*

Αποστολέας Θέμα: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.  (Αναγνώστηκε 31989 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #84 στις: Αύγουστος 18, 2015, 07:22:43 μμ »
"Από την απόφαση αυτή προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού ύψους 25.288.000 ευρώ περίπου, η οποία για το τρέχον έτος περιορίζεται σε 8.430.000 ευρώ περίπου και θα καλυφθεί από τις εγγεγραμ. Πιστώσεις του Τακτικού Π/Υ του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Ο. (Ε.Φ.19−210 ΚΑΕ Ομάδας 0200)"

Γιατί όμως προκαλείται δαπάνη για το κράτος, εφόσον οι θέσεις θα καλυφθούν από ήδη υπηρετούντες; Διαιρώντας τα ποσά με τον αριθμό των θέσεων (1686), βγαίνει 25.288.000/1686=14.998,81 ευρώ και 8.430.000/1686=5.000 ευρώ. Τα 5.000 ευρώ είναι για το τρέχον έτος, το 1/3 του συνολικού ποσού, όπως οι μήνες Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος είναι το 1/3 του έτους. Αυτό είναι μισθοδοσία. Μήπως αυτή η δαπάνη θεωρείται δεδομένη και είναι των μονίμων;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2015, 07:27:24 μμ από Wizard »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:47:46 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #85 στις: Αύγουστος 18, 2015, 08:34:10 μμ »
Αν προσέξεις αρχικά αναφέρει ότι η σύσταση των οργανικών προκαλεί αυτή τη δαπάνη, παρακάτω όμως αναφέρει ότι τις θέσεις θα καλύψουν ήδη υπηρετούντες εκπαιδευτικοί που μισθοδοτούνται από τον κρατικό προϋπολογισμό. Επίσης λίγο παρακάτω φαίνεται ότι ακόμα δεν έχουν καταργηθεί οι θέσεις μας στη δευτεροβάθμια.

Αποσυνδεδεμένος athapris

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 627
  • Φύλο: ’ντρας
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #86 στις: Αύγουστος 18, 2015, 08:37:28 μμ »
Επίσης από τη διατύπωση του ΦΕΚ, εγώ καταλαβαίνω πως στη διαδικασία απόδοσης οργανικών, θα ληφθούν υπόψη και οι ήδη βρισκόμενοι στη διάθεση των ΠΥΣΠΕ εκπαιδευτικοί και όχι μόνο οι προς μετάθεση...Μιλώντας με αριθμούς: αν υπάρχουν 20 εκπαιδευτικοί στη διάθεση ενός πυσπε και ανοίξουν 30 οργανικές στη συγκεκριμένη περιφέρεια, θα δοθούν για μετάθεση οι 10...

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #87 στις: Αύγουστος 18, 2015, 08:45:16 μμ »
Μα καλά υπάρχουν όντως τόσα άτομα στη διάθεση των διευθύνσεων; Σε αυτούς τους κλάδους;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:47:46 »

Αποσυνδεδεμένος epe06

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #88 στις: Αύγουστος 18, 2015, 09:53:38 μμ »
ναι aghathi. κ αν δν υπαρχουν τοσοι πολλοι, το θεμα ειναι να ερθουν ατομα π ειναι διορισμενα χρονια στους τοπους των συμφεροντων τους π περιμενουν μεταθεση κ στα κενα π θα αφησουν να γινουν επιτελους διορισμοι!

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #89 στις: Αύγουστος 18, 2015, 10:05:27 μμ »
Μα καλά υπάρχουν όντως τόσα άτομα στη διάθεση των διευθύνσεων; Σε αυτούς τους κλάδους;

Υπάρχουν γιατί επί χρόνια τα  πρόσθετα κενά που προέκύψαν με τη μετατροπή κάποιων σχολείων σε ΕΑΕΠ, αλλά και οι ώρες του ολοήμερου δεν δίνονται ως οργανικά κενά και καλύπτονται κάθε  με προσωρινή τοποθέτηση. Έτσι μπορεί πχ ένα ΠΥΣΠΕ να έχει 5 εκπαιδευτικούς Αγγλικής Φιλολογίας και να χρειάζεται 25 κάθε χρόνο (ΕΑΕΠ, ολοήμερο και μικρά κλασσικά δημοτικά με λίγες ώρες), αλλά δεν έδινε οριστική τοποθέτηση στους 5, ούτε μετάθεση σε όσους ζητούσαν και φυσικά δεν γίνονταν και διορισμοί και κάθε χρόνο αιτήσεις, προσωρινές τοποθετήσεις κλπ. Ίσως ένας λόγος που δεν δημιουργήθηκαν οργανικές σε όλα τα κενά να είναι ότι το υπουργείο δεν θέλει να δημιουργήσει κατάσταση που θα διευκολύνει την απαίτηση για διορισμούς.

