*

Αποστολέας Θέμα: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior  (Αναγνώστηκε 8142 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 12, 2016, 08:58:50 μμ »
Σωστά όσα λέτε, αλλά αν σκεφτεί κάποιος ότι τελειώσαμε καθηγητικές σχολές και πήραμε πτυχίο χωρίς να κάνουμε ποτέ πραγματική εξάσκηση σε τάξη και χωρίς να έχουμε σοβαρά παιδαγωγικά μαθήματα (κάποιες καθηγητικές σχολές δεν έχουν ούτε ένα υποχρεωτικό παιδαγωγικό μάθημα), καταλήγουμε στο ότι ΟΛΟΙ (ή σχεδόν όλοι), στου κασίδη το κεφάλι μάθαμε. Επαφίεται στην όρεξη, τη διάθεση και το προσωπικό ταλέντο του καθενός (όσο υπάρχει στον καθένα), το αν θα γίνουμε καλοί ή κακοί καθηγητές.
Και δεν νομίζω ότι μπορούμε να ψάχνουμε για κανόνες και νόμους, σε κάτι που είναι απλά δεν λειτουργεί κανένας κανόνας, όπως είναι ο χώρος των ιδιαίτερων.

Αν ο φίλος/φίλη έχει την νοοτροπία, "έλα μωρέ Α-junior είναι, ας βγάλουμε ένα χαρτζιλίκι", δεν θα κάνει και πολλά και θα έχει ελάχιστη πορεία στον χώρο. Έχετε δίκιο σε αυτό. Θέλει σοβαρότητα και προσπάθεια.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:06:20 »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 12, 2016, 09:39:11 μμ »
Σωστά όσα λέτε, αλλά αν σκεφτεί κάποιος ότι τελειώσαμε καθηγητικές σχολές και πήραμε πτυχίο χωρίς να κάνουμε ποτέ πραγματική εξάσκηση σε τάξη και χωρίς να έχουμε σοβαρά παιδαγωγικά μαθήματα (κάποιες καθηγητικές σχολές δεν έχουν ούτε ένα υποχρεωτικό παιδαγωγικό μάθημα), καταλήγουμε στο ότι ΟΛΟΙ (ή σχεδόν όλοι), στου κασίδη το κεφάλι μάθαμε. Επαφίεται στην όρεξη, τη διάθεση και το προσωπικό ταλέντο του καθενός (όσο υπάρχει στον καθένα), το αν θα γίνουμε καλοί ή κακοί καθηγητές.

Αυτό δεν ισχύει για τις ξενόγλωσσες φιλολογίες. Τουλάχιστον βασική παιδαγωγική και ειδική διδασκαλία μιας γλώσσας ως δεύτερης/ξένης υπάρχουν σε όλα τα προγράμματα σπουδών αυτών των τμημάτων.

Για μένα, το πρόβλημα εδώ δεν είναι μόνο το παιδαγωγικό κομμάτι. Έχουμε μια περίπτωση ανθρώπου που δεν έχει καν τη γνωστική επάρκεια του αντικειμένου. Μιλάμε για ένα -κατά δήλωση- επίπεδο lower-proficiency, με ό,τι σημαίνει αυτό. Παιδαγωγικά μπορεί να μάθαμε αρκετοί στου κασίδη το κεφάλι, το γνωστικό μας αντικείμενο -ως ένα βαθμό τουλάχιστον- το είχαμε κατακτήσει όταν πήραμε τα πτυχία μας.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 12, 2016, 10:22:29 μμ »
Αυτό δεν ισχύει για τις ξενόγλωσσες φιλολογίες. Τουλάχιστον βασική παιδαγωγική και ειδική διδασκαλία μιας γλώσσας ως δεύτερης/ξένης υπάρχουν σε όλα τα προγράμματα σπουδών αυτών των τμημάτων.

