*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 728937 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1232 στις: Ιανουάριος 21, 2013, 12:10:07 πμ »

Θα το επαναλάβω:
έχω ένα ερώτημα που αφορά το ποσοστό προαγωγής από βαθμό σε βαθμό.
π χ από τον Δ στον Γ προάγεται νομίζω το 80%
Έστω λοιπόν ότι σε μια δδε ή δπε οι κρινόμενοι από όλες τις ειδικότητες που είναι στο τελευταίο μκ του Δ είναι τζίνια και οι ελλιπείς βάσει συνολικής βαθμολογίας είναι το 10%. Το υπόλοιπο 10% που βάσει ενιαίου μισθολογίου πρέπει να μην προαχθεί, με ποια κριτήρια δεν θα προαχθεί εκ των υστέρων? 
Από την άλλη, αν οι κρινόμενοι από όλες τις ειδικότητες σε μια δδε ή δπε που είναι στο Δ2 είναι σκράπες και κρίνονται ελλιπείς βάσει συνολικής βαθμολογίας σε ποσοστό 30%, τότε επειδή προάγεται το 70%<80%, όλα θα είναι οκ? 
Όσον αφορά τη μοριοδότηση των τυπικών προσόντων δεν είναι η πρώτη φορά που το δεύτερο πτυχίο ή το μεταπτυχιακό ή το διδακτορικό εξισώνονται (για την ακρίβεια ξεφτιλίζονται  ) από χαρτάκια επιπέδου πιστοποίησης 1 ή 2 στα οποία συμμετέχεις κατόπιν επιλογής μέσω ..κλήρωσης   Έχει ξαναγίνει και στο πρόσφατο παρελθόν σε κρίσεις στελεχών εκπαίδευσης...και έχει οδηγήσει μεταξύ άλλων και σε πολυυυυυυυυυυυυυυυυύ επιτυχημένες επιλογές στελεχών...ναι αυτών που θα μας αξιολογήσουν...
Όμορφος κόσμος...αγγελικά πλασμένος...

ο 4024 αναφέρει σαφώς τα ποσοστά προαγωγής ( μάλιστα αναφέρει ΜΕΧΡΙ ...που σημαίνει δεν ειναι αποκλειστικά και υποχρεωτικά τα ποσοστά αυτά ) δε λέει όμως κάπου ότι μόνο οι ελλιπείς δεν προάγονται. Αυτοί ειναι ξεκάθαροι απο εκει και πέρα θα προαχθούν ή δεν θα προαχθούν και κάποιοι που αξιολογήθηκαν ως επαρκείς. Προφανώς αυτο θα γινει με βάση την βαθμολογία που θα συγκεντρώσουν ( πχ ένας επαρκής με βαθμολογια 45 δε θα προαχθεί ενώ ένας επαρκής με βαθμολογια 50 θα προαχθεί. ).
επισης αναφέρεται στο αρ.7 ότι δύνανται με ΚΥΑ να αλλάξουν τα ποσοστά αυτά προς το χαμηλότερο αν υπάρχουν ειδικές υπηρεσιακές ανάγκες. Επομένως αν είναι όλοι ή οι περισσότεροι "σκράπες" τότε το ποσοστο προακτέων σαφώς και μπορει να ειναι μικρότερο.

αυτό εξάλλου προβλεπεται στο αρ. 8 παρ. 3 στο οποίο αναφέρεται ότι οι υπάλληλοι που συμπεριλαμβάνονται στους πίνακες προακτέων αλλά δεν προάγονται θα κριθούν εκ νέου το αμέσως επομενο έτος

Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:51:02 »

Αποσυνδεδεμένος KAZAN

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 102
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1233 στις: Ιανουάριος 21, 2013, 12:42:43 πμ »
τελικα ρε παιδια η αξιολογηση θα αφορα και τους αναπληρωτες η μονο τους μονιμους?

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1234 στις: Ιανουάριος 21, 2013, 12:46:25 πμ »
Το βρήκατε, αυτή είναι η απάντηση ;)

