*

Αποστολέας Θέμα: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;  (Αναγνώστηκε 10596 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fray

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« στις: Ιούνιος 07, 2007, 07:49:16 μμ »
Τι κάνεις σε αυτή τη θέση; Πως μπορείς να γίνεις υπεύθυνος ΠΛΗΝΕΤ; Ποιες οι προϋποθέσεις;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:05:47 »

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 07, 2007, 08:08:04 μμ »
http://users.sch.gr/vandr/egyklioi.html : Εγκύκλιοι Πληροφορικής --> Επιλογή και αρμοδιότητες υπεύθυνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 07, 2007, 09:03:46 μμ »
Η θητεία των Υπεύθυνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. λήγει το Σεπτέμβριο του 2010.
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος fray

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 37
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 07, 2007, 10:58:55 μμ »
Η θητεία των Υπεύθυνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. λήγει το Σεπτέμβριο του 2010.
Δηλαδή αν κάποιος είναι σε αυτή τη θέση ή θέλει να μπει θα μπορεί να φύγει το 2010; Στην περιοχή που είμαι ο υπεύθυνος έχει πάρει μετάθεση και φεύγει. Τι δεν κατάλαβα καλά;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:05:47 »

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 07, 2007, 11:29:11 μμ »
Η θητεία των υπεύθυνων ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι τετραετής και άρχισε η νέα θητεία το Σεπτέμβριο του 2006.

Αν κάποιος για όποιους λόγους παραιτηθεί, τότε τη θέση του παίρνει ο πρώτος επιλαχών, από αυτούς που κάνανε αίτηση.
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος billst

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 363
    • Προφίλ
Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 08, 2007, 08:18:40 μμ »
Σε κάθε ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι τρία άτομα αποσπασπένα. Ένας Υπ. ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ένας Τεχνικός Υπ. και ένας Τεχνικός.
Θητεία τετραετής, αλλά ελλίψει υποψηφίων φέτος πολλοί είναι προσωρινά για ένα μόνο χρόνο-έως 31-8-2006.
Γενικώς προορίζονται για τεχνικοί επίλυσης των προβλημάτων των εργαστηρίων πληροφορικής στα σχολεία.
Ο φόρτος εργασίας εξαρτάται από την περιοχή, αν έχει πολλά σχολεία αν είναι εύκολα προσβάσιμα, αν έχεις όρεξη για τρέξιμο κτλ.
Από επιπλέον έσοδα, 80-100 ευρώ το μήνα-σχεδόν τίποτα δηλ.
Ωράριο διοικητικού υπαλλήλου αλλά μάλλον πιο χαλαρά λόγω ιδιαιτερότητας της θέσης.
Επιπλέον, έχουν πάρει και τα Δημοτικά και τα γραφεία της Β'θμιας.

Αποσυνδεδεμένος Peris ΠΕ19

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
  • Peris, ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 10, 2007, 11:00:18 πμ »
ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΙΝΑΙ 110 ΕΥΡΩ.... ΜΙΚΤΑ. ΠΕΡΙΠΟΥ 65 ΚΑΘΑΡΑ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ, ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ, ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΠΑΣ ΟΠΟΥ ΣΕ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. ΤΙΣ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗΣΟΥ.... ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ ΘΑ.....ΠΑΡΕΙΣ ...ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ ΤΟΥ 2005 ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΑΚΟΜΑ
ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΟΨΕΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ... ΓΙΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙ ΑΛΛΟΝ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΤΣΑΒΙΔΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ??????

ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΠΛΗΝΕΤ?????????????

(απο εναν τεχνικο υπευθυνο κεπληνετ)

Αποσυνδεδεμένος arianara

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Άντρας
  • Είναι όμορφα σου λέω όταν χαράζει στο Αιγαίο!
    • Προφίλ
Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 11, 2007, 05:59:24 μμ »
Όντως μακριά από ΠΛΗΝΕΤ! Και αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα. Λογικά δεν θα σας ξαναπροτιμήσουν!

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 11, 2007, 06:59:47 μμ »
Όντως μακριά από ΠΛΗΝΕΤ! Και αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα. Λογικά δεν θα σας ξαναπροτιμήσουν!

