*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με το διαμορφούμενο νέο σύστημα διορισμών/προσλήψεων στην εκπείαδευση;

Ναι
69 (38.1%)
Όχι
112 (61.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 179

Αποστολέας Θέμα: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018  (Αναγνώστηκε 1749520 φορές)

0 μέλη και 17 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1862 στις: Οκτώβριος 06, 2018, 12:51:30 μμ »
Δεν θα μπω στην διαδικασια της αντιπαραθεσης εκατερωθεν.
Θα γραψω μονο μερικα διευκρινιστικα για την 3Κ.
Ειμαι αποφοιτος ΑΣΠΑΙΤΕ του 2009 (δεν εχω προλαβει ΑΣΕΠ) κι επιτυχων της 3Κ στους ΟΤΑ.

1. Διαφορες της 3Κ απο τις υπολοιπες

α. Αυξημενη μοριοδοτηση μεχρι 24 μηνες σε ανταποδοτικες υπηρεσιες (17  μορια αντι για 7)
β. Δεν υπαρχουν τα ορια ηλικιας (εως 40 ετων για ΥΕ και εως 45 ετων για ΔΕ)

2. Επιτυγχοντες της 3Κ

Μολις το 15% των τωρινων συμβασιουχων ηταν  επιτυγχοντες αλλα ηταν πανω απο 60% οι επιτυγχοντες που ειχαν δουλεψει καποια στιγμη στην ζωη τους σε καποιο δημο.

3. Συνταγματικοτητα της προσαυξημενης εμπειριας

Συμφωνα με 3 διαφορετικους εργατολογους δεν υπαρχει κανενα προβλημα με την προσαυξηση. Με νομο καταργηθηκε , με νομο ξαναπροσμετρηθηκε.
Ειναι το άρθρο 24 του ν. 4479/2017.

4. Γενικως για τις προκυρηξεις μονιμων πλεον (ή τουλαχιστον για την ωρα)

1. 50% των συνολικων θεσεων προκυρησσονται για ατομα χωρις εμπειρια (μετραει ομως η ειδικη εαν προβλεπεται απο την προκυρηξη)

2. 37.5% των συνολικων θεσεων προκυρησσονται για ειδικες κατηγοριες (πολυτεκνοι, τριτεκνοι, αμεα , κλπ)

3. Το συνολο των μηνων που προσμετραται ειναι 84 μηνες κι αν υπαρχει ειδικη εμπειρια αυτο γινεται εως 60 μηνες απλης και εως 24 ειδικης. (7 μορια η απλη , 17 μορια η ειδικη)

4. Μετραει το πτυχιο (επι 110 ) ,το δευτερο πτυχιο σε συναφη ειδικοτητα (150 μορια) , το μεταπτυχιακο (200 μορια )και το διδακτορικο (400 μορια). Τα δυο τελευταια δια δυο εαν δεν ειναι σε συναφη ειδικοτητα.

5. Μετραει η ξενη γλωσσα. (30 , 50 , 70 μορια αναλογως επιπεδου)

6. Δεν μετρανε γνωση υπολογιστων,παιδια, πολυτεκνια,τριτεκνια, μονογονεικη,  ανεργια .

5. Παραδειγμα για την ποσοστωση των θεσεων

Αν εχουμε 100 θεσεις θα κατανεμηθουν ως εξης:

Α.62 ατομα γενικων θεσεων κατανεμημενα ως:
    i) 31 ατομα με εμπειρια
    ii) 31 ατομα χωρις εμπειρια

B. 38 ατομα ειδικων κατηγοριων κατανεμημενα ως:
     i) 19 ατομα με εμπειρια
    ii) 19 ατομα χωρις εμπειρια

Γ. Σε περιπτωση που οι θεσεις των ειδικων κατηγοριων δεν καλυφθουν , μεταφερονται στις αναλογες θεσεις των γενικων.

ΥΓ1: Δηλαδη στα 100 ατομα μονο 31 θεσεις ειναι για ατομα γενικων θεσεων με εμπειρια.

ΥΓ2: Δεν κρινω αν ειναι σωστο ή λαθος . Απλα σας καταθετω τι ισχυει αυτη την στιγμη γιατι ηρθαν ετσι τα πραγματα που αναγκάστηκα να τα ψαξω και να συμμετασχω.
φεκ 3κ σελ.74


Παράθεση
Ενδείξεις του πίνακα:
Στη στήλη (1) «ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ» περιλαμβάνεται το σύνολο των θέσεων του κλάδου στον φορέα, οι
οποίες αναλύονται, κατά περίπτωση, στις κατά κατηγορία στήλες παραπλεύρως.
Στη στήλη «ΓΕΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ» περιλαμβάνονται οι θέσεις για τις οποίες δεν γίνεται χρήση της ιδιότητας
πολυτέκνου, τέκνου πολύτεκνης οικογένειας, τρίτεκνου, τέκνου τρίτεκνης οικογένειας, παλιννοστούντος
Πόντιου ομογενούς και ομογενούς του ν. 2790/2000, ατόμου με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 50%,
ατόμου που έχει τέκνο, αδελφό ή σύζυγο, καθώς και τα τέκνα ατόμου με ποσοστό αναπηρίας 67 % και άνω
και Έλληνα υπηκόου που προέρχεται από τη Μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης

Στις στήλες (2), (4), (6), (8), (10), (12) και (14) περιλαμβάνεται ο αριθμός των θέσεων για τις οποίες η εμπει-
ρία λαμβάνεται υπόψη και βαθμολογείται ως κριτήριο κατάταξης.
Στις στήλες (3), (5), (7), (9), (11), (13) και (15) περιλαμβάνεται ο αριθμός των θέσεων για τις οποίες η εμπει-
ρία δεν λαμβάνεται υπόψη και δεν βαθμολογείται ως κριτήριο κατάταξης.