Πόσο όμως θεωρείται αντικειμενική η αξιολόγηση που δεν προάγει όσους έχουν αξιολογηθεί τουλάχιστον ως επαρκείς?
πχ ένας επαρκής με βαθμολογία 45 δεν θα προαχθεί αλλά θα προαχθεί ένας ...περισσότερο επαρκής με βαθμολογία 50 διότι πχ έχει πιστοποίηση α ή β επιπέδου την οποία απέκτησε μέσω της...αξιολογικής διαδικασίας της κλήρωσης ;) ή  γιατί ο ένας έχει μόνο α επιπέδου γιατί δεν πρόλαβε να δώσει την β επιπέδου γιατί εν τω μεταξύ, τελείωσαν τα χρήματα και μαζί με αυτά και η κοροϊδία με τις πολυεπίπεδες πιστοποιήσεις και τις μείζονες επιμορφώσεις (και για να μην παρεξηγηθώ έχω και τις 2..)
Και γιατί να μπορούν να αλλάξουν τα ποσοστά προς το χαμηλότερο, αν είμαστε πολλοί οι σκράπες...οπότε το ποσοστό των προακτέων σαφώς πρέπει να είναι μικρότερο, ενώ ο νομοθέτης δεν θέλησε να προβλέψει ότι δύνανται με ΚΥΑ να αλλάξουν τα ποσοστά επί το υψηλότερο, εφόσον υπάρχουν πολλά τζίνια και σαφώς το ποσοστό των προακτέων έπρεπε να είναι σαφέστατα υψηλότερο? Γιατί η υπηρεσία να μην επιθυμεί την ταχύτερη εξέλιξη των τουλάχιστον επαρκών στελεχών της?Γιατί πρέπει αυτοί να περιμένουν να κριθούν εκ νέου το επόμενο έτος?
Και τελικά εγώ δεν καταλαβαίνω πώς η μισθολογική καθήλωση, έστω και για ένα έτος ενός τουλάχιστον επαρκούς υπαλλήλου, θα τον βοηθήσει να γίνει επαρκέστερος, πολύ καλός, άριστος :P? Μου θυμίζει κυνήγι μαγισσών...
Αν τελικά οι κρίσεις γίνουν ενιαία για όλες τις ειδικότητες ανά δδε ή δπε, φαντάσου σε μια δδε ή δπε να έχουν κριθεί μη προακτέοι κάποιοι επαρκείς με βαθμολογία πενήντα (γιατί δεν έβγαιναν τα νούμερα) και σε μια άλλη δδε ή δπε να κριθούν προακτέοι κάποιοι επαρκείς με <50 βαθμολογία...
Μεγάλο ναυάγιο....
Έτσι μετά τους..... επιτυχόντες και μη διοριστέους (πανελλαδικά βέβαια...) θα έχουμε και τους..... επαρκείς και μη προακτέους :P :P (ανά δδε ή δπε?) ::) ::) ::)
Κάτι σαν ολίγον ...έγκυος... :P
΄Η μήπως η ΚΥΑ θα έχει πανελλαδική εφαρμογή?
Είναι βέβαιο ότι ο σοφός νομοθέτης τα έχει προβλέψει όλα αυτά?
 Γιατί τελικά η βαθμολογία είναι συγκριτική και η ζωή άδικη ;)
Σαν να έχω δύο μαθητές που παίρνουν 10 και προάγονται και οι δύο στην επόμενη τάξη, και να πω στον ένα, ξέρεις παιδί μου επειδή οι καρέκλες στην καινούργια τάξη δεν χωράνε για να καθίσουν όλοι, προκειμένου να μην μεταφέρουμε καρέκλες από τάξη σε τάξη και χαλάμε.... την τάξη πραγμάτων του σχολείου μας,και επειδή η βαθμολογία είναι συγκριτική, εσύ με το ένα 10...που δεν είναι 10 γιατί στο έβαλα χμ ...ολίγον χαριστικά (για να σε βοηθήσω αλλά  στην ουσία δεν περίμενα να τα καταφέρεις), θα πρέπει ως τιμωρία να επαναλάβεις την τάξη και του χρόνου, πρώτα ο θεός, αν χωράς και εσύ θα περάσεις... ;)
Πολύ "λογιστικές" οι" πρακτικές" του νομοθέτη...
Ειδικά όταν το μνημόσυνο γίνεται με ξένα κόλλυβα  (τα δικά μας χρήματα εν προκειμένω..και τον χρόνο βέβαια που είναι πια πολύτιμος...)
Πάντως για να είμαστε απολύτως ειλικρινείς αυτό το αλισβερίσι με τις προαγωγές και τα ποσοστά προαγωγών γίνεται επί της ίδιας συμφεροντολογικής "λογιστικής" βάσης επί της οποίας πολλοί μαθητές μας τον Σεπτέμβριο προάγονται ή όχι στην επόμενη τάξη...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 21, 2013, 07:42:04 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1235 στις: Ιανουάριος 21, 2013, 12:47:09 πμ »
τους μόνιμους.Δεν αναρτωνται πίνακες προακτεων για αναπληρωτές.

Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:51:02 »

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1236 στις: Ιανουάριος 21, 2013, 01:08:24 πμ »
Καλημέρα σε όλους! Λογικό το ενδιαφέρον και το άγχος για το επικείμενο προεδρικο διάταγμα, ωστόσο μένουν αρκετές ασάφειες, κάποιες από τις οποίες επισημάνθηκαν από συναδέλφους ανωτέρω, αλλά και άλλες.Βitch πολύ σωστά ανέφερες ότι πρέπει όλοι μας να προσπαθήσουμε να γίνουμε καλύτεροι!!!Σωστό, αλλά δεν βλέπω καμμία διάθεση τέτοια!!!Να σου υπενθυμίσω μία παρονυχίδα, γιατί μου φαίνεται ότι λόγω τρόικας και κρίσης κάποιοι πιστεύουν ότι έχουμε αλλάξει νοοτροπία.Οι προηγούμενοι περιφερειακοί, απολύτως κομματικώς τοποθετημένοι, από την Διαμαντοπούλου, διευθυντές, προσφάτως παύθηκαν και........ ανταμείφθηκαν με την θέση του σχολικού συμβούλου του αντικειμένου τους!!!!!!!! Αυτοί και άλλοι... παρόμοιοι λοιπόν θα μας αξιολογήσουν!!!!!!! Δεν ξέρω κατά πόσο έχει εχέγγυα αντικειμενικότητας η όλη διαδιακασία, εφόσον η επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης και των συμβούλων γίνεται ακόμη με πολιτικά κριτήρια!!!Καλή η αξιολόγηση, αλλά σε όλα τα επίπεδα.Εσύ bitch ως διοικητικός δεν ξέρεις πως γίνεται η επιλογή των  διευθυντών εκπαίδευσης;;;;Μην μου πεις... ότι άλλαξε!!!!!!!Άρα ποιοι να προσπαθήσουν να άλλάξουν, πάλι εμείς!!!!!!! Καλή η αξιολόγηση, αλλά και με τους όρους που γίνεται πχ. στην Βρετανία, μια και ξέρεις το παράδειγμα και όχι με όρους......Οθωμανικής παρηκμασμένης επαρχίας με τους οποίους λειτουργούμε ακόμη εδώ!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1237 στις: Ιανουάριος 21, 2013, 01:50:26 πμ »
συνεχίζω να πιστευω πως η όποια αξιολογηση ειναι καλύτερη απο την καθόλου αξιολόγηση.

Ναι, οι σχολικοί σύμβουλοι δεν εκλέγονται πάντα με αξιοκρατικές διαδικασίες, πολλώ δε μάλλον όταν η θεση τους χαρίζεται ως αντάλλαγμα για τις υπηρεσίες τους σε άλλο πόστο..... αλλά ξέρεις κάτι; .... μεταξύ κατεργαρέων....

δεν υπάρχουν τάχα εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν ελέω ΠΔΣ; ή ελέω πολυτεκνίας; ή ελέω τριών χιλιάδων πινάκων και υποπινάκων; ή ακόμα και επειδή έκλεισαν τα ιδιωτικά σχολεια στα οποια δούλευαν; ...... επομενως, δεν ειναι ότι και οοοοοοοοοοοοολοι οι εκπαιδευτικοί ανήκουν στους αξιοκρατικά διορισμένους για να τους ενοχλεί το μη αξιοκρατικόν της επιλογής του κάθε συμβούλου....

αυτό που ξέρω ( γιατί στους διοικητικους υπάρχει αξιολόγηση , εστω και αυτή που υπάρχει ) και αυτό που βλέπω είναι πως την αξιολόγηση την φοβούνται όσοι δεν μπορούν να πατήσουν στις ικανότητές τους. Οι υπόλοιποι όχι μόνο δεν την φοβουνται, την επιζητούν κιόλας.

Ναι , σαφώς και οι ανίκανοι θα χρησιμοποιήσουν τις γνωριμίες τους αλλά πίστεψέ με, και οι γνωριμίες πλέον δεν είναι τόσο πρόθυμες όσο άλλοτε να εξυπηρετήσουν την εκλεκτή πελατεία τους, διότι μπορει να μην έχουν αλλαξει συλλήβδην νοοτροπίες δεκαετιών αλλά όλοι ειναι πια περισσότερο ψιλιασμένοι και πολύ πιο δυσκολα πλέον περνάει το σκεπτικό "έλα μωρέ, αφού δεν μας αγγίζει άμεσα, άστον να κάνει ό,τι θέλει"...]

