Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - niwekew

Σελίδες: 1234
1
@ niwekew
Δεν γνωρίζω αν ειναι εύκολο να γίνει, αλλά ήδη υπαρχει η ΟΚΠΕ,
Επίσης δεν ειναι θέμα του παρόντος νήματος  ;)

Πολύ ωραία! Δεν την ήξερα την ΟΚΠΕ.
Εμπρός λοιπόν να γραφτούμε όλοι εκεί, και να διεκδικήσουμε μαζικά τα δικαιώματά μας, με απεργίες, στάσεις εργασίας κλπ
Θα πρέπει όμως να αλλάξει το καταστατικό της ΟΚΠΕ, και να συμπεριλάβει και όλες τις κοινές ειδικότητες της Αθμιας/Βθμιας καθώς και τα μονόωρα μαθήματα της Βθμιας.
Αλλιώς εκπαιδευτικούς σαν εμένα μας αφήνετε απέξω.

Να αλλάξει και όνομα
από
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΟΚΠΕ)
σε
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ/ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΟΚΠΒΕ)


Πρέπει κάποια στιγμή η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ να φάνε το χαστούκι που τους αρμόζει, για όλα όσα μας έχουν κάνει.

2
Παρά το γεγονός ότι εχω διαφωνήσει μαζί σου - θεσμικά πάντα - σε καποια θέματα....θα σου πρότεινα να περιμένουμε συμμετοχές συμφωνίας σε αυτή την πρόταση. Τι λες;

Εμένα θα με ενδιέφερε να γίνει ένας συνδικαλιστικός φορέας ανεξάρτητος από ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, που να εγγράφονται σε αυτόν οι κοινές ειδικότητες Αθμιας/Βθμιας καθώς και όλα τα μονόωρα μαθήματα της Βθμιας.

Στα πρότυπα της ΟΛΤΕΕ δηλαδή, η οποία έχει την δύναμη να προκηρύξει απεργία στα ΕΠΑΛ. http://www.oltee.gr/?page_id=109

Πρέπει κάποια στιγμή η ΟΛΜΕ και η ΔΟΕ να φάνε το χαστούκι που τους αρμόζει, για όλα όσα μας έχουν κάνει. Και να μπορούν οι κοινές ειδικότητες και τα μονόωρα μαθήματα να απεργουν ενάντια στα συμφέροντα των ΟΛΜΕ-ΔΟΕ.

Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η ΟΛΤΕΕ.

3
Αν υπάρχουν ενστάσεις για τα μόρια του καθενός, εδώ και τώρα έλεγχος από την ημέρα ανάληψης υπηρεσίας και αναδρομικός υπολογισμός όλων των μορίων σε διάφορες υπηρεσίες  σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο ...όποια και αν είναι αυτή. Αντί για μεμψιμοιρίες ...ιδού πεδίο δόξης λαμπρό!!

Πολύ σωστά τα λες.
Προσωπικά θα συμφωνούσα με αυτό το μέτρο. Να γίνει επαναμέτρηση των μορίων, και όσοι ήταν στα γραφεία σε αστικά κέντρα και ταυτόχρονα φαντάσματα στο Αη-Στράτη, να λάβουν τα μόρια που θα έπρεπε να είχαν κανονικά.

4
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=111267
...και ολες οι εφημεριδες της εποχης....

Αντιγράφω το άρθρο της ελευθεροτυπίας εδώ, για λόγους αρχείου.

Παράθεση
40 εκπαιδευτικοί «φαντάσματα» στον Αϊ-Στράτη
Του ΣΤΡΑΤΗ ΜΠΑΛΑΣΚΑ

Πόσοι καθηγητές υπηρετούν, σύμφωνα με τα κιτάπια του υπουργείου Παιδείας, στον Αϊ-Στράτη των 11 όλων κι όλων μαθητών του Γυμνασίου και των λυκειακών τάξεων του νησιού; Μην προσπαθείτε να μαντέψετε. Αμείβονται για να διδάσκουν στους μαθητές του νησιού σχεδόν 50 καθηγητές! Μόνο που οι περίπου 40 δεν είναι στον Αϊ-Στράτη.