φεκ 3κ σελ.322-323
Παράθεση
4. ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΘΕΣΕΩΝ
Ποσοστό δεκαπέντε τοις εκατό (15%) στο σύνολο των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού
και προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ κατά
Περιφερειακή Ενότητα, φορέα και κλάδο ή ειδικότητα καλύπτεται από πολύτεκνους και τέκνα πολυτέκνων
(παρ. 6 άρθρου 14 ν. 2190/1994 όπως συμπληρώθηκε με την παρ. 10 του άρθρου 1 του ν. 2527/1997 και
αντικαταστάθηκε με την παρ.1 του άρθρου 1 του ν. 3260/2004, την υποπερίπτωση δ1 της παρ. 3 του άρθρου
1 του ν. 3454/2006 και την υποπερίπτωση 6β., παρ. 1 του άρθρου 25 του ν. 4440/2016), εφόσον υπάρχουν
και κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφή τους σε πίνακα κατάταξης και
συνυποβάλουν με την αίτησή τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά, σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Κεφάλαιο Β΄
και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Β΄ και Ε΄ της παρούσας προκήρυξης.
Ποσοστό δέκα τοις εκατό (10% )στο σύνολο των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού και
προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου των κατηγοριών Π.Ε., Τ.Ε. και Δ.Ε. κατά
Περιφερειακή Ενότητα, φορέα και κλάδο ή ειδικότητα καλύπτεται από γονείς με τρία τέκνα και τέκνα αυτών
(υποπερίπτωση δ1 παρ. 3 άρθρου 1 ν. 3454/2006 και την υποπερίπτωση 6β., παρ.1 του άρθρου 25 του
ν. 4440/2016), εφόσον υπάρχουν και κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφή
τους σε πίνακα κατάταξης και συνυποβάλουν με την αίτησή τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τα
αναφερόμενα στο Κεφάλαιο Β΄ και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Β΄ και Ε΄ της παρούσας προκήρυξης.
Ποσοστό δύο τοις εκατό (2%) των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού και προσωπικού με σύμ-
βαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ στους Νομούς των Περι-
φερειών Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Δυτικής Μακεδονίας και Κεντρικής Μακεδονίας, πλην του Νομού
Θεσσαλονίκης, καλύπτεται από παλιννοστούντες Ποντίους ομογενείς και από το σύνολο των ομογενών που απο-
κτούν την ελληνική ιθαγένεια σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 2790/2000 (Α΄ 24), εφόσον υπάρχουν και δηλώσουν
ότι θα υπηρετήσουν στις περιοχές αυτές τουλάχιστον επί μια δεκαετία (ν. 2190/1994, άρθρο 14 παρ. 6, όπως
συμπληρώθηκε με την παρ. 10 του άρθρου 1 του ν. 2527/1997, αντικαταστάθηκε με την παρ. 1 του άρθρου
1 του ν. 3260/2004 και την υποπερίπτωση 6α., παρ.1 του άρθρου 25 του ν. 4440/2016), εφόσον υπάρχουν
και κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφή τους σε πίνακα κατάταξης και
υποβάλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Κεφάλαιο Β΄ και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ
Β΄ και Ε΄ της παρούσας προκήρυξης.
Ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) στο σύνολο των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού και προ-
σωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ κατά Πε-
ριφερειακή Ενότητα, φορέα και κλάδο ή ειδικότητα καλύπτεται από άτομα με αναπηρία, με ποσοστό αναπηρίας
πενήντα τοις εκατό (50%) τουλάχιστον,
όπως διαπιστώνεται από τις υγειονομικές επιτροπές του ΚΕΠΑ, (υποπερί-
πτωση 6γ., παρ. 1 του άρθρου 25 του ν. 4440/2016), εφόσον υπάρχουν και κατέχουν τα γενικά και απαιτούμε-
να προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφή τους σε πίνακα κατάταξης και συνυποβάλουν με την αίτησή τους τα
απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο Κεφάλαιο Β΄ και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Β΄ και Ε΄ της
παρούσας προκήρυξης.
Ποσοστό πέντε τοις εκατό (5%) στο σύνολο των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού και προσωπι-
κού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, των κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ κατά Περιφερει-
ακή Ενότητα, φορέα και κλάδο ή ειδικότητα καλύπτεται από όσους έχουν τέκνο, αδελφό ή σύζυγο, καθώς και από
τέκνα ατόμων με αναπηρία με ποσοστό αναπηρίας εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω, εξαιτίας βαριών ψυχικών
και σωματικών παθήσεων, όπως διαπιστώνεται από τις υγειονομικές επιτροπές του ΚΕΠΑ και
κατ’ εξαίρεση όταν τα
άτομα πάσχουν από νοητική στέρηση ή αυτισμό, για την παροχή της προστασίας απαιτείται ποσοστό αναπηρίας
τουλάχιστον πενήντα τοις εκατό (50%) (υποπερίπτωση 6δ., παρ.1 του άρθρου 25 του ν. 4440/2016), εφόσονυπάρχουν και κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφή τους σε πίνακα κατά-
ταξης και συνυποβάλουν με την αίτησή τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο
Κεφάλαιο Β΄ και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Β΄ και Ε΄ της παρούσας προκήρυξης.
Ποσοστό πέντε τοις χιλίοις (5‰) στο σύνολο των προκηρυσσόμενων θέσεων τακτικού προσωπικού και
προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, των κατηγοριών Π.Ε., Τ.Ε., Δ.Ε. και Υ.Ε.
κατά Περιφερειακή Ενότητα, φορέα και κατηγορία ή κλάδο/ειδικότητα καλύπτεται από Έλληνες υπηκόους που
προέρχονται από τη Μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης και είναι οι ίδιοι εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγια
δήμου της Θράκης ή άλλου δήμου της χώρας, στον οποίο έχουν μετεγγραφεί από δήμο της Θράκης (άρθρο 23 /
ν. 3647/2008), εφόσον υπάρχουν και κατέχουν τα γενικά και απαιτούμενα προσόντα που επιτρέπουν την εγγραφή
τους σε πίνακα κατάταξης και συνυποβάλουν με την αίτησή τους τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τα
αναφερόμενα στο Κεφάλαιο Β΄ και στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ Β΄ και Ε΄ της παρούσας προκήρυξης.

ΆΘΡΟΙΣΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ : 15+10+2+10%+5=42% ΑΠΌ 100 ΘΕΣΕΙΣ ΑΦΑΙΡΕΣΕ ΤΟ 42 ΠΑΜΕ 58 ΔΙΑ 2 ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ 29 ΕΚΑΣΤΟΣ  29 ΓΕΝΙΚΗΣ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΌΧΙ 31 ΦΙΛΕ
[/u]
φεκ 3κ σελ 323
Παράθεση
Σε περίπτωση που δεν καλυφθούν οι ειδικές θέσεις που προβλέπονται για πολύτεκνους, τέκνα πολυ-
τέκνων, τρίτεκνους, τέκνα τρίτεκνης οικογένειας, παλιννοστούντες Πόντιοι ομογενείς και ομογενείς του
ν. 2790/2000, άτομα με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 50%, άτομα που έχουν τέκνο, αδελφό ή σύζυγο,
καθώς και τα τέκνα ατόμων με ποσοστό αναπηρίας 67 % και άνω και Έλληνες υπηκόους που προέρχονται
από τη Μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, από υποψηφίους των αντίστοιχων κατηγοριών, οι θέσεις
αυτές θα καλυφθούν από υποψηφίους που δεν έχουν τις ιδιότητες αυτές, κατά τη σειρά στον Πίνακα Κα-
τάταξης, εφόσον έχουν συμπεριλάβει στις προτιμήσεις τους, τις θέσεις αυτές.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2018, 01:18:20 μμ από proypiresia »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:38:27 »

Αποσυνδεδεμένος agathotos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 33
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1863 στις: Οκτώβριος 06, 2018, 01:07:28 μμ »
Ο καθένας με τον τρόπο του βρίσκει άκρες για να εργάζεται στην ειδικότητα του ... Δήμοι δεν έχει σημασία που δεν προσμετρώνται θα γίνει και αυτό κάποια στιγμή παιδιά του λαού είναι και αυτοί, ειδική αγωγή που από όσο ξέρω μόνο με ένα σεμινάριο κάποιων μηνών που το γνώριζαν μόνο συγκεκριμένα άτομα και με μία εργασία αξιολόγησης ... πέρα από πτυχία στην Βουλγαρία και όχι μόνο της ειδικής αλλά και βασικά πτυχία ... αλεξιπτωτιστές ιδιωτικών σχολείων που έχουν άκρες σε όλα τα επίπεδα και με ανύπαρκτη στην ουσία προυπηρεσία ... προσγειώνονται με επιτυχία από ότι βλέπετε ! γι αυτό λοιπόν στρέψτε την προσοχή σας εκεί και αφήστε τις δικαστικές αποφάσεις που με πολύ κόπο και χρόνια ολόκληρα καταφέραμε να επιτύχουμε !

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1864 στις: Οκτώβριος 06, 2018, 02:07:43 μμ »
Πολύ καλή δουλειά συνάδελφε δάσκαλε11, θα ήθελα να επισημάνω 2-3 πραγματάκια:
1. Αν θυμάμαι καλά στην προκήρυξη για διοικητικό προσωπικό στα δικαστήρια ΠΕ, μοριοδοτούνταν και η κατοχή πιστοποιητικού Η/Υ.
2. Επίσης αν θυμάμαι καλά σε κάποιες προκηρύξεις σε Δήμους με πληθυσμό μικρότερο των 10.000 και στα περισσότερα νησιά δινόταν προτεραιότητα σε υποψήφιους με εντοπιότητα.
3. Μπορεί το ποσοστό των ειδικών κατηγοριών να είναι υψηλό στην προκήρυξη, όμως  στην πράξη οι θέσεις ποσοστιαία ήταν πολύ λιγότερες στο σύνολο και αυτό γιατί η ποσόστωση βγαίνει συνδυαστικά κατά κλάδο και φορέα και όχι στο σύνολο των θέσεων της προκήρυξης. Δηλαδή αν σε μια προκήρυξη ζητούνται 1000 άτομα εκ των οποίων 100 ΠΕ Οικονομολόγοι δεν παίρνουν 150 πολύτεκνους, 100 τρίτεκνους κ.ο.κ. ή 15 οικονομολόγους πολύτεκνους κ.ο.κ. Αλλά η ποσόστωση γινόταν κατά φορέα. πχ ο Δήμος Χ ζητούσε 2 οικονομολόγους άρα δεν έβγαινε καμία θέση για πολύτεκνους ή τρίτεκνους. Έτσι σε 1000 θέσεις μπορεί τελικά να υπήρχαν 60 θέσεις πολυτέκνων και όχι 150.  Τελικά μόνο σε μεγάλους Δήμους και σε ειδικότητες που οι μεγάλοι Δήμοι ζητούσαν μεγάλο αριθμό προσωπικού υπήρχαν θέσεις για τις ειδικές κατηγορίες. Αν είχε κάποιος εύκαιρο τον πίνακα θα μπορούσε να επιβεβαιώσει του λόγου το αληθές. Το θυμάμαι πάντως, γιατί εξυπηρέτησα έναν γνωστό μου που ήρθε στο σπίτι να του κάνω την αίτηση. Στην εκπαίδευση που η προκήρυξη γίνεται κεντρικά για το σύνολο των θέσεων λογικά τα ποσοστά θα είναι πιο μικρά, εκτός αν τα ποσοστά μετρήσουν ανά περιοχή μετάθεσης, οπότε μόνο στις περιοχές που θα υπάρχουν πολλά κενά σε έναν κλάδο θα υπάρχουν και θέσεις για τις ειδικές κατηγορίες.

