*

Αποστολέας Θέμα: Ιδιωτικές προσλήψεις καθηγητών σε θέσεις δασκάλων  (Αναγνώστηκε 18984 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Το πράσινο φως και το θράσος της ΔΟΕ...
« Απάντηση #42 στις: Ιούλιος 23, 2012, 01:45:40 πμ »
Συμφωνώ απόλυτα Γιάννη, κάτι τέτοιο συμβαδίζει εξάλλου και με τη νέα μορφή που θα πάρει ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ- όποτε τέλος πάντων πραγματοποιηθεί.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 23, 2012, 12:21:23 μμ από para5 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το πράσινο φως και το θράσος της ΔΟΕ...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:23:39 »

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Το πράσινο φως και το θράσος της ΔΟΕ...
« Απάντηση #43 στις: Ιούλιος 23, 2012, 01:47:49 πμ »
Χαίρομαι dina που αποτελείς μια φωτεινή εξαίρεση λοιπόν. :) Και χαίρομαι να συνδιαλέγομαι με ευγενικούς ανθρώπους ακόμα και αν διαφωνούμε τελείως σε βασικά θέματα! (είπαμε δεν τα αγγίζουμε, προσέχω την υγεία σου) :) Καληνύχτα, μικρή dinateacher!

Γιάννη, δε γνωρίζω κάτι για τα κονδύλια (αν υπάρχουν πια) που αναφέρεις και για τους αποδέκτες τους... Πάντως, εκείνο που θέλεις να πεις είναι ότι η Ελλάδα ευημερεί;! Γιατί και κάποια κονδύλια να δίνονται σε κάποιους, το θέμα που μας ενδιαφέρει είναι η εκπαίδευση και το γεγονός πχ. ότι ο διαγωνισμός εκπαιδευτικών ΑΣΕΠ έχει αργήσει κατά πολύ και δεν ξέρω αν και πότε θα γίνει. Και δεν είναι τόσο ο μισθός των 600Ε πια (παίζει ρόλο βέβαια) αλλά κατά τη γνώμη μου η πολυπόθητη μονιμότητα ή έστω η πρόσβαση σε κάποιο σχολείο...

Μα σαφώς και πιστεύω ότι το δημοτικό σχολείο αποκλείεται να μείνει χωρίς πληροφορική ή ξένες γλώσσες ή γυμναστική κτλ. ή ακόμα περισσότερο ότι αν δε γίνονταν οι μαζικοί διορισμοί λόγω ολοήμερων (άρα απορρόφηση μεγάλων ποσών), κάποια χρήματα που προορίζονταν για την παιδεία θα είχαν διατεθεί για νέες θέσεις και καθηγητών. Δεν μπορώ να γνωρίζω πόσες, αλλά να είσαι σίγουρος πως αν οι καθηγητές είχαν συνδικαλιστικό φορέα σαν τη ΔΟΕ (και ό,τι άλλο αυτό συνεπάγεται...) θα είχαν πετύχει και πλήρωση των ελλείψεων και τη δημιουργία του ολοήμερου γυμνασίου που είχε προταθεί, αλλά... ναυάγησε! Γιατί άραγε... :)
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Το πράσινο φως και το θράσος της ΔΟΕ...
« Απάντηση #44 στις: Ιούλιος 23, 2012, 01:54:01 πμ »
Δε διαφωνώ με τη νέα διάσταση που αναφέρετε. Αλλά για να μην ξεφύγουμε από το θέμα, οι μαζικοί διορισμοί λοιπόν των δασκάλων είχαν τη μορφή αναπληρωτών ή μονίμων κανονικότατα; Μήπως επιβεβαιώνετε το σκοπό της δημοσίευσής μου αυτής; Και να είστε βέβαιοι, παιδιά, όποτε γίνει διαγωνισμός ΑΣΕΠ οι θέσεις των δασκάλων και αρκετές θα είναι και όχι αναπληρωτών...
ΥΓ: Η τακτική αυτή που περιγράφτηκε παραπάνω για τα μαθήματα ειδικοτήτων δε δείχνει μόνο την πρόθεση του υπουργείου αλλά και τη σύμφωνη θέση της ΔΟΕ για προστασία του "άβατου" με νύχια και με δόντια, όπως αναφέρω και πιο πάνω, καταστρατηγώντας επιστημονικά κυρίως και επαγγελματικά δικαιώματα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 23, 2012, 02:01:25 πμ από Ioannis! »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος Giannis1

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2220
    • Προφίλ
Απ: Το πράσινο φως και το θράσος της ΔΟΕ...
« Απάντηση #45 στις: Ιούλιος 23, 2012, 01:58:36 πμ »
Γιατί πίεσε ο ΔΟΕ να μη γίνει? Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Εν πάσει περιπτώσει, επειδή ρώτησες, σου στέλνω μήνυμα σχετικά.