Για μένα, το πρόβλημα εδώ δεν είναι μόνο το παιδαγωγικό κομμάτι. Έχουμε μια περίπτωση ανθρώπου που δεν έχει καν τη γνωστική επάρκεια του αντικειμένου. Μιλάμε για ένα -κατά δήλωση- επίπεδο lower-proficiency, με ό,τι σημαίνει αυτό. Παιδαγωγικά μπορεί να μάθαμε αρκετοί στου κασίδη το κεφάλι, το γνωστικό μας αντικείμενο -ως ένα βαθμό τουλάχιστον- το είχαμε κατακτήσει όταν πήραμε τα πτυχία μας.

Πόσες ώρες πρακτική στη διδασκαλία δηλαδή κάνετε στις ξενόγλωσσες φιλολογίες?

Την γνωστική επάρκεια όπως λες, αποκτήθηκε όταν πήραμε όλοι το πτυχίο.
Πόσοι όμως κάνουν μαθήματα πριν λάβουν πτυχίο? Και πόσοι έχουν κατά καιρούς διδάξει και άλλα επιπλέον μαθήματα άλλης ειδικότητας?
Ουκ ολίγοι, νομίζω. Ακόμη και επίσημα γίνεται αυτό στο δημόσιο σχολείο, όπου κάποιος των Αγγλικών κάνει π.χ. Ιστορία...

Δεν λέω ότι είναι σωστό. Απλά το πάω στο "ο αναμάρτητος, πρώτος το λιθον βαλεω"...

Αποσυνδεδεμένος evi06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2046
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 12, 2016, 11:08:37 μμ »
Στο ΑΠΘ η πρακτικη, ενα εξαμηνο, ειναι υποχρεωτικη πλεον απο το 2012 περιπου.
και πριν χρειαζοσουν ενα αριθμο μαθηματων, σχεδον τα μισα για πτυχιο,  παιδαγωγικα και διδακτικη για να παρεις πτυχιο. υπηρχε και τοτε πρακτικη αλλα δεν ηταν υποχρεωτικη.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:06:20 »

Αποσυνδεδεμένος Teacher_ΠΕ06

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 12, 2016, 11:15:13 μμ »
Πόσες ώρες πρακτική στη διδασκαλία δηλαδή κάνετε στις ξενόγλωσσες φιλολογίες?

Την γνωστική επάρκεια όπως λες, αποκτήθηκε όταν πήραμε όλοι το πτυχίο.
Πόσοι όμως κάνουν μαθήματα πριν λάβουν πτυχίο? Και πόσοι έχουν κατά καιρούς διδάξει και άλλα επιπλέον μαθήματα άλλης ειδικότητας?
Ουκ ολίγοι, νομίζω. Ακόμη και επίσημα γίνεται αυτό στο δημόσιο σχολείο, όπου κάποιος των Αγγλικών κάνει π.χ. Ιστορία...

Δεν λέω ότι είναι σωστό. Απλά το πάω στο "ο αναμάρτητος, πρώτος το λιθον βαλεω"...

Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους στο Δημόσιο σχολείο ¨κάποιος των Αγγλικών κάνει π.χ. Ιστορία" όχι όμως τυχαία... Λίγοι γνωρίζουν ότι οι φοιτητές του συγκεκριμένου τμήματος στη Φιλοσοφική Σχολή του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διδάσκονται σειρά συναφών φιλολογικών μαθημάτων προκειμένου να αποφοιτήσουν. Γι αυτό και ο τίτλος στο πτυχίο τους αναγράφεται ως "Πτυχίο Ελληνικής τε και Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας''. Καλό θα ήταν όταν δεν γνωρίζουμε επαρκώς κάτι να μην χρησιμοποιούμε ατυχή παραδείγματα και παραλληλισμούς.

