται η συζήτηση
Μη σας βασκάνω..... !!!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1459 στις: Μάρτιος 22, 2013, 11:30:18 μμ »
και ξαναρωτάω, για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα μας : εσεις πού είστε και τι ρόλο βαράτε;
Θέλεις πραγματικά να πιστέψω ότι οι εκπαιδευτικοί ειναι άβουλα όντα, έρμαια στις ορέξεις του καθενός, χωρίς λόγο, χωρίς παρουσία; ότι είναι απλοί καρπαζοεισπράκτορες;
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:40:28 »

Αποσυνδεδεμένος alexel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ60 Νηπιαγωγός
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1460 στις: Μάρτιος 22, 2013, 11:36:16 μμ »
Υπάρχουν τα εξής δεδομένα
α) Έγιναν ενστάσεις
β) Στη διεύθυνση τηρείται σιγή ιχθύος από όλους-βλέπε διοικητικούς, αιρετούς- ενώ όλοι γνωρίζουν.
γ) Τί άλλο μπορούμε να κάνουμε;Δεν ξέρουμε και ποιος ακριβώς καλύπτει;

* Μάρκο, η πολεμόχαρη φυλή σου δεν είναι πάντα ξεκούραστη! ;D
-Τα παιδιά δεν μαθαίνουν από τα παραμύθια πως υπάρχουν δράκοι.Από τα παραμύθια μαθαίνουν πως οι δράκοι μπορούν να νικηθούν. Σκωτ Φιτζέραλντ.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1461 στις: Μάρτιος 22, 2013, 11:48:17 μμ »
όταν υποβάλλεις μια ένσταση προφανώς κάποτε λαμβάνεις μια απάντηση. Άρα έχεις μια πρώτη επίσημη θέση της υπηρεσίας. Προφανώς δε θα σου πουν " η τάδε καλυπτεται απο .... και μην το ψάχνεις".
Μπορείς να επανέλθεις με νέα ένσταση και νέα δεδομένα που να ανατρέπουν αυτά που σου έχουν ήδη γράψει ως δικαιολογίες.
Μετά το πηγαινεις στο επόμενο επίπεδο (υπάρχουν διοικητικές ιεραρχίες εντος και εκτός ΔΔΕ όπως και εντός και εκτος Υπουργείου).

Επίσης υπάρχουν βουλευτές πρόθυμοι να ξεσκεπάσουν τον "αντίπαλο" βουλευτή.
Υπάρχουν εφημερίδες, υπάρχει το ίντερνετ.

απ΄την άλλη βέβαια, όταν η εν λόγω απολαμβάνει ασυλίας τόσα χρόνια κυριως λόγω ανοχής των πολλών ε ακουγεται κάπως,  ξαφνικά αυτούς τους πολλούς να τους ενοχλεί αν τώρα η εν λόγω θα λάβει θετική αξιολόγηση....   :)

Είναι όμως ώρα για ύπνο. Το άσθμα πραγματικά με έχει εξαντλήσει απόψε.
Καλό ξημέρωμα!!  :)
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1462 στις: Μάρτιος 29, 2013, 11:47:23 μμ »
Ανθόπουλος (πρώην υφυπουργός Παιδείας,1998): «με την αξιολόγηση επιδιώκεται η συνεχής αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και η βελτίωση όλων την εκπαιδευτικών παραγόντων...» ::) ::)
Ανθόπουλος, 2013: με την τοκογλυφία επιδιώκεται η συνεχής αναβάθμιση...της τσέπης (όχι της δικής μας βέβαια)? :P :P
Δάσκαλε που δίδασκες...
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος MATH

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1463 στις: Απρίλιος 27, 2013, 12:46:57 πμ »
Αγαπητοί συνάδελφοι και φίλοι γεια σας  !

Μετά από αρκετό καιρό , χρόνια δηλαδή ,μπόρεσα και ξαναβρήκα τους κωδικούς για νας πω μια καλησπέρα ή έστω καλημέρα, μια και πέρασε από 12μμ.
 Από την τελευταία φορά που επικοινώνησα μαζί σας , έχουν μπει στην παρέα εκατοντάδες νέοι συνάδελφοι, όλων των βαθμίδων.Τους καλωσορίζω, έστω και τώρα .
 