4. Προφανώς η προκήρυξη για τους εκπαιδευτικούς δεν θα είναι πανομοιότυπη με τους Δήμους, ή τα δικαστήρια,ή τα άλλα υπουργεία, αλλά σίγουρα θα κινείται στην ίδια φιλοσοφία.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4031
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1865 στις: Οκτώβριος 06, 2018, 02:10:39 μμ »
Δεν θα μπω στην διαδικασια της αντιπαραθεσης εκατερωθεν.
Θα γραψω μονο μερικα διευκρινιστικα για την 3Κ.
Ειμαι αποφοιτος ΑΣΠΑΙΤΕ του 2009 (δεν εχω προλαβει ΑΣΕΠ) κι επιτυχων της 3Κ στους ΟΤΑ.

1. Διαφορες της 3Κ απο τις υπολοιπες

α. Αυξημενη μοριοδοτηση μεχρι 24 μηνες σε ανταποδοτικες υπηρεσιες (17  μορια αντι για 7)
β. Δεν υπαρχουν τα ορια ηλικιας (εως 40 ετων για ΥΕ και εως 45 ετων για ΔΕ)

2. Επιτυγχοντες της 3Κ

Μολις το 15% των τωρινων συμβασιουχων ηταν  επιτυγχοντες αλλα ηταν πανω απο 60% οι επιτυγχοντες που ειχαν δουλεψει καποια στιγμη στην ζωη τους σε καποιο δημο.

3. Συνταγματικοτητα της προσαυξημενης εμπειριας

Συμφωνα με 3 διαφορετικους εργατολογους δεν υπαρχει κανενα προβλημα με την προσαυξηση. Με νομο καταργηθηκε , με νομο ξαναπροσμετρηθηκε.
Ειναι το άρθρο 24 του ν. 4479/2017.

4. Γενικως για τις προκυρηξεις μονιμων πλεον (ή τουλαχιστον για την ωρα)

1. 50% των συνολικων θεσεων προκυρησσονται για ατομα χωρις εμπειρια (μετραει ομως η ειδικη εαν προβλεπεται απο την προκυρηξη)

2. 37.5% των συνολικων θεσεων προκυρησσονται για ειδικες κατηγοριες (πολυτεκνοι, τριτεκνοι, αμεα , κλπ)

3. Το συνολο των μηνων που προσμετραται ειναι 84 μηνες κι αν υπαρχει ειδικη εμπειρια αυτο γινεται εως 60 μηνες απλης και εως 24 ειδικης. (7 μορια η απλη , 17 μορια η ειδικη)

4. Μετραει το πτυχιο (επι 110 ) ,το δευτερο πτυχιο σε συναφη ειδικοτητα (150 μορια) , το μεταπτυχιακο (200 μορια )και το διδακτορικο (400 μορια). Τα δυο τελευταια δια δυο εαν δεν ειναι σε συναφη ειδικοτητα.

5. Μετραει η ξενη γλωσσα. (30 , 50 , 70 μορια αναλογως επιπεδου)

6. Δεν μετρανε γνωση υπολογιστων,παιδια, πολυτεκνια,τριτεκνια, μονογονεικη,  ανεργια .

5. Παραδειγμα για την ποσοστωση των θεσεων

Αν εχουμε 100 θεσεις θα κατανεμηθουν ως εξης:

Α.62 ατομα γενικων θεσεων κατανεμημενα ως:
    i) 31 ατομα με εμπειρια
    ii) 31 ατομα χωρις εμπειρια

B. 38 ατομα ειδικων κατηγοριων κατανεμημενα ως:
     i) 19 ατομα με εμπειρια
    ii) 19 ατομα χωρις εμπειρια

Γ. Σε περιπτωση που οι θεσεις των ειδικων κατηγοριων δεν καλυφθουν , μεταφερονται στις αναλογες θεσεις των γενικων.

ΥΓ1: Δηλαδη στα 100 ατομα μονο 31 θεσεις ειναι για ατομα γενικων θεσεων με εμπειρια.

ΥΓ2: Δεν κρινω αν ειναι σωστο ή λαθος . Απλα σας καταθετω τι ισχυει αυτη την στιγμη γιατι ηρθαν ετσι τα πραγματα που αναγκάστηκα να τα ψαξω και να συμμετασχω.

