*

Αποστολέας Θέμα: Προσμέτρηση Προϋπηρεσίας Ειδικής Αγωγής στους Πίνακες Γενικής  (Αναγνώστηκε 31382 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dimitris75

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσμέτρηση Προϋπηρεσίας Ειδικής Αγωγής στους Πίνακες Γενικής
« Απάντηση #70 στις: Νοέμβριος 29, 2016, 08:58:05 μμ »
Μου φαίνεται πως  βλέπετε το τυρί και όχι την φάκα ......
Γιατί δεν ασχολείστε καλύτερα με όσους έχουν σεμινάρια προ 2010 αλλά δεν είχαν πάρει πτυχίο τότε  ,ήταν απλά φοιτητές ? Πρακτικά έχουν + 1 Μόριο  στο πτυχίο τους επιπλέον , δηλαδή το 8αράκι ,είναι καθαρό 9 !!! Και δούλεψαν χωρίς καν ΜΠΣ ,αλλά τσίμπησαν την προυπηρεσία ,ανέβηκαν both πίνακες και άντε εσύ καημένε συμφοιτητή  να βρείς το 0,5 μόριο ...Ψάξε ψάξε δε θα το βρείς !
Περισσότερες είναι οι πιθανότητες δικαίωσης σε αυτή την κατηγορία ....υπάρχει και προηγούμενο αφού οποιαδήποτε προυπηρεσία μετράει μετά την κτήση του αρχικού τίτλου σπουδών .

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Minoan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 424
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσμέτρηση Προϋπηρεσίας Ειδικής Αγωγής στους Πίνακες Γενικής
« Απάντηση #71 στις: Νοέμβριος 29, 2016, 09:08:33 μμ »
Του κουτρούλη ο γάμος γίνεται. Με τι να πρωτοασχοληθούμε δεν ξέρω.

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Προσμέτρηση Προϋπηρεσίας Ειδικής Αγωγής στους Πίνακες Γενικής
« Απάντηση #72 στις: Νοέμβριος 29, 2016, 10:15:05 μμ »
Αυτό που έχω να πω στους συναδέλφους της γενικής είναι ότι δεν έχουν τίποτα να φοβούνται γιατί 99 στους 100 της ειδικής δεν επιθυμούν να την αφήσουν.
Συνάδελφο ειδικής έχω δει στη γενική μόνο από σπόντα και σιχτίριζε το λάθος του κατά την αίτηση. Οι περισσότεροι που "κινδυνεύουν" να προσληφθούν στη γενική απενεργοποιούν την αίτηση ή δε κάνουν καθόλου.
Συμφωνώ με κάποιους εδώ μέσα να μπει παντού προϋπόθεση ασεπ. Και στην ειδική και στη γενική.

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: Προσμέτρηση Προϋπηρεσίας Ειδικής Αγωγής στους Πίνακες Γενικής
« Απάντηση #73 στις: Νοέμβριος 29, 2016, 10:50:41 μμ »
Οι στρεβλώσεις που έχουν γίνει είναι πάρα πολλές:
- Προϋπηρεσίες με μόνο προσόν το σεμινάριο, πολλές φορές μάλιστα πριν την κτήση πτυχίο
- Πρώτη φορά ενιαίοι πίνακες το 2008-2009, μέχρι τότε αποστελλόταν στις δευτεροβάθμιες (έχει και αυτό τη βαρύτητα του)
- Σε ειδικότητες που δεν έχουν παιδαγωγική επάρκεια, μέχρι το 2014, η ύπαρξη παιδαγωγικής επάρκειας δεν έπαιζε κανένα ρόλο στην κατάταξη των πινάκων της ειδικής αγωγής, κάτι που σαφώς δε συμβαίνει στους πίνακες της γενικής
- Και πολλά άλλα γενικά στους δύο πίνακες δύο μέτρα και δύο σταθμά.