όσο για τους όρους που γίνεται η αξιολογηση .... το χω ξαναγράψει, θα το επαναλάβω : χρόνια τώρα η ΟΛΜΕ έχτιζε τοίχους, αταλάντευτη στο πεισματικό της ΟΧΙ, αντί να θέτει τους όρους της. Τώρα όχι μονο έχει φέρει έναν ολόκληρο κλάδο προ τετελεσμένου με την λάθος αυτή τακτική της αλλά ποιεί και την νήσσαν αρκουμενη σε "αντιρατσιστικά ανακοινωθέντα".... Ε τώρα, και πραγματικά λυπάμαι που το λέω γιατί δεν φταίνε σε κάτι οι υπόλοιποι,  ας πρόσεχε!!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1238 στις: Ιανουάριος 21, 2013, 02:01:08 πμ »
Εγώ ξέρω πως όταν ένα διευθυντής θέλει να σε προωθήσει, σε βάζει σε επιτροπές που βάζεις μια υπογραφή μόνο. Ενώ αν έχεις πολλά προσόντα και φοβάται ότι θα του φας τη θέση του διευθυντή μετά από 2-3 χρόνια, μπορεί άνετα να σε θάψει. Σε εμάς όποιος δεν κάνει τίποτα είναι χωμένος σε μια τέτοια επιτροπή που ούτε ο ίδιος ξέρει τι κάνει. Η αξιολόγηση δεν πρέπει να εξαρτάται από ένα άτομο, πρέπει να γίνεται από κάποια επιτροπή που είναι έξω από το σχολείο, γιατί με τον διευθυντή μπορεί να υπάρχουν προσωπικές κόντρες ή φόβος ότι θα διεκδικήσουν τις ίδιες θέσεις στο μέλλον. Αυτός που αξιολογεί δεν πρέπει να έχει προσωπικό συμφέρον να υποβαθμίσει τη δουλειά κάποιου άλλου.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1239 στις: Ιανουάριος 21, 2013, 02:10:15 πμ »
και γω υπέρ της ανεξάρτητης αξιολόγησης ημουν ανεκαθεν και αυτο κατέθεσα στην σχετική διαβούλευση. Ωστόσο τελικά διαφορετικά θα γινει. Συμφωνώ απιστευτα με την τελευταία σου πρόταση - στην διοίκηση δε, το ζήτημα ειναι απείρως πιο έντονο καθώς προϊστάμενοι ΤΕ έρχονται να αξιολογήσουν υφιστάμενους ΠΕ ( που εξ ορισμου προηγούνται στις τοποθετήσεις Στελεχών διοίκησης αν έχουν τον ελάχιστο απαιτούμενο χρονο).

Ωστοσο, το σύστημα οσο και αν θέλουν κάποιοι να το διαβάλουν έχει συγκεκριμένα δεδομένα πάνω στα οποία πατάει. Πχ δεν μπορει να πει ο διευθυντής σου ότι δεν έχεις αναλάβει κανένα πρόγραμμα όταν εσύ έχεις έγγραφα που αποδεικνύουν το αντιθετο. Δεν μπορεί να πει ότι λειπεις συνέχεια όταν δεν υπάρχουν άδειεες στον φάκεό σου.
Αν ωστόσο έχεις επιφυλαξεις επ αυτών μπορείς να τις καταθεσεις εγγράφως και επωνυμως ώστε να ληφθούν υπόψη στην τελική αξιολόγηση.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος talaiporos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1240 στις: Ιανουάριος 21, 2013, 03:22:00 πμ »
Κάτι ακόμη: παρατηρήσατε ότι "εξαφανίστηκε" ο διορισμός μέσω ΑΣΕΠ ως ένα από τα κριτήρια που χαρ/ζουν επαρκή τον εκπαιδευτικό ως προς τα προσόντα του;;;
 [Αυτά για όσους (αφελείς)πιστεύουν ότι όποιος μπήκε με ασέπ είναι εξασφαλισμένος...]

Τα λαμ..ια τα κατάφεραν και πάλι ;)

Αποσυνδεδεμένος salamaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 288
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1241 στις: Ιανουάριος 21, 2013, 10:21:36 πμ »
Και για το λογικό.

Αξιολόγηση υπό ποιούς όρους. Τους από πάνω μας τους αξιολογεί κανείς?

Θα γίνεται χαμός στα μεγάλα σχολεία για το ποιός θα αναλάβει τις δουλειές για πάρει BONUS. Τι είναι κάρτα σούπερ μάρκετ?
Ποιός θα γλύφει τον μεγάλο για BONUS?