Κάπου σε κάποιο γραφείο του υπουργείου Παιδείας στην Αθήνα είναι χωμένοι καλύπτοντας, λέει, «υπηρεσιακές ανάγκες». Κάπως έτσι παίρνουν τα μόρια της υπηρεσίας στο δυσπρόσιτο ερημονήσι και σε δυο χρόνια από το δυσπρόσιτο υπουργείο Παιδείας στην Αθήνα πάνε όπου θέλουν στην κυριολεξία.

Το γεγονός καταγγέλλεται από το διευθυντή του Γυμνασίου και των λυκειακών τάξεων του νησιού Απόστολο Ασημακόπουλο και το διοικητικό συμβούλιο της τοπικής ΕΛΜΕ, που αναφέρουν πως «εκτός από αυτούς που βολεύονται, αυτούς που βολεύουν και αυτούς που συναλλάσσονται, υπάρχουν και αυτοί που ζουν με αξιοπρέπεια, με αποφασιστικότητα, με περηφάνια».

Ο λόγος για τους 11 καθηγητές που ζουν και δουλεύουν στο νησί οι οποίοι αναθάρρησαν από τις πρόσφατες εξαγγελίες της υπουργού Παιδείας ότι θα αλλάξει αυτή η κατάσταση. Κάτι που όμως, όπως αναφέρουν, «δεν φαίνεται να συνοδεύεται από τις αντίστοιχες πράξεις άλλα μάλλον το αντίθετο συμβαίνει». Σε απόδειξη τούτου λένε ότι ενώ στον Αϊ-Στράτη φέτος υπήρχαν στα χαρτιά 10 καθηγητές πληροφορικής, στις 16 Νοεμβρίου αντί να φέρουν στο νησί κάποιον από τα 10 «φαντάσματα» διορίστηκε και άλλος ένας!

Ας σημειωθεί ότι το θέμα αυτό είχαν αναδείξει πριν από περίπου δύο χρόνια οι καθηγητές του νησιού παριστάνοντας σε φωτογραφία τα «φαντάσματα». Το γεγονός είχε προκαλέσει πανελλαδικό ενδιαφέρον, το οποίο όμως όπως φάνηκε δεν έφτανε παρά τις υποσχέσεις που δόθηκαν, ώστε να υπάρξει λύση.

Για τούτο και οι καθηγητές επανέρχονται σημειώνοντας πως το νησί από «τόπο εξορίας» οι σύγχρονες κυβερνήσεις «μέσω της ανάγκης να μορφωθούν τα λιγοστά παιδιά του, το έχουν μετατρέψει σε φάμπρικα ρουσφετιού και εξυπηρέτησης ημετέρων».

Χαρακτηριστικά αναφέρουν πως μόνο φέτος οκτώ καθηγητές πήραν μετάθεση για Αϊ-Στράτη και ταυτόχρονα απόσπαση για υπουργεία ή άλλες διευθύνσεις. Κραυγαλέα η περίπτωση μιας καθηγήτριας, η οποία ενώ είχε οργανική θέση στον Πύργο Ηλείας, πήρε μετάθεση για τον Αϊ-Στράτη και ταυτόχρονα απόσπαση για κάποιο υπουργείο.

Στα παραπάνω παραδείγματα αντιπαρατίθενται περιπτώσεις εκπαιδευτικών που ζουν στο νησί παρά τα προβλήματά τους.

- Μια καθηγήτρια αγγλικών με την κορούλα της που είναι 20 μηνών. Η υπόλοιπη οικογένεια βρίσκεται στην Κατερίνη.

- Μια καθηγήτρια θεολόγος που ο σύζυγος και τα δυο της παιδιά ζουν στη Νάουσα.

