*

Αποστολέας Θέμα: Τα πιο σπουδαία πράγματα τα είπαμε στα αστεία.  (Αναγνώστηκε 139852 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Τα πιο σπουδαία πράγματα τα είπαμε στα αστεία.
« Απάντηση #728 στις: Ιανουάριος 04, 2013, 11:43:27 μμ »
Όμως τότε, όλες οι καρδιές θα ήταν ίδιες ενώ τώρα η καρδιά μας είναι μία και μοναδική!!! 8)
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τα πιο σπουδαία πράγματα τα είπαμε στα αστεία.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:16:27 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Τα πιο σπουδαία πράγματα τα είπαμε στα αστεία.
« Απάντηση #729 στις: Ιανουάριος 04, 2013, 11:45:44 μμ »
Για να είμαστε ακριβείς (παίρνω το ύφος του Ρος από τα φιλαράκια) η καρδιά δεν παθαίνει τίποτα, ούτε σχετίζεται καθόλου με οτιδήποτε, εκτός από τη μονότονη, περιοδική άντληση του αίματος. Τα πάντα είναι στον εγκέφαλο, κι αυτό είναι και ένα hint για τη λύση των προβλημάτων  ;)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Τα πιο σπουδαία πράγματα τα είπαμε στα αστεία.
« Απάντηση #730 στις: Ιανουάριος 04, 2013, 11:50:31 μμ »
αγοράζω όσο όσο αυτο το hint ;D ;D ;D ;D ;D

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Τα πιο σπουδαία πράγματα τα είπαμε στα αστεία.
« Απάντηση #731 στις: Ιανουάριος 06, 2013, 11:53:38 πμ »
Χρόνια Πολλά στις Φωτεινές και στους Φώτηδες, στους Ιορδάνηδες και στις Ιορδάνες, στους Θεοφάνηδες-Φάνηδες και τις Φανές,στις Ουρανίες και τις (το εορτολόγιο το λέει)Θεοπούλες ;D αν ξεχνάμε κάποιους δεν πειράζει, χρόνια πολλά!

Αντίστροφη μέτρηση για τα σχολεία, ξεσκονίστε τσάντες και βιβλία :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τα πιο σπουδαία πράγματα τα είπαμε στα αστεία.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:16:27 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Τα πιο σπουδαία πράγματα τα είπαμε στα αστεία.
« Απάντηση #732 στις: Ιανουάριος 07, 2013, 02:33:43 μμ »
Xρόνια Πολλά και από μένα, τίς καλύτερες ευχές μου για ο,τι καλύτερο για τον καθένα,

Μιά ερώτηση (το ακουσα σήμερα, αλλά δεν ξερω τι παει να πει  :) )
Τί ειναι  "τρουακάρ"?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Τα πιο σπουδαία πράγματα τα είπαμε στα αστεία.
« Απάντηση #733 στις: Ιανουάριος 07, 2013, 02:38:08 μμ »
Χρονιά πολλά στους/στις εορτάζοντες!

Μάρκο (καλή χρονιά κιόλας  :D ) γαλλικό θυμίζει.. θα έλεγα: τρουακάρ = τρουά + καρ = 3 κάρα ;  ???   ;D
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10828
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Τα πιο σπουδαία πράγματα τα είπαμε στα αστεία.
« Απάντηση #734 στις: Ιανουάριος 07, 2013, 02:45:27 μμ »
Χτυπήστε στο google τρουακάρ να δείτε τι αποτελέσματα βγάζει... Σίγουρα το τρουακάρ αφορά γυναικεία ένδυση!

Ιδού και τα πειστήρια με φωτογραφίες:
http://www.google.gr/search?q=%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%BA%CE%AC%CF%81&hl=el&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=l8LqUO2SL4LV4gS9j4DQAQ&ved=0CHcQsAQ&biw=1093&bih=538

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5715
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Τα πιο σπουδαία πράγματα τα είπαμε στα αστεία.
« Απάντηση #735 στις: Ιανουάριος 07, 2013, 02:46:55 μμ »
Μιά ερώτηση (το ακουσα σήμερα, αλλά δεν ξερω τι παει να πει  :) )
Τί ειναι  "τρουακάρ"?

