*

Αποστολέας Θέμα: Σχέδιο νόμου Υπ. Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»  (Αναγνώστηκε 16097 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Καλημέρα

Ξεκινάω αυτό το τοπικ για να καταγράψουμε ότι αλλαγές εντοπίσουμε στο νέο νομοσχέδιο και να τις συζητήσουμε.
 
Έχει εντοπίσει κανείς αλλαγές για το ωρολόγιο της β/θμιας, στα γυμνάσια ή στα λύκεια;

Πάντως, με μια πρώτη ανάγνωση, η προσθήκη θεματικών κύκλων στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα, αν δεν έχουμε νέες περικοπές σε ώρες μαθημάτων, παραπέμπει σε αύξηση των συνολικών ωρών της εβδομάδας από 32 που είναι τώρα στα γυμνάσια. -------> άρθρο 1

Επίσης αυξάνονται από 4 σε 7 τα μαθήματα Α ομάδας (εξεταζόμενα) στο γυμνάσιο, με την προσθήκη αρχαίων,βιολογίας, αγγλικών. Η συνταγή των νέων ελληνικών (3ωρη εξέταση σε δύο μαθήματα στην ουσία), από ότι φαίνεται θα ακολουθηθεί και για τα αρχαία. -------> άρθρο 4, παρ.1 και παρ.4

Τέλος στα επαναληπτικά μαθήματα και τις επαναληπτικές εξετάσεις του Ιουνίου. Σεπτέμβρη οι επανεξεταζόμενοι. -------> άρθρο 4, παρ.3 και παρ.6β

Πλέον υποχρεωτικά διαγωνίσματα στο Β΄ Τετράμηνο για τα μαθήματα της Α' (και Β' όπως ίσχυε) ομάδας. -------> άρθρο 4, παρ.2

διετής αποκλεισμός αναπληρωτή σε περίπτωση μη ανάληψης ή παραίτησης. -------> άρθρο 44, παρ.2

Διπλή μοριοδότηση εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας. -------> άρθρο 42

Στο ίδιο άρθρο, στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται

Επί του άρθρου 42
Με τη ρύθμιση αυτή προσμετράται στο εξής, για διορισμό ή πρόσληψη σε ορισμένο κλάδο,
μόνο η εκπαιδευτική υπηρεσία, που παρέχεται στον κλάδο αυτό.

Ορίζεται προτεραιότητα κάλυψης κενών ΣΜΕΑΕ έναντι των ΤΕ όσον αφορά μεταθέσεις, αποσπάσεις, διορισμούς.
Για την τοποθέτηση των αναπληρωτών ισχύει ότι ορίζεται στο άρθρο 63 του ν. 4589/2019
(Η τοποθέτηση των προσλαμβανομένων σε σχολικές μονάδες γίνεται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης.) -------> άρθρο 47


Edit: Καλό είναι να αναφέρουμε και σε ποιά άρθρα είναι οι αλλαγές που εντοπίζουμε.

το σχέδιο νόμου

η αιτιολογική έκθεση


« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 24, 2020, 12:18:04 πμ από IoannisDr »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3377
    • Προφίλ
Αν και ως φιλόλογος θα έπρεπε να υποστηρίζω τα αρχαία, πιστεύω ότι οι μαθητές θα έπρεπε να εξετάζονται στο τέλος στην πληροφορική και όχι στα αρχαία.
Είμαι υπέρ των επαναληπτικών τον Σεπτέμβριο. Η δεύτερη εξεταστική του Ιουνίου ήταν μια κοροϊδία....έτσι όπως γινόταν, τουλάχιστον στα σχολεία στα οποία ήμουνα.