- Μια καθηγήτρια φιλόλογος που ο σύζυγός της βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη.

- Ενας καθηγητής πληροφορικής (ο ενδέκατος, μια και οι 10 είναι κάπου στην Αθήνα για λόγους υπηρεσιακούς), του οποίου η σύζυγος είναι έγκυος και ζει στη Θεσσαλονίκη με το πρώτο τους παιδί, ηλικίας δύο ετών.

Από ότι κατάλαβα κάποιοι υπονοούν ότι η συγγραφέας της διαμαρτυρίας ήταν στα φαντάσματα του Αϊ-Στράτη;;

Καταρχήν, επειδή μιλάμε για κάποιον επώνυμο, δεν είναι σωστό να αφήνουμε τέτοια υπονοούμενα. Αν είναι αλήθεια αυτό καλό είναι να το φανερώσουμε με παρουσίαση κάποιων αρχείων υπηρεσιακών μεταβολών.

Και σε κάθε περίπτωση , ότι και να ήταν η συγγραφέας, δεν νομίζω να αφορά το θέμα μας. Ας διαφωνήσουμε ή ας συμφωνήσουμε με αυτό που λέει. Το τι λέει μας ενδιαφέρει, όχι το τι είναι.

5
@ niwekew
Από αλλού ξεκίνησες και αλλού κατέληξες. Οι ειδικότητες με οργανικές ή χωρίς θα διατίθενται σε 4 και 5 σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο.
Το πρόβλημα δεν είναι ότι διατίθενται σε 4-5 σχολεία. Αυτό είναι φυσιολογικό, εφόσον τα μαθήματα είναι μονόωρα.

Το πρόβλημα είναι ότι τα σχολεία αυτά είναι κάθε χρόνο και διαφορετικά, γιατί όλο και κάποιος θα μπει σφήνα και θα πάρει ένα σχολείο που δεν το είχε την προηγούμενη χρονιά, και έτσι θα γίνει μετά το γνωστό φαινόμενο του ντόμινο, που έχει ως αποτέλεσμα όλοι οι εκπαιδευτικοί να βρίσκονται κάθε χρονιά και σε διαφορετικά σχολεία.

Ενώ αν προέβλεπε ο νόμος οργανικές με λίγες ώρες σε ομάδες σχολείων, δεν θα υπήρχε αυτό το πρόβλημα. Θα είχε ο καθένας την ομάδα σχολείων του, θα ήταν δεσμευμένα τα σχολεία αυτά σε αυτόν, και θα μπορούσε έτσι να κάνει ο άνθρωπος τον σχεδιασμό του. Δεν θα γυριζαν οι εκπαιδευτικοί σαν τις μελισσούλες από το ένα σχολείο σε ένα άλλο διαφορετικό σχολείο, κάθε χρόνο το ίδιο βιολί, για χρόνια και χρόνια και μέχρι την σύνταξη! Ειδικά δε όσοι συνάδελφοι ειδικοτήτων ή μονόωρων μαθημάτων είναι μεγάλοι σε ηλικία και στα όρια της σύνταξης, είναι πραγματικά για λύπηση να τους βλέπεις να τραβάνε αυτά που τραβάνε. Κάθε χρονιά αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος. Ας μην ξεχνάμε, η αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος θεωρείται τιμωρία στους μαθητές! Τιμωρητικά λοιπόν αντιμετωπίζει η πολιτεία, η ολμε και η δοε τις ειδικότητες και τα μονόωρα μαθήματα.

Φυσικά για να προβλέψει εργασιακή σταθερότητα ο νόμος, πρέπει κάποιοι να το διεκδικήσουν αυτό. Αλλά δυστυχώς αυτοί αντί να διεκδικούν ή κοιμούνται ή τσακώνονται μεταξύ τους ή εμπιστεύονται όσους προωθούν συμφέροντα διαμετρικά αντίθετα με τα δικά τους (δηλαδή την ολμε και την δοε).