Αλλά και οι πίνακες της γενικής μία από τα ίδια (για να δούμε θα έχουμε εξελίξεις και εκεί;;;) πολυνομία και ιδιαίτερα μεταβλητό νομικό πλαίσιο. Είναι άδικος ο διαχωρισμός των προϋπηρεσιών, για όσους κινήθηκαν σύμφωνα με το εκάστοτε νομικό πλαίσιο. Και τι θα ζητήσουμε αναδρομική εφαρμογή ενός νέου νόμου, κομμένο και ραμμένο στα μέτρα μας;;;

Οι προϋπηρεσίες δεν μπορούν να διαχωριστούν, για πολλούς λόγους: η εκπαίδευση είναι ενιαία, οι μαθητές είναι όλοι ίσοι, γίνονται προσλήψεις από τους πίνακες γενικής όταν εξαντλούνται οι πίνακες ειδικής κλπ Και σε τελική, γιατί ένας εκπαιδευτικός να μη μπορεί να εργάζεται και καταρτισμένος και στις δύο δομές;;;; Αυτός δεν είναι ο στόχος της ενιαίας εκπαίδευσης;

Είναι γεγονός ότι πρέπει να μπει μία τάξη σε αυτό το χάος. Σε διαφορετική περίπτωση θα γίνουν ακόμα μεγαλύτερες αδικίες στο μέλλον.

Αφού η εκπαιδευτική προϋπηρεσία είναι ενιαία.............. έχω να κάνω την εξής πρόταση:

Ένας πίνακας και για τη γενική και την ειδική, όπου θα προσμετρώνται τα πάντα όλα (Ασεπ, προϋπηρεσία, μεταπτυχιακά ειδικότητας, μεταπτυχιακά διδακτικής, δεύτερα πτυχία, ακαδημαϊκά κριτήρια, κοινωνικά κριτήρια) και όποιος διαθέτει τα απαραίτητα προσόντα βάση νόμου (μεταπτυχιακό ειδικής, 30μηνο κλπ) να έχει το δικαίωμα πρόσληψης και στις δύο δομές. Βασικό σε κάθε κριτήριο να υπάρχει μέγιστη τιμή, ώστε να μην ακυρώνεται η βαρύτητα των λοιπών κριτηρίων. Δεν αδικείται κανείς και έχεις ορθολογικότερη διαχείριση προσωπικού, κίνητρα για επιμόρφωση, όχι δύο μέτρα και δύο σταθμά κλπ κλπ κλπ 

Γιατί δε ψάχνουμε να βρούμε μία λύση μόνη αλλά ζητάμε να λύση μία αδικία δημιουργώντας μία νέα............

wolowitz: δεν είναι πάντα έτσι. Δυστυχώς ή ευτυχώς σε πολλές ειδικότητες, αν και σε μικρό ποσοστό δεν συμβαίνει αυτό που περιγράφεις. Ότι βολεύει τον καθένα, ανάλογα πως θα γίνουν οι φάσεις κλπ Δεν είναι ο κανόνας αλλά συμβαίνει και νομίζω ότι το ποσοστό μεγαλώνει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: Προσμέτρηση Προϋπηρεσίας Ειδικής Αγωγής στους Πίνακες Γενικής
« Απάντηση #74 στις: Νοέμβριος 29, 2016, 11:04:20 μμ »
Πολύ σωστή και τεκμηριωμένη η άποψή σου geolen. Συμφωνώ απόλυτα! Μια μικρή τροποποίηση έχω να προτείνω... η προϋπηρεσία ειδικής αγωγής να μετράει x2 λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών. 

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: Προσμέτρηση Προϋπηρεσίας Ειδικής Αγωγής στους Πίνακες Γενικής
« Απάντηση #75 στις: Νοέμβριος 29, 2016, 11:05:07 μμ »
Αυτό που έχω να πω στους συναδέλφους της γενικής είναι ότι δεν έχουν τίποτα να φοβούνται γιατί 99 στους 100 της ειδικής δεν επιθυμούν να την αφήσουν.
Συνάδελφο ειδικής έχω δει στη γενική μόνο από σπόντα και σιχτίριζε το λάθος του κατά την αίτηση. Οι περισσότεροι που "κινδυνεύουν" να προσληφθούν στη γενική απενεργοποιούν την αίτηση ή δε κάνουν καθόλου.
Συμφωνώ με κάποιους εδώ μέσα να μπει παντού προϋπόθεση ασεπ. Και στην ειδική και στη γενική.

