Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ba97200

Σελίδες: 123
15
με βάση τα οργανικά κενά στο http://www.speedyshare.com/pB45X/2012-2013-12-6-2013-2.xls
μας έχει να πλεονάζουμε κατα 580 οι ΠΕ09, προφανώς με τα λειτουργικά κενά ο αριθμός μειώνεται και ελπίζουμε στο νέο λύκειο και τεχνολογικό λύκειο μήπως μειωθεί και άλλο...

στο άρθρο της enet http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%85%CF%80%CE%B5%CF%81-%E2%80%93-%CE%B1%CF%81%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%E2%80%93-o%CE%B9-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%BB%CE%B5%CE%BF%CE%BD%CE%AC%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD
το 2047 είναι το σύνολο των οικονομολόγων και όχι οι υπεράριθμοι...

16
γνωρίζει κανείς τη νομοθεσία για το ωράριο σε γραφείο για αυτούς που είναι στη διάθεση και για αυτούς που είναι με απόσπαση φορέα; η αύξηση ωραρίου των υπαλλήλων π.χ 7-3, 8-4 κτλ αφορά και τους εκπαιδευτικούς σε διάθεση;

17
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Η καλή είδηση της ημέρας
« στις: Φεβρουάριος 28, 2013, 07:38:55 μμ »
νομιζω το προσχέδιο αναφέρει δεύτερη γλώσσα όχι δεύτερη ξένη γλώσσα.

στην Αυστραλία η δεύτερη γλώσσα είναι μάθημα επιλογής (μια ξένη γλώσσα διδάσκονται). Μέχρι τώρα τα ελληνικά διδάσκονταν μόνο σε παιδιά ελληνικής καταγωγής ενώ τώρα θα είναι μάθημα επιλογής ανοιχτό για όλους, σίγουρα κάτι θετικό. Μάλιστα πέρσι αποφόιτησε η πρώτη ελληνόγλωσση ιθαγενής (Aborigines) Αυστραλέζα!

18
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Φεβρουάριος 23, 2013, 12:42:17 πμ »
φίλε Landau αφού ο διαχωρισμός είναι σε κλάδους "εκπαιδευτικών" και "μη" (νομικοί, οικονομολόγοι) και οι "εκπαιδευτικοί κλάδοι" μπορούν να διδάξουν τα πάντα τότε ας διδάξουν οι φιλόλογοι τα μαθηματικά οι μαθηματικοί φυσική και οι φυσικοί φιλολογικά, να έχουν όλοι τους αναθέσεις σε όλα τα μαθήματα...  :o

Και από που αυτή η διαφοροποίηση; Σε 2 τυχαία τμήματα π.χ Μαθηματικών ΑΠΘ και Οργάνωσης Διοίκησης Επιχειρήσεων του Παν. Μακεδονίας, στο ένα υπάρχουν 2 μαθήματα επιλογής διδακτικής του αντικειμένου και στο άλλο 1 μάθημα επιλογής  διδακτικής του αντικειμένου... 

Ο καθένας έχει την προσωπική του άποψη για το ποια μαθήματα θεωρεί σημαντικά και ποια όχι, και εγώ μπορεί να θεωρώ ότι δεν έπαθα τίποτα που δεν διδάχθηκα φυσική και αρχαία στο λύκειο μιας και το εκπαιδευτικό σύστημα της Αυστραλίας το επιτρέπει αλλά προφανώς θα ήθελα κάθε παιδί να έχει βασικές γνώσεις από όλες τις επιστήμες, φυσικές και ανθρωπιστικές... και προφανώς πιστεύω ότι την κάθε επιστήμη τη διδάσκει καλύτερα κάποιος που την έχει σπουδάσει, έχοντας σπουδάσει παράλληλα και τη διδακτική της...

Επειδή οι από πάνω μας κάνουν επίθεση διαρκείας δεν μου φταίνε οι δίπλα μου... αντί όλοι οι κλάδοι να τα βάλουμε με αυτούς που ορίζουν τις τύχες της εκπαίδευσης με μοναδικό κριτήριο την εξοικονόμηση χρημάτων θα αρχίσουμε όλοι να μαλώνουμε μεταξύ μας;