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #90 στις: Αύγουστος 18, 2015, 10:18:55 μμ »
Οι αιτήσεις των αναπληρωτών έγιναν όμως με βάση τα κενά που γνωρίζαμε ότι υπάρχουν. Όσοι δεν έβαλαν κουτάκι έχουν καταστραφεί. Ας είχαν ενημερώσει τουλάχιστον πριν τις αιτήσεις. Οι περισσότεροι που δεν έχουν κουτάκι έχουν επιλέξει ακριβώς αυτές τις περιοχές που έχουν δοθεί οι περισσότερες οργανικές. Αυτό και αν θα είναι ανακάτεμα στον πίνακα.

Αποσυνδεδεμένος rollo_tomassi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1402
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #91 στις: Αύγουστος 18, 2015, 11:15:25 μμ »
Επίσης λίγο παρακάτω φαίνεται ότι ακόμα δεν έχουν καταργηθεί οι θέσεις μας στη δευτεροβάθμια.
Όταν το λέει το υπουργείο έτσι θα είναι. Όταν το έλεγα πριν πολύ καιρό...
Τέσπα. Ζωγραφίζει πλέον το υπουργείο... Συνεχίζει την καρικατούρα με τυχαίες γραμμές παίζοντας με ζωές.

Αποσυνδεδεμένος Beth

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 373
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #92 στις: Αύγουστος 18, 2015, 11:23:29 μμ »
Θέλω να δω πως με τις οργανικές και τις μεταθέσεις στα ΕΑΕΠ που δουλεύουν με ΕΣΠΑ θα λειτουργήσει τα υπόλοιπα σχολεία με ειδικότητες αφού ο κρατικός δεν έχει ούτε ευρουλάκι...

Αποσυνδεδεμένος pkft

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #93 στις: Αύγουστος 19, 2015, 02:43:19 πμ »
Συμφωνώ με aghathi και beth. Αν πραγματικά ενδιαφερόταν το υπουργείο να καλύψει τα κενά θα έστελνε τους μόνιμους πρώτα στα κλασικά δημοτικά που δεν μπορούν να καλυφθούν με αναπληρωτές και μετά οι υπόλοιποι μόνιμοι και οι αναπληρωτές θα πήγαιναν στα εαεπ...Όλα βέβαια κατά τη γνώμη μου είναι σχεδιασμένα...γι'αυτό και έγινε η σύσταση των οργανικών ακριβώς ΜΕΤΑ το τέλος των αιτήσεων aghathi, για να δημιουργηθεί χάος στον πίνακα των αναπληρωτών και να μείνουν πίσω αυτοί που έχουν πολλά μόρια και θα διεκδικούσαν διορισμό μελλοντικά.Επίσης, περίεργη αν μη τι άλλο η σύσταση οργανικών σε πιλοτικό πρόγραμμα...Θεωρώ ότι αυτό έπρεπε φυσικά να συμβεί(για όλες τις ειδικότητες βέβαια...άλλη αδικία εδώ),αλλά ταυτόχρονα το ενιαίο αναμορφωμένο πρόγραμμα θα έπρεπε να γενικευτεί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ σε όλα τα δημοτικά σχολεία. Αλλιώς η σύσταση οργανικών μου φαίνεται και παράνομη και επικίνδυνη(σε περίπτωση που καταργηθούν τελικά τα εαεπ, καταργούνται αυτόματα και οι νέες οργανικές;). Είναι απορίας άξιο πώς οι ευρωπαίοι δίνουν ακόμη λεφτά μέσω έσπα για ένα πρόγραμμα που μετά την τριετία πιλοτικής του εφαρμογής(2010-13)έπρεπε ή να γενικευτεί ή να καταργηθεί...