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Με τα μαθήματα στη Γενική Παιδεία της Γ' Λυκείου, γνωρίζει κανείς τί θα συμβεί;
Θα επανέλθουν κάποια μαθήματα, ας πουμε; Η Στατιστική ή η Φυσική;
Τελικά, πόσες ώρες θα κάνουν στην κατεύθυνση; Απο 7 θα γίνουν 6 ή 5;
Εκείνο το ''κόντρα'' μάθημα; Θα κάνουν Μαθηματικά οι της Θεωρητικής και Ιστορία οι της Θετικής;
Υπάρχει κάπου αναλυτικά το νομοσχέδιο που τέθηκε προς διαβούλευση;

Αποσυνδεδεμένος pp1970

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 703
    • Προφίλ
Δεν υπάρχει τίποτα. Αυτές είναι οι γενικές γραμμές. Μετά θα "μαγειρέψουν" όπως τους βολεύει. Στόχος είναι η μείωση των αναγκών και τίποτα άλλο. Πάλι στην πλάτη του καμπούρη...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10810
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Σε αυτό το άρθρο αναφέρει ότι στη θετική κατεύθυνση τα μαθηματικά και η φυσική θα διδάσκονται από 6 ώρες και η χημεία 5 ώρες την εβδομάδα. Προσωπικό συμπέρασμα: Έτσι, περισσεύουν 4 ώρες από τις οποίες αν θέλουν να κάνουν εξοικονόμηση θα δώσουν 1 ώρα στην ιστορία ως κόντρα μάθημα και έτσι οι ώρες στη Γ Λυκείου μπορούν να γίνουν 32 ώρες την εβδομάδα όπως και στα Γυμνάσια.

https://www.cnn.gr/news/politiki/story/216510/nomosxedio-gia-tin-paideia-oles-oi-allages-apo-to-nipiagogeio-mexri-to-panepistimio

Αποσυνδεδεμένος chrpap

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τι να πρωτοσχολιασεις ? Θέλω να δω τον κακόμοιρο που θα αναλάβει καθηγητής "εμπιστοσύνης"...
Ενισχύουν τα Αγγλικά αλλά βέβαια η Ζαχαράκη είναι Αγγλικός (ξέρετε η γυναίκα του Καίσαρα...)
Ενισχύουν την Φυσική Αγωγή (κάνουν αγώνα οι γυμναστές την στιγμή που κάποιοι περιμένουν από τον καναπέ διορισμο...)
Την εποχή της Τεχνητης Νοημοσύνης, της Ρομποτικής...εμεις ενισχυουμε τα κλασσικά γράμματα...Τι να πεις κανεις?

Αποσυνδεδεμένος chrpap

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και φυσικά δεν μειώνεται ο αριθμός των υποψήφιων...αλλοίμονο πως θα φτάσουμε τους 50.000 αδιόριστους φιλολόγους , τους 15.000 αδιόριστους Μαθηματικούς , κτλ...σε μια διαρκώς μειωμένη δεξαμενή μαθηματικού δυναμικού...Θέλει πολύ αγώνα ακόμη... ;D

Αποσυνδεδεμένος die

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 729
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τι να πρωτοσχολιασεις ? Θέλω να δω τον κακόμοιρο που θα αναλάβει καθηγητής "εμπιστοσύνης"...
Ενισχύουν τα Αγγλικά αλλά βέβαια η Ζαχαράκη είναι Αγγλικός (ξέρετε η γυναίκα του Καίσαρα...)
Ενισχύουν την Φυσική Αγωγή (κάνουν αγώνα οι γυμναστές την στιγμή που κάποιοι περιμένουν από τον καναπέ διορισμο...)
Την εποχή της Τεχνητης Νοημοσύνης, της Ρομποτικής...εμεις ενισχυουμε τα κλασσικά γράμματα...Τι να πεις κανεις?
Εδώ κάνεις λάθος. Πέφτεις στην παγίδα του κοινωνικού αυτοματισμού όταν καταφέρεσαι εναντίον οποιασδήποτε ειδικότητας και ενισχύεις πρακτικές διαχωρισμού των κλάδων που θέλουν οι εκάστοτε κυβερνώντες για να περάσουν αργότερα ότι θέλουν χωρίς να υπάρχουν αντιδράσεις από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Αποσυνδεδεμένος hkal

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
Τι να πρωτοσχολιασεις ? Θέλω να δω τον κακόμοιρο που θα αναλάβει καθηγητής "εμπιστοσύνης"...
Ενισχύουν τα Αγγλικά αλλά βέβαια η Ζαχαράκη είναι Αγγλικός (ξέρετε η γυναίκα του Καίσαρα...)
Ενισχύουν την Φυσική Αγωγή (κάνουν αγώνα οι γυμναστές την στιγμή που κάποιοι περιμένουν από τον καναπέ διορισμο...)
Την εποχή της Τεχνητης Νοημοσύνης, της Ρομποτικής...εμεις ενισχυουμε τα κλασσικά γράμματα...Τι να πεις κανεις?

