*

Αποστολέας Θέμα: Πρέπει να αλλάξει ο τρόπος εξέτασης στο διαγωνισμο φιλολόγων του ασεπ?  (Αναγνώστηκε 10376 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Θεωρώ ότι πρέπει να καταργηθεί η εξέταση στο γνωστικό αντικείμενο γιατι α) ειναι σαν να ακυρώνει τα χρόνια των σπουδών μας στο πανεπιστήμιο και β) εν όψη του τεστ δεξιοτήτων που σε λίγο μας κτυπά την πόρτα.
Αντ'αυτού η εξέταση στην ειδικη διδακτική να ειναι σε 2 απο τα 3 μαθήματα. δίκαιο?
Ετσι,η εξέταση θα διαρκει 1 μέρα,τα αποτελέσματα θα βγαίνουν συντομότερα,η οργάνωση και διεξαγωγή ευκολότερη και οικονομικότερη ( αυτο ειναι που τους καίει περισσότερο).
το υπουργείο παιδείας κανει τις αλλαγες παντως και οχι ο ασεπ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 19, 2007, 05:02:19 μμ από rica »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Η καθυστέρηση στην έκδοση των αποτελεσμάτων δεν οφείλεται στο Γνωστικό .Ιστορία και Νέα είχαμε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και μόνο οι 3 ερωτήσεις των  Αρχαίων ήταν ανάπτυξης. Αν η εξέταση στην ειδική διδακτική ήταν σε 2 και όχι σε 1 μάθημα, τότε με βάση το φετινό δεδομένο τα αποτελέσματα θα έβγαιναν μετά τον Σεπτέμβριο.
Με το Τ.Δ. δηλαδή δεν θα ακυρώνονταν τα χρόνια των σπουδών μας στο Πανεπιστήμιο;;Τη στιγμή μάλιστα που το επίπεδό του θα είναι σαφώς κατώτερο από το επίπεδο των μαθημάτων του Γνωστικού εφόσον θα απευθύνεται και σε αποφοίτους Λυκείου;;

Αποσυνδεδεμένος habanero

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Θα ήταν πολύ καλά να γινόταν κάτι παρεμφερές. Δεν πιστεύω ότι το test δεξιοτήτων είναι το κατάλληλο διότι φεύγει εκτός των ορίων του αντικειμένου μας.Ξαναγυρνάμε στις πανελλήνιες όπου οι θετικοί έδιναν αρχαία και οι θεωρητικοί νέα?Τι συζητάμε όμως τώρα?Νόμιζω ότι το θέμα είναι καθαρά πολιτικό και ότι σίγουρα δεν ενδιαφέρει κανένα αν ακυρώνεται το πτυχίο οποιουδήποτε... Αστα να πάνε!

Αποσυνδεδεμένος eva30

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτό που πρέπει να γίνει αλλά είναι μάλλον ανέφικτο πρακτικά, είναι ο διαχωρισμός των ειδικοτήτων. Δεν είναι δυνατό να έχουμε ειδικές γνώσεις και στα αρχαία και στην ιστορία και στη λογοτεχνία. Ο διαχωρισμός των αντικειμένων με βάση την ειδίκευση καθενός πρέπει φυσικά να γίνεται και στα σχολεία.
Δε θεωρώ ότι ο διαγωνισμός ακυρώνει το πτυχίο.Με κάποιο είδος εξέτασης πρέπει να καταλαμβάνονται οι θέσεις στο δημόσιο.΄Όσο για το τεστ δεξιοτήτων, ακόμα δεν το είδαμε επισήμως. Από κάποια ενδεικτικά που είδα, μου φάνηκε κάτι ανάμεσα σε τηλεπαιχίδι και τεστ ευφυΐας

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ovidius

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
    • Ασεπάδικο2
Ο διαχωρισμός δεν ανέφικτος. Έτσι θα δημιουργηθούν και περισσότερες θέσεις ΠΕ02 στα σχολεία. Δε νομίζω όμως το Υπουργείο να δεχθεί να έχουν οι ΠΕ02 στο σχολείο μειωμένο ωράριο (αν και θα έπρεπε λόγω των πολλών αντικειμένων : π.χ. Ένας  Φιλόλογος στη Γ' Λυκείου μπορεί διδάσκει σήμερα 5-6 στα 6 εξεταζόμενα μαθήματα της Θεωρητικής και 1 των άλλων κατευθύνσεων. Ποιός μαθηματικός, φυσικός, χημικός κλπ έχει δυνητικά τόσο φόρτο εργασίας;;;)