Παράθεση
Και δεν είναι τόσο ο μισθός των 600Ε πια (παίζει ρόλο βέβαια) αλλά κατά τη γνώμη μου η πολυπόθητη μονιμότητα ή έστω η πρόσβαση σε κάποιο σχολείο...

Σου τα λέει και πιο πάνω και ο jimmy οτι η μονιμότητα δε συμφέρει ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ, και κατά συνέπεια βαίνει προς κατάργηση. Και αυτό αφορά και δάσκαλους και καθηγητές. Με το ν' αντιμαχόμαστε οι μεν τους δε, απλά κάνουμε τη δουλειά του υπουργείου ευκολότερη.
Οι υπουργοί, τσεκάρουν κι αυτοί κουτάκι "δέχομαι τοποθέτηση και στα υπόλοιπα υπουργεία"?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το πράσινο φως και το θράσος της ΔΟΕ...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:23:39 »

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Το πράσινο φως και το θράσος της ΔΟΕ...
« Απάντηση #46 στις: Ιούλιος 23, 2012, 02:09:10 πμ »
Τη μονιμότητα την έγραψα ως μία από τις προοπτικές και σίγουρα τη βασικότερη για τα προηγούμενα χρόνια των διορισμών που ανέφερα, για τα οποία ίσχυε (αν και όπως έγραψες "βαίνει", δεν καταργήθηκε ακόμη)... Αν ένιωθα ότι οι δάσκαλοι δεν έχουν συμπράξει, δε θα κάναμε αυτή τη συζήτηση τώρα. Αλλά οι ενέργειες της ΔΟΕ (δε θα αναφέρω κάτι σχετικό, μπορείτε να αναζητήσετε σχετικά δημοσιεύματα του τύπου) και η στάση των δασκάλων δε με πείθουν ότι είναι σύμμαχοι των καθηγητών. Και επιτρέψτε μου να έχω αρκετά χρόνια εμπειρίας. Καλά θα ήταν, αν όλοι οι εκπαιδευτικοί ήταν μαζί. Ελπίζω και εύχομαι να αλλάξει η κατάσταση.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 23, 2012, 12:21:02 μμ από para5 »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Το πράσινο φως και το θράσος της ΔΟΕ...
« Απάντηση #47 στις: Ιούλιος 23, 2012, 02:30:49 πμ »
Οι απόψεις ενός δασκάλου που είχε τύχει να διαβάσω. Δε σημαίνει πως συμφωνώ σε όλα. Αλλά αξίζει να το διαβάσετε...

