*

Ψηφοφορία

να υπάρχει αξιολόγηση;

ναι
οχι

Αποστολέας Θέμα: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 726779 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #798 στις: Αύγουστος 25, 2012, 05:29:16 μμ »
cd τι κάνουμε στην περίπτωση που έχουμε κάνει χαρτί αλλά ο διευθυντής είναι "δικός τους";;
Ξέρω σχολείο με διευθυντή ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ που τα είχε με τους μισούς καλά και με τους άλλους όχι και η διεύθυνση αν και γνώριζε δεν έκανε τίποτα γιατί ήταν βύσμα ο κύριος... Προς το τέλος κάτι κινήθηκε εναντίον του(όχι κάτι ιδιαίτερο, "συστάσεις") όταν τα πράγματα είχαν ήδη ξεφύγει στο σχολείο αυτό. Μετά από κάμποσα χρόνια ο κύριος αυτός βρίσκεται στη θέση του με κάποιους του συλλόγου συμμάχους του και όσοι καινούριοι έρχονται να τραβάνε των παθών τους τον τάραχον...
Να μην ξεχνάμε ότι κάποιοι άνθρωποι καλώς ή κακώς δεν τους είναι εύκολο να έρχονται σε σύγκρουση με άλλους...
Να αναφέρω ότι υπάρχουν κάποιοι που στέλνουν χαρτιά εναντίον συναδέλφου τους στη διεύθυνση(με ή χωρίς λόγο  ;) ) και ο ενδιαφερόμενος δε το μαθαίνει ποτέ...
Έχοντας ακούσει για τέτοιες περιπτώσεις πιστεύω ότι η αξιολόγηση αυτούς δε θα τους αγγίξει καθόλου, ενώ άλλους που μπορεί "αστέρια" να μην είναι αλλά κάνουν αξιοπρεπώς τη δουλειά τους θα.... :-X :(

Θίξατε πάρα πολλά θέματα..

Παράθεση
cd τι κάνουμε στην περίπτωση που έχουμε κάνει χαρτί αλλά ο διευθυντής είναι "δικός τους";;
Το καθήκον μας.. ΄Να υπερασπιζόμαστε το δίκαιο. Προσέξτε.. δεν λέω τον εαυτό μας.. το δίκαιο... Γιατί εάν περιμένει κάποιος πρώτα να αδικηθεί προσωπικά και κατόπιν να αντιδράσει, θα είναι πάρα πολύ αργά.. Άδειασμα για κάποιους είναι να λέει κάποιος τα πράγματα με το όνομά τους. Άδειασμα για μένα είναι να καλύπτονται πρόσωπα και αλήθειες. Η υπηρεσία έχει δικές της ευθύνες. Και άλλους ανώτερους να την ελέγχουν. Εμείς πάμε μέχρι εκεί που μας αναλογεί. Και εντός σχολικού περιβάλλοντος, μας αναλογεί και μας αξίζει να εργαζόμαστε με όρους αξιοπρέπειας, επαγγελματικής ηθικής, υπηρεσιακής συνέπειας.


Παράθεση
Να μην ξεχνάμε ότι κάποιοι άνθρωποι καλώς ή κακώς δεν τους είναι εύκολο να έρχονται σε σύγκρουση με άλλους...
Σε αυτή την κατηγορία ανήκα. Δεν ανήκω πια. Και η συνείδησή μου δεν ανέχεται όχι να αδικούν εμένα, να αδικούν τον οποιονδήποτε.

Παράθεση
Να αναφέρω ότι υπάρχουν κάποιοι που στέλνουν χαρτιά εναντίον συναδέλφου τους στη διεύθυνση(με ή χωρίς λόγο  ;) ) και ο ενδιαφερόμενος δε το μαθαίνει ποτέ...

Σε αυτά τα φαινόμενα προφανώς αναφερόταν και ο συνάδελφος σε προηγούμενο σχόλιο. Αυτοί είναι οι πιο επικίνδυνοι.. και εκεί πρέπει ο υπόλοιπος μισός σύλλογος να βγαίνει να "φωνάζει" την αδικία και όχι με την σιωπή του να καταδικάζει συνάδελφο. Αυτές είναι οι προστυχιές του επαγγέλματος και όχι οι εντός νομίμου πλαισίου και βάσει αποδείξεων προσπάθειες εξυγίανσης του καθένα να εξυγιάνει το επαγγελματικό του περιβάλλον.