Αλλά σκέψου αν εσύ δούλευες μόνο στη γενική με χωριά και ξερονήσια και ασεπ κλπ και ερχόταν κάποιος "αλεξιπτωτιστής" από την ειδική, έστω και ένας να ήταν, πως θα ένιωθες αν εσύ έμενες άνεργος;; ενώ με προϋπόθεση ασεπ ή έναν ενιαίο τρόπο κατάταξης θα ήταν όλα τελείως διαφορετικά...........

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: Προσμέτρηση Προϋπηρεσίας Ειδικής Αγωγής στους Πίνακες Γενικής
« Απάντηση #76 στις: Νοέμβριος 29, 2016, 11:12:29 μμ »
Πολύ σωστή και τεκμηριωμένη η άποψή σου geolen. Συμφωνώ απόλυτα! Μια μικρή τροποποίηση έχω να προτείνω... η προϋπηρεσία ειδικής αγωγής να μετράει x2 λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών.

Όχι διακρίσεις. Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία είναι μία και ενιαία. Τελείως φιλικά το λέω. Έχεις δουλέψει στη γενική; ξέρεις πόσες ιδιαίτερες συνθήκες υπάρχουν;; και πόσα παιδιά με γνωματεύσεις;; Έχω δουλέψει και ειδική και γενική. Πραγματικά πιστεύω ότι πρέπει όλοι να υπηρετήσουν και στις δύο δομές, κάθε εμπειρία από τη μία δομή είναι χρήσιμη για την άλλη. Όχι διακρίσεις και παραθυράκια, ένας τρόπος, όποιος αποφασισθεί να είναι αυτός, τελεία. Καλό βράδυ από εμένα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Προσμέτρηση Προϋπηρεσίας Ειδικής Αγωγής στους Πίνακες Γενικής
« Απάντηση #77 στις: Νοέμβριος 29, 2016, 11:47:15 μμ »
Όχι διακρίσεις. Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία είναι μία και ενιαία. Τελείως φιλικά το λέω. Έχεις δουλέψει στη γενική; ξέρεις πόσες ιδιαίτερες συνθήκες υπάρχουν;; και πόσα παιδιά με γνωματεύσεις;; Έχω δουλέψει και ειδική και γενική. Πραγματικά πιστεύω ότι πρέπει όλοι να υπηρετήσουν και στις δύο δομές, κάθε εμπειρία από τη μία δομή είναι χρήσιμη για την άλλη. Όχι διακρίσεις και παραθυράκια, ένας τρόπος, όποιος αποφασισθεί να είναι αυτός, τελεία. Καλό βράδυ από εμένα.

το έχω ξανακούσει το επιχείρημα, μα και εγώ έχω τα παιδιά στην γενική τάξη.... η απάντηση φυσικά είναι η εξής απλή ερώτηση.... "και τι κάνεις ?"

εκεί σωπαίνει... αν έχει τσίπα... αν δεν έχει ακούς για πράσινα άλογα και μεταξωτές κορδέλες

