Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - apostolos76

Σελίδες: 12
15
Γραπτός ΑΣΕΠ με προσμέτρηση προΰπηρεσίας είναι αξιοκρατικό σύστημα, και αφού υπάρχει γιατί δεν το εφαρμόζουμε;

Συμφωνώ απόλυτα. Μάλλον δεν τον εφαρμόζουν γιατί κοστίζει ένας διαγωνισμός.

16
Μου αρέσει που βάζετε εξώφυλλα από εφημερίδες λες και δεν ξέρουμε ότι κάθε εφημερίδα ανήκει σε συγκεκριμένη παράταξη-κόμμα και άρα θα υποστηρίζει την πλευρά που θέλει. Οι αντιπολιτευόμενες θα φέρνουν το τέλος του κόσμου και οι συμπολιτευόμενες ότι είμαστε στον παράδεισο.

Κάτι σαν να διαβάζω στο "Φως" για το ματς Ολυμπιακού-ΑΕΚ. Τι περιμένετε να διαβάσετε?

Έγκυρη δημοσιογραφία.

17
Αλήθεια έχουμε σκεφτεί πόσο δίκαιο είναι κάποιος που είναι κάτοικος ενός αστικού κέντρου και δεν είχε τα χρήματα να πάει να δουλέψει σαν αναπληρωτής σε απομακρυσμένες περιοχές, τώρα να αποκλείεται από την δυνατότητα να διοριστεί και μάλιστα χωρίς την δυνατότητα να μπορεί να "διααγωνιστεί" ώστε να αποδείξει ότι είναι ικανός να διδάξει?

Ξερώ περιπτώσεις που τα καλά χρόνια (πριν το 2010) έπερναν δάνεια από τράπεζες για να εργαστούν σε ακριτικές περιοχές και να συμπληρώσουν 24μηνα και 30μηνα και να διοριστούν.

Επίσης πόσο εύκολο είναι για κάποιον που αποφοίτησε πρόσφατα να εργαστεί σαν αναπληρωτής αφού προηγούνται αυτοί που ήδη έχουν προυπηρεσία? Άρα ορισμένοι αποκλείονται εντελώς από την εκπαίδευση αφού ούτε αναπληρωτές μπορούν να γίνουν, ούτε να διοριστούν αφού δεν θα έχουν προυπηρεσία ως αναπληρωτές.

Το νέο σύστημα πρέπει να παρέχει ορισμένες θέσεις αποκλειστικά σε αυτούς που έχουν μηδενική προυπηρεσία. Και το σωστότερο θα ήταν να γίνει διαγωνισμός και αυτοί που έχουν προυπηρεσία να πριμοδοτούνται με έξτρα μόρια.

Μην ξεχνάμε ότι αν γίνουν μόνιμοι διορισμοί οι θέσεις για αναπληρωτές για τους νεόυς πτυχιούχους θα είναι ακόμη λιγότερες και άρα ακόμη δυσκολότερα θα μπορούν να εργαστούν.

18
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Δηλαδή την διαφορά την κάνει η παιδαγωγική επάρκεια ή η ειδικότητα. Θέλω να πώ ότι αν πάρω την παιδαγωγική επάρκεια και ανέβω στο πίνακα μηδενικής προυπηρεσίας θα έχω πιθανότητες στην παραμεθόριο ή δεν θα αλλάξει τίποτα?

Η λύση είναι τελικά η ειδική αγωγή (μεταπτυχιακό) ή ΑΜΩ σε παραμεθόριο?

19
Μόνο οι απόφοιτοι των Ψηφιακών Συστημάτων Πειραιά είχαν παιδαγωγική επάρκεια μέχρι το 2013.

Να ρωτήσω και εγώ κάτι. Είμαι απόφοιτοε ΠΕ20 του 2003, αλλά δεν έχω εργασθεί καθόλου ως αναπληρωτής. Αν κάνω τα χαρτιά μου εφέτος (χωρίς παιδαγωγική επάρκεια) έχω πιθανότητες να πάω σαν ΑΠΩ έστω και σε παραμεθώριο περιοχή??

20
Για τους αναπληρωτές ίσχυε το 60-40, τώρα λογικά πρέπει να καταργηθεί αυτή η βλακεία.

21
Γεια σας,
υπάρχει ένα καινούργιο μεταπτυχιακό με τίτλο "Παιδαγωγικά μέσω Καινοτόμων προσεγγίσεων, Τεχνολογίες και Εκπαίδευση" http://edutech.teiath.gr/ του ΤΕΙ Αθήνας (πλέον Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής) το οποίο έχει κατευθύνσεις 1) στην προσχολική εκπαίδευση και 2) στην Πρωτοβάθμια/Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Τα μαθήματα στο συγκεκριμένο μεταπτυχιακό γίνονται Παρασκευή βράδυ + Σαββάτο, και στο πρόγραμμα περιέχει πρακτική σε σχολείο.

Ποια είναι η γνώμη σας?

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160454
  • Σύνολο θεμάτων: 19219
  • Σε σύνδεση σήμερα: 820
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 676
Σύνολο: 696

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.068 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.