Και να σας πω και κάτι άλλο; Έχω δει και Δ/νσεις να καταφέρονται εναντίον προσώπων.. εναντίον Δ/ντων. Και για να μην αναλάβουν τις ευθύνες τους, ενεθάρρυναν συναδέλφους να κάνουν αναφορές. Άλλη περίπτωση και αυτή. Όμως δεν μιλάμε για υποκινούμενες καταστάσεις. Εκεί κι αν πρέπει να ορθωθεί το ανάστημα. Μιλάμε πάντα να πράττουμε κατά συνείδηση, όχι να γίνει κάποιος όργανο του ενός ή του άλλου.

Παράθεση
Έχοντας ακούσει για τέτοιες περιπτώσεις πιστεύω ότι η αξιολόγηση αυτούς δε θα τους αγγίξει καθόλου, ενώ άλλους που μπορεί "αστέρια" να μην είναι αλλά κάνουν αξιοπρεπώς τη δουλειά τους θα.... :-X :(

Αυτό δεν μπορώ να το απαντήσω. Δόξα τω Θεώ από όλα υπάρχουν σε όλα τα πόστα. Εκτός από τα παραδείγματα προς αποφυγή υπάρχουν και ηθικοί Δημόσιοι Λειτουργοί και ακέραιοι Διοικητικοί και Προϊστάμενοι. Ο ένας μπορεί να κάνει τη διαφορά. Είτε στο σχολείο του, είτε στην υπηρεσία του.
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:29:24 »

Αποσυνδεδεμένος solil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #799 στις: Αύγουστος 25, 2012, 06:42:11 μμ »
Αφού συμφωνήσω (πάλι) με όσα λέει ο cd...  να  προσπαθήσω να ανακεφαλαιώσω τις απόψεις (και αυτές που ακούστηκαν εδώ και όσες ακούω έξω), γιατί έχουμε μπερδευτεί λίγο, και με διορθώνετε όπου κάνω λάθος:

Κάποιοι λέμε "ναι στην αξιολόγησή μας" (μεταξύ αυτών κι εγώ), ΑΛΛΑ:

- θέλουμε και την αξιολόγηση των ανωτέρων και κυρίως των διευθυντών (αυτών που είναι "άσχετοι", "βύσματα" κ.τ.λ.) όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο εκπληρώνουν τον διοικητικό τους ρόλο (βλ. κριτήρια στις τοποθετήσεις στελεχών εκπαίδευσης)
- θέλουμε και την αξιολόγηση σχολικής μονάδας όσον αφορά τις εγκαταστάσεις, το υλικό κ.τ.λ. που διευκολύνουν ή δυσχεραίνουν το έργο μας (βλ. αντίστοιχο πεδίο στην αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας που τρέχει προς το παρόν ακόμη πιλοτικά)

κι επίσης,

- θέλουμε διαφανή και αντικειμενικά κριτήρια στην αξιολόγηση του έργου μεμονωμένων εκπαιδευτικών (προφανώς αντίστοιχα με αυτά που υπάρχουν στην αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας)
- θέλουμε αντικειμενικούς αξιολογητές, που να έχουν ήδη αξιολογηθεί θετικά οι ίδιοι
- θέλουμε κατάλληλες μεθόδους αξιολόγησης (όχι όπως αυτές που ακολουθούσαν οι παραδοσιακοί επιθεωρητές)
- θέλουμε τα αποτελέσματα της αξιολόγησής μας να χρησιμοποιηθούν όχι για απολύσεις, αλλά για περαιτέρω βελτίωσή μας

Αντιστρέφοντας τα προηγούμενα, η άλλη άποψη λέει "όχι στην αξιολόγησή μας" γιατί οι αξιολογητές δεν θα είναι αντικειμενικοί και δεν θα έχουν αξιολογηθεί, γιατί οι υποδομές του σχολείου δεν μας επιτρέπουν να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας για την οποία θα αξιολογηθούμε, γιατί δεν ξέρουμε αν θα είναι αντικειμενικά τα κριτήρια, γιατί ο μοναδικός σκοπός τους είναι οι απολύσεις κ.ο.κ.   

Μπορεί να μοιάζουν κάπως αυτά τα δυο σκεπτικά, αλλά υπάρχει εμφανής διαφορά στη νοοτροπία. Τελικά η πλειοψηφία των συναδέλφων σε ποια κατηγορία πιστεύετε ότι ανήκει; στο "ναι, αλλά..." ή στο "όχι, γιατί...";   

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #800 στις: Αύγουστος 25, 2012, 06:51:37 μμ »
Ακριβως ,οπως η σχεση δασκαλου -μαθητου πρεπει να παραγει παιδεια ετσι και η αξιολογηση να βοηθα το δασκαλο να φτανει στη δικια του αυτοπραγματωση και σε τιποτα αλλο!Αλλά το εγραψα και σ'άλλο topic τους πονηρους!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος delete

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #801 στις: Αύγουστος 25, 2012, 06:52:05 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2012, 05:06:17 μμ από kmos »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:29:24 »