Εγώ αυτή τη λογική δεν την καταλαβαίνω.
Η εργασία των τεχνικών ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι ουσιαστική και απαραίτητη.
Η εκπαίδευση έχει ανάγκη από ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν, άσχετα σε ποια θέση θα τύχει να βρεθούν (όπως και κάθε θέση δημοσίου υπαλλήλου).
Για κάποιους συναδέλφους είναι πολύ καλύτερο να λύνουν τεχνικά προβλήματα σε σχολικά εργαστήρια, και να βοηθούν την ομαλή συνέχιση του μαθήματος της Πληροφορικής σε  σχολεία, παρά να αποσπαστούν σε ένα γραφείο και να κρατάνε το πρωτόκολλο.

Αν έχουμε τη λογική: "όπου υπάρχει πολύ δουλειά, να φεύγουμε...",
τότε πώς θα μπούμε στην τάξη να κάνουμε μάθημα όπως πρέπει.

Γιατί η διδασκαλία είναι πολύ πιο δύσκολη και χρονοβόρα υπόθεση αν θέλουμε να γίνεται σωστά.
Και σωστά γίνεται όταν:
α) στην αρχή της χρονιάς γίνεται ετήσιος προγραμματισμός του μαθήματος
β) χρησιμοποιούμε διαγνωστική αξιολόγηση στην αρχή κάθε χρονιάς για όλους τους μαθητές μας
γ) χρησιμοποιούμε διαμορφωτικές αξιολογήσεις κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας μας, και τροποποιούμε τη διδασκαλία μας σύμφωνα με τα αποτελέσματα που θα πάρουμε
δ) σχεδιάζουμε σχέδια μαθήματος, εμπλουτίζοντας τα με ερεθίσματα που παίρνουμε από τα ενδιαφέροντα των μαθητών μας (και ευτυχώς στην Πληροφορική αυτό είναι εύκολο)
ε) σχεδιάζουμε άλλες δραστηριότητες, που βέβαια δεν είμαστε υποχρεωμένοι, αλλά δίνουν χρώμα και ζωντάνια στη σχολική ζωή.


Αλλά αν σκεφτόμαστε με τη λογική: "...αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα...", την ίδια λογική θα χρησιμοποιήσουμε και όταν θα μπούμε να διδάξουμε.

Έχω συναντήσει μέχρι τώρα δεκάδες συναδέλφους που έχουν πάντα μια δικαιολογία γιατί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Και αυτό είναι νοοτροπία με οτιδήποτε και να ασχοληθούν.
Όπως επίσης έχω συναντήσει και συναδέλφους που όταν είναι υπεύθυνοι σε κάτι που αναλαμβάνουν, έχουν την νοοτροπία να είναι υπεύθυνοι σε οτιδήποτε και να αναλάβουν, είτε διδάσκουν, είτε ασχολούνται με το πρόγραμμα, είτε ασχολούνται με την επιδιόρθωση μιας πρίζας του σχολείου.

Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 11, 2007, 08:02:25 μμ »
Όντως μακριά από ΠΛΗΝΕΤ! Και αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα. Λογικά δεν θα σας ξαναπροτιμήσουν!

Εγώ αυτή τη λογική δεν την καταλαβαίνω.
Η εργασία των τεχνικών ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι ουσιαστική και απαραίτητη.
Η εκπαίδευση έχει ανάγκη από ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν, άσχετα σε ποια θέση θα τύχει να βρεθούν (όπως και κάθε θέση δημοσίου υπαλλήλου).
Για κάποιους συναδέλφους είναι πολύ καλύτερο να λύνουν τεχνικά προβλήματα σε σχολικά εργαστήρια, και να βοηθούν την ομαλή συνέχιση του μαθήματος της Πληροφορικής σε  σχολεία, παρά να αποσπαστούν σε ένα γραφείο και να κρατάνε το πρωτόκολλο.

Αν έχουμε τη λογική: "όπου υπάρχει πολύ δουλειά, να φεύγουμε...",
τότε πώς θα μπούμε στην τάξη να κάνουμε μάθημα όπως πρέπει.

