0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Λοιπόν, η επίσημη απάντηση της Επιτροπής Θεμάτων είναι : Αιτιολόγηση .Αν υπάρχει αυτή η απάντηση μόνη ,βαθμολογείται με 4 μον. Αν συνδυάζεται με κάποια άλλη ,τότε βαθμολογείται με 3 μον. Αν η απάντηση δεν περιλαμβάνει την Αιτιολόγηση ,αλλά μόνο κάποια άλλη μέθοδο ,τότε η απάντηση βαθμολογείται με 1 μονάδα.Αυτά μας είπαν σήμερα στην ενημέρωση των βαθμολογητων στη Θεσσαλονικη. Μας μοίρασαν και σχετικό φυλλάδιο με ενδεικτικές απαντήσεις.
Η εκπαίδευση δεν νοείται πια ως η απλή, κανονιστική μετάδοση γνώσεων από τις μεγαλύτερες γενιές στις νεότερες, όπως την όριζε ο E. Durkheim κατά τον 19ο αιώνα. Και τούτο επειδή, τόσο το περιεχόμενο της εκάστοτε εκπαιδευτικής πράξης όσο και ο χρόνος που αφιερώνεται σε αυτήν, αποτελούν αντικείμενο διαπραγμάτευσης ανάμεσα στις διαφορετικές γενιές, τα δύο φύλα και τις διαφορετικές κουλτούρες των ανθρώπων, γεγονός που παρατηρείται σε όλες τις σύγχρονες πρακτικές της καθημερινής ζωής. Η εκπαιδευτική πράξη καθίσταται επομένως μια διαδικασία που δεν περιορίζεται στο χώρο (το σχολείο) και το χρόνο (περίοδος της νεότητας), αλλά επεκτείνεται σε όλη τη διάρκεια της ζωής και πέραν των σχολικών τειχών.-Η εκπαίδευση δεν είναι αυτό που την είχε ορίσει ο ...-...επειδή....-Η εκπαιδευτική πράξη γίνεται...Ορισμός υπάρχει στη Θ.Π. της παραγράφου, όχι στην τυπική μορφή του (να υπάρχει δηλ. οριστέα έννοια, γένος, ειδοποιός διαφορά), όμως είναι εμφανής η πρόθεση της συγγραφέως να προσδιορίσει την έννοια της εκπαίδευσης. Ενισχυτικά, κάπου εδώ κολλάει και το "όριζε" του Durkheim .Επιπλέον υπάρχει και αιτιολόγηση στα σχόλια. Τέλος, στην κατακλείδα έχουμε την επιβεβαίωση της θέσης που είχε διατυπώσει η συγγραφέας στη Θ.Π. Αυτή τη φορά με τυπικό ορισμό (οριστέα έννοια:εκπαιδευτική πράξη, γένος:διαδικασία και ειδοποιός διαφορά:που δεν..., αλλά...)Άρα , για μένα, πρόκειται για ανάπτυξη με συνδυασμό μεθόδων: ορισμός, αιτιολόγηση