Η φράση είναι γαλλική ("trois quarts") και σημαίνει "τρία τέταρτα".
Χρησιμοποιείται για τα ρούχα (μπλούζες ή παντελόνια) που έχουν τα τρία τέταρτα του συνήθους μήκους.

Το παντελόνι τρουά καρ, για παράδειγμα, είναι το άλλως γνωστό "ψαράδικο" ή "capri" (από το ιταλικό νησί Capri από το οποίο ξεκίνησε η σχετική μόδα).
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Τα πιο σπουδαία πράγματα τα είπαμε στα αστεία.
« Απάντηση #736 στις: Ιανουάριος 07, 2013, 03:10:58 μμ »
Και μετά την ενδιαφέρουσα ενδυματολογική ανάλυση......

Κι από μένα Χρόνια Πολλά στους εορτάζ-οντες/ουσες  :)

Από αύριο καλή μας συνέχεια στα σχολεία, εύχομαι πολλές και καλές ευκαιρίες για δουλειά στους άνεργους συναδέλφους μας :)

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Τα πιο σπουδαία πράγματα τα είπαμε στα αστεία.
« Απάντηση #737 στις: Ιανουάριος 07, 2013, 03:38:51 μμ »
Καλή δουλειά και αξιοπρέπεια σε όλους τους ανέργους, που δυστυχώς θα συνεχίζουν να αυξάνονται και το '13:

http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231229326

όπως και πολλά άλλα παρόμοια παραδείγματα..
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος julie_v

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 505
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έγινα δασκάλα για τα λεφτά και τη δόξα!
    • Προφίλ
Απ: Τα πιο σπουδαία πράγματα τα είπαμε στα αστεία.
« Απάντηση #738 στις: Ιανουάριος 07, 2013, 06:22:58 μμ »
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες!

Ήθελα να σας ρωτήσω κάτι. Παίζοντας με το smartphone (το οποίο δηλώνω ευθαρσώς ότι είναι πολύ πιο έξυπνο από εμένα) κατόρθωσα να κλειδώσω την κάρτα SIM. Έβαλα το PUK, αλλά δεν το δέχτηκε.
Το έχει πάθει κάποιος; Τι κάνατε;
Είμαι & στο εξωτερικό τώρα & δεν μπορώ να κάνω πολλά πράγματα...

($%^@*#$%$#*, είχα & 15 ευρώ στην κάρτα).   >:(
Άρχισα να μετράω πρόβατα για να κοιμηθώ...
Τι να δω; Λείπανε δυο. Αστυνομία, ανακρίσεις, χαμός...
Τέσσερις το πρωί κοιμήθηκα...
Eίναι να μη σου τύχει...!!

Αποσυνδεδεμένος Aris81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 464
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τα πιο σπουδαία πράγματα τα είπαμε στα αστεία.
« Απάντηση #739 στις: Ιανουάριος 07, 2013, 10:43:41 μμ »
 ;D ;D ;D

<a href="http://www.youtube.com/v/to7uIG8KYhg" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/to7uIG8KYhg</a>
Άνδρας που κρύβει τα χρόνια του,δεν λογίζεται για άνδρας.
Οι θρασύδειλοι ψεύτες,γερνάνε μόνοι και πεθαίνουν μόνοι.

Αποσυνδεδεμένος julie_v

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 505
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έγινα δασκάλα για τα λεφτά και τη δόξα!
    • Προφίλ
Απ: Τα πιο σπουδαία πράγματα τα είπαμε στα αστεία.
« Απάντηση #740 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 03:05:34 μμ »
Οι 12 καθηγητές
Τα 12 ζώδια σε ρόλο καθηγητή

Το νέο σχολικό έτος άρχισε και κάθε μικρό ή... μεγάλο παιδί έχει να αντιμετωπίσει νέες και ποικίλες προκλήσεις, μια εκ των οποίων είναι και η σχέση του με τον δάσκαλο ή τον καθηγητή που θα αναλάβει την μόρφωση του. Αυτό θα παίξει σημαντικό ρόλο τόσο στη στάση του μέσα στην τάξη όσο και στο πως θα τα πάει ή δεν θα τα πάει σε κάποιο μάθημα. Γιατί κι αυτοί άνθρωποι είναι -με τα καλά τους και τα «κουσούρια» τους- που καλό είναι να ξέρει ο κάθε ενδιαφερόμενος...


