Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 1 ... 295296297298299300
4145
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2015
« στις: Αύγουστος 29, 2015, 07:22:08 μμ »
Συνάδελφοι, αυτό με τις αναρρωτικές το έχετε ξαναδοκιμάσει; Φέτος πήρα οργανική για πρώτη φορά χωρίς να τη ζητήσω, σε νησί που δεν συνδέεται καν απευθείας με το νησί που είναι η οικογένειά μου, και έχω αρχίσει να το σκέφτομαι, αλλά ντρέπομαι κιόλας, να το κάνω αυτό σε σχολείο που δεν με έχουν δει καν! Μήπως τους κακοφανεί και με βάλουν στο μάτι;

4146
Σχολική ζώνη / Απ: Αγιασμός 23/9;
« στις: Αύγουστος 29, 2015, 09:55:22 πμ »
Συγγνώμη, ποιοι θα ξεβολευτούν; Οι εκπαιδευτικοί ήδη από 1η Σεπτεμβρίου είναι κάθε πρωί στα σχολεία τους!

4147
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2015
« στις: Αύγουστος 29, 2015, 09:39:52 πμ »
Πες τα βρε άνθρωπε για τις Κυκλάδες γιατί έχω φρίξει με αυτά που διαβάζω. Όχι τίποτα άλλο, τα ίδια σχόλια είναι με copy paste και στο alfavita! Στα νησιωτικά ΠΥΣΔΕ στις τοποθετήσεις στα λειτουργικά κενά αναγκαστικά γίνεται συνεξέταση για να μπορέσουν όσο το δυνατόν περισσότεροι συνάδελφοι να είναι κοντά στις οικογένειές τους και δεν το θεωρώ καθόλου παράλογο. Γενικά οι αποσπάσεις που εξυπηρετούν σχολικές ανάγκες δεν έχουν τίποτα το παράλογο και δεν καταλαβαίνω γιατί για κάποιους έχει κολλήσει η βελόνα - και παίζουν και με τον πόνο όλων μας που περιμένουμε αποσπάσεις και τοποθετήσεις και μετράμε πόσο θα μας κοστίσει η εθιμοτυπική επίσκεψη στην οργανική μας, για κάποιους για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Ας υπάρχει κάποια ευαισθησία, από συναδέλφους τουλάχιστον, αφού δεν υπάρχει από τους κρατούντες! Σε αυτή τη συζήτηση αναζητούμε κάποια πληροφορία για τις νεότερες εξελίξεις, και παραπλεύρως μοιραζόμαστε και τις ανησυχίες μας. Μαθήματα νομιμότητας στα  θύματα διαχρονιών αυθαιρεσιών τι να τα κάνουμε;

4148
Από τη στιγμή που τα μονοετή μεταπτυχιακά (πχ αυτά της Αγγλίας που είναι πολύ απαιτητικά) αναγνωρίζονται από το ΔΟΑΤΑΠ ως ισότιμα με τα ελληνικά Μεταπτυχιακά Διπλώματα Ειδίκευσης, που κατά κανόνα είναι διετή, δεν νομίζω ότι νομικά μπορεί να σταθεί αυτός ο διαχωρισμός. Εάν θεωρούν ύποπτης προέλευσης τα εξ αποστάσεως της Ιταλίας, ας ασχοληθεί ο ΔΟΑΤΑΠ να ελέγξει την ποιότητά τους. Ο μόνος λογικός διαχωρισμός είναι το μεταπτυχιακό στη διοίκηση της εκπαίδευσης να μοριοδοτείται περισσότερο από άλλα. Τα φαιδρά που διάβασα προηγουμένως ότι στα μεταπτυχιακά δεν μπαίνει κάποιος με πανελλήνιες άρα είναι διαβλητά ή ότι αγοράζονται δεν μπαίνω καν στον κόπο να τα σχολιάσω.  Όσο για τη γενικότερη αξία της μοριοδότησης ενός διδακτορικού ή μεταπτυχιακού, προφανώς δεν σημαίνει ότι ο κάτοχός τους αποκτά αυτομάτως τα διοικητικά / συντονιστικά χαρίσματα που απαιτούνται για διευθυντές, απλώς δείχνει ότι λογικά αυτός που τα απέκτησε έχει όρεξη να διαβάσει, να διευρύνει τις γνώσεις του και γενικά να στρώσει τον πισινό του να κάνει μια δουλειά. Στα λίγα θετικά αυτού το συστήματος μοριοδότησης είναι το ότι δεν θα αρχίσει ο κόσμος να κυνηγάει τα 0.25 μόρια από κάθε σοβαρό ή μη σοβαρό σεμινάριο. Όποιος θέλει να επιμορφωθεί, φυσικά θα το καταθέσει στο βιογραφικό του και ας το συνεκτιμήσει ο Σύλλογος στην ψηφοφορία. Μακάρι με αυτόν τον τρόπο να δοθεί ένα πλήγμα στα πανάκριβα σεμινάρια που χρυσοπληρώνει ο κόσμος για να πάρει μια πιστοποίηση - αυτά συνάδελφοι γιατί δεν μας ενοχλούν και μας ενοχλούν μόνο τα μεταπτυχιακά;