Για το ΑΣΕΠ θα ήθελα να μειωθεί η υποκειμενικότητα της Διδακτικής και των Αρχαίων (να γίνουν πολλαπλής επιλογής ή μικτού τύπου στη Διδακτική για να μειωθεί ο υποκειμενικός παράγοντας). Η ύλη του γνωστικού να είναι πάντα η ίδια και μέσα από τα σχολικά βιβλία. Να καταργηθούν οι μοριοδοτήσεις μεταπτυχιακών ή προϋπηρεσίας (με ποια λογική τα μόρια του ΑΣΕΠ χάνονται στον Ενιαίο, αλλά τα μόρια προϋπηρεσίας μετράνε στο ΑΣΕΠ;;;). Τέλος οι μόνες προσαυξήσεις να είναι από το πτυχίο και τις προηγούμενες επιτυχίες.
Και μετά ξύπνησα....
CARPE DIEM

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Για το ΑΣΕΠ θα ήθελα να μειωθεί η υποκειμενικότητα της Διδακτικής και των Αρχαίων (να γίνουν πολλαπλής επιλογής ή μικτού τύπου στη Διδακτική για να μειωθεί ο υποκειμενικός παράγοντας).
Στα ξενόγλωσσα φέτος έτσι ήταν και εκεί που έγραφαν 80 διδακτική, τώρα είναι ευχαριστημένοι με τη βάση. Άσε που στη διδακτική γερμανικών μόνο 100 πέρασαν τη βάση και γι' αυτό τώρα τα ξαναβαθμολογούν αφού κατάλαβαν ότι το σύστημα κουτσαίνει.
Να καταργηθούν οι μοριοδοτήσεις μεταπτυχιακών ή προϋπηρεσίας (με ποια λογική τα μόρια του ΑΣΕΠ χάνονται στον Ενιαίο, αλλά τα μόρια προϋπηρεσίας μετράνε στο ΑΣΕΠ;;;). Τέλος οι μόνες προσαυξήσεις να είναι από το πτυχίο και τις προηγούμενες επιτυχίες.
Και μετά ξύπνησα....
Αν καταργηθούν τα μόρια από μεταπτυχιακά και διδακτορικά γιατί να μην καταργηθούν και ο βαθμός πτυχίου, όπως στις πανελλήνιες δεν μετράει ο βαθμός απολυτηρίου.

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Κι εγώ θα συμφωνούσα περισσότερο με την κατάργηση του βαθμού πτυχίου (υπάρχει διαφορά από πανεπιστήμιο σε πανεπιστήμιο και από σχολή σε σχολή) παρά των μεταπτυχιακών. Όσο κι αν δεν υπάρχει ισότητα ευκαιριών και όσο και αν οι μεταπτυχιακές σπουδές είναι θέμα οικονομικής δυνατότητας (στο εξωτερικό) και σε κάποιες περιπτώσεις θέμα "διασυνδέσεων" (στο εσωτερικό), δεν μπορεί να μην αναγνωρίζεται κάπως ο κόπος που καταβλήθηκε (ιδίως για το διδακτορικό). Το πρόβλημα είναι ότι μετράνε εξίσου το μονοετές μεταπτυχιακό σε ένα μικρομεσαίο αγγλικό παν/μιο και το διετές σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Για την κατάργηση της προσαύξησης λόγω προϋπηρεσίας συμφωνώ απόλυτα.
Όσο για τον τρόπο εξέτασης, έτσι όπως είναι τα πράγματα σε αυτόν τον διαγωνισμό, κι εγώ προτιμώ το λόττο των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής από το να είμαστε στο έλεος του κάθε (αγνώστου προελεύσεως και ιδιότητας) διορθωτή...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 05, 2007, 06:39:24 μμ από ioanna89 »

Αποσυνδεδεμένος baxev_ch

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 274
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η ζωή έχει περισσότερη φαντασία από μας!
    • Προφίλ
Διαφωνώ...αν δεν μετράει κι ο βαθμός πτυχίου, δε θα μετράνε πια καθόλου τα 4 χρόνια των σπουδών μας! Εγώ θεωρώ θετικό τι οτι κάποιος που με κόπο έχει πετύχει έναν αξιοπρεπή βαθμό ξεχωρίζει από κάποιον που δεν μόχθησε γι΄αυτό. Κατανοώ τη διαφορά που προκύπτει από τις Σχολές αλλά το θεωρώ αναγκαίο κακό. Άλλωστε αυτό είναι που μας "χαλάει"στις εξετάσεις του ασεπ;Θεωρώ πως η μορφή των εξετάσεων όπως είπαν παραπάνω οι συνάδελφοι είναι ουσιαστικότερο θέμα, όπως και η ύλη που θα πρέπει να είναι πιο περιορισμένη και πιο σαφής.
πάλι τα ίδια και τα ίδια θα μου πεις ρε φίλε...
όμως  τη σκέψη του πρόσφυγα, τη σκέψη του αιχμαλώτου, τη σκέψη του ανθρώπου που κατάντησε κι αυτός πραμάτεια...δοκίμασε να την αλλάξεις....ΔΕ ΜΠΟΡΕΙΣ....(Γ.Σεφέρης)