Γιατί η διδασκαλία είναι πολύ πιο δύσκολη και χρονοβόρα υπόθεση αν θέλουμε να γίνεται σωστά.
Και σωστά γίνεται όταν:
α) στην αρχή της χρονιάς γίνεται ετήσιος προγραμματισμός του μαθήματος
β) χρησιμοποιούμε διαγνωστική αξιολόγηση στην αρχή κάθε χρονιάς για όλους τους μαθητές μας
γ) χρησιμοποιούμε διαμορφωτικές αξιολογήσεις κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας μας, και τροποποιούμε τη διδασκαλία μας σύμφωνα με τα αποτελέσματα που θα πάρουμε
δ) σχεδιάζουμε σχέδια μαθήματος, εμπλουτίζοντας τα με ερεθίσματα που παίρνουμε από τα ενδιαφέροντα των μαθητών μας (και ευτυχώς στην Πληροφορική αυτό είναι εύκολο)
ε) σχεδιάζουμε άλλες δραστηριότητες, που βέβαια δεν είμαστε υποχρεωμένοι, αλλά δίνουν χρώμα και ζωντάνια στη σχολική ζωή.


Αλλά αν σκεφτόμαστε με τη λογική: "...αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα...", την ίδια λογική θα χρησιμοποιήσουμε και όταν θα μπούμε να διδάξουμε.

Έχω συναντήσει μέχρι τώρα δεκάδες συναδέλφους που έχουν πάντα μια δικαιολογία γιατί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Και αυτό είναι νοοτροπία με οτιδήποτε και να ασχοληθούν.
Όπως επίσης έχω συναντήσει και συναδέλφους που όταν είναι υπεύθυνοι σε κάτι που αναλαμβάνουν, έχουν την νοοτροπία να είναι υπεύθυνοι σε οτιδήποτε και να αναλάβουν, είτε διδάσκουν, είτε ασχολούνται με το πρόγραμμα, είτε ασχολούνται με την επιδιόρθωση μιας πρίζας του σχολείου.



+1 (ειδικά σε ότι αφορά την υπευθυνότητα)

Το μόνο στο οποίο έχω ένσταση είναι αυτό που ανέφερε ο PpPp για την χρήση του ΙΧ του. Αυτό το βρίσκω απαράδεκτο. Το ΙΧ είναι για να εξυπηρετεί τον ιδιοκτήτη του, όχι την υπηρεσία. Η υπηρεσία είναι υποχρεωμένη να παρέχει όχημα για τις μετακινήσεις. Και εγώ εάν ήμουν στην θέση του PpPp  και είχα απελπιστεί από την κατάσταση, θα κρατούσα στάση "πηγαίνω όπου με στέλνουν με συγκοινωνία". Προφανώς η αποδοτικότητα θα έπεφτε στο 1/3, αλλά και η εναλλακτική λύση (να καταστρέφω το αμάξι μου και να χρεώνομαι και τις βενζίνες) δεν είναι αποδεκτή.
Παντού βέβαια πρέπει να υπάρχουν και ισορροπίες. Είμαι σίγουρη ότι υπάρχουν και τεχνικοί του ΚΕΠΛΗΝΕΤ που είναι διαθετιμένοι να προσφέρουν όσο περισσότερο μπορούν και έχουν καταλήξει να τους καλούν στα σχολεία για να κάνουν update τα windows.

Αποσυνδεδεμένος Zafiris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 14, 2007, 08:30:00 μμ »
Στο νομό που βρίσκομαι πάντως, ο δικός μας ΠΛΗΝΕΤ στέλνει τον ΠΕ19 νεοδιόριστο (το παλικάρι κάνει ότι μπορεί), ΔΕΝ κάνει δουλειά στο γραφείο αλλά στέλνει ΕΞΩ τις επισκευές (δεν είναι λέει όπως παλιά που είχαν ειδικό τεχνικό) και μας παίρνουν ΤΡΕΛΑ λεφτά (πχ επισκευή μητρικής  200 ευρώ!!! Πώς επισκευάζεται μια μητρική με 200 ευρώ την ώρα που σετάκι μητρική, επεξεργαστής και μνήμη κάνει τόσο) και όταν διαμαρτύρομαι λέει "Υπεύθυνος εργαστηρίου είσαι, εάν νομίζεις ότι μπορείς να το διορθώσεις με λιγότερα λεφτά κάντο! Το έχεις το δικαίωμα και μη σου πω, ως υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ, είσαι υποχρεωμένος!".......