4149
Η παράταση της θητείας θα ήταν ένα από τα μεγαλύτερα σφάλματα της παρούσας κυβέρνησης, αφού θα παρέτεινε αναίτια τη θητεία πολλών διευθυντών που ασκούσαν τρομοκρατία και εκβιαστικές πιέσεις σε συναδέλφους με τον μπαμπούλα της ποσόστωσης της αξιολόγησης, ή όσους αναστάτωσαν τα σχολεία για να κάνουν τις διαβόητες "δράσεις" τα οφέλη των οποίων καρπώθηκαν αποκλειστικά εκείνοι, από τον κόπο των εκπαιδευτικών. Για κάτι τέτοιους, καλό θα ήταν να έχει βαρύτητα η γνώμη των διδασκόντων, ας σκεφτούμε όμως σε πόσα σχολεία θα ήταν εφικτό να θέσει υποψηφιότητα που θα κριθεί από τον σύλλογο κάποιος που είναι ήδη μέλος του συλλόγου, να ανταγωνιστεί δηλαδή τον διευθυντή εμπλέκοντας σε αυτή τη διαδικασία και τους υπόλοιπους διδάσκοντες. Επίσης, αυτή η πρόταση αποκλείει ουσιαστικά από τις αιτήσεις ανθρώπους που δεν θέλουν να είναι υποψήφιοι στο σχολείο τους (για να μην διαταράξουν σχέσεις με συναδέλφους, να μην φανεί ότι κοντράρουν τον τωρινό διευθυντή κλπ). Η γνώμη του συλλόγου καλό θα ήταν να λαμβάνεται υπ' όψη σε περιπτώσεις υποψηφίων που έχουν ήδη διατελέσει διευθυντές, συνεκτιμώμενη προς κάποια άλλα προσόντα (και κυρίως προς την άριστη γνώση της εκπαιδευτικής νομοθεσίας). Αυτά όμως δεν γίνονται με πειραματισμούς. Αφού η θητεία λήγει, ας εκλεγούν με τον υπάρχοντα νόμο, και έχουν χρόνο να σχεδιάσουν ή και να δοκιμάσουν πιλοτικά τις καινοτομίες αργότερα.

4150
Οικονομικά / Απ: Ξεπάγωμα βαθμών, ζήτημα επιβίωσης
« στις: Μάρτιος 06, 2015, 09:14:55 μμ »
ο νέος διαχωρισμός σε εκπαιδευτικούς εντός και εκτός έδρας είναι κάτι που πραγματικά με ξεπερνά. Δεν μπορώ να καταλάβω την λογική του. Είναι σαν να λες, με ή χωρίς οικογένεια, με ή χωρίς περιουσία, με ή χωρίς υποστήριξη από γονείς κλπ κλπ

Δεν νομίζω ότι αυτό ειπώθηκε ως τεκμήριο πλούτου, απλώς επισημαίνεται το παράδοξο οι παλαιότεροι συνάδελφοι, που οι περισσότερο υπηρετούν στα σπίτια τους, να έχουν υποστεί αναλογικά μικρότερες μειώσεις από τους νέους, που όχι μόνο δουλεύουν με εξοντωτικά περισσότερες ώρες, αλλά έχουν και το επιπρόσθετο πρόβλημα του να είναι μακριά από τον τόπο διαμονής της οικογένειάς τους, κάτι που συνεπάγεται ενοίκιο ή μετακινήσεις. Δεν μειώθηκε με την ίδια αναλογία ο μισθός των εκπαιδευτικών και δεν πιστεύω ότι είναι κανιβαλισμός το να αποκατασταθεί μια τέτοια αδικία.