Αναφορικά με την παρατήρηση περί "ωρών" πρακτικής άσκησης στα τμήματα της Αγγλικής Φιλολογίας, έχω να σημειώσω πως τα συγκεκριμένα τμήματα βρίσκονταν και βρίσκονται πολύ μπροστά για τα ελληνικά δεδομένα. Αν μελετήσει κάποιος τους αντίστοιχους οδηγούς σπουδών (ακόμη και των προηγούμενων δεκαετιών) θα καταλάβει τι εννοώ, καθώς είναι ενσωματωμένο ένα πλήθος μαθημάτων όχι μόνο θεωρητικής αλλά και εφαρμοσμένης γλωσσολογίας (=διδακτικής), τα οποία περιλαμβάνουν εξάμηνα πρακτικής άσκησης, μικροδιδασκαλίας και λοιπών συναφών μαθημάτων.
❝One language sets you in a corridor for life.
Two languages open every door along the way.❞

‒Frank Smith-

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 13, 2016, 12:05:42 πμ »
Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους στο Δημόσιο σχολείο ¨κάποιος των Αγγλικών κάνει π.χ. Ιστορία" όχι όμως τυχαία... Λίγοι γνωρίζουν ότι οι φοιτητές του συγκεκριμένου τμήματος στη Φιλοσοφική Σχολή του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διδάσκονται σειρά συναφών φιλολογικών μαθημάτων προκειμένου να αποφοιτήσουν. Γι αυτό και ο τίτλος στο πτυχίο τους αναγράφεται ως "Πτυχίο Ελληνικής τε και Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας''. Καλό θα ήταν όταν δεν γνωρίζουμε επαρκώς κάτι να μην χρησιμοποιούμε ατυχή παραδείγματα και παραλληλισμούς.

Αναφορικά με την παρατήρηση περί "ωρών" πρακτικής άσκησης στα τμήματα της Αγγλικής Φιλολογίας, έχω να σημειώσω πως τα συγκεκριμένα τμήματα βρίσκονταν και βρίσκονται πολύ μπροστά για τα ελληνικά δεδομένα. Αν μελετήσει κάποιος τους αντίστοιχους οδηγούς σπουδών (ακόμη και των προηγούμενων δεκαετιών) θα καταλάβει τι εννοώ, καθώς είναι ενσωματωμένο ένα πλήθος μαθημάτων όχι μόνο θεωρητικής αλλά και εφαρμοσμένης γλωσσολογίας (=διδακτικής), τα οποία περιλαμβάνουν εξάμηνα πρακτικής άσκησης, μικροδιδασκαλίας και λοιπών συναφών μαθημάτων.

Καθόλου ατυχές παράδειγμα. Ενισχύεις αυτά που λέω λοιπόν.

Στο Πανεπιστήμιο Αθηνών διδάσκονται κάποια μαθήματα Ιστορίας. Αλλού διδάσκονται λιγότερα (ή ίσως καθόλου). Δεν είναι Ιστορικοί όμως ούτε οι μεν ούτε οι δε.
Αντίστοιχες αναθέσεις φυσικά υπάρχουν σε όλες τις ειδικότητες.
Οι Πληροφορικοί κάνουν Μαθηματικά στο Γυμνάσιο, οι Φυσικοί κάνουν Χημεία και ένα σωρό άλλα.
Και αν θέλεις τη γνώμη μου, σε ένα ιδανικό σχολείο, δεν θα έπρεπε ο απόφοιτος Αγγλικής να κάνει Ιστορία εφόσον υπάρχουν απόφοιτοι Ιστορικών τμημάτων. Αυτό όμως είναι μεγάλη κουβέντα και μπαίνουν διάφοροι παράγοντες.

Και στην Αγγλική φιλολογία λες είναι μπροστά σε σχέση με τους άλλους και κάνουν εδώ και μερικά χρόνια πρακτική. Πάλι ενισχύεις αυτό που λέω.
Θα έπρεπε όλοι σε όλες τις σχολές να έχουν υποχρεωτικά πρακτική και αρκετά υποχρεωτικά παιδαγωγικά μαθήματα. Και όχι τα τελευταία 3-4 χρόνια. Εδώ και δεκαετίες.
Αν δεν θέλουμε να λέμε ότι μαθαίνουμε στου κασίδη το κεφάλι...