6
Δεν υπήρξαν ποτέ 4θέσια ΕΑΕΠ. Στην καλύτερη περίπτωση ήταν 6θέσια.
Έχεις δίκιο, έτσι είναι.

Άρα αν ποτέ δόθηκαν οργανικές σε 4θέσια στις ειδικότητες πε6/πε11/πε16, αυτές αφορούσαν μόνο τα παλαιού τύπου 4θεσια ολοήμερα με διασταλτική ερμηνεία (όσον αφορά το δεσμευμένο/καθορισμένο για τις ειδικότητες ωρολόγιο πρόγραμμα στο παλαιό ολοήμερο) που επέτρεπε να δικαιολογηθούν πάνω από 12 ώρες διδασκαλίας.  Κάτι που δεν μπορεί να συμβεί πια με τα ΕΤΟΔΣ.

Εκτός φυσικά και αν ο κλάδος τραβήξει μια ξεγυρισμένη απεργία για αυτό το θέμα και το διεκδικήσει.  Φυσικά κάτι τέτοιο δεν ευνοεί τους δασκάλους, οπότε αυτή η απεργία δεν θα γίνει ποτέ.

Μόνο αν οι ειδικότητες ξυπνήσουν μια μέρα, φύγουν από την ΔΟΕ, φτιάξουν τον δικό τους συνδικαλιστικό φορέα έτσι ώστε να μπορούν να απεργούν ανεξάρτητα από τους δασκάλους, υπάρχει ελπίδα.
Όπως το ίδιο θα έπρεπε να γίνει και με όλα τα μονόωρα μαθήματα. Και αυτά θα έπρεπε να φύγουν από την ΟΛΜΕ έτσι ώστε να μπορούν να απεργούν ενάντια στα συμφέροντα που συνήθως καθορίζονται από τα πολύωρα μαθήματα.

Ναι και μετά ξύπνησα.
Φυσικά και δεν θα γίνει κάτι τέτοιο, αφού τόσο οι ειδικότητες όσο και τα μονόωρα μαθήματα κοιμούνται όρθιοι, και φέρονται και άγονται από ολμε και δοε. Με αποτέλεσμα να μην έχουν οργανικές και να γίνονται μπαλάκι του τένις σε τρια και σε τέσσερα και σε πέντε σχολεία, κάθε χρόνο διαφορετικά μάλιστα, για δεκαετίες και μέχρι να πάρουν σύνταξη... Εκπαιδευτικοί ενός κατώτερου θεού... >:( :( ...Του θεού της βλακείας. Γιατί μόνο βλάκες μπορούν να χαρακτηριστούν οι ειδικότητες και τα μονόωρα μαθήματα, όταν τραβάνε αυτά που τραβάνε, και παρόλαυτά δεν διαμαρτύρονται ούτε διεκδικούν, αλλά κάθε χρόνο πληρώνουν σαν τα πρόβατα την συνδρομή τους σε ολμε και σε δοε.

7
Δεν παίρνει οργανική ο εκπαιδευτικός σε πολλά σχολεία και εξηγώ για να τελειώνουμε.

Η οργανική θέση δεν συστήνεται σε επίπεδο ομάδας σχολείων αλλά σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα υπολογίζοντας όμως τις ώρες σε επίπεδο ομάδας σχολείων προκειμένου να συγκροτηθεί η εν λόγω οργανική θέση. 

Μάλιστα η συγκεκριμένη πρακτική της Β/θμιας έχει περάσει ενίοτε και στην Α/θμια, στην οποία ορισμένα υπηρεσιακά συμβούλια, κάνοντας διασταλτική εφαρμογή του νόμου, προβαίνουν σε σύσταση οργανικών θέσεων και οριστική τοποθέτηση ειδικοτήτων (ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ16) σε τετραθέσια δημοτικά σχολεία, όπου αντικειμενικά δεν δύναται να συμπληρώσει ωράριο καμία ειδικότητα.