Και να σημειώσω ότι δεν είμαι το άτομο που με το παραμικρό θα πάρω τηλεφωνο και πολλές μικροεπισκευές τις κάνω μόνος μου (εννοείτε ότι ότι έχει να κάνει με λογισμικό δεν το σκέφτομαι καν να τηλεφωνήσω...)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 14, 2007, 08:39:12 μμ από aspidara »

Αποσυνδεδεμένος Peris ΠΕ19

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
  • Peris, ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« Απάντηση #11 στις: Ιούνιος 16, 2007, 10:35:11 μμ »
ΠΑΙΔΙΑ, Η ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.

ΔΕΝ ΣΕ ΒΑΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.
ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΣΕ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ.

ΕΧΩ ΜΠΗΚΑ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΗΘΕΛΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΙΤΗΣΗ. ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΜΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΞΕΧΝΑΤΕ ΠΙΘΑΝΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗ,( ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ) ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΚΕΠΛΗΝΕΤ, ΚΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΘΑ ΚΟΨΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑ 110 ΜΙΚΤΑ , ΠΕΡΙΠΟΥ 65-70 ΚΑΘΑΡΑ ΤΟ ΜΗΝΑ

ΤΙΣ ΒΕΝΖΙΝΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ, 0,12 ΛΕΠΤΑ ΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ, ΑΛΛΑ... ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ...
ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΠΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ.... ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!! ΑΛΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ

ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΦΟΒΕΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΠΛΗΝΕΤ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΦΟΒΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.

ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΚΑΜΕ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΛΙΣΕΙΣ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΟΔΟΙ ΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ : MHN ΠΑΤΕ ΣΕ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΣΑΝ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΕΡΑΚΙ ΜΕ ΤΟ HARDWARE ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ Η/Υ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΔΙΚΤΥΩΝ. ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΑΙΣΘΑΝΘΕΙΤΑΙ ΑΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΗΣ.

Αποσυνδεδεμένος Peris ΠΕ19

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 157
  • Peris, ΠΕ19
    • Προφίλ
Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« Απάντηση #12 στις: Ιούνιος 16, 2007, 10:41:17 μμ »
Στο νομό που βρίσκομαι πάντως, ο δικός μας ΠΛΗΝΕΤ στέλνει τον ΠΕ19 νεοδιόριστο (το παλικάρι κάνει ότι μπορεί), ΔΕΝ κάνει δουλειά στο γραφείο αλλά στέλνει ΕΞΩ τις επισκευές (δεν είναι λέει όπως παλιά που είχαν ειδικό τεχνικό) και μας παίρνουν ΤΡΕΛΑ λεφτά (πχ επισκευή μητρικής  200 ευρώ!!! Πώς επισκευάζεται μια μητρική με 200 ευρώ την ώρα που σετάκι μητρική, επεξεργαστής και μνήμη κάνει τόσο) και όταν διαμαρτύρομαι λέει "Υπεύθυνος εργαστηρίου είσαι, εάν νομίζεις ότι μπορείς να το διορθώσεις με λιγότερα λεφτά κάντο! Το έχεις το δικαίωμα και μη σου πω, ως υπεύθυνος ΣΕΠΕΗΥ, είσαι υποχρεωμένος!".......

Και να σημειώσω ότι δεν είμαι το άτομο που με το παραμικρό θα πάρω τηλεφωνο και πολλές μικροεπισκευές τις κάνω μόνος μου (εννοείτε ότι ότι έχει να κάνει με λογισμικό δεν το σκέφτομαι καν να τηλεφωνήσω...)

ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΒΛΑΒΗ ΣΤΟ HARDWARE, ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ.
ΤΟ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΛΕΕΙ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΥΛΙΚΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΤΟ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΔΕΝ ΥΠΟΔΙΚΝΥΕΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΤΕΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ, ΔΙΝΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΔΙΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΚΕΠΛΗΝΕΤ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΝΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΠΛΗΝΕΤ ΣΤΕΛΝΕΙ ΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΥΗ.