Εγώ μιλάω γενικά για τις καθηγητικές σχολές, δεν έχω κάτι με τους ΠΕ06.
Μην το παίρνεις προσωπικά, ούτε "πατριωτικά".

 
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 13, 2016, 12:18:21 πμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 13, 2016, 12:08:04 πμ »
Σωστά όσα λέτε, αλλά αν σκεφτεί κάποιος ότι τελειώσαμε καθηγητικές σχολές και πήραμε πτυχίο χωρίς να κάνουμε ποτέ πραγματική εξάσκηση σε τάξη και χωρίς να έχουμε σοβαρά παιδαγωγικά μαθήματα (κάποιες καθηγητικές σχολές δεν έχουν ούτε ένα υποχρεωτικό παιδαγωγικό μάθημα), καταλήγουμε στο ότι ΟΛΟΙ (ή σχεδόν όλοι), στου κασίδη το κεφάλι μάθαμε. Επαφίεται στην όρεξη, τη διάθεση και το προσωπικό ταλέντο του καθενός (όσο υπάρχει στον καθένα), το αν θα γίνουμε καλοί ή κακοί καθηγητές.

Όποιος δεν έχει γνωστική ή παιδαγωγική επάρκεια - για οποιονδήποτε λόγο - οφείλει πρώτα να την αποκτήσει και μετά να βουτήξει στα δύσκολα.

Το να αναλάβεις ένα μικρό παιδάκι για Junior A και μάλιστα σε ιδιαίτερο μάθημα (χωρίς καμία υποστήριξη ή καθοδήγηση από κάποιον πιο έμπειρο και χωρίς το απαραίτητο υλικό) είναι λογικό λάθος. Νομίζεις - μέσα στην άγνοιά σου - ότι το επίπεδο Junior A είναι παιχνιδάκι, γιατί πιστεύεις πως το μόνο που χρειάζεται είναι να ξέρεις τις 300 λέξεις που καλύπτει το βιβλίο και τους χρόνους μέχρι τον απλό ενεστώτα. Καμία συναίσθηση ότι στην Junior A βάζουμε τις βάσεις τις προφοράς (για να μην λέει μεθαύριο το παιδί χχχχχέλπ με παχύ χ λες και έχει κατεβεί από το βουνό και να μην διαβάζει κλάιμπ, πάρεντς, σον, τσοκολέιτ, μπίσκουιτ, χόνεϊ όταν βλέπει τις λέξεις climb, parents, son, chocolate, biscuit, honey) και του σωστού επιτονισμού, ότι μαθαίνουμε τους κανόνες συλλαβισμού κλπ. Εσύ ένα βιβλίο θα πάρεις και θα βγάλεις την ύλη. Σιγά μην σε απασχολήσει το αν το παιδί θα πρέπει να μάθει πρώτα την φωνημική αξία ή το όνομα των γραμμάτων. Θα μάθει ό,τι του πεις. Καλά, για θεωρίες second language acquisition δεν συζητώ καν. Έχουμε το teacher's book αφού.

