0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για το ΑΣΕΠ θα ήθελα να μειωθεί η υποκειμενικότητα της Διδακτικής και των Αρχαίων (να γίνουν πολλαπλής επιλογής ή μικτού τύπου στη Διδακτική για να μειωθεί ο υποκειμενικός παράγοντας).
Να καταργηθούν οι μοριοδοτήσεις μεταπτυχιακών ή προϋπηρεσίας (με ποια λογική τα μόρια του ΑΣΕΠ χάνονται στον Ενιαίο, αλλά τα μόρια προϋπηρεσίας μετράνε στο ΑΣΕΠ;;. Τέλος οι μόνες προσαυξήσεις να είναι από το πτυχίο και τις προηγούμενες επιτυχίες.Και μετά ξύπνησα....
Κι εγώ θα συμφωνούσα περισσότερο με την κατάργηση του βαθμού πτυχίου (υπάρχει διαφορά από πανεπιστήμιο σε πανεπιστήμιο και από σχολή σε σχολή) παρά των μεταπτυχιακών. Όσο κι αν δεν υπάρχει ισότητα ευκαιριών και όσο και αν οι μεταπτυχιακές σπουδές είναι θέμα οικονομικής δυνατότητας (στο εξωτερικό) και σε κάποιες περιπτώσεις θέμα "διασυνδέσεων" (στο εσωτερικό), δεν μπορεί να μην αναγνωρίζεται κάπως ο κόπος που καταβλήθηκε (ιδίως για το διδακτορικό). Το πρόβλημα είναι ότι μετράνε εξίσου το μονοετές μεταπτυχιακό σε ένα μικρομεσαίο αγγλικό παν/μιο και το διετές σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Για την κατάργηση της προσαύξησης λόγω προϋπηρεσίας συμφωνώ απόλυτα.Όσο για τον τρόπο εξέτασης, έτσι όπως είναι τα πράγματα σε αυτόν τον διαγωνισμό, κι εγώ προτιμώ το λόττο των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής από το να είμαστε στο έλεος του κάθε (αγνώστου προελεύσεως και ιδιότητας) διορθωτή...
Μα το ζητούμενο Νίκο από το ΑΣΕΠ δεν είναι να γίνουμε καλύτεροι. Αυτό το πετυχαίνεις μέσα από τη δουλειά εφόσον έχεις όρεξη και βλέπεις τον κόπο σου να ανταμοίβεται. Το ζητούμενο από το ΑΣΕΠ είναι η αντικειμενικότητα και η αμεροληψία (όχι η αξιοκρατία) Καλύτερα να πάρω 30 στην Ιστορία επειδή δεν ήξερα τον καθεδρικό ναό της Κωνσταντινούπολης και όλα τα άλλα απίθανα που ζητούσαν παρά 30 στη Διδακτική και να μη μάθω ποτέ το γιατί.