Κριός

Αψύς και «ψαρωτικός», έχει πάντα δίκιο και επιδιώκει να χώσει τις γνώσεις μέσα στα κεφάλια των μαθητών του, έστω κι αν χρειαστεί να τα... ανοίξει! Ακολουθώντας πρωτοποριακές μεθόδους διδασκαλίας που συχνά θυμίζουν εκπαίδευση στο «Μεγάλο Πεύκο», ξέρει να κρατάει το ενδιαφέρον και να τους έχει όλους στην τσίτα. Εκθειάζει τα «σαΐνια» της τάξης του αλλά αλίμονο σε όποιον ή όποια καταχωρηθεί ως «τούβλο», αφού θα την «ακούει» ανελλιπώς. Εξετάζει άτακτα -είτε προφορικά, είτε γραπτά- κι όλοι τρέμουν, αφού ποτέ δεν ξέρουν πότε θα «κτυπήσει».

Πλεονέκτημα για τον μαθητή: Αν αφήσεις στην αρχή καλές εντυπώσεις, τότε «δένεις το γάιδαρο σου» για όλη τη χρονιά.

Αγαπημένη φράση: Βγάλτε μια κόλα χαρτί!


Ταύρος

Υπομονετικός, μεθοδικός, επίμονος και θιασώτης του γνωστού «η επανάληψις, μήτηρ της μαθήσεως», είναι ιδανικός για τις «μικρές» τάξεις όπου μπαίνουν οι βάσεις της γνώσης και η διδακτέα ύλη είναι περιορισμένη. Στις μεγαλύτερες θα χάσει χρόνο με τους πιο αδύναμους μαθητές, μέχρι να μπουν κι αυτοί στο ρυθμό, μαθαίνοντας τα ίδια και τα όμοια. Το αποτέλεσμα είναι πως οι υπόλοιποι βαριούνται θανάσιμα και χάνουν το ενδιαφέρον τους, ενώ η όλη καθυστέρηση έχει σαν αποτέλεσμα να διδάσκεται μόνον η μισή διδακτέα ύλη. Απόλυτα προβλέψιμος, δεν αλλάζει τις συνήθειες του με τίποτα, κάτι που δημιουργεί μια αίσθηση ασφάλειας και σιγουριάς στους μαθητές που δεν νοιώθουν να απειλούνται από απρόβλεπτες καταστάσεις και κοιμούνται μακαρίως. Του αρέσει να έχει τους ίδιους μαθητές από την «πρώτη μικρή», μέχρι την αποφοίτηση τους αλλά το χειρότερο του είναι να πέσει σε τμήμα με «εξυπνάκηδες». Τότε «τα στυλώνει» κανονικά και τους αφήνει στην ίδια τάξη, ιδιαίτερα αν ο ίδιος πρόκειται του χρόνου να πάρει την επόμενη.

Πλεονέκτημα: Στις εξετάσεις βάζει σχεδόν πάντα τα ίδια θέματα.

Αγαπημένη φράση: Το καταλάβατε;


Δίδυμος

Ταυτόσημος με την πληροφορία, εμπλουτίζει τις γνώσεις των παιδιών μεταπηδώντας από την τυπική διδακτέα ύλη σε καθημερινά θέματα κοινού ενδιαφέροντος, όπως η τελευταία γραμμή στη μόδα, το γκολ του Ολυμπιακού ή οι γυμνές φωτογραφίες της Κέητ Μίντλετον.

Ξέρει να κρατάει το ενδιαφέρον με τρυκ και παιχνίδια, ενώ ως λάτρης των σύγχρονων μέσων επικοινωνίας και κοινωνικής δικτύωσης έχει τους περισσότερους μαθητές του φίλους στο Facebook.

Όμως, αυτό το ανοικτό πνεύμα δεν πρέπει να παρεξηγηθεί. Διχασμένος, ως είθισται, από τη μια θα «παίζει σφαλιάρες» με τους μαθητές κι από την άλλη θα βάζει «κουλουράκια» εξαντλώντας την αυστηρότητα του.

Πλεονέκτημα: Αν αρχίσει να φλυαρεί, περνάει η ώρα και δεν εξετάζεται κανείς (yeah!)