"Ο/Η ΣΠ έγραψε: Είμαι εκπαιδευτικός και έχω υπηρεσία 30 χρόνων. Έχω υπηρετήσει την εκπαίδευση όλα αυτά τα χρόνια με ένα σύστημα (νόμος 1566), το οποίο ξεκίνησε να εφαρμόζεται με τις καλύτερες προϋποθέσεις για μαθητές και εκπαιδευτικούς, αφού έκανε επανάσταση στο ελληνικό σχολείο, φέρνοντας τη δημοκρατία στις σχέσεις των μελών του. Έβαζε τον μαθητή στην πρώτη θέση της εκπαίδευσης και τον δάσκαλο τον αναδείκνυε κοινωνικά και οικονομικά. Η εκπαιδευτική ελευθερία που καθιερώθηκε μετά τον αυταρχισμό του επιθεωρητισμού, μοναδικό και πρωτοποριακό φαινόμενο στη διαδικασία της εκπαίδευσης τότε, ενώ στην αρχή λειτούργησε άψογα, με την πάροδο του χρόνου έγινε ασυδοσία από πολύ μεγάλη μερίδα συναδέλφων. Στους ανθρώπους αυτούς κυριάρχησε ο ωχαδερφισμός, η ελάσσονα προσπάθεια του δασκάλου στην τάξη και ο μαθητής βρέθηκε να παρακολουθεί χαμένος τη διδακτική ανεπάρκειά του, χωρίς να μπορεί να αντιδράσει. Η αναξιοκρατία στην επιλογή στελεχών διοίκησης, από υπηρεσιακά συμβούλια που απαρτίζονται από κομματικά μέλη, τα οποία έχουν σαν αποστολή τους την εξυπηρέτηση φίλων και ψηφοφόρων, δημιούργησε αντιθέσεις μεταξύ των μελών των συλλόγων σχολείων. Αποτέλεσμα αυτών είναι πολλά σχολεία να υπολειτουργούν και να μην προσφέρουν την καλύτερη παιδεία στα παιδιά. Τα μέλη της ΔΟΕ, μερικοί εργατοπατέρες εικοσαετίας, καθώς και οι τοπικοί συνδικαλιστές όλων των παρατάξεων απολαμβάνουν την εύνοια των κομμάτων τους και των νόμων, με απαλλαγή από το φόρτο διδασκαλίας στην τάξη, εύκολη αναρρίχηση σε διοικητές θέσεις, πολλές φορές χωρίς να είναι άξιοι. Αυτά είναι λίγα χαρακτηριστικά μιας άρρωστης ατμόσφαιρας που επικρατεί μέσα στα σχολεία. Το νομοσχέδιο της κυβέρνησης θίγει τα συμφέροντα των συνδικαλιστών και εκείνων που ευεργετούνταν από αυτούς, γι' αυτό και θα πολεμηθεί. Δε δημιουργεί όμως μηχανισμούς ελέγχου των υπηρεσιακών συμβουλίων τα οποία είναι παντοδύναμα και υπεύθυνα σε μεγάλο βαθμό για το χάλι που βρίσκονται πολλά σχολεία, αφού αυτά διοικούν ουσιαστικά τα σχολεία στην περιφέρεια. Αποσπάσεις συναδέλφων από σχολεία σε σχολεία γίνονται για αστείους λόγους, χωρίς να λαμβάνουν υπόψιν την σωστή λειτουργία του σχολείου ούτε τις συνέπειες στα παιδιά. Έτσι κάποιος παίρνει απόσπαση για να υπηρετήσει σε σχολείο που βρίσκεται δίπλα στο σπίτι του. Άλλος γιατί του ανατέθηκε τάξη με μερικά ζωηρά παιδιά και για να αποφύγει τις δυσκολίες του δίνουν απόσπαση , για αν έρθει στη θέση του κάποιος άπειρος αναπληρωτής ο οποίος δεν μπορεί να αρνηθεί την τοποθέτηση.Και μην ξεγιελιέστε από την διακομματική σύνθεσή τους, γιατί πολλές φορές ερμηνεύουν τους νόμους όπως θέλουν αυτοί, ύστερα από συνενόηση μεταξύ των, κάτι που προσφέρει ωφέλη σε όλους, ώστε να επανεκλεγούν και πάλι σε αυτό. Το νέο νομοσχέδιο είναι σε θετική κατεύθυνση μα πρέπει να δημιουργήσει δικλείδες ασφαλείας ότι αυτά που λέει θα εφαρμοστούν. Διαφορετικά θα αποτύχει όπως και τόσοι άλλοι νόμοι σωστοί που ποτέ όμως δεν εφαρμόσθησαν όπως έπρεπε αλλά σύμφωνα με αυτά που ήθελαν τα στελέχη διοίκησης."
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος golum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 609
    • Προφίλ
Απ: Το πράσινο φως και το θράσος της ΔΟΕ...
« Απάντηση #48 στις: Ιούλιος 23, 2012, 11:02:18 πμ »
οταν οι εκπαιδευτικοι της βθμιας θεωρουν οτι τα κακως κειμενα της εκπαιδευσης οφειλονται σε μεγαλο βαθμο στους συναδελφους της αθμιας (βλεπε αντισυναδελφικοτητα, γνωστικη ανεπαρκεια κτλ)κ τουμπαλιν για να μη φανω μεροληπτικος (αλλωστε υπηρετω κ στις 2 βαθμιδες κ εχω ακουσει τα μυρια εκατερωθεν) τοτε ποσο νομιμοποιουμαστε ως κλαδος να απαιτουμε απο την κοινωνια να εμπιστευεται τις τυχες των παιδιων της στα χερια μας οταν εμεις οι ιδιοι δεν εμπιστευομαστε (αντιθετως πολεμαμε) το εκπαιδευτικο συστημα που υπηρετουμε (sic);η επιλεκτικη αναφορα σε καταδικαστεες περιπτωσεις (αντι)συναδελφων δε νομιζω οτι μπορει (κ πρεπει) να στιγματιζει ολοκληρους κλαδους, τη στιγμη μαλιστα που σε καθημερινο επιπεδο ολοι (φανταζομαι κ ευχομαι) εχουμε γνωρισει αξιολογους συναδελφους.γιατι πρεπει αυτοι να ειναι παντα η φωτεινη εξαιρεση κι οχι ο κανονας;;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 23, 2012, 11:12:23 πμ από golum »
το μονο που θελω ειναι να τους δω να τρεχουν..