19
η Ένωση Οικονομολόγων και οι οικονομολόγοι σύμβουλοι αν πραγματικά θέλουν να ενδιαφερθούν με το μέλλον του κλάδου στην εκπαίδευση έχουν θεωρητικά ένα πρακτικό επιχείρημα που ενδιαφέρει πολύ το υπουργείο κ την τρόικα... ότι ο κλάδος είναι υπεράριθμος... απ' τη μια πλευρά δεν είναι ακόμα ευκολο να μας διωξουν, απ' την άλλη υπάρχουν πολλά κενά στην εκπαίδευση σε διάφορους άλλους κλάδους και τρόικες και υπουργεία που δείχνουν αυτα τα χρόνια να τα βλέπουν όλα λογιστικά (και αντίθετα δεν δείχνουν να ενδιαφέρονται για δήθεν αναβάθμιση της εκπαίδευσης)... άρα ειτε με εθελοντικές μετατάξεις στα γραφεία εκπαίδευσης (άλλωστε ως οικονομολόγοι υπάρχει αντικείμενο εργασίας σε πολλές δημόσιες υπηρεσίες), είτε με κατεύθυνση οικονομικών στη γ' κ υποχρεωτικό μάθημα στην α' να μπορέσει επιτέλους να ανασάνει ο κλάδος από τις υπεραριθμίες...

φυσικά το ότι τα οικονομικά μαθήματα μπορεί να τους φανούν χρήσιμα στα "λογιστικά" τους για να μειώσουν τα κενά δεν σημαίνει ότι τα μαθήματα αυτά κ ιδιαίτερα η μακροοικονομία δεν είναι απαραίτητα στην υποχρεωτική εκπαίδευση

20
Αναθέσεις/Ωράριο / Αναθέσεις ΠΕ09
« στις: Νοέμβριος 29, 2012, 11:34:32 πμ »
http://www.esos.gr/dimosia-ekpaidefsi/defterovathmia/item/30882-ne-apofasi-anatheseis-mathimaton-gymnasioy-genikoy-lykeioy-epal-kai-epas.html

Υστερα από την υπ' αριθμ. 2210/09−08−2012 διατύπωση γνώμης του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), ο υφυπουργός Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου, υπέγραψε απόφαση , με την οποία τροποιείται-συμπληρ'ωνεται η υπ' αριθμ. 118842/ Γ2/17−09−2008 υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 1984 Β΄) ως ακολούθως:

1. Το μάθημα «Πολιτειακή Παιδεία», που προβλέπεται ως μάθημα βασικών ικανοτήτων στην Α΄ τάξη Ημερησίου ΕΠΑ.Λ., ορίζεται ως A΄ ΑΝΑΘΕΣΗ στους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ13 και ως Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ κατά προτεραιότητα στους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ10 και ακολούθως σε εκείνους του κλάδου ΠΕ09.
2. Το μάθημα «Ερευνητική Εργασία (Project)», που προβλέπεται ως μάθημα βασικών ικανοτήτων στην Α΄ τάξη Ημερησίου ΕΠΑ.Λ. και ως μάθημα βασικών δεξιοτήτων στην Α΄ τάξη Εσπερινού ΕΠΑ.Λ., ορίζεται ως Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ σε όλους τους εκπαιδευτικούς ΠΕ ανεξαρτήτως κλάδου−ειδικότητας. Διδάσκεται ταυτόχρονα από δύο (2) εκπαιδευτικούς (συνδιδασκαλία), ένας εκ των οποίων απαραίτητα θα είναι εκπαιδευτικός κλάδου−ειδικότητας αντίστοιχου των θεσμοθετημένων τομέων ή ειδικοτήτων
που προβλέπονται για τα ΕΠΑ.Λ.
5. Το μάθημα «Ειδική Θεματική Δραστηριότητα», που προβλέπεται ως μάθημα επιλογής στη Β΄ τάξη Ημερησίου ΕΠΑ.Λ. και στη Γ΄ τάξη Εσπερινού ΕΠΑ.Λ., ορίζεται ως Α΄ ανάθεση σε όλους τους εκπαιδευτικούς ΠΕ μαθημάτων ειδικότητας και ως Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ σε όλους τους εκπαιδευτικούς ΠΕ μαθημάτων Γενικής Παιδείας.
Το μάθημα διδάσκεται ταυτόχρονα από δύο (2) εκπαιδευτικούς (συνδιδασκαλία) ΠΕ κλάδου−ειδικότητας αντίστοιχου των τομέων που λειτουργούν στο κάθε ΕΠΑ.Λ.
Ο πρώτος διδάσκων είναι απαραίτητα εκπαιδευτικός ΠΕ κλάδου−ειδικότητας του αντίστοιχου τομέα. O δεύτερος διδάσκων δύναται και να είναι εκπαιδευτικός ΠΕ κλάδου−ειδικότητας άλλου τομέα ή μαθημάτων Γενικής Παιδείας, υπηρετών στη σχολική μονάδα.
Κατά τα λοιπά ισχύει η υπ' αριθμ. 118842/Γ2/17−09−2008 υπουργική απόφαση (ΦΕΚ 1984 Β΄), όπως έχει τροποποιηθεί και συμπληρωθεί.