Για μία ακόμα φορά το λέω:
Και το 24μηνο σε νόμο προβλεπόταν, όπως και το 40% και το 30μηνο. Και τα 3 κρίθηκαν αντισυνταγματικά. Ο πρώτος νόμος που έφεραν για τα κανάλια, νόμος ήταν. Κάποιες περικοπές στις συντάξεις, νομοθετημένες ήταν. Αυτό που δεν ήταν, ήταν συνταγματικά. Κανείς δε μιλάει για παράνομη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας. Όλοι μιλάνε για αντισυνταγματική μοριοδότηση της προϋπηρεσίας. Τεράστια διαφορά. Τους νόμους τους ψηφίζει η κυβέρνηση. Τη συνταγματικότητα την κρίνει το ΣτΕ, έπειτα από προσφυγή ατόμων που έχουν έννομο συμφέρον. Αν οι εργατολόγοι που αναφέρεις κρίνουν ότι η προσμέτρηση με αυτόν τον τρόπο είναι συνταγματική, με γεια τους με χαρά τους. Ενδεχομένως να έχουν και απόλυτο δίκιο. Αυτό θα το ξέρουμε μόνο όταν θα αποφανθεί το ΣτΕ.

Κατά τη δικιά μου προσωπική άποψη, δεν είναι συνταγματικός αυτός ο τρόπος μοριοδότησης. Κι αυτό γιατί μοριοδοτεί με διαφορετικό τρόπο, το ίδιο πράγμα. Δηλαδή για τη διδασκαλία για 1 μέρα π.χ. σε ένα δημόσιο σχολείο της χώρας, στον έναν δίνει 0,1 μόριο, στον άλλον 0,2. Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι κατάλυση της ισότητας. Με τον ίδιο τρόπο που είναι κατάλυση της ισότητας η μοριοδότηση του έτους κτήσης πτυχίου με διαφορετικό τρόπο, μιας και με αυτόν τον τρόπο μοριοδοτείται διαφορετικά το ίδιο πράγμα (η κατοχή ενός πτυχίου). Αντίθετα ο βαθμός πτυχίου είναι κάτι διακριτό καθώς και το αν το μεταπτυχιακό ή διδακτορικό είναι πάνω στο αντικείμενο σου ή όχι.

Όλα αυτά θα ξεκαθαρίσουν όταν αποφανθεί το ΣτΕ. Το είχα πει εδώ και χρόνια, ότι όποιο σύστημα και να φέρουν, μα όποιο σύστημα, θα βρεθεί έστω και 1 να προσφύγει εναντίον του στο ΣτΕ. Από ό,τι φαίνεται, πάλι οι επιτυχόντες παλαιότερων ΑΣΕΠ θα βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον πάντως, αν ισχύσουν οι ποσοστώσεις που λέτε, να προσφύγουν και οι έχοντες μεγάλη προϋπηρεσία. Σε κάθε περίπτωση, έχει μέλλον η υπόθεση. Γι'αυτό ξεκινάνε από την ειδική αγωγή...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2018, 02:12:36 μμ από trust no one »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:38:27 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1866 στις: Οκτώβριος 06, 2018, 02:15:47 μμ »
Συνάδελφε trust_no_one, τι εννοείς ότι δεν θα μετράει για όλους το ίδιο η προϋπηρεσία; από που προκύπτει αυτό;

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1867 στις: Οκτώβριος 06, 2018, 02:19:04 μμ »
Για μία ακόμα φορά το λέω:
Και το 24μηνο σε νόμο προβλεπόταν, όπως και το 40% και το 30μηνο. Και τα 3 κρίθηκαν αντισυνταγματικά. Ο πρώτος νόμος που έφεραν για τα κανάλια, νόμος ήταν. Κάποιες περικοπές στις συντάξεις, νομοθετημένες ήταν. Αυτό που δεν ήταν, ήταν συνταγματικά. Κανείς δε μιλάει για παράνομη μοριοδότηση της προϋπηρεσίας. Όλοι μιλάνε για αντισυνταγματική μοριοδότηση της προϋπηρεσίας. Τεράστια διαφορά. Τους νόμους τους ψηφίζει η κυβέρνηση. Τη συνταγματικότητα την κρίνει το ΣτΕ, έπειτα από προσφυγή ατόμων που έχουν έννομο συμφέρον. Αν οι εργατολόγοι που αναφέρεις κρίνουν ότι η προσμέτρηση με αυτόν τον τρόπο είναι συνταγματική, με γεια τους με χαρά τους. Ενδεχομένως να έχουν και απόλυτο δίκιο. Αυτό θα το ξέρουμε μόνο όταν θα αποφανθεί το ΣτΕ.

Κατά τη δικιά μου προσωπική άποψη, δεν είναι συνταγματικός αυτός ο τρόπος μοριοδότησης. Κι αυτό γιατί μοριοδοτεί με διαφορετικό τρόπο, το ίδιο πράγμα. Δηλαδή για τη διδασκαλία για 1 μέρα π.χ. σε ένα δημόσιο σχολείο της χώρας, στον έναν δίνει 0,1 μόριο, στον άλλον 0,2. Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι κατάλυση της ισότητας. Με τον ίδιο τρόπο που είναι κατάλυση της ισότητας η μοριοδότηση του έτους κτήσης πτυχίου με διαφορετικό τρόπο, μιας και με αυτόν τον τρόπο μοριοδοτείται διαφορετικά το ίδιο πράγμα (η κατοχή ενός πτυχίου). Αντίθετα ο βαθμός πτυχίου είναι κάτι διακριτό καθώς και το αν το μεταπτυχιακό ή διδακτορικό είναι πάνω στο αντικείμενο σου ή όχι.