Αγαπημένη φράση: Γιατί δεν μιλάς;


Καρκίνος

Η «μάνα» της τάξης. Ευαίσθητος και καλλιεργημένος ξέρει να κερδίζει την συμπάθεια των μαθητών του, διηγούμενος ιστορίες από το παρελθόν και τη ζωή του, ξεχνώντας έτσι συχνά να τους εξετάσει. Ιδανικός για τα Φιλολογικά και την Ιστορία, δίνει μεγάλη σημασία στα παιδιά με οικογενειακά ή ψυχολογικά προβλήματα, αναλαμβάνοντας ενίοτε την προστασία τους. Σταδιακά δημιουργεί την δική του «οικογένεια» αποτελούμενη από όσες και όσους κάνουν ιδιαίτερα στο σπίτι του, που για ευνόητους λόγους έχουν την αμέριστη συμπαράσταση του.

Πλεονέκτημα: Αν του κλαφτείς έχεις κερδίσει άνετα ένα εξεταστικό μορατόριουμ και τουλάχιστον δύο βαθμούς πάνω, στον έλεγχο.

Αγαπημένη φράση: Ποιό καλό παιδάκι θα μας πει;


Λέων

Γεννημένος παιδαγωγός αλλά και φιγουρατζής, μετατρέπει την αίθουσα διδασκαλίας σε θεατρική σκηνή, ώστε να εισπράττει αφειδώς το χειροκρότημα και τον θαυμασμό των μικρών αυλικών του.

Θα βάλει τα δυνατά του ώστε τα παιδιά να αγαπήσουν το μάθημα του και πολύ περισσότερο τον ίδιο.

Ενίοτε δεσποτικός αλλά και προστατευτικός, ξέρει πως να στηρίζει τους αδύναμους μαθητές και γίνεται εξαιρετικά χρήσιμος όταν ο οποιοσδήποτε θίξει την προσωπικότητα κάποιου εκ των μαθητών του. Μπαίνει μπροστά κι όποιον πάρει ο χάρος!

Πλεονέκτημα: Η λατρεία προς το πρόσωπο του είναι το καλύτερο διαβατήριο για την επόμενη τάξη.

Αγαπημένη φράση: Αστέρια μου!


Παρθένος

Συστηματικός, κρατάει το πρόγραμμα και τους τύπους, τόσο ώστε τουλάχιστον στα θεωρητικά μαθήματα να χάνει την ουσία. Αντίθετα, είναι ιδανικός σε γνωστικά αντικείμενα που βασίζονται σε τύπους κι εξισώσεις ή σε συγκεκριμένους κανόνες (ετυμολογία, συντακτικό). Συνήθως βομβαρδίζει τους μαθητές με λεπτομέρειες, λες και κάνουν μεταπτυχιακό στο M.I.T ή το Princeston. Παράλληλα, δίνει μεγάλη έμφαση στις λεπτομέρειες (ορθογραφία κλπ) και την τήρηση της τάξης (φυσικής τε νοητικής), θέματα που μετράνε πολύ στην βαθμολόγηση του. Αν για παράδειγμα ένα γραπτό είναι κάπως «τσαπατσούλικο» θα απορριφθεί πάραυτα. Το καλό είναι πως καλύπτει τις ελλείψεις της υπάρχουσας ύλης με λεπτομερείς και σαφείς σημειώσεις (αν δεν έχει ήδη γράψει εξάτομη εγκυκλοπαίδεια – βοήθημα), ενώ γενικά δεν κάνει διακρίσεις -παρά μόνον κρίσεις- ανάμεσα στους μαθητές.

Πλεονέκτημα: Εξετάζει, κρατώντας μια συγκεκριμένη σειρά στον κατάλογο κι έτσι όλοι ξέρουν πότε είναι η σειρά τους.

Αγαπημένη φράση: Γιατί δεν είναι καθαρός ο πίνακας;


Ζυγός

Πάντα συμπαθής, αφού ενδιαφέρεται περισσότερο για την διατήρηση των ισορροπιών μέσα στην τάξη, παρά για το ίδιο το μάθημα. Έτσι είναι καλός με τους μαθητές, άσχετα αν στο συμβούλιο καθηγητών κρατάει διαφορετική στάση. Ακραιφνής θιασώτης της δημοκρατίας, ποντάρει στους εκλεγμένους ή μη υπεύθυνους της τάξης (τον απουσιολόγο, τον πρόεδρο κλπ) που σε κάθε «στραβή» αναλαμβάνουν να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά. Όταν βαριέται, βάζει τους μαθητές να παραδίδουν, στο όνομα δήθεν του συλλογικού πνεύματος.

