0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γεια σας. Είμαι η μόνη πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια στο ΙΕΚ που εργάζομαι. Ζήτησα από τον διευθυντή να μου δώσει παραπάνω ώρες στο εαρινό εξάμηνο (αντί να τις έχω μισές μισές με την επόμενη εκπαιδεύτρια) και μου τις αρνήθηκε. Ξέρετε αν τις δικαιούμαι και τι μπορώ να κάνω;Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Του χρόνου που θα είναι και οι παλιότεροι πιστοπιημένοι και θα σε περνανε στον πίνακα, να δω τι θα λες στο διευθυντή! Εγω ειμαι πιστοποημένη, αλλά αυτα συνάδελφοι, είναι μπούρδες. Δεν γίνεται να τα παίρνει όλα ένας.
Ως 20 ώρες είναι δικές σου ,μην ακούς κανέναν ....κρίμα αν τις έχασες τις ώρες .
Είναι εξαιρετικά δύσκολο να πάρει κάποιος 20 ώρες σε ΙΕΚ, θα πρέπει είτε να υπάρχουν πολλά τμήματα ανά τομέα και η ειδικότητά σου να είναι Α ανάθεση για όλα τα μαθήματα. Η μόνη αδικία για μένα είναι να σου δώσει λιγότερες ώρες από κάποιο μη πιστοποιημένο ή με λιγότερα μόρια συνάδελφό σου. Επίσης δεν είναι δυνατόν σε ένα τμήμα να υπάρχει ο ίδιος εκπαιδευτής σε όλα τα μαθήματα ή έστω στα περισσότερα, είναι εντελώς αντιπαιδαγωγικό, και στο κάτω κάτω μην είμαστε παρτακηδες ας σκεφτούμε ότι και άλλοι άνθρωποι έχουν ανάγκη από δουλειά, δεν είναι μόνο οι ΔΥ και οι συνταξιούχοι που μας παίρνουν ώρες, είναι και οι ομοιοπαθείς μας...επαγγελματίες με τζίρους ή μη και φυσικά ιδιωτικοί υπάλληλοι με 3 και 60 και άνεργοι!
Ο πρώτος πιστοποιημενος έχει δικαίωμα να πάρει όλες τις ώρες που δικαιούται , ως τις 20 ώρες. Υπάρχουν πολλα ΙΕΚ που μπορείς να φτάσεις τις 20 ώρες. Σύμφωνα με τα λεγόμενα σου και οι αναπληρωτές, δάσκαλοι και καθηγητές ,στη α'βαθμια και β' βαθμια ,θα πρέπει να εναλλάσσονται για να για να δουλέψουν όλοι όσοι είναι στους πινάκες . Επίσης στα ΙΕΚ με πολλά τμήματα κάνεις σε διαφορετικά τμήματα(επομενως διαφορετικους μαθητες) τις 20 ώρες σου όποτε δεν είναι αντιπαιδαγωγικο. Δεν μας ενδιαφέρει επίσης ποια είναι η άποψη τους καθενός για το θέμα παρά μόνο τι προβλέπει Ο ΝΟΜΟΣ όποτε ...20 ωρες!!!!