κατά τα άλλα ενδιαφέρουσες όλες οι απόψεις

Αποσυνδεδεμένος pink butterfly

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 337
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Εργοθεραπευτρια-Φιλόλογος (Msc)
    • Προφίλ
Απ: Προσμέτρηση Προϋπηρεσίας Ειδικής Αγωγής στους Πίνακες Γενικής
« Απάντηση #78 στις: Νοέμβριος 30, 2016, 12:21:17 πμ »
Μπράβο στα νέα παιδιά, που δεν προλάβαμε ασεπ και κάνουμε μεταπτυχιακό, δεύτερο πτυχίο για να έχουμε ένα καλύτερο μέλλον 😊.Συγγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί ένας δάσκαλος, ένας νηπιαγωγός και ένας φιλόλογος, φυσικός κοκ με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή απαγορεύεται να κατεβαίνει και στη γενική αγωγή;! Το βασικό πτυχίο σε προετοιμάζει να ασχοληθείς με μαθητές που δεν έχουν μαθησιακές δυσκολίες, ειδικές ανάγκες κοκ. Προσωπικά, είμαι φιλόλογος με παιδαγωγική επάρκεια (πτυχίο πριν το 2013 και ουσιαστική παιδαγωγική επάρκεια, διδακτικές μαθημάτων και βεβαίωση πρακτικής άσκησης - διδασκαλίας σε σχολείο) οπότε και μπορώ να διδάξω φιλολογικά μαθήματα σε γυμνάσιο και λύκειο. Εφόσον έχω και μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής, διδάσκω τα μαθήματα αυτά και σε δημόσια ειδικά σχολεία, τμήματα ένταξης, και εργάζομαι και σε ΚΕΔΔΥ. Λυπάμαι αλλά το αντίστροφο δε γίνεται. Οχι με ένα σεμινάριο δε γίνεσαι ειδικός παιδαγωγός. Ευτυχώς αυτά ανήκουν στο ζοφερό παρελθόν. Η τάξη στην ειδική αγωγή έχει έρθει. Τα νέα κριτήρια για τα μεταπτυχιακά απαιτούν και πρακτική άσκηση πλέον και άλλες προϋποθέσεις. Α! Εχω και εγώ μια ιδέα. Τι θα λέγατε να βάλουμε φιλολόγους και στη θέση των εργοθεραπευτων, λογοθεραπευτων ,κοινωνικών λειτουργών στα σχολεία; Γιατί οι άλλοι δηλαδή να δουλεύουν ,με σύμβαση μεν, αλλά να εργάζονται στο δημόσιο σχολείο κάθε μέρα, και όχι εμείς (οι φιλόλογοι, δάσκαλοι κοκ γενικής αγωγής);! Γιατί αυτοί να έχουν καλύτερη αποκατάσταση και όχι εμείς; Λυπάμαι για αυτά που διαβάζω. Κανείς δε σκέφτεται τα παιδιά αυτά, μόνο την καρέκλα κοιτάτε ορισμένοι. Λυπάμαι πραγματικά για εσας. Αλλά χαίρομαι και καμαρώνω για τη γενιά μου. Για όσους δεν τα βρήκαμε έτοιμα και παλεύουμε χωρίς τους γονείς μας να πληρώνουν φροντιστήρια για ασεπ, χωρίς να τρέχουμε οικογενειακώς σε βουλευτές να μας δώσουν καμιά ωρίτσα στα γνωστά σχολεία (εκκλησιαστικά, το πολυσύχναστο σχολείο έξω από τον σταθμό στην Καλλιθέα κοκ). Εμείς δε τα βρήκαμε έτοιμα και ούτε προγραμματισμενα - κάθε 2 έτη γινόταν ασεπ κάποτε - ακόμη και αυτό ήταν ένας προγραμματισμος. Ξεχνάτε όμως κάτι πολύ βασικό. Αν αύριο, μεθαύριο διώξουν τη νέα δασκάλα ειδικής αγωγής, επειδή το θέλετε εσείς και πάτε εσείς με το σεμινάριο, είναι πολύ πιθανόν να προκαλέσετε κάποια βλάβη στο παιδί και να έχετε άλλα προβλήματα μετά. Οπως επίσης σας διαφεύγει ότι η νέα δασκάλα ειδικής αγωγής, εφόσον ξέρει όντως τη δουλειά της και έχει τα ουσιαστικά προσόντα, θα τη βρει την άκρη στον ιδιωτικό τομέα αν θέλει 🙂 δε θα χαθεί. Με εσάς όμως θα συνέβαινε το ίδιο; Ενα σεμινάριο δε σε κάνει ειδικό παιδαγωγό.
Υ. Γ. Η επίθεση μου από πάνω δεν αφορά όλους τους παλιούς, όπως και τα θετικά σχόλια για τους νέους δεν ισχύουν απόλυτα. Υπάρχουν πάντα γνωριμίες, βύσματα κοκ.
Υ. Γ 2. Δεν έχω μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή, σκέφτομαι να το κάνω στο μέλλον. Αλλά με ενοχλεί να μηδενίζεται ο κόπος και η προσπάθεια του αλλου. Πραγματοποιω 4 επιπλέον έτη σπουδών και αναγνωρίζω σαφώς τα 2 έτη του μεταπτυχιακού και τα σέβομαι. Οπως θέλω να πιστεύω ότι ευτυχώς στη χώρα μου τα επαγγελματικά δικαιώματα δε μοιράζονται όπως να ναι και τηρούνται κάποιοι κανόνες.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΛΑΔΟΙ : ΠΕ 29, ΠΕ 87.08, ΠΕ 02.50, ΠΕ 02