Πλεονέκτημα: Ακόμη κι αν δεν ξέρεις γρι, μπορείς να πιάσεις τουλάχιστον τη βάση, εφαρμόζοντας διπλωματικά τερτίπια. Αυτός σου βάζει 3 εσύ ζητάς 17 και παίρνεις 10. Απλά πράγματα...

Αγαπημένη φράση: Συμφωνείτε;


Σκορπιός

Καλός εκπαιδευτής ιδιαίτερα για «βατράχους» της Μ.Υ.Κ (Ο.Υ.Κ), είναι θιασώτης του «δεν υπάρχει δεν μπορώ αλλά δεν θέλω». Επίμονος, γνώστης μυστικών μεθόδων και άσσος στην προπαγάνδα ή τον έλεγχο του νου, είναι ιδανικός για να μετατρέψει έναν «κουμπούρα» σε σαΐνι. Αλίμονο όμως αν βάλει κάποιον στο μάτι, αφού θα πείσει και τους συναδέλφους του σε όλη την επικράτεια να τον ρίξουν στο πυρ το εξώτερον. Προτιμά κι αυτός να παίρνει τα παιδιά από τα μικράτα τους μέχρι να πάρουν το πτυχίο τους, αφού έτσι διατηρεί τον απόλυτο έλεγχο τους και επιπλέον μπορεί να υπερηφανεύεται κρυφά ότι «αυτός τα έφτιαξε». Για τα κατεστραμμένα βέβαια, ούτε λόγος να γίνεται...

Πλεονέκτημα: Αν είσαι πιστός ακόλουθος θα έχεις την αδιάκοπη και κρυφή υποστήριξη του, με θεμιτά και αθέμιτα μέσα.

Αγαπημένη φράση: Όποιος δεν ξέρει να το πει τώρα, μετά θα είναι πολύ αργά...


Τοξότης

Με χιούμορ και φιλική διάθεση ξέρει να δίνει μια γενική ιδέα του μαθήματος αλλά συχνά μόνον αυτή. Πηγαίνει από το ένα θέμα στο άλλο, πετώντας κατά διαστήματα διάφορες εξυπνάδες. Όποιο κι αν είναι το αντικείμενο του δίνει την εντύπωση ενός πανεπιστήμονα αλλά βέβαια βρίσκει και τα κάνει. Τελικά οι μαθητές του από όλον τον όγκο των διάσπαρτων γνώσεων συγκρατούν μόνον τα ανέκδοτα και τις πλάκες που έκαναν μαζί. Στην πραγματικότητα, παιδί κι αυτός, περιμένει πως και πως την πενθήμερη στο τέλος της χρονιάς για να ξεφαντώσει. Όταν βαριέται, βάζει πρόχειρο διαγώνισμα.

Πλεονέκτημα: Δεν πλήττεις ποτέ, ενώ κόβεσαι σπανίως.

Αγαπημένη φράση: Άντε, διάλλειμα τώρα!


Αιγόκερως

Αυστηρός και μεθοδικός έχει έναν και μόνο στόχο, την κορυφή που οφείλουν να «πατήσουν» όλοι οι μαθητές. Γι' αυτό και τους περνάει από διαρκή τεστ, θέτοντας και 2-3 ερωτήματα που την απάντηση τους γνωρίζει μόνον αυτός και -ίσως- ο Θεός, έτσι για να μην ξεχνάμε ποιός είναι το αφεντικό. Στην πραγματικότητα θα ήθελε να έχει μια τάξη-ελίτ, αποτελούμενη αποκλειστικά από επιμελείς και αριστούχους μαθητές. Οι χαβαλετζήδες και οι εξυπνάκηδες του «τη σπάνε», πολύ περισσότερο αν τον εκθέσουν στα μάτια των συναδέλφων του.