21
συγχαρητήρια στη μαριλου και στα υπόλοιπα παιδιά που πίεσαν την κατάσταση και εκπροσωπήθηκε ο κλάδος όπως θα έπρεπε και καλύφθηκαν αρκετά κενά των σχολείων. Αυτό έδειξε πόσο χρήσιμο μπορεί να είναι το φόρουμ και πόσο σημαντικό είναι να υπάρχει οργάνωση για να κατευθυνεται η πίεση εκεί που πρέπει.

22
βγήκανε οι μοριοδοτήσεις-πρόγραμμα συνεντεύξεων για περιφέρειες Κρήτης, Πελοπ. και Β. Αιγαίου αλλά οι υπόλοιπες ακόμη τίποτα... αργήσανε να παραλάβουν τις αιτήσεις από τις Β/θμιες για να βγάλουν τον πίνακα... ας ελπίσουμε από βδομάδα να βγούνε...

23
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2012
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2012, 09:38:31 μμ »
μακάρι, δεν παλεύεται αυτή η ανάμονη, 1 ευρώ να είχαμε για κάθε refresh που κάνουμε στη σελίδα θα είχαμε λύσει το οικονομικό πρόβλημα της χώρας  :o  :)

24
στην α αθηνών στο 59% της καταμετρησης προηγείται ο σκανδαλίδης με 7859 και μετά η Αννούλα με 7502... είναι ντέρμπι αλλά ο σκανδαλίδης δείχνει να έχει την τάση για να αυξήσει ελαφρά τη διαφορά οπότε δύσκολα για την αννούλα  :)

25
Άλλα μαθήματα / Απ: Αρχές Οικονομικής Θεωρίας
« στις: Απρίλιος 02, 2012, 10:09:28 μμ »
http://www.esos.gr/dimosia-ekpaidefsi/defterovathmia/item/28092-%CE%B1-%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF-%CF%89%CF%81%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%87-%CE%AD%CF%84%CE%BF%CF%82-2012-13.html

το μάθημα Αρχές Οικονομίας υποχρεωτικό ξανά στην Α' λυκείου??


http://www.esos.gr/dimosia-ekpaidefsi/defterovathmia/item/28093-b-%CE%BB%CF%85%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF-%CF%89%CF%81%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B9%CE%BF-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%87-%CE%AD%CF%84%CE%BF%CF%82-2012-13.html

το Δίκαιο το βάλανε ως επιλογής μεταξύ αυτού και των Αρχών Φιλοσοφίας στη θεωρητική κατεύθυνση 2 ώρες
και οι Αρχές Οικονομίας ως επιλογής από όλες τις κατευθύνσεις όπου ο μαθητής επιλέγει 1 μάθημα από τα 8 (με κύριους ανταγωνιστές τη Β΄ ξένη γλώσσα και Εφαρμογές υπολογιστών).

Τραγωδία για τον κλάδο των ΠΕ09 και ακόμη μεγαλύτερη τραγωδία για την  ελληνική παιδεία αν δεν θα υπάρχει κάποιο υποχρεωτικό μάθημα μακροοικονομίας (που ακόμη και στο ΑΟΘ την απαξιώνουμε και τη διώχνουμε από την ύλη) για τις βασικές έννοιες ανεργίας, πληθωρισμού κτλ κτλ. Και όλα αυτά ξεκίνησαν απ' το αρχικό σκεπτικό ότι δήθεν ο μαθητής της Α λυκείου δεν μπορεί να τις κατανοήσει τέτοιες έννοιες (ενώ θα έπρεπε να υπάρχουν σε υποχρεωτικό μάθημα γυμνασίου)... Μακάρι όντως να επιστρέψει το μάθημα όπως δείχνει το pdf του esos

26
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Άρση Μονιμότητας
« στις: Ιανουάριος 03, 2012, 05:21:53 μμ »
Επαναλαμβάνω ότι αν ψηφίσεις άκυρο ή λευκό ή δεν απλά απέχεις ΔΕΝ εξαιρείσαι από τους νόμους που ψηφίζει η βουλή. Αν πιστεύουμε ότι με την αποχή θα πειράξεις κάποιον από αυτούς που σε φτάσανε σε αυτό το σημείο πάω πάσο.