    Το παρακάτω μήνυμα το είχα στείλει το 2008. Ούτε καν το θυμόμουνα.Το βρήκα τυχαία και είπα να το ρίξω μια ματιά.Δεν σας κρύβω, νοιώθω  κάποια ντροπή, διότι νόμιζα ότι τότε δεν ήξερα πολλά για την εκπαίδευση, αν και δεν ήμουνα νέος.Με την ψυχή στο στόμα διάβαζα το μήνυμα για να δωπόσες ανοησίες έγραφα, πόσο ονειροβατούσα.Φαίνεται όμως πως όσο νεότερος είναι ο άνθρωπος, τόσο πιο καλά σκέφτεται !

Στα χρόνια που μεσολάβησαν ήρθαν Μνημόνια, φτώχια, η πατρίδα πέρασε σε δύσκολες μέρες, ο κλάδος το ίδιο.

 Δυστυχώς , βλέπω ότι στο θέμα που συζητάμε τίποτα δεν προχώρησε προς το καλύτερο !
 
Αλλά ας μείνω εδώ !

 Θα διαβάσω όσα περισσότερα από τα νέα μηνύματα προστέθηκαν για να γνωρίσω τα νέα μας μέλη και τα ξαναλέμε.Νοσταλγώ να ξαναβρώ τους φίλους  που συνομιλούσαμε τότε και να γνωρίσω τα νέα παιδιά , το νέο αίμα. !


Μέρες που έρχονται, δε μπορώ παρά να σας στείλω την αγάπη μου και να σας ευχηθώ Καλές διακοπές και Καλό Πάσχα.
 
Μπάμπης Στεργίου
( το MATH δεν είναι ...θηλυκό μάτι, αλλά math , δηλαδή όπως καταλάβατε Μαθηματικά, μια και είμαι ΠΕ 03 σε Λύκειο εδώ και 17 χρόνια)

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Το παρακάτω κείμενο το έγραψα χθες , αλλά δεν το έστειλα.Δε μου φάνηκε ότι αποδίδει αυτό που έχω στο νου μου. Τώρα που το ξανακοιτάζω σκέφτομαι ότι είναι καλύτερα να το διαβάσετε , ακόμα και αν σας κουράσει με μερικά ασύνδετα μέρη. Ξεκίνησε ως απάντηση  στο παρακάτω καλό μήνυμα , αλλά εκτός από λίγες γραμμές στην αρχή , το άλλο εκφράζει μερικές σκέψεις  πάνω στο θέμα της αξιολόγησης.Συγχωρέστε με για ορισμένους λαϊκισμούς , αλλά και με το δοκιμιακό ύφος τι έχει βγει τόσα χρόνια ;

@ΜΑΤΗ

...............Βέβαια, εγώ το "η ομάδα που κυβερνάει τον τόπο(δεν εννοώ τις κυβερνήσεις αλλά τα άτομα και τις νοοτροπίες)  και που καρπώνεται τον εθνικό πλούτου" το λέω καπιταλιστικό σύστημα, αλλά όπως και να την ονομάζει κανείς αυτή την κατάσταση ένα είναι το συμπέρασμα:
η παιδεία δεν βρίσκεται μέσα σε 'γυάλα'. για να αλλάξει δραστικά προς το καλύτερο πρέπει να γίνουν αντίστοιχες δραστικές αλλαγές στην κοινωνία και στο πολιτικοοικονομικό σύστημα.

Και όπως λέει και η/ο kellykou το ερώτημα συνοψίζεται στο εξής:
"Ποιοι θα κανουν την αξιολογηση, με ποια κριτηρια και με ποιες συνεπειες?"