Εφαρμόζει δίκαια τον νόμο του ισχυροτέρου, κόβοντας όσους δεν έχουν τα προσόντα ή τις κατάλληλες «άκρες» με το Διευθυντή-Λυκειάρχη.

Πλεονέκτημα: Αν είσαι φιλόδοξος και υπάκουος θα σε προωθήσει «με χίλια».

Αγαπημένη φράση: Αύριο, με τον κηδεμόνα σου!


Υδροχόος

Ο «προχώ» δάσκαλος ή καθηγητής, που αρέσκεται συχνά να παραδίδει εκτός ύλης ή με high-tec μέσα.

Με αιχμή του δόρατος την πρωτοτυπία, δεν θέλει και πολύ για να μετατρέψει το μάθημα των Νέων Ελληνικών σε karaoke-rap- hip-hop, ενώ απέναντι σε εφήβους συζητά με άνεση τα διάφορα θέματα ταμπού, που συνήθως άπτονται της σεξουαλικότητας.

Στο τέλος βέβαια, εξετάζει αυστηρά πάνω στην ύλη του Υπουργείου κι ας μην την δίδαξε ποτέ.

Θιασώτης κι αυτός μιας πνευματικής ελίτ, έχει όμως τον δικό του τρόπο αξιολόγησης. Αρέσκεται στο να ρεζιλεύει τους καλούς -για τους άλλους- μαθητές, που όμως είναι «φύτουλες», ενώ από την άλλη πλευρά επαινεί κάθε «περιθωριακό» μαθητή, αρκεί να είναι εν δυνάμει κουλτουριάρης.

Συχνά παίζει με τις αντιδράσεις των μαθητών του, αιφνιδιάζοντας με τη συμπεριφορά του, αφού μέσα στις άδηλες προθέσεις του είναι η συγγραφή μιας πλήρους θεωρίας γύρω από την εκπαίδευση αλλά και η συλλογή ψυχαναλυτικού υλικού για τις επόμενες γενιές.

Πλεονέκτημα: Στα προφορικά, αν δεν ξέρεις τίποτα, μπορείς να αραδιάζεις διάφορες θεωρίες για το εκπαιδευτικό σύστημα, τις κοινωνικές διακρίσεις κλπ.

Αγαπημένη φράση: Υπάρχει όμως και μια διαφορετική διάσταση του θέματος...


Ιχθύς

Τυπικά επιθυμεί να μεταλαμπαδεύσει στο μαθητή το όραμα της γνώσης. Εντελώς πρακτικά όμως, τις περισσότερες φορές ο ρεαλιστικός στόχος του καταλήγει να είναι το να περάσει η ώρα, όσον το δυνατόν πιο ανώδυνα. Γι' αυτό δεν διστάζει να κάνει τα χατίρια των μαθητών ή να τους αποκοιμίζει με ιστοριούλες και παραμύθια. Η ησυχία είναι το Α και το Ω για την εύρυθμη λειτουργία της τάξης κι όσες ή όσοι δεν προσαρμόζονται, το... βρίσκουν στον έλεγχο!

Ιδανικός για τα θεωρητικά μαθήματα, είναι συνάμα ένας ευαίσθητος και ανθρωπιστής που ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για εκείνους τους μαθητές που αποτελούν μειονότητα ή αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα. Οι υπόλοιποι καλό είναι να απευθυνθούν σε άλλο καθηγητή.

Πλεονέκτημα: Μπορείς άνετα να κοιμάσαι την ώρα του μαθήματος.

Αγαπημένη φράση: Μια φορά κι έναν καιρό...
Άρχισα να μετράω πρόβατα για να κοιμηθώ...
Τι να δω; Λείπανε δυο. Αστυνομία, ανακρίσεις, χαμός...
Τέσσερις το πρωί κοιμήθηκα...
Eίναι να μη σου τύχει...!!

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Τα πιο σπουδαία πράγματα τα είπαμε στα αστεία.
« Απάντηση #741 στις: Ιανουάριος 11, 2013, 04:13:47 μμ »
http://gr.news.yahoo.com/%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CF%89%CF%81%CE%B1%CE%AF%CE%BF--%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%87%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1--vid--171929023.html

Πώς αντιλαμβανόμαστε το ωραίο; Μια υπέροχη ιστορία

Παρασκευή 12/1/2007, 7:51 π.μ. Ουάσινγκτον, Στάση Μετρό L’Enfant Plaza, ένας κύριος στέκεται κοντά στηνείσοδοκαι αρχίζει να ερμηνεύει με το βιολί του κλασικά κομμάτια των Μπαχ και Σούμπερτ.