Στην τελική, αν δεν έχεις ιδέα τι κάνεις αλλά θες να μάθεις στου Κασίδη το κεφάλι, ας επιλέξεις έναν λιγότερο ευάλωτο Κασίδη. Ένα Πεμπτάκι που πάει Elementary Α, ας πούμε. Παίρνεις το Here We Go 1 και ξεκινάς. Ή αναλαμβάνεις να διαβάσεις παιδάκια, ώστε να μην έχεις την αποκλειστική ευθύνη για το τι μαθαίνουν. Ή αν έχεις τις κατάλληλες άδειες, ψάχνεις για δουλειά σε φροντιστήριο όπου τουλάχιστον θα υπάρχουν γύρω σου 2-3 πιο έμπειροι καθηγητές να σε συμβουλεύσουν όταν δεν θα ξέρεις αν πρέπει να επιμείνεις να μάθει το Τζουνιοράκι τον απλό ενεστώτα στους 3 τύπους ή αν πρέπει να παραλήψεις το some/any στο τέλος της χρονιάς. Αυτό που δεν κάνεις όταν δεν έχεις παιδαγωγική / γνωστική επάρκεια είναι να αναλάβεις εξ ολοκλήρου / σε ιδιαίτερο παιδιά που προετοιμάζονται για πτυχίο ή αρχάρια (τζουνιοράκια). Κανόνας που θα τον επιβεβαιώσουν όλοι οι πιο έμπειροι ξενόγλωσσοι συνάδελφοι.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 13, 2016, 12:12:44 πμ από Isla »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 13, 2016, 12:11:06 πμ »
Όποιος δεν έχει γνωστική ή παιδαγωγική επάρκεια - για οποιονδήποτε λόγο - οφείλει πρώτα να την αποκτήσει και μετά να βουτήξει στα δύσκολα.

Το να αναλάβεις ένα μικρό παιδάκι για Junior A και μάλιστα σε ιδιαίτερο μάθημα (χωρίς καμία υποστήριξη ή καθοδήγηση από κάποιον πιο έμπειρο και χωρίς το απαραίτητο υλικό) είναι λογικό λάθος. Νομίζεις - μέσα στην άγνοιά σου - ότι το επίπεδο Junior A είναι παιχνιδάκι, γιατί πιστεύεις πως το μόνο που χρειάζεται είναι να ξέρεις τις 300 λέξεις που καλύπτει το βιβλίο και τους χρόνους μέχρι τον απλό ενεστώτα. Καμία συναίσθηση ότι στην Junior A βάζουμε τις βάσεις τις προφοράς (για να μην λέει μεθαύριο το παιδί χχχχχέλπ με παχύ χ λες και έχει κατεβεί από το βουνό και να μην διαβάζει κλάιμπ, πάρεντς, σον, τσοκολέιτ, μπίσκουιτ, χόνεϊ όταν βλέπει τις λέξεις climb, parents, son, chocolate, biscuit, honey) και του σωστού επιτονισμού, ότι μαθαίνουμε τους κανόνες συλλαβισμού κλπ. Εμείς ένα βιβλίο θα πάρουμε και θα βγάλουμε την ύλη. Σιγά μην μας απασχολήσει το αν το παιδί θα πρέπει να μάθει πρώτα την φωνημική αξία ή το όνομα των γραμμάτων. Καλά, για θεωρίες για second language acquisition δεν συζητώ καν. Έχουμε το teacher's book αφού.

Αν δεν έχεις ιδέα τι κάνεις αλλά θες να μάθεις στου Κασίδη το κεφάλι, ας επιλέξεις έναν λιγότερο ευάλωτο Κασίδη. Ένα Πεμπτάκι που πάει Elementary Α, ας πούμε. Παίρνεις το Here We Go 1 και ξεκινάς. Ή αναλαμβάνεις να διαβάσεις παιδάκια, ώστε να μην έχεις την αποκλειστική ευθύνη για το τι μαθαίνουν. Ή αν έχεις τις κατάλληλες άδειες, ψάχνεις για δουλειά σε φροντιστήριο όπου τουλάχιστον θα υπάρχουν γύρω σου 2-3 πιο έμπειροι καθηγητές να σε συμβουλεύσουν όταν δεν θα ξέρεις αν πρέπει να επιμείνεις να μάθει το Τζουνιοράκι τον απλό ενεστώτα στους 3 τύπους ή αν πρέπει να παραλήψεις το some/any στο τέλος της χρονιάς. Αυτό που δεν κάνεις όταν δεν έχεις παιδαγωγική / γνωστική επάρκεια είναι να αναλάβεις εξ ολοκλήρου / σε ιδιαίτερο παιδιά που προετοιμάζονται για πτυχίο ή αρχάρια (τζουνιοράκια). Κανόνας που θα τον επιβεβαιώσουν όλοι οι πιο έμπειροι συνάδελφοι.