Όλα αυτά θα ξεκαθαρίσουν όταν αποφανθεί το ΣτΕ. Το είχα πει εδώ και χρόνια, ότι όποιο σύστημα και να φέρουν, μα όποιο σύστημα, θα βρεθεί έστω και 1 να προσφύγει εναντίον του στο ΣτΕ. Από ό,τι φαίνεται, πάλι οι επιτυχόντες παλαιότερων ΑΣΕΠ θα βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον πάντως, αν ισχύσουν οι ποσοστώσεις που λέτε, να προσφύγουν και οι έχοντες μεγάλη προϋπηρεσία. Σε κάθε περίπτωση, έχει μέλλον η υπόθεση. Γι'αυτό ξεκινάνε από την ειδική αγωγή...
Αυτή είναι δική σου ανάγνωση ...η προϋπηρεσία θα είναι 84 μηνες με κάποιον συντελεστή κοινό κι όσο για τους ασπιτες που θα βγάλουν το φίδι από την τρυπα ..δεν ισχύει..διότι δεν έχουν έννομο συμφέρον ..γιατί θα προσφύγουν; θες να σου θυμίσω τι είπε το ΣτΕ ΣΤΟΥς ΑΣΕΠΙΤΕΣ για την προσφυγή τους κατά της  μεταβατικής; πως δεν είχαν έννομο συμφέρον...εδώ  γιατί να προσφύγουν; θα μετράει ο γραπτός πουθενα΄; ή οι παλιές επιδόσεις; μην τρελαθούμε...
φεκ 3κ σελ 325
Παράθεση
Εμπειρία έως και 84 μήνες 7 ανά μήνα
Βαθμός βασικού τίτλου σπουδών (1) Βαθμός × 110
2
Δεύτερος τίτλος σπουδών σε αντικείμενο συναφές με το γνωστικό
αντικείμενο της θέσης και της αυτής εκπαιδευτικής βαθμίδας με
το βασικό τίτλο σπουδών. (2)
150 -
3 Δίπλωμα Ο.Ε.Ε.Κ. ή Δεύτερος τίτλος σπουδών (3) - 150
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΙ – ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΙ ΤΙΤΛΟΙ (4)
4 Διδακτορικό δίπλωμα στο γνωστικό αντικείμενο της θέσης 400 -
5 Διδακτορικό δίπλωμα σε άλλο γνωστικό αντικείμενο 200 -
6 Μεταπτυχιακός τίτλος ετήσιας τουλάχιστον φοίτησης στο γνωστι-
κό αντικείμενο της θέσης 200 -
7 Μεταπτυχιακός τίτλος ετήσιας τουλάχιστον φοίτησης σε άλλο
γνωστικό αντικείμενο. 100 -
ΕΜΠΕΙΡΙΑ (Β) (5)
8 Εμπειρία έως και 84 μήνες 7 ανά μήνα
9 Ειδική εμπειρία έως και 24 μήνες (άρθρο 24 ν. 4479/2017) 17 ανά μήνα
Το σύνολο της εμπειρίας δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 84 μήνες (εμπειρία και ειδική εμπειρία).
ΓΝΩΣΗ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (Γ) (6)
10 Άριστη γνώση ξένης γλώσσας 70
11 Πολύ καλή γνώση ξένης γλώσσας 50
12 Καλή γνώση ξένης γλώσσας 30
ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ (Δ) (7)
Μόνιμοι κάτοικοι των δήμων των νομών ή των νησιών ή των παραμεθορίων περιοχών που προβλέπονται στην
περίπτωση ιδ΄της παρ. 8 του άρθρου 17, του ν. 2190/1994 όπως ισχύει, καθώς και των δήμων με πληθυσμό μικρότε-
ρο των 10.000 κατοίκων.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2018, 02:26:57 μμ από proypiresia »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4031
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1868 στις: Οκτώβριος 06, 2018, 02:24:26 μμ »
Συνάδελφε trust_no_one, τι εννοείς ότι δεν θα μετράει για όλους το ίδιο η προϋπηρεσία; από που προκύπτει αυτό;

Καλά εσείς δε λέτε ότι στην 3Κ μετράνε κάποιοι μήνες διπλοί; Ή τέλος πάντων με παραπάνω μοριοδότηση; Αυτό δε λέτε ότι θα γίνει για τα δυσπρόσιτα ή για αυτούς που έχουν πολλούς μήνες προϋπηρεσία;

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1869 στις: Οκτώβριος 06, 2018, 02:28:55 μμ »
Καλά εσείς δε λέτε ότι στην 3Κ μετράνε κάποιοι μήνες διπλοί; Ή τέλος πάντων με παραπάνω μοριοδότηση; Αυτό δε λέτε ότι θα γίνει για τα δυσπρόσιτα ή για αυτούς που έχουν πολλούς μήνες προϋπηρεσία;

Στην 3Κ ναι αυτό έγινε, για την εκπαίδευση δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό, ούτε ισχυρίστηκα κάτι σχετικό, οπότε ο δεύτερος πληθυντικός είναι λανθασμένος.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2018, 02:44:09 μμ από perastikos_kav »

Αποσυνδεδεμένος mathstavros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1665
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1870 στις: Οκτώβριος 06, 2018, 02:43:23 μμ »
Στην 3Κ ναι αυτό έγινε, για την εκπαίδευση δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό, ούτε ισχυρίστηκε κάτι σχετικό, οπότε ο δεύτερος πληθυντικός είναι λανθασμένος.
Χθες στο νήμα αυτό το μέλος mokrina αυτό υποστήριξε πως πρέπει να γίνει. Και φαντάζομαι υπάρχει ομάδα που πιέζει προς αυτή τη κατεύθυνση, δηλαδή να έχουν άλλη βαρύτητα τα μόρια των δυσπροσίτων.