Έπαιξε για περίπου 45 λεπτά. Δεδομένου ότι ήταν ώρα αιχμής, πέρασαν από μπροστά του αρκετές χιλιάδες άνθρωποι, οι περισσότεροι πηγαίνοντας στη δουλειά τους. Τρία λεπτά μετά την έναρξη της μουσικής, ένας μεσήλικος κύριος παρατήρησε ότι υπήρχε ένας μουσικός που έπαιζε βιολί, τον κοίταξε για λίγα δευτερόλεπτα και συνέχισε το βιαστικό του βηματισμό.

Ένα λεπτό αργότερα, ο βιολιστής εισέπραξε το πρώτο του δολλάριο, από μια κυρία που το πέταξε στο καπέλο του καθώς περνούσε από μπροστά του χωρίς να σταματήσει καθόλου. Λίγο αργότερα, κάποιος ακούμπησε στον τοίχο και τον άκουσε για λίγο, αλλά μετά κοίταξε το ρολόι του και έφυγε βιαστικός.

Πιο πολύ από όλους τους περαστικούς, ασχολήθηκε μαζί του ένα τρίχρονο αγόρι που ήθελε να σταματήσει για να ακούσει, αλλά η μητέρα του τον τράβηξε για να συνεχίσουν τη διαδρομή τους. Το παιδί κοιτούσε συνεχώς προς τα πίσω καθώς απομακρυνόταν. Το ίδιο επαναλήφθηκε και με άλλα παιδιά και τους γονείς τους, οι οποίοι – χωρίς καμία εξαίρεση – τα τράβαγαν για να συνεχίσουν το δρόμο τους. Στα 45 λεπτά μουσικής, συνολικά σταμάτησαν για να ακούσουν – έστω και για λίγο – μόνο 6 άνθρωποι.

Περίπου 20 άνθρωποι έριξαν χρήματα στο καπέλο καθώς συνέχιζαν να περπατούν, χωρίς να ελαττώσουν την ταχύτητα του βηματισμού τους. Η συνολική είσπραξη ήταν 32 δολλάρια. Όταν η μουσική σταμάτησε και υπήρξε σιωπή, κανείς δεν το πρόσεξε. Κανείς δε χειροκρότησε, ούτε υπήρξε κανενός άλλου είδους αναγνώριση.

Αυτό που δεν ήξερε κανείς ήταν ότι ο συγκεκριμένος βιολιστής ήταν ο Joshua Bell, ένας από τους καλύτερους μουσικούς του κόσμου, και έπαιζε με ένα βιολί Stradivarius αξίας 3,5 εκατομμυρίων δολλαρίων, κατασκευασμένο από τον ίδιο τον Antonio Stradivari το 1713. Δύο ημέρες νωρίτερα, ο Joshua Bell έπαιξε σε ένα κατάμεστο θέατρο της Βοστώνης και η τιμή ενός μέσου  εισιτηρίου ήταν 100 δολλάρια. Ο Bell αμοίβεται με περίπου 1000 δολλάρια το λεπτό!

Το συγκεκριμένο πείραμα, δηλαδή το να παίξει ο Joshua Bell στο σταθμό του μετρό, οργανώθηκε από την εφημερίδα Washington Post, ως μέρος μιας κοινωνικής μελέτης περί του τι εκλαμβάνουμε ως σημαντικό, τι μας αρέσει, και σε τι δίνουμε προτεραιότητα.
Η γενική περιγραφή του πειράματος ήταν: « Σε ένα συνηθισμένο περιβάλλον, σε μια ακατάλληλη ώρα, αντιλαμβανόμαστε το ωραίο; Σταματάμε για να το ευχαριστηθούμε; Αναγνωρίζουμε το ταλέντο σε ένα μη-αναμενόμενο περιβάλλον;»

Το πείραμα απέφερε στη Washington Post ένα Pulitzer to 2007.
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160723
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 358
Σύνολο: 359

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.084 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.