Καταρχήν δεν υπάρχει καμιά τέτοια πρακτική στην Βθμια. Οργανική για κάποιον που είναι στην διάθεση δίνεται μόνο για πάνω από 12 ώρες, και μόνο σε ένα σχολείο.  Δεν έχω ακούσει ποτέ να δεσμεύεται το γειτονικό σχολείο με τις 6 ώρες, από κάποιον που έχει οργανική. Στην συμπλήρωση ωραρίου υπάρχει πάντα υπολογισμός και συγκριση μορίων μεταξύ όλων των εκπαιδευτικών που διεκδικούν το σχολείο αυτό. Και ας βγει κάποιος εδώ μέσα και ας μας πει μια περίπτωση, για οποιοδήποτε ΠΥΣΔΕ, που δεσμεύτηκε (με νόμιμο πάντα τρόπο) το διπλανό σχολείο με τις λίγες ώρες από κάποιον με οργανική και εις βάρος κάποιου (με περισσότερα μόρια) που είναι στην διάθεση. Το μόνο που μπορεί να κάνει κάποιος με οργανική είναι να ζητήσει να βγει υπεράριθμος, οπότε σε αυτή την περίπτωση προηγείται στην φάση τοποθέτησης από τους διαθεσίτες, και έτσι προλαβαίνει να πάρει τα σχολεία που επιθυμεί. Πάντα όμως συγκρινόμενος με τους υπόλοιπους υπεράριθμους για την συγκεκριμένη ομάδα σχολείων (δεν μπορεί δηλαδή να δεσμεύσει κάποιο σχολείο, άρα δεν έχει οργανική σε αυτό αφού οργανική σημαίνει ακριβώς αυτό, η δέσμευση ενός σχολείου από κάποιον εκπαιδευτικό).

Επίσης όσον αφορά τα 4θέσια δημοτικά, και εκεί λάθος κάνεις.

Φυσικά και συμπλήρωναν ωράριο στα ΕΑΕΠ οι εν λόγω ειδικότητες, γιαυτό και τους έδωσαν (αν τους έδωσαν) οργανική.
Σε τετραθέσια ΕΑΕΠ 16 ώρες συμπλήρωναν οι ΠΕ11/ΠΕ06, και 13 ώρες οι ΠΕ16. Στα δε παλαιά ολοήμερα, αν ήταν τετραθέσια, πάλι συμπλήρωναν πάνω από 12 ώρες οι εν λόγω ειδικότητες γιατί υπήρχαν δεσμευμένες-καθορισμένες ώρες για τις ειδικότητες αυτές στο πρόγραμμα του ολοήμερου. Σε αντίθεση με τα τωρινά ολοήμερα (τα ΕΤΟΔΣ) που το τι ακριβώς μάθημα ειδικότητας θα μπει στο πρόγραμμα του ολοήμερου το αποφασίζει κάθε χρόνο (το σεπτέμβρη) ο σύλλογος.

Έτσι λοιπόν, ακόμα και αν δοθηκαν παλιά οργανικές σε 4θέσια για τις ειδικότητες Π11,ΠΕ06,ΠΕ16 , με τα σημερινά δημοτικά ΕΤΟΔΣ δεν μπορούν πια να δοθούν οργανικές για τις εν λόγω ειδικότητες, αφού δεν μπορούν πια να βρεθούν στα τετραθέσια για αυτές τις ειδικότητες πάνω από 12 διδακτικές ώρες.


8
Να πω κάτι άσχετο με την ουσία του θέματος;
Τα "πλάκα έχεις" και "λες μπουρδολογίες" να τα αποφεύγεις. Δεν είμαστε στο σχολιασμό του αλφαβήτα. Ακόμη και αν έχεις δίκιο, δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα, δεν ταιριάζει σε φόρουμ εκπαιδευτικών.