        Χωρίς καμιά αντίρρηση είναι όπως το λες.Δεν το διατύπωσα ξεκάθαρα ,αλλά κάπως διπλωματικά, για να μη δώσω έντονα πολιτική χρειά στο θέμα.Θεωρώ ως δεδομένο ότι η κουβέντα γίνεται για το ισχύον κοινωνικό σύστημα.Υπάρχουν καπιταλιστικές χώρες - έτσι θέλω να πιστεύω -  που έχουν καλύτερη εκπαίδευση από εμάς και αυτό φαίνεται και στην οικονομία και στο βιωτικό επίπεδο.Στην Ελλάδα παλεύουμε ουσιαστικά  να βελτιώσουμε το εκπ/κό σύστημα , ώστε  να γίνουμε πρώτα μια καλύτερη καπιταλιστική χώρα και μετά για όλα τα υπόλοιπα .Όμως και αυτό έχει και αυτό σημασία ! Αυτή τη στιγμή ο λαός  προσδοκά να δει τη χώρα να στέκεται στα πόδια της χωρίς να  έχει  όραμα που να φτάνει μέχρι το σοσιαλισμό. Όταν μόνο μέλημα είναι η καθημερινότητα , το όραμα για κάτι καλύτερο πάει περίπατο. ΑΥτό το όραμα μπορεί να το αποδεχτεί και να το κατανοήσει ίσως καλύτερα μέσα από μια καλή παιδεία μέσα σε καπιταλιστικές συνθήκες.Δεν μπορούμε να περιμένουμε  μια εξέγερση με αμφίβολο προσανατολισμό για να βάλουμε στόχους στην παιδεία.Οι βάσεις για τον άνθρωπο και το  μέλλον πρέπει να μπουν τώρα και  ο καπιταλισμός ας ακολουθήσει το δρόμο του.Η ιστορική πορεία θα δείξει πιο σύστημα ταιριάζει στον άνθρωπο , αν και  για μας τα πράγματα είναι μάλλον προδιαγραμμένα.Θα τελειώσουμε τη ζωή μας σε  σκληρά καπιταλιστικές συνθήκες. Αυτή η διαπίστωση  επιβάλλει να παλαίψουμε για όσο καλύτερη παιδεία γίνεται , χωρίς στιγμή να εφησυχάζουμε ή να αδρανούμε. Αν πιστεύουμε και σε κάτι άλλο ,ανώτερο ίσως ,  αυτό δεν μπορεί να έρθει χωρίς παιδεία. Αλλά να μην ξεχνάμε αυτό που διατύπωσα σε άλλο μήνυμα:

 Το θέμα της παιδείας για την Ελλάδα δεν είναι πια θέμα ιδεολογικό ,με την έννοια αν θα οδηγήσει σε ένα βαθύτερο μετασχηματισμό της κοινωνίας - δεν έχουμε πια αυτή την πολυτέλεια ! -  , αλλά πρωταρχικά ζήτημα επιβίωσης ! Η πορεία της παιδείας θα δείξει περίτρανα αν θα σταθούμε ως χώρα στο  διεθνή  ανταγωνισμό ή αν θα υποστούμε  εθνικές ήττες και οικονομικό εκφυλισμό .

Όπως όλα δείχνουν , ο λαός θα γνωρίσει πολύ σκληρές συνθήκες διαβίωσης και ο εκπαιδευτικός σε  δέκα  το πολύ χρόνια θα είναι ένας αξιοθρήνητος υπάλληλος που δε θα έχει να αγοράσε… ούτε ένα βιβλίο.Δε θα έχει καμιά σχέση με τον εκπαιδευτικό που οραματίζόμαστε σήμερα και για τον οποίο κάνουμε αυτή την κουβέντα σε αυτή τη σελίδα.Υπάρχουν πολλοί καλοί εκπαιδευτικοί , αλλά νοσεί βαθιά η πολιτική , η δημόσια διοίκηση  και ολόκληρη η αστική τάξη – μη μου πείτε ότι δεν την βλέπετε - και έτσι  οι εκπαιδευτικοί αυτοί δε θα μπορούν να αλλάξουν τίποτα. Έχει χαθεί πολύς χρόνος και τα προβλήματα είναι τόσα πολλά που με μικροαποφάσεις δε λύνεται κανένα.
Δεν έχει νόημα να απλωθώ περισσότερο. Το θέμα μας είναι η αξιολόγηση . Αλλά για να ενισχύσω τη θέση σου , ας βάλω μερικά ερωτήματα που δεν τα έβαλα σκόπιμα χθες :
  Υποθέστε ότι ξεκινάει η αξιολόγηση στη β/θμια εκπάιδευση , έστω με μια σχετικά καλή διάθεση.
α) Πόσο καλύτερο θα γίνει το δημόσιο σχολείο ;
β) Πόσο θα αυξηθεί το ενδιαφέρον των μαθητών για τη μάθηση ;
γ) Πόσο πιο ελκυστικό θα γίνει το σχολείο;
δ) Πόσο θα περιοριστούν οι καταλήψεις και τα παρόμοια προβλήματα ;
  Αγαπητοί φίλοι , η αξιολόγηση , όπως την εννοούν  σε αυτή τη φάση , δε θα επιφέρει  κανένα αποτέλεσμα από αυτά που προσδοκάτε. Αυτό που θα αλλάξει είναι τόσο λίγο που δεν αξίζει τον κόπο να το συζητάμε. Αν για παράδειγμα αυτή τη στιγμή η πολιτεία έπαιρνε την τολμηρή  απόφαση:
  α) να  ορίσει ανά 10 σχολεία και ένα σχολικό σύμβουλο με μεγαλύτερο βέβαια πεδίο δράσης και αρμοδιοτήτων ( που  να μη φτάνει φυσικά  στην αυθαιρεσία )
β) καθόριζε ως μεγαλύτερο αριθμό μαθητών ανά τμήμα τα 20 παιδιά στα Λύκεια , τα 16 στα Γυμνάσια και τα 12-14 στα Δημοτικά,
γ) τύπωνε απλά , καλογραμμένα σχολικά βιβλία βασισμένα σε ένα σύγχρονο αναλυτικό πρόγραμμα