Αποσυνδεδεμένος proypiresia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1291
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1871 στις: Οκτώβριος 06, 2018, 02:48:50 μμ »
Χθες στο νήμα αυτό το μέλος mokrina αυτό υποστήριξε πως πρέπει να γίνει. Και φαντάζομαι υπάρχει ομάδα που πιέζει προς αυτή τη κατεύθυνση, δηλαδή να έχουν άλλη βαρύτητα τα μόρια των δυσπροσίτων.
και επιβάλεται να έχουν ...υπηρετήθηκαν και πρέπει να αμοιφθούν διοικητικώς μοριοδοτικώς...δεν μπορεί να εξισώνεται η Αθήνα με την Ανάφη, την Ηρακλειά...για του λόγου το  αληθές δέιτε την πρόσφατη περίπτωση της Γαύδου ή της διετίας Διαμαντοπούλου με τα σχολεία που έμεινα άδεια και ακάλυπτα από καθηγητές...αν η Ελληνική Πολιτεία θέλει να στελεχώνεται το σχολείο της ακριτικής Ελλάδας εγκαίρως πρέπει να δίδει διοικητικής φύσεως κίνητρα στον συμβασιούχο εκπαιδευτικό

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1872 στις: Οκτώβριος 06, 2018, 02:48:57 μμ »
Χθες στο νήμα αυτό το μέλος mokrina αυτό υποστήριξε πως πρέπει να γίνει. Και φαντάζομαι υπάρχει ομάδα που πιέζει προς αυτή τη κατεύθυνση, δηλαδή να έχουν άλλη βαρύτητα τα μόρια των δυσπροσίτων.

Δεν το ήξερα. Εκ παραδρομής έγραψα "δεν ισχυρίστηκε", ενώ ήθελα να γράψω "δεν ισχυρίστηκα". Δεν θα μου κάνει εντύπωση όσοι έχουν προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτα να επιθυμούν κάτι τέτοιο, αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ πως θα μπορούσε να ισχύσει. Θα μου έκανε ιδιαίτερα άσχημη εντύπωση. Στους Δήμους ενισχυμένη μοριοδότηση είχε η προϋπηρεσία στο συγκεκριμένο αντικείμενο εργασίας έναντι οποιοδήποτε άλλου, δεν ξεχώριζε πχ στους τάδε Δήμους η προϋπηρεσία μετράει τόσο ενώ σε άλλους τόσο.. Δυστυχώς για πολλούς συναδέλφους πιο πιθανό θεωρώ να υπάρχει ενίσχυση της εντοπιότητας για δυσπρόσιτα, παρά να μετράει διπλή η προϋπηρεσία.

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2385
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1873 στις: Οκτώβριος 06, 2018, 03:29:25 μμ »
Να θέσω και εγώ τους προβληματσμούς μου.
Αρχικά, γιατί 15000 και όχι 20000 ή 25000; Ισχύει το 1:1 ή όχι; Ισχύει για το δημόσιο αλλά όχι για την εκπαίδευση;
Επίσης, τα δυσπρόσιτα (διπλασιασμός μορίων) δεν είναι πραγματική προϋπηρεσία. Οπότε πως θα λογιστεί διαφορετικά και μάλιστα όταν ποτέ δεν τέθηκε τέτοιο ζήτημα ούτε καν από την υπάρχουσα κυβέρνηση;
Τα μόρια της ειδικής περνούν και στη γενική. Άρα θα προσμετρηθούν ολόκληρα και στους δύο κλάδους;
Στους κλάδους που χρειάζονταν παιδαγωγική επάρκεια για να προταχθεί κάποιος γινόταν είτε με ΑΣΠΑΙΤΕ είτε με μεταπτυχιακό ή αν ήταν απόφοιτος συγκεκριμένων σχολών πχ πληροφορικής Πειραιά. Πώς θα γίνει η μοριοδότηση εκεί; Φαινομενικά κάποιοι θα αδικηθούν για κάτι που ως τώρα τους έδινε το ίδιο πράγμα.
Η κατανομή των θέσεων στις προκηρύξεις τύπου Κ γίνονται ανά φορέα (δήμο μπορούμε να πούμε) και όχι ανά νομό. Αυτό δημιουργούσε ζητήματα εντοπιότητας. Με αυτό τι θα γίνει;
Επίσης στις Κ υπάρχει κατανομή των ποσοστόσεων στις περιοχές των προσλήψεων και οι υποψήφιοι κάνουν επιλογές βάσει αυτών. πχ Ο τρίτεκνος με εμπειρία δεν μπορεί να αιτηθεί όπου θέλει αλλά μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές. Αυτό ισχύει για όλους. Αυτό θα καθοριστεί με ποια κριτήρια;
Το ρεζουμέ πάντως είναι ότι δίκαιο σύστημα δεν γίνεται πια να υπάρξει παρά μόνο αν θα είμαστε οι ίδιοι στους διοριστέους.
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1874 στις: Οκτώβριος 06, 2018, 03:42:45 μμ »
Αυτή η αναγωγή των αντίθετων γνωμών σε προσωπικά συμφέροντα υποδηλώνει φτώχεια επιχειρημάτων. Ένας νόμος από τη στιγμή που θα ψηφιστεί είναι σε ισχύ μέχρι να καταργηθεί με άλλον νόμο ή αν κάποιο δικαστήριο τον κρίνει αντισυνταγματικό. Αυτή τη στιγμή τίποτα από τα δύο δεν έχει γίνει. Το περίεργο λοιπόν δεν είναι κάποιος να λαμβάνει υπόψιν στις εκτιμήσεις του για το σύστημα διορισμών  ένα σύστημα που αυτή τη στιγμή είναι σε ισχύ για άλλες θέσεις στο δημόσιο, αλλά να το ονομάζει αντισυνταγματικό πριν καν γίνουν σχετικά δικαστήρια μετατρέποντας τους ευσεβείς πόθους του σε πραγματικότητα. Γνώμη μπορούμε να έχουμε για το αν ένας νόμος είναι ηθικά δίκαιος αξιοκρατικός κλπ, αλλά τον χαρακτηρισμό αντισυνταγματικός δεν μπορούμε να τον κάνουμε εμείς. Μάλλον περισσότερο ως πάρεδροι λειτουργούν όσοι με δική τους πρωτοβουλία βγάζουν εκτός ισχύς έναν νόμο που αυτή τη στιγμή έχει ισχύ.