Όταν είμαι χρόνια στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ με μονόωρο μάθημα και έχω ζήσει στο πετσί μου το να μην έχω οργανική, και έρχεται ο άλλος και υποστηρίζει ότι υπάρχει δυνατότητα να πάρω οργανική σε πολλά σχολεία, χωρίς να δίνει αναφορές για αυτό που λέει, τότε το ελάχιστο που μπορείς να τον ονομάσεις είναι μπουρδολόγο. Δεν είναι χαρακτηρισμός αυτό. Η αλήθεια είναι.

Όποιος υποστηρίζει ότι υπάρχει οργανική σε πολλά σχολεία, να φέρει εδώ στο φόρουμ μια περίπτωση, από οποιοδήποτε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ. Το να μπουρδολογεί εις βάρος μας, και να παίζει με τις αγωνίες μας, είναι τουλάχιστον ανήθικο.

9
Όντως κρίμα.

1) Σε ό,τι αφορά το ζήτημα της συγκρότησης των οργανικών θέσεων στην Α/θμια και Β/θμια εκπ/ση παραθέτεις ένα άσχετο ενημερωτικό σημείωμα που αφορά αποκλειστικά τη σύσταση οργανικών στην Ειδική Αγωγή και αναφέρει το ίδιο χαρακτηριστικά:

"Επίσης επισημάνθηκε η διαφοροποίηση που διαπιστώνεται ως προς την σύσταση των οργανικών θέσεων στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. σε σχέση με τις άλλες σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής...Η διαδικασία που ακολουθείται για τα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. θεωρούμε ότι δεν προκύπτει από συγκεκριμένη νομοθεσία..."

Ας σοβαρευτούμε...

2) Ενώ υπογράμμισα ότι:

α) η σύσταση οργανικών θέσεων διαφοροποιείται από βαθμίδα σε βαθμίδα εκπ/σης και

β) πως τα υπηρεσιακά συμβούλια έχουν την εκ του νόμου δυνατότητα να συγκροτήσουν οργανικές θέσεις σε επίπεδο ομάδας σχολείων στη Β/θμια, εσύ παραθέτεις άτυπη ενημέρωση του τότε αιρετού της Α/θμιας η οποία αναφέρεται τοις πράγμασι στα διαδικαστικά της Α/θμιας.

Ας σοβαρευτούμε έτι δε πλέον.

3) Για να το κλείσουμε το θέμα διότι δεν συνδέεται άμεσα με το εν λόγω νήμα, αν δεν προβλεπόταν η δυνατότητα οριστικής τοποθέτησης σε οργανική θέση συγκροτούμενη σε επίπεδο σχολικής ομάδας στη Β/θμια (άρθρο 4, παρ. 2, υποπερ. εε των ΠΔ 50/96 και 100/97), τότε ειδικότητες διδάσκουσες μονόωρα μαθημάτα όπως οικιακής οικονομίας, μουσικής, καλλιτεχνικών, γαλλικών κτλ δεν θα μπορούσαν ποτέ να τοποθετηθούν οριστικά σε σχολικές μονάδες των πολυάριθμων ΠΥΣΔΕ μικρομεσαίου μαθητικού δυναμικού ανά την ελληνική επικράτεια.

Επιμένεις στην μπουρδολογία βλέπω...
πλάκα έχεις...

Για να το κλείσουμε. 
1) ΠΑΝΩ από δώδεκα ώρες συστήνεται οργανική.
2) Οργανική σε ομάδα σχολείων ΔΕΝ προβλέπεται. (και αυτό το ξέρω από πρώτο χέρι, είμαι σε αυτή την περίπτωση)

Όποιος υποστηρίζει κάτι άλλο, να φέρει αναφορές.