Η οικεία διάταξη, περί των είκοσι (20) διδακτικών ωρών ανά εβδομάδα, έχει ως αποκλειστικό στόχο να θέσει πλαφόν στην απασχόληση ενός Εκπαιδευτή Ενηλίκων σε όλες τις δημόσιες δομές Διά Βίου Μάθησης. Το πνεύμα του νομοθέτη προσπαθεί να απαγορεύσει φαινόμενα κατάχρησης του δικαιώματος της απασχόλησης σε όλους τους οικείους φορείς, νομοθετώντας το ταβάνι των είκοσι (20) ωρών.Είναι άλλο αυτό και άλλο η νομική υποχρέωση αποκλειστικά μίας (1) και μόνο δομής Διά Βίου Μάθησης (εν προκειμένω ενός ΔΙΕΚ) να δίνει σε έναν Εκπαιδευτή Ενηλίκων μέχρι είκοσι (20) διδακτικές ώρες/εβδομάδα, κάτι που δεν προκύπτει από καμία ισχύουσα διάταξη.Συμφωνώ απόλυτα με τα όσα έγραψε ο συνάδελφος, ουσιαστικά η οδηγία γράφει ότι ο εκπαιδευτής δύναται να πάρει έως 20 ώρες. Η σύγκριση με τη βθμια εκπαίδευση με τους αναπληρωτές μόνο ως κακό παράδειγμα μπορεί να ληφθεί, θεωρώ ότι στα ΙΕΚ η εκπαίδευση είναι κατά πολύ ανώτερη από τα σχολεία, όχι λόγω συστήματος, αλλά καθαρά επιπέδου εκπαιδευτών, καθώς σε αυτά δίνεται η δυνατότητα να διδάξουν και κάτοχοι μεταπτυχιακών, διδακτορικών, εργασιακής εμπειρίας κα. Στα σχολεία είναι απαράδεκτο στη σημερινή εποχή που υπάρχουν τόσοι προσοντούχοι να λαμβάνονται υπόψη μόνο ο βασικός τίτλος και η παιδαγωγική επάρκεια..αν είναι δυνατόν! Πέρα από την τσέπη μας, ας δούμε το ζήτημα καθαρά παιδαγωγικά, είναι απείρως καλύτερο οι ώρες να μοιράζονται ώστε οι μαθητές να αλλάζουν παραστάσεις και να παίρνουν πράγματα από διαφορετικούς ανθρώπους. Αν σε ένα τμήμα ΙΕΚ όπου υπάρχουν μόνο ενήλικοι έβλεπαν τον ίδιο καθηγητή, το τμήμα θα είχε διαλύσει σε μια βδομάδα! Το ότι ο υποψήφιος Εκπαιδευτής που βρίσκεται ψηλότερα στον αξολογικό πίνακα θα πρέπει να παίρνει υποχρεωτικά περισσότερες ώρες (και/αν όχι ίσες, πόσω μάλλον λιγότερες) από εκείνον που έπεται, για να έχουν λόγο ύπαρξης και οι αξιολογικοί πίνακες, είναι επίσης άλλο ζήτημα, που επείγει να διασφαλισθεί/νομοθετηθεί με κάποιον τρόπο. Όπως και η κατάχρηση προς τα πάνω, με σκοπό να εφαρμόζεται η αρχή της αναλογικότητας. Σήμερα δεν υπάρχει σοβαρή θεσμική θωράκιση για τη διαδικασία κατανομής των ωρών/εκπαιδευτή.Περαιτέρω, άλλο η νομική υποχρέωση των δομών Διά Βίου Μάθησης να τηρήσουν το πλαφόν για τη συνολική απασχόληση ενός υποψηφίου σε όλες τις δημόσιες δομές Διά Βίου Μάθησης και άλλο η παρελκυστική ερμηνεία της ως άνω διάταξης ότι δήθεν μία και μοναδική δομή Διά Βίου Μάθησης έχει από τον νόμο την υποχρέωση να καλύψει το πλαφόν των 20 ωρών συνολικής εργασίας που επιτρέπεται, χωρίς να είναι υποχρεωτικό/αναγκαστικό, να απασχοληθεί ένας υποψήφιος Εκπαιδευτής Ενηλίκων. Ούτε ο υποψήφιος έχει από τον νόμο το απόλυτο και προσωποπαγές δικαίωμα να πάρει 20 ώρες/εβδομάδα σε ένα ΔΙΕΚ, επικαλούμενος ισχύοντα νόμο, ακόμη και αν π.χ. ο Διευθυντής διαφωνεί, ούτε το ΔΙΕΚ υποχρεούται από τον νόμο να τού δώσει μέχρι 20 ώρες. Είναι στη διακριτική ευχέρεια του ΔΙΕΚ (συνεκτιμώντας διάφορους άλλους παράγοντες) να τού δώσει μέχρι 20 ώρες. Έχει ουσιώδη διαφορά.