Αποσυνδεδεμένος lkjhgfd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #802 στις: Αύγουστος 25, 2012, 07:02:56 μμ »
Και επειδή η αξιολόγηση θα γίνει θέλουμε δε θέλουμε, μια που η Μερκελ είπε για ακόμα μια φορά οτι "η Ελλάδα οφείλει να τηρήσει τις υποχρεώσεις της", καλό θα είναι οι εκπαιδευτικοί να διεκδικήσουν τους όρους και τις συνθήκες που θα την κάνουν όσο πιο αντικειμενική και δίκαιη γίνεται, αντί να κλείνουν τα μάτια σε μια πραγματικότητα που έρχεται
"Come out come out wherever you are..."

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #803 στις: Αύγουστος 25, 2012, 07:06:32 μμ »
Όντως..θα πρέπει οι ομοσπονδίες να καταθέσουν συγκεκριμένες προτάσεις...Αλλά τι να περιμένουμε από αυτούς;;; :-\
Είμαι πολύ περίεργη για το αν θα αξιολογηθούν και οι αιρετοί όπως Μπράτης, Καψαλάκης, κτλ... Αυτοί μπαίνουν για μάθημα άραγε;;;
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος solil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #804 στις: Αύγουστος 25, 2012, 07:06:56 μμ »
@solil.

Δεν εκπροσοπώ ούτε την πλειοψηφία ούτε την μειοψηφία.
Σαφώς υπάρχουν πολλες απόψεις. Καμία δεν υπερισχύει της άλλης. Ακόμα και οι δικές μου δεν είναι αντικειμενικές. Εμπεριέχουν προσωπικά βιώματα.
Οι τοποθετήσεις μου ξεκίνησαν από ένα σκεπτικό. Κάθε μέρα αξιολογούμαστε. Όχι ως εκπαιδευτικοί γενικά ως άνθρωποι. Δεν έχω σκοπό να πείσω κανέναν. Δεν το θέλω και ούτε το μπορώ. Απλώς λέω την άποψη μου όπως όλοι. Επίσης χαίρομαι να ακούω αντίθετες απόψεις ακόμα και αν χτυπάνε προσωπικά εμένα. απλώς βελτιώνομαι.

Απόψεις εκφράζουμε όλοι, συζητάμε όπως θα κάναμε αν ήμασταν φίλοι ή αν ήμασταν στον ίδιο σύλλογο. Εννοείται πως αυτές οι απόψεις επηρεάζονται από τις εμπειρίες του καθενός. Δεν λέω το αντίθετο, και σίγουρα το παραπάνω σχόλιό μου δεν είχε σκοπό να πείσει (ή και να προσβάλει εμμέσως πλην σαφώς) ούτε εσένα, ούτε κάποιον άλλον. Να καταλάβω θέλω πού βρίσκεται περίπου η κοινή γνώμη (εν μέρει και από ακαδημαϊκό ενδιαφέρον)... και προσπάθησα κάπως να ανακεφαλαιώσω απόψεις - οι όποιες παρατηρήσεις ευπρόσδεκτες :) 

Υ.Γ. Μακάρι αυτό το "κάθε μέρα αξιολογούμαστε" να λεγόταν από τα χείλη όλων, συναδέλφων και μη.
     

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #805 στις: Αύγουστος 25, 2012, 07:10:22 μμ »
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26510&subid=2&pubid=112846853

Αντιγράφω αυτό το λινκ από την τοποθέτηση του Della Rovere...

Μπορείτε να δείτε στην εικόνα ποιο φύλλο αξιολόγησης ενδεχομένως να  συμπληρώνουν ο διευθυντής και ο σχολικός σύμβουλος αξιολογώντας με μόρια ποσοτικά τον όποιο υφιστάμενό τους εκπαιδευτικό...
Αρχικά γέλασα, γιατί φαντάστηκα μερικούς διευθυντές που ξέρω να προσπαθούν να καταλάβουν τι γράφει το φύλλο αξιολόγησης. Μετά κατάλαβα πως μάλλον η εκπαιδευτική κοινότητα οφείλει να βιαστεί και να βρει και να αντιπροτείνει κάποιον διαφορετικό ίσως  τρόπο αξιολόγησης, γιατί η κοινωνία δεν θα δεχτεί το στείρο όχι της...
Το έλλειμμα εμπιστοσύνης προς τα βυσματικά στελέχη εκπαίδευσης είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα και δεν μπορούμε φυσικά και αυτό να το αποφύγουμε με εξετάσεις.
Μάλλον η στρατηγική μας πρέπει  να βασιστεί στο αίτημα διαφανούς και πιο αντικειμενικού τρόπου επιλογής των διευθυντών και των σχολικών συμβούλων, όπου η προυπηρεσία να μην είναι ο βασικός παράγοντας, αλλά περισσότερο οι διαπιστευμένες ειδικές γνώσεις για να δεχτεί η εκπαιδευτική κοινότητα και την όποια αξιολόγηση    που πρέπει να συνδιαμορφώσουμε  προσαρμόζοντάς την στο ξεχωριστό και άθλιο εκπαιδευτικό μας σύστημα και όχι να εφαρμόσουμε απλά την  "μετάφραση" μια αξιολόγησης που εφαρμόζεται σε κάποιο άλλο πιο επιτυχημένο εκπαιδευτικό σύστημα του εξωτερικού...  :P