 και άφηνε τους ίδιους εκπαιδευτικούς , χωρίς αυξήσεις - που έτσι κι αλλιώς ποτέ δε θα κάνει - και χωρίς καμιά άλλη μέριμνα,    θα είχε πολύ καλύτερα  αποτελέσματα από οποιαδήποτε μεγαλόπνοη αξιολόγηση !
 Αλλά πάλι ερωτώ : Ας πούμε ότι έγιναν και αυτά.Ωραία , οι μαθητές θα αποκτούν περισσότερη γνώση στο σχολείο . Νομίζετε ότι οι γονείς θα σταματήσουν να στέλνουν τα παιδιά τους στα φροντιστήρια(πώς θα τα αντέξουν όλο το απόγευμα στο σπίτι ; ) ή ότι οι εκπαιδευτικοί θα πηγαίνουν αυτομάτως με τραγούδι στο σχολείο ή ότι οι πολίτες θα αλλάξουν την αρνητική γνώμη για τους δασκάλους κλπ  ;Η νομίζετε  ότι αν ακολουθήσει και μια στυγνή αξιολόγηση , τότε  θα γίνουμε ..πυρηνική δύναμη ;
    Λοιπόν , δεν εξαντλείται το θέμα , αλλά αυτό που θα θεωρούσα αρκετό  για να αρχίσει να βελτιώνεται λίγο η κατάσταση είναι το εξής :
  α) Να σταματήσει η  φρενήρης  οικονομική αφαίμαξη του λαού από τράπεζες και λοιπούς (τους ξέρετε).
  β) Να στηριχτούν τα χαμηλά και  τα μεσαία στρώματα  , ώστε ο λαός να αποκτήσει  την εμπιστοσύνη του στα δημόσια αγαθά και τους ανθρώπους της κρατικής μηχανής.
  γ) Να αναβαθμιστούν σωστά οι σχολικοί σύμβουλοι , να ιεραρχηθεί  βαθμιαία ο εκπαιδευτικός και να γεννηθούν στελέχη μέσα από την εκπαίδευση.
 δ)  Να εκσυγχρονιστεί το θεσμικό πλαίσιο - βιβλία - οργάνωση - πολιτισμός στο σχολείο - προγράμματα κλπ.
 ε) Να  αρχίσουν  σοβαρές επιμορφώσεις , ετήσιες , εξαμηνιαίες κλπ , ώστε ο δάσκαλος να μην αποκόπτεται από την νέα γνώση και τη διδακτική πρακτική.
 στ) Να αναβαθμιστεί σταδιακά οικονομικά ο εκπαιδευτικός και να προβληθεί ο ρόλος του σχολείου στην κοινωνία.
ζ) Να αρχίσουν να μπαίνουν  τα πρώτα λιθαράκια μιας καλής και αποτελεσματικής αξιολόγησης με σταθερά κριτήρια και με σκοπό να εξαλειφθούν σε πρώτο στάδιο τυχόν αυθαιρεσίες των δασκάλων ή κραυγαλέα άρνηση ή ανικανότητα παροχής της βασικής   γνώσης.
  Ξέρω ότι  με τα α) και β) χαμογελάτε γιατί αυτά με τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξουν.Λοιπόν , επειδή συμφωνώ μαζί σας  , ξεκαθαρίζω :
 