Προφανώς η αντιπροσωπευτική δημοκρατία πάσχει από πραγματική αντιπροσώπευση καθώς οι "εκπρόσωποι" του λαού κάθε άλλο από εκπροσώπηση των συμφερόντων και των απόψεων-ιδεολογίας του λαού κάνουν αλλά σε αυτήν την περίπτωση ο κόσμος ούτε με την αποχή δεν τους αλλάζει, ούτε με τίποτε άλλο. Τα νόμιμα όπλα σε αυτήν την περίπτωση είναι:
1. ψήφος κόμματος. Αν το Χ πρώτο κόμμα ξέρει ότι αν κοροιδέψει τον κόσμο ο κόσμος θα το τιμωρήσει αυστηρά και όχι με τιμωρία με ημερομηνία λήξης (λες και 4 ή 8 χρόνια μετά το κόμμα έχει αλλάξει επειδή ο αρχηγός του άλλαξε και μαζί 2-3 ακόμα)
2. σταυρός προτίμησης. Αν ο Χ υπουργός ή βουλευτής γνωρίζει οτι αν κοροιδέψει τον κόσμο δεν θα έχει καμία ελπίδα να εκλεχθεί ξανά...

Βέβαια το καθεστώς βρήκε λύση και σε αυτά τα όπλα μιας και για πρώτη φορά ο κόσμος είναι κοντά στο να τα εφαρμόσει. Πρώτον φτιάχνεις μια κυβέρνηση συνεργασίας όποτε ο κόσμος δεν θα έχει και πολλές επιλογές (έτσι και αλλιώς η αλέκα ποτέ δεν θα συναινέσει σε συνεργασία αριστερών για να υπάρξει αντίπαλο δέος) και δεύτερον το πάνε έστω μελλοντικά να μην υπάρχει δυνατότητα σταυροδοσίας (με λίστες και μονοεδρικές)... Όπως και να έχει, μπορεί να μην μπορούμε να πετύχουμε πολλά με μια ψήφο έτσι όπως διαμορφώθηκε το πολιτικό τοπίο αλλά η αποχή ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΠΤΩΣΗ σε όσους διέλυσαν τη χώρα. Ίσως δεν φτάσαμε εδώ που φτάσαμε επειδή ο κόσμος κάνει εκπτώσεις αλλά ίσως επειδή ένα 40% της χώρας που δεν αντέχει αυτούς τους πολιτικούς απέχει και το 25% του κόσμου γίνεται λόγω αποχής 40% και επιλέγει ποιος θα κυβερνήσει το 100%.

27
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Άρση Μονιμότητας
« στις: Ιανουάριος 03, 2012, 02:13:19 μμ »
.... Γι΄ αυτό και έχω να ψηφίσω σχεδόν 10 χρόνια.
όλα καλά τα είπες φίλε αλλά στο τέλος μας το χάλασες... οι νόμοι και οι κυβερνήσεις ισχύουν και για αυτούς που δεν ψηφίζουν.... Όσο χάλια και να είναι τα κόμματα πρέπει να βρίσκεις το κατ' εσέ λιγότερο χάλια κόμμα αλλιώς αφήνεις τους άλλους να παίρνουν τις αποφάσεις για το ποια θα είναι η κατανομή της βουλής με τα γνωστά αποτελέσματα...  :)

28
Οικονομικά / Απ: Ενιαίο Μισθολόγιο: Κρατήσεις
« στις: Ιούλιος 18, 2011, 09:49:45 πμ »
φίλε green είναι προφανώς εσωτερική υπόθεση της χώρας να βρει τα νούμερα που χρειάζονται... καθώς όπως λες και εσύ "Εκεί (Ε.Ε.) βλέπουν μόνο νούμερα καλώς ή κακώς"...

δεν ξέρω κατά πόσο είναι "αναπτυξιακό" σαν χώρα να προτιμάμε τα νούμερα να βγαίνουν με τις μειώσεις των μισθών και όχι με την είσπραξη των παρανόμων, τη φοροδιαφυγή και κάθε άλλη αντιπαραγωγική συναλλαγή... αντέ και θα αυξηθούν τα κέρδη και οι εξαγωγές... θα συνεχίσουν να φοροδιαφεύγουν οι κερδοφόροι και το μόνο όφελος θα είναι η μείωση της ανεργίας προφανώς όμως με μισθούς πείνας.

Απ' την άλλη άντε και ας δεχθούμε ότι οι Έλληνες παίρνουν πολλά σε σχέση με αυτά που παράγουν και πρέπει να μειώσουν τους μισθούς τους. Οι Γερμανοί π.χ με διπλάσιους-τριπλάσιους μισθούς πιστεύουμε πραγματικά ότι είναι διπλάσια-τριπλάσια παραγωγικοί σε σχέση με εμάς;

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160036
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 709
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 385
Σύνολο: 387

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.