*

Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 123 ... 10
1
Νησιά / Απ: Δωδεκάνησα
« Τελευταίο μήνυμα από harac στις Σήμερα στις 06:41:17 μμ »
Είναι δύο. Ένα μεγαλύτερο με 150 περίπου παιδιά στην Αγία Μαρίνα και ένα μικρότερο με 100 περίπου παιδιά στο Λακκί. Πολλοί εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν ώρες και σε άλλα σχολεία (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Εσπερινό, δημοτικά), τα οποία μπορεί να βρίσκονται αλλού και να πρέπει να τρέχεις (ευτυχώς οι αποστάσεις είναι μικρές). Στην Αγία Μαρίνα υπάρχουν αρκετοί ντόπιοι ή "ντοπιοποιημένοι" στον Σύλλογο που είναι χρόνια εκεί και λίγοι αναπληρωτές/νεοδιόριστοι, αντίθετα στο Λακκί βρίσκονται ελάχιστοι ντόπιοι και αρκετοί νεοδιόριστοι. Στο Λακκί αν και το σχολείο είναι μικρότερο με λίγα παιδιά στο κάθε τμήμα, έχει ΤΕ, αλλά και ενισχυτική (όπου έρχονται και λίγοι μαθητές και από το άλλο σχολείο). Και τα δύο είναι σχολεία που συμμετέχουν σε πολλές, μα πάρα πολλές δραστηριότητες, προγράμματα, εκδρομές κλπ.
Δεν ξέρω αν κάτι έχει αλλάξει τώρα..
2
Γυμνάσιο / Απ: Διδακτέα-Εξεταστέα ύλη μαθημάτων Γυμνασίου
« Τελευταίο μήνυμα από ppil στις Σήμερα στις 06:40:43 μμ »
Είναι λίγο διαφορετικό από τα δικά μας. Σε μας είναι για βοήθεια, το βιβλίο είναι ξεκάθαρο (όχι ότι είναι και καλογραμμένο) και λειτουργούμε υπέρ του μαθητή. Στην περίπτωση που εξετάζουμε είναι ένα διαφορετικό βιβλίο εντός του ίδιου βιβλίου (πιο δύσκολο και αναλυτικό), διπλασιάζει την ύλη ας πούμε.

ΥΓ. Μπήκα στον κόπο και διάβασα την εισαγωγή του βιβλίου:
"Σίγουρα, το βιβλίο αυτό δεν περιέχει όλη τη βιολογική γνώση. Μπορεί όμως να σας ανοίξει δρόμους για να την ανακαλύψετε μόνοι σας. Αξιοποιήστε κάθε σελίδα του: το κυρίως κείμενο, τις εικόνες, τα παραθέματα, τις ερωτήσεις και τις δραστηριότητες που σας προτείνει. Τα παραθέματα που συνοδεύουν το κείμενο δεν αποτελούν εξεταστέα ύλη. Ο στόχος τους είναι να σας βοηθήσουν να συνδυάσετε τη θεωρητική γνώση που παρέχουν διάφορες επιστήμες και να την αξιοποιήσετε για να ερμηνεύσετε γεγονότα και εμπειρίες από την καθημερινή ζωή. Τα «Ας σκεφτούμε» θα σας προβληματίσουν και θα σας δώσουν ευκαιρίες για συζήτηση στην τάξη. Οι ερωτήσεις σάς δίνουν την ευκαιρία να ελέγξετε τις γνώσεις που αποκτήσατε."