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Εμένα πάλι γιατί μου φαίνεται ότι οι ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών είναι ο χειρότερος τρόπος αξιολόγησης; Σε καθοδηγεί σ' ένα διάβασμα συγκεκριμένου τύπου (συσσώρευση γνώσεων που αφορούν όχι τόσο τις σχέσεις ανάμεσα στα πράγματα αλλά ονόματα, ημερομηνίες κλπ) που και σε ταλαιπωρεί και δεν σε κάνει καλύτερο, και οδηγεί αυτούς που βάζουν τα θέματα στην αναζήτηση όλο και πιο εξεζητημένων ερωτήσεων και στο στήσιμο παγίδων (εγώ έπεσα σ' αυτές  με τους etablis της Λωζάνης και τον "καθεδρικό ναό" της Κωνσταντινούπολης, και δεν ήταν οι μόνες).

Αποσυνδεδεμένος ovidius

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 559
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
    • Ασεπάδικο2
Μα το ζητούμενο Νίκο από το ΑΣΕΠ δεν είναι να γίνουμε καλύτεροι. Αυτό το πετυχαίνεις μέσα από τη δουλειά εφόσον έχεις όρεξη και βλέπεις τον κόπο σου να ανταμοίβεται. Το ζητούμενο από το ΑΣΕΠ είναι η αντικειμενικότητα και η αμεροληψία (όχι η αξιοκρατία) Καλύτερα να πάρω 30 στην Ιστορία επειδή δεν ήξερα τον καθεδρικό ναό της Κωνσταντινούπολης  και όλα τα άλλα απίθανα που ζητούσαν παρά 30 στη Διδακτική και να μη μάθω ποτέ το γιατί.
CARPE DIEM

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Κι εγώ θα συμφωνούσα περισσότερο με την κατάργηση του βαθμού πτυχίου (υπάρχει διαφορά από πανεπιστήμιο σε πανεπιστήμιο και από σχολή σε σχολή) παρά των μεταπτυχιακών. Όσο κι αν δεν υπάρχει ισότητα ευκαιριών και όσο και αν οι μεταπτυχιακές σπουδές είναι θέμα οικονομικής δυνατότητας (στο εξωτερικό) και σε κάποιες περιπτώσεις θέμα "διασυνδέσεων" (στο εσωτερικό), δεν μπορεί να μην αναγνωρίζεται κάπως ο κόπος που καταβλήθηκε (ιδίως για το διδακτορικό). Το πρόβλημα είναι ότι μετράνε εξίσου το μονοετές μεταπτυχιακό σε ένα μικρομεσαίο αγγλικό παν/μιο και το διετές σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Για την κατάργηση της προσαύξησης λόγω προϋπηρεσίας συμφωνώ απόλυτα.
Όσο για τον τρόπο εξέτασης, έτσι όπως είναι τα πράγματα σε αυτόν τον διαγωνισμό, κι εγώ προτιμώ το λόττο των ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής από το να είμαστε στο έλεος του κάθε (αγνώστου προελεύσεως και ιδιότητας) διορθωτή...
Ο βαθμός που πήρα στο ΦΠ είναι 7,50 και το πήρα στην πλάκα. Όλοι διαβάζουν μέσο όρο 5 ώρες ένα μήνα πριν τις εξετάσεις. Είναι άδικο απέναντι σε κάποιον που παίρνει 6,5 στο φιλολογικό και έχει ξεσκιστεί. Νομίζω στο ιστορικό τα πράγματα με τους βαθμούς πτυχίου είναι κάπου στη μέση, αλλά σαφώς με περισσότερο διάβασμα από ΦΠ. Όσο για το μεταπτυχιακό, έδωσα εξετάσεις σε άλλο τμήμα που απλά είχα παρακολουθήσει κα΄ποια μαθήματα (χωρίς διασυνδέσεις), με βιβλιογραφία αρκετά μεγάλη, έκανα δύο χρόνια, πέρασα 20 μαθήματα που το κάθε ένα είχε και εργασία και προφορική εξέταση. στο τέλος η μεταπτυχιακή εργασία ήταν 500 σελίδες και νομίζω μετά από όλα αυτά αξίζουν τέτοια (και όχι τα μονοετή στην Αγγλία) μεταπτυχιακά κάποια προσαύξηση. Έπειτα υπάρχουν διδακτορικά χαλαρά, σε καθηγητές χαλαρούς που τραβάς όχι μεγαλύτερο ζόρι από ένα πολύ απαιτητικό μεταπτυχιακό. Παλιά βέβαια τα μεταπτυχιακά ήταν πολύ πιο χαλαρά.

