Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Λοιπόν, βρήκα αυτό από ένα δημοσίευμα της Αυγής για το σχέδιο νόμου για τον εκσυγχρονιμσό του ΑΣΕΠ, που αφορά αυτό που σηζητάμε:Για την αποφυγή χρονοβόρων διαδικασιών, οι υποψήφιοι δεν υποβάλλουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά με την αίτηση συμμετοχής τους σε προκήρυξη, αλλά η κατάταξη στους πίνακες προτεραιότητας γίνεται με βάση τα στοιχεία που δηλώνονται στην αίτηση. Δικαιολογητικά θα καλούνται να υποβάλουν πριν από την ανάρτηση των προσωρινών πινάκων διοριστέων οι υποψήφιοι που αντιστοιχούν στον αριθμό του συνόλου τω θέσεων που προκηρύχθηκαν προσαυξημένο κατά 50%. Οι προσωρινοί πίνακες θα αναρτώνται αφού ολοκληρωθεί ο έλεγχος των δικαιολογητικών.-------Και με τη διαδικασία που περιγράφεται παραπάνω εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν προλαβαίνουν για αναπληρωτές γενικής το '19. Επίσης, πιστεύω ότι η εν λόγω διαδικασία δεν εξυπηρετεί καν για αναπληρωτές, διοτί το ΑΣΕΠ δε θα κάνει τίποτα άλλο απο να ελέγχει χιλιάδες δικαιολογητικά σε κάθε φάση αναπλήρωσης.Το opsyd είναι μια λύση αλλά για να αναπτυχθεί και να δοκιμαστεί ένα νέο λογισμικό με τις νεες κατηγορίες μοριοδότησης θα θέλει πολύ χρόνο. Δε φτιάχνεται σε λίγους μηνες.
Ο υπουργός είναι ο ίδιος ενάντιος στη συνάφεια, καθώς ο ίδιος είναι φυσικός με διδακτορικό στη φιλοσοφία και έτσι είναι ισχυρός υποστηρικτής της διεπιστημονικοτητας
Καλο...οταν προκυρησει η ΟΛΜΕ απεργιες το ποσοστο ειναι 1-3 %...By the way οι μονιμοι συναδελφοι δεν εχουν καποια αποψη να την εκφρασουν ? Εχει φτασει σε τετοιο βαθμο η χοντροπετσιαση , ο ατομικισμος ? Δεν ξερω τι να πω πλεον για αυτους και ειδικα για τους αυτους μπηκαν με τον ΑΣΕΠ...δεν τους ενοχλει η καταργηση του γραπτου διαγωνισμου...Τιποτα δεν...μονο το 40αρι και απο εκει και περα ....
Ρε σεις, ΕΙΜΑΣΤΕ για κλάματα το καταλαβαινετε??Αυτά που λέτε ΔΕΝ είναι προβλήματα. Τα κάνανε και στην προκυρηξη του ΑΣΕΠ 3Κ/2018 ΓΑΤΑΚΙΑ ,τους διορισανε και τώρα ψάχνουνε να βρούνε ΠΟΙΟΣ ελεγε ψέμματα και ποιος αληθεια! Ποιός είχε συνάφεια και δεν είχε. Θα την βρουν την άκρη αυτοί.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΕΔΩ. Με 120 μήνες ταβάνι ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ δεν θα έχετε άγχος για τις υπευθυνες δηλώσεις. Στη Βθμια γενικής, το άγχος θα το έχουν οι ΙΔΙΩΤΙΚΟΙ και οι αναπληρωτές με 15 χρονια ΚΑΘΑΡΗ προυπηρεσία χωρίς ΑΣΕΠ. Δεν θα είστε ΣΤΟ ΚΑΔΡΟ. Λέτε από τα ψίχουλα που θα μείνουν από τους 10,000 που θα αρπάξει η ΔΟΕ να ΜΗΝ βρεθούν 200-300 ΠΕ02, ΠΕ06 κλπ? Είστε στα καλά σας? ΠΟΣΟΥΣ νομίζετε ότι θα πάρει μωρέ? Έχετε δει τι παίρνει σε Δασκάλους, θεατρολογους κλπ κάθε χρόνο? Δεν θα σας αφορά το θέμα το καταλάβατε?
By the way οι μονιμοι συναδελφοι δεν εχουν καποια αποψη να την εκφρασουν ? Εχει φτασει σε τετοιο βαθμο η χοντροπετσιαση , ο ατομικισμος ? Δεν ξερω τι να πω πλεον για αυτους και ειδικα για τους αυτους μπηκαν με τον ΑΣΕΠ...δεν τους ενοχλει η καταργηση του γραπτου διαγωνισμου...Τιποτα δεν...μονο το 40αρι και απο εκει και περα ....