10
Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών σε οργανικά και λειτουργικά κενά
Οδηγίες για τη διαδικασία τοποθετήσεων

http://www.newsbeast.gr/greece/ekpaideusi/arthro/1936136/topothetisis-ekpedeftikon-se-organika-ke-litourgika-kena

Μέρος Πρώτο - Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Μέρος Δεύτερο - Δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Εκτιμώ την προσπάθειά σου. Όμως το συγκεκριμένο, και όσον αφορά την απόδοση οργανικής σε ομάδες σχολείων, δεν αναφέρεται στους διαθεσίτες αλλά μόνο στους υπεράριθμους.

Παράθεση
Οι εκπαιδευτικοί που κρίθηκαν υπεράριθμοι και επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ' απόλυτη προτεραιότητα , συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης.

Οι ομάδες σχολείων για απόδοση οργανικής ισχύουν μόνο για όσους έχουν βγει υπεράριθμοι (δηλαδή είχαν οργανική και την έχασαν). Καμιά σχέση με την περίπτωση που συζητάμε δηλαδή, καμιά σχέση με τους διαθεσίτες.

11
Διάβασες κάποιο απαξιωτικό η παραπλανητικό σχόλιο μου; Προφανώς όχι, αλλά οι επιθετικοί χαρακτηρισμοί σου και ο εκνευρισμός  περισσεύουν.

Τα μηνύματα τα δικά σου, καθώς και του solaris, δεν έχουν ουσιαστικές αναφορές πουθενά. Είναι λόγια του αέρα. Άρα είναι παραπλανητικά.

Με αφορά και εμένα το θέμα της απόδοσης οργανικών σε ομάδες σχολείων, και νευριάζω όταν βλέπω κάποιους να μιλούν αόριστα, γενικόλογα και παραπλανητικά χωρίς να δίνουν ουσιαστικές αναφορές για τα λεγόμενά τους.

Κάτι τελευταίο και ουσιώδες, στη Β/θμια τα υπηρεσιακά συμβούλια έχουν την εκ του νόμου δυνατότητα να συγκροτήσουν οργανικές θέσεις σε επίπεδο ομάδας σχολείων, οπότε ό,τι περι του αντιθέτου έχει γραφεί δεν ισχύει.
Λέει ο άλλος ο solaris, υπάρχουν οργανικές σε ομάδες σχολείων στην Βθμια. Αν είναι δυνατόν! Που το είδε αυτό να γίνεται; >:( Σε ποιό ΠΥΣΔΕ;  >:( Και αν γίνεται κάτι τέτοιο, τότε εγώ γιατί είμαι ακόμα στην διάθεση;;;  >:(

Όταν το θέμα σε αγγίζει άμεσα, και βλεπεις κάποιους να λένε λόγια του αέρα χωρίς ουσιαστικές αναφορές, ε δεν γίνεται, νευριάζεις...

12
@ niwekew
Το υπουργείο  είναι υποχρεωμένο να αποδώσει τις οργανικές...όσο για τις ανακοινώσεις του κ. Μπρατη είναι παμπάλαιες.(Τετάρτη, 16 Απρίλιος, 2014 ). Από τότε έχει περάσει πολύς καιρός και το υπουργείο έχει μεριμνήσει.
Από τα σχόλια σου μπορώ να συμπεράνω ότι μάλλον σε ενοχλεί η απόδοση οργανικών στις νεοεισερχόμενες ειδικότητες.

Η μία αναφορά είναι το 2017. Η δεύτερη είναι όντως του 2014, αλλά ισχύει ακόμα. Αν διαφωνείς δείξε μας κάτι νεώτερο που να λέει τα αντίθετα.

Το να ψαρεύει κάποιος σε θολά νερά χωρίς ουσιαστικές αναφορές δεν τον τιμάει ως συνομιλητή, ούτε οι αναγνώστες μασάνε κουτόχορτο. Φυσικά  και δεν με ενοχλεί το ενδεχόμενο απόδοσης οργανικών στις νεοεισερχόμενες ειδικότητες. Αδιάφορο μου είναι. Απλά δεν μου αρέσει όταν βλέπω κάποιους να παραπληροφορούν.