Δεν έχω παρά να συμφωνήσω με όσα λες. Έχεις δίκιο σε όσα λες και είναι σεβαστά.

Εγώ όμως λέω τι γίνεται "εκεί έξω" εδώ και πολλά-πολλά χρόνια με συμμετέχοντες του περισσότερους από έμας και εσύ λες τι θα έπρεπε να γίνεται. Εγώ περιγράφω την πραγματικότητα και εσύ περιγράφεις το σωστό και δίκαιο :)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 13, 2016, 12:16:43 πμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 13, 2016, 12:19:05 πμ »
Εγώ όμως λέω τι γίνεται "εκεί έξω" εδώ και πολλά-πολλά χρόνια με συμμετέχοντες του περισσότερους από έμας και εσύ λες τι θα έπρεπε να γίνεται.
Σαφώς αναφέρομαι στο τι θα έπρεπε να γίνεται, και τι είναι σωστό. Δεν μπορώ ας πούμε να πω ότι επειδή έχουν χαντακωθεί Χ παιδιά από ανίκανους "καθηγητές", δεν πειράζει να χαντακωθεί άλλο ένα.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 13, 2016, 12:41:06 πμ »
Σαφώς αναφέρομαι στο τι θα έπρεπε να γίνεται, και τι είναι σωστό. Δεν μπορώ ας πούμε να πω ότι επειδή έχουν χαντακωθεί Χ παιδιά από ανίκανους "καθηγητές", δεν πειράζει να χαντακωθεί άλλο ένα.

Πάντως από τη στιγμή που ο φίλος/φίλη λέει ότι είναι φίλος του γονιού, δεν νομίζω ότι ξεγελάει κάποιον. Το ρίσκο αν θα χαντακωθεί ή όχι το παίρνει ο γονιός.

Αποσυνδεδεμένος Teacher_ΠΕ06

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
« Απάντηση #24 στις: Οκτώβριος 13, 2016, 12:42:41 πμ »
Καθόλου ατυχές παράδειγμα. Ενισχύεις αυτά που λέω λοιπόν.

Στο Πανεπιστήμιο Αθηνών διδάσκονται κάποια μαθήματα Ιστορίας. Αλλού διδάσκονται λιγότερα (ή ίσως καθόλου). Δεν είναι Ιστορικοί όμως ούτε οι μεν ούτε οι δε.
Αντίστοιχες αναθέσεις φυσικά υπάρχουν σε όλες τις ειδικότητες.
Οι Πληροφορικοί κάνουν Μαθηματικά στο Γυμνάσιο, οι Φυσικοί κάνουν Χημεία και ένα σωρό άλλα.

Και στην Αγγλική φιλολογία λες είναι μπροστά σε σχέση με τους άλλους και κάνουν εδώ και μερικά χρόνια πρακτική. Πάλι ενισχύεις αυτό που λέω.
Θα έπρεπε όλοι σε όλες τις σχολές να έχουν υποχρεωτικά πρακτική και αρκετά υποχρεωτικά παιδαγωγικά μαθήματα. Και όχι τα τελευταία 3-4 χρόνια. Εδώ και δεκαετίες.
Αν δεν θέλουμε να λέμε ότι μαθαίνουμε στου κασίδη το κεφάλι...

Εγώ μιλάω γενικά για τις καθηγητικές σχολές, δεν έχω κάτι με τους ΠΕ06.
Μην το παίρνεις προσωπικά, ούτε "πατριωτικά".

 

Πόσες ώρες πρακτική στη διδασκαλία δηλαδή κάνετε στις ξενόγλωσσες φιλολογίες?

Την γνωστική επάρκεια όπως λες, αποκτήθηκε όταν πήραμε όλοι το πτυχίο.
Πόσοι όμως κάνουν μαθήματα πριν λάβουν πτυχίο? Και πόσοι έχουν κατά καιρούς διδάξει και άλλα επιπλέον μαθήματα άλλης ειδικότητας?
Ουκ ολίγοι, νομίζω. Ακόμη και επίσημα γίνεται αυτό στο δημόσιο σχολείο, όπου κάποιος των Αγγλικών κάνει π.χ. Ιστορία...