4151
Εχω δει κοριτσάκια να μπαίνουν στη τάξη, αφού διορίστηκαν με γραπτό ΑΣΕΠ (πρώτευσαν), και να βγαίνουν κλαίγοντας.

Όσο υπάρχουν εκπαιδευτικοί που θεωρούν ότι οι νεαρές επιστήμονες είναι "κοριτσάκια" που δεν θα μπορούν να σταθούν σε τάξη, να μην περιμένουμε καλύτερη αντιμετώπιση από τους μαθητές. Το αστείο είναι ότι το επάγγελμα του καθηγητή είναι από τα κατεξοχήν θεωρούμενα "γυναικεία".... Δηλαδή για να γίνει μια κοπέλα καθηγήτρια πρέπει να περάσει από οντισιόν πρώτα, να βεβαιωθούμε ότι έχει εμφάνιση ανατολικοευρωπαίας σφυροβόλου που έχει φτάσει ένα βήμα πριν από την αλλαγή φύλου λόγω αναβολικών, για να κάθεται ήσυχο το κάθε κακομαθημένο που δεν έμαθε από το σπίτι του να σέβεται τη γυναικεία παρουσία.

4152
Σχολικές Εορτές / Απ: Γιορτή Τριών Ιεραρχών
« στις: Ιανουάριος 10, 2015, 10:48:15 πμ »
Εφόσον μιλάμε για λύκειο, που επιτρέπει τον προβληματισμό των μαθητών, και εάν η ατμόσφαιρα του σχολείου και της ευρύτερης περιοχής δεν είναι ατμόσφαιρα Τεχεράνης, νομίζω ότι μια γιορτή αφιερωμένη στην παιδεία γενικότερα (δηλαδή με αφορμή τους 3 Ιεράρχες αλλά χωρίς να περιορίζεται σε αυτούς) είναι πολύ καλή ιδέα. Οι μαθητές περνούν τόσα χρόνια μέσα στο σχολείο χωρίς επί της ουσίας να προβληματίζονται για την αξία της παιδείας, της μόρφωσης, της καλλιέργειας, οπότε νομίζω ότι αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος να τιμήσουμε μια γιορτή αφιερωμένη σε αυτά τα ιδανικά. Στόχος της παιδείας εξάλλου είναι να φέρει ανεξαρτησία πνεύματος και σκέψης, η οποία δεν ταυτίζεται βέβαια με εκδηλώσεις μαζικής θρησκευτικής λατρείας, ούτε με τυπολατρικές θρησκευτικές εκδηλώσεις.

Αυτά βέβαια εξαρτώνται και από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα. Δεν νομίζω ότι έχει διάθεση κανένας να έρθει σε κόντρα με θεολόγους ή με διευθυντές βασιλικότερους του βασιλέως! Στο δικό μου μέρος για παράδειγμα ούτε κατά διάνοια δεν θα πρότεινα να φύγουμε από το αυστηρά θρησκευτικό πνεύμα. Ο παπάς της εκκλησίας στην οποία εκκλησιάζουμε τους μαθητές κάθε χρόνο τους κάνει κήρυγμα ότι ο χριστιανισμός έσωσε τον κόσμο από την αμάθεια και την πλάνη της ειδωλολατρίας και το σκότος στο οποίο ήταν βυθισμένοι οι αρχαίοι Έλληνες.... Ο συγκεκριμένος σίγουρα δεν έχει καταλάβει τίποτα απ' όσα πρεσβεύουν οι Τρεις Ιεράρχες, αλλά φυσικά θεωρεί ότι μόνο εκείνος γνωρίζει το σωστό τρόπο να τους τιμήσει!