 Καμία απόπειρα αξιολόγησης ή μεταρρύθμισης δεν θα πετύχει , διότι  σε αυτή τη χώρα κανείς δε νοιώθει ότι κάποιοι νοιάζονται για αυτόν.Η εμπιστοσήνη του πολίτη στις αξίες και τους θεσμούς έχει μηδενιστεί.Ο πολίτης νοιώθει προδομένος και εγκατελειμένος.Κι αν σε μια χώρα περιφρονήσεις το λαό , αυτός θα βρίσκεται απέναντί σου διαρκώς ως εχθρός. Μπορεί να μην ξέρει πώς να αντιδράσει , αλλά θα αντιδρά πάντα σε ό,τι και να κάνεις. Και γιατί να σε πιστέψει ή γιατί να σε ακολουθήσει , αφού ξέρει πώς ό,τι και να λές , άλλοι θα είναι οι κερδισμένοι ;
 Η ιστορία  και τα διδάγματά της εδώ είναι αμείλικτα :Αν από την καρδιά των ανθρώπων  και ενός λαού ξεριζώσεις την ελπίδα και το όραμα , αυτός θα σε τιμωρήσει.Μόνο που δεν ξέρεις το Πότε.
 ΑΥτό το αγνοούν προκλητικά όσοι κρατούν αυτή τη στιγμή τα ηνία .Η ρήξη θα έρθει , είναι αναπόφευκτη.Αλλά  η χώρα θα έχει υποστεί  μεγάλο κακό.Και θα το πληρώσουν οι νέες γενιές .
 Math

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1464 στις: Απρίλιος 27, 2013, 12:58:34 πμ »
MATH, καλωσήρθες και πάλι!
Χαίρομαι που υπάρχουν συνάδελφοι που σκέφτονται όπως εσύ.  :)

Το κείμενο που παρέθεσες μου θύμισε το παρακάτω ποίημα του Καβάφη:
 
Σοφοί δε προσιόντων
Θεοί μεν γαρ μελλόντων, άνθρωποι δε γιγνομένων, σοφοί δε προσιόντων αισθάνονται.
Φιλόστρατος, Τα ες τον Τυανέα Απολλώνιον, VIII, 7.

Οι άνθρωποι γνωρίζουν τα γινόμενα.
Τα μέλλοντα γνωρίζουν οι θεοί,
πλήρεις και μόνοι κάτοχοι παντών των φώτων.
Εκ των μελλόντων οι σοφοί τα προσερχόμενα
αντιλαμβάνονται. Η ακοή

αυτών κάποτε εν ώραις σοβαρών σπουδών
ταράττεται. Η μυστική βοή
τους έρχεται των πλησιαζόντων γεγονότων.
Και την προσέχουν ευλαβείς. Ενώ εις την οδόν
έξω, ουδέν ακούουν οι λαοί.

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης (1915)

Καλό Πάσχα και σε εσένα!

Έχει ο Θεός.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1465 στις: Σεπτέμβριος 11, 2013, 06:43:28 μμ »
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_11/09/2013_518278

ΣτΕ: Μη νόμιμο το ΠΔ για την «αξιολόγηση δασκάλων και καθηγητών»

Το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) επέστρεψε στο υπουργείο Παιδείας ως μη νόμιμο το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος (ΠΔ) για την «αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης».