Αποσυνδεδεμένος arianara

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 137
  • Φύλο: Άντρας
  • Είναι όμορφα σου λέω όταν χαράζει στο Αιγαίο!
    • Προφίλ
Απ: ΠΛΗΝΕΤ Τι;Πως;Ποιες;
« Απάντηση #13 στις: Ιούνιος 17, 2007, 10:05:44 πμ »
Όντως μακριά από ΠΛΗΝΕΤ! Και αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα. Λογικά δεν θα σας ξαναπροτιμήσουν!

Εγώ αυτή τη λογική δεν την καταλαβαίνω.
Η εργασία των τεχνικών ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. είναι ουσιαστική και απαραίτητη.
Η εκπαίδευση έχει ανάγκη από ανθρώπους που θέλουν να προσφέρουν, άσχετα σε ποια θέση θα τύχει να βρεθούν (όπως και κάθε θέση δημοσίου υπαλλήλου).
Για κάποιους συναδέλφους είναι πολύ καλύτερο να λύνουν τεχνικά προβλήματα σε σχολικά εργαστήρια, και να βοηθούν την ομαλή συνέχιση του μαθήματος της Πληροφορικής σε  σχολεία, παρά να αποσπαστούν σε ένα γραφείο και να κρατάνε το πρωτόκολλο.

Αν έχουμε τη λογική: "όπου υπάρχει πολύ δουλειά, να φεύγουμε...",
τότε πώς θα μπούμε στην τάξη να κάνουμε μάθημα όπως πρέπει.

Γιατί η διδασκαλία είναι πολύ πιο δύσκολη και χρονοβόρα υπόθεση αν θέλουμε να γίνεται σωστά.
Και σωστά γίνεται όταν:
α) στην αρχή της χρονιάς γίνεται ετήσιος προγραμματισμός του μαθήματος
β) χρησιμοποιούμε διαγνωστική αξιολόγηση στην αρχή κάθε χρονιάς για όλους τους μαθητές μας
γ) χρησιμοποιούμε διαμορφωτικές αξιολογήσεις κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας μας, και τροποποιούμε τη διδασκαλία μας σύμφωνα με τα αποτελέσματα που θα πάρουμε
δ) σχεδιάζουμε σχέδια μαθήματος, εμπλουτίζοντας τα με ερεθίσματα που παίρνουμε από τα ενδιαφέροντα των μαθητών μας (και ευτυχώς στην Πληροφορική αυτό είναι εύκολο)
ε) σχεδιάζουμε άλλες δραστηριότητες, που βέβαια δεν είμαστε υποχρεωμένοι, αλλά δίνουν χρώμα και ζωντάνια στη σχολική ζωή.


Αλλά αν σκεφτόμαστε με τη λογική: "...αν σας πάρουν με το ζόρι παίξτε το άσχετοι από κατσαβίδια και μην κάνετε τίποτα...", την ίδια λογική θα χρησιμοποιήσουμε και όταν θα μπούμε να διδάξουμε.

Έχω συναντήσει μέχρι τώρα δεκάδες συναδέλφους που έχουν πάντα μια δικαιολογία γιατί δεν κάνουν καλά τη δουλειά τους. Και αυτό είναι νοοτροπία με οτιδήποτε και να ασχοληθούν.
Όπως επίσης έχω συναντήσει και συναδέλφους που όταν είναι υπεύθυνοι σε κάτι που αναλαμβάνουν, έχουν την νοοτροπία να είναι υπεύθυνοι σε οτιδήποτε και να αναλάβουν, είτε διδάσκουν, είτε ασχολούνται με το πρόγραμμα, είτε ασχολούνται με την επιδιόρθωση μιας πρίζας του σχολείου.


Όταν λέω μακριά από ΚΕΠΛΗΝΕΤ δεν εννοώ ότι έχει πολύ δουλειά όπως εσφαλμένα ανέφερες ότι είπα και ούτε έχω πρόβλημα να δουλέψω γιατί σε 2 σχολεία τρέχω και μάλιστα σε διαφορετικές πόλεις οκ? Εννοούσα ότι εκεί είσαι το παιδί για όλες τις δουλειές και εν πάσει περιπτώσει αν ήθελα να γίνω τεχνικός δεν θα πήγαινα στην εκπαίδευση αλλά θα άνοιγα μαγαζί για επισκευές.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160631
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 847
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 379
Σύνολο: 390

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.19 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.