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: Προσμέτρηση Προϋπηρεσίας Ειδικής Αγωγής στους Πίνακες Γενικής
« Απάντηση #79 στις: Νοέμβριος 30, 2016, 12:29:33 πμ »
το έχω ξανακούσει το επιχείρημα, μα και εγώ έχω τα παιδιά στην γενική τάξη.... η απάντηση φυσικά είναι η εξής απλή ερώτηση.... "και τι κάνεις ?"

εκεί σωπαίνει... αν έχει τσίπα... αν δεν έχει ακούς για πράσινα άλογα και μεταξωτές κορδέλες

κατά τα άλλα ενδιαφέρουσες όλες οι απόψεις

Οι ιδιαιτερότητες που ανέφερα στο πρώτο σκέλος αφορούν, γενικές ιδιαίτερες συνθήκες πχ. απομακρυσμένες περιοχές με ότι σημαίνει αυτό όχι για τους εκπαιδευτικούς αλλά για τα παιδιά, πολλές ώρες προετοιμασίας (πολλά μαθήματα, βιβλία που αλλάζουν, β'αναθέσεις), παραβατικές συμπεριφορές  κλπ Όλα αυτά φαντάζομαι, ότι συμφωνούμε ότι είναι δυσκολίες της γενικής τάξης που δεν τις αντιμετωπίζεις στην τάξη της ειδική σε τόσο έντονο βαθμό. Στο κομμάτι της "ειδικής αγωγής" μέσα στη γενική τάξη ο καθένας κάνει ότι καταλαβαίνει (αν) για να σου απαντήσω χωρίς πράσινα άλογα και μεταξωτές κορδέλες. Πολύ κακώς και ως ένα βαθμό βοηθάει η πρόταση στοιχειωδώς τουλάχιστον. Αλλά μην είσαι σίγουρος ότι πάντα αντιμετωπίζεται με άγνοια και αδιαφορία. Θα σου μεταφέρω προσωπική εμπειρία σε επαλ. Τρεις καθηγητές είχαν γνώσεις, εμπειρία και μεράκι στο κομμάτι της ειδικής, έγιναν εσωτερικές αλλαγές ώστε αυτοί να έχουν τις περισσότερες ώρες αυτοί με δύο τμήματα που υπήρχε μεγαλύτερη ανάγκη (περισσότεροι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες). Πρακτικά, στην περίπτωση των εργαστηρίων που υπήρχε η πολυτέλεια του δεύτερου εκπαιδευτικού, ο ένας έκανε την κύρια διδασκαλία και ο άλλος βοηθούσε εκεί που υπήρχε ανάγκη (μία άτυπη παράλληλη). Στο κομμάτι της θεωρίας τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα, μιας και δεν προβλέπεται δεύτερος εκπαιδευτικός οπότε ο καθένας βοηθούσε όπως αυτός καταλάβαινε. Δεν είναι πάντα όμως έτσι, ειδικά στο κομμάτι της συνεργασίας τόσο από πλευράς διεύθυνσης όσο και μεταξύ των εκπαιδευτικών. Και να σου πω τη μαύρη μου αλήθεια τώρα που το καλοσκέφτομαι, για μερικά παιδιά ήταν αργά, γιατί έπρεπε να είχαν ειδική εκπαίδευση πολύ νωρίτερα και το κενό ήταν αδύνατο να αναπληρωθεί στο λύκειο. Μην αφορίζεις όμως, υπάρχουν άνθρωποι που προσπαθούν (δεν αναφέρομαι στον εαυτό μου) και προς αυτή την κατεύθυνση και ας είναι η μειοψηφία.
Τέλος πάντων, αυτό που ήθελα να πω με το προηγούμενο μήνυμα είναι ότι η κάθε δομή έχει τις ιδιαιτερότητες και τις δυσκολίες της όποιες και να είναι αυτές και δεν πρέπει η μια να πριμοδοτείται έναντι της άλλης.