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #94 στις: Αύγουστος 19, 2015, 10:06:23 πμ »
Τα έχετε μπερδέψει λιγάκι. Οργανικά κενά στα κλασσικά δημοτικά δεν μπορούν να δοθούν γιατί έχουν ήδη δοθεί και είναι καλυμμένα. Εκεί δε χρειάζεται να συστήσει οργανικές κανένας υπουργός, όταν αδειάζει μια θέση, τοποθετείται οριστικά όποιος το επιθυμεί. Στα ολοήμερα που δεν έχουν δοθεί δεν μπορεί να δοθεί οργανική για 3 ώρες. Συνήθως οι 3 ώρες χρησιμοποιούνται ως συμπλήρωμα στο ωράριο κάποιου ΕΑΕΠ. Δηλαδή κάνεις 18-20 ώρες σε κάποιο ΕΑΕΠ και συμπληρώνεις 3-4 ώρες σε κάποιο κοντινό ολοήμερο κλασικό δημοτικό. Οι οργανικές (τουλάχιστον όπως μαθαίνω από τις προτάσεις των ΠΥΣΠΕ) δόθηκαν πακέτο. Δηλαδή όποιος παίρνει το Χ ΕΑΕΠ παίρνει και τις 3-4 ώρες από το συγκεκριμένο κλασικό δημοτικό.  Το αντίθετο θα ήταν παράλογο. Οι ανάγκες υπάρχουν στα ΕΑΕΠ λοιπόν και όχι στα κλασικά δημοτικά και γι' αυτό υπάρχει και ο φόβος κατάργησης των ΕΑΕΠ για να μειωθούν οι ανάγκες.

Όμως αν αληθεύει δημοσίευμα που έχει διαρρεύσει το υπουργείο (αλλά δεν κατάφερα να διασταυρώσω με σχετικά έγγραφα) θα έχει πρόβλημα αν τα καταργήσει ή αν δεν δώσει κάποια στιγμή τις οργανικές αν δηλαδή δεν μετατρέψει γίνει το σχολείο τύπου ΕΑΕΠ στον καθολικό τύπο σχολείου, οπότε όχι μόνο δεν είναι πρόβλημα η σύσταση των οργανικών, αλλά είναι και αναγκαίο από το υπουργείο. Στο ΕΣΠΑ δεν έχει εγκριθεί γενικά και αόριστα η χρηματοδότηση της πρόσληψης αναπληρωτών στα ΕΑΕΠ, αλλά έχει εγκριθεί με συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Το πρόγραμμα περιελάμβανε ένα σχέδιο, ένα πλάνο που η μη τήρηση του μπορεί να έχει συνέπειες για το υπουργείο (πχ να ζητηθούν τα χρήματα που ήδη έχουν δοθεί). Τι έλεγε το πρόγραμμα που εγκρίθηκε; ότι μέχρι το 2023 περίπου 2000 δημοτικά θα έχουν μετατραπεί σε ΕΑΕΠ. Βασικά όλα τα δημοτικά από 6θέσια και πάνω. Αυτό σημαίνει ότι μιλάμε για ΕΑΕΠ ως το μοναδικό καθολικό τύπο δημοτικού σχολείου έως τότε. Τα ΕΑΕΠ ως πρόγραμμα, ως τύπος σχολείου, τυπικά είναι ανεξάρτητο από το ΕΣΠΑ, όπως είναι και η ΠΔΣ και όλα. Τυπικά ακολούθησε το "αίτημα" του υπουργείου να ενταχτεί το ΕΑΕΠ στο ΕΣΠΑ και να θεωρηθεί καινοτόμα δράση μεταρρύθμισης του εκπαιδευτικού συστήματος σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της Ε.Ε.. Ένας από τους όρους ήταν η μεταρρύθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος και το ΕΑΕΠ να αποτελεί συστατικό στοιχείο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Αν αληθεύουν αυτά, τότε η κατάργηση τους μπορεί να δημιουργήσει αξιώσεις επιστροφής χρημάτων. Πχ σκεφτείτε το δημόσιο να θέλει να φτιάξει μια γέφυρα και ένα μέρος του κόστους κατασκευής να το εντάσσει στο ΕΣΠΑ και μόλις χτιστεί να πει "άχρηστη η γέφυρα την γκρεμίζω". Συνήθως υπάρχουν όροι για τη διατήρηση και συντήρηση του έργου και για τη χρήση του.  Ο ίδιος φόβος υπήρχε παλιότερα και στα Πανεπιστήμια με τμήματα των οποίων η ίδρυση και η λειτουργία για κάποια χρόνια βασίστηκαν στο ΕΠΕΑΕΚ. Όλοι ισχυρίζονταν ότι μόλις λήξει ο ΕΠΕΑΕΚ τα τμήματα θα κλείσουν. Τα τμήματα όμως ήταν ανεξάρτητα από το ΕΠΕΑΕΚ, άσχετα αν εντάχτηκαν σε αυτό.