Για 0,5 συνεργασίας? Που βρισκόμαστε. Η συνεργασία θα γίνει ανταγωνισμός. Τοπικοι φορείς και μπλα μπλα. Αυτοί ούτε καν ου ασχολούνται για τα σχολεία, αλλά για τα κονδύλια.

Και συνεργασία με γονείς. Θα τους βάλουμε και στην τάξη να ρωτήσουμε τη γνώμη τους? Για να σοβαρεφτούμε λίγο.....

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1242 στις: Ιανουάριος 21, 2013, 10:34:40 πμ »
Για να σοβαρεφτούμε λίγο.....
Ακριβώς.

Σαφώς και η πολιτκή είναι μέρος της συζήτησης αλλά με ήρεμο ύφος και πάντα με τους κανόνες που διέπουν το φόρουμ μας.
Όποιος δεν θέλει να τους ακολουθήσει, δικαίωμά του, αλλά δεν μπορεί να έχει και την απαίτηση να δημοσιεύονται τα μηνύματά του.

Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος PANAS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 167
  • Φύλο: Άντρας
  • Run to the hills, run for your lives
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1243 στις: Ιανουάριος 21, 2013, 04:15:35 μμ »
Η προτεινόμενη αξιολόγηση είναι μια γραφειοκρατική διαδικασία η οποία απλά θα καταλήξει σε ένα συμβατικό αποτέλεσμα. Θα έρχεται ο σύμβουλος μια φορά στην τριετία και θα παρακολουθεί ένα μάθημα που θα έχεις προετοιμάσει καλά. Πραγματική αξιολόγηση θα είχαμε αν η αξιολόγηση γινόταν από τα κάτω. Τους εκπαιδευτικούς να τους αξιολογούν οι μαθητές. Το διευθυντή να τον αξιολογούν οι καθηγητές. Τους προϊσταμένους οι διευθυντές. Ποιος έχει τα κότσια να προτείνει κάτι τέτοιο;

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1718
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1244 στις: Ιανουάριος 21, 2013, 04:21:10 μμ »
και γω υπέρ της ανεξάρτητης αξιολόγησης ημουν ανεκαθεν και αυτο κατέθεσα στην σχετική διαβούλευση. Ωστόσο τελικά διαφορετικά θα γινει. Συμφωνώ απιστευτα με την τελευταία σου πρόταση - στην διοίκηση δε, το ζήτημα ειναι απείρως πιο έντονο καθώς προϊστάμενοι ΤΕ έρχονται να αξιολογήσουν υφιστάμενους ΠΕ ( που εξ ορισμου προηγούνται στις τοποθετήσεις Στελεχών διοίκησης αν έχουν τον ελάχιστο απαιτούμενο χρονο).

Μπορεί να υπάρχουν και περιπτώσεις όπου ΔΕ αξιολογεί ΠΕ/ΤΕ.

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1245 στις: Ιανουάριος 21, 2013, 05:26:09 μμ »
Παράθεση
"θα αξιολογηθούν κατά προτεραιότητα όσοι την 31/05/2014 συμπληρώνουν τον ελάχιστο προαπαιτούμενο χρόνο για προαγωγή στον επόμενο βαθμό"

Ξεπαγώνουν οι προαγωγές το 2014;  ???

Το δεύτερο μνημόνιο ανέφερε ότι «Η Κυβέρνηση αναθέτει μία εξειδικευμένη εκτίμηση του νέου μισθολογίου (Πρώτο τρίμηνο του 2012). Αυτή η εκτίμηση επικεντρώνεται στις μισθολογικές ωριμάνσεις οι οποίες ενσωματώνονται στο νέο μηχανισμό προαγωγών. Εάν η εκτίμηση αποκαλύπτει οποιαδήποτε υπερβολική μισθολογική ωρίμανση στις αποδοχές, οι κανόνες προαγωγής αναπροσαρμόζονται προ του τέλους του 2012. Ουδεμία προαγωγή λαμβάνει χώρα προ της εκτιμήσεως και της αναπροσαρμογής των κανόνων προαγωγής

Η μελέτη αυτή ανατέθηκε στην ICAP το Μάρτιο του 2012 (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/Β443Η-2Ξ5) με σκοπό να παραδοθεί εντός τριμήνου. Δεν έχω ακούσει όμως κανένα αποτέλεσμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 21, 2013, 05:31:41 μμ από Wizard »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160747
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 460
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 420
Σύνολο: 435

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.