Είναι εκτός ύλης λοιπόν.
3
Γυμνάσιο / Απ: Διδακτέα-Εξεταστέα ύλη μαθημάτων Γυμνασίου
« Τελευταίο μήνυμα από Έσπερος στις Σήμερα στις 06:29:17 μμ »
Σε αυτό δεν διαφωνώ και θεωρώ ότι είναι και θέμα παρουσίασης. Αν μια λεζάντα έχει κάτι ππυ είναι πολύ αναγκαίο για την κατανόηση θεωρώ αυτονοητο ότι θα πεις στα παιδιά να το διαβάσουν, αλλά μπορείς να εξηγήσεις ότι αυτο δεν επιτρέπεται κανονικά και το κανεις γιατί θεωρείς ότι δεν θα έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα του υπό εξέταση θέματος κλπ κλπ και αν θες να είσαι ακόμα πιο έντιμος, εξηγείς ότι δεν μπορείς να το εξετάσεις, αλλά θες να το μελετήσουν. Τα παιδιά μπορεί να είναι κακομαθημένα συνήθως, και να μετακυλίουν ευθύνες, αλλά χαζά δεν είναι, αν κανεις μια ξεκάθαρη εξήγηση, μπορούν να το αντιληφθούν. Αυτά όλα φυσικά αν υπάρχει καλή πρόθεση, κάτι που δεν μπορώ να κρίνω για άλλους συναδέλφους, ειδικά αν είναι άλλου κλάδου που δεν μπορώ να έχω γνώμη για το μάθημα.
και μιας και λέμε αυτά. Ιστορία. Στις οδηγίες όλων των τάξεων, αρκετές ενότητες διδάσκονται με «συνοπτική παρουσίαση». Αυτά μπορούν να εξεταστούν? (ένα κομμάτι τους πχ που περιέχει πολύ βασικές πληροφορίες για την ιστορική συνέχεια, ή κάτι που είναι αρκετά απλό ώστε να το γράψουν οι αδύναμοι μαθητες και να πάρουν κάποιον βαθμό παραπάνω).
4
Γυμνάσιο / Απ: Διδακτέα-Εξεταστέα ύλη μαθημάτων Γυμνασίου
« Τελευταίο μήνυμα από ppil στις Σήμερα στις 06:22:36 μμ »
Συμφωνώ σε όλα μαζί σου και σε αυτή και στην προηγούμενη τοποθέτησή σου. Αλλά, όπως έχω ξαναπεί, καλό είναι να μην αυθαιρετούμε όχι μόνο για το δικό μας καλό, αλλά για ολόκληρη τη σχολική μονάδα. Όταν έχεις δεχτεί παράπονα, καλό είναι να εξετάζεις τι επιτρέπεται και τι όχι. Δεν ξέρω για το μάθημα που έκανε η καθηγήτρια, μπορεί να είναι η καλύτερη βιολόγος που πέρασε από σχολείο. Έτυχε όμως να είμαι ο αποδέκτης της φασαρίας και στο διαγώνισμα και στην ανακοίνωση της ύλης και να καταλαβαίνω πως θα έχουμε πρόβλημα. Στο σχολείο της κόρης μου είναι εκτός ύλης. Στον νομό πάλι τα ίδια. Δεν ασχολούμαι περισσότερο, απλά απορώ και για το βιβλίο και για τον καθηγητή. Για τους γονείς όχι, είπαμε πως στο σχολείο μου έχουμε ιδιαίτερα θέματα που δεν αγγίζουν τα άλλα σχολεία.
5
Γυμνάσιο / Απ: Διδακτέα-Εξεταστέα ύλη μαθημάτων Γυμνασίου
« Τελευταίο μήνυμα από Έσπερος στις Σήμερα στις 06:11:19 μμ »
Η αλήθεια είναι ότι και σε εμάς  όταν είχε συμβεί, ήταν σε άπειρους καθηγητές, αξιομνημόνευτο όμως ότι ήταν όντως Βιολόγοι, δεν είχε συμβεί ποτέ αν το μάθημα το έκανε άλλος ΠΕ04. Όμως ταυτόχρονα όταν είχε συμβεί ήταν σε καθηγητές εναντίον των οποίων υπήρχε συντονισμένη εμπάθεια απι γονείς, επειδή ήθελαν να κάνουν μάθημα και ξεβολευαν τα παιδιά τους. Οπότε το θέμα το βλέπω με τελείως άλλη οπτική. Και γενικα εκνευρίζομαι όταν οι γονείς ξεψειρίζουν πράγματα αν δεν είναι εξωφρενικά ή παράνομα, μόνο και μόνο επειδή τα παιδιά θα ζοριστούν λίγο σε ένα μάθημα. Σε όλα τα μαθήματα για διάφορους λόγους, οι απαιτήσεις είναι πολύ χαμηλές πλέον, είτε γιατί κάποιοι έχουν παραιτηθεί από την προσπάθεια, είτε γιατί συμβαδίζουν με το γενικα χαμηλό μαθησιακό επίπεδο, είτε γιατί δεν θέλουν να επιβαρύνουν τα επιμελή παιδιά με το ήδη φορτωμένο πρόγραμμα. Τα βιβλία δεν είναι θεόπνευστα, είναι τελείως αυθαίρετη κρίση των συγγραφέων ποια πληροφορία θα εντάξουν στο κυρίως κείμενο και με ποια διατύπωση, είναι προβληματικό το ότι πολλοί συνάδελφοι εξετάζουν «το βιβλίο» και όχι τη γνώση, και είναι και φοβερό το να φοβάται τους γονείς κάποιος ππυ θέλει τα παιδιά να μάθουν. Γιατί δεν διαμαρτύρονται οι γονείς αν κάποιος πάει με ρυθμό χελώνας, αν κάνει παιδαριώδες μάθημα, αν δεν βάζει ποτέ ασκήσεις. Διαμαρτύρονται μόνο όταν έχει απαιτήσεις.