Μα  οι  βασικές  δεξιότητες  για  την  εποχή  της  4ης  βιομηχανικής  επανάστασης  είναι  η  πληροφορική  και  τα  αγγλικά (είναι  η  γλώσσα  της  τεχνολογίας)  τα  υπόλοιπα  επονται  μακράν.

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 23, 2020, 03:51:56 μμ από hkal »

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2853
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τι να πρωτοσχολιασεις ? Θέλω να δω τον κακόμοιρο που θα αναλάβει καθηγητής "εμπιστοσύνης"...
Ενισχύουν τα Αγγλικά αλλά βέβαια η Ζαχαράκη είναι Αγγλικός (ξέρετε η γυναίκα του Καίσαρα...)
Ενισχύουν την Φυσική Αγωγή (κάνουν αγώνα οι γυμναστές την στιγμή που κάποιοι περιμένουν από τον καναπέ διορισμο...)
Την εποχή της Τεχνητης Νοημοσύνης, της Ρομποτικής...εμεις ενισχυουμε τα κλασσικά γράμματα...Τι να πεις κανεις?

Το να κατηγορείς και να μειώνεις άλλους κλάδους πώς επιχειρηματολογεί υπερ της αναγκαιότητας του δικού σου μαθήματος;


Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2853
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Και φυσικά δεν μειώνεται ο αριθμός των υποψήφιων...αλλοίμονο πως θα φτάσουμε τους 50.000 αδιόριστους φιλολόγους , τους 15.000 αδιόριστους Μαθηματικούς , κτλ...σε μια διαρκώς μειωμένη δεξαμενή μαθηματικού δυναμικού...Θέλει πολύ αγώνα ακόμη... ;D

Να συμπληρώσω επίσης ότι λείαν συντόμως θα περισσεύουν και πολλοί άλλοι κλάδοι με ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής στα ΕΠΑΛ τα 17 έτη και τα νούμερα που φέρνουν για τον αριθμό μαθητών ανα τάξη(απο μέγιστο 22 πάμε σε μέγιστο 26 και για τα 7θσια και πάνω δημοτικά δεν μπορεί να λειτουργεί τμήμα με λιγότερο απο 20 μαθητές-ενώ μέχρι τώρα το κατώτατο όριο ήταν 12 μαθητές ) Και μετά θα πει δεν υπάρχουν ανάγκες στην εκπαίδευση...

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1693
    • Προφίλ
Γιατί το θεωρείς λογικό δημοτικο σε μεγάλο αστικο κέντρο να έχει ανα ταξη τρια τμηματα με 16 παιδιά το καθένα; Ειναι πολύ πιο συχνό απ' ο,τι φαντάζεσαι

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2381
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Γιατί το θεωρείς λογικό δημοτικο σε μεγάλο αστικο κέντρο να έχει ανα ταξη τρια τμηματα με 16 παιδιά το καθένα; Ειναι πολύ πιο συχνό απ' ο,τι φαντάζεσαι
Πιο ποιοτικό είναι σίγουρα. Αν εννοείς ότι θα έπρεπε να είναι 2 των 24.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος filologos100

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 472
    • Προφίλ
 τώρα να σας δω που προτάσσονται τα ειδικά σχολεία  στην κάλυψη των διορισμών της ειδικής αγωγής.  Κλείνει την πόρτα σε αυτούς με αρκετά μόρια που ήθελαν να πάνε σε ενταξης. Τραβάτε στα ειδικά τώρα να δείτε τη γλύκα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159991
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 576
Σύνολο: 585

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.