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Απ: Προσμέτρηση Προϋπηρεσίας Ειδικής Αγωγής στους Πίνακες Γενικής
« Απάντηση #80 στις: Νοέμβριος 30, 2016, 12:39:44 πμ »
Οχι με ένα σεμινάριο δε γίνεσαι ειδικός παιδαγωγός. Ευτυχώς αυτά ανήκουν στο ζοφερό παρελθόν.

Συγνώμη μία χαρά τα λες αλλά ποιος ισχυρίστηκε κάτι τέτοιο εκτός από το Φίλη;;; Το θέμα της συζήτησης είναι η προσμέτρηση της προϋπηρεσία ειδικής  στους πίνακες της γενικής και τι αδικίες μπορεί να δημιουργήσει........ Εγώ δε διάβασα κάτι τέτοιο. Αρχικά ακούστηκε να μετράει μόνο εκεί που αποκτήθηκε, όχι να σου αφαιρεθεί το δικαίωμα να διδάσκεις το γνωστικό σου!!!! Και μετά το πήγαμε λίγο παρακάτω.......

Αποσυνδεδεμένος johnd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 369
  • Φύλο: Άντρας
  • 1+1=3,14 + ΦΠΑ (ΠΕ03)
    • Προφίλ
Απ: Προσμέτρηση Προϋπηρεσίας Ειδικής Αγωγής στους Πίνακες Γενικής
« Απάντηση #81 στις: Νοέμβριος 30, 2016, 09:56:59 πμ »
Το θέμα με την ειδική είναι ότι, τα πλεονεκτήματα που δίνει αυτή τη στιγμή σε αυτούς που διαθέτουν την ειδικότητα, είναι τέτοιου βαθμού, που ουσιαστικά μηδενίζει το πτυχίο των υπολοίπων. Ο Μαθηματικός π.χ. που δεν έχει μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή, είναι σαν να μην έχει καν πτυχίο μαθηματικού. Αυτό είναι από άδικο έως παράλογο.

Η οποιαδήποτε προϋπηρεσία ειδικής αγωγής στους πίνακες της γενικής είναι άδικη. Κατανοώ ότι αυτοί που έχουν πάρει το πτυχίο ειδικής το βλέπουν αλλιώς, αλλά η ειδική δεν είναι ούτε μαθηματικά, ούτε χημεία, ούτε φιλολογικά. Και στα σχολεία διδάσκονται μαθηματικά, χημεία, φιλολογικά. Όποιος έχει λεφτά και χρόνο μπορεί προφανώς να διαφωνήσει, λέγοντας με περίσσια αλαζονεία σε αυτόν που δεν είχε λεφτά και χρόνο στην διάθεσή του, για να κάνει μεταπτυχιακό στην ειδική, "Λυπάμαι έχασες. Πήγαινε στα φροντιστήρια, το δημόσιο σχολείο είναι δικό μου".
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 30, 2016, 10:00:24 πμ από johnd »
Οι καθηγητές ζητάνε από τους μαθητές τους να κατανοήσουν αυτά που τους διδάσκουν.

Εδώ μέσα βέβαια μερικοί αρνούνται πεισματικά να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν.