Δεν λέω ότι είναι σωστό. Απλά το πάω στο "ο αναμάρτητος, πρώτος το λιθον βαλεω"...

Aγαπητέ, -ή Μs niteulf διατείνεσαι ότι μιλάς γενικά για τις καθηγητικές σχολές. Εγώ σου απάντησα συγκεκριμένα γιατί έκανες αναφορά
α) για τους ξενόγλωσσους και τις ώρες πρακτικής που έχουν αυτοί , και
β) για τη διδασκαλία της Ιστορίας από τους καθηγητές Αγγλικών.
Μάλιστα παραλλήλισες το τελευταίο με όσους διδάσκουν μαθήματα άλλης ειδικότητας.

Σου εξήγησα με επιχειρήματα που στηρίζεται αυτή η σύνδεση της διδασκαλίας στο Δημόσιο Σχολείο. Ως ανταπάντηση γράφεις πως ενισχύω (sic!) τα γραφόμενά σου.

Απάντησα όχι για να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου, απλά για να ρίξω φως σε κάποια θέματα που ενδεχομένως κάποιοι αναγνώστες του φόρουμ αγνοούν.

Δεν το πήρα προσωπικά ούτε πατριωτικά. Απάντησα για τη δική μου ειδικότητα διότι τυγχάνει να είμαι γνώστης. Για τις λοιπές εκπαιδευτικές σχολές δεν είμαι αρμόδια να απαντήσω.

Καλό θα ήταν να διαβάζουμε προσεκτικά τα γραφόμενα των άλλων. Από την άλλη να θυμόμαστε τι έχουμε γράψει οι ίδιοι. Και προσοχή με τους παραλληλισμούς...
❝One language sets you in a corridor for life.
Two languages open every door along the way.❞

‒Frank Smith-

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
« Απάντηση #25 στις: Οκτώβριος 13, 2016, 12:56:50 πμ »
Aγαπητέ, -ή Μs niteulf διατείνεσαι ότι μιλάς γενικά για τις καθηγητικές σχολές. Εγώ σου απάντησα συγκεκριμένα γιατί έκανες αναφορά
α) για τους ξενόγλωσσους και τις ώρες πρακτικής που έχουν αυτοί , και
β) για τη διδασκαλία της Ιστορίας από τους καθηγητές Αγγλικών.
Μάλιστα παραλλήλισες το τελευταίο με όσους διδάσκουν μαθήματα άλλης ειδικότητας.

Σου εξήγησα με επιχειρήματα που στηρίζεται αυτή η σύνδεση της διδασκαλίας στο Δημόσιο Σχολείο. Ως ανταπάντηση γράφεις πως ενισχύω (sic!) τα γραφόμενά σου.

Απάντησα όχι για να έρθω σε αντιπαράθεση μαζί σου, απλά για να ρίξω φως σε κάποια θέματα που ενδεχομένως κάποιοι αναγνώστες του φόρουμ αγνοούν.

Δεν το πήρα προσωπικά ούτε πατριωτικά. Απάντησα για τη δική μου ειδικότητα διότι τυγχάνει να είμαι γνώστης. Για τις λοιπές εκπαιδευτικές σχολές δεν είμαι αρμόδια να απαντήσω.

Καλό θα ήταν να διαβάζουμε προσεκτικά τα γραφόμενα των άλλων. Από την άλλη να θυμόμαστε τι έχουμε γράψει οι ίδιοι. Και προσοχή με τους παραλληλισμούς...

Τήρησε επομένως αυτό που γράφεις τελευταίο, αγαπητέ/ή μου.
Είναι παραπάνω από προφανές ότι εξ' αρχής δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στους ΠΕ06 και μιλάω γενικά.
Έφερα σαν παράδειγμα αυτό με τους ΠΕ06 και την Ιστορία και ήταν ένα μόνο από τα παραδείγματα που ανέφερα.