4153
Όπως είπαν και οι προηγούμενοι, αν δεν ξεπαγώσουν οι μεταθέσεις είναι μεγάλο ρίσκο τα δυσπρόσιτα (εκτός αν πας εκεί με απόσπαση). Παλιά μπορεί να υπήρχε η ελπίδα ότι με 2 χρόνια σε νησί των 10-12 μορίων έχεις τα ίδια μόρια με 4 χρόνια σε νησί των 6 άρα φεύγεις πιο γρήγορα, αλλά τώρα υπάρχει το ρίσκο να ξεμείνεις σε μια βραχονησίδα.

Μια άλλη σημαντική παράμετρος που δεν βλέπω να θίγει κανείς είναι το ποια είναι η κατάσταση της προσωπικής ζωής και πώς αυτό επηρεάζει. Για ένα νέο ζευγάρι τα πράγματα μπορεί να είναι καλύτερα γιατί τουλάχιστον θα έχουν την υποστήριξη ο ένας του άλλου, το οποίο βέβαια συνεπάγεται και κάποιους κινδύνους γιατί δεν είναι και πολύ φυσιολογικό σε μια σχέση να μην έχεις και άλλες διεξόδους. Ίσως επίσης είναι καλό για μια οικογένεια με 1-2 μικρά παιδάκια, να μείνει εκεί για 2-3 χρόνια, πριν τα παιδιά πάνε σχολείο που φυσικά θες να πάνε κάπου με ανοιχτούς ορίζοντες. Δεν θα έχεις το άγχος των μεγάλων αποστάσεων μεταξύ σχολείου σου και σχολείου των παιδιών ή το άγχος ότι πας για μια δουλειά και θα τα αφήσεις μόνα τους στο σπίτι για πολλή ώρα.Επίσης θα μπορούν να παίζουν έξω με αρκετή ασφάλεια. Από την άλλη βέβαια, δεν έχεις γιατρούς. Αν έχεις οικογένεια που αφήνεις πίσω, προφανώς δεν τίθεται καν θέμα συζήτησης, εκτός αν ανοίξουν οι μεταθέσεις οπότε θα έχεις τη βεβαιότητα ότι θα ταλαιπωρηθείς 2 χρόνια και μετά θα είσαι σπίτι σου. Αν είσαι ελεύθερος / -η, νομίζω ότι ούτε τότε τίθεται θέμα συζήτησης, αφού είναι εγγυημένο ότι με την ευγενική χορηγία του υπουργείου, θα παραμείνεις έτσι μέχρι να φύγεις.

4154
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Μαθήματα το Σάββατο;
« στις: Δεκέμβριος 13, 2014, 07:27:01 μμ »
Με την τακτική του υπουργείου αναρωτιέμαι αν δόθηκε η διευκόλυνση για προεκλογικούς λόγους, ή αν ήταν σκόπιμο για να μας κατηγορεί η κοινωνία για άλλη μια φορά (χώρια που θα διασπάσει για άλλη μια φορά τον κλάδο γιατί θα ενοχληθούν οι ντόπιοι από τα "προνόμια" των "ξένων"). Είναι γελοίο πάντως ότι ενώ έχουν χαθεί τόσες ώρες, παίρνει τόσες διαστάσεις η αναπλήρωση μαθημάτων 1 ημέρας, γιατί δεν φαντάζομαι ότι σε κάποιο σχολείο θα γίνει μάθημα την Τρίτη. Εκτός αυτού, οι μαθητές πολλών απομακρυσμένων περιοχών θα φύγουν από Παρασκευή 19 για την Αθήνα ή για τον Παρνασσό ή κάποιο χειμερινό θέρετρο να κάνουν σκι και εμείς θα κάνουμε μάθημα σε άδεια σχολεία και θα μετράμε τα λεφτά για να βγάλουμε εισιτήριο για το καράβι. Αλλά μόνο οι εκπαιδευτικοί είναι τεμπέληδες που κάνουν συνέχεια διακοπές....  Αν μπω τη Δευτέρα και δω να λείπει η μισή τάξη, σκέφτομαι ώρες ώρες να προχωρήσω παρακάτω σε μια μεγάλη ενότητα με πολλές ασκήσεις και σημειώσεις από φωτοτυπίες και να την εξετάσω μετά τις γιορτές, αλλά θα μου πεις τι φταίνε τα παιδάκια για τους γονείς τους;