Το περίεργο είναι όντως η επιλεκτική σύσταση των οργανικών αν και δε νομίζω ότι στο υπουργείο σκέφτονται τόσο σύνθετα, ώστε να έχουν υπ' όψιν και αυτό που γράψατε για τους αναπληρωτές και να ευνοήσουν κάποιους δικούς τους. Τουλάχιστον όχι οι υπουργοί κανένας υπηρεσιακός παράγοντας ίσως. Κρατάω μόνο μια επιφύλαξη, μήπως αργότερα ακολουθήσει η σύσταση και των υπόλοιπων οργανικών και αρχικά συστάθηκαν λίγες για να περιορίσουν τις μεταθέσεις μόνο στις επιθυμητές από το υπουργείο (βέβαια και αυτό ανήθικο είναι).


Η σύσταση ή μη των οργανικών δεν μεταβάλλει τον αριθμό των αναπληρωτών που θα προσληφθούν, αντίθετα δημιουργεί αξιώσεις και απαιτήσεις για μελλοντικές προσλήψεις σε κάποιους κλάδους. Αυτό είναι ίσως και το μεγαλύτερο αγκάθι (για το υπουργείο) στην όλη υπόθεση.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 19, 2015, 10:07:57 πμ από perastikos_kav »

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2004
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #95 στις: Αύγουστος 19, 2015, 11:02:19 πμ »
Στήριξη των σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (http://www.edulll.gr/?p=25539)

ΑΔΑ: 69299-ΗΧ0

"Τα σχολικά έτη 2011-2012 και 2012-2013 λειτούργησαν συνολικά περίπου 960 ∆η΅οτικά Σχολεία ΅ε ΕΑΕΠ, στα οποία φοιτά περίπου το 40% του μαθητικού πληθυσμού, ενώ για τη σχολική χρονιά 2013-2014 το πρόγραμμα επεκτάθηκε σε 370 επιπλέον σχολεία. Στόχος είναι το Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα  (ΕΑΕΠ) στο μέλλον και ΅ε την εφαρμογή των νέων προγραμμάτων σπουδών να επεκταθεί και σε άλλα Δημοτικά Σχολεία.

Στο πλαίσιο της εφαρμογής του Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος (ΕΑΕΠ) στα Δημοτικά Σχολεία είναι σημαντικό να αξιοποιηθούν τα αποτελέσματα και οι συνέργειες των σχετικών πιλοτικών πράξεων, προκειμένου η γενίκευση του Θεσμού των Δημοτικών Σχολείων ΅ε ΕΑΕΠ να είναι ολοκληρωμένη και να λάβει υπόψη της όλες τις σχετικές παραμέτρους."

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #96 στις: Αύγουστος 19, 2015, 11:13:01 πμ »


Η σύσταση ή μη των οργανικών δεν μεταβάλλει τον αριθμό των αναπληρωτών που θα προσληφθούν, αντίθετα δημιουργεί αξιώσεις και απαιτήσεις για μελλοντικές προσλήψεις σε κάποιους κλάδους. Αυτό είναι ίσως και το μεγαλύτερο αγκάθι (για το υπουργείο) στην όλη υπόθεση.
Και εγώ αυτό σκέφτηκα όταν είδα την ανακοίνωση αρχικά. Μπορώ να πω ότι χάρηκα. Στην συνέχεια συνειδητοποιησα ότι μάλλον δεν θα δουλέψω φέτος γιατί δεν τσέκαρα κουτάκι και δεν έχω βάλει πολλές επιλογές. Οι επιλογές μου ήταν συγκεκριμενες σε περιοχές με πολλά κενά στις οποίες τώρα δόθηκαν πολλές οργανικές.
Και το σκέφτηκα πολύ. Αν γνώριζα... σίγουρα θα είχα κάνει άλλες επιλογές
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 19, 2015, 11:19:16 πμ από aghathi »