Και φυσικά δεν είναι σοβαρό επιχείρημα το ότι στο Παν. Αθηνών έχουμε πολλά μαθήματα Ιστορίας, ώστε να μπορούν να διδάξουν όλοι οι ξενόγλωσοι ιστορία.
Με την ίδια λογική και ο φίλος/φίλη που θέλει να διδάξει Αγγλικά μπορεί να έχει διδαχτεί πολλά μαθήματα Αγγλικών στη σχολή του ή να βρίσκεται κοντά στο να αποκτήσει Proficiency.
Αν εσύ το θεωρείς επιχείρημα, δεν έχω να πω κάτι.

Καλό θα ήταν να διαβάζουμε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τα γραφόμενα των άλλων, λοιπόν.

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
« Απάντηση #26 στις: Οκτώβριος 13, 2016, 01:04:04 πμ »
Πάντως από τη στιγμή που ο φίλος/φίλη λέει ότι είναι φίλος του γονιού, δεν νομίζω ότι ξεγελάει κάποιον. Το ρίσκο αν θα χαντακωθεί ή όχι το παίρνει ο γονιός.
Ο γονιός σαφώς παίρνει ένα τεράστιο ρίσκο, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ο "καθηγητής" είναι άμοιρος ευθυνών. Από τη στιγμή που εμπλέκεσαι στη μαθησιακή διαδικασία, έχεις ευθύνη, πώς να το κάνουμε. Στην τελική ο γονιός μπορεί να είναι χαζός. Δικαιολογήσαι να τον κοροϊδέψεις;

Με την ίδια λογική και ο φίλος/φίλη που θέλει να διδάξει Αγγλικά μπορεί να έχει διδαχτεί πολλά μαθήματα Αγγλικών στη σχολή του ή να βρίσκεται κοντά στο να αποκτήσει Proficiency.
Πού θα τα έχει διδαχθεί αυτά τα μαθήματα; Στη σχολή Πληροφορικής; Κάνουν γλωσσολογία, εξελικτική/σχολική ψυχολογία, παιδαγωγική, μεθοδολογία διδασκαλίας αγγλικών, φωνολογία στην Πληροφορική;

Και το καλύτερο Proficiency να έχει αποκτήσει (που δεν το έχει, αλλιώς δεν θα ήταν επίπεδο lower-proficiency), πάλι δεν θα έπρεπε να αναλάβει αρχάριο μαθητή και μάλιστα σε ιδιαίτερο.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 13, 2016, 01:05:36 πμ από Isla »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών A (και B) Junior
« Απάντηση #27 στις: Οκτώβριος 13, 2016, 01:05:49 πμ »
Πού θα τα έχει διδαχθεί αυτά τα μαθήματα; Στη σχολή Πληροφορικής; Κάνουν γλωσσολογία, εξελικτική/σχολική ψυχολογία, παιδαγωγική, μεθοδολογία διδασκαλίας αγγλικών, φωνολογία στην Πληροφορική;
Και το καλύτερο Proficiency να έχει αποκτήσει, πάλι δεν θα έπρεπε να αναλάβει αρχάριο μαθητή και μάλιστα σε ιδιαίτερο.

Αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ λέω και γω. Δεν ξέρω αν είναι Πληροφορικής βέβαια. Για οποιαδήποτε σχολή.
Αλλά λέω ότι πρέπει να ισχύει για όλους και για όλες τις ειδικότητες και όχι μόνο εκεί που συμφέρει τον καθένα.
Και όταν πρόκειται να διδάξουμε εμείς άλλη ειδικότητα, δεν τρέχει και τίποτα...

Όσο για το πρώτο που λες, ο πνιγμένος από τα μαλιά του πιάνεται.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 13, 2016, 01:13:55 πμ από niteulf »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161207
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 506
Σύνολο: 518

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.