13
Παρατηρώ ότι καταγράφονται ανεδαφικές απόψεις περί των οργανικών κτλ που απορρέουν από μερική κατανόηση ή παντελή άγνοια της σχετικής νομοθεσίας.

Για να αποσαφηνισθεί το ζήτημα πλήρως, απαιτούνται 12 ώρες για τη σύσταση οργανικής θέσης στη Β/θμια.

Έχετε υπόψη οι ενδιαφερόμενοι ότι ο τρόπος σύστασης των οργανικών θέσεων της Α/θμιας είναι ριζικά διαφοροποιημένος από αυτόν της Β/θμιας. Δεν θα υπεισέλθω σε λεπτομέρειες γιατί το ζήτημα δεν με αφορά άμεσα ούτε έχω το διαθέσιμο χρόνο για να επεκταθώ, αλλά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία αναζήτησης στο φορουμ για τα περαιτέρω. 

Κάτι τελευταίο και ουσιώδες, στη Β/θμια τα υπηρεσιακά συμβούλια έχουν την εκ του νόμου δυνατότητα να συγκροτήσουν οργανικές θέσεις σε επίπεδο ομάδας σχολείων, οπότε ό,τι περι του αντιθέτου έχει γραφεί δεν ισχύει.

Εντελώς το αντίθετο συμβαίνει από αυτά που λές.
Ως απόδειξη διάβασε εδώ:

Παράθεση
ενώ για τις άλλες σχολικές μονάδες η σύσταση γίνεται αυτόματα, με την δήλωση από τα σχολείο των ωρών για κάθε μάθημα ( πάνω από 12 ώρες δημιουργείται οργανική θέση)

Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2017/05/syzitithike-gia-tin-eidiki-agogi-schetika-organikes-theseis-pinakes-diorismous-apospaseis-metatakseis-orario-metatheseis/

Και αλλού:

Παράθεση
Επίσης ,με ενημέρωσε πως το τμήμα έχει κάνει πρόταση να δημιουργηθούν οργανικές θέσεις ανά ομάδα σχολείων (για όσους δεν συμπληρώνουν ωράριο σε ένα σχολείο) και οργανικές θέσεις στις δνσεις εκπαίδευσης,κάτι που δεν έχει εγκριθεί ακόμη από την πολιτική ηγεσία

Διαβάστε περισσότερα: http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%84%CE%B9-%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%8D%CE%B5%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B8%CE%AD%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7#ixzz4jQwVIKOR
Follow us: @alfavita on Twitter | alfavita.gr on Facebook

Είναι κρίμα να παραπληροφορείς με αυτό τον τρόπο τους συναδέλφους.




14
Ήταν 11 όταν το ωράριο νεοδιόριστου ήταν 21. Έγινε 12 με την αύξηση σε 23.
Αφού δεν έχεις πρόχειρο το νόμο, θα θυμάσαι προφανώς ποιος είναι έτσι;
Θα γνωρίζεις φαντάζομαι ποιοι είναι οι 2 βασικοί νόμοι (Π.Δ.) που διέπουν τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών...

όχι δεν θυμάμαι ποιός είναι ο νόμος. Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι κάποτε τον είχα βρει, είχα διαβάσει για το ποσοστό, έκανα την πράξη και μου βγήκε 13 ή 14.

Άλλωστε και εσύ το επιβεβαιώνεις.
Ήταν 11 όταν το ωράριο νεοδιόριστου ήταν 21. Έγινε 12 με την αύξηση σε 23.

Εφόσον στις 12 ώρες καταργείται μια οργανική, άρα χρειάζονται τουλάχιστον 13 ώρες για να συσταθεί οργανική.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160293
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 444
Σύνολο: 449

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.07 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.