Η μη νομιμότητα του επίμαχου σχεδίου διατάγματος έγκειται στο ότι έπρεπε να είχε εκδοθεί έως τη 10η Μαρτίου 2013, όπως προβλέπει η ισχύουσα νομοθεσία. Η μη κατάθεσή του στο ΣτΕ και η μη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως έως την επίμαχη ημερομηνία έχει ως συνέπεια η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών να γίνει, πλέον, με τους κανόνες που ισχύουν για όλους τους πολιτικούς υπαλλήλους του Δημοσίου και των άλλων φορέων που προβλέπονται στο άρθρο 4 Ν. 4024/2011.
Στην αξιολόγηση του νόμου 4024/2011 υπάγονται οι μόνιμοι και δόκιμοι πολιτικοί υπάλληλοι και οι υπάλληλοι με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου του Δημοσίου, των ΟΤΑ (πρώτου και δεύτερου βαθμού), των ΝΠΔΔ και ΟΓΑ, οι υπάλληλοι της γραμματείας των δικαστηρίων και εισαγγελιών, των έμμισθων υποθηκοφυλακείων και κτηματολογικών γραφείων της χώρας, οι ιατροί υπηρεσίας υπαίθρου και οι μόνιμοι αγροτικοί ιατροί, οι υπάλληλοι της Βουλής, οι διοικητικοί υπάλληλοι των ανεξάρτητων αρχών, της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς και της Επιτροπής Λογιστικής Τυποποίησης και Ελέγχων, οι υπάλληλοι των Περιφερειακών Ενώσεων Δήμων της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) και της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος (ΕΝΠΕ), κ.ά.

Ειδικότερα, με τον νόμο 4072/2012 προβλέφθηκε ότι με Προεδρικό Διάταγμα καθορίζονται τα όργανα, η διαδικασία και τα κριτήρια της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Αυτό το ΠΔ έπρεπε να εκδοθεί μέσα σε τέσσερεις μήνες από τη δημοσίευση του νόμου 4072/2012 στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Μετά την άπρακτη παρέλευση της προθεσμίας αυτής εφαρμόζονται -όπως αναφέρεται στον νόμο- και για τους εκπαιδευτικούς της δημόσιας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης οι διατάξεις του Ν. 4024/2011 που ισχύουν για τους λοιπούς δημοσίους υπαλλήλους. Στη συνέχεια, με το άρθρο 32 του Ν. 4115/2013 παρατάθηκε για επτά μήνες η προθεσμία αυτή, προκειμένου να εκδοθεί το Προεδρικό Διάταγμα που θα καθόριζε τα όργανα, τη διαδικασία, καθώς και τα κριτήρια της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και ορίστηκε ότι η παράταση αρχίζει από την 11η Αυγούστου 2012 και λήγει στις 10 Μαρτίου 2013.

Το επίμαχο σχέδιο ΠΔ κατατέθηκε αρχικά στο Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο στις 29.3.2013, αλλά τον περασμένο Ιούνιο, λόγω της παραίτησης του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αντ. Μανιτάκη, ο οποίος το συνυπέγραφε, διαβιβάστηκε στις 16.7.2013 στο ΣτΕ έγγραφο του υπουργείου Παιδείας που διαβεβαίωνε ότι το περιεχόμενο του εν λόγω διατάγματος έγινε αποδεκτό (υπεγράφη) από τον νέο υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυρ. Μητσοτάκη.

Όμως, οι σύμβουλοι Επικρατείας, στην υπ' αριθμ. 253/2013 γνωμοδότησή τους, υπογραμμίζουν ότι, ήδη, κατά τον χρόνο της αρχικής αποστολής (29.3.2013) του υπό επεξεργασία σχεδίου στο ΣτΕ είχε παρέλθει η αποκλειστική προθεσμία που ορίστηκε με τους νόμους 4072/2012 και 4115/2013 (δαλαδή η 10η Μαρτίου 2013), «μετά την πάροδο της οποίας» ισχύουν για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών οι κανόνες «του άρθρου 7 του Ν. 4024/2011 που αφορούν όλους τους πολιτικούς υπαλλήλους του Δημοσίου και των λοιπών φορέων του άρθρου 4 του Ν. 4024/2011, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται ρητώς και οι εκπαιδευτικοί».

Κατόπιν αυτών, καταλήγουν οι δικαστές, «δεν υφίσταται πλέον η εξουσιοδότηση για την έκδοση του διατάγματος που προβλέπει το άρθρο 329 του Ν. 4024/2012 ειδικώς για τους εκπαιδευτικούς και, για το λόγο αυτό, το σχέδιο δεν προτείνεται νομίμως». Έτσι, οι σύμβουλοι Επικρατείας δεν προχώρησαν στην αξιολόγηση του περιεχομένου του επίμαχου διατάγματος, καθώς το έκριναν στο σύνολό του μη νόμιμο.

