Σύνολο ψηφοφόρων: 77
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επειδή όπως φαίνεται οι διαχειριστές δε λένε να σε μαζέψουν θα το κάνω εγώ. Δε με νοιάζει η γνώμη σου και δε σου επιτρέπω να με κρίνεις ως εκπαιδευτικό. Δε με ξέρεις και δε σου πέφτει λόγος. Μιας και με κρινεις λοιπόν, δε σου φταιω εγώ ή οποιοσδήποτε εδώ μέσα που δε διορίστηκες ή γενικά δεν είναι τα πράγματα όπως θες στη ζωή σου και ξεσπας στους άλλους!!! Επιπλέον, θα στο χαλασω με αυτό που θα σου πω αλλά όντας μεγαλύτερος ηλικιακά, είχες προλάβει πολλούς διαγωνισμούς ασεπ όχι μόνο εκπαιδευτικών αλλά και γενικά,σε αντίθεση με τα άτομα της γενιάς μου που δεν έχουμε ευκαιρίες πρόσβασης στο δημόσιο τομέα (με εξαίρεση όσους προέρχονται ή έχουν στενές σχέσεις με οικογένειες βουλευτών). Ας φροντιζες να διοριζοσουν,αν δεν είσαι ήδη διορισμένος . Είναι δικό σου πρόβλημα όχι δικό μου ή κάποιου άλλου!! Διαρκώς φασκεις και αντιφάσκεις. Δεν είπα να μην έχεις διαφορετική άποψη, αλλά κόψε την επίθεση σε μένα. Την άποψη μου θα τη λέω: όταν ήμουν μαθήτρια οι φιλόλογοι πέρα από το δημόσιο σχολείο, μπορούσαν να έχουν και πιο πολλά ιδιαίτερα και πιο καλοπληρωμενα (συνήθως έκανες μάθημα όντας φοιτητής και έπαιρνες 10 ευρώ/ώρα και αφού είχες το πτυχίο ξεκίναγες με 12-13 ευρώ / για γυμνάσιο και 15+ για λύκειο /ώρα αν δεν είχες εμπειρία, τέτοιες τιμές έπαιζαν τότε, και στα φροντιστήρια ήταν σαφώς καλύτερα τα πράγματα).Συγγνώμη αλλά δε δέχομαι να εργάζομαι σε φροντιστήρια με 3 ευρώ / ώρα ούτε να κάνω ιδιαίτερα με 5 ευρώ. Υπάρχουν σίγουρα και εξαιρέσεις. Λέω τι έχω δει σε μένα και σε γνωστούς μου να συμβαίνει. Για αυτό και ξανάδωσα και ξεκλειδωσα ένα επάγγελμα με πολύ καλές ευκαιρίες απασχόλησης και καλό για την εποχή και τη χώρα μισθό. Ούτως ή άλλως, θέλω ειδική αγωγή και θα συνδυασω πέρα από την εργοθεραπεια και τη φιλολογία στο μέλλον όπου δε θα πληρωνομαι ως ανειδίκευτη εργάτρια . Εκεί θέλω να καταληξω: όσοι είστε νέοι φιλόλογοι επειδή με μόνο το πτυχίο της φιλολογίας δε θα βρείτε άκρη, αποκτηστε κάποια εξειδίκευση πχ υπολογιστική γλωσσολογία, διδασκαλία νέας ελληνικής ως ξένη γλώσσα κοκ ή κάντε κάποιο δεύτερο πτυχίο για να ανοίξετε και άλλες πόρτες ή κάντε 10% (ποιός ο λόγος να αφιερώνεις 4 έτη σπουδών, αν θες να σπουδάσεις 4 έτη και όχι να κάνεις δεύτερο πτυχίο ή μεταπτυχιακό για να βρεις δουλειά, υπάρχουν και άλλες επιλογές, λίγες αλλά υπάρχουν). Υ.Γ σε σένα που μου επιτίθεσαι προσωπικά, δε σκοπεύω να απαντήσω ξανά.
Στο δια ταύτα.Η ύπαρξη πολλών σχολών,συχνά ανοργάνωτων,δεν είναι μείζον θεμα;
Τα όνειρα και τους εφιάλτες τα βλέπουν όσοι κοιμούνται -- Να το θυμάστε αυτό.
Είναι πρόβλημα έτσι κι αλλιώς, ακόμα κι αν δεν υπήρχε το ζήτημα του κορεσμού πολλών ειδικοτήτων. Αλλά ειδικά τώρα είναι ακόμα εντονότερο. Το έχω ξαναγράψει.. ακόμα κι αν γίνονταν αύριο οι αναγκαίοι διορισμοί, κάποιοι (πολλοί) θα περίσσευαν.
Προτείνω σε κάθε χωριό να ιδρυθεί πανεπιστήμιο. Έτσι,έτσι. ...να ρέει η γνώση.Και αν το εκάστοτε τμήμα δεν έχει αντικείμενο σπουδών,αρκεί που θα υπάρχει.
Κάποιοι τα δηλώνουν, όπως συμβαίνει και με τους καθηγητες που τρέχουν για την κοροιδία- ενισχυτική ενός μήνα.Λοιπόν, φαύλος κύκλος, αλλά το τελευταιο που μετραει ειναι το πόσες σχολές υπάρχουν.Συμπέρασματικά: η "κρίση" θα δώσει την απάντηση.