Αποσυνδεδεμένος LiK

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσμέτρηση Προϋπηρεσίας Ειδικής Αγωγής στους Πίνακες Γενικής
« Απάντηση #82 στις: Νοέμβριος 30, 2016, 10:16:50 πμ »
Μπράβο στα νέα παιδιά, που δεν προλάβαμε ασεπ και κάνουμε μεταπτυχιακό, δεύτερο πτυχίο για να έχουμε ένα καλύτερο μέλλον 😊.Συγγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί ένας δάσκαλος, ένας νηπιαγωγός και ένας φιλόλογος, φυσικός κοκ με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή απαγορεύεται να κατεβαίνει και στη γενική αγωγή;! Το βασικό πτυχίο σε προετοιμάζει να ασχοληθείς με μαθητές που δεν έχουν μαθησιακές δυσκολίες, ειδικές ανάγκες κοκ. Προσωπικά, είμαι φιλόλογος με παιδαγωγική επάρκεια (πτυχίο πριν το 2013 και ουσιαστική παιδαγωγική επάρκεια, διδακτικές μαθημάτων και βεβαίωση πρακτικής άσκησης - διδασκαλίας σε σχολείο) οπότε και μπορώ να διδάξω φιλολογικά μαθήματα σε γυμνάσιο και λύκειο. Εφόσον έχω και μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής, διδάσκω τα μαθήματα αυτά και σε δημόσια ειδικά σχολεία, τμήματα ένταξης, και εργάζομαι και σε ΚΕΔΔΥ. Λυπάμαι αλλά το αντίστροφο δε γίνεται. Οχι με ένα σεμινάριο δε γίνεσαι ειδικός παιδαγωγός. Ευτυχώς αυτά ανήκουν στο ζοφερό παρελθόν. Η τάξη στην ειδική αγωγή έχει έρθει. Τα νέα κριτήρια για τα μεταπτυχιακά απαιτούν και πρακτική άσκηση πλέον και άλλες προϋποθέσεις.
...
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ EAE 2016-2017
.......
Κριτήρια ένταξης στους πίνακες και μοριοδότησή τους:

Α. Ακαδημαϊκά κριτήρια

...........

Β. Προϋπηρεσία μεγαλύτερη του ενός (1) διδακτικού έτους [δέκα (10) διδακτικών μηνών], η οποία αποκτήθηκε κατόπιν προσλήψεως στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 30, 2016, 10:20:00 πμ από LiK »

Αποσυνδεδεμένος fiora

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2096
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προσμέτρηση Προϋπηρεσίας Ειδικής Αγωγής στους Πίνακες Γενικής
« Απάντηση #83 στις: Νοέμβριος 30, 2016, 10:27:21 πμ »
Το θέμα με την ειδική είναι ότι, τα πλεονεκτήματα που δίνει αυτή τη στιγμή σε αυτούς που διαθέτουν την ειδικότητα, είναι τέτοιου βαθμού, που ουσιαστικά μηδενίζει το πτυχίο των υπολοίπων. Ο Μαθηματικός π.χ. που δεν έχει μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή, είναι σαν να μην έχει καν πτυχίο μαθηματικού. Αυτό είναι από άδικο έως παράλογο.

Η οποιαδήποτε προϋπηρεσία ειδικής αγωγής στους πίνακες της γενικής είναι άδικη. Κατανοώ ότι αυτοί που έχουν πάρει το πτυχίο ειδικής το βλέπουν αλλιώς, αλλά η ειδική δεν είναι ούτε μαθηματικά, ούτε χημεία, ούτε φιλολογικά. Και στα σχολεία διδάσκονται μαθηματικά, χημεία, φιλολογικά. Όποιος έχει λεφτά και χρόνο μπορεί προφανώς να διαφωνήσει, λέγοντας με περίσσια αλαζονεία σε αυτόν που δεν είχε λεφτά και χρόνο στην διάθεσή του, για να κάνει μεταπτυχιακό στην ειδική, "Λυπάμαι έχασες. Πήγαινε στα φροντιστήρια, το δημόσιο σχολείο είναι δικό μου".
Και αυτός που έκανε μεταπτυχιακό στην ειδική και δούλεψε στη γενική ως αναπληρωτής,γιατί να μην μπορεί να μεταφέρει την προϋπηρεσία της γενικής ως προσαύξηση μορίων στην ειδική αγωγή  αλλά μπαίνει μόνο με τα μόρια του μεταπτυχιακού στον πίνακα ; Σε συτό γιατί διαφωνούν οι εκελεκτοί  "συνάδελφοι" της ειδικής;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160289
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 627
Σύνολο: 640

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.