ΥΓ. Να δούμε ξανά  και τον τρόπο επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης και τα τρωτά του σημεία  στον νόμο 3848...
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 25, 2012, 07:15:12 μμ από panos2 »

Αποσυνδεδεμένος delete

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #806 στις: Αύγουστος 25, 2012, 07:13:00 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2012, 05:06:34 μμ από kmos »

Αποσυνδεδεμένος solil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 326
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #807 στις: Αύγουστος 25, 2012, 07:24:39 μμ »
Δεν σε έκρινα προσπάθησα μάλλον αποτυχημένα να σου απαντήσω.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν υπάρχει απάντηση στην ερώτηση σου.
Τι νόημα έχει άλλωστε η πλειοψηφία ή η μειοψηφία;
Πόσο μάλλον όταν ότι είναι να γίνει δεν αποφασίζεται πάντα Δημοκρατικά.

Παρεξήγησις τότε :)

Έχει νόημα η πλειοψηφία ή η μειοψηφία, γιατί, αργά ή γρήγορα θα κληθεί η εκπαιδευτική κοινότητα να πάρει θέση. Είτε με ψηφίσματα προς τα συνδικαλιστικά όργάνα ΔΟΕ/ΟΛΜΕ που θα λάβουν μέρος στις διαπραγματεύσεις, είτε μέσω μιας δημόσιας διαβούλευσης για τα κριτήρια, τις μεθόδους κ.τ.λ., είτε μέσα από την ευρεία έρευνα που έχει εξαγγελθεί (όπως ανέφερε προ ημερών κάποιος σε αυτό το τόπικ), κάπως θα ΠΡΕΠΕΙ να ακουστούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών, και, όπως σε κάθε περίπτωση, θα ακουστεί πιο δυνατά η άποψη των περισσοτέρων.

Κι όπως είπε ο @lkjhgfd προηγουμένως οφείλουμε να διεκδικήσουμε μια δίκαιη και αντικειμενική αξιολόγηση.


Αποσυνδεδεμένος delete

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 238
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #808 στις: Αύγουστος 25, 2012, 07:31:19 μμ »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 16, 2012, 05:06:47 μμ από kmos »

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #809 στις: Αύγουστος 25, 2012, 09:00:55 μμ »
Συνάδελφοι
Προσπαθούν να καλλιεργήσουν το φόβο και τον πανικό στην εκπαιδευτική κοινότητα.μην φοβάστε, παραμείνετε ενωμένοι στους συλλόγους σας με αίσθημα αλληλεγγύης και μπόλικο χαμόγελο.
Πολεμήστε την αδικία, μιλήστε εκφραστείτε και μην κλείνεστε στους ευατούς σας υπό καθεστώς φόβου και πανικού.καμία κοινωνία δεν επιβιώνει όταν επικρατεί γενικευμένος φόβος και ανασφάλεια.Ότι στραβό και αν υπάρξει, βύσματα ξεβύσματα,αλληλοκαρφώματα, ρουφγιανιές κλπ πολεμήστε τα όλοι μαζί.
όλοι μαζί θα επιβιώσουμε όλοι μαζί θα σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων, με αξιοπρέπεια και θάρρος.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #810 στις: Αύγουστος 25, 2012, 09:04:18 μμ »
@solil

Το κακό είναι ότι ο κόσμος επηρεάζεται.
Το θέμα είναι που θέλει να εστιάσει η κοινωνία. Η μάλλον που θέλουν να κάνουν την κοινωνία να εστιάσει.


 " οι εκπαιδευτικοι κανουν την κοινωνία να εστιαζει"
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« Απάντηση #811 στις: Αύγουστος 25, 2012, 09:22:54 μμ »
Ήθελα να ξερα ποιος θα αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς στα γραφεία, στο υπουργείο , τους αποσπασμένους παντού σε κάθε λογής υπηρεσία.και δεν είναι λίγοι όλοι αυτοί.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160617
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 926
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 603
Σύνολο: 619

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.