0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το βάρος της ευθύνης πέφτει αποκλειστικά στο συνάφι μας. Και σε αυτούς που βάζουν αυτά τα θέματα και δίνουν τις απαντήσεις (τρεις κειμενικοί δείκτες στα ταγάρια, μέτρα αμεσότητες και βάλε βαθμούς, ξαναγράψτε το κείμενο στο πρώτο ρώτημα και πολλά άλλα τέτοια φαιδρά). Αλλά και σε μας τους βαθμολογητές. Ξεχνάμε τι απαιτήσεων μάθημα κάνουμε μέσα στην τάξη, αν κάνουμε, και ενδυόμαστε την τήβεννο του ιεροεξεταστή. Κατασκευάζουμε μια ιδεατή απάντηση σε κάθε ερώτημα και μετά το γραπτό στην κλίνη του Προκρούστη. Και κόβουμε αβέρτα. Δεν έχω δει ακόμα τα στατιστικά αλλά έχω την αίσθηση ότι πάμε στις προπέρσινες ομορφιές...
Τι ζήτημα;
Καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα πολύ να διαβάσω τις απόψεις σας για τα αποτελέσματα των δικών σας μαθητών στο μάθημα της νεοελληνικής γλώσσας και τη γενικότερη άποψή σας. Για πρώτη φορά οι μαθητές μου δεν κατάφεραν να γράψουν κάτι "κοντά" σε αυτό που έκαναν όλη τη χρονιά και δε σας κρύβω πως αισθάνθηκα από χάλια μέχρι και ενοχές, μήπως και δεν έκανα κάτι εγώ σωστά. Μαθητής που έγραφε όλη τη χρονιά στο συγκεκριμένο μάθημα είτε στα πλαίσια του σχολείου είτε στα δικά μας "ιδιαίτερα" πλαίσια εξαιρετικά καλά, με ανάλογο feedback και από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό του σχολείου, πήρε 11,8. Γενικότερα νιώθω άσχημα και περίεργα που είδα τα όνειρα παιδιών να καταποντίζονται. Με ρωτούσε ο μαθητής "τι έκανα λάθος για να πάρω τόσο χαμηλό βαθμό" και δε γνώριζα τι να του απαντήσω. Οι δε διορθωτές είχαν ελάχιστη απόκλιση. Κάποια άποψη;
Κριμα τοσο ωραιο αντικειμενο να καταληξει να ειναι κωδικοποιημενη θεωρια, κωδικοποιημενοι κειμενικοι δεικτες, κωδικοποιημενα αιτια, αποτελεσματα, τροποι αντιμετωπισης.