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Μα το ζητούμενο Νίκο από το ΑΣΕΠ δεν είναι να γίνουμε καλύτεροι. Αυτό το πετυχαίνεις μέσα από τη δουλειά εφόσον έχεις όρεξη και βλέπεις τον κόπο σου να ανταμοίβεται. Το ζητούμενο από το ΑΣΕΠ είναι η αντικειμενικότητα και η αμεροληψία (όχι η αξιοκρατία) Καλύτερα να πάρω 30 στην Ιστορία επειδή δεν ήξερα τον καθεδρικό ναό της Κωνσταντινούπολης και όλα τα άλλα απίθανα που ζητούσαν παρά 30 στη Διδακτική και να μη μάθω ποτέ το γιατί.
Η απάντηση του ovidius με καλύπτει.Για τις προσαυξήσεις θέλω μόνο να πω ότι το καλύτερο κατά τη γνώμη μου θα ήταν να μην υπάρχουν καθόλου και από πουθενά.Να μετράει μόνο ο βαθμός της γραπτής εξέτασης.

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Μα το ζητούμενο Νίκο από το ΑΣΕΠ δεν είναι να γίνουμε καλύτεροι. Αυτό το πετυχαίνεις μέσα από τη δουλειά εφόσον έχεις όρεξη και βλέπεις τον κόπο σου να ανταμοίβεται. Το ζητούμενο από το ΑΣΕΠ είναι η αντικειμενικότητα και η αμεροληψία (όχι η αξιοκρατία) Καλύτερα να πάρω 30 στην Ιστορία επειδή δεν ήξερα τον καθεδρικό ναό της Κωνσταντινούπολης και όλα τα άλλα απίθανα που ζητούσαν παρά 30 στη Διδακτική και να μη μάθω ποτέ το γιατί.

Ακόμα καλύτερα να πάρεις 30 στη Διδακτική και να μάθεις το γιατί. Όσο για το "καλύτερος", σίγουρα δεν είναι αυτός ο στόχος όσων θεσμοθέτησαν τον ΑΣΕΠ. Είναι όμως δικός μου στόχος (και αυτός, έστω όχι ο κύριος) όταν ρίχνω τόσους μήνες διάβασμα. Πάρτο με την έννοια: να αποκτήσω παερισσότερες ουσιαστικές γνώσεις κι όχι γνώσεις σταυρόλεξου. Το λέω αυτό έχοντας γράψει πολύ καλά στις ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, και άγνωστο πόσο καλά στης ανάπτυξης.
ΟΚ, οι πολλαπλών επιλογών καταρχάς παρέχουν εχέγγυα "αντικειμενικής" αξιολόγησης και διορθώνονται εύκολα. Σκέψου όμως ότι στις αγγλοσαξωνικές χώρες έχουν αντθικαταστήσει τις ερωτήσεις ανάπτυξης σχεδόν εντελώς (αν μου τα έχουν μεταφέρει σωστά) στο σχολείο. Δεν μου αρέσει πολύ η ιδέα -από τη σκοπιά της ποιότητας της εκπαίδευσης μιλάω κι όχι της ευκολίας μου ως αυριανού εκπαιδευτικού (αν δώσει ο Θεός κλπ).

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Νομίζω ότι ούτως ή άλλως δεν αποκτάει κανείς ουσιαστικές γνώσεις διαβάζοντας τα σχολικά βιβλία. Στους παλιότερους διαγωνισμούς, που υπήρχαν μόνο ερωτήσεις ανάπτυξης, το ζητούμενο ήταν πάλι να έχεις απομνημονεύσει 4-5 σχολικά βιβλία (στην Ιστορία) και την ιστορία της νεοελληνικής λογοτεχνίας στα Νέα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 05, 2007, 10:12:25 μμ από ioanna89 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160021
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 683
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 553
Σύνολο: 555

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.