0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτό που έχω να πω στους συναδέλφους της γενικής είναι ότι δεν έχουν τίποτα να φοβούνται γιατί 99 στους 100 της ειδικής δεν επιθυμούν να την αφήσουν. Συνάδελφο ειδικής έχω δει στη γενική μόνο από σπόντα και σιχτίριζε το λάθος του κατά την αίτηση. Οι περισσότεροι που "κινδυνεύουν" να προσληφθούν στη γενική απενεργοποιούν την αίτηση ή δε κάνουν καθόλου.Συμφωνώ με κάποιους εδώ μέσα να μπει παντού προϋπόθεση ασεπ. Και στην ειδική και στη γενική.
Πολύ σωστή και τεκμηριωμένη η άποψή σου geolen. Συμφωνώ απόλυτα! Μια μικρή τροποποίηση έχω να προτείνω... η προϋπηρεσία ειδικής αγωγής να μετράει x2 λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών.
Όχι διακρίσεις. Η εκπαιδευτική προϋπηρεσία είναι μία και ενιαία. Τελείως φιλικά το λέω. Έχεις δουλέψει στη γενική; ξέρεις πόσες ιδιαίτερες συνθήκες υπάρχουν;; και πόσα παιδιά με γνωματεύσεις;; Έχω δουλέψει και ειδική και γενική. Πραγματικά πιστεύω ότι πρέπει όλοι να υπηρετήσουν και στις δύο δομές, κάθε εμπειρία από τη μία δομή είναι χρήσιμη για την άλλη. Όχι διακρίσεις και παραθυράκια, ένας τρόπος, όποιος αποφασισθεί να είναι αυτός, τελεία. Καλό βράδυ από εμένα.
το έχω ξανακούσει το επιχείρημα, μα και εγώ έχω τα παιδιά στην γενική τάξη.... η απάντηση φυσικά είναι η εξής απλή ερώτηση.... "και τι κάνεις ?"εκεί σωπαίνει... αν έχει τσίπα... αν δεν έχει ακούς για πράσινα άλογα και μεταξωτές κορδέλες κατά τα άλλα ενδιαφέρουσες όλες οι απόψεις
Οχι με ένα σεμινάριο δε γίνεσαι ειδικός παιδαγωγός. Ευτυχώς αυτά ανήκουν στο ζοφερό παρελθόν.
Μπράβο στα νέα παιδιά, που δεν προλάβαμε ασεπ και κάνουμε μεταπτυχιακό, δεύτερο πτυχίο για να έχουμε ένα καλύτερο μέλλον 😊.Συγγνώμη αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί ένας δάσκαλος, ένας νηπιαγωγός και ένας φιλόλογος, φυσικός κοκ με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή απαγορεύεται να κατεβαίνει και στη γενική αγωγή;! Το βασικό πτυχίο σε προετοιμάζει να ασχοληθείς με μαθητές που δεν έχουν μαθησιακές δυσκολίες, ειδικές ανάγκες κοκ. Προσωπικά, είμαι φιλόλογος με παιδαγωγική επάρκεια (πτυχίο πριν το 2013 και ουσιαστική παιδαγωγική επάρκεια, διδακτικές μαθημάτων και βεβαίωση πρακτικής άσκησης - διδασκαλίας σε σχολείο) οπότε και μπορώ να διδάξω φιλολογικά μαθήματα σε γυμνάσιο και λύκειο. Εφόσον έχω και μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής, διδάσκω τα μαθήματα αυτά και σε δημόσια ειδικά σχολεία, τμήματα ένταξης, και εργάζομαι και σε ΚΕΔΔΥ. Λυπάμαι αλλά το αντίστροφο δε γίνεται. Οχι με ένα σεμινάριο δε γίνεσαι ειδικός παιδαγωγός. Ευτυχώς αυτά ανήκουν στο ζοφερό παρελθόν. Η τάξη στην ειδική αγωγή έχει έρθει. Τα νέα κριτήρια για τα μεταπτυχιακά απαιτούν και πρακτική άσκηση πλέον και άλλες προϋποθέσεις. ...
Το θέμα με την ειδική είναι ότι, τα πλεονεκτήματα που δίνει αυτή τη στιγμή σε αυτούς που διαθέτουν την ειδικότητα, είναι τέτοιου βαθμού, που ουσιαστικά μηδενίζει το πτυχίο των υπολοίπων. Ο Μαθηματικός π.χ. που δεν έχει μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή, είναι σαν να μην έχει καν πτυχίο μαθηματικού. Αυτό είναι από άδικο έως παράλογο. Η οποιαδήποτε προϋπηρεσία ειδικής αγωγής στους πίνακες της γενικής είναι άδικη. Κατανοώ ότι αυτοί που έχουν πάρει το πτυχίο ειδικής το βλέπουν αλλιώς, αλλά η ειδική δεν είναι ούτε μαθηματικά, ούτε χημεία, ούτε φιλολογικά. Και στα σχολεία διδάσκονται μαθηματικά, χημεία, φιλολογικά. Όποιος έχει λεφτά και χρόνο μπορεί προφανώς να διαφωνήσει, λέγοντας με περίσσια αλαζονεία σε αυτόν που δεν είχε λεφτά και χρόνο στην διάθεσή του, για να κάνει μεταπτυχιακό στην ειδική, "Λυπάμαι έχασες. Πήγαινε στα φροντιστήρια, το δημόσιο σχολείο είναι δικό μου".