Αποσυνδεδεμένος pkft

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Σύσταση Οργανικών Θέσεων στα ΕΑΕΠ.
« Απάντηση #97 στις: Αύγουστος 19, 2015, 11:23:23 πμ »
Σωστό αυτό που λες για τα εαεπ και γνωστό επίσης. Δεν πιστεύει κανείς ότι πρέπει να πηγαίνουν μόνο αναπληρωτές εκεί, αλλά τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο να μένουν κλασικά δημοτικά χωρίς ειδικότητες, γιατί πολύ απλά δεν επαρκούν οι πιστώσεις του κρατικού για να πάνε εκεί αναπληρωτές...αυτό το ξέρω από πρώτο χέρι. Αν λοιπόν σκοπός του υπουργείου ήταν η καλύτερη παιδεία θα έπρεπε να στελεχώνονται πρώτα αυτά...Όσο για την επιλεκτική σύσταση οργανικών, το μόνο που θα σου πω είναι πως το ωράριο στα εαεπ για αγγλικά και γυμναστές είναι ακριβώς το ίδιο(40 ώρες). Γιατί λοιπόν οι οργάνικές των αγγλικών είναι υπερδιπλάσιες των οργανικών της γυμναστικής; Δε μου φαίνεται και πολύ αξιοκρατικό...Επίσης, για τις νέες ειδικότητες, αν υποθέσουμε ότι σε κάποιες(πε08 κτλ) δε δίνει γιατί είναι λίγοι αυτοί που πλεονάζουν και θα πρέπει να διορίσει κόσμο, σε γαλλικά-γερμανικά που δε θα χρειαστεί να διορίσει ούτε έναν, τι δικαιολογία υπάρχει; και αν δεν κάνω λάθος το 2ωρο σε Ε' και ΣΤ' προϋπήρχε και είναι ανεξάρτητο από τα εαεπ!
Αν στο υπουργείο δε σκέφτονταν τόσο σύνθετα θα έπρεπε να δίνουν όλα τα δεδομένα στους αναπληρωτές ΠΡΙΝ τις αιτήσεις και όχι αυτές να γίνονται κάθε χρόνο στα τυφλά, δεν είναι τόσο δύσκολο. Αλλά αντίθετα, ενώ είχε ακουστεί για οργανικές από αρχές Ιουλίου, οι ίδιοι τεχνιέντως διέρρεαν ότι ίσως και να μη συσταθούν, γίνεται προσπάθεια και άλλα τέτοια...Είμαστε καχύποπτοι γιατί το υπουργείο μας έχει δώσει αυτό το δικαίωμα με όσα κάνει τα τελευταία χρόνια.
Τέλος, αυτό που λες για τον αριθμό των αναπληρωτών δεν ισχύει, γιατί κλείνουν τελείως οι περιοχές που έπαιρναν τον μεγαλύτερο όγκο των αναπληρωτών(αυτές που έχουν πολλά εαεπ) και πολλά από τα νέα κενά λόγω μεταθέσεων θα είναι σε κλασικά δημοτικά, άρα θα μείνουν κενά...Αν ήταν τόσο απλό να συσταθούν οργανικές για τις προϋπάρχουσες ειδικότητες, γιατί δεν το έκαναν από την αρχή του προγράμματος να γλίτωναν και τους τόσους αναπληρωτές;;;Γιατί δεν το έκαναν έστω μετά την πρώτη τριετία της ''πιλοτικής'' εφαρμογής; Για να κλείσω, αξιώσεις και απαιτήσεις για μελλοντικούς διορισμούς, όπως λες, θα δημιουργούσε η σύσταση οργανικών για ΟΛΕΣ ανεξαιρέτως τις ειδικότητες και η επέκταση των εαεπ σε όλα τα σχολεία από 6/θέσια και πάνω...Και αυτό απ'ό,τι βλέπουμε, δεν πρόκειται να γίνει...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160484
  • Σύνολο θεμάτων: 19219
  • Σε σύνδεση σήμερα: 843
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 722
Σύνολο: 741

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.