0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
αυτο το συμπερασμα απο που προκυπτει;;
Τα ακουσα και εγω ολα αυτα που γραφεις.ΘΑ κανω μονο ενα σχολιο σχετικα για τον κυριο Καπραβελο. Αυτος ο κυριος φωναζει απο Αυγουστο μηνα να παρθουν μετρα, αυτος σαν διευθυντης νοσοκομειου το μονο που τον αποσχολει ειναι να βγαινουν οι εφημεριες οσο το δυνατο πιο ευκολα και να παμε αριστα απο υγειονομικης αποψης γενικοτερα, δεν τον απασχολει τιποτε αλλο. Αν του δινανε τα κλειδια της χωρας θα εβαζε λουκετο 12 μηνες για να υπαρχει η μικροτερη δυνατη διασπορα.Μπορει να ειναι αποτελεσματικα αν εφαρμοστουν αυτα που λεει εδω και μηνες(βασικα αυτος αυτο που προτεινει ειναι ενα μονιμο lockdown ουσιαστικα), αλλα το Lockdown ειναι μια πολυδιαστατη κατασταση που πρπει να λαβεις υποψην την οικονομια, την ψυχικη υγεια των πολιτων και ενα σωρο αλλους παραγοντες. Μπορει απο υγειονομικης πλευρας να ειναι απτελεσματικα ολα αυτα που λεει, αλλα θα ειναι καταστροφικα για ενα σωρο αλλους τομεις.
καθαρά πιθανολογικά. μια οικογένεια που ενδιαφέρεται για τη διασπορά θα έχει λάβει μέτρα και στις εορταστικές συναναστροφές της. Μια οικογένεια που δεν ενδιαφέρεται, δεν θα έχει λάβει.
Άλλο η οικογένεια που ενδιαφέρεται και άλλο ότι ενδιαφέρονται μόνο οι εμβολιασμενοι...
Στην πράξη όμως αναπληρωτής δεν θα έμπαινε. Και γιατί να προτιμώ να μπει αναπληρωτής με δθαφιρετικες συνήθειες από εμένα κ να αλλάξει ο προγραμματισμός μου, ενώ μπορώ να κάνω μάθημα σπίτι; γιατί να θέλω να πάω στο σχολείο όπου στην καλύτερη θα μπορπυν να κάνουν οι μισοί ταυτόχρονα; τι θα κερδίσω με το να χαλάσει όλος μου ο προγραμματισμός; γιατί να μετακινείται οποίος μένει μακριά, γιατί να μην γυρίσει σπίτι του οποίος είναι μακριά; ποιος ωφελείται απ το να πάμε όλοι στο σχολείο; κανεις. να ζητήσεις εξοπλισμό το καταλαβαίνω. να ζητήσεις να μπορούν να είναι στο σχολείο όσοι επιθυμούν, επίσης το καταλαβαίνω. να μην κανεις τηλεκπαίδευση στην κατάληψη ή την κακοκαιρία που μπορεί να μην έχει ρεύμα, όχι απλα το καταλαβαίνω αλλά το θεωρώ και αυτονόητο αίτημα. Το να μην κανεις τηλεκπαίδευση σπίτι σου ενώ είμαστε σε λοκνταουν, λυπάμαι δεν το καταλαβαίνω.
Νομίζω ότι η ΟΛΜΕ το έχει κάνει ξεκάθαρο για ποιο λόγο ζητάει να κάνουμε όλοι τηλεκπαίδευση από τα σχολεία. Για να αποκαλυφθεί στην πράξη και χωρίς αμφιβολία πλέον, το γεγονός ότι τα δημόσια σχολεία λειτουργούν με το δικό μας φιλότιμο και τα δικά μας λεφτά. Ότι οι λογικές (όπως λες και συ) λύσεις, όπως πχ αναπληρωτής για όποιον δεν μπορεί να είναι εκεί και για το παιδί του και να δουλεύει ταυτόχρονα, εξοπλισμός για όποιον δεν έχει (και για όποιον έχει θα έλεγα εγώ, οι σοβαρές εταιρίες δίνουν τον απαραίτητο εξοπλισμό σε όλους ανεξαιρέτως και απαιτούν να χρησιμοποιείται μόνο για θέματα δουλειάς) κτλ ΔΕΝ ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ. Και μένα στην φάση του λοκντάουν με βόλεψε κάργα να κάνω τηλεκπαίδευση από το σπίτι μου, καθώς είχα το προνόμιο να έχω και καλό εξοπλισμό και εγώ και το παιδί μου και σύζυγο που παράταγε την δικιά του δουλειά για να επιτηρεί το παιδί την ώρα του μαθήματος. Όμως, αυτό που θα με βόλευε πολύ περισσότερο είναι να αντιμετωπίζομαι επιτέλους ως σοβαρός εργαζόμενος με δικαιώματα και όχι σαν τεμπέλικο σκλαβάκι. Οπότε, σε επόμενο λοκντάουν ή θα πάρω άδεια λόγω του παιδιού ή θα πηγαίνω στο σχολείο.
Η εργασία από το σπίτι στους εκπαιδευτικούς βολεύει το μεγαλύτερο ποσοστό συναδέλφων, ειδικά των αναπληρωτών που πλέον αποτελούν μεγάλο ποσοστό του προσωπικού και επίσης ωρομίσθιων συναδέλφων σε ΙΕΚ,ΣΔΕ κτλ. που μετακινούνται όχι όπως οι μόνιμοι σε διπλανά σχολεία αλλά χιλιόμετρα από 200 και πάνω την εβδομάδα και μερικοί 500 και βάλε.
Αυτό που θεωρείτε ότι η πολιτεία θεωρεί τη ζωή σας σημαντική με ξεπερνά. Πρακτικό είναι το ζήτημα. Τους ζαλίζουν τους γονείς απόγευμα τα παιδιά, να τους ζαλίζουν και το πρωί; Δηλαδή κάπου έλεος...Στόχος είναι η οικονομία και η φτωχοποίηση-βλέπε ωράριο μαγαζιών και προστασία συγκεκριμένων κατηγοριών πχ βουλή ή υπηρεσιών που έτσι κι αλλιώς ποιος πατάει...δε θα φανεί η απώλεια. Ας τολμήσει καποιος να παρει τηλέφωνο σε σχολείο και να μην το σηκώσει κανείς όπως γίνεται σε όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες...Το πρωί που γίνεται ο χαμός ο ένας πάνω στον άλλο και γίνονται πολλαπλασιαστές σε απογευματινές δραστηριότητες τα παιδιά, όλα καλά...Με φτωχοποίηση είναι ακόμη πιο εύκολος ο έλεγχος της οικονομίας και γενικά...
Ένα παράδειγμα έδωσα που μάλιστα μειώνει τα ποσοστά ανεργίας στον πληθυσμό νέων ανθρώπων. Προφανώς όμως δε μας νοιάζει πώς θα ζήσουν οι άλλοι....λες και δεν είμαστε όλοι αλυσίδα...