Θα έλεγα ως μόνιμη πως δεν ασχολούνται ιδιαίτερα. Έχουν όμως άποψη να είστε σίγουροι. Η προσωπική μου γνώμη: Το μόνο δίκαιο, αδιάβλητο, αντικειμενικό σύστημα που δεν απέκλειε κανένα παλιό ή νέο πτυχιούχο ήταν ο γραπτός ασέπ με προσαυξήσεις τίτλων και προϋπηρεσίας μόνο αν συγκέντρωνες βαθμολογία πάνω από τη βάση. Ήταν ψυχοφθόρο αλλά το μόνο που ουσιαστικά αξιολογούσε την επάρκεια γνωστικού κυρίως αντικειμένου αλλά και διδακτικής ή παιδαγωγικής προσέγγισης του κάθε υποψήφιου στην ειδικότητά του.Γιατί συνάδελφοι αυτό είναι που ενδιαφέρει επί της ουσίας για τη συγκεκριμένη θέση δηλαδή τη διδασκαλία στη σχολική αίθουσα. Τώρα με αυτό που δρομολογείται μπαίνουμε σε κυνήγι προσόντων εξαιρετικά αμφιβόλου χρησιμότητας και χρηστικότητας γι΄αυτό που πραγματικά παλεύει ο καθένας. Εάν πιστεύει κάποιος ότι ένα μεταπτυχιακό στη διοίκηση της εκπαίδευσης , ένα σεμινάριο , ένα δεύτερο πτυχίο άσχετο, ένα διδακτορικό άσχετο με τη σχολική αίθουσα πρέπει να αποτελούν προσόντα, να μοριοδοτούνται σε τέτοιο βαθμό και να κρίνουν τη σειρά διορισμού τότε αποδέχεται την πλήρη απαξίωση του πτυχίου του, τη στρεβλότητα της πριμοδότησης ενός μεταπτυχιακού αμφιβόλου αξίας πολύ παραπάνω από το πτυχίο του .....προσωπική μου πάντα άποψη.
Πρώτα εσύ, αν δεν γράψεις καλά να απολυθείς και μετά και εμείς.Είσαι? Τι? Όχι???
Θα μιλήσω για μένα προσωπικά... - Φυσικά και με ενοχλεί η κατάργηση του ΑΣΕΠ. Γι'αυτό και τον προτείνω όπου σταθώ κι όπου βρεθώ ως το καλύτερο σύστημα. Διαβάζω όμως από πολλούς επιτυχόντες, ότι ήταν ψυχοφθόρος (δεν το αρνούμαι) και άρα να μη ξαναγίνει, αλλά να χρησιμοποιηθούν οι παλαιότεροι για μόρια/πρόταξη. Αυτό με λυπεί περισσότερο... - Μιλάνε κάποιοι για απεργία. Απεργία δεν κάνεις ατομικά, όποτε σου καπνίσει. Πρέπει να την προκηρύξει το συνδικαλιστικό σου όργανο, που παραδοσιακά είναι εναντίον του γραπτού ΑΣΕΠ, άρα και των επιτυχόντων του. Το να περιμένετε ότι με μέηλ και τηλέφωνα αυτό θα αλλάξει μέσα σε 2 μέρες, είναι τόσο πραγματικό όσο ο Άη Βασίλης... - Μιλάτε για τον σύλλογο επιτυχόντων ΑΣΕΠ και να πάει να χτυπήσει το χέρι στο τραπέζι. Ο υπουργός συναντιέται με τους συλλόγους που συναντιέται, γιατί ΘΕΛΕΙ να συναντηθεί μαζί τους. Με όποιους δε θέλει, ή αρνείται ή δεν απαντάει καν. - Συνάντηση έξω από το υπουργείο. Ποιος θα πρωτοκάνει να δω (όλοι αντίθετοι δηλώνουν με το νομοσχέδιο ίσως πλην της ΟΙΕΛΕ). Τόσο εύκολο είναι πιστεύετε να μαζευτούν άτομα και μετά να γίνει δεκτή αντιπροσωπία που και πάλι δε θα συναντηθεί με τον υπουργό, αλλά με κανέναν παρατρεχάμενο. - Μιλάτε για ατομικισμό, αλλά μόλις ένας μόνιμος τάχθηκε υπέρ του γραπτού ΑΣΕΠ, πέσατε να τον φάτε και τον "απειλήσατε" με αξιολόγηση... - Λυπηρή επίσης η υποτίμηση των ακαδημαϊκών και της δουλειάς μας. Όχι, το διδακτορικό και το μεταπτυχιακό ΔΕΝ είναι απαραίτητο για να μπεις στην τάξη. Από κει όμως μέχρι το να ισχυριστεί κάποιος ότι δεν προσφέρουν τίποτα και θα πρέπει να αγνοούνται, το λογικό άλμα είναι μεγάλο. Ρεαλιστικές λύσεις που μπορεί να έχουν και αποτέλεσμα. Τα υπόλοιπα είναι να'χαμε να λέγαμε και στη σφαίρα του ουτοπικού. "Οι δίκες παίρνουν χρόνια να γίνουν". Εξαρτάται από τη δίκη.. Και συνοδεύονται από ασφαλιστικά μέτρα... Αν αυτά γίνουν δεκτά από το δικαστήριο και παγώσουν τα πάντα, θα δείτε πόσο γρήγορα θα γίνει και η δίκη... Αυτά από ένα "χοντρόπετσο, ατομιστή" μόνιμο που διορίστηκε μέσω ΑΣΕΠ...
georgia 06 Νομίζω πως είπα ξεκάθαρα πως το μόνο αξιοκρατικό που δεν εξαιρεί κανέναν είναι ο γραπτός ασέπ με προσαυξήσεις . Αυτό που παρουσιάζεται είναι στρέβλωση της πραγματικότητας και απαξίωση των εκπαιδευτικών όλων των κατηγοριών, προσωπική μου άποψη.