Υπενθυμίζεται, ότι σκοπός της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών είναι, σύμφωνα με το σχέδιο διατάγματος, η βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου τους, προς όφελος των μαθητών και της κοινωνίας, ενώ η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών συμβάλλει: α) στη διαπίστωση της ποιότητας, των λειτουργιών και των αποτελεσμάτων του εκπαιδευτικού τους έργου, β) στη διάχυση των καλών πρακτικών στα σχολεία όλης της χώρας, ως βασικού συντελεστή υποστήριξης των εκπαιδευτικών στις διαδικασίες της επιμόρφωσης και της ανατροφοδότησης του έργου τους και γ) στην παροχή κινήτρων για τη διαρκή επιστημονική και επαγγελματική ανάπτυξη και εξέλιξη των στελεχών και των εκπαιδευτικών, στο πλαίσιο και της διά βίου μάθησης. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών θα διενεργείται επί συγκεκριμένων κριτηρίων, που σχετίζονται με τη φύση του εκπαιδευτικού έργου και την υπαλληλική ιδιότητα.

Πηγή: AMΠE

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1466 στις: Σεπτέμβριος 11, 2013, 07:08:49 μμ »
επομένως πώς θα γίνει η αξιολόγηση;
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1467 στις: Σεπτέμβριος 11, 2013, 07:18:18 μμ »
επομένως πώς θα γίνει η αξιολόγηση;

Λοιπόν, θα γράφουν τα ονόματα των εκπαιδευτικών του σχολείου σε χαρτάκια. Θα τα διπλώνουν θα τα βάζουν στις χούφτες, θα τα κουνάνε γερά και θα τα πετάνε ψηλά. Όσα προσγειώνονται δεξιά, θα παίρνουν καλό βαθμό. Όσα αριστερά κακό.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος plakakaneis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1562
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1468 στις: Σεπτέμβριος 11, 2013, 07:25:49 μμ »
επομένως πώς θα γίνει η αξιολόγηση;

Λοιπόν, θα γράφουν τα ονόματα των εκπαιδευτικών του σχολείου σε χαρτάκια. Θα τα διπλώνουν θα τα βάζουν στις χούφτες, θα τα κουνάνε γερά και θα τα πετάνε ψηλά. Όσα προσγειώνονται δεξιά, θα παίρνουν καλό βαθμό. Όσα αριστερά κακό.
;D ;D ;D εγραψεςςςςςςςςς

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1469 στις: Σεπτέμβριος 11, 2013, 07:27:55 μμ »
επομένως πώς θα γίνει η αξιολόγηση;

Σύμφωνα με αυτή την απόφαση των συμβούλων Επικρατείας,  «μετά την πάροδο της προθεσμίας" ισχύουν για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών οι κανόνες «του άρθρου 7 του Ν. 4024/2011 που αφορούν όλους τους πολιτικούς υπαλλήλους του Δημοσίου και των λοιπών φορέων του άρθρου 4 του Ν. 4024/2011, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται ρητώς και οι εκπαιδευτικοί».

Αυτό γράφει:

Αρθρο 7

Σύστημα Βαθμολογικής Εξέλιξης

§1. Για την προαγωγή από βαθμό σε βαθμό, που διενεργείται από το οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο μία φορά το χρόνο, λαμβάνεται υπόψη:
α) η αξιολόγηση του υπαλλήλου στο πλαίσιο του συστήματος αξιολόγησης και συγκεκριμένα:
αα) η απόδοση του που μετράται με βάση το βαθμό επιτυχούς ή μη υλοποίησης της στοχοθεσίας και
ββ) οι διοικητικές ικανότητες του και η συμπεριφορά στην υπηρεσία,

β) το ανώτατο ποσοστό, επί τοις εκατό, προαγωγής στον επόμενο βαθμό, των κρινόμενων υπαλλήλων, όπως ορίζεται στην παράγραφο 6 του παρόντος άρθρου και
γ) ο προβλεπόμενος ελάχιστος χρόνος παραμονής στο βαθμό, όπως ορίζεται ειδικότερα στη παράγραφο 7 του παρόντος άρθρου.

Να δούμε πως θα χειριστεί το θέμα το Υπουργείο μετά από αυτή την εξέλιξη.


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160673
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 389
Σύνολο: 402

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.