Μπορεί συνάδελφε. Απλά δεν θέλω να κάνω κι εγώ το ίδιο που κάνουν και αυτοί, δηλαδή να διατυπώνω εικασίες ή θεωρίες συνωμοσίας. Το συγκεκριμένο σύστημα διορισμού είναι σε ισχύ και με παραλλαγές έχει εφαρμοστεί σε αρκετές προκηρύξεις. Δεν μπορούμε να το αγνοούμε, επειδή κάποιοι έκαναν προσφυγή στα δικαστήρια για να το χαρακτηρίσουν αντισυνταγματικό. Αν και όταν γίνει κάτι τέτοιο θα δούμε ξανά τα δεδομένα που θα ισχύουν. Σήμερα όμως όποιος προσπερνάει ότι εφαρμόζεται αυτό το σύστημα διορισμού και ότι πιθανά παρόμοια θα είναι η επιλογή της Κυβέρνησης και για την εκπαίδευση, απλά εθελοτυφλεί.  Υποθέτω ότι οι συνάδελφοι που θα καταθέσουν αίτηση ενδιαφέρονται κυρίως για το σύστημα που θα ισχύσει και μετά για το αν θα γίνουν δικαστικές προσφυγές κατά του συστήματος και ποια θα είναι η τύχη τους.

Σού προτείνω να ξεκινήσεις από τα βασικά και να είσαι πιο ακριβολόγος. Μεινοεκτήματα που τα έχω επισημάνει και σε άλλα post σου. Δεν υπάρχει κανένα «σύστημα» διορισμού σε ισχύ, όπως επαίρεσαι, στο πρότυπο της 3Κ/2018. Τροπολογία διάταξης είχε κατατεθεί απο το Υπουργείο Εσωτερικών, η ισχύς της οποίας, όπως οριζόταν νομοθετικά, εφαρμόστηκε αποκλειστικά και μόνο για την Προκήρυξη 3Κ/2018 σε ανταποδοτικές υπηρεσίες, κατά παρέκκλιση του παγίου συστήματος διορισμών, το οποίο εφαρμόζεται ως γενική αρχή, σύμφωνα με τον ιδρυτικό νόμο του ΑΣΕΠ, όπως ισχύει. Για τους παραπάνω λόγους υπήρξαν και οι προσφυγές αντισυνταγματικότητας τις οποίες ανέφερα.

Η κοινή πείρα έχει αποδείξει καταφανώς πως το τεκμήριο συνταγματικότητας δεν τεκμαίρεται κατ’ ουδένα τρόπο από τις αποφάσεις της εκτελεστικής και της νομοθετικής εξουσίας, που αμφότερες κι αν έχουν προωθήσει και νομοθετήσει, αντίστοιχα, αντισυνταγματικές διατάξεις, οι οποίες έχουν καταπέσει πανηγυρικά στο ΣτΕ, ούτε από το αν μια διάταξη νόμου βρίσκεται σε ισχύ ή όχι κατά τον χρόνο εφαρμογής της, για την πρόθεση περί της παραδεκτής ή μη συνταγματικότητας αυτής, (αυτό κι αν αποτελεί σαθρό επιχείρημα αλλά τέσπα...). Που στην προκειμένη περίπτωση, η ισχύς της εν λόγω διάταξης εξέπνευσε, όπως σημειώνω, με τη δημοσίευση της Προκήρυξης 3Κ/2018. Η εν λόγω διάταξη ορίζει ειδική μοριοδότηση κατά παρέκκλιση του παγίου συστήματος διορισμών, γενονός που δημιουργεί ζητήματα (ή σκέψεις αν θες) αντισυνταγματικότας, επί της αρχής, κάτι που οδήγησε σε προσφυγές. Να μην κάνω καλύτερα τον παραλληλισμό με τα της εκπαίδευσης και το πάγιο σύστημα διορισμών, το οποίο υπονομευόταν επί έτη από πίνακες προϋπηρεσίας κι αν οι τελευταίοι κατέπεσαν τελικά στο ΣτΕ ή όχι. Γι’ αυτό σάς πρότεινα, υπομονή μέχρι τη νομολογία του ΣτΕ για το αν είναι συνταγματική η διάταξη για την 3Κ ή όχι.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2018, 06:23:43 μμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος infinity_kos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1719
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1875 στις: Οκτώβριος 06, 2018, 03:51:08 μμ »
Δεν είναι σίγουρο οτι θα προτείνουν το σύστημα της 3Κ. Θα δούμε. Καθαρά προσωπική άποψη οτι μπορεί να δούμε ποσόστωση αλλά με  κριτήρια τύπου Διαμαντοπούλου. Μου φαίνεται κάπως το οτι ένας με βαθμό πτυχίου 7.5 και άλλος με 5,5 θα ισοδυναμεί με διαφορά 220 μορίων , πιο πολυ από ένα μη συναφές διδακτορικό .
Λίγο μετά τα 1000 ο διορισμός.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160665
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 947
Σύνολο: 949

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.131 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.