4155
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Α' επιπέδου
« στις: Νοέμβριος 26, 2014, 07:10:49 πμ »
Συνάδελφοι έστειλα κι εγώ προχθές, με δική μου πρωτοβουλία, γιατί είχα δει στην ιστοσελίδα τους ότι κανονικά υπήρχε προγραμματισμός για Σεπτέμβρη, και η απάντηση ήταν η ίδια:  δεν έχουν σχεδιαστεί για το άμεσο μέλλον και να κοιτάμε τις ανακοινώσεις. Η κατάσταση αυτή είναι γελοία.... Ίσως θα χρειαζόταν μεγαλύτερη πίεση.

4156
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά (varia)
« στις: Νοέμβριος 19, 2014, 06:38:30 μμ »
@thephantom δεν γνωρίζω αν αυτό που λες ισχύει για τους αναπληρωτές μόνο , ξέρω ότι εκεί έχει γίνει κάποια άλλη ρύθμιση. Στους μόνιμους δεν τίθεται θέμα σε ποιον κλάδο είναι, παρά μόνο να το αναγνωρίσει το ΠΥΣΔΕ ως συναφές.

@AnnaB, η κατάσταση είναι μπερδεμένη γιατί εξαρτάται και από το πότε αναγνωρίστηκε το μεταπτυχιακό (πριν ή μετά το '11), το πότε διορίστηκε ο υπάλληλος (πριν ή μετά το νέο μισθολόγιο) κλπ, τα γνωστά μπερδέματα με τις χιλιάδες κατηγορίες υπαλλήλων για να μην μπορεί κανένας να διαμαρτυρηθεί, παρά να τρώγεται γιατί ο διπλανός του πήρε ένα ψίχουλο παραπάνω.

Αν τα 2+ χρόνια περιλαμβάνουν και αλλαγή βαθμού, σίγουρα χρειάζεται αξιολόγηση, είμαι κι εγώ παθούσα. Αν ανεβαίνεις απλώς κλιμάκιο, δεν έχω καταλάβει τι γίνεται, πρέπει να ρωτήσεις στο οικονομικό της διεύθυνσής σου εκθέτοντας ακριβώς τα χρόνια υπηρεσίας, το χρόνο αναγνώρισης συνάφειας κλπ.

4157
Ευχαριστώ για την απάντηση. Προφανώς αυτό ήταν το μήνυμα που είχατε υπ' όψη και συζητούσατε όλοι σας, αλλά αν κάποιος δεν το έχει λάβει από το πανεπιστήμιο δεν μπορεί να παρακολουθήσει τη συζήτηση, η οποία φαίνεται σαν κλασική ανακύκλωση φημών με κάποια δόση αλήθειας. Προφανώς είναι για προβληματισμό, αν και φαντάζομαι ότι το νομικό θέμα της αναγνώρισης προηγούμενων ετών θα δίνει κάποιο έρεισμα για τη συνέχεια, τουλάχιστον για όσους διανύουμε ήδη τις σπουδές μας. Ελπίζω οι εξελίξεις να είναι θετικές!

4158
Η δική μου απορία είναι το αν είμαστε όντως σίγουροι ότι  υπάρχει πρόβλημα ή αν είναι φήμη από στόμα σε στόμα που μεγαλοποιήθηκε. Η συζήτηση αν κατάλαβα καλά ξεκίνησε από την είδηση ότι έχει παγώσει η έκδοση πτυχίων από το πανεπιστήμιο, η οποία έχει επιβεβαιωθεί από το πανεπιστήμιο; . Μετά περάσαμε στο ότι (ενδεχομένως;) έχει παγώσει και η αναγνώριση από ΔΟΑΤΑΠ, στη συζήτηση για νομικά μέτρα, και παραδίπλα στην ειδική αγωγή είναι σε άλλο σύμπαν. Γι' αυτό αναρωτιέμαι αν υπάρχει βάση στις ανησυχίες ή αν μεγαλοποιήθηκαν από κάποιον αγχώδη.

Σελίδες: 1 ... 295296297298299300

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32312
  • Τελευταία: geokyria
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161045
  • Σύνολο θεμάτων: 19227
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 405
Σύνολο: 414

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.