(έχω ακούσει φιλολόγους να εξετάζουν συγκεκριμένες λεζάντες ή να βάζουν στην ύλη απαντήσεις σε πηγες που έχουν γραφτεί στο τετράδιο. όχι επίσημα αλλά ανεπίσημα να λενε στα παιδιά να τα μάθουν. Και φυσικά ποιος είναι τότε παράξενος; Εγω που βάζω τουλάχιστον 1 αδίδακτη πηγή. Η οποία μπορεί να είναι παιδαριώδης, αλλά εγω είμαι κακιά και η κυρία τάδε που τους έδινε απαντήσεις έτοιμες να αποστηθίσουν, είναι καλή).
6
Γυμνάσιο / Απ: Διδακτέα-Εξεταστέα ύλη μαθημάτων Γυμνασίου
« Τελευταίο μήνυμα από ppil στις Σήμερα στις 06:01:03 μμ »
Ένας έμπειρος βιολόγος δεν νομίζω πως έχει αμφιβολίες για το αν θα εξετάσει αυτά που η εγκύκλιος ζητά να κατανοήσει ο μαθητής. Σε μας δεν υπήρξαν ποτέ τέτοιες διαμαρτυρίες στο παρελθόν. Αν όμως ο σκοπός είναι να μπουν θέματα που θα ζορίσουν ακόμη και τον "άριστο" -κατά τις βαθμολογίες πάντα- μαθητή, που θα αυξήσουν την αίγλη του μαθήματος ή θα λύσουν τα χέρια στον βιολόγο για να βάλει μεν θέματα αποστήθισης, αλλά που δεν θα τα γράψουν όλοι όσοι θα διαβάσουν, τότε καταφεύγει και στις εικόνες. Επειδή έχω γνώση των βιβλίων αυτών με παιδί στο Γυμνάσιο, καταλαβαίνω πως δεν είναι θέμα μικρής ύλης ή ύπαρξης θεμάτων, αλλά απειρίας. Είναι μεν μονόωρο μάθημα αλλά δεν είναι ασήμαντο καθόλου και οι οδηγίες είναι σαφείς.
Εμείς οι φιλόλογοι θα είχαμε λύσει το θέμα της ύλης των παραθεμάτων-εικόνων με άπειρα τηλ στον σύμβουλο, ακόμη και με ερωτήσεις στο υπουργείο. Δεν μπορώ να καταλάβω πως ξέφυγε τέτοιο θέμα, που μπορεί να τινάξει στο αέρα την εξέταση του μαθήματος από γονείς που θα το ψάξουν.
7

Άρα,το ΚΥΣΠΕ/ ΚΥΣΔΕ αποφασίζει υποκειμενικά? Γιατί στο σχετικό νόμο δεν αναφέρει πουθενά ως προϋπόθεση το αν υπηρέτησες σε σχολείο ή φορέα την προηγούμενη χρονιά...
Αποδεσμευτηκαν και εκαπιδευτικοι που υπηρετουσαν σε σχολεία
8
Γυμνάσιο / Απ: Διδακτέα-Εξεταστέα ύλη μαθημάτων Γυμνασίου
« Τελευταίο μήνυμα από Έσπερος στις Σήμερα στις 05:28:22 μμ »
Άρα είναι κάτι που κάνουν γενικα πολλοί Βιολόγοι. Γι αυτό το ανέφερα. Εγω δεν έχω δει το βιβλίο οπότε δεν μπορώ να κρίνω το τι ζητείται. Γενικα είμαι και τελείως άλλης φιλοσοφίας ως προς του τι ζητάμε στις εξετάσεις, ειδικά για τα μαθήματα που θεωρούνται μαθήματα απομνημόνευσης. Αλλά καταλαβαίνω τη δυσκολία να κανεις μια σοβαρή επιστήμη σε μονόωρο μάθημα και να πρέπει να βάλεις και 9 διαφορετικά ερωτήματα.
9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2024;
« Τελευταίο μήνυμα από lyxnari στις Σήμερα στις 05:00:08 μμ »

Υ.Γ. Αυτή η λογική του να επαίρουμε/ψηφίζουμε κάποιον γιατί κάνει 1 (ολογράφως ένα) πράγμα που μας βολεύει/συμφωνούμε μαζί του και να αγνοούμε τα άλλα 213435454234 καταστροφικά για μας και την υπόλοιπη κοινωνία είναι που μας έχει φέρει στο σημερινό χάλι.
[/quote]

Πόσο δίκιο έχεις σε αυτό........
10
Νησιά / Απ: Δωδεκάνησα
« Τελευταίο μήνυμα από Σούζη στις Σήμερα στις 04:57:18 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα,
έχει κάποιος γνώση για τα Γυμνάσια της Λέρου;
Σελίδες: 123 ... 10

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160698
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 385
Σύνολο: 401

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.091 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.