Αποσυνδεδεμένος Ioannis!

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 342
    • Προφίλ
Απ: Το πράσινο φως και το θράσος της ΔΟΕ...
« Απάντηση #49 στις: Ιούλιος 23, 2012, 05:05:08 μμ »
 Είναι πολύ ωραία τα θεωρητικά που αναφέρεις. Η ουσία είναι τι γίνεται στην πράξη. Είναι ειρωνεία να απαιτούμε από τους καθηγητές να τηρούν σιγήν ιχθύος και να κλείνουν το στόμα στο όνομα της "συναδελφικότητας" (!) και οι δάσκαλοι να καρπώνονται με διάφορα τεχνάσματα όπως αυτό του ολοήμερου οφέλη. Κατά γενική ομολογία (όπως έγραψα και των ίδιων των δασκάλων) το ολοήμερο απέτυχε ή δεν απέδωσε καθόλου τα αναμενόμενα. Τα κονδύλια όμως για να γίνει και να απορροφηθούν χιλιάδες δασκάλων στην εκπαίδευση είναι γεγονός. Ξεχάσατε τις διορισμούς μόνο με βεβαίωση ορκωμοσίας;! Ο παραπάνω ανώνυμος δάσκαλος περιέγραψε γλαφυρότατα την κατάσταση των συνδικαλιστικών φορέων (ΔΟΕ) και τα διάφορα αλισβερίσια τους με τους ιθύνοντες. Και δε διάβασα κάπου για μεμονωμένες επιλεκτικές περιπτώσεις, αλλά για μια γενική τάση και νοοτροπία. Καλοί εκπαιδευτικοί σε όλες τις βαθμίδες υπάρχουν βεβαίως. Μήπως όμως αυτοί έχουν γίνει η εξαίρεση;!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 23, 2012, 05:13:13 μμ από newseditor »
«Άνευ της παιδαγωγικής ταύτης μορφώσεως, οσονδήποτε και αν είναι φιλολογικώς πεπαιδευμένος ο μέλλων διδάσκαλος, κινδυνεύει διπλούν τινά κίνδυνον…».

Αποσυνδεδεμένος rozy4

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3907
  • Η ζωή είναι ωραία φιλαράκο
    • Προφίλ
Απ: Ιδιωτικές προσλήψεις καθηγητών σε θέσεις δασκάλων
« Απάντηση #50 στις: Ιούλιος 23, 2012, 05:15:09 μμ »
Έχεις κάποια έρευνα που να αποτυπώνεται η αποτυχία του ολοήμερου και σε τι οφείλεται αυτή;

Αποσυνδεδεμένος golum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 609
    • Προφίλ
Απ: Ιδιωτικές προσλήψεις καθηγητών σε θέσεις δασκάλων
« Απάντηση #51 στις: Ιούλιος 23, 2012, 05:49:33 μμ »
τα αλισβερισια αυτα, επιτρεψε μου να πω, ειναι ο κανονας κ στο δικο μας συνδικαλιστικο φορεα...τρανο παραδειγμα ο τωρινος αντιπροεδρος της ολμε, Γ. Αλεβυζακης, γνησιο παιδι της πασκ κ φανατικος υπερμαχος του ειδεχθους 3848...αντι λοιπον να καταλογιζεις στη δοε σπαταλη κονδυλιων εις βαρος της βθμιας, καλυτερα θα ηταν να προσπαθουσες-εστω κ μεσω αυτης της πυλης, ειναι μια αρχη- την καταρρευση του κομματικα προσαρτημενου στολου αχρηστων κ επικινδυνα αδρανων συνδικαλιστων, οι οποιοι σε εκπροσωπουν ελλιπως κ τους οποιους ψηφιζεις ανελλιπως!(αν οχι εσυ προσωπικα, χιλιαδες αλλοι επιστημονες συναδελφοι σου..οι οποιοι με αυτη τους την ψηφο υποθηκευουν κ το δικο σου μελλον στην εκπαιδευση)
το μονο που θελω ειναι να τους δω να τρεχουν..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160462
  • Σύνολο θεμάτων: 19219
  • Σε σύνδεση σήμερα